Nieuws
PostNL doet raar tegen FOK!ker Juicyhil
In de category dafuq? een Twitterconversatie tussen PostNL en FOK!ker Juicyhil. Juicyhil oftewel Thom Puiman zegt op Twitter dat zijn dagschema in de war komt door de bizar grote marge die PostNL neemt op bezorgen.
Daarop gaat PostNL in discussie met Puiman en doet lacherig over zijn bestelling. Alsof het ene pakketje onbelangrijker is dan het andere. Lees live mee op Twitter. De start van de bizarre discusssie staat hier.
Klantenservice nemen vermiste (lees gestolen door medewerkers) nooit serieus, doen er geen fuck mee.
Maargoed, ik werk dan ook bij een klein bedrijf waar dat gewoon makkelijk kan
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Die PostNL medewerker doet wat overdreven amicaal, maar om daar nou heel pedant over te gaan doen...
Als je het als bedrijf maar normaal vind dat de klantenservice mensen op deze manier aanspreekt dan ben je wel heel erg afgegleden.
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
PostNL is een waardeloos kutbedrijf, laat daar geen misverstand over bestaan, maar om nou zo'n jongen die de ondankbare taak heeft om figuren als Juicyhill via Twitter te moeten beantwoorden nou even aan de schandpaal te nagelen, terwijl die jongen daar verder ook weinig aan kan veranderen... tja...(!)
Ze kondigen dergelijke reacties in ieder geval wel op site aan.
Tevens bij ophalen in supermarkt, ben je alweer 2 dagen verder. Eerst deden ze nogmaals een poging om bij je thuis te bezorgen en vervolgens verzorgen ze het de dag daarop bij het afhaalpunt.
Gelukkig hebben ze tegenwoordig hun proces verbetert. Op je Niet-thuis briefje kan je voor 10 uur ofzo aangeven of PostNL nogmaals een poging moet doen of direct door naar afhaalpunt.
De oude betrouwbare postbode is vervangen door één of andere partimer die laks is, is natuurlijk goedkoper voor de aandeelhouders..
1) Aanbieden bij de buren: dit zou verboden moeten worden tenzij expliciete toestemming. Of adressen waar het wel afgegeven mag worden (zet een stukje vrij commentaar op het etiket, en alles is duidelijk).
2) Standaard kunnen doorsturen naar postkantoor oid.
3) Als particulier sturen naar PostNL punt. Op de een of andere manier kan dit niet, en veel webwinkels hebben de optie ook niet.
Gezien de toename van de postorder, en daarmee de waarde van pakketten, is het onbeheerd achterlaten gewoon niet verstandig meer. Wij zitten met labiele buren die we gewoon niet vertrouwen, die ook gewoon verkeerd bezorgde post van ons open maken.
Over het algemeen weigeren ze gelukkig pakjes, maar ze zijn labiel genoeg om het ook gewoon weg te flikkeren.
Ik vind het niet kunnen.
Hopelijk komnt het pakket dus wel spoedig aan. Die tijdsbreedte moet gewoon niet kunnen... bizar.
No excuse
'Til the end
Been living to win, Been living to win
Als je een beetje een IQ hebt en daar werkt hoef je bijna niet te werken. Totaal 0,0 overzicht en de grootste debielen hebben er de touwtjes in handen.
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
Ik had onlangs van PostNL begrepen dat ze bezig zijn met een nieuw systeem, waardoor ze op dit moment dus geen dagdelen / 3-uur windows kunnen geven (ik had op een gegeven moment namelijk hetzelfde probleem).
Gelukkig zijn er aardig wat PostNL ophaalpunten in winkels in mijn buurt. Ik selecteer bij het kiezen van een webwinkel, naast natuurlijk prijs en betrouwbaarheid, dan ook steeds meer op opties om op voorhand al te kunnen kiezen voor een afhaallokatie.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken