Bert Klerk (ProRail) treedt terug
De Raad van Commissarissen van ProRail maakt bekend dat Bert Klerk (59) om gezondheidsredenen terugtreedt als President-directeur van ProRail. Hij draagt op 1 februari 2011 zijn taken over aan Claudia Zuiderwijk-Jacobs, thans lid van de Raad van Commissarissen van ProRail.
Het voornemen is Claudia Zuiderwijk-Jacobs per 5 januari 2011 te benoemen tot tijdelijk bestuurder. Zij zal om die reden terugtreden uit de Raad van Commissarissen van ProRail. Over de definitieve opvolging van Bert Klerk volgt nader bericht.
Bert Klerk kwam na de opsplitsing van NS in 2000 bij het spoor als directeur Railinfrabeheer (RIB). Tussen 2003 en 2005 fuseerde hij de taakorganisaties RIB, Verkeersleiding en RailNed tot spoorbeheerder ProRail.
President-commissaris Michiel Boersma: "Onder leiding van Bert Klerk heeft ProRail zich ontwikkeld tot een publieke dienstverlener, die belangrijke verbeteringen heeft gerealiseerd op het gebied van veiligheid en operationele prestaties. De Raad van Commissarissen is Bert erkentelijk voor zijn buitengewone inzet en bereikte prestaties en wenst hem alle sterkte in zijn genezingsproces".
Bert Klerk: "Door mijn ziekte kan ik niet langer de maximale inzet leveren die nu nodig is. De uitdagingen voor ProRail om samen met de NS en alle andere vervoerders een toekomstbestendig en klantgericht spoorvervoer te realiseren, zijn groot. Ik geef mijn gezondheid nu prioriteit. Ik ben enorm trots op onze medewerkers en op wat we de afgelopen tien jaar hebben neergezet".
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
op FOK!
op Facebook
op de website
HAHA jaja dat zal het zijn. ontzettende Faalhaas
na
ture
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.
Beroepskeuzeadvies: Word bokser, meer kans op slagen.
Jazeker.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Hij lijdt al enkele jaren aan lymfeklierkanker. De ziekte leek met behulp van chemotherapie onder controle te zijn gebracht. De ziekte is echter teruggekeerd. Hij moet nu een beenmergtransplantatie ondergaan.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Als je ziek ben, ben je ziek.
Hij blijft een falend persoon, als hij echt denkt dat:
Je weet toch nog wel dat er vele malen meer treinen per uur zijn gaan rijden om aan de wens van politiek en reizigers te kunnen voldoen? Waarbij veel onderhoud aan spoor en stations is uitgevoerd om zo veilig mogelijk van A naar B te kunnen ondanks het zeer intensieve gebruik van het spoor?
Oke, Prorail (en NS) heeft ook fouten gemaakt maar Bert Klerk heeft zich bereid verklaard van die fouten te leren. Maar Prorail en NS hebben nu vooral last van een massahysterie die nu in Nederland heerst waarbij elk foutje van Prorail door vooral de media wordt opgeblazen tot een enorme ramp.
Ik zou zeggen: ga eens in het buitenland kijken, vergeleken met wat daar gebeurt is het in Nederland nog lang zo slecht niet.
En salaris doorbetalen totdat hij nieuwe baan heeft gevonden
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
jij weet hoeveel die ontvangen hebt als ik het zo hoor. En vertel eens, hoeveel kost een ziekenhuis tegenwoordig?
Massahysterie? Nee gewoon kut geregeld.
[ Bericht gewijzigd door WT op maandag 3 januari 2011 @ 19:01 ]
En dat bedoel ik dus met Massahysterie, elk akkefietje komt in het kortzichtige beeld van een reiziger volledig voor rekening van Prorail. Terwijl derden vaak schuld hebben aan een baanvakstremming, maar ja het is nu eenmaal de nationale sport om alleen maar Prorail en NS af te zeiken.
Wow, wel een half uurtje. Zal ik je aanmelden bij het Riagg? Want zo'n lange tijd wachten is natuurlijk wel een enorme dreun voor je geestelijke welzijn.
Als je met zo'n aanrijding slechts een half uurtje moet wachten vind ik dat dat gewoon snel is opgelost.
Ik heb nergens gezegd dat er een persoon voor de trein is gesprongen. Omroepberichten gaven alleen aan dat er 'een aanrijding' had plaatsgevonden.
Het gaat me niet om dit 'akkefietje'. Het gaat om stelselmatige teringzooi bij de NS/Prorail. Toevallig de afgelopen 3 weken meegemaakt? Op het traject Leiden - Utrecht en vice versa is ook 4 van 6 dagen wat loos. Maar goed bagatelliseer het allemaal maar.
Een half uur wachten? Ik ben nu nog steeds niet thuis maar TERUG NAAR WAAR IK EERDER VANDAAN KWAM. De problemen zijn pas (hopelijk) om 20.30 verholpen en ik was niet van plan om 2,5 uur in de trein te zitten waar ik er normaal 1 uur over doe. Dit is tot zoverre maar als je nog geen week zonder vertragingen omleidingen etc. kan reizen terwijl je geheel afhankelijk bent van die tering trein dan streeft dat massahysterie wel voorbij.
Het eerste wat ik doe als ik klaar ben met studeren is een auto kopen dat weet ik wel.
Success Bert, ik hoop dat je er bovenop komt! In dat soort functie's kan je nou eenmaal nooit iets goed doen...
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken