Joop Braakhekke klaagt Vinden.nl aan

Joop Braakhekke kan zich niet vinden in de nieuwe reclamecampagne van Vinden.nl. Na dreigementen van de tv-kok heeft de zoekmachine besloten de campagne per direct te staken.

Het leek zo'n leuke campagne. Voor de reclamecampagne maken BN'ers als Willibrod Frequent, Joop Braaklekker, Gerard Bowling en Ali C. gebruik van de zoeksite. Braakhekke kan echter niet lachen om de slecht verzonnen persiflage en klaagt de site aan.

Als goedmakertje mogen de gepersifleerde BN'ers ieder duizend euro overmaken aan een goed doel. De kooknicht wil hier echter geen gebruik van maken, en wil geld zien. Hij zet zijn rechtszaak dan ook gewoon door. Ook Katja Schuurman heeft laten weten dat ze een advocaat in de arm heeft genomen.

Directeur Jan-Willem Tusveld van Vinden.nl snapt alle ophef van de sterren niet. "Eigenlijk begrijpen we de commotie rondom deze reclamecampagne niet. In de media worden bekende Nederlanders continu ongevraagd gepersifleerd in programma’s als Koefnoen, de TV kantine en Evers staat op." Om niet nog meer problemen te krijgen, heeft Van Tusveld toch maar besloten te stoppen met de reclamecampagne.


Braakhekke vindt het niks