Nieuws
Proef met afsluiten oprit tegen filevorming
De proef start maandag 31 januari op de A28 richting Meppel. De oprit naar Zwolle-Centrum is dan niet toegankelijk en het verkeer wordt omgeleid naar de volgende oprit: Zwolle-Noord. Reden van de omleiding-experiment is dat er op sommige plekken teveel op- en afritten na elkaar zijn. Dit zorgt voor onrust op de wegen waarbij er vaak moet worden afgeremd. Files zijn dan het gevolg. Als het experiment slaagt worden ook andere knelpunten onder handen genomen door Rijkswaterstaat.
Als de proef slaagt worden ook andere knelpunten in Nederland aangepakt.
Wat dus weer voor meer benzinekosten zorgt, dus ook weer schadelijker voor de lucht...
Of is dat gewoon tever gezocht ? fotofoto
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Maar de a20 of de a13 als ik het goed zie 8)
[on] mwah dan sluiten we het hier af nemen we andere route staat daar een file foto
De boeren worden toch al richting Canada gejaagd, dus blijft er voldoende grond om het wegennet uit te breiden over.
Petitie zangverbod Ashlee Simpson succes
Weg probleem.
Verder zie ik de noodzaak niet waarom ook de afritten afgesloten moeten zijn.
Als er auto's de afrit nemen dan vermindert dit toch juist de hoeveelheid auto's.
Die hufter in dat witte bussie die links vooraan rijd moet gewoon doorgassen!
maar of je het gevondene waardeeert?
Ontopic: alle experimenten die het oogmerk hebben het fileprobleem te verminderen juich ik toe.
ze hebben dat bord "100" wel netjes achter de bosjes gezet zodat je het niet kan zien op die foto.. foto
http://www.privacybarometer.nl/
De file op de foto is er niet meer, die staat nu 2x zo erg vóór de afslag Berkel en Roderijs, ipv erná, zoals op de foto.
Verder is het een weer een zinloze actie, het lost niks op, de ellende wordt alleen maar verplaatst. Nu staan de mensen niet meer in de file op snelweg, maar op de weg er naar toe.
Typisch gevalletje van het probleem verschuiven naar een ander.
Maar sowieso is het vaak huilen bij opritten.
Vaak op het einde ergens tussen vrotten en niet waar ruimte is.
Bij lange opritten pas echt gas geven op de snelweg.
Invoegend verkeer geen ruimte geven.
Oftewel elkaar het licht niet in de ogen gunnen en ikke ikke rijden.
klaar .
gewoon doen .
fuckers .
het probleem is dat als je van de a28 richting afslag a50 rijd er nog een flink stuk is zonder plusstrook waar al het verkeer knel komt te zitten, het verkeer vanaf zwolle en de a32 komt allemaal op dat kleine stukje a28 terecht.
Al het verkeer dat naar noord nederland moet gaat nu via de afsluitdijk of via de a28, een andere optie is er eigenlijk niet, er moet nodig een nieuwe weg gelegd worden, dit zijn lapmiddelen.
Oftewel dat betekent dat ik een teringeind mag gaan omrijden als ik naar mijn ouders wil.
Meer zgn capillairen ( fijnste vertakkingen ) zijn noodzakelijk > vergelijk vaat anatomie van zoogdieren.
Misschien moet men de logistiek van het menselijk lichaam meer als toepassing leren te zien bij in dit geval het verkeer.
foto
o.t.
wat ben ik blij dat ik er niet meer dagelijks in hoef te staan foto
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
alsof de bouw niet om 7 uur begint,
en als winkels om 8 uur open zijn......waarom heet er dan bij kantoor zoiets als een 9 tot 5 mentaliteit?
foto
of moeten mensen maar van 11 tot 7 werken?
- Daarom ben ik ook voor de 24-uurs economie.
- Diamond lanes zijn misschien een idee, voor auto's met 2 of meer personen. (in LA werkt dat dus wel, en misbruik kost tot 500,-...)
- In Duitsland liggen de steden wel verder uit elkaar, maar in bv.Ruhrgebied liggen de afslagen net zo dicht bij elkaar als in Nederland...
Ontopic:
Iedereen die een beetje verkeerskunde gehad heeft, die weet dat dit dus niet gaat werken. Je gaat nu minder opritten gebruiken ==> meer auto's over de andere opritten ==> filevorming vóór de snelweg met het verstoppen van kruisingen enzo. Ellende wordt veel groter dan op de snelweg was. Maar ja, DAT neem je natuurlijk niet mee in je eindoverweging, want de RIJKSweg is van verkeer en waterstaat en verstopt binnenwegen is een probleem van de lokale gemeente. Kan je als RIJK gewoon zeggen dat de proef geslaagd is, want er staan minder files...
Gevolgen op de lange termijn zullen dan wel weer accijnsverhogingen zijn om de zogenaamde milieuvervuiling aan te pakken...
Slimme jongens daar bij RWS
foto
Wanneer je de draad kwijt bent en een steek laat vallen is er maar één oplossing:
de knoop doorhakken!
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken