Nieuws
Treinreizigers vier uur vast in trein

Het evacueren van reizigers was niet mogelijk, omdat dat tot onveilige situaties zou kunnen leiden. De problemen ontstonden rond zes uur en waren even voor tien uur weer opgelost. De trein is toen doorgereden naar Woerden, waar de reizigers de trein konden verlaten.
Het treinverkeer tussen Bodegraven en Woerden ligt nog steeds plat. Waarschijnlijk zal morgenochtend de normale dienstregeling hervat worden.
En nee, ik heb geen ADHD
Of in elk geval de deuren geopend foto
Gewoon beetje rukken of boekje lezen, kom je de tijd wel door.
Er is zéker wel een manier om binnen 4 uur tijd een veilige situatie te creëeren om de gestrandde reizigers veilig uit de trein te krijgen!
Ik zou compleet gestoord worden. En heeeeeeel erg kwaad.
Overigens zoals anderen al aangeven slaat het natuurlijk nergens op. Als ze hadden gewild, hadden ze op zeker die trein wel weg kunnen slepen... geld zal wel weer een rol spelen
Persoonlijk was ik er gewoon uitgegaan, ik zou no way langer dan 30 minuten wachten
'Trein niet beter voor milieu dan auto'
Ik mag hopen dat deze mensen flink gecompenseerd worden door de NS. foto
foto
Vier uur in een trein zitten, sorry dat kan toch niet in Nederland? Ik snap dat de veiligheid voor alles gaat, maar ik vind dit toch wel een absurde tijd.
foto
klik
Het spoor gaat zo te zien door weilanden en een heel klein stukje langs de A12.
Ik zou uiteraard wel even netjes wachten maar na 2 uur de deuren gewoon open gemaakt hebben en lekker gaan wandelen, kom je alsnog achteraf gezien 1 uur eerder aan ook.
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Het resultaat is voor de NS dus inderdaad belangrijk, want die worden geacht winst te maken. Aangezien dit probleem onder de verantwoordelijkheid van ProRail valt snap ik je opmerking niet.
Uiteindelijk van de NS een gratis taxi naar huis gekregen en een dagkaart 1e klas.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
Ik zou echt compleet gek worden
als deze gebroken zou zijn(ken eigelijk geen ander defect eraan, maarja heb er niet veel verstand van), moet eerst de stroom eraf etc en dan ook nog dat dat ding eerst gemaakt worden en dan nog daarna moet eerst nog gecontroleerd worden of de situatie veilig is.
(ooit eens gehoord/gelezen ergens)
dusja, ik blijf dan liever in de trein zitten
Met ingang van 1 januari 2007 zijn de activiteiten van NS Vastgoed en NS Stations samengebracht in een nieuwe organisatie: NS Poort.
Daarbij de veiligheid... of ze daar naar kijken, en het verbaasd me trouwens nog steeds dat het nog niet is gebeurt maar sinds ze de ramen hebben vergrendeld kan je geen kant meer op als er brand uit zou breekt ... zal maar spits uur zijn als je al opelkaar geklemt zit in zo'n stinkende intercity
lekker milieu onvriendelijk 4 uur stroom slurpen zonder dat er iets productief tegenover staat !
Dat zou me een saaie boel zijn geweest (of juist niet).... Denk dat ik het daar wel snel had gezien...
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
DonderDudes.nl
Reken er maar op dat de directeur van de NS met een dikke BMW naar zijn werk gaat, want de tariefsverhogingen zijn natuurlijk wel op tijd.. foto
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
Van Bodegraven
Naar Woerden
Afstand 11,7 km.
Reisduur 00:18
Met de auto..... foto
Between their legs
(Don't you find ?)
Geen idee wat voor auto je hebt foto, maar geen snelle blijkbaar fotofotofoto
Managers moeten zo veel mogelijk bezuinigen om hun doel te halen en dat gaat ten koste van het product en ten koste van de werknemers en reizigers.
Bij Connexxion zijn de reizigers niet belangrijk omdat die niet als klanten worden gezien, de klant is namelijk de provincie.
Dus alles waar reizigers op rekenen is niet zo belangrijk voor de NS of Connexxion of alle andere sectoren waar de mensen niet zonder kunnen.
Gisteren had de NS ook moeite om voldoende bussen te vinden voor de gestrande reizigers.
Ik snap dat wel omdat alle reserve bussen verdwenen zijn en de reserve chauffeurs ook.
En zelfs op de wegenwacht hoef je geen 4 uur te wachten :-)
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken