Nieuws
Knoflook maakt vliegveldsecurity gek
De dames en heren van de bagageband in het vliegveld van Keulen vonden dat er een verdacht luchtje zat aan een koffer die voorbijkwam. Omdat ze het niet vertrouwden besloten ze er de beveiliging bij te halen.
Deze was er snel uit. Volgens de security zaten er waarschijnlijk patronen in voor een campinggastel. Deze zijn verboden in een vliegtuig, omdat de druk in het bagageruim zeer laag is. Hierdoor zouden de gasflesjes kunnen ontploffen.
Ze besloten de eigenaar van de koffer om opheldering te vragen. Deze wist de beveiligers weer gerust te stellen, want de verdachte koffer bevatte niets anders dan in knoflook gemarineerd vlees. Door de warmte was het zaakje gaan broeien, hetgeen een penetrante gaslucht opleverde.
In knoflook gemarineerd vlees
weer eens wat anders als een pot calve
Doe mee met FOK!Whatpulse en typ jezelf naar de eerste plaats!
Niet alleen negers eten knoflook. foto
Knoflook FTW
De druk in het begageruim heeft dezelfde druk als in de rest van de cabine.
de druk is vergelijkbaar met die heerst op 2000 kilometer hoogte.
Er zijn mensen overleden doordat ze in de bagageruimte zaten om te vluchten uit een land
Kul-argument. Ook het ruim valt binnen de drukcabine. En indien niet: Denk je dat een half bar minder enig verschil maakt op een tank met misschien wel 10 bar druk binnenin? foto
Van die ratten moet ik ook altijd mijn fietsbanden laten leeglopen als ik mijn fiets meeneem het vliegtuig in. Kan je ze op het volgende vliegveld weer moeilijk gaan oppompen. foto
In een vliegtuig zit geen aparte subdrukcilinder. In de gehele cilinder is de druk even hoog of laag zo je wilt.
Wel is de temperatuur er lager maar niet zo laag als buiten de kist -50, zeg tussen de +10 en +20 graden dit omdat er ook wel eens levende have meegaat, versproducten en de spulletjes van mensen .
Nu over de gasflesjes, die mag je inderdaad niet meenemen maar ontploffen doen zij niet als zij 25% minder druk ervaren.
Een fietsband ook niet. Als je die oppomt tot drie bar op zeeniveau zal er in het vliegtuig zo'n 3,5 bar tegen de binnenkant van de band drukken, een beetje band moet daar tegen kunnen, wielrenbandjes worden opgepompt tot 8 bar en verder.
"Zo, meneer Osama Ban Laden... Pittig geurtje, niet?"
"Ja, dat zijn mijn in knoflook gemarineerde worstjes."
"Oh, okee. Dus geen bommen?"
"Nee, zeker niet!"
"Oh, dan is het goed."
foto
is toch een betere titel dacht ik zo. foto
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
en nu begrijp ik waarom het eetcultuur zo arm is in nederland foto
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
Nee naar mijn weten is de druk overal gelijk, iets met een onwrikbarewet, ook al wordt de band ietswat geplat terplekken, de 'over'druk vind zijn weg aan de rest van de band.
geloof mij de veiligheidsmarges zitten way beyond over de grens, en gelukkig maar.
In een vacuum is 10 bar druk op zeeniveau in het luchtledige 11 bar geworden daar er 1 bar die tegen de buitenkant op drukt weg is.
Als iets het moet hebben van die ene bar zou ik mij met niet meer veilig voelen.
Microsoft Technical Support Engineer
Microsoft Product Support Services
Microsoft Nederland :+31 (0)20 5001500
Ja u is ziek.
Microsoft Technical Support Engineer
Microsoft Product Support Services
Microsoft Nederland :+31 (0)20 5001500
In een vacuum heerst een druk van nul bar. In het luchtledige kan elke willekeurige druk voorkomen. Als de druk in de gastank afhankelijk is van de druk daarbuiten, is het ding lek.
Algemene veiligheidsmarge's bestaan niet, die worden per product opgesteld.
foto
http://de.news.yahoo.com/(...)larm-am-0f07fd8.html
Nee toch ?
Daarbij zou ik het niet eens doen, what is the use of it ?
Kansloos dit...
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken