Nieuws
Treinmachinisten Deutsche Bahn staken 48 uur

De DB probeert om vooral de ICE-hogesnelheidstreinen te laten rijden die ook internationale trajecten verzorgen. Daarentegen vallen tal van intercity’s uit door de staking. De voornaamste reden dat de GDL-machinisten staken is dat ze vinden dat ze te weinig betaald krijgen ten opzichte van hun collega’s uit andere Europese landen. De GDL eist 31 procent loonsverhoging. De DB verwijst de eis meteen naar de prullenbak. De DB vraagt door middel van grote advertenties in kranten aan GDL of ze willen stoppen met de “waanzin” van de staking. Alleen al de staking in het goederenvervoer kost de Duitse economie volgens deskundigen 50 miljoen euro per dag.
Die smerige praktijken flikten ze gisteren ook in Frankrijk, en maar likken naar de tuinkabouter Sarkozy.
kreeg je een eenmalige bonus in je achterhoofd
Ik reis regelmatig door Duitsland en wat me opvalt dat het onderhoud aan de minder grote stations minimaal is. Het is allemaal oud en kapot. Omroepers zijn in de trein en op de stations bijna niet te verstaan, geen herhaling van het bericht, geen aankondiging van dat er iets gaat komen...
Op Neuss hbf zijn al maanden de informatieborden kapot, en denk maar niet dat er al die tijd omgeroepen wordt waar en wanneer treinen aankomen. Met een beetje vertraging stap je zo in de verkeerde trein.
dit voor het oude wrak.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken