Pak WALLET uit het nachtkastje. Ga naar links, en check het KNOPJE aan de muur (komt later van pas) Ga naar beneden. Check het KNOPJE aan de muur (komt later van pas) Ga door de deur waar licht vandaan komt. Pak het STROOKJE op de grond rechts en ga weer naar binnen. Ga door de achterste deur links. (beetje zoeken voor het klikplekje) Pak de BROEK tussen de wasmachines en gebruik het. Check het KNOPJE op de machine links. (komt later van pas) Doe de wasmachine rechts open en pak het STROOKJE linksonder. (beetje zoeken voor het klikplekje) Ga terug naar de gang, en ga dan naar links. open alle kastdeuren en pak de TAPE en het eerste BOEK. Check het KNOPJE op de magnetron Check de twee strookjes: De ene strook geeft de kleuren, de andere geeft de nummers waarmee ze overeen komen bijv: Strook1: BBWR Strook2: 3124 Staat voor, eerste Blue, tweede White, derde Blue, vierde Red. De kleuren zijn gerelateerd aan kleurtjes op de suikerpot, en elk KNOPJE in het huis is verbonden met een van de lichtjes. Gebruik de 4 KNOPJES in het huis om de kleurtjes gelijk te zetten aan de kleuren op de strookjes. Pak het geld uit de pot. Ga naar buiten een koop een WRISTBAND. Nu je de BROEK aan hebt en de WRISTBAND hebt mag je naar binnen. Bij het kraampje, doe het spel net zolang tot je een SCHROEVENDRAAIER hebt. (Tip, je moet de muis ingedrukt houden en niet te snel slepen). Ga naar rechts en doe het spel totdat je het BOEK hebt en de SPIEGEL. (Dat vlag ding) Ga naar rechts en doe het spel totdat je de MOTOR en het BOEK hebt. Pak het BOEK links onder. Ga terug je huis in en geruik de SCHROEVENDRAAIER in de keuken, open het kapotte kastje, en pak de MANUAL. Ga weer naar het eerste kraampje, en ga ditmaal naar links. Bij de grote circustent nu rechtdoor. In de rood-witte tent kan je health ruilen voor geld en andersom, maar verder geen items. Ga naar rechts. Je kan het kind helpen door het glim-ding rechts te pakken, maar je raakt uiteindelijk alleen maar health kwijt. (niet doen dus) Ga het tentje in, en pak het BOEK. (Die dude doet verder niets belangrijks). Ga terug en naar rechts. Open het slot door alle lampjes aan te krijgen en gebruik de MOTOR en dan de TAPE en rijd met de motor weg. Maak een mooie sprong en ontvang de BEKER. Pak nu het BOEK en gebruik de SPIEGEL. Ga helemaal terug tot bij de grote circustent en dan naar links Pak het BOEK rechts en ga naar de ingang. Gebruik de BEKER en ga naar binnen. Zet alvast al je boeken in de boekenkast, en ga door de ingang rechts. (Je mag hier alleen naar binnen als je de spiegel hebt gebruikt, geloof ik.) Geef de MANUAL. Ga terug naar de rood-witte tent en dan naar links. Ga in de ride, en pak tijdens de ride het laatste BOEK uit de boom. Ga terug naar de tent en zet het laatste boek in de kast en schuif ze totdat er "BRADBURY" staat. Pak de sleutel en ga terug naar het huis waar je de SPIEGEL hebt geplaatst. Gebruik de sleutel en ga naar binnen.
Speel het zwaar irritante laatste spelletje en KLAAR
Alleen de Boeklocaties:
SPOILER
1 in een van de keukenkstjes 2 te verdienen bij de kraamspellen 1 half onder een kraampje 1 in het kleinbe blauwe(?) tentje bij de speeltuin 1 in de bosjes bij het huis na de motorsprong 1 half onder de grote circustent 1 in de bomen in het reuzenrad.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken