Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 1012:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 2011:52Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 3407:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 1307:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 1407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 3307:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 507:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 706:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 2117:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 8108/06CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 207/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 014:00Skaeve Huse.
  • 213:22Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 712:57Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 1012:16Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 2011:52Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 211:31Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 509:37FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 3407:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 1307:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 1407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 3307:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 507:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 706:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4700:48Random Pics van de Dag #1925
  • 1022:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 3922:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 022:30TV recensie Het Blok 2026 Week 9: Ray de Roastmaster en de kinderachtige klikspanen
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 419:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 218:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 118:56F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 217:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 2117:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 4216:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4716:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 4515:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 815:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 208/06Mina the Hollower
  • 8108/06CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 1008/06Hack the planet in Hack '95
  • 408/06Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 5508/06Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 608/06Clockwork Revolution wordt een XBOX-exclusive
  • 9108/06Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 108/06Derde deel in de Senua-saga aangekondigd
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 008/06Goedemorgen FOK!
  • 008/06Eindelijk raak voor Zverev op Roland Garros
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 107/06Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 207/06Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 107/06Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 107/06Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 307/06Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
Actieve items
Actieve items


  • 3314:01Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 3414:01Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1013:58Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 2013:49Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 3913:45Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 1013:36Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 213:35Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 713:31Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 213:26Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 9113:13Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 3913:10Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 4213:04Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 1313:03Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4712:26Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 1512:2137-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 512:20Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 1412:12Random Pics van de Dag #1926
  • 512:05FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 8112:03CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 2111:47Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 411:07Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 710:50Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4710:48Random Pics van de Dag #1925
  • 5510:36Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 310:13Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 4509:35Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 5908:03Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 2006:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 7405:17Random Pics van de Dag #1900
  • 201:42WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 4100:00Vermoedelijk Chinese raket gebruikt bij neerschieten Amerikaanse F-15 boven Iran
  • 823:33Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 623:31VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 6022:33Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 10322:23Random Pics van de Dag #1308
  • 6821:06Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 5020:26Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 219:57Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 5719:17Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 119:15F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 219:13Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 1018:29Hack the planet in Hack '95
  • 3918:23Vijf doden door Russische aanvallen, Oekraïne treft Sint-Petersburg opnieuw
  • 2617:56Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 417:35Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 9616:11Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 1016:09Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 215:57Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 9115:40Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 315:38Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
Forum
Forum


  • 3114:01Groepje Nederlanders randt vrouw op Eurostar aan.
  • 6714:01Poging tot onthoofding op straat in Belfast, politie:"stabbing"
  • 6414:00[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 6614:00Halsema pleit voor aankoop leegstaande kerken voor andere religies
  • 14414:00Brood bakken in de oven #30: Brood, daar zit wat in..
  • 5614:00chronische zieken vrezen hoge kosten door plannen kabinet
  • 27314:00Schaatsen #33: Van aanwijsplek naar aanwijsplek
  • 2314:00Mogelijk einde aan commercieel vloggen met kinderen (t/m 15 jaar)
  • 3413:59Teloorgangsporno door YouTubers
  • 813:57Nazorg jongeren met ernstige psychiatrische problemen blijft uit
  • 11513:57Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 5313:57Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #42
  • 9513:57[Amazon Prime Video #8] Algemeen topic met aanraders
  • 17813:56[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 613:56Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
  • 6013:56[Wielrennen #613] De Muur
  • 613:52Drama voor topscheidsrechter: Afrikaan mist het WK. Komt USA niet in.
  • 11813:51[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 23913:51Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 20313:49Nederland - Oezbekistan #6 kut met peren
  • 14513:49De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 1613:43[Tennis] ATP/WTA Libema Open (Rosmalen)
  • 13913:43MotoGP #93 Rain-the great equalizer
  • 10913:41Haiku ketting #27 - strooi wat liefde
  • 16013:41Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 1213:38WK-versiering botst met bomenbelang, PvdD vreest verstikking
  • 22213:37[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 1513:35Tickets ingetrokken: supporters uit Iran ineens niet welkom op WK voet
  • 3213:35Tienduizenden Duitsers zonder stroom na terreuraanslag
  • 17113:32De Pfaffs #34 Iedere werkdag om 19:55 op RTL8
  • 11713:31Wat is jouw seksualiteit?
  • 213:31Ochtendhumeur
  • 3713:29[NPO1] Ons droomproject in Wales
  • 1013:28[Zaterdag 13 juni 03:00] Verenigde Staten - Paraguay #1
  • 3313:28[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 15413:24[INFLUENCERS #248] Gewoon triggert!
  • 25213:22[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 5913:21Europa kraakt de huurwet van de Jonge
  • 28413:19Errol Keyner: Accountants blijven grootste prutsers ondanks AFM
  • 29813:12Oorlog Iran #124 Iran conflict gaat door
  • 1713:10Duitse Supermarkten #21 Nog meer Nederlanders!!
  • 22013:10[Dagboek] Mijn struggles in het dagelijks leven
  • 17813:07Critérium du Dauphiné libéré #1 PAUL
  • 7413:05Mannen willen geen vrouw meer
  • 713:03Wat lees je nu? #96 zomerlezen
  • 28013:01[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 6813:00Noord-Korea het meest verrassende economische succesverhaal ter wereld
  • 5112:58Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 20512:55Mijn volgende concert is:
  • 28512:50Beloften- en juniorenwielrennen #5 Tour de l'Avenir
  • 13612:50Afvallen met injecties #3
  • 11812:482024: Vermissing Maarten Dickhoff
  • 1712:48Je begrafenis regelen
  • 8412:44Bolle Jos en zijn avonturen in Afrika #3; papa!
  • 512:42De Megafestatie (het komt terug)
  • 3912:41Eind zomer betalen we mogelijk drie euro per liter benzine aan de pomp
  • 912:40Teltopic #1308 tel door en door en door....
  • 2012:36Is er koorts?
  • 13112:35Stoner Central #60: Battling Guns!
  • 3012:35Breaking: Jurrien Timber verlaat oranje
  • 812:28De Megafestatie komt terug
  • 112:24[Zondag 14 juni 06:00] Australië - Turkije #1
  • 112:23[Maandag 15 juni 18:00] Spanje - Kaapverdië
  • 10012:23Groot tekort asieladvocaten dreigt, nieuwe regels voeren druk op
  • 1012:22[MLN Kopieertruc #152] Vernedertopic #2
  • 5812:202013: "Nieuwjaarsmoord" op Marja Nijholt, in Oss
  • 24212:19Change Station bij de Pride
  • 2812:19Masters of the Universe (He-Man)
  • 8212:09Arts Roozeeta (31) vluchtte uit Afghanistan, maar mag niet werken
  • 8012:08(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 212:06Verwerking cocaïne binnen EU vindt vooral in Nederland plaats
  • 5812:04[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 512:01Ga jij kijken naar het WK?
  • 511:58[Zondag 14 juni 03:00] Haïti - Schotland #1
  • 23711:57Oorlog in Oekraïne #1294 - Vredesakkoord met concessies enige uitweg
  • 1911:56Internationale ballonexpeditie gestart voor Atlantische oversteek
  • 18911:56Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie #2
  • 7111:54Hurricane & Cyclone Season 2026
  • 2011:48Klein appertement bezichtigd. Liggen twee kinderdagverblijve
  • 2911:48Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 16111:46[NPO1] Ik Vertrek - #197 Naaktrecreatie
  • 17011:46Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 011:441994: Moord op Antonio Brizzi
  • 011:43Klikgebit.
  • 1311:40[idee] League phase op een WK?
  • 1911:40NASA wil maanbasis in 2030 om ruimtewedloop met China te winnen
  • 111:38[Maandag 15 juni 04:00] Zweden - Tunesië
  • 10011:33FOK!STOK door Nederland #307 Zeist (pigzwart)
  • 8211:33Het Curaçao - The Blue Wave topic
  • 1111:32[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 7011:29Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 21111:24Het degradatietopic #1
  • 6811:23Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 13711:22[Live Eredivisie #1784] Dying seconds van het seizoen!
  • 5711:21Wat met Iran op het WK Voetbal
  • 4711:19Tour de France 2026 #2
  • 7611:12Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 21211:11Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #36 Vanz11
  • 16010:53The Rolling Stones #5 # In 1982 in de Kuip voor 10 euro
  • 19410:42[Netflix #209] TUDUM
  • Poll
  • Algemeen

Warmte: Kun jij zonder iets over je heen slapen?

Redactie 07-08-2003 11:11 print
0 stemmen , laatste: 07-08-2003, 20:20
Submitter: 
51
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Zoek jij altijd de leukste nieuwtjes en kun je daar leuk over schrijven? Meld je aan als nieuwsposter!
Meest gelezen
  • 6939600:48Random Pics van de Dag #1925
  • 2517407:11Random Pics van de Dag #1926
  • 164507:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 158007:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 142107:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 135117:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 133517:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 131216:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 125622:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 123616:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 114122:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 102907:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 82315:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 74915:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 69307:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 66106:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 58218:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 56606:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 52019:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 45017:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
Font-grootte:

regelhoogte :

51 reacties

Reactiepagina:
1 2
donderdag 7 augustus 2003, 11:13 uur #1
0
de7geitjes
Wat ben ik blij met mijn air-co'tje foto
donderdag 7 augustus 2003, 11:14 uur #2
0
ToMm
Mr. T
Ik kan zelfs nergens onder slapen met dit weer...

Alleen met een ventilator op mn bed gericht is het uit te houden!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
donderdag 7 augustus 2003, 11:15 uur #3
0
Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
haha, was zo dronken, mieter mijn bedje in en weg was ik, heerlijk geslapen!
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
donderdag 7 augustus 2003, 11:18 uur #4
0
tigermickey
Verse Mamma!
langleve me ventilator. zelf me katten gaan ervoor liggen zo warm hebben ze het foto zodra dat ding aan gaat rennen ze naar de ventilator die de vorm heeft van een lange paal en dan gaan ze op hun rug liggen voor dat ding, echt geen gezicht
foto
donderdag 7 augustus 2003, 11:20 uur #5
0
MrScripter
Lekker onder een deken-iets, maar uiteraard wel zonder kleren.

Ik kan juist niet slapen met een ventilator naast mijn hoofd :p
..o.(_.._).o..
donderdag 7 augustus 2003, 11:22 uur #6
0
Plankje
Plankje
nope ik moet altijd een deken hebben, anders slaap ik kut en in de zomer zet ik dan gwoon een ventilator aan, maar de deken blijft
Plankje
donderdag 7 augustus 2003, 11:23 uur #7
0
Viperdesign
Fin.
Met de ventilator op standje 3 slaap ik prima.
donderdag 7 augustus 2003, 11:23 uur #8
0
D_systems
Met een ventilator is het nog wel uit te houden.
Chacarron!!! *klik*
donderdag 7 augustus 2003, 11:23 uur #9
0
uberlamer
Lekker onder de deken. 's Ochtends is het nog best chill zonder deken.
donderdag 7 augustus 2003, 11:27 uur #10
0
NoXxa
Hele nacht zonder deken laken of wat dan ook. Ik slaap ook prima in de hitte. Ga pas om 2 uur naar bed dan is het al lekker afgekoeld hier.
donderdag 7 augustus 2003, 11:28 uur #11
0
Joz
museumkids.nl/profile/21725
slaap prima zonder deken, ben toch wel moe genoeg. en trouwens slaap ook meestal een half uur 's ochtends in de trein (das ook zonder deken foto)
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725<;/a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
donderdag 7 augustus 2003, 11:29 uur #12
0
DaBeetle
Ventilator gaat sowieso uit als ik slaap. geen zin verkouden te worden met dit weer....
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!
donderdag 7 augustus 2003, 11:37 uur #13
0
Komakie
That's Gnarly!
Inprincipe heb ik wel iets over me heen nodig jah....

Maar ik heb nou een ventilator in me kamer staan die super stil is en die de hele nacht over me bedje heen blaast dus ik slaap als een Os! foto
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
donderdag 7 augustus 2003, 11:37 uur #14
0
Phantomfish
You sneeze we please!
gewoon niet slapen... 2 banen dag en nacht.. in de winter slapen foto
To resolve this problem, the application has to be modified to close the registry key when it is done with it.
donderdag 7 augustus 2003, 11:44 uur #15
0
ThE_ED
engu twiekur
Ik heb helemaal geen last van de warmte met dekbed over me heen hoor foto

Gewoon niks aandoen heh foto

Fan aan tegen de muggen... heeerlijk
[KNE]-Mod
donderdag 7 augustus 2003, 11:53 uur #16
0
hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
Ach, gwoon raam open, deken over je heen, heb ik het wel koud genoeg (of warm? foto)
Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
donderdag 7 augustus 2003, 11:53 uur #17
0
VissieKieker
 Going down...
Lekker koel waterbed..... staat uit en blijft koel.
donderdag 7 augustus 2003, 12:10 uur #18
0
x2_Shade
kheb een hele dunne deken, zonder deken slaap ik namelijk nooit echt lekker
donderdag 7 augustus 2003, 12:13 uur #19
0
Pascalle27
nitro's meissie
Tis ff een kwestie van wennen aan zo weinig gewicht over me heen, maar als ik er eenmaal aan gewend ben, dan slaap ik als een os foto
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
donderdag 7 augustus 2003, 12:39 uur #20
0
Kremers
Mijn kamer grenst aan het balkon, ik hou de deur de hele nacht open en zet zo'n elektronishce citronella verpreider aan, frisse lucht en geen last van muggen foto

Maar zonder dekbed zou ik denk ik ook wel kunnen slapen foto
donderdag 7 augustus 2003, 12:45 uur #21
0
beatbirth
Heeft iemand iets dat _echt_ goed tegen de muggen helpt?
Mijn bloed zal wel heel lekker zijn, want zelfs met een electronisch ding blijven ze me steken. Vanacht nog 4 keer! foto
donderdag 7 augustus 2003, 12:52 uur #22
0
hans12581
Ik kan het wel, alleen zit ik dan 's morgens onder de muggenbulten denk ik.
donderdag 7 augustus 2003, 12:58 uur #23
0
theSummoner
mja
Ja, das echt chill als t zwaar warm is, heb alleen geen airco of ventilator fotoRamenfoto
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
donderdag 7 augustus 2003, 12:59 uur #24
0
Getty_Aepern
Ik slaap niet fijn zonder deken dus lig ik alleen onder het laken (zonder inhoud).

En met airco slaap ik ook niet fijn.
donderdag 7 augustus 2003, 13:00 uur #25
0
Koekiemonster76
Fietsen is leuk

quote:
Heeft iemand iets dat _echt_ goed tegen de muggen helpt?

Een citroengeranium... Hebben wij ook voor het -open - raam staan. Komt geen mug binnen.
Als je niet doorloopt, weet je nooit of je de overkant gehaald had..
donderdag 7 augustus 2003, 13:00 uur #26
0
BlackB1rd
Mijn hand :P
Aircootje aan voordat ik ga pitten, temperatuur terug douwen tot een graad of 22 en pitten maar foto

Overigens heb ik altijd wel een deken tussen m'n benen ofzow, maar ik hoef er niet geheel onder te liggen en de vermoeidheid helpt meestal ook wel een handje mee om me in slaap te wiegen foto
Sjah... weinig boeiends
donderdag 7 augustus 2003, 13:05 uur #27
0
jeffreysnf
lekker zuipen elke avond en dan slaap je wel hoor eind v/d avond/nacht foto
donderdag 7 augustus 2003, 13:07 uur #28
0
-CRASH-
Kan niet slapen met de ventilator aan
Lekker onder een dun dekbed slapen...
Als ik zonder iets over me heen (probeer te)
slaap
Dan wordt ik minstens 3 keer in de nacht wakker
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">\[b\]Vereniging voor weerkunde en klimatologie\[/b\]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">\[b\]ESTOFEX\[/b\]</a>
donderdag 7 augustus 2003, 13:09 uur #29
0
DarkShine
Mijnstreek Oost
Ik slaap in de tuin met dit weer, te warm binnen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\\\'r kachel a te hotte
Planning:
-
donderdag 7 augustus 2003, 13:11 uur #30
0
AMDFreak
Elite
Jewel.. slaap gewoon alleen in me boxer.. en dan vid ik het wel prettig als ik er een deken over heb liggen.. 1 been erbuiten je kent het wel.. raam open laten 's nachts heerlijk foto
donderdag 7 augustus 2003, 13:40 uur #31
0
Gremen
Eindbaas
jahoor, vannacht nog gedaan.
sochtends toch nog even een uurtje onder de dekens gelegen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
donderdag 7 augustus 2003, 14:25 uur #32
0
DeepBass909
Poesjes zijn lief
heerlijk met zo min mogelijk aan (liefst naakt dus). Hooguit een laken tegen muggen, verder niks (oh ja, een vriendin, die ook naakt en warm ligt te zijn...)
donderdag 7 augustus 2003, 14:35 uur #33
0
AjaxAmsterdam
.. Peace #..
Vies warm was t weer vannacht foto

Heb gisteren bij OpenDag Ajax een kleine zonnensteek opgelopen,. heb nu nog hoofdpijn foto
donderdag 7 augustus 2003, 14:37 uur #34
0
-SL-
I've got a jar of di-irt!
Ik heb een plafondventilator en die staat op stand 3 (van 3) en dan slaap ik zonder dekens. En geen last van muggen, want die kunnen niet tegen die constante wind van de ventilator foto

Als er 's avonds een windje staat, gooi dan alle deuren en ramen open om alles uit te laten waaien..
Helpt echt.. foto

[edit] Nederlands is best moeilijk.. foto[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door -SL- ]
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
donderdag 7 augustus 2003, 14:56 uur #35
0
Womb_Raider
blabla...
Als ik zonder iets over me heen slaap, zit ik binnen de kortste keren onder de muggebulten...
I love animals: beef, chicken, veal....
donderdag 7 augustus 2003, 15:31 uur #36
0
SBC
Shit weer geen hit..
Ik moet zeggen dat alcohol erg goed helpt, en het hoeft niet eens heel veel te zijn.
donderdag 7 augustus 2003, 15:41 uur #37
0
kloosterboy
Survaiveluhhhhhhh! foto
Back to oldskool!
donderdag 7 augustus 2003, 15:42 uur #38
0
Dr.Adder
Door beatbirth - donderdag 7 augustus 2003 @ 12:45 :
quote:
Heeft iemand iets dat _echt_ goed tegen de muggen helpt?
Mijn bloed zal wel heel lekker zijn, want zelfs met een electronisch ding blijven ze me steken. Vanacht nog 4 keer! foto


Wellus aan een klamboe gedacht ??
Echt'uh foto

/ontopic :
Ik slaapt gewoon "kaal", laat gaan slapen helpt b-t-w ook.
donderdag 7 augustus 2003, 15:46 uur #39
0
maniac_nl
Ontoerekeningsvatbaar

quote:
Ik slaap in de tuin met dit weer, te warm binnen...

[afzeikmodus]
jij en 50.000 muggen
[/afzeikmodus]

in de winter lang leve het watermed ... verwarming aan en slapen maar.

maar nu ... waterbed verwarming uit ....niks over me heen ... en lig nog op een kachel ....

geef mij maar winter ... warmer maken is makkelijker dan kouder maken.
donderdag 7 augustus 2003, 15:47 uur #40
0
maniac_nl
Ontoerekeningsvatbaar

quote:
Wellus aan een klamboe gedacht ??

maar als je eenmaal dat pokkebeest hoort kan je toch niet slapen .... en daar werkt een klamboe niet tegen hoor
donderdag 7 augustus 2003, 15:49 uur #41
0
Pooks
You've Got My Love...
Ja hoor, het enigste wat aan blijft is een hotpants en dan mijn ventilatortje aan vanaf krukje naast me bed, dan is het prima uit te houden.
In het begin is het moeilijk om in slaap te komen, maar na zo'n dag vol van hitte ben je in de avond echt goed moe en ben je zo vertrokken naar dromenland.

Sterke aan diegenen die wel veel en meer moeite hebben met deze hitte!!
Loyal..with a heart of solid gold.
donderdag 7 augustus 2003, 15:49 uur #42
0
simon-v
Ik slaap gewoon onder een lekker dik dekbed. Ik heb dan ook een waterbed. Das lekker warm in de winter en lekker koel in de zomer.

fotofotofoto WATERBED fotofotofoto
[ Dit bericht is gewijzigd door simon-v ]
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
donderdag 7 augustus 2003, 15:54 uur #43
0
Dr.Adder

quote:
maar als je eenmaal dat pokkebeest hoort kan je toch niet slapen .... en daar werkt een klamboe niet tegen hoor


Tja, maar je wordt tenminste niet verrot gestoken (of dat 'ie op je oor land), je zou ook een hor kunnen plaatsen i.p.v. zo'n klamboe en je kan ook (deed ik iig) voor je gaat slapen op "jacht" gaan met de stofzuiger....
donderdag 7 augustus 2003, 16:01 uur #44
0
maniac_nl
Ontoerekeningsvatbaar

quote:
Tja, maar je wordt tenminste niet verrot gestoken (of dat 'ie op je oor land), je zou ook een hor kunnen plaatsen i.p.v. zo'n klamboe en je kan ook (deed ik iig) voor je gaat slapen op "jacht" gaan met de stofzuiger....

weet je hoeveel warmte een stofzuiger in je kamer blaast .....

btw ... elke keer als je het licht aan doet zijn die beesten onvindtbaar verdwenen.

die beesten zijn gekoppeld aan mijn lichtschakelaar.

licht aan , zoem uit
licht uit , zoem aan

slaap lekker
donderdag 7 augustus 2003, 16:17 uur #45
0
Dr.Adder

quote:
weet je hoeveel warmte een stofzuiger in je kamer blaast .....

btw ... elke keer als je het licht aan doet zijn die beesten onvindtbaar verdwenen.

die beesten zijn gekoppeld aan mijn lichtschakelaar.

licht aan , zoem uit
licht uit , zoem aan

slaap lekker


Alsof 'ie dat nog merkt die extra warmte met deze hitte, maar goed jij je zin... Als ik mag kiezen tussen gezoem EN gesteek of alleen gezoem, dan isset voor mij nie-zo moeilijk...

p.s. ik slaap idd lekker foto
donderdag 7 augustus 2003, 16:17 uur #46
0
Xanteh
Onder een winter dekbed foto. Met zijn 2-en nog wel.. Nergens last van.
donderdag 7 augustus 2003, 16:26 uur #47
0
jmolenaar
Geen enkel probleem!!!

Lang leve de AIRCO fotofoto
donderdag 7 augustus 2003, 19:27 uur #48
0
Mezz0
http://www.ferion.nl
het is bijna te heet voor sex.. ach wie hou ik voor de gek.. daar is het nooit te heet voor foto.. daarna lekker koud douchen en slapen foto
Wie niet waar, wie niet wat..
donderdag 7 augustus 2003, 19:34 uur #49
0
Karliene
Haha, nou ik slaap gewoon onder het dekbed waar ik het gehele jaar onder slaap..
Nergens last van! foto
Gewoon niet het raam openlaten...
dinsdag 12 augustus 2003, 13:18 uur #50
0
dirkx
Ik heb geen AIRCO maar A.R.K.O.:

Alle Ramen Kunnen Open

fotofotofotofotofotofotofoto
Whaaahaaaaaaaahaaaaaaaa!
Reactiepagina:
1 2
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1925
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
review
Mina the Hollower
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
special
Random Pics van de Dag #1924
review
Philips Evnia 27M2N5201P
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.