Nieuws
KPN neemt Tiscali Nederland over voor 255 miljoen

KPN koopt zowel de dienstverlening aan de ongeveer 276.000 ADSL klanten, 126.000 inbelklanten en de infrastructuur. Tiscali Nederland is het voormalige World Online, waarvan de beursgang in 2000 een grote flop werd.
KPN wil zijn positie in de breedbandmarkt verder versterken. Eind juni 2006 had KPN circa 1,8 miljoen ADSL klanten in Nederland. KPN verwacht synergievoordelen te behalen door netwerkonderdelen samen te voegen. KPN nam vorig jaar al 60.000 adsl-klanten van Tiscali over.
ik was net blij dat ik helemaal van kpn af was
en als kpn ooit @home overneemt ga ik fijn terug naar rooksignalen! foto
Microsoft Technical Support Engineer
Microsoft Product Support Services
Microsoft Nederland :+31 (0)20 5001500
Baal hier best wel van maar het contract zal hoop ik niet veranderen.
Dat TweakDSL ADSL2 van Tiscali is erg betrouwbaar en supersnel.
Ik wil echt niet meer terug naar Casema
En ik ben benieuwd wie er met voorkennis put opties heeft genomen op de Tiscali aandelen want volgens mij gaat de waarde morgen stijgen?
Dus met ADSL in NL zit je hoe dan ook gewoon nog aan KPN vast, trouwens niets mis mee, ben van @sloom naar Xs4all (Ook een dochter van KPN, en de beste ISP van NL) gegaan, wat een vooruitgang!
was nadat ze veel inbellers over hadden genomen van mijn oude werkgever al de roddel..
helemaal nadat Tis zichzelf ook nog in de vingers ging snijden qua werknemers... Blij dat ik er al weg ben dus foto
foto
Maar goed je hebt dus gedeetelijk gelijk :-)
Heb daar 5 jaar gewerkt (bij Planet/ HetNet adsl) en ze worden gewoon zo arrogant.. ach als een klant niet tevreden is, dan gaat hij toch naar een ander (moet je dan zeggen tegen klanten die al maanden wachten op een aansluiting foto )
Sometimes I park in the handicapped spaces
While handicapped people
Make handicapped faces
Heb net formulieren ingevuld om terug te gaan naar Tiscali. Nou dat hoeft dan kennelijk niet meer........Of moet ik nu echt een ander gaan zoeken. Weet iemand een andere goede en goedkope provider
KPN heeft al 98% van de toelevering in handen. Nu willen ze ook nog het providergedeelte in handen krijgen foto. Xs4all, Planet, ze gingen u voor... foto.
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Hopelijk hebben ze het dan beter voor mekaar dan hun eigen 'dienst' InternetPlusBellen foto want dat is echt een lachertje!
www.hethondenspel.nl
(ex-KPN medewerker technische proef ADSL oftewel Snelnet en ex-KPN Specialist Mxstream Competence Center)
Pas later gingen ze ook over een stukje netwerk van BBNED en begonnen ze eigen DSLAMS te plaatsen.
Maar hoe je het ook bekijkt, er zijn slechts enkele ADSL-providers met een eigen netwerk. (KPN & Tele2-Versatel)
Over een Telfort-overname wordt gezeverd, maar dit mag zomaar? Dit lijkt me veel ingrijpender namelijk, omdat er nu alleen nog maar KPN en bbNed overblijven...
iedereen vist in dezelfde vijver...
KPN heeft nog zat concurrentie van de kabelmaatschappijen hoor, vergeet dat niet. Pas als die opgekocht zouden worden of verdwijnen is er sprake van een monopol_ie_ (niet monopoly).
Overigens doet de OPTA genoeg om KPN het leven zuur te maken, neem dat maar van mij aan, ook op dit gebied.
Dit bericht verbaast mij echt, klanten kopen is 1. Maar ze kopen ook de infra. Zoveel aanbieders zijn er met een eigen ADSL netwerk.
meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Warburg_Pincus
Ik werk bij KPN, ik lees wat reacties over hoe slecht KPN wel niet is enzo, maar je moest eens weten hoe vaak wij een huilend persoon aan de lijn krijgen (en hebben gehad), die bij Tiscali, tele 2 of iets dergelijks zit en graag terug wil naar KPN. Maar die mogen we dus niet accepteren, want ze moeten eerst weten wanneer hun contract afloopt.
en InternetPlusBellen is een super goede dienst, alleen heeft deze dienst wat kinderziektes, maar ook andere providers van dezelfde dienst hebben dit...
vind dat mensen echt een verkeerde kijk hebben op KPN, maar zal wel komen omdat ik er zelf werk ofzo en ik weet wat er voor de klant wordt gedaan en gedaan kan worden.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken