Op het strand Cronulla bij de Australische stad Sydney zijn zondag rellen uitgebroken. Getuigen melden dat ongeveer 5000 mensen strandbezoekers aanvielen en racistische leuzen scandeerden. Ook werden agenten en ambulancepersoneel bekogeld.
De grote groep relschoppers had het vooral gemunt op mensen van Arabische afkomst. Dit omdat twee mannen uit Libanon twee strandwachten zouden hebben aangevallen. Een aantal weken geleden werden al sms'jes verspreid waarin omwonenden van het strand werd opgeroepen hun strand te 'beschermen'. In de smsjes werd gezegd wraak te nemen tegen Libanezen en niet-Australiërs. Er zijn drie mensen gearresteerd, meerdere mensen raakten gewond.
Een man uit Libanon wordt aangevallen
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
5000 relschoppers ? Klinkt mij een tikkie overdreven, zeker aangezien het mij niet lijkt dat zoveel mensen hier zo achter staan. (In Australie heb je al amper buitenlanders)
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
Op zondag 11 december 2005 18:20 schreef Punica het volgende: 5000 relschoppers ? Klinkt mij een tikkie overdreven, zeker aangezien het mij niet lijkt dat zoveel mensen hier zo achter staan. (In Australie heb je al amper buitenlanders)
In australie heb je bijna alleen maar buitenlanders....
Lekker kort berichtje... wat ontbreekt zijn de volgende feiten:
Cronulla beach ( en de buurten daar rondom ) worden al jaren geterroriseerd door gangs van jongeren ... voornamelijk van noord afrikaanse afkomst. Vorige week werd een strandwacht ( je weet wel... zo'n surfdude met zongebruinde huid... die daar zit om mensen die verdrinken uit het water te halen), door een van deze gangs op zijn bek getikt.... hij ligt nog steeds in het ziekenhuid trouwens. In het voorspel op deze rellen, werd een andere man bij een golfclub door leden van een van de genoemde gangs neergestoken... Al met al... post dan ALLE info die je hebt, en NIET alleen dat wat je graag WILT posten.
Rome wasn't build upon meetings, it was build upon the blood of its enemies.... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate....
Heb net het e.e.a gezien op de tv en het komt mij voor dat die aussies nogal erg rechts zijn ,nou kan ik het natuurlijk mis hebben ,maar die indruk kreeg ik toch. foto
Op zondag 11 december 2005 18:28 schreef Shelbourne het volgende: Lekker kort berichtje... wat ontbreekt zijn de volgende feiten:
Cronulla beach ( en de buurten daar rondom ) worden al jaren geterroriseerd door gangs van jongeren ... voornamelijk van noord afrikaanse afkomst. Vorige week werd een strandwacht ( je weet wel... zo'n surfdude met zongebruinde huid... die daar zit om mensen die verdrinken uit het water te halen), door een van deze gangs op zijn bek getikt.... hij ligt nog steeds in het ziekenhuid trouwens. In het voorspel op deze rellen, werd een andere man bij een golfclub door leden van een van de genoemde gangs neergestoken... Al met al... post dan ALLE info die je hebt, en NIET alleen dat wat je graag WILT posten.
Bedankt voor de extra info, maar heb je de moeite genomen om op de bron te klikken? Het bericht hier bevat dezelfde inhoud als NU.nl.
Wie die 5000 mensen zijn en waarom ze daar waren weet je niet toevallig?
Een bepaalde groep (die hier ook wordt aangevallen) raakt geisoleerd door de aanslagen van Al aida en co. Tja, je kunt zeggen stigmatisatie, maar aan de andere kant juichen relatief veel uit die bepaalde groep ook als Al Qaida een aanslag pleegt.
Ah, ik keur dit natuurlijk moreel af, maar mijn mening ligt wat anders.
Ach ja ik keur dit net zo min goed als een terroristische actie, echter de bevolking van vele westerse landen zijn het gedreig en terreur van islamieten spuugzat, en aangezien de overheden in de verschillende landen geen harde acties durven te nemen doet de bevolking het zelf maar.
Op zondag 11 december 2005 18:36 schreef deepthroat het volgende: hoe debiel om je slachtoffers te selecteren op een arabisch uiterlijk foto
pak dan die lui die het gedaan hebben
ik denk dat die lui wel degelijk de boodschap hebben gekregen. alhoewel er nu ook onschuldigen de dupe zijn, doen zulke uitbarstingen weldegelijk de sociale balans herstellen. want reken maar dat die jeugdbendes hier echt wel van schrikken en zich voorlopig weer effe gedeisd houden.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen. Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
Een volk wat wel voor zichzelf durft op te komen terwijl west Europa zich laat terroriseren door criminelen. Petje af voor de Australiers... en een mooi signaal naar criminelen.
Op zondag 11 december 2005 18:32 schreef draaier het volgende: Heb net het e.e.a gezien op de tv en het komt mij voor dat die aussies nogal erg rechts zijn ,nou kan ik het natuurlijk mis hebben ,maar die indruk kreeg ik toch. foto
Right, je wappert met een nationale vlag en je bent dus "nogal erg rechts" ?
Normale gasten die abnormaal opgefokt zijn door iets waartegen ze niks kunnen doen, overlast door "buitenlanders", misschien wordt het daar net als in Nederland weggemoffeld ?
Ach, als je jezelf wilt opblazen dan ben je een zielige kansarme vreemdeling met een identiteitscrisis, zolang je maar niet met vlaggen gaat zwaaien want dan ben je wel èrg rechts en dat kan natuurlijk ècht niet.
if you assume nothing you assume you know everything
Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef Vampier het volgende: Een volk wat wel voor zichzelf durft op te komen terwijl west Europa zich laat terroriseren door criminelen. Petje af voor de Australiers... en een mooi signaal naar criminelen.
Lees het bericht nog is, ze hebben onschuldige mannen met een Arabisch uiterlijk aangevallen. foto
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef Vampier het volgende: Een volk wat wel voor zichzelf durft op te komen terwijl west Europa zich laat terroriseren door criminelen. Petje af voor de Australiers... en een mooi signaal naar criminelen.
foto Wat versta jij onder ''voor jezelf opkomen'' ?
Op zondag 11 december 2005 19:01 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
foto Wat versta jij onder ''voor jezelf opkomen'' ?
WIJ moeten iets doen wereldwijd aan alle mongolen die vanuit een of andere kut godsdienst menen dat ze zomaar mogen terroriseren, dat is voor ONS zelf opkomen, respect dus idd voor die Australiers, zouden we hier in Europa ook VEEL VAKER moeten doen foto
Op zondag 11 december 2005 18:48 schreef Agrafes het volgende: Tja wat wil je, Australië is een van de rechtste landen ter wereld, het asielbeleid is er idioot met kampen a la guantalamo foto
foto En vertel mij nou eens precies wat daar zo verkeerd aan is?
Zo wordt het niet aantrekkelijk om als economisch vluchteling naar OZ te gaan nee... Maar ze zijn helemaal niet zo anti- buitenlands hoor, getuige het hoge aantal (westerse) backpackers of aziatische scholieren!
En hiermee praat ik uiteraard niet goed wat er gebeurd is, maar op een gegeven moment is er iets als een druppel wat de emmer doet overlopen en als de coppers dan niets ondernemen en men vindt dat er even wat duidelijk gemaakt moet worden neemt men andere middelen ten hand!
(En zoals je in het filmpje ziet doen de Ozzie coppers er alles aan om de aangevallen mensen te beschermen, tegen een overmacht blijven ze gewoon staan!)
Op zondag 11 december 2005 19:06 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
[afbeelding] En vertel mij nou eens precies wat daar zo verkeerd aan is?
Zo wordt het niet aantrekkelijk om als economisch vluchteling naar OZ te gaan nee... Maar ze zijn helemaal niet zo anti- buitenlands hoor, getuige het hoge aantal (westerse) backpackers of aziatische scholieren!
En hiermee praat ik uiteraard niet goed wat er gebeurd is, maar op een gegeven moment is er iets a;s een druppel wat de emmer doet overlopen en als de coppers dan niets ondernemen en men vindt dat er even wat duidelijk gemaakt moet worden neemt men andere middelen ten hand!
juistem als de politiek faalt (nota bena door het volk gekozen!) en die politiek doet hooghartig (ivoren toren anyone?) alsof er niets aan de hand is met dat (k#t)volk dan neemt het volk het recht in eigen hand (misschien dat daarom referenda zo angstvallig worden geweerd? Politiek faalt met dit soort kwesties, tijd voor eigen recht dus! Australiërs laten zien hoe het moet
Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Devil020 het volgende:
[..]
WIJ moeten iets doen wereldwijd aan alle mongolen die vanuit een of andere kut godsdienst menen dat ze zomaar mogen terroriseren, dat is voor ONS zelf opkomen, respect dus idd voor die Australiers, zouden we hier in Europa ook VEEL VAKER moeten doen foto
foto Laag hoor, dat je het met zulke lage acties eens bent.
Onschuldige mensen aanvallen is altijd even laag, of de daders nou Marokkanen of Australiërs zijn.
Maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die het in zijn broek doet bij het zien van een niet-nederlands uitziend persoon.
Op zondag 11 december 2005 18:48 schreef Agrafes het volgende: Tja wat wil je, Australië is een van de rechtste landen ter wereld, het asielbeleid is er idioot met kampen a la guantalamo foto
Kun jij mij hier nu de definitie van een "rechts" land uitleggen? Kun je ook het verschil tussen politiek links en rechts uitleggen?
( tip: politiek links en recht hebben vrij weinig met het asielbeleid te maken)
Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef Paginabeheerder het volgende: Ach, het is een beetje hetzelfde volk als dat ook hier loopt te schreeuwen. Alles zwart wit zien, is er een de vijand zijn ze het allemaal. Gelukkig zijn dit soort mensen over het algemeen te dom om een belangrijke positie in de maatschappij in te nemen.
Welke positie neem jij dan in in de maatschappij? Ben jij belangrijker dan de rest, of laat jij ook over je heen lopen door mensen die niet tot onze roots behoren?
Niet enkel de mishandeling van de standwachten lijkt aanzet te zijn tot deze ongeregeldheden. Eerder deze maand bijvoorbeeld verklaarde een Pakistaan in Sydney een meisje te hebben verkracht omdat zij zich zogenaamd promiscue gedroeg.
quote:
[..] she was not related to us and she was not wearing any purdah … like she was not … covered her face, she was not wearing any headscarf [..]
[..] a 23-year-old man was stabbed in the back outside a golf club at nearby Woolooware.
Two cars carrying a group of males, described by police as being of Mediterranean or Middle Eastern appearance, approached the man at about 10.25pm (AEDT) last night.
Following a short conversation he was stabbed in the back, and was taken to hospital in a serious condition.
At about the same time, up to 50 carloads of youths smashed more than 100 cars with baseball bats and other weapons in the beach suburb of Maroubra.
Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben het over (dronken) Australiërs die ONSCHULDIGE Libanezen aanvallen.
Begrijp je dat?
Dankje schat. Begrijp jij ook dat dronkenschap geen ruk uitmaakt in deze discussie? Of ben je nuchter als je met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegt.... en dan heb ik het niet over nuchter in relatie tot drugs of alcohol... ben je dan goed bij je kop als men zoiets doet? Wat is dus het verschil???
Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef Devil020 het volgende:
[..]
Dankje schat. Begrijp jij ook dat dronkenschap geen ruk uitmaakt in deze discussie? Of ben je nuchter als je met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegt.... en dan heb ik het niet over nuchter in relatie tot drugs of alcohol... ben je dan goed bij je kop als men zoiets doet? Wat is dus het verschil???
Schattebout, dat dronken zat tussen twee tekentjes die ook wel haakjes worden genoemd: ''('' en '')''.
Jij zoekt nu iets irrelevants in mijn bericht, zegt daar iets over om weer over die vliegtuigen te mogen beginnen. De link tussen de aanslagen in New York en het aanvallen van onschuldige Libanezen ontgaat mij. Het zal wel aan mij liggen.
Om er toch maar op te reageren, er is geen verschil. Onschuldige mensen aanvallen is alitjd fout. (zie vorig bericht)
Maar nu kan ik mij beter inleven in de (toch wel rare) gedachtegang van onze relschoppers, waarvoor mijn dank.
Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Schattebout, dat dronken zat tussen twee tekentjes die ook wel haakjes worden genoemd: ''('' en '')''.
Jij zoekt nu iets irrelevant sin mijn bericht, zegt daar iets over om weer over die vliegtuigen te mogen beginnen. De linktussen de aanslagen in New York en het aanvallen van onschudlige Libanezen ontgaat mij. Het zal wel aan mij liggen.
Maar nu kan ik mij beter inleven in de gedachtegang van onze relschoppers, waarvoor mijn dank.
Graag gedaan.
Die tekens die jij aanhaalt behoren nl. niet tot iets waar jij ze voor gebruikt maar om een bijvoeglijkheid aan te halen en dus niet iets waar jij ze voor bedoelt nl. : " "
dus dan moet je in het vervolg maar beter typen.
Verder wens ik je veel succes voor de open haard met je geitenwollen sokken
Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef Davitamon het volgende: Niet enkel de mishandeling van de standwachten lijkt aanzet te zijn tot deze ongeregeldheden. Eerder deze maand bijvoorbeeld verklaarde een Pakistaan in Sydney een meisje te hebben verkracht omdat zij zich zogenaamd promiscue gedroeg.
Da's wel heftig ja, een meisje verkrachten omdat ze geen hoofddoek o.i.d. draagt. Dat voedt natuurlijk niet de vredelievendheid van de ossies foto
Rome werd niet groot door vergaderen, maar door oorlogvoeren.
Op zondag 11 december 2005 18:20 schreef Arjen998 het volgende: Steeds meer signalen...
Precies, steeds wordt duidelijker dat het fascisme onder blanken weer op aan het komen is. Ik pleit er al tijden voor dat uitingen van fascisme en nationalisme moeten worden bestraft, dan kan het tij mischien nog keren.
Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb je ze al aan dan? je sokjes? of ben je naar een of ander groen links protest aan het lopen?
Komop, we gaan het wel leuk houden he. Ik heb namelijk geen zin in persoonlijke aanvallen enzo.
Volgens mij is GroenLinks niet echt de enige partij die tegen het aanvallen van onschuldige mensen is. Als dat wel zo is, mag je mij GroenLinkser noemen.
Tja, als de politie blijkbaar niks doet aan die bendes, dan nemen de mensen zelf het heft in handen. Jammer als er onschuldige slachtoffers vallen.. dit had dus voorkomen kunnen worden.
Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Komop, we gaan het wel leuk houden he. Ik heb namelijk geen zin in persoonlijke aanvallen enzo.
Volgens mij is GroenLinks niet echt de enige partij die tegen het aanvallen van onschuldige mensen is. Als dat wel zo is, mag je mij GroenLinkser noemen.
OK, sorry, wordt alleen zelf moedeloos van alle berichten op FOK! die altijd maar weer gerelateerd zijn aan allochtonen of terrorisme oid. Onze maatschappij is ernstig bedreigd of wordt bedreigd door iets waaraan men niks doet. Dat is storend. Het wordt tijd dat het Westen eens opstaat en laat zien dat het afgelopen moet zijn met dat gezeik. Het Westen is de motor van de wereld en dat men zich inferieur voelt in islam staten, so be it. face it. Ook daar hebben ze tv's van sony, philips etc, drinken ze coca cola, en gaan ze naar de mc donald's dus what's their fucking problem??? Als het Westen eens reageert op hun laffe daden (9/11 bijv) dan hebben ze zoiets van oei dat mag niet en gaan ze nog meer doen vanachter hun windows-aangestuurde-pc... dus zij zijn de hypo's van de hele wereld en van mij mag elke aanval op hun lafheid gewoon doorgaan, als zij ons aanvallen pakken wij ze terug.
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef BeamMeUpScotty het volgende: je zult daar maar net lopen als onschuldige voorbijganger met een donker uiterlijk KNAL BOEM , kop kapot ! ik heb daar zo'n hekel aan foto [..]
komisch want de enige ECHTE Australiers zijn nog altijd de aboriginals
roep je dat ook in Nederland? De enige echte Nederlanders zijn DE Nederlanders?
Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef Devil020 het volgende:
[..]
OK, sorry, wordt alleen zelf moedeloos van alle berichten op FOK! die altijd maar weer gerelateerd zijn aan allochtonen of terrorisme oid. Onze maatschappij is ernstig bedreigd of wordt bedreigd door iets waaraan men niks doet. Dat is storend. Het wordt tijd dat het Westen eens opstaat en laat zien dat het afgelopen moet zijn met dat gezeik.
Akkoord, alleen we hebben waarschijnlijk een verschillende manier van aanpak van het probleem. Zelf ben ik bijvoorbeeld Turks, dus ook uit eigen belangen vind ik de ''Australische aanpak'' niet echt goed.
Ook zorgt het op langere termijn ook voor grotere problemen. Zie Israëlische aanpak.
quote:
Het Westen is de motor van de wereld en dat men zich inferieur voelt in islam staten, so be it. face it. Ook daar hebben ze tv's van sony, philips etc, drinken ze coca cola, en gaan ze naar de mc donald's dus what's their fucking problem???
Het probleem ligt waarschijnlijk dieper en heeft waarschijnlijk meer dan 1 oorzaak.
quote:
Als het Westen eens reageert op hun laffe daden (9/11 bijv) dan hebben ze zoiets van oei dat mag niet en gaan ze nog meer doen vanachter hun windows-aangestuurde-pc... dus zij zijn de hypo's van de hele wereld en van mij mag elke aanval op hun lafheid gewoon doorgaan, als zij ons aanvallen pakken wij ze terug.
Je ziet alle moslims teveel als 1 groep vind ik. Er zijn meer dan 1 miljard moslims. Allemaal verschillende indiviuduen. Dus ''zij'' doen niks.
Terroristen zijn doorgedraaid, zullen alles doen om de landen waarin wij leven te vernietigen. Zij zullen ook alle middelen gebruiken, dus daarvan moet je niet opkijken.
het grootste nadeel is dat dit weer zo'n kudde is die lukraak mensen pakt die ook nog eens onschuldig zijn. Waarom geen goed georganiseerde militia die de echte bendes/gangs/mafia te pakken neemt foto
Terroristen zijn doorgedraaid, zullen alles doen om de landen waarin wij leven te vernietigen. Zij zullen ook alle middelen gebruiken, dus daarvan moet je niet opkijken.
en dus net daarom vind ik dat het Westen dat kolere "polder"model los moet laten laat het maar eens zover komen dat de wapens gelden, dan is de moslim-gemeenschap zo weer op de juiste plek gezet. Wat geeft hen het recht in het Westen te doen en te vernietigen wat zij willen?
Ik ben van mening dat ook dat met acties aangepakt moet worden. Laat ze maar eens naar buiten komen en face to face laten zien wat ze waard zijn ipv laffe aanslagen. Als het op wapens aankomt valt iedere moslimstaat (Irak anybody, grote bek en nu?)
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Devil020 het volgende:
[..]
roep je dat ook in Nederland? De enige echte Nederlanders zijn DE Nederlanders?
in tegenstelling tot Australie hebben hier vroeger ook Nederlanders gewoond en hebben wij vroeger nooit geprobeerd OP ONZE EIGEN GROND andere mensen uit te moorden !
Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
in tegenstelling tot Australie hebben hier vroeger ook Nederlanders gewoond en hebben wij vroeger nooit geprobeerd OP ONZE EIGEN GROND andere mensen uit te moorden !
Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef Devil020 het volgende:
[..]
en dus net daarom vind ik dat het Westen dat kolere "polder"model los moet laten laat het maar eens zover komen dat de wapens gelden, dan is de moslim-gemeenschap zo weer op de juiste plek gezet. Wat geeft hen het recht in het Westen te doen en te vernietigen wat zij willen?
Je lost niks op met geweld. Kijk maar naar je eigen voorbeeld. (Irak) De moslim-gemeenschap vlat jou niet aan. Een paar domme jongeren (waaronder ook niet moslims) en terroristen uit het buitenland zijn irritant bezig.
quote:
Ik ben van mening dat ook dat met acties aangepakt moet worden. Laat ze maar eens naar buiten komen en face to face laten zien wat ze waard zijn ipv laffe aanslagen. Als het op wapens aankomt valt iedere moslimstaat (Irak anybody, grote bek en nu?)
Alweer heb je het over ''de moslims''. ''De moslims'' bestaan niet, er is teveel onenigheid in de moslimwereld.
Wat wil je doen? Australische aanpak? Denk je dan dat alles weer beter gaat? Volgens mij krijg je voor die acties een paar terroristen terug...
Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef pooier het volgende: Kijk daar pakken ze het probleem tenminste al gelijk aan, hier in NL is het al kansloos.
foto eensch hier hebben we het uitermate belangrijke poldermodel, eerst overleggen met degene die met een wapen voor je staat of hij/zij een slechte jeugd heefd gehad en zo foto
Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef pooier het volgende: Kijk daar pakken ze het probleem tenminste al gelijk aan, hier in NL is het al kansloos.
foto eensch hier hebben we het uitermate belangrijke poldermodel, eerst overleggen met degene die met een wapen voor je staat of hij/zij een slechte jeugd heeft gehad en zo foto
Op zondag 11 december 2005 18:20 schreef Punica het volgende: 5000 relschoppers ? Klinkt mij een tikkie overdreven, zeker aangezien het mij niet lijkt dat zoveel mensen hier zo achter staan. (In Australie heb je al amper buitenlanders)
Ben je daar geweest dan ?...........................
Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Devil020 het volgende:
[..]
leg uit aub.
in Australie leefden vroeger de aboriginals in vrede ( of niet natuurlijk maar ze leefden ! ) totdat de Engelsen kwamen en besloten een hoop ECHTE Australiers over de kling te jagen en hun land in te pikken zover ik weet heeft Nederland dit HIER nooit gedaan met een ander volk
Dat men massaal het strand wil beschermen tegen jeugdbendes is alleen maar toe te juichen (Dat zou men in Nederland nooit durven), maar als ze willekeurig mensen gaan aanvallen alleen maar omdat ze lijken op de daders zijn ze niets beters dan de bendes zelf foto
Ja hoor, 5000 racistische relschoppers. Wat een onzin. Het lijkt Al Jazeera wel. Een stel arabs die zich misdragen krijgen een koekje van eigen deeg, what's the fucking problem. Zou hier ook moeten gebeuren. Dan bestonden er morgen geen kutmarokkanen meer.
Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
in Australie leefden vroeger de aboriginals in vrede ( of niet natuurlijk maar ze leefden ! ) totdat de Engelsen kwamen en besloten een hoop ECHTE Australiers over de kling te jagen en hun land in te pikken zover ik weet heeft Nederland dit HIER nooit gedaan met een ander volk
nope maar zie je wel dat het nu andersom gebeurd???
Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef Devil020 het volgende:
[..]
Welke positie neem jij dan in in de maatschappij? Ben jij belangrijker dan de rest, of laat jij ook over je heen lopen door mensen die niet tot onze roots behoren?
Ey! Het maakt niet uit of iemand wel of niet tot roots behoort. Wie met gangs andere mensen het leven zuur maakt heet gewoon "tuig" en als de politie / de regering er niks meer aan doet dan doet de burger het op een gegeven moment wel zelf. Escalleren heet dat.
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef PalmTree_1234_ het volgende:
[..]
Ey! Het maakt niet uit of iemand wel of niet tot roots behoort. Wie met gangs andere mensen het leven zuur maakt heet gewoon "tuig" en als de politie / de regering er niks meer aan doet dan doet de burger het op een gegeven moment wel zelf. Escalleren heet dat.
en da's nu net wat gebeurd in het westen... gek he dus?
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Devil020 het volgende:
wat denk je zelf? ik denk aan een of andere terrorisme debielen bende
Wat heeft dat ermee te maken? Als er ergens terroristische debielen zijn, dan mogen 5.000 mensen willekerig buitenlanders in elkaar slaan? Wat wil je zeggen?
Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Dayan het volgende: Ja hoor, 5000 racistische relschoppers. Wat een onzin. Het lijkt Al Jazeera wel. Een stel arabs die zich misdragen krijgen een koekje van eigen deeg, what's the fucking problem. Zou hier ook moeten gebeuren. Dan bestonden er morgen geen kutmarokkanen meer.
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Als er ergens terroristische debielen zijn, dan mogen 5.000 mensen willekerig buitenlanders in elkaar slaan? Wat wil je zeggen?
lees de rest ook ff zou ik zeggen en concludeer niet op 1 reactie.
Op zondag 11 december 2005 19:25 schreef GroteKahn het volgende:
[..]
Precies, steeds wordt duidelijker dat het fascisme onder blanken weer op aan het komen is. Ik pleit er al tijden voor dat uitingen van fascisme en nationalisme moeten worden bestraft, dan kan het tij mischien nog keren.
Verdraagzaamheid komt van twee kanten hoor. Als onze getinte en/of moslimbroeders zich tolerant opstellen en westerlingen ook en als ze gezamenlijk de haatzaaiende minderheid negeren dan is er geen voedingsbodem voor haat van beide kanten. Je kan wel de gevolgen hard aanpakken maar je moet ook bij de bron van de ellende kijken of je de voeding ervan kan stoppen.
Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Komop, we gaan het wel leuk houden he. Ik heb namelijk geen zin in persoonlijke aanvallen enzo.
Volgens mij is GroenLinks niet echt de enige partij die tegen het aanvallen van onschuldige mensen is. Als dat wel zo is, mag je mij GroenLinkser noemen.
Geen moslim is onschuldig. Het zijn als migranten vermomde bezetters. Ik kan de actie van de Ausies dan ook zeer waarderen en hoop van harte dat het in Nederland navolging zal krijgen. foto
Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Devil020 het volgende:
lees de rest ook ff zou ik zeggen en concludeer niet op 1 reactie.
Als mensen hier gaan zeggen dat ze het goed vinden dat 5.000 mensen zomaar wat anderen in elkaar gaan slaan, dan hoef ik niet veel verder te lezen hoor. Dat is duidelijk zat.
Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Devil020 het volgende:
[..]
en da's nu net wat gebeurd in het westen... gek he dus?
ik begrijp de frustratie van de aussies en van sommige Europeanen als het gaat om crimialiteit van bepaalde bevolkingsgroepen , maar om nu gelijk mensen met een " verkeerd " uiterlijk in mekaar te rammen getuigt nu ook niet bepaald van intelligentie . wat moet je dan ? pak dan diegene die het wel verdiend hebben van mij mogen ze hier ook eens harder optreden maar dan zonder moskeeen in de fik te steken of vrouwen en kinderen met stenen te bekogelen ( of hebben die het ook verdiend ? )
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef brouwmeester het volgende:
[..]
Geen moslim is onschuldig. Het zijn als migranten vermomde bezetters. Ik kan de actie van de Ausies dan ook zeer waarderen en hoop van harte dat het in Nederland navolging zal krijgen. foto
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef brouwmeester het volgende: [..] Geen moslim is onschuldig. Het zijn als migranten vermomde bezetters. Ik kan de actie van de Ausies dan ook zeer waarderen en hoop van harte dat het in Nederland navolging zal krijgen. foto
En de volgende stap in die gedachtengang is het bestempelen van diegenen die het daar niet mee eens zijn als landverraders.
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als mensen hier gaan zeggen dat ze het goed vinden dat 5.000 mensen zomaar wat anderen in elkaar gaan slaan, dan hoef ik niet veel verder te lezen hoor. Dat is duidelijk zat.
En dat vind je genoeg om mijn reactie te citeren? slaat nergens op, realiseer je maar wat er gebeurd in de maataschappij ipv je te verbergen. De politiek doet niks dus dan is dit wat er gebeurd. Heb alleen maar respect voor de mensen die het hun aangedane onrecht vergelden. Face it.
ik hou toch meer van een bonobo aanpak...
Had alleen de aanleiding gemist, geloof iets omdat libanezen 2 australiers hadden aangevallen ofzo?
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Cronulla beach ( en de buurten daar rondom ) worden al jaren geterroriseerd door gangs van jongeren ... voornamelijk van noord afrikaanse afkomst.
Vorige week werd een strandwacht ( je weet wel... zo'n surfdude met zongebruinde huid... die daar zit om mensen die verdrinken uit het water te halen), door een van deze gangs op zijn bek getikt.... hij ligt nog steeds in het ziekenhuid trouwens.
In het voorspel op deze rellen, werd een andere man bij een golfclub door leden van een van de genoemde gangs neergestoken...
Al met al... post dan ALLE info die je hebt, en NIET alleen dat wat je graag WILT posten.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate....
Xbox 360 Live: EN4 360
Eerst jezelf volzuipen en daarna iedereen met een Arabisch uiterlijk aanvallen...
Gewoon walgelijk gedrag.
(bij ''Bekijk video'')
Wie die 5000 mensen zijn en waarom ze daar waren weet je niet toevallig?
Het gaat om 500 en niet 5000 mensen
Vallen gelijk iedereen aan met een arabisch uiterlijk. foto
Zo lok je uit dat men zich gaat wapenen tegen dit soort voorvallen.
Maar dat zal de bedoeling wel zijn...
pak dan die lui die het gedaan hebben als de overheid het nalaat, in scheveningen mogen ze die herrieschoppers van mij ook wel lynchen.
Ah, ik keur dit natuurlijk moreel af, maar mijn mening ligt wat anders.
alhoewel er nu ook onschuldigen de dupe zijn, doen zulke uitbarstingen weldegelijk de sociale balans herstellen. want reken maar dat die jeugdbendes hier echt wel van schrikken en zich voorlopig weer effe gedeisd houden.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
....terwijl een hele hoop 'blanken' in Australië afstammen van criminelen, 't is immers een Engelse strafkolonie geweest....
Hm.
Normale gasten die abnormaal opgefokt zijn door iets waartegen ze niks kunnen doen, overlast door "buitenlanders", misschien wordt het daar net als in Nederland weggemoffeld ?
Ach, als je jezelf wilt opblazen dan ben je een zielige kansarme vreemdeling met een identiteitscrisis, zolang je maar niet met vlaggen gaat zwaaien want dan ben je wel èrg rechts en dat kan natuurlijk ècht niet.
Wat versta jij onder ''voor jezelf opkomen'' ?
Zo wordt het niet aantrekkelijk om als economisch vluchteling naar OZ te gaan nee... Maar ze zijn helemaal niet zo anti- buitenlands hoor, getuige het hoge aantal (westerse) backpackers of aziatische scholieren!
En hiermee praat ik uiteraard niet goed wat er gebeurd is, maar op een gegeven moment is er iets als een druppel wat de emmer doet overlopen en als de coppers dan niets ondernemen en men vindt dat er even wat duidelijk gemaakt moet worden neemt men andere middelen ten hand!
(En zoals je in het filmpje ziet doen de Ozzie coppers er alles aan om de aangevallen mensen te beschermen, tegen een overmacht blijven ze gewoon staan!)
ninemsn.video.msn.com/v/en-au/v.htm?f=39&g=445384e7-fc49-4235-8221-371171dcfec6&p=aunews_aunationalninenews&t=s29
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
Laag hoor, dat je het met zulke lage acties eens bent.
Onschuldige mensen aanvallen is altijd even laag, of de daders nou Marokkanen of Australiërs zijn.
Maar waarschijnlijk ben jij zo iemand die het in zijn broek doet bij het zien van een niet-nederlands uitziend persoon.
Kun je ook het verschil tussen politiek links en rechts uitleggen?
( tip: politiek links en recht hebben vrij weinig met het asielbeleid te maken)
Begrijp je dat?
Niet enkel de mishandeling van de standwachten lijkt aanzet te zijn tot deze ongeregeldheden. Eerder deze maand bijvoorbeeld verklaarde een Pakistaan in Sydney een meisje te hebben verkracht omdat zij zich zogenaamd promiscue gedroeg.Reacties zijn er ook al:
Jij zoekt nu iets irrelevants in mijn bericht, zegt daar iets over om weer over die vliegtuigen te mogen beginnen.
De link tussen de aanslagen in New York en het aanvallen van onschuldige Libanezen ontgaat mij. Het zal wel aan mij liggen.
Om er toch maar op te reageren, er is geen verschil. Onschuldige mensen aanvallen is alitjd fout. (zie vorig bericht)
Maar nu kan ik mij beter inleven in de (toch wel rare) gedachtegang van onze relschoppers, waarvoor mijn dank.
Die tekens die jij aanhaalt behoren nl. niet tot iets waar jij ze voor gebruikt maar om een bijvoeglijkheid aan te halen en dus niet iets waar jij ze voor bedoelt nl. : " "
dus dan moet je in het vervolg maar beter typen.
Verder wens ik je veel succes voor de open haard met je geitenwollen sokken
Volgens mij is GroenLinks niet echt de enige partij die tegen het aanvallen van onschuldige mensen is. Als dat wel zo is, mag je mij GroenLinkser noemen.
KNAL BOEM , kop kapot !
ik heb daar zo'n hekel aan foto komisch want de enige ECHTE Australiers zijn nog altijd de aboriginals
Zelf ben ik bijvoorbeeld Turks, dus ook uit eigen belangen vind ik de ''Australische aanpak'' niet echt goed.
Ook zorgt het op langere termijn ook voor grotere problemen. Zie Israëlische aanpak. Het probleem ligt waarschijnlijk dieper en heeft waarschijnlijk meer dan 1 oorzaak. Je ziet alle moslims teveel als 1 groep vind ik. Er zijn meer dan 1 miljard moslims.
Allemaal verschillende indiviuduen. Dus ''zij'' doen niks.
Terroristen zijn doorgedraaid, zullen alles doen om de landen waarin wij leven te vernietigen. Zij zullen ook alle middelen gebruiken, dus daarvan moet je niet opkijken.
Ik ben van mening dat ook dat met acties aangepakt moet worden. Laat ze maar eens naar buiten komen en face to face laten zien wat ze waard zijn ipv laffe aanslagen. Als het op wapens aankomt valt iedere moslimstaat (Irak anybody, grote bek en nu?)
Allemaal verschillende indiviuduen. Dus ''zij'' doen niks.
ZIJ staan wel allemaal te feesten als er iets kapot gaat in het westen dus??
De moslim-gemeenschap vlat jou niet aan. Een paar domme jongeren (waaronder ook niet moslims) en terroristen uit het buitenland zijn irritant bezig. Alweer heb je het over ''de moslims''. ''De moslims'' bestaan niet, er is teveel onenigheid in de moslimwereld.
Wat wil je doen? Australische aanpak? Denk je dan dat alles weer beter gaat?
Volgens mij krijg je voor die acties een paar terroristen terug...
eerst overleggen met degene die met een wapen voor je staat of hij/zij een slechte jeugd heefd gehad en zo foto
eerst overleggen met degene die met een wapen voor je staat of hij/zij een slechte jeugd heeft gehad en zo foto
Als je dat een goede aanpak vind hoor je in de middeleeuwen thuis.
Waarschijnlijk was dat zelfs <1%. In mijn omgeving heb ik niemand horen feesten trouwens.
totdat de Engelsen kwamen en besloten een hoop ECHTE Australiers over de kling te jagen en hun land in te pikken
zover ik weet heeft Nederland dit HIER nooit gedaan met een ander volk
Het is veel meer het wij-zij-denken wat de boel verpest dan het gedrag van een of andere groep.
Wat is "al - qua nog wattums" foto
Als er ergens terroristische debielen zijn, dan mogen 5.000 mensen willekerig buitenlanders in elkaar slaan?
Wat wil je zeggen?
Je kan wel de gevolgen hard aanpakken maar je moet ook bij de bron van de ellende kijken of je de voeding ervan kan stoppen.
Ik ga dus maar.
Het zijn als migranten vermomde bezetters.
Ik kan de actie van de Ausies dan ook zeer waarderen en hoop van harte dat het in Nederland navolging zal krijgen. foto
wat moet je dan ? pak dan diegene die het wel verdiend hebben
van mij mogen ze hier ook eens harder optreden maar dan zonder moskeeen in de fik te steken of vrouwen en kinderen met stenen te bekogelen ( of hebben die het ook verdiend ? )
Ja joh, ga vooral zo door.
FOK! wordt steeds meer verziekt.
''geen moslim is onschuldig''
Mag ik zeggen dat je overeenkomsten vertoont, met sommige mensen die +- 60 jaar geleden dit land bezetten?
foto
Mag ik je zeggen dat dankzij links toelatingsbeleid de geschiedenis zich in afzienbare tijd zal gaan herhalen?
Zij kan niet zonder begeleiding naar school omdat een mislim door haar is afgewezen.
Lees even goed. Ik citeer jou helemaal niet. Ik reageerde op iemand anders en toen kwam jij met "al - qua nog wattums" foto Woon jij in Australië ofzo?
Of volg je elke dag het nieuws met wat daar gebeurd?
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken