Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Al sinds 1988 stond het personeel het echtpaar bij bij het inpakken van de boodschappen. "Daar kwam enige tijd geleden verandering in met het dringende verzoek of we vooraf het boodschappenlijstje wilden faxen", aldus het echtpaar. "En nu mogen we het bestellijstje ook niet meer sturen. We moeten voortaan maar via de website van de AH-bezorgservice Albert onze boodschappen regelen. Dat zien we niet zitten. De kosten wegen niet op tegen een kwartiertje hulp. En we halen nota bene met onze blindengeleide honden zelf de boodschappen op!"
Steendam houdt zich doof voor de argumenten van het echtpaar. "Straks komen mensen met gebroken benen of ouderen ons ook vragen om boodschappen in te pakken. We willen geen precedent scheppen en hebben voor die service de landelijke bezorgdienst." Als het echtpaar de boodschappen wil laten inpakken dan moeten ze er maar extra voor betalen als het aan de filiaalhouder ligt.
Voortaan dokken voor hulp bij Albert Heijn
Met dank aan mstx voor de submit.