Vrachtwagen duwt auto over snelweg

Nederland • Geschreven door Ferdinand (Ferdo) op 30-12-2009 @ 11:42
print 
Op de rijksweg A7 bij Hoogkerk heeft zich gistermiddag een opmerkelijk ongeval voorgedaan. Een vrachtauto duwde een auto kilometers lang voort. De chauffeur van de vrachtauto had echter niets in de gaten. De drie inzittenden van de auto hielden nekklachten over aan het incident. Het gaat om een 31-jarige vrouw en een 8-jarig meisje en een 39-jarige Drachtster.


Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is nog een raadsel. De politie van Groningen vermoedt dat de auto bij een eerdere kop-staartbotsing klem is komen te zitten aan de vrachtauto.

Met dank aan bierspons en ziggyziggyziggy voor de submit.



Lees ook:

» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as8
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde1
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos1
» 20:40 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon1


delen | eKudos nujij

15044 views / 85 reacties
Reacties op dit bericht
85  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Die vrachtwagen is dus doorgereden na een aanrijding? Zo ja, dan hoop ik dat ie voor de rechter wordt gebracht en flink gestraft.
userIcon
Pics? Zal wel zo'n Daihatsutje, of 'n zo'n kleine kut-Suzuki zijn geweest
userIcon
En niemand die even toetert of seint naar die chaufeur? Of dacht die dat iedereen hem aan het groeten was ofzo?
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:45 schreef Xbm360 het volgende:
Pics? Zal wel zo'n Daihatsutje, of 'n zo'n kleine kut-Suzuki zijn geweest
http://www.telegraaf.nl/b(...)rd_door_truck__.html
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:45 schreef maok het volgende:
En niemand die even toetert of seint naar die chaufeur? Of dacht die dat iedereen hem aan het groeten was ofzo?
Dat deden ze wel, lees het Telegraaf bericht maar.
man Paul (Weblogger) 30-12-2009 @ 11:49 fotoboek no homepage
userIcon
Hij merkte zelf niets
userIcon
Een Peugeot met trekduwhaak....

userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:45 schreef maok het volgende:
En niemand die even toetert of seint naar die chaufeur? Of dacht die dat iedereen hem aan het groeten was ofzo?
Vrachtwagenchauffeurs denken niet.
Waarschijinlijk weer zo'n bosmongool die zijn vrachtwagenrijbewijs bij een pakje boter kreeg en dacht dat sindsdien die hele snelweg ook van hem was.
Als straf wordt ie het beste door zijn eigen truck geplet.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:45 schreef maok het volgende:
En niemand die even toetert of seint naar die chaufeur? Of dacht die dat iedereen hem aan het groeten was ofzo?
Wie toetert er tegenwoordig nog voor bumperkleven?
ik ben onveilig dus met mijn 106
denk dat ik hem maar weer zal moeten verkopen:(
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:44 schreef budha het volgende:
Die vrachtwagen is dus doorgereden na een aanrijding? Zo ja, dan hoop ik dat ie voor de rechter wordt gebracht en flink gestraft.
Maar de auto is ook doorgereden.
userIcon
Woow..dat is schrikken!
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:47 schreef oorworm het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)rd_door_truck__.html
Idd. 'n klein autootje dus
userIcon
"Het gaat om een 31-jarige vrouw en een 8-jarig meisje en een 39-jarige Drachtster."

Dus een vrouw, een meisje en een WAT??
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:50 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Vrachtwagenchauffeurs denken niet.
Waarschijinlijk weer zo'n bosmongool die zijn vrachtwagenrijbewijs bij een pakje boter kreeg en dacht dat sindsdien die hele snelweg ook van hem was.
Als straf wordt ie het beste door zijn eigen truck geplet.
Jij kan zo geweldig goed rijden wil je zeggen? Als vrachtwagen bestuurder zie je stuk minder dan jij en ik in een auto! vooral een 106 die nog geen 1.4meter hoog is! Dus als het een zacht tikje was geweest had t net zo goed kunnen voelen als een hobbel!
Zolang je de achtergrond nog niet weet! shut up ofzo
userIcon
Peugeotje 106... ja daar voel je met zon PK pakhuis niks van. Tenzij ze hem op de handrem zet maar dan nog gaat de cruisecontrol van de vrachtwagen dat gewoon compenseren.. lullig.
lekker lomp van de vrachtwagenauffeur als hij die auto niet heeft gezien hij heeft zeker altijd iest blauws voor de vrachtagen
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Het gaat om een 31-jarige vrouw en een 8-jarig meisje en een 39-jarige Drachtster."

Dus een vrouw, een meisje en een WAT??
'Mensen' uit Drachten planten zich ongeslachtelijk voort!
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Het gaat om een 31-jarige vrouw en een 8-jarig meisje en een 39-jarige Drachtster."

Dus een vrouw, een meisje en een WAT??
Iemand uit Drachten, volgens mij zelfs een man uit Drachten
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:49 schreef eNaSnI het volgende:
Een Peugeot met trekduwhaak....

[afbeelding]
altijd maar de schuld van de vrachtwagenchauffeur...
De vrouw heeft heeft bij het in parkeren de vrachtwagen over het hoofd gezien, deze op de trekhaak genomen en is toen gaan rijden... Vervolgens maar zeuren over die bumperkleverige vrachtwagen...
Tja vrouwen achter het stuur hé...
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:51 schreef jeempie het volgende:

[..]

Maar de auto is ook doorgereden.
Dat is ook weer waar ja
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:55 schreef Gr00vY het volgende:

[..]

Jij kan zo geweldig goed rijden wil je zeggen? Als vrachtwagen bestuurder zie je stuk minder dan jij en ik in een auto! vooral een 106 die nog geen 1.4meter hoog is! Dus als het een zacht tikje was geweest had t net zo goed kunnen voelen als een hobbel!
Zolang je de achtergrond nog niet weet! shut up ofzo
Alsof jij bepaalt wie er up moet shutten
Als je met welk voertuig dan ook je voorligger raakt ben je fout bezig. Ben je daarbij een vrachtwagenchauffeur met een moordwapen van een paar ton dan mag je nog eens extra uitkijken en ook bijzonder zwaar gestraft worden wanneer je zo stom bent om toch tegen je voorligger aan te rijden. Gezien de activiteiten die ik meestal van vrachtwagenchauffeurs waarneem zal ook deze ongetwijfeld weer bezig zijn geweest met bellen, de administratie doen, de krant lezen, nog meer bellen, koffie zetten, broodje bakken, smsje sturen, koffie drinken, eten koken, stofzuigen, kortom met van alles behalve het verkeer.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:06 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Alsof jij bepaalt wie er up moet shutten
Als je met welk voertuig dan ook je voorligger raakt ben je fout bezig. Ben je daarbij een vrachtwagenchauffeur met een moordwapen van een paar ton dan mag je nog eens extra uitkijken en ook bijzonder zwaar gestraft worden wanneer je zo stom bent om toch tegen je voorligger aan te rijden. Gezien de activiteiten die ik meestal van vrachtwagenchauffeurs waarneem zal ook deze ongetwijfeld weer bezig zijn geweest met bellen, de administratie doen, de krant lezen, nog meer bellen, koffie zetten, broodje bakken, smsje sturen, koffie drinken, eten koken, stofzuigen, kortom met van alles behalve het verkeer.
juist.... Want jij ziet vanuit jouw auto, op 1,2m hoogte, precies wat er daarboven in een cabine gebeurt...?
userIcon

Gelukkig goed afgelopen.
userIcon
Godverdomme, ut lijkt Spee wel die hierboven zit te prediken

oh de berichten gaan snel, ik reageerde op Ouwesok lol
userIcon
quote:
Een vrachtauto duwde een auto kilometers lang voort.
hey poster doe eens aanpassen?

"De inzittenden werden honderden meters geduwd, de vrachtwagenchauffeur had niets door." bron: telegraaf
zo, das wel even bumperkleven zeg
Drachten.. zou het Zanger Rinus zijn?
....

Hoe kan dat? Heeft die kleine auto geen toeter, hebben andere weggebruikers dat niet opgemerkt? Waarom heeft er niemand even geseind? Was die vrachtwagenchauffeur soms lam?

edit: honderden meters is een stukje korter als kilometers, dan had de chauffeur het toch nog aardig snel door
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:13 schreef Gooske het volgende:

[..]

juist.... Want jij ziet vanuit jouw auto, op 1,2m hoogte, precies wat er daarboven in een cabine gebeurt...?
Aan het slingeren van zo'n combinatie, het in beslag nemen van twee rijstroken (of rijstrook en halve vluchtstrook), het niet reageren op situaties, het niet afstand houden van voorliggers, kortom het hele gedrag van het voertuig kun je zien dat er zich in die cabine van alles afspeelt behalve bewuste verkeersdeelname. Als automobilist krijg je daar (terecht) straf voor(meestal te weinig), als vrachtwagenchauffeur krijg je er salaris voor(meestal teveel)
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:49 schreef eNaSnI het volgende:
Een Peugeot met trekduwhaak....

[afbeelding]
Er mag een flink onderzoek komen naar hoe die chauffeur de auto niet kon zien... mijn idee: hij zat te slapen.
userIcon
Wederom een hoop gespeculeer. Tja, waar moet je anders je ei kwijt.

Mochten jullie het allemaal 100% zeker weten, solliciteer dan bij de politie tnv Verkeersongevallenanalyse. Zij zullen blij zijn met het enorme aanbod aan studenten
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:13 schreef Gooske het volgende:

[..]

juist.... Want jij ziet vanuit jouw auto, op 1,2m hoogte, precies wat er daarboven in een cabine gebeurt...?
Nou, als je het als beroepschauffeur voor elkaar krijgt om een complete auto over het hoofd te zien, deze te rammen, een heel eind mee te slepen, niet door te hebben dat half Nederland je probeert te waarschuwen, niet door hebben dat je truck ineens heel anders rijd dan wordt het toch wellicht tijd voor een andere bril of nog beter een ander soort baan..
userIcon
Wat hebben die een mazzel gehad!!
userIcon
Er is een nieuwe vacature ''truckchauffeur'' beschikbaar.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:34 schreef cobain1994 het volgende:
Er is een nieuwe vacature ''truckchauffeur'' beschikbaar.
Misschien moet je het met hele grote letters posten, groter dan een Peugeot 106
of je zet het op het etiket van een drankfles om de doelgroep te bereiken
userIcon
Geen doden = geen nieuws
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:06 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Alsof jij bepaalt wie er up moet shutten
Als je met welk voertuig dan ook je voorligger raakt ben je fout bezig. Ben je daarbij een vrachtwagenchauffeur met een moordwapen van een paar ton dan mag je nog eens extra uitkijken en ook bijzonder zwaar gestraft worden wanneer je zo stom bent om toch tegen je voorligger aan te rijden. Gezien de activiteiten die ik meestal van vrachtwagenchauffeurs waarneem zal ook deze ongetwijfeld weer bezig zijn geweest met bellen, de administratie doen, de krant lezen, nog meer bellen, koffie zetten, broodje bakken, smsje sturen, koffie drinken, eten koken, stofzuigen, kortom met van alles behalve het verkeer.
Dat dus en hun zelf uitgeroepen idee van "ik heb een vrachtwagen, dus ik rijd beter dan alle andere mensen op de weg" Deze vrachtwagenchauffeur moeten ze meteen zijn rijbewijs afnemen, als je die Peugeot niet hebt gezien voor honderden meters lang was je dus duidelijk met iets anders bezig dan met (vracht)autorijden. Ow ja, en dan komt er zometeen weer een vrachtwagenchauffeur met de dooddoener "zonder transport staat alles stil", maar waar heb ik gezegd dat er geen vrachwtagens meer mogen rijden, je moet je alleen beseffen dat je met al die tonnen ontzettend gevaarlijk bezig KAN zijn.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:57 schreef Tha_law het volgende:
lekker lomp van de vrachtwagenauffeur als hij die auto niet heeft gezien hij heeft zeker altijd iest blauws voor de vrachtagen
Ik denk eerder dat de chauffeur enigszins blauw was.
Onbegrijpelijk dat je dat niet ziet /merkt. Zwaar straffen zo'n mongeaul. Maar ik denk dat het wegenverkeersreglement hierin niet voorziet.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:40 schreef cheqy het volgende:

[..]

En jij rijdt natuurlijk perfect. Bent altijd achter het stuur 100% met het verkeer bezig, maakt nooit fouten, enz,enz.
Als je het voor elkaar krijgt met je personenauto iemand 100 meter te slepen dan mag hetzelfde gebeuren als met bovengenoemde vrachtwagenchauffeur.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

Goede vergelijking. Je naam slaat niet op jou he?
Heb jij wel eens in een vrachtwagen gezeten? Ik ben geen chauffeur maar ik zit er wel eens in. Het voelt allemaal anders dan in je fiatje hoor.
Perfecte vergelijking, slaat volledig op mij.

Iemand met je gewone auto meeslepen of met je vrachtwagen een auto meeslepen, dat moet beide opvallen, zoniet dan was de bestuurder niet met de weg bezig.

Of rijd jij door als je een lekke band hebt, omdat je het toch niet doorhebt? Honderden kilo's aan je voorkant beïnvloedt echt je wegligging wel hoor, als het niet te zien is. (Wat ik ook terdege betwijfel).
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:29 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Aan het slingeren van zo'n combinatie, het in beslag nemen van twee rijstroken (of rijstrook en halve vluchtstrook), het niet reageren op situaties, het niet afstand houden van voorliggers, kortom het hele gedrag van het voertuig kun je zien dat er zich in die cabine van alles afspeelt behalve bewuste verkeersdeelname. Als automobilist krijg je daar (terecht) straf voor(meestal te weinig), als vrachtwagenchauffeur krijg je er salaris voor(meestal teveel)
dan zul jij of niet veel km op de weg maken, of je focus ligt alleen op vrachtwagens... Als de volgende keer een keer de weg op gaat, doe dit dan in de spits en let dan vooral eens op de personenwagen....
En nee, ik ben geen vrachtwagenchauffeur.
En als je de weg niet op gaat, kik dan een keer blik op de weg of wegmisbruikers.
Er is eens iets aan de hand waarvan de oorzaak niet eens bekend is en de vrachtwagenchauffeur zal het wel gedaan hebben.
userIcon
Het gaat om een 31-jarige vrouw en een 8-jarig meisje en een 39-jarige Drachtster. ???
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:53 schreef Gooske het volgende:

[..]

dan zul jij of niet veel km op de weg maken, of je focus ligt alleen op vrachtwagens... Als de volgende keer een keer de weg op gaat, doe dit dan in de spits en let dan vooral eens op de personenwagen....
En nee, ik ben geen vrachtwagenchauffeur.
En als je de weg niet op gaat, kik dan een keer blik op de weg of wegmisbruikers.
Er is eens iets aan de hand waarvan de oorzaak niet eens bekend is en de vrachtwagenchauffeur zal het wel gedaan hebben.
Zestigduizend kilometer per jaar is inderdaad nagenoeg te verwaarlozen
Personenwagens misdragen zich ook, maar die zijn zich vaak op een of andere manier nog bewust van hun eigen kwetsbaarheid. Bovendien valt daar op grond van de afmetingen nog aardig op te anticiperen.
Zo'n dronken varken met een voertuig van zo'n veertig ton weet echter dat bij een aanrijding hij het met gemak overleeft en kan zich dus ongestraft als een volslagen hork gedragen zonder dat het gevolgen heeft. Ligt een vrachtwagen eenmaal op ramkoers, dan ben je als medeweggebruiker volledig op het geluk aangewezen.
De controle op het verkeersgedrag van vrachtrijders zou dus veel strenger moeten en men zou bij overtredingen en wangedrag iets sneller mogen zijn met het intrekken van het rijbewijs (voorgoed wel te verstaan) en het opleggen van stevige boetes zowel aan chauffeur alswel diens werkgever.
enneh, werkgevers: beloon dan ook die paar chauffeurs die het wél begrepen hebben, misschien gaat er iets van een stimulans vanuit
userIcon
Hebben die toch mooi 8 km aan benzine bespaard.
userIcon
Gaat dit om een andere situatie dan waar de bron van spreekt?

Er zaten namelijk 4 personen in de auto.
userIcon
Mwoah als mij dat gebeurt boks de de dodge ram 2500 wel ff bruut in zijn achteruit en duw ik de hele boel terug.

keep it real..
Lol, dat zuigt wel als je in die auto zit hehe
userIcon
eh voor hetzelfde geld rijd er zo'n mongool in die 106 die met 80 gaat invoegen, en dit op minder dan 1m afstand doet van een vrachtwagen chauffeur, die weer door een andere randebiel in een afgetrapte golf wordt ingehaald waarbij de golf zo debiel rijd om toch nog voor iemand anders de vrachtwagen in te halen, dat de golf de truck bijna ramde?

Zo. lekker weer even vooroordelen terugkaatsen. Ik heb overigens geen vrachtwagen rijbewijs, alleen motor en auto, en heb voldoende ervaring op de snelweg om te weten dat 90% van de trukkers beter rijd dan de gemiddelde auto bestuurder.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:22 schreef bees het volgende:

[..]

hey poster doe eens aanpassen?

"De inzittenden werden honderden meters geduwd, de vrachtwagenchauffeur had niets door." bron: telegraaf
Griezelig he, hoe subjectief een berichtgeving kan zijn.
Je vraagt je af wat er waar is van het wereldnieuws dat we lezen..
dit gebeurde dus ook op de a16 met de wagen voor me alleen ging het hier niet om km maar om meters
userIcon
Bij nader onderzoek bleek niet dat de vrachtwagen de personenauto voort aan het duwen was, maar dat deze voortgetrokken werd door de Peugeot bij welke hij vast zat op de trekhaak. Reactie van de bestuurder van de Peugeot: "Ik vond al dat hij nog langzamer als normaal op trok, maar ik had niet door dat er een vrachtwagen in aan mij vast zat. Spiegels? Die zijn toch alleen voor je make-up?"
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:55 schreef Gr00vY het volgende:

[..]

Jij kan zo geweldig goed rijden wil je zeggen? Als vrachtwagen bestuurder zie je stuk minder dan jij en ik in een auto! vooral een 106 die nog geen 1.4meter hoog is! Dus als het een zacht tikje was geweest had t net zo goed kunnen voelen als een hobbel!
Zolang je de achtergrond nog niet weet! shut up ofzo
Buitenom dat een autootje zo'n 1.4 meter hoog is, is hij ook ongeveer 3 tot 4 meter lang. Als je dan niet ziet/merkt dat je dat honderden meters vooruit duwt mankeert er echt iets aan je rijvermogen of hersencapaciteit.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Het gaat om een 31-jarige vrouw en een 8-jarig meisje en een 39-jarige Drachtster."

Dus een vrouw, een meisje en een WAT??
En zo een
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:37 schreef cheqy het volgende:

[..]

wat een vooroordelen weer.
Man je weet nog helemaal niets van deze situatie. Maar het gaat om een vrachtwagen dus de chauffeur daarvan is automatisch schuldig volgesn sok.
Politie moet hele onderzoeken doen naar de oorzaak maar dit balletje weet het al te vertellen.
Weet je wat jij eens moet doen? Een uurtje lessen in een vrachtwagen. ik spreek je daarna dan wel weer.
En nee, ik ben geen vrachtwagenchauffeur.
Nou was toch echt een gevalletje bumperkleven.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:55 schreef Gr00vY het volgende:

[..]

Jij kan zo geweldig goed rijden wil je zeggen? Als vrachtwagen bestuurder zie je stuk minder dan jij en ik in een auto! vooral een 106 die nog geen 1.4meter hoog is! Dus als het een zacht tikje was geweest had t net zo goed kunnen voelen als een hobbel!
Zolang je de achtergrond nog niet weet! shut up ofzo
Wat een flauwekul! Die auto zat toch niet de hele tijd vlak voor zijn neus uit 't zicht? Op de een of andere manier is die auto daar terecht gekomen door het toedoen van de chauffeur. Want alleen hij is verantwoordelijk dat hij niet te dicht op zijn voorgangers rijdt. Als die een beetje had opgelet (ook tijdens een eerdere kop / staart botsing) had hij die auto zien 'verdwijnen' en was die gestopt.
userIcon
Iedereen wel eens van dode hoek gehoord? Naast het feit dat je als chauffeur enorm moet anticiperen, dus in de verte kijken. Je gaat als chauffeur echt niet over je stuur heen buigen om te kijken of er wat voor je zit, en merken doe je het toch niet met 1 ton versus 40 ton .

Tip van mij: als je voor een vrachtwagen invoegt, zorg er dan voor dat er veel ruimte is. Chauffeurs irriteren zich gruwelijk aan automobilisten die vlak voor trucks invoegen, want dan krijg je dus grappen zoals dit.
Een chauffeur van een truck moet erg veel afstand houden vanwege zijn grote remweg. Als er dan telkens een malloot die remweg gaat zitten opvullen met z'n auto schiet het natuurlijk niet op.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:06 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Alsof jij bepaalt wie er up moet shutten
Als je met welk voertuig dan ook je voorligger raakt ben je fout bezig. Ben je daarbij een vrachtwagenchauffeur met een moordwapen van een paar ton dan mag je nog eens extra uitkijken en ook bijzonder zwaar gestraft worden wanneer je zo stom bent om toch tegen je voorligger aan te rijden. Gezien de activiteiten die ik meestal van vrachtwagenchauffeurs waarneem zal ook deze ongetwijfeld weer bezig zijn geweest met bellen, de administratie doen, de krant lezen, nog meer bellen, koffie zetten, broodje bakken, smsje sturen, koffie drinken, eten koken, stofzuigen, kortom met van alles behalve het verkeer.
Haha! Verstand van een pinda. Als je geen verstand van zaken hebt, bemoei je er dan alsjeblieft niet mee. Flippo.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 15:00 schreef ShiftyX het volgende:

[..]

Haha! Verstand van een pinda. Als je geen verstand van zaken hebt, bemoei je er dan alsjeblieft niet mee. Flippo.
Ik weet zeker dat een pinda minder brokken maakt met een vrachtwagen dan die dronken varkens die je hier zit te verdedigen.
Rij je op de snelweg tegen een auto aan, dan heb je geen afstand gehouden en ben je je rijbewijs niet waard. Doe je dat met een vrachtwagen dan zou je in principe met vrachtwagen en al de versnipperaar in moeten om als voorbeeld te dienen.
hoe krijgen ze het voor elkaar? hebben ze niet getoeterd of zo?
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 12:29 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

als vrachtwagenchauffeur krijg je er salaris voor(meestal teveel)
Denken dat chauffeur zijn een goedbetaalde baan is
userIcon
freaky situatie waar me geen opzet in het spel lijkt.
vrachtwagenchauffeurs rijden vrij onopvallend voor het gevaarte wat ze besturen. geen klachten over.
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 11:50 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Vrachtwagenchauffeurs denken niet.
Waarschijinlijk weer zo'n bosmongool die zijn vrachtwagenrijbewijs bij een pakje boter kreeg en dacht dat sindsdien die hele snelweg ook van hem was.
Als straf wordt ie het beste door zijn eigen truck geplet.
Randdebiel...
userIcon
quote:
Op woensdag 30 december 2009 @ 15:25 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat een pinda minder brokken maakt met een vrachtwagen dan die dronken varkens die je hier zit te verdedigen.
Rij je op de snelweg tegen een auto aan, dan heb je geen afstand gehouden en ben je je rijbewijs niet waard. Doe je dat met een vrachtwagen dan zou je in principe met vrachtwagen en al de versnipperaar in moeten om als voorbeeld te dienen.
Je weet echt niet waar je het over hebt,is het wel...
Ik weet niet of jij degene was met de post dat je 60.000km per jaar reed...

Ikzelf zit voor meer als 80.000km per jaar achter het stuur alleen voor het werk en niet in een vrachtwagen en maak de meest achterlijke dingen mee.
Klevende vrachtwagenchauffeurs en ander gesodemieter maar wat ik ook vaak genoeg zie zijn mensen die er niet tegen kunnen om achter een vrachtwagen/grote werkbus te rijden en dan de meest achterlijke acties uithalen om maar voor je te komen.

Stel dat dit ook weer eens zo'n situatie was ...even lekker snel en kort invoegen voor de vrachtwagen en dan snel bijremmen zodat ik ertussen pas...vrachtwagen reageert iets later en dan duwt een grote massa tegen een kleine massa...voordat die grote massa stilstaat heb je gauw al een x aantal meters (of km volgens de submitter ).
En dan is de trucker per definitie de schuldige?
Sodemieter toch een end op als je de feiten niet weet...kortzichtigheid den troef!
userIcon
Stap 1: versnelling lager en plankgas geven. Stap 2: METEEN daarna zowel rem als koppelingspedaal VOL intrappen (tot de bodem, met name het rempedaal). Misschien voel je in de vrachtwagen dan een schokje ...
userIcon
En als je dat overkomt, waarom ga je dan niet gasgeven (personenauto) of stuur je de vluchtstrook op...
Tis wel goedkoop rijden op deze manier, auto in vrij en motor afzetten....
85  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as8
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde1
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos1
» 20:40 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden