'Homojongeren moeten zich maandag ziekmelden'

Nederland • Geschreven door Novum op 05-02-2010 @ 21:40 - gepost door bennootje
print 

Homojongerenorganisatie Expreszo roept leerlingen en leraren op om zich maandag ziek te melden en om in Den Haag te komen demonstreren. Dan vergadert de Tweede Kamer over het afschaffen van een wetsartikel waarin bepaald wordt dat homoseksuele leerlingen en leraren van een school geweerd kunnen worden.

De wet maakt Expreszo 'misselijk', laat de organisatie vandaag weten. De jongeren voeren onder het motto 'daar word ik nou ziek van' actie en eisen dat de wet gewijzigd wordt.

'Homojongeren moeten zich maandag ziekmelden'

Bron: Novum


Lees ook:

» 19:09 Samsom: maak kinderbijslag inkomensafhankelijk38
» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie5
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep18
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord16


delen | eKudos nujij

12717 views / 173 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 173 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Homo's en ziek?????

Breng sommigen maar niet op ideeën
userIcon
quote:
Homojongerenorganisatie Expreszo roept leerlingen en leraren op om zich maandag ziek te melden
Koren op de molen van diegenen die homosexualiteit als een ziekte beschouwen
Edit: Ik kan niet lezen, prima initiatief van de partijen om dit wetsartikel the schrappen.

[ Bericht gewijzigd door Tatteredhat op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:38 ]
userIcon
Plasterk heeft enthousiast gereageerd en ziet hierin de mogelijke oplossing voor de hoge schooluitval en spijbelproblematiek.

"We zitten nu te denken aan een campagne in de trend van "Wie spijbelt is homo" of "Blijf op school, je bent toch geen mietje?" aldus de minister.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:43 schreef roelke87 het volgende:
Ik zou willen zeggen, niet alleen de homo's. Dit kabinet breekt met de hand op de bijbel veel van onze vrijheden af. Het is schandalig dat men dit wil doordrukken. Echt schandalig, 50 jaar terug de tijd in.
Het goeie nieuws daarbij is dan wel dat we over een jaar of zeven weer allemaal met bloemen in het haar in San Francisco elkaar liev lopen te vinden.
userIcon
Hier moet het hele land tegen in opstand komen.
Belachelijk dat ze hier zelfs over durven te discusseren.

Homos en lesbiennes worden eindelijk is gewoon normaal geaccepteerd door de meerderheid, willen ze dit gaan doen

Echt belachelijk.
userIcon
Waarom alleen de homo's ziekmelden? Dit gaat over de vrijheid van je persoonlijkheid! Dit is hetzelfde als de hele discussie over het weigeren van mensen met een bepaalde geloofsovertuiging op scholen of het weigeren van leerlingen die thuis een computer hebben....
geweerd worden van school omdat je homo bent
klinkt als
je mag niet met de bus want je hebt de verkeerde kleur
kortom
racisme en dat is om te
Is dit serieus dat de kamer hierover vergadert? Zijn ze van de pot gerukt ofzo en gaan we 100 jaar terug in de tijd? Welke idioot heeft deze discussie aangewakkert?
dus maandag werkt de politie niet?
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:49 schreef WSPP het volgende:
Is dit serieus dat de kamer hierover vergadert? Zijn ze van de pot gerukt ofzo en gaan we 100 jaar terug in de tijd? Welke idioot heeft deze discussie aangewakkert?
Och, kleine meerderheid was tegen dierenseks.... ze hebben gewoon liever een dier dan een vent...

Of het is allebei een grote afleidingsmanoeuvre van dingen die minder in het nieuws komen..
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:48 schreef mamalange het volgende:
geweerd worden van school omdat je homo bent
klinkt als
je mag niet met de bus want je hebt de verkeerde kleur
kortom
racisme en dat is om te
Dickscriminatie!
Anders ga je je eerst even inlezen. Die wet is er nu, de vergadering gaat erover om die in de toekomst te schrappen. Wederom een uitstekend initiatief van Boris vd Ham (D66).
wat was artikel 1 ook weer? dat je niet gediscrimineerd mag worden op grond van geslacht, ras, religie of seksuele voorkeur

en dat is dus PRECIES wat ze nu dus wel willen doen

afgezien van het feit dat je op dat soort achterlijke scholen niet eens les zou moeten willen geven, maar te schandalig voor woorden dat dit kan gebeuren in een 'vooruitstrevend' land als nederland!
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:49 schreef WSPP het volgende:
Is dit serieus dat de kamer hierover vergadert? Zijn ze van de pot gerukt ofzo en gaan we 100 jaar terug in de tijd? Welke idioot heeft deze discussie aangewakkert?

Als homo zijn niet in overeenstemmming is met de levensovertuiging die op die school gevolgd wordt, dan lijkt het mij geen enkel probleem dat homo's geweerd worden.

Daarom hebben we namelijk verschillende scholen, Islamitische, Christelijke en openbare. Als homo kies je dan voor een school die wel bij jou levensovertuiging/geaardheid past.
Overigens is de huidige wet zo krom met dank aan (vanzelfsprekend) de Gristen Unie en de Gristen Democraten Appel.
userIcon
Welk wetsartikel is dat dan?
userIcon
Gelijk afschaffen al die christelijke en moslim scholen. Geloven doen we thuis, kom nou....
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:58 schreef tsijben het volgende:
Welk wetsartikel is dat dan?
artikel 1 van de grondwet

de belangrijkste wet van nederland dus
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:57 schreef koekje01 het volgende:
Dit kan er toch nooit door heen komen??

[..]
Probeer jij als overtuigd christen of atheist maar eens les te gaan geven op een Islamitische school.

Of als niet Christen te soliciteren bij de EO. Bij hun vacatures staat/stond altijd duidelijk vermeld. Solicitant moet een christelijke levensstijl aanhangen. (oid)
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:59 schreef fristie het volgende:
[..]


artikel 1 van de grondwet

de belangrijkste wet van nederland dus
Het artikel waar ze over vergaderen bedoel ik!
Net alsof ze een artikel hebben dat zegt "Homo's mogen we van scholen weren!"

Waarschijnlijk is het een of ander ding van 500 pagina's waardoor je met een typefout homo's zou kunnen weren van je school.
Maar Fok! moet het grootst verkondigen en de meute opruien.
userIcon
kunnen we als die wet er komt ook homohaters weren van scholen? of hetero's misschien?
zucht... alsof er zoveel mensen last hebben van dat zinnetje.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:56 schreef bees het volgende:
[..]


Als homo zijn niet in overeenstemmming is met de levensovertuiging die op die school gevolgd wordt, dan lijkt het mij geen enkel probleem dat homo's geweerd worden.

Daarom hebben we namelijk verschillende scholen, Islamitische, Christelijke en openbare. Als homo kies je dan voor een school die wel bij jou levensovertuiging/geaardheid past.
Moet je als katholieke school eens een moslim weigeren, zul je zien wat voor rellen je krijgt...
Als dat niet mag, mag een school ook geen homo's weren "omdat dit tegen de levensovertuiging is".
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:59 schreef Moulinex het volgende:
Gelijk afschaffen al die christelijke en moslim scholen. Geloven doen we thuis, kom nou....
Helemaal mee eens Religie buiten de persoonlijke sfeer halen brengt niets dan narigheid (omdat velen andermans mening toch niet voor 100% zullen kunnen accepteren en derhalve menen hun punt te moeten doordrukken).

Buiten dat: waarom roept niemand iets over dat uiterst grappige plaatje? Het bord is namelijk echt, de plaatsen liggen in Belgie onder Brussel
man mouthman (Redactie Frontpage) 05-02-2010 @ 22:05 fotoboek homepage
userIcon
Welke ziekte melden ze dan?
userIcon
Nederland glijdt steeds meer af naar de middeleeuwen .
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]


Helemaal mee eens

Buiten dat: waarom roept niemand iets over dat uiterst grappige plaatje? Het bord is namelijk echt, de plaatsen liggen in Belgie onder Brussel
Ziet er anders verdacht veel uit als een slechte photoshop.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:54 schreef jrrnkstr het volgende:
Anders ga je je eerst even inlezen. Die wet is er nu, de vergadering gaat erover om die in de toekomst te schrappen. Wederom een uitstekend initiatief van Boris vd Ham (D66).
DIT dus.

Jammer dat dat niet duidelijk wordt uit het bericht.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:56 schreef bees het volgende:
[..]


Als homo zijn niet in overeenstemmming is met de levensovertuiging die op die school gevolgd wordt, dan lijkt het mij geen enkel probleem dat homo's geweerd worden.

Daarom hebben we namelijk verschillende scholen, Islamitische, Christelijke en openbare. Als homo kies je dan voor een school die wel bij jou levensovertuiging/geaardheid past.
dus als mijn zoon van bijna 7 over 5 jaar ontdekt jongens toch leuker te vinden moet ie zn laatste jaar lagere school maar op een andere school doorbrengen omdat het niet hun levensovertuiging/geaardheidsvoorkeur is???of had hij het op zn 4de al moeten ontdekken toen hij voor het eerst naar school ging???
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:56 schreef bees het volgende:
[..]


Als zwart zijn niet in overeenstemmming is met de levensovertuiging die op die school gevolgd wordt, dan lijkt het mij geen enkel probleem dat zwarten geweerd worden.

Daarom hebben we namelijk verschillende scholen, Islamitische, Christelijke en openbare. Als zwarte kies je dan voor een school die wel bij jou levensovertuiging/geaardheid past.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:56 schreef bees het volgende:
[..]


Als homo zijn niet in overeenstemmming is met de levensovertuiging die op die school gevolgd wordt, dan lijkt het mij geen enkel probleem dat homo's geweerd worden.

Daarom hebben we namelijk verschillende scholen, Islamitische, Christelijke en openbare. Als homo kies je dan voor een school die wel bij jou levensovertuiging/geaardheid past.
Nee dus. Een school is een overheidsinstantie die gefinancierd wordt met belastinggeld. Jongeren zijn leerplichtig en seksuele geaardheid is niet iets wat zomaar door iedereen gekozen wordt in tegenstelling tot bijvoorbeeld tot levensovertuiging(je kiest er zelf voor om Christen/Moslim/atheist/whatever te zijn). In zo'n geval zo een overheidsinstantie die beslissing niet mogen maken op die grond. Niet meer dan terrecht dus dat men tegen deze wet demonstreert.
userIcon
En de relatie met Belgische wegwijzers is?
userIcon
Dit klinkt weer erg fout zoals de fipo al zei.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:09 schreef D.Richard het volgende:
[..]


Nee dus. Een school is een overheidsinstantie die gefinancierd wordt met belastinggeld. Jongeren zijn leerplichtig en seksuele geaardheid is niet iets wat zomaar door iedereen gekozen wordt in tegenstelling tot bijvoorbeeld tot levensovertuiging(je kiest er zelf voor om Christen/Moslim/atheist/whatever te zijn). In zo'n geval zo een overheidsinstantie die beslissing niet mogen maken op die grond. Niet meer dan terrecht dus dat men tegen deze wet demonstreert.
niet iedereen kiest er voor om Christen/Moslim/atheist/whatever te zijn
dat zijn meestal de ouders die kiezen

kinderen worden zo opgevoed en juist die kinderen worden de dupe van
een levensovertuiging

een geaardheid kies je ook niet maar dat kunnen je ouders ook niet
je bent of homo biseksueel of hetero en er is niet veel anders

wat je met zon wet krijgt is ouderwets racisme
je kiest namelijk ook niet wat voor een huidskleur je hebt
userIcon
Hoe in dens godens naam (mogen zij roosteren boven het spit) is dit wetsartikel ooit gehandhaafd?

Welke reli mongool heeft het ooit in het leven geroepen en begreep niet dat de kerk, staat en recht gescheiden zijn?
Wat een onzin verhaal, homo's zijn mensen, we maken toch ook geen onderscheid met mensen die aan MS doen! Homo"s zijn mensen zoals jij en ik, gelukkig in Nederland al jaaaaaaren
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:09 schreef roelke87 het volgende:
[..]


Goed omgezet ja. Same difference.

Die vergelijking gaat natuurlijk niet op.
De verschillende stromingen hebben niks tegen "zwarten" maar hebben wel bezwaar tegen homo zijn, omdat dat nu eenmaal in hun heilige geschriften staat.
userIcon
Aaah, na lang zoeken blijkt ik inderdaad gelijk te hebben.

"Scholen mogen aan hun personeelsleden eisen stellen die nodig zijn om hun grondslag te verwezenlijken. Tegelijkertijd mag homoseksualiteit als zondanig geen reden zijn om een personeelslid te weigeren."

http://www.nu.nl/algemeen(...)odocenten-weren.html
http://www.nu.nl/werk-en-(...)steeds-weigeren.html

Daar staat het wat duidelijker
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:59 schreef Moulinex het volgende:
Gelijk afschaffen al die christelijke en moslim scholen. Geloven doen we thuis, kom nou....
Laat nou net die Christelijke scholen de beste zijn
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]


Het goeie nieuws daarbij is dan wel dat we over een jaar of zeven weer allemaal met bloemen in het haar in San Francisco elkaar liev lopen te vinden.
17 ben ik bang... weet je hoe oud ik dan ben?!
userIcon
Wel godverdomme.

Ik heb iedere keer de neiging om te zeggen; gatverdamme hoe achterlijke en belachelijk kunnen ze zijn.
Maarja, das al veel te vaak bewezen herinner ik mezelf dan maar weer.
Mijn zoon heeft vroeger op een Christelijke lagereschool gezeten, hij had een homfiele klasseleraar, er zaten ook kinderen op uit Turkije, gevlucht voor het cristendom, de leraar heeft op een gegeven moment een uitleg gegeven over zijn geaardheid, nadat kinderen het hadden over een flikker, na die tijd, was er nooit meer een probleem, het was een TOP leraar!
ok, en WAAROM staat er een foto onder met hele "grappige" (sommige mensen hebben nu eenmaal geen fatsoenlijke humor) woordspelingen over anussen? Wat een stelletje losers zijn het hier op fok! toch. Dit gaat over mensen die een baan geweigerd worden of verliezen, en om leerlingen die niet beschermd worden door de schoolleiding, alleen maar omdat ze zijn wie ze zijn. Zet er een foto van een jankende tiener onder, van een wanhopige docent, whatever! Maar welke hersenloze idioot verzint dit?! Wat een sukkel.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:28 schreef Perensapje het volgende:
[..]


17 ben ik bang... weet je hoe oud ik dan ben?!
28?

man Peter (Redactie Frontpage) 05-02-2010 @ 22:35 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:01 schreef tsijben het volgende:
[..]


Het artikel waar ze over vergaderen bedoel ik!
Net alsof ze een artikel hebben dat zegt "Homo's mogen we van scholen weren!"

Waarschijnlijk is het een of ander ding van 500 pagina's waardoor je met een typefout homo's zou kunnen weren van je school.
Maar Fok! moet het grootst verkondigen en de meute opruien.
Zie http://www.standejong.nl/(...)ogen-geweerd-worden/
en http://www.trouw.nl/nieuw(...)te_gaan_rsquo__.html

quote:
De mist hangt vooral rond de 'enkele-feit-constructie', die stelt dat je mensen niet mag weigeren om het enkele feit dat ze homo zijn of een homoseksuele relatie hebben. 'Bijkomende omstandigheden' maken dit wel mogelijk. Waarom schaft u dat niet af?

'De huidige wet is een compromis. Discrimineren mag niet, en het feit dat je homo bent of relaties hebt, mag geen reden zijn om je te weigeren. Maar de wet laat in het midden wat er gebeurt in specifieke situaties, waarin andere aspecten ook een rol spelen. Daar zit een potentiële spanning. Vandaar dat we de Raad van State hebben gevraagd of die balans intact kan blijven in een nieuwe formulering.'
userIcon
Heb maandag tijd zat om solidair te zijn met kan ik me ook aanmelden?
userIcon
whahaha die afbeelding
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:36 schreef E-Lise het volgende:
Heb maandag tijd zat om solidair te zijn met kan ik me ook aanmelden?
Persoonlijk ben ik van mening dat een ieder die zich Maandag (of op welke dag dan ook) onterecht ziek meldt gewoon gestraft moet worden. Als je wilt protesteren neem je maar een vrije dag.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:39 schreef bees het volgende:
[..]


Persoonlijk ben ik van mening dat een ieder die zich Maandag (of op welke dag dan ook) onterecht ziek meldt gewoon gestraft moet worden. Als je wilt protesteren neem je maar een vrije dag.
Ik heb alleen maar vrije dagen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:40 schreef roelke87 het volgende:
[..]


Ja natuurlijk, jij vond het ook goed dat scholen homo's weigeren.
Dus het spijt me zeer, maar jouw persoonlijke mening doet er even niet toe. Dat is ons hele punt zeg maar
Dus jij vindt het ook geen probleem dat mensen onterecht een uitkering trekken? ;-)

Maar kom op mensen. Laat die religies toch lekker sudderen op hun eigen eilandjes. Als homo zijnde moet je toch al helemaal niet willen werken voor/les willen hebben van een school/instelling die een levensovertuiging uitdraagt die jij niet onderschrijft?

Als neger wil je toch ook geen grand dragon worden bij de KKK?
Of als Jood operhoofd van de Hamas?

Ik wil mijn geld nog niet eens bij een bank hebben staan die in aandelen doet van wapenfabrikanten.....
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 21:52 schreef koekje01 het volgende:

[..]


Waar gaan we heen met dit land......


Het is een bestaand wetsartikel dat door het Gristelijke kabinet wordt gesteund. Joods-Gristelijke traditie he...
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:41 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vrije dagen.
Sorry, dacht toch echt gelezen te hebben dat je je ziek wilde melden ;-)
Maar kijk eens op de website van de gaykrant zou ik zeggen..
Tja, regels zijn regels homo's. Integratie!
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:48 schreef bees het volgende:
[..]


Sorry, dacht toch echt gelezen te hebben dat je je ziek wilde melden ;-)
Maar kijk eens op de website van de gaykrant zou ik zeggen..
Nope heb het nergens over ziek melden, alleen maar over solidair zijn. Weet nu al bijna zeker dat je solidair mag zijn met wat dan ook. Ben bi, das aardig solidair toch?
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:36 schreef totenkopf het volgende:
[..]


Al voor de rechter gebracht en vrijgesproken omdat hij (imam El Moumni) dit deed vanuit zijn 'religieuze' overtuiging !!

Moslims

religie

rechters die dit NIET veroordeelde
Vraag een Jehova of een Jood of een recht geaarde Katholiek of Christen eens wat hij over homo's denkt

En ik weet dat het je stokpaardje is, maar om moslims apart van religie te noemen
Triest
Wegwijzer is inderdaad een belabberd photoshop projectje. Kontich mag dan bestaan, maar Aarselaar is een verbastering van 'Aartselaar'. De rest van de plaatsen bestaan niet of liggen in ieder geval niet dusdanig dicht in de buurt van Kontich.
userIcon
Wat een discriminatie
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 22:54 schreef roelke87 het volgende:
[..]
.....
Voor die conclusie, het was meer een vraag verwijs ik je even naar je eigen post om 22.40.

Verder, er wordt niemand het recht ontzegt op onderwijs.
Er is namelijk voor iedere levensovertuiging een school.

En ik blijf moeite houden met die vergelijking met negers. Er zit toch een nuance verschil in.

Voor de duidelijkheid, mijn ouders hadden enkele vrienden die homo waren. Ik ben dus opgegroeid met het besef dat homo's ook normale mensen zijn. En dat is natuurlijk ook zo.
Ik ben echter ook van mening dat een school die een levensovertuiging uitdraagt mensen mag weigeren die die overtuiging niet delen.
Dat heeft iets te maken met respect voor die levensovertuiging.

* proef ballonetje oplaat*
Trek alle overheidssubsidie in voor scholen met een religieuze levensovertuiging. Laat ze dan vrij om homo's, islamieten, joden, negers, boeren of lang harig tuig te weren.

Steek de uitegspaarde subsidie in openbare scholen waar wel enkele uren per week lesgegeven wordt in een aantal grote religies. Dat kan nooit kwaad voor de algemene ontwikkeling.
userIcon
Belachelijk. Wie verzint dit :S Je kan toch niet serieus menen dat ze een docent willen gaan weigeren op grond van zijn seksualiteit.

Wat is er gaande de laatste tijd. Het lijkt wel alsof wij terug in de tijd aan het gaan zijn.
Bah wat een belachelijk land begint dit te worden zeg
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:06 schreef PMegens het volgende:
Wegwijzer is inderdaad een belabberd photoshop projectje. Kontich mag dan bestaan, maar Aarselaar is een verbastering van 'Aartselaar'. De rest van de plaatsen bestaan niet of liggen in ieder geval niet dusdanig dicht in de buurt van Kontich.
Maar wel geinig gevonden
userIcon
je ben zo jong als je ze voelt?
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:08 schreef BasOne het volgende:
[..]

Maar wel geinig gevonden
Erg flauw.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:06 schreef PMegens het volgende:
Wegwijzer is inderdaad een belabberd photoshop projectje. Kontich mag dan bestaan, maar Aarselaar is een verbastering van 'Aartselaar'. De rest van de plaatsen bestaan niet of liggen in ieder geval niet dusdanig dicht in de buurt van Kontich.
Reet wel!
Iedereen die maandag ziek is is homo
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:12 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Erg flauw.
Je moet er maar op komen
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:19 schreef BasOne het volgende:
[..]

Je moet er maar op komen
Blijft flauw. Does beter je best?
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:15 schreef roelke87 het volgende:
[..]


Ik geloof dat jij het was die de neger erbij haalde
Die neger werd mij een uurtje geleden al toegespeeld door iemand.

Inmiddels zit ik met het volgende...
Als je scholen niet meer de volledige vrijheid geeft om hun levenssovertuiging uit te dragen, is het dan niet verstandiger om alle scholen om te dopen (ha een woordgrapje) tot openbare scholen?

Het blijft gewoon lastig.
Ten eerste zou je kinderen inderdaad het beginsel moeten leren van iedereen is gelijk.
Aan de andere kant zijn kinderen en ouders ook vrij te geloven wat hun heilige geschriften hun leren. En dat is meestal niet veel goeds over homo's. Al is dat in christelijke kringen nog wel weer afhankelijk van de stroming.

Ik pleit toch voor door de overheid gesubsidieerde openbare scholen. En private "afwijkende" scholen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:23 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Blijft flauw. Does beter je best?
isnie van mij heur
Ik is te zat om beter te doen

Prik danny is in z'n zij, hij is ineens verdacht stil in climate gate topic
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:28 schreef roelke87 het volgende:
[..]


Rooms Katholieke school ..
een non-issue.
Sorry
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:29 schreef BasOne het volgende:
[..]

isnie van mij heur
Ik is te zat om beter te doen

Prik danny is in z'n zij, hij is ineens verdacht stil in climate gate topic
Kan altijd beter! Komop...
ik heb uiteraard niet alle comments gelezen; maar wie heeft dit wetsvoorstel ingediend is mijn grote vraag (bedankt onduidelijke fok schrijver)
userIcon
hey, de topic foto is gewijzigd
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:38 schreef mckroket het volgende:
ik heb uiteraard niet alle comments gelezen; maar wie heeft dit wetsvoorstel ingediend is mijn grote vraag (bedankt onduidelijke fok schrijver)
Het gaat over afschaffing van het wetsartikel om homo's te mogen weigeren.
userIcon
Maandag dus landelijke "uit-de-kast-kom" telling?

Wie ziek is, is gay?
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:33 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Kan altijd beter! Komop...
Ik kan beter, maar niet in het openbaar
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 05-02-2010 @ 23:57 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Dan vergadert de Tweede Kamer over een wetsartikel waarin bepaald wordt dat homoseksuele leerlingen en leraren van een school geweerd kunnen worden.
Moet de Tweede Kamer überhaupt vergaderen over een wet die de vloer aanveegt met de Grondwet? We zijn lekker bezig.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 23:41 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ik kan beter, maar niet in het openbaar
Njah. Kuiken
Ook een leuke: flikker op met die wet!
userIcon
Je zou maar net op die dag echt ziek zijn, echt fucked up voor je als je geen homo bent.
Een hoop mensen die zeuren over de regering en tweede kamer, maar volgens mij wordt hier juist bedoeld dat de wet al bestaat, maar dat ze m mogelijk gaan veranderen/afschaffen, en dat daar juist het debat over gaat! (Gezien het feit dat in de laatste regel van het artikel gesteld wordt dat ze eisen dat de wet gewijzigd wordt, zou dat betekenen dat de wet dus al bestaat)
userIcon
Homosexualiteit is toch ook een ziekte?
100  van 173 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 19:09 Samsom: maak kinderbijslag inkomensafhankelijk38
» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie5
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep18
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden