Wilders bedankt voor radiodebat

Politiek • Geschreven door bennootje op 04-02-2010 @ 18:30
print 

Geert Wilders doet zondag niet mee met het verkiezingsdebat van Radio 1. Dat laat de PVV-leider vandaag weten. Hij zegt 'te lang op een botte manier aan het lijntje gehouden' te zijn.

Wilders spreekt van een 'waardeloze organisatie'. "Ze bekijken het maar bij NOS-radio." Aan het debat in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart doen bijna alle fractievoorzitters mee. Behalve Wilders zijn alleen Arie Slob (ChristenUnie) en Bas van der Vlies (SGP) niet aanwezig. Zij nemen de zondagsrust in acht.

Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.

"Ze bekijken het maar bij NOS-radio."



Lees ook:

» 10/02 Elfstedenkoorts had ook Rutte in greep31
» 10/02 Opmeer verzet zich tegen Oostblokmeldpunt PVV66
» 10/02 'Onvrede binnen VVD om samenwerking PVV'52
» 09/02 Rutte gaat niet in op PVV-meldpunt37


delen | eKudos nujij

6842 views / 169 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 169 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!

En natuurlijk komt het allemaal door de NOS die 'waardeloos' is, net zoals die overkoepelende moslimorganisaties, de rechtbanken, café Nieuwspoort, het kabinet, enzovoorts enzovoorts
HAHAHA FAIL, heeft hij uberhaupt welleens eens aan een serieus debat mee gedaan?
userIcon
Hoe verbazingwekkend. En het ligt ALTIJD aan een ander.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!
Dat dus.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!
Qft
userIcon
Dat doet ie anders nooit hè ?
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:33 schreef Factsnomyths het volgende:
vragen Wilders-fans zich nou nooit af waarom de Fuhrer nooit met iemand in debat gaat ? Of is daar ook weer een complot theorie voor ?
Jazeker, want zonder complottheorieën kunnen zij hun stelling niet overeind houden.
userIcon
Uiteraard doet Wilders niet mee. Wilders doet nooit mee.
userIcon
"Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken."

Eerst zien, dan geloven.
userIcon
Hadden ze nou echt gedacht dat Wilders serieus in debat wilde gaan?
userIcon
De nieuwswaarde ontgaat mij. Wilders gaat standaard niet in debat. Meld het maar in dikke chocoladeletters als hij dat een keer wel doet. Breaking news lijkt mij.
Zielige Pietje...
Kan hij eindelijk meedoen aan debatten, laat hij het weer afweten. Volgens mij is hij bang dat hij door de mand valt (al dat haarbleken heeft zijn laatste hersencel aangetast) of is hij bang dat zijn herhaaldelijk hersenloos geblaat de mensen zo gaat vervelen, dat ze alles willen kiezen behalve de PVV.
Een debat is natuurlijk wat anders dan populistische oneliners te brallen. Daar komt enige vaardigheid bij kijken. Ik snap 'm wel.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:42 schreef Factsnomyths het volgende:
[..]


Wilders is Nazi 2.0.... Anti-semitisme heeft plaats gemaakt voor Moslim-haat. Alles is de schuld van Moslims. En Moslims zijn het grote gevaar.
Ik zou Wilders nooit met Hitler willen vergelijken.

Dat is teveel eer voor Hitler namelijk.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:42 schreef Factsnomyths het volgende:
[..]


Wilders is Nazi 2.0.... Anti-semitisme heeft plaats gemaakt voor Moslim-haat. Alles is de schuld van Moslims. En Moslims zijn het grote gevaar.
En stug vol blijven houden dat er geen overeenkomsten zijn

En mag ik je feliciteren.
Je hebt de Godwin award van dit topic gewonnen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!
Wat is het dan dat ze elke dag in de 2e kamer doen? Dag in dag uit, jaar in jaar uit? Iets gemist?
Idioot is gewoon bang om uitgeluld te worden :'')
userIcon
"Wilders te chicken om radiodebat aan te gaan"
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:45 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
[..]

Wat is het dan dat ze elke dag in de 2e kamer doen? Dag in dag uit, jaar in jaar uit? Iets gemist?
Zelfs daar doet Wilders er niet aan mee. Wilders fulmineert wat grove beschuldigingen die lekker uit de bek komen tijdens zijn spreektijd en gaat vervolgens onderuitgezakt in zijn zetel het debat uitzitten.
man Olep (Moderator Frontpage) 04-02-2010 @ 18:50 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!

En natuurlijk komt het allemaal door de NOS die 'waardeloos' is, net zoals die overkoepelende moslimorganisaties, de rechtbanken, café Nieuwspoort, het kabinet, enzovoorts enzovoorts
Selectief lezen.
Als jullie het bericht eens volledig zouden lezen in plaats van enkel op de kop te reageren zouden jullie lezen dat hij wel op TV zal debatteren. Hij gaat dus wel het debat aan. Alleen niet op de radio.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:50 schreef em-v het volgende:
Als jullie het bericht eens volledig zouden lezen in plaats van enkel op de kop te reageren zouden jullie lezen dat hij wel op TV zal debatteren. Hij gaat dus wel het debat aan. Alleen niet op de radio.
Ja dat duurt nog ff, hij heeft nog de tijd om af te zeggen.
Te druk met zijn rechtszaak ofzo.

Eerst zien, dan geloven.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:50 schreef em-v het volgende:
Als jullie het bericht eens volledig zouden lezen in plaats van enkel op de kop te reageren zouden jullie lezen dat hij wel op TV zal debatteren. Hij gaat dus wel het debat aan. Alleen niet op de radio.
Dat moet ik nog zien. De keren dat meneer echt in debat gaat zijn tot nu toe op 1 hand te tellen.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:50 schreef Olep het volgende:
[..]


Selectief lezen.
Het is toch juist bekend dat Wilders nooit met de debatten mee wilt doen of hij moet zich als een slachtoffer kunnen profileren, want dan is hij in één keer de ridder van het vrije woord
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:50 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
[..]


Ik neem aan dat je doelt op de Islam? Tevens krijgt hij er niet genoeg van om te benadrukken dat hij tegen Islamisering van Europa is, dat zei hij al toen hij net bekend was, dus waarom je verbaasd ben dat het meeste wat uit z'n mond komt daarover gaat beats me. De SGP, ChristenUnie en Partij van de dieren focussen respectievelijk ook het meeste op religieuze of ethische vraagstukken. Simpelweg de natuur van de politieke partij. Logisch gezien kun je het hem ook niet kwalijk nemen, hij is zo populair geworden door zijn kritiek op de Islam. Waarom zou hij daar nu mee stoppen? Tevens denk ik niet dat een debat veel uit zou maken, alsof hij spontaan van ideeen zou veranderen...

-EDIT- Woordje vergeten..
Hij niet, maar hoeveel stemmen hebben partijen in de loop der jaren wel niet verloren omdat hun favo politicus helemaal klemgelult werd of gewoonweg aan het blunderen was.

Een debat is voor het (stemmend) publiek, niet voor de politicus.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 04-02-2010 @ 18:55 fotoboek homepage
userIcon
Leuk, zo'n debat. Komen alle bekende stokpaardjes natuurlijk voorbij: Afghanistan, de JSF, Europa, de hypotheekrenteaftrek...erg relevant ook, zo in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen...
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Had dan ook de zondagsrust als excuus gebruikt.
Dan hadden we helemaal in een deuk gelegen
Bijzonder hoe iemand die zomaar een debat uit de weg gaat hier niet op afgerekend wordt, maar sterker nog, nog de hemel in geprezen zal worden door zijn aanhangers voor het niet meedoen aan een 'door links opgezet' debat. En als men er dan kritiek op heeft? Dan demoniseert men natuurlijk.. duidelijk toch! Daarna nog de arrogantie te hebben om een van de oudse omroepen het nakijken te geven in niet mis te verstane verwoordingen: "ze bekijken het maar bij NOS-radio'. Het was al duidelijk dat tact niet de sterkste punt is van meneer wilders, maar het is bijzonder dat hij nu zo groot is en zoveel voorstanders heeft dat hij zomaar debatten uit de weg kan gaan en kan spreken van demonisering en dan zijn kiezers nog wijs kan maken dat het de 'linkse' media haar schuld is, waarop de meeste kiezers het als zoete koek zullen slikken..
Ik moet zeggen.. hij heeft het goed voor mekaar
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!

En natuurlijk komt het allemaal door de NOS die 'waardeloos' is, net zoals die overkoepelende moslimorganisaties, de rechtbanken, café Nieuwspoort, het kabinet, enzovoorts enzovoorts
Als we hem nou eens met zijn alleen gaan negeren? Dan denkt hij dat we het over mensen met een donkere huidskleur hebben, en kunnen wij lachen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:59 schreef klaagmeester het volgende:
Wilders heeft gelijk. Die achterlijke media in dit godvergeten k*t-land verdraaien elk woord wat hij zegt.
Pas als de media in dit land objectief is, zal het de moeite zijn om aan een radio of tv debat mee te doen.
De rest is alleen maar aandachtsgeil enwerken graag mee aan persoonsverheerlijking...hun eigen persoontje wel te verstaan...
Complotdenker no.1
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:58 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
[..]


Natuurlijk, maar het is niet alsof de mensen die nu op hem zouden stemmen dat niet meer gaan doen als hij nog meer met hetzelfde komt...En daarbij denk ik niet dat hij zo slecht in debatteren is als de meeste denken. Maar inderdaad, wie weet, niemand heeft het ooit gezien =p
Nee, maar als mensen die nu op hem stemmen zien dat hun politicus een gigantische afgang maakt omdat het gros van zijn argumenten geen stand houden, dat zijn 'oplossingen' nooit zullen gaan werken zelfs niet al word hij MP, gaan ze misschien eens wat verder nadenken dan zijn one-liners.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:59 schreef klaagmeester het volgende:
Wilders heeft gelijk. Die achterlijke media in dit godvergeten k*t-land verdraaien elk woord wat hij zegt.
Pas als de media in dit land objectief is, zal het de moeite zijn om aan een radio of tv debat mee te doen.
De rest is alleen maar aandachtsgeil enwerken graag mee aan persoonsverheerlijking...hun eigen persoontje wel te verstaan...
Hoe moet je iemand zijn woorden verdraaien in een live uitzending?
Geschreven media, ok dat kan nog, maar een live radio uitzending

Geert niet
Ik geef toe, ik heb vorige keer ook op Wilders gestemt.
Maar ik word een beetje moe van die man, mijn stem heeft ie niet meer.
Kan alleen geen redelijk alternatief bdenken...
PVDA = leuk voor uitkeringstrekkers en allochtonen
SP = leuk voor de communisten en gescheiden huismoedertjes
D66 = leuk voor draaikonten die geen mening hebben
CDA = leuk voor Harry Potter fans
SGP/CU = leuk voor gristenrefo's die nog steeds niet doorhebben dat vrouwen ook rechten hebben
VVD = leuk voor corpsballen
PvDD = leuk voor hippies en ecotoeristen

Blijft weinig over zo...
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:02 schreef ZoeterMark het volgende:
Ik geef toe, ik heb vorige keer ook op Wilders gestemt.
Maar ik word een beetje moe van die man, mijn stem heeft ie niet meer.
Kan alleen geen redelijk alternatief bdenken...
PVDA = leuk voor uitkeringstrekkers en allochtonen
SP = leuk voor de communisten en gescheiden huismoedertjes
D66 = leuk voor draaikonten die geen mening hebben
CDA = leuk voor Harry Potter fans
SGP/CU = leuk voor gristenrefo's die nog steeds niet doorhebben dat vrouwen ook rechten hebben
VVD = leuk voor corpsballen
PvDD = leuk voor hippies en ecotoeristen

Blijft weinig over zo...
Als je zo gaat denken wel ja
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
HAHAHA FAIL, heeft hij uberhaupt welleens eens aan een serieus debat mee gedaan?
Nee, behalve dat debat na de verkiezingen voor het Europarlement (?).

En toen liep ie continue te klagen dat niemand met hem wil regeren.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Je vergeet de NVU!
Dat is alleen voor gasten die ervan houden hun helm te poetsen.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:05 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
[..]


Aan de andere kant, als ik kijk naar zijn tegenstanders, die zijn nou ook allemaal niet zo pienter te noemen... Dus het kan hoe dan ook nog steeds alle kanten op gaan.
Mwa, Pechthold, Halsema en Rutte kunnen aardig debatteren.
Kant is me te emotioneel (en dat zeg ik als SPér)
Rouvoet lult iedereen onder de tafel..
Laat ik maar niet over Hamer beginnen

Wilders?
Tja, geen idee, die heeft dus nog nooit een fatsoenlijk debat gevoerd.
Dus het kan idd alle kanten op
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:07 schreef www.rocknieuws.nl het volgende:
[..]


Dat is alleen voor gasten die ervan houden hun helm te poetsen.
En die van die nichterige zwarte handschoentjes dragen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:05 schreef klaagmeester het volgende:
[..]
Wake up !! Geen enkele uitzending is live in Nederland.
Er zit altijd een vertraging van 5 minuten tussen en ik als oud technicus weet dat maar al te goed.
Er word vaak genoeg geknipt en geschakeld tijdens een live uitzending.
Als jij denkt dat de media eerlijk en betrouwbaar is, dan geloof je zeker ook dat Mickey Mouse echt is..
Zit je aluhoedje nog recht?
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:02 schreef ZoeterMark het volgende:
Ik geef toe, ik heb vorige keer ook op Wilders gestemt.
Maar ik word een beetje moe van die man, mijn stem heeft ie niet meer.
Kan alleen geen redelijk alternatief bdenken...
PVDA = leuk voor uitkeringstrekkers en allochtonen
SP = leuk voor de communisten en gescheiden huismoedertjes
D66 = leuk voor draaikonten die geen mening hebben
CDA = leuk voor Harry Potter fans
SGP/CU = leuk voor gristenrefo's die nog steeds niet doorhebben dat vrouwen ook rechten hebben
VVD = leuk voor corpsballen
PvDD = leuk voor hippies en ecotoeristen

Blijft weinig over zo...
Misschien kan je eens de moeite doen en de partijprogramma's te bekijken en deze te beoordelen op inhoud en haalbaarheid ipv te kijken naar het imago die ze oproepen. Iedere politicus speelt een spelletje, het is een kwestie van je huiswerk doen en dan weet je zo bij wie je echt niet thuis hoort.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:05 schreef klaagmeester het volgende:
[..]
Wake up !! Geen enkele uitzending is live in Nederland.
Er zit altijd een vertraging van 5 minuten tussen en ik als oud technicus weet dat maar al te goed.
Er word vaak genoeg geknipt en geschakeld tijdens een live uitzending.
Als jij denkt dat de media eerlijk en betrouwbaar is, dan geloof je zeker ook dat Mickey Mouse echt is..
Je vergeet iets over oogkleppen te zeggen..
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Indedaad, dat gebeurt door de NWO!
Illuminatie dude, de Bilderbergjes.....
Over alles wat vast of los zit klagen, soms terecht, maar niet in debat gaan om problemen te bespreken en over plan van aanpak debateren. Zwak.
Intens leuk dat hij op de proppen komt dat problemen zijn in de samenleving maar keer op keer een debat weigeren getuigt van hoe zwak iemand kan zijn.
Het is een punt om een probleem centraal te stellen maar het is iets totaal anders om het aan te pakken samen andere partijen, want de kans dat de pvv een meerderheid ooit zal halen, is klein. Nooit gelukt door een partij, zal naar alle waarschijnlijk ook nooit lukken. Dus waarom een debat ontwijken?
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:02 schreef ZoeterMark het volgende:
PVDA = leuk voor uitkeringstrekkers en allochtonen
SP = leuk voor de communisten en gescheiden huismoedertjes
D66 = leuk voor draaikonten die geen mening hebben
CDA = leuk voor Harry Potter fans
SGP/CU = leuk voor gristenrefo's die nog steeds niet doorhebben dat vrouwen ook rechten hebben
VVD = leuk voor corpsballen
PvDD = leuk voor hippies en ecotoeristen
Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) blijft nog over ..... zal als ik jouw was ook maar niet op stemmen

"politiek 24" mocht Wilders aan het woord komen , dan volgt er heel vaak een storing , heel raar.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:10 schreef Paul.Kersey het volgende:
[..]
Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) blijft nog over ..... zal als ik jouw was ook maar niet op stemmen
Ook die houden er van hun helm te poetsen. Of te laten poetsen. Toch nog overeenkomsten tussen de NVU en de PNVD
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:11 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
[..]


Bij die mensen wel, maar tegenover wie komt hij te staan? Als het Wilders vs. Balkenende of Wilders vs. Bos wordt... Daar zou hij dan weer veel stemmen mee kunnen winnen.
Balkenbende stuntelt teveel idd, maar Bos heb ik toch wel eens een stevig mondje zien roeren.
Afwachten of Wilders uberhaubt op komt dagen, voordat de tv debatten zijn kan er nog veel tussen komen.
userIcon
Houdoe en bedankt Olé olé
Deze topic is HET bewijs waar die linkse lamzakken zich van hun beste kant laten zien.

Komt Geert Wilders regelmatig in de media, wordt ie uitgemaakt 'aandachtshoer'. Laat ie een keer verstek gaan, dan is het gelijk weer een laffe hond, die z'n gezicht niet durft te laten zien.
Hoezo 'draaikonten'...

En dan Geert Wilders met ene Adolf Hitler vergelijken...tsssss...

Voor wie dit keer op keer blijft verkondigen, met alle leeghoofdige volgelingen achter zich aan, HOOP ik dat ze keer in een oorlog terechtkomen, inclusief alle verschrikkingen, vernietiging, hongersnood, e.d... Eens kijken of ze dan nog zo blind lopen te blaten en doen of ze alle wijsheid van de wereld in pacht hebben.

En dan zeggen dat 'rechts' gevaarlijk is, vanwege haatzaaien. 'Links' is net zo gevaarlijk !! Is men hier bereid de ene cultuur voor de andere op te offeren ?? Dat noem ik 'Lemming-gedrag', ofwel pure zelfmoord ten koste van eigen land, waar men het verschil niet meer ziet/ wil zien tussen 'egoïsme' en 'zelfbehoud'.

En zulke figuren bepalen (tot nu toe) het reilen en zeilen in dit land ??

Ik zeg: Het is tijd voor verandering !! But people can be very frighten of change...
userIcon
Hij heeft geen enkel belang bij een inhoudelijk debat. Want daarmee worden de kiezers die alleen maar "tegen" zijn en verder nergens verantwoording voor nemen maar mee afgeschrikt.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:12 schreef www.rocknieuws.nl het volgende:
[..]


Ook die houden er van hun helm te poetsen. Of te laten poetsen. Toch nog overeenkomsten tussen de NVU en de PNVD

userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:14 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
Deze topic is HET bewijs waar die linkse lamzakken zich van hun beste kant laten zien.

Komt Geert Wilders regelmatig in de media, wordt ie uitgemaakt 'aandachtshoer'. Laat ie een keer verstek gaan, dan is het gelijk weer een laffe hond, die z'n gezicht niet durft te laten zien.
Hoezo 'draaikonten'...

En dan Geert Wilders met ene Adolf Hitler vergelijken...tsssss...

Voor wie dit keer op keer blijft verkondigen, met alle leeghoofdige volgelingen achter zich aan, HOOP ik dat ze keer in een oorlog terechtkomen, inclusief alle verschrikkingen, vernietiging, hongersnood, e.d... Eens kijken of ze dan nog zo blind lopen te blaten en doen of ze alle wijsheid van de wereld in pacht hebben.

En dan zeggen dat 'rechts' gevaarlijk is, vanwege haatzaaien. 'Links' is net zo gevaarlijk !! Is men hier bereid de ene cultuur voor de andere op te offeren ?? Dat noem ik 'Lemming-gedrag', ofwel pure zelfmoord ten koste van eigen land, waar men het verschil niet meer ziet/ wil zien tussen 'egoïsme' en 'zelfbehoud'.

En zulke figuren bepalen (tot nu toe) het reilen en zeilen in dit land ??

Ik zeg: Het is tijd voor verandering !! But people can be very frighten of change...
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk.

Het ligt altijd aan een ander.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:13 schreef BasOne het volgende:
[..]

Balkenbende stuntelt teveel idd, maar Bos heb ik toch wel eens een stevig mondje zien roeren.
Afwachten of Wilders uberhaubt op komt dagen, voordat de tv debatten zijn kan er nog veel tussen komen.
Bos kan dr idd wel wat van, zo ook halsema en pechthold
Deze vind ik vaak het beste in het debateren, helaas vind ik hun partijen ruk Wilders daar in tegen, die bakt er niks van, snap best dat hij alles afzegt!!
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
HAHAHA FAIL, heeft hij uberhaupt welleens eens aan een serieus debat mee gedaan?
Even opgezocht:

http://www.youtube.com/watch?v=lQwV3vVCllg

Wat 'n faalhaas .
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:14 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
Deze topic is HET bewijs waar die linkse lamzakken zich van hun beste kant laten zien.

Komt Geert Wilders regelmatig in de media, wordt ie uitgemaakt 'aandachtshoer'. Laat ie een keer verstek gaan, dan is het gelijk weer een laffe hond, die z'n gezicht niet durft te laten zien.
Hoezo 'draaikonten'...
Blaat..
Er is een nuance verschil dat je misschien ontgaat
userIcon
HAHAHA
Lachen weer
Alle anti Wilders figuren springen als een bos vlooien meteen weer op.

Zie je wel hij durft niet want dan word ie onderuit geluld


Jammer dat ze niet heel dat ernorme stuk tekst hebben doorgelezen

Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.

Faalhazen!!!!
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:59 schreef klaagmeester het volgende:
Wilders heeft gelijk. Die achterlijke media in dit godvergeten k*t-land verdraaien elk woord wat hij zegt.
Pas als de media in dit land objectief is, zal het de moeite zijn om aan een radio of tv debat mee te doen.
De rest is alleen maar aandachtsgeil enwerken graag mee aan persoonsverheerlijking...hun eigen persoontje wel te verstaan...
Als een debat live uitgezonden wordt, hoe kunnen woorden dan verdraaid worden? Of zit er een na-synchronisatiepoppetje-met-Limburgs-accent achter?
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:19 schreef Martinovibes het volgende:
HAHAHA
Lachen weer
Alle anti Wilders figuren springen als een bos vlooien meteen weer op.

Zie je wel hij durft niet want dan word ie onderuit geluld


Jammer dat ze niet heel dat ernorme stuk tekst hebben doorgelezen

Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.

Faalhazen!!!!
Het is jammer dat jij de reacties ook niet direct doorgelezen hebt want dan had je al gelezen dat meerderen aangeven dat "nog te moeten zien".
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:22 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Als een debat live uitgezonden wordt, hoe kunnen woorden dan verdraaid worden? Of zit er een na-synchronisatiepoppetje-met-Limburgs-accent achter?
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:05 schreef klaagmeester het volgende:
[..]
Wake up !! Geen enkele uitzending is live in Nederland.
Er zit altijd een vertraging van 5 minuten tussen en ik als oud technicus weet dat maar al te goed.
Er word vaak genoeg geknipt en geschakeld tijdens een live uitzending.
Als jij denkt dat de media eerlijk en betrouwbaar is, dan geloof je zeker ook dat Mickey Mouse echt is..
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:22 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Als een debat live uitgezonden wordt, hoe kunnen woorden dan verdraaid worden? Of zit er een na-synchronisatiepoppetje-met-Limburgs-accent achter?
Hij is leuk
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:19 schreef Martinovibes het volgende:
HAHAHA
Lachen weer
Alle anti Wilders figuren springen als een bos vlooien meteen weer op.

Zie je wel hij durft niet want dan word ie onderuit geluld


Jammer dat ze niet heel dat ernorme stuk tekst hebben doorgelezen

Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.

Faalhazen!!!!
Nu de rest van de reacties lezen en dan opnieuw bedenken wie de faalhaas is
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:42 schreef Factsnomyths het volgende:
[..]


Wilders is Nazi 2.0.... Anti-semitisme heeft plaats gemaakt voor Moslim-haat. Alles is de schuld van Moslims. En Moslims zijn het grote gevaar.
Wil je een zakdoekje?
Het antisemitisme leeft weer op doordat er bepaalde aanhangers van een mensonterende sekte hun eeuwige jaloezie niet kunnen laten vallen.
Wel typisch dat jij de moslims probeert neer te zetten als zielige slachtoffertjes. Wat onderdanig van je.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:05 schreef klaagmeester het volgende:
[..]
Wake up !! Geen enkele uitzending is live in Nederland.
Er zit altijd een vertraging van 5 minuten tussen en ik als oud technicus weet dat maar al te goed.
Er word vaak genoeg geknipt en geschakeld tijdens een live uitzending.
Als jij denkt dat de media eerlijk en betrouwbaar is, dan geloof je zeker ook dat Mickey Mouse echt is..
Wilders werkt 80 uur p/w zegt ie. Waar is ie dan mee bezig?? Met geld ophalen voor Haïti?? Zal wel net zoveel geweest zijn als Scheringa heeft opgehaald . 2 goedheiligmannen die hun ernstig aangetaste imago willen verbeteren... Je zou 'm toch aan de lijn krijgen..
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:25 schreef sumerian het volgende:
[..]

Wil je een zakdoekje?
Het antisemitisme leeft weer op doordat er bepaalde aanhangers van een mensonterende sekte hun eeuwige jaloezie niet kunnen laten vallen.
Wel typisch dat jij de moslims probeert neer te zetten als zielige slachtoffertjes. Wat onderdanig van je.
De Moslims die niets anders willen dan gewoon een bestaan opbouwen, en die zich netjes aan de regels houden zijn idd de slachtoffers van al dat islam gebash.

Als Wilders gewoon genuanceerder was geweest en had gezegd 'ik ben tegen de uitwassen van de Islam en tegen radicale Moslims', hell dan had hij nu 20 zetels gehad.
Maar nee, ongenuanceerd provoceren is veul leuker.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!

En natuurlijk komt het allemaal door de NOS die 'waardeloos' is, net zoals die overkoepelende moslimorganisaties, de rechtbanken, café Nieuwspoort, het kabinet, enzovoorts enzovoorts
wat heb je aan debateren als er geen hond serieus naar je luistert en ze altijd spijkers op laag water zoeken om de man finaal af te branden
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:28 schreef Evaria het volgende:
[..]

wat heb je aan debateren als er geen hond serieus naar je luistert en ze altijd spijkers op laag water zoeken om de man finaal af te branden
Volgensmij heb je niet helemaal door wat de bedoeling van een debat is.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:31 schreef dadoc het volgende:
Wilders die een debat aan zou durven gaan, dat zou pas nieuws zijn!

En natuurlijk komt het allemaal door de NOS die 'waardeloos' is, net zoals die overkoepelende moslimorganisaties, de rechtbanken, café Nieuwspoort, het kabinet, enzovoorts enzovoorts
qft
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:28 schreef Evaria het volgende:
[..]

wat heb je aan debateren als er geen hond serieus naar je luistert en ze altijd spijkers op laag water zoeken om de man finaal af te branden
In een debat heb ik hem anders nog nooit inhoudelijk ergens op zien reageren. En als ik die gemist heb, zie ik die als nog erg graag.
Op de radio is het wat lastiger uit het debat weg te stormen en een indruk achter te laten, dat doet ie wel bij het tv debat, asl ie al komt, kan ie daar weer ophef over gaan veroorzaken.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:28 schreef Evaria het volgende:
[..]

wat heb je aan debateren als er geen hond serieus naar je luistert en ze altijd spijkers op laag water zoeken om de man finaal af te branden
Ja, want alle "gevestigde partijen" zijn één groot complot tegen Geertje
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:37 schreef Ghaazi het volgende:
Wilders doet waar hij zijn vijanden van beticht, een slachtofferrol aanmeten.

Kijk, van een lid van het Marokkaanse tuig is dat enigzins te begrijpen, maar als een politicus alsmaar de calimero gaat uithangen, wordt het wel erg sneu.

Dan kan hij beter stoppen met de politiek en gaan acteren ofzo. Het liefst in een film waarin hij een slachterofferrol speelt.
fitna?
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:37 schreef Ghaazi het volgende:
Wilders doet waar hij zijn vijanden van beticht, een slachtofferrol aanmeten.

Kijk, van een lid van het Marokkaanse tuig is dat enigzins te begrijpen, maar als een politicus alsmaar de calimero gaat uithangen, wordt het wel erg sneu.

Dan kan hij beter stoppen met de politiek en gaan acteren ofzo. Het liefst in een film waarin hij een slachterofferrol speelt.
De oudste acteur ter wereld heette toch Mohammed ???
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:28 schreef BasOne het volgende:
[..]

De Moslims die niets anders willen dan gewoon een bestaan opbouwen, en die zich netjes aan de regels houden zijn idd de slachtoffers van al dat islam gebash.

Als Wilders gewoon genuanceerder was geweest en had gezegd 'ik ben tegen de uitwassen van de Islam en tegen radicale Moslims', hell dan had hij nu 20 zetels gehad.
Maar nee, ongenuanceerd provoceren is veul leuker.

Daar heb je een goed punt.

Maar op dat zelfde punt falen alle politieke partijen grandioos, alleen draaien die het weer 180° om.
Ik heb nog een enkele partij dit standpunt duidelijk horen verkondigen.

De doorsnee seculiere moslim heeft evenzo te lijden onder het juk van die islamisten, die Nederland naar hun hand willen zetten.
Die wil ook graag zijn pilsje kunnen drinken tijdens een voetbalwedstrijd, zonder vijf keer per dag naar het oosten te moeten bukken. Alsof alle Moslim daar zo mee bezig zijn.
Voor de buitenwereld lijkt dat misschien zo, maar werkelijk...
Wilders heeft geen debat nodig om te winnen.
Wilders Owned jullie gewoon. Dat stalinistische schijnproces gaat hem ook niet tegenhouden. Het demoniseren van wilders door de media en de linkse partijen zijn een wanhoops daad.

Vergis je niet in die linkse duivels. Allemaal schijn.
Ze hebben het over een revolutie van de INTELLECTUELE MIDDENSTAND. WTF. Ik dacht dat in het SOCIALISME iedereen gelijk was maar de arbeidersklasse mag blijkbaar niet meedoen.

En weet je waarom? Omdat dat de mensen zijn die niet uit de stad konden vluchten en dagelijks te maken hebben met agressieve moslims. Omdat dit de mensen zijn die er schoon genoeg van hebben. Al dat gepraat over de multiculturele samenleving. Het wordt hier alleen maar erger.

De vertrutting. Balkenende die zijn eigen agenda blijkt te hebben in verband met het milieu. Alle blunders die keer op keer in de politiek worden gemaakt. Het juridisch systeem dat overal in faalt. Het land dat plat ligt door een beetje sneeuw. Multiculturele bijlmer PVDAers die frauderen, bezuinigingen DOOR de Elite die miljoenen opeisen met hun gegraai. Marokkaanse criminelen die op vakantie worden gestuurd naar New York met het belasting geld van hun slachtoffers.

ENZOVOOORTSSS. Maar we mogen niet klagen want word je niet uitgenodigd voor P&W.
En als je wordt uitgenodigd dan heb je ook meteen Agnes Kamp, Femke Halsema en een PVDAer voor je zitten plus andere linkse MEELOPERS uit Hilversum, om je eens ff lekker met ze alle te bashen live op TV.

Dat is het idee van de NOS. Een linkse GANGBANG tegen Wilders. Net als bij Fortuyn.
100  van 169 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 10/02 Elfstedenkoorts had ook Rutte in greep31
» 10/02 Opmeer verzet zich tegen Oostblokmeldpunt PVV66
» 10/02 'Onvrede binnen VVD om samenwerking PVV'52
» 09/02 Rutte gaat niet in op PVV-meldpunt37


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden