Boswachtertje, FOKwa en Mattt hadden ons via de nieuws-submit te melden:
De FBI heeft een waarschuwing doen uitgaan voor mogelijke terroristische aanslagen rond 11 september. Een terreurgroepering zou plannen hebben gemaakt voor voor aanslagen in New York, Chicago en Los Angeles, precies vier jaar na de grote aanslagen van '9/11'. Dat heeft The New York Times vrijdag gemeld.
De FBI zegt concrete waarschuwingen te hebben ontvangen van buitenlandse bronnen. Terroristen zouden tankauto's met brandstof of met zuurstof willen stelen, en daarmee benzinestations willen rammen. Op die manier zouden ze opnieuw veel slachtoffers willen maken.
Volgens The New York Times zijn echter lang niet alle politie- en veiligheidsdiensten overtuigd van de serieusheid van de dreiging. De Amerikaanse regering neemt de waarschuwing in ieder geval wel serieus.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Net als elk jaar sinds '01 dus. Ik ga alvast met bier en chips voor de tv zitten, actienieuws bij de NOS. Meer kun je niet doen, behalve hopen dat die pestextremistjes een keer wakker worden en zien dat ze in 4 jaar jaar nog steeds geen zak zijn opgeschoten, dus dat het misschien handiger is om er gewoon mee te nokken.
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef ToMaSZ het volgende: Net als elk jaar sinds '01 dus. Ik ga alvast met bier en chips voor de tv zitten, actienieuws bij de NOS. Meer kun je niet doen, behalve hopen dat die pestextremistjes een keer wakker worden en zien dat ze in 4 jaar jaar nog steeds geen zak zijn opgeschoten, dus dat het misschien handiger is om er gewoon mee te nokken.
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:53 schreef warmbloedig het volgende: Zoveel potentiële slachtoffers lopen er toch niet rond een benzinepomp foto
Vorig jaar stond er een tankwagen op de ring rond Eindhoven in de fik. Welliswaar met autogas, maar toch. De brandweer heeft toen navraag gedaan wat de gevolgen zouden zijn als dat ding zou ontploffen. Dat bleek neer te komen op alles plat in een straal van 400 meter. De schade zou binnen een kilomer omtrek nog aanzienlijk zijn. Daarop is ook direct alles ontruimt en is de crashcar van Eindhoven Airport ingezet die het hele zootje van 200 meter afstand heeft staan blussen.
Zo'n explosie in een woonwijk levert dan toch aardig wat slachtoffers op. Zeker als je het tijdstip wat uitkient.
NIEMAND (zelfs al quaida niet) is toch zo stom op weer op 11-9 een aanslag te plannen. alles is al sinds 2001 dubbel zo beveiligd op die dag. en t is natuurlijk weer zieltjes winnen, mensen bang maken
Waarom houdt men wel rekening met de Christelijke kalender en niet met de Islamitische kalender(een Islam-jaar is 11 dagen korter dan een christelijk). Als ISLAM-terroristen een aanslag willen plegen op een symbolische dag zullen ze toch de islamistische kalender volgen, zeker.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:00 schreef Flesh_ het volgende: En dan nog....
Wat gaan ze doen als ze weten Hoe, wie, waar, wanneer, waarmee, ....? Voor de tank staan met 10 man en hopen dat ze stopt ofzo foto
Be real....
Zieke mensen die zulke aanslagen willen doen valt toch nie veel aan te stoppen...
Je zou preventief schieten kunnen overwegen, maar ik heb me laten vertellen dat naar engels voorbeeld inmiddels wordt geadviseerd dat niet meer te doen. foto
Maar je hebt gelijk. Als ze boem willen doen, doen ze boem. Niks aan te doen, behalve keihard vergelden imho, probleem is alleen dat niemand weet op wie en dat dat dus ook wegvalt als optie.
Blijft over: lekker doorgaan met leven en hopen dat als zo'n baardaap een 'te kort lontje' blijkt te hebben, hij dat niet bij jou in de buurt doet.
Als het gebeurt is het natuurlijk weleen mooie gelegheid om de onderhuidse chip verplicht te stellen. foto Wel eerst in Nederland natuurlijk Jan-Peter foto Yes ,mister Bush. foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:04 schreef storm_eye het volgende: Waarom houdt men wel rekening met de Christelijke kalender en niet met de Islamitische kalender(een Islam-jaar is 11 dagen korter dan een christelijk). Als ISLAM-terroristen een aanslag willen plegen op een symbolische dag zullen ze toch de islamistische kalender volgen, zeker.
Omdat er geen hond is die dat in de gaten heeft. Die lui zijn wel een beetje geintegreerd als het ze uitkomt. foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:04 schreef storm_eye het volgende: Waarom houdt men wel rekening met de Christelijke kalender en niet met de Islamitische kalender(een Islam-jaar is 11 dagen korter dan een christelijk). Als ISLAM-terroristen een aanslag willen plegen op een symbolische dag zullen ze toch de islamistische kalender volgen, zeker.
11-9-01 New York 911 dagen later 11-3-04 Madrid 7-7-05 Londen (wie vult het hier aan?)
Lijkt me wel heel toevallig als er hier - volgens de islamitsche kalender - een soortgelijk verband te vinden is.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:53 schreef warmbloedig het volgende: Zoveel potentiële slachtoffers lopen er toch niet rond een benzinepomp foto
Als je der een tankauto met zuurstof tegenaan knalt dan kun je rekenen op een explosie die een compleet huizenblok kan wegvagen. Spuit maar eens pure zuurstof op een sigaret.
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:53 schreef warmbloedig het volgende: Zoveel potentiële slachtoffers lopen er toch niet rond een benzinepomp foto
heb ooit eens in verleden op tv gezien dat er een tankstation ontplofte in een drukke wijk met flats enzo. Dat was echt een enorme klapper. Hoeveel doden weet ik niet, maar ik denk toch wel een hele berg.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:24 schreef bushbush het volgende: 11 September 2001 hebben de americanen ook ZELF gedaan, world trade center OP geblazen, en met bin laden afgesproken (of die banden ook zelf gemaakt) dat er 2 vliegtuigen invlogen (misschien ook zelf gedaan) had niets te maken met het instorten.
Dus ja, als ze weer een aanval op zichzelf plannen om oorlog te voeren, kunnen ze dat inderdaad van te voren weten.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:24 schreef bushbush het volgende: 11 September 2001 hebben de americanen ook ZELF gedaan, world trade center OP geblazen, en met bin laden afgesproken (of die banden ook zelf gemaakt) dat er 2 vliegtuigen invlogen (misschien ook zelf gedaan) had niets te maken met het instorten.
Dus ja, als ze weer een aanval op zichzelf plannen om oorlog te voeren, kunnen ze dat inderdaad van te voren weten.
Jij gelooft zeker ook in alien obductions etc.? Als Osama & Al-Qaida fake zijn of samenwerken met Amerikaanse evil forces, waarom blazen ze al die Amerikanen in Irak op? Hoe wil je dat dan verklaren? Wanneer alles nu prima zou zijn in Irak, zou dat de Amerikanen gelijk geven en geen gezichtsverlies.
Leuk hoor, al die conspiracy theories. Maar als er echt iets van waar zou zijn, denk jij dan dat iedere willekeurge burger zo maar van alles over deze zaak op internet kunnen posten? In dat geval waren al die gasten al goed geintimideerd of verdwenen of ze kregen een verkeersongeluk ofzo.
Bovendien, als dit allemaal geen passagiersairliners maar tankvliegtuigen waren, wat is er dan met die honderden passagiers en de echte vliegtuigen gebeurd? Zitten die allemaal in het complot of zijn ze vermoord? Dacht je dat dergelijke massa-operaties niet zouden uitlekken? foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:58 schreef sop het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er een tankwagen op de ring rond Eindhoven in de fik. Welliswaar met autogas, maar toch. De brandweer heeft toen navraag gedaan wat de gevolgen zouden zijn als dat ding zou ontploffen. Dat bleek neer te komen op alles plat in een straal van 400 meter.
Het is gewoon te toevallig en slim van de FBI om juist nu een waarschuwing te geven en dan nog wel benzinestations. Amerika heeft op dit moment de olievelden van Irak nog in handen, door deze terreurdreiging gaat alleen de olieprijs omhoog zodat de winst uitgeteld kan worden door Amerika. (Ze moeten toch ergens het bestedingsgat van dichten).
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH wat wordt er weer in en in TRIEST gereageerd als iemand met een samenzwering aankomt. Alsof het een eng woord is waarvan mensen niets willen weten, dus bestaat het niet, dus is het bij voorbaat alvast onzin. Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven, overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws. Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH wat wordt er weer in en in TRIEST gereageerd als iemand met een samenzwering aankomt. Alsof het een eng woord is waarvan mensen niets willen weten, dus bestaat het niet, dus is het bij voorbaat alvast onzin. Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven, overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws. Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Deze documentaire kan je overigens gratis bestellen op die site en zeg dan nog maar eens dat het niet de realiteit is, want er worden veel dingen onthuld die je tot vandaag de dag zeer waarschijnlijk nog niet weet !!
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Laat me raden: het waren zeker weer eens ruimtemannetjes? foto Maak je zelf niet belachelijk met je 'bewijzen', probeer het verschil tussen feiten, meningen en theoriën een keer te bevatten. foto
Und wer ein Schöpfer sein muss im Guten und Bösen: wahrlich, der muss ein Vernichter erst sein und Werthe zerbrechen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH wat wordt er weer in en in TRIEST gereageerd als iemand met een samenzwering aankomt. Alsof het een eng woord is waarvan mensen niets willen weten, dus bestaat het niet, dus is het bij voorbaat alvast onzin. Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven, overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws. Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Nou dan heb je gelijk,denk je dat je het krijgt? Citaat uit een B-film: Son You Don't Know What You're Up Against Don't fight a war you can''t win.
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:23 schreef Zarathustra het volgende:
[..]
Laat me raden: het waren zeker weer eens ruimtemannetjes? foto Maak je zelf niet belachelijk met je 'bewijzen', probeer het verschil tussen feiten, meningen en theoriën een keer te bevatten. foto
Jij bent voor mij een zielig, misselijk mannetje. foto Vooral niet op de feiten reageren, maar negeren en met dit soort standaard kutopmerkingen komen. Je maakt jezelf belachelijk en je komt ook nog 's vreselijk onintelligent over. Documentaire al gezien? Vooral niet doen joh, daar gaat je wereldbeeld. foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:24 schreef bushbush het volgende: 11 September 2001 hebben de americanen ook ZELF gedaan, world trade center OP geblazen, en met bin laden afgesproken (of die banden ook zelf gemaakt) dat er 2 vliegtuigen invlogen (misschien ook zelf gedaan) had niets te maken met het instorten.
Dus ja, als ze weer een aanval op zichzelf plannen om oorlog te voeren, kunnen ze dat inderdaad van te voren weten.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH wat wordt er weer in en in TRIEST gereageerd als iemand met een samenzwering aankomt. Alsof het een eng woord is waarvan mensen niets willen weten, dus bestaat het niet, dus is het bij voorbaat alvast onzin. Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven, overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws. Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:27 schreef WWSK het volgende: Jij bent voor mij een zielig, misselijk mannetje. foto Vooral niet op de feiten reageren, maar negeren en met dit soort standaard kutopmerkingen komen. Je maakt jezelf belachelijk en je komt ook nog 's vreselijk onintelligent over. Documentaire al gezien? Vooral niet doen joh, daar gaat je wereldbeeld. foto
Iemand die in ruimtemannetjes gelooft komt zeker wel intelligent over? Jij kunt klaarblijkelijk het verschil tussen verzinsels en feiten niet bevatten en maakt je zelf volkomen belachelijk met je samenzweringstheoriën. Er is een medische term voor mensen in jouw toestand, misschien heb je daar wel eens van gehoord? Praat er eens met je huisarts over.
Und wer ein Schöpfer sein muss im Guten und Bösen: wahrlich, der muss ein Vernichter erst sein und Werthe zerbrechen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef Hammer20 het volgende: Het is gewoon te toevallig en slim van de FBI om juist nu een waarschuwing te geven en dan nog wel benzinestations. Amerika heeft op dit moment de olievelden van Irak nog in handen, door deze terreurdreiging gaat alleen de olieprijs omhoog zodat de winst uitgeteld kan worden door Amerika. (Ze moeten toch ergens het bestedingsgat van dichten).
Mmm lijkt aardig, ware het niet dat de olieopbrengsten van de Iraakse olie naar Irak gaat en de USA hiervan zelf een deel betaalt. De olieprijs gaat met name omhoog door de aanslagen van de terroristen in Irak en de terreurdreiging in Saoedi Arabie en natuurlijk door de gevaarlijke politiek van de homomoordenaars in Iran.
De mensen die zo negatief reageren op het feit dat het een samenzwering zou kunnen zijn, hebben die sowieso wel eens naar de dvd gekeken, zodat ze een objectieve mening kunnen vormen over hetgene wat wij hebben gezien.
Ik denk dat er dan vele gezichten de andere kant op gaan kijken, maar ja ik zou zeggen bestel de dvd ook en vel je oordeel. Je zal echt verbaast opkijken.
Ikzelf dacht ook dat osama bin laden achter de aanslagen zat, maar na dit allemaal gezien te hebben, begin ik toch erg te twijfelen misschien jij ook wel...
Ik moet zeggen dat ik de impact op het pentagon wel erg vreemd vind.
Dat gat is idd te klein, en het zit direct aan de grond, als dat vliegtuig zo laag over de grond erin is geboord dan zou de hele grond vernield moeten zijn en zouden de motoren kraters geslagen moeten hebben.
En er is geen enkel spoor van het vliegtuig te zien, geen enkel.
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:58 schreef Ultrakneus het volgende: NIEMAND (zelfs al quaida niet) is toch zo stom op weer op 11-9 een aanslag te plannen. alles is al sinds 2001 dubbel zo beveiligd op die dag. en t is natuurlijk weer zieltjes winnen, mensen bang maken
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:46 schreef Zarathustra het volgende:
[..]
Iemand die in ruimtemannetjes gelooft komt zeker wel intelligent over? Jij kunt klaarblijkelijk het verschil tussen verzinsels en feiten niet bevatten en maakt je zelf volkomen belachelijk met je samenzweringstheoriën. Er is een medische term voor mensen in jouw toestand, misschien heb je daar wel eens van gehoord? Praat er eens met je huisarts over.
Bloedzuigen is waarschijnlijk het enige wat jouw doel hier is, want inhoudelijk ingaan op feiten en bewijzen zoals in die documentaire wordt gegeven, daar ben jij waarschijnlijk niet intelligent genoeg voor. Behalve dat, ben je er niet toe in staat, omdat de bewijzen in deze documentaire zo duidelijk zijn, dat jij niet eens kan proberen recht te lullen wat krom is, vandaar dat je enkel mij als persoon probeert te beledigen. Die standaard techniek begint nu wel een beetje achterhaald te worden, vind je ook niet?
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:03 schreef WWSK het volgende: Bloedzuigen is waarschijnlijk het enige wat jouw doel hier is, want inhoudelijk ingaan op feiten en bewijzen zoals in die documentaire wordt gegeven, daar ben jij waarschijnlijk niet intelligent genoeg voor. Behalve dat, ben je er niet toe in staat, omdat de bewijzen in deze documentaire zo duidelijk zijn, dat jij niet eens kan proberen recht te lullen wat krom is, vandaar dat je enkel mij als persoon probeert te beledigen. Die standaard techniek begint nu wel een beetje achterhaald te worden, vind je ook niet?
Die bewijzen zij zeker net zo waterdicht als de bewijzen voor vliegende schotels die je gisteren aanbracht? Ik vind het verontrustend dat je zo hardnekkig aan je waandenkbeelden blijft vasthouden en raad je aan om eens met je huisarts te spreken over je belevingswereld.
Und wer ein Schöpfer sein muss im Guten und Bösen: wahrlich, der muss ein Vernichter erst sein und Werthe zerbrechen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH wat wordt er weer in en in TRIEST gereageerd als iemand met een samenzwering aankomt. Alsof het een eng woord is waarvan mensen niets willen weten, dus bestaat het niet, dus is het bij voorbaat alvast onzin. Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven, overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws. Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:17 schreef Zarathustra het volgende:
[..]
Die bewijzen zij zeker net zo waterdicht als de bewijzen voor vliegende schotels die je gisteren aanbracht? Ik vind het verontrustend dat je zo hardnekkig aan je waandenkbeelden blijft vasthouden en raad je aan om eens met je huisarts te spreken over je belevingswereld.
Pas op Zarathustra, dadelijk gaat ie weer huilen foto Bin Laden is eigenlijk E.T. Ontopic: ach ja, zo zal het nog wel een paar jaar doorgaan.
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities; for horrid is your belief and brutish is your conduct. Crush antifa.
Er is substantieel bewijsmateriaal dat het object dat het Pentagon raakte NIET AA-77 was. De veiligheidscameras van het Pentagon tonen een vliegtuid dat ontploft door een raket die automatisch uit een van de verdedigingspunten rond het Pentagon afgevuurd werd. Het Pentagon geeft toe dat het vliegtuig laag kwam aanvliegen. Dit was omdat het onder de radar zou zitten die deze rakketten bestuurt. Vlucht 77 had een vleugelbreedte van 129 voet. Het KAN zo laag NIET vliegen door het luchtkussen dat aan de grond gevormd wordt. 757's moeten eerst stoppen met vliegen om zo dicht bij de grond te komen. Kruisrakketten en op afstand bestuurde voertuigen zoals de Global Hawks van de VS kunnen dat echter wel.
Omg...welke randdebiel gelooft zoiets.... "stoppen met vliegen om zo dicht bij de grond te komen" HAHAHAHAHHAHAAHAHAA
Ik geloof ook niets van die 9/11 plane site documentaire, maar het zet je wel aan denken. Namelijk waar zijn de bewakingstapes gebleven van de omliggende gebouwen bij het pentagon? - en het gat bij het pentagon is gewoon veel te klein voor een groot passagiersvliegtuig. (en ik ben er zelf geweest en heb het gat gezien daar heeft geen vliegtuig ingelegen! vergelijk dat maar eens met de bijlmerramp).
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:50 schreef Diego27 het volgende: De mensen die zo negatief reageren op het feit dat het een samenzwering zou kunnen zijn, hebben die sowieso wel eens naar de dvd gekeken, zodat ze een objectieve mening kunnen vormen over hetgene wat wij hebben gezien.
Ik denk dat er dan vele gezichten de andere kant op gaan kijken, maar ja ik zou zeggen bestel de dvd ook en vel je oordeel. Je zal echt verbaast opkijken.
Ikzelf dacht ook dat osama bin laden achter de aanslagen zat, maar na dit allemaal gezien te hebben, begin ik toch erg te twijfelen misschien jij ook wel...
De Duitsers hadden in WO2 ook goede propaganda, keerden ook alles om.
Een boel mensen trapten ook in de zogenaamde "bewijzen" die ze voorschotelden.
Tuurlijk is er allerlei materiaal in omloop die nu hetzelfde wil als in de jaren dertig/veertig van de vorige eeuw bij het vorige grote wereldwijde conflict. Dat is de zaken omkeren.
De Nederlanders die toen de Nazi propaganda geloofden waren voornamelijk NSB-ers.
Ik heb er geen behoefte fout te zijn in het huidige wereldwijde conflict.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:24 schreef bushbush het volgende: 11 September 2001 hebben de americanen ook ZELF gedaan, world trade center OP geblazen, en met bin laden afgesproken (of die banden ook zelf gemaakt) dat er 2 vliegtuigen invlogen (misschien ook zelf gedaan) had niets te maken met het instorten.
Dus ja, als ze weer een aanval op zichzelf plannen om oorlog te voeren, kunnen ze dat inderdaad van te voren weten.
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:12 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Deze documentaire kan je overigens gratis bestellen op die site en zeg dan nog maar eens dat het niet de realiteit is, want er worden veel dingen onthuld die je tot vandaag de dag zeer waarschijnlijk nog niet weet !!
die site zit in dezelfde wereld als die van dat bush een reptilian zou zijn foto
De enige aanslag die hier gepleegd wordt is een aanslag op m'n portemonnee en de regen beukt op het huis en op de pas betegelde voor en achtertuin waar we nog maar amper van hebben kunnen genieten. Dus ook het weer pleegt aanslagen, maar daar hoor je niemand echt over. foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven,.
''Onzin'' en ''paranoia'' staan ook in het woordenboek.
Volgens mij was het Rechts die begonnen is met A-bommetjes gooien. Is geen fantasie hebben we van de week gezien ook al probeerd fascistisch Rechts alles in de doofpot te stoppen. En dankzij Links weet je nu ook dat je een linkerarm of been hebt. foto
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:03 schreef WWSK het volgende:
[..]
Bloedzuigen is waarschijnlijk het enige wat jouw doel hier is, want inhoudelijk ingaan op feiten en bewijzen zoals in die documentaire wordt gegeven, daar ben jij waarschijnlijk niet intelligent genoeg voor. Behalve dat, ben je er niet toe in staat, omdat de bewijzen in deze documentaire zo duidelijk zijn, dat jij niet eens kan proberen recht te lullen wat krom is, vandaar dat je enkel mij als persoon probeert te beledigen. Die standaard techniek begint nu wel een beetje achterhaald te worden, vind je ook niet?
Ondertussen heb je nog geen enkel feit genoemd dat in die documentaire te zien is. Zeggen dat ''de bewijzen zo duidelijk zijn'' kan iedereen wel. Verklaar mij eens waarom die bewijzen zo duidelijk zijn.
wat een stelletje kleingeestige zielen hier!!!!!!!! iemand draagd hier een goeie docuover 911 aan(p.s ik heb hem zelf ook) "confronting the evidence" te zien en GRATIS te bestellen op www.reopen911.org
als je dat ziet wordt je wakkergeschut, over de 911 leugens. nee, maar dan reageren over marsmannetjes enzo.
doe je eigen onderzoek eens en je ontdekt dat er een hoop dingen niet kloppen(op ze zachtsgezegt)
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ondertussen heb je nog geen enkel feit genoemd dat in die documentaire te zien is. Zeggen dat ''de bewijzen zo duidelijk zijn'' kan iedereen wel. Verklaar mij eens waarom die bewijzen zo duidelijk zijn.
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef hu-pi-a het volgende:
[..]
ga dan zelf kijken
Pardon? Ik heb genoeg van dergelijke onzin gezien om enig wantrouwen te koesteren tegen de zoveelste ''verklaring.'' Voeg daarbij het gebruikelijke arrogante gedoe van de mensen die de massa' wel even wakker zullen schudden, en de lust vergaat me.
quote:
als je dat ziet wordt je wakkergeschut, over de 911 leugens. nee, maar dan reageren over marsmannetjes enzo.
doe je eigen onderzoek eens en je ontdekt dat er een hoop dingen niet kloppen(op ze zachtsgezegt)
Het is net slechte reclame, met inbegrip van taalfouten.
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws.
Lees JIJ liever eens wat er wordt geschreven wanneer mensen al die theorietjes tegenspreken. Niemand beweert dat er geen samenzweringen bestaan, ze geloven alleen niet dat er in het geval van deze aanslagen sprake van was. En ik kan ze niet bepaald ongelijk geven.
quote:
Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
Die ''standaard kutopmerkingen'' debiteer jij volop, zie boven. En ook hieronder:
quote:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september
''Ik, en velen met mij''...ik ken deze mensen niet en al waren het er een miljard, dan stond het getal nog niet in voor de waarachtigheid van de gedachte.
quote:
aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Hier staat niets, wat mij betreft. ''Zoveel bewijs'', ''zoveel mensen'', ''geen enkel bewijs''...dat kan iedereen wel zeggen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:34 schreef hu-pi-a het volgende: dat bedoel ik, je wilt het ook niet zien.
Er VALT niets te zien. Er is ook iemand die beweert dat Jezus niet bestaan heeft, maar dat het verbasterde verhalen over Caesar zijn. Dat is duidelijk onzin en daar hoef ik ook geen vijf boeken over te lezen. Natuurlijk is het reuze interessant dat een hotel 24 uur in de fik heeft gestaan:
Ik sluit liever mijn ogen dan dat ik grote pupillen heb.
quote:
voor mij ben je gewoon een lafbek schoolmeester
En voor mij ben jij iemand die niet genoeg naar de schoolmeester heeft geluisterd, dan haqd je namelijk misschien kunnen LEZEN en SCHRIJVEN. Want iemand die kan lezen, gelooft niets van deze ''waarheid.''
Johan de With, lampelul, de zoveelste schaap die behhhhh roept voordat hij iets kijkt. Als jij die documentaire niet kijkt en wel zoveel commentaar durft te geven, dan mij jij van mij met lichaam en hoofd heel diep in de stront zakken. Dankzij goedgelovige schapen zoals jij kon Hitler vroeger met zijn Reichstag oorlogje spelen en mensen zo makkelijk manipuleren. Ik foto op jouw soort geesteshouding. Je lijkt wel een NSB'er.
Dit heeft in weze wel met het WTC te maken, omdat voor 911 er nog nooit eerder een gebouw met een stalen frame door brand naar beneden gekomen was. Dit is precies wat op 911 wel gebeurd is met bijvoorbeeld 'building 7'. Deze zakte als een kaartenhuis in elkaar, 'door wat kleine brandjes'.
Net_Loony, misschien vergeet je dat het Pentagon een superdikke beveiligd pand is, wat de ergste aanslagen zou moeten aankunnen, is iets anders dan een Bijlmerflatje foto Die muren zijn er een beetje op gebouwd om een of andere luchtaanval NIET tot in het midden van het pentagon te laten komen.....
Toch, Ik vind dat ze ons niet zo gek moeten maken, FBI, INTERNETPOL, AL QUADA of wie dan ook Niet zo vaaak waarschuwen, als het gebeurd, gebeurd het. Maar nu ga je angst creeeren voor iets wat toch niet gebeurd. Waarom worden we niet gewaarschuwd als er in Irak oid. gebeurd met LIVE-verslagen en alle presidenten met hun woordje op TV??
11September, wat mij betreft mogen ze die dag schrappen, alsof dat de ergste dag is dat iets is aangevallen
MENSEN, WORDT TOCH EENS WAKKER!!!
waarom zitten huilen om 2 gebouwen van Amerika, terwijl Amerika hele landen bombardeert, plundert en manipuleert, vind je het gek dat mensen daar kwaad om worden.
Ik haat de oorlog tegen terrorisme, voor mij is het meer, leg beslag op ieders privé-leven.
En dat gevoeligheid met Google-Earth, Amerika heeft al meer dan 10jaar sattelieten in de lucht hangen om ons in de gaten te houden....
Amerika wil gewoon dat zij de grootste terroristen blijven op deze planeet. de hufters!
IK VIND HET ZOOOO TRIEST DAT MENSEN GEBRAINWASHED WORDEN DOOR MEDIA + AMERIKA! :'(
(als ik over Amerika slecht praat bedoel ik hun regering, de inwoners kunnen er vrij weinig aan doen, want zij worden dom gehouden en volgestopt met junkfood.)
Alle kernbommen inleveren anders ben je meteen Terrorist, en word dat land geboycot op alle mogelijke wijzen. Dan zou ik een mooie wet vinden voor NAVO, maarja, Amerika laat zichzelf niet in de vingers snijden he? foto
Ik vind ook dat Al Quada niet als grote vijand gezien moet worden, ik denk meer dat individuen de wereld terroriseren, en dat Al Quada bij iedere aanslag die gebeurd met de 'eer' wilt strijken, anders moeten ze echt een van tevoren zeggen dat het gebeurd met datum en tijd. Dan zijn ze echt. En niet zeggen, Binnen een paar jaar kunnen jullie weer een paar aanslagen van ons verwachten.... Als je zo een aangifte gaat doen bij de politie word je toch ook niet serieus genomen, waarom in de media wel????
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
In order to find a solution one must first be aware that there is a problem. One must acknowledge what IS, rather than what one hopes there is or is not.
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:17 schreef Zarathustra het volgende:
[..]
Die bewijzen zij zeker net zo waterdicht als de bewijzen voor vliegende schotels die je gisteren aanbracht? Ik vind het verontrustend dat je zo hardnekkig aan je waandenkbeelden blijft vasthouden en raad je aan om eens met je huisarts te spreken over je belevingswereld.
waarom ga je die docu niet kijken,hij is gratis. als je de feiten niet kent moet je ook niet reageren. en anders moet je lekker bij de andere schaapjes blijven,veilig in de kudde
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef WWSK het volgende: ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH ACH wat wordt er weer in en in TRIEST gereageerd als iemand met een samenzwering aankomt. Alsof het een eng woord is waarvan mensen niets willen weten, dus bestaat het niet, dus is het bij voorbaat alvast onzin. Nou jongens en meisjes, het woord samenzwering staat niet voor niets in het woordenboek en is een realiteit in dit leven, overal om je heen komen samenzweringen voor, zelfs in familiekringen op kleine schaal. En dan zou de elite van deze aarde niet aan samenzweringen doen voor eigenbelang? Doe toch 's niet zo naïef, kraam niet zoveel onzin uit een LEES een keer de links die worden gegeven die gaan over samenzweringen of alternatief nieuws. Of KIJK de volgende documentaire, vertel mij dan wat er aan de volgende documentaire niet klopt, i.p.v. met de standaard kutopmerkingen en kortzichtigheid aan te komen:
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Lees het stukje 'over ons' op deze site en zoek daarna op een willekeurige site de kenmerken van een sekte op en lees het stukje daarna nog eens. foto
Rond 11 september schijnen volgens welingelichte bronnen er minstens 5.000.000 aanslagen te worden gedaan in Nederland alleen al door de belastingdienst.
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:56 schreef ComComMer het volgende: Rond 11 september schijnen volgens welingelichte bronnen er minstens 5.000.000 aanslagen te worden gedaan in Nederland alleen al door de belastingdienst.
OT: Eerst zien dan geloven.. al die heisa.. pff.. Als je gewoon van dat gedreig, die heisa en die paniek af wil, mot je gewoon die hele santemekraam daar 'de loef in bloaze' .. fotofoto
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:50 schreef WWSK het volgende: Johan de With, lampelul,
Ach, de abstracte en rationele argumenten hebben afgedaan. foto .
quote:
de zoveelste schaap die behhhhh roept voordat hij iets kijkt.
''De'' schaap? Als je bovendien iets verder leest, zie je dat ik er wel heb gekeken, maar het is dezelfde onzin als altijd; vage schaduwen onder aan een Boeing en als vergelijkingsmateriaal een ander vliegtuig, geschoten vanuit een hele andere hoek.
quote:
Als jij die documentaire niet kijkt en wel zoveel commentaar durft te geven, dan mij jij van mij met lichaam en hoofd heel diep in de stront zakken.
Het idee van schapen in de stront spreekt je wel aan?
quote:
Dankzij goedgelovige schapen zoals jij kon Hitler vroeger met zijn Reichstag oorlogje spelen
Ach, Hitler is er ook weer bij. En natuurlijk met zijn Reichstag. Voor de goede orde; Hitler heeft niet ''met'' zijn Reichstag oorloge kunnen spelen. De Rijksdagbrand vond plaats in 1933, de oorlog begon in 1939. Klassiek misverstand bij aanhangers van samenzweringsdenken. Ook is de Rijksdagbrand waarschijnlijk door Van der Lubbe aangestoken. Als je nou zo'n grote mond hebt over mijn weigering tot lezen, moet je eerst zelf eens zorgen dat je de feiten op orde hebt. En dan zwijg ik nog over de gemakzuchtige verwijzing naar de Nazi's.
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
Ik ga alvast met bier en chips voor de tv zitten, actienieuws bij de NOS. Meer kun je niet doen, behalve hopen dat die pestextremistjes een keer wakker worden en zien dat ze in 4 jaar jaar nog steeds geen zak zijn opgeschoten, dus dat het misschien handiger is om er gewoon mee te nokken.
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
Zo'n explosie in een woonwijk levert dan toch aardig wat slachtoffers op. Zeker als je het tijdstip wat uitkient.
alles is al sinds 2001 dubbel zo beveiligd op die dag.
en t is natuurlijk weer zieltjes winnen, mensen bang maken
Wat gaan ze doen als ze weten Hoe, wie, waar, wanneer, waarmee, ....?
Voor de tank staan met 10 man en hopen dat ze stopt ofzo foto
Be real....
Zieke mensen die zulke aanslagen willen doen valt toch nie veel aan te stoppen...
Als ISLAM-terroristen een aanslag willen plegen op een symbolische dag zullen ze toch de islamistische kalender volgen, zeker.
Maar je hebt gelijk. Als ze boem willen doen, doen ze boem. Niks aan te doen, behalve keihard vergelden imho, probleem is alleen dat niemand weet op wie en dat dat dus ook wegvalt als optie.
Blijft over: lekker doorgaan met leven en hopen dat als zo'n baardaap een 'te kort lontje' blijkt te hebben, hij dat niet bij jou in de buurt doet.
Wel eerst in Nederland natuurlijk Jan-Peter foto
Yes ,mister Bush. foto
Ik niet!
911 dagen later 11-3-04 Madrid
7-7-05 Londen (wie vult het hier aan?)
Lijkt me wel heel toevallig als er hier - volgens de islamitsche kalender - een soortgelijk verband te vinden is.
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
http://www.goyk.com/video.asp?path=1550
(Ik heb een tank van 6000 liter bij mijn bedrijf staan.)
Sommige mensen zijn echt goed in complottheorieen, maar deze is de meest briljante die ik heb gezien foto
Wat een onzin... dit soort publiciteitsgeyle gasten zijn pas echt een gevaar voor de samenleving!
Leuk hoor, al die conspiracy theories. Maar als er echt iets van waar zou zijn, denk jij dan dat iedere willekeurge burger zo maar van alles over deze zaak op internet kunnen posten? In dat geval waren al die gasten al goed geintimideerd of verdwenen of ze kregen een verkeersongeluk ofzo.
Bovendien, als dit allemaal geen passagiersairliners maar tankvliegtuigen waren, wat is er dan met die honderden passagiers en de echte vliegtuigen gebeurd? Zitten die allemaal in het complot of zijn ze vermoord? Dacht je dat dergelijke massa-operaties niet zouden uitlekken? foto
Oja, zit Bert dan ook in het complot?
foto
!!!!! http://www.reopen911.nl !!!!! inclusief Nederlandse ondertitels.
En zo raar is het niet meer want inmiddels zijn genoeg mensen wakker als het gaat om de aanslagen van 11 september, aangezien hier inmiddels zovee bewijs voor is verzameld, genoeg bewijs om aan te tonen dat het officiële verhaal pas een onmogelijke samenzweringstheorie is, zonder enkel bewijs.
Maak je zelf niet belachelijk met je 'bewijzen', probeer het verschil tussen feiten, meningen en theoriën een keer te bevatten. foto
Citaat uit een B-film: Son You Don't Know What You're Up Against
Don't fight a war you can''t win.
Ik niet!
foto
De olieprijs gaat met name omhoog door de aanslagen van de terroristen in Irak en de terreurdreiging in Saoedi Arabie en natuurlijk door de gevaarlijke politiek van de homomoordenaars in Iran.
Ik denk dat er dan vele gezichten de andere kant op gaan kijken, maar ja ik zou zeggen bestel de dvd ook en vel je oordeel. Je zal echt verbaast opkijken.
Ikzelf dacht ook dat osama bin laden achter de aanslagen zat, maar na dit allemaal gezien te hebben, begin ik toch erg te twijfelen misschien jij ook wel...
Dat gat is idd te klein, en het zit direct aan de grond, als dat vliegtuig zo laag over de grond erin is geboord dan zou de hele grond vernield moeten zijn en zouden de motoren kraters geslagen moeten hebben.
En er is geen enkel spoor van het vliegtuig te zien, geen enkel.
http://www.unexplainable.net/artman/publish/article_250.shtml
net echt... foto
Kloteland, Amerika.. foto
fotofotofotofotofoto
Ontopic: ach ja, zo zal het nog wel een paar jaar doorgaan.
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
Namelijk waar zijn de bewakingstapes gebleven van de omliggende gebouwen bij het pentagon?
- en het gat bij het pentagon is gewoon veel te klein voor een groot passagiersvliegtuig. (en ik ben er zelf geweest en heb het gat gezien daar heeft geen vliegtuig ingelegen! vergelijk dat maar eens met de bijlmerramp).
Een boel mensen trapten ook in de zogenaamde "bewijzen" die ze voorschotelden.
Tuurlijk is er allerlei materiaal in omloop die nu hetzelfde wil als in de jaren dertig/veertig van de vorige eeuw bij het vorige grote wereldwijde conflict.
Dat is de zaken omkeren.
De Nederlanders die toen de Nazi propaganda geloofden waren voornamelijk NSB-ers.
Ik heb er geen behoefte fout te zijn in het huidige wereldwijde conflict.
Jij toch ook niet?
foto
-Edit- plaatjes graag wat kleiner
waarom zijn het altijd de linkse anti Amerika mensen die bang worden en de rest van de wereld niet!
http://prisonplanet.com/articles/august2005/110805terrordrill.htm
Daarna de noodtoestand afkondigen en kan de dictatuur in werking treden.
Bush en Cheney zullen er alles voor over hebben om niet in de rechtszaal te belanden.
http://www.arcticbeacon.c(...)le/1518131/30722.htm
foto
Niet serieus te nemen, oersaai en gaap gaap
foto
Dus ook het weer pleegt aanslagen, maar daar hoor je niemand echt over.
foto
Is geen fantasie hebben we van de week gezien ook al probeerd fascistisch Rechts alles in de doofpot te stoppen.
En dankzij Links weet je nu ook dat je een linkerarm of been hebt. foto
iemand draagd hier een goeie docuover 911 aan(p.s ik heb hem zelf ook)
"confronting the evidence" te zien en GRATIS te bestellen op
www.reopen911.org
als je dat ziet wordt je wakkergeschut, over de 911 leugens.
nee, maar dan reageren over marsmannetjes enzo.
doe je eigen onderzoek eens en je ontdekt dat er een hoop dingen niet kloppen(op ze zachtsgezegt)
en nu eerst eens lezen voor te reageren.
sluit je ogen maar voor de waarheid.
voor mij ben je gewoon een lafbek schoolmeester
En ook hieronder: ''Ik, en velen met mij''...ik ken deze mensen niet en al waren het er een miljard, dan stond het getal nog niet in voor de waarachtigheid van de gedachte. Hier staat niets, wat mij betreft. ''Zoveel bewijs'', ''zoveel mensen'', ''geen enkel bewijs''...dat kan iedereen wel zeggen.
Natuurlijk is het reuze interessant dat een hotel 24 uur in de fik heeft gestaan:
http://www.elmundo.es/doc(...)or/album1/index.html
Dat heeft echter NIETS met het WTC te maken. Ik sluit liever mijn ogen dan dat ik grote pupillen heb. En voor mij ben jij iemand die niet genoeg naar de schoolmeester heeft geluisterd, dan haqd je namelijk misschien kunnen LEZEN en SCHRIJVEN. Want iemand die kan lezen, gelooft niets van deze ''waarheid.''
http://www.wtc7.net/
Toch, Ik vind dat ze ons niet zo gek moeten maken, FBI, INTERNETPOL, AL QUADA of wie dan ook
Niet zo vaaak waarschuwen, als het gebeurd, gebeurd het. Maar nu ga je angst creeeren voor iets wat toch niet gebeurd. Waarom worden we niet gewaarschuwd als er in Irak oid. gebeurd met LIVE-verslagen en alle presidenten met hun woordje op TV??
11September, wat mij betreft mogen ze die dag schrappen, alsof dat de ergste dag is dat iets is aangevallen
MENSEN, WORDT TOCH EENS WAKKER!!!
waarom zitten huilen om 2 gebouwen van Amerika, terwijl Amerika hele landen bombardeert, plundert en manipuleert, vind je het gek dat mensen daar kwaad om worden.
Ik haat de oorlog tegen terrorisme, voor mij is het meer, leg beslag op ieders privé-leven.
En dat gevoeligheid met Google-Earth, Amerika heeft al meer dan 10jaar sattelieten in de lucht hangen om ons in de gaten te houden....
Amerika wil gewoon dat zij de grootste terroristen blijven op deze planeet. de hufters!
IK VIND HET ZOOOO TRIEST DAT MENSEN GEBRAINWASHED WORDEN DOOR MEDIA + AMERIKA! :'(
(als ik over Amerika slecht praat bedoel ik hun regering, de inwoners kunnen er vrij weinig aan doen, want zij worden dom gehouden en volgestopt met junkfood.)
Alle kernbommen inleveren anders ben je meteen Terrorist, en word dat land geboycot op alle mogelijke wijzen. Dan zou ik een mooie wet vinden voor NAVO, maarja, Amerika laat zichzelf niet in de vingers snijden he? foto
Ik vind ook dat Al Quada niet als grote vijand gezien moet worden, ik denk meer dat individuen de wereld terroriseren, en dat Al Quada bij iedere aanslag die gebeurd met de 'eer' wilt strijken, anders moeten ze echt een van tevoren zeggen dat het gebeurd met datum en tijd. Dan zijn ze echt. En niet zeggen, Binnen een paar jaar kunnen jullie weer een paar aanslagen van ons verwachten.... Als je zo een aangifte gaat doen bij de politie word je toch ook niet serieus genomen, waarom in de media wel????
als je de feiten niet kent moet je ook niet reageren.
en anders moet je lekker bij de andere schaapjes blijven,veilig in de kudde
Zo ken ik er nog wel een; http://www.novatv.nl/inde(...)ls&reportage_id=2341 en bezin je dan nog eens over het sekte gehalte van reopen911 foto
OT: Eerst zien dan geloven.. al die heisa.. pff..
Als je gewoon van dat gedreig, die heisa en die paniek af wil, mot je gewoon die hele santemekraam daar 'de loef in bloaze' .. fotofoto
Je raaskalt. Waarom lijk ik in godsnaam op een NSB'er? Omdat ik niet aan een samenzwering geloof? Daar waren NSB'ers en Nazi's juist heel goed in.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken