Interview met American McGee
In Bad Day LA zul je een dakloze spelen die de enige hoop op redding vormt voor de mensheid nadat er een gigantische ramp plaatsvindt. McGee vertelt in het interview dat hij rekent op heftige reacties van videogame-critici, aangezien er issues uit de samenleving in de game behandeld worden die men liever vermijdt.
Daarnaast geeft hij in het interview aan dat hij in de toekomst een sterkere samenwerking tussen film en games verwacht, en dat hij zelfs al over een eventuele opvolger voor Bad Day LA heeft nagedacht. Het zal zich afspelen in Tokyo, en na vele uren creatieve brainstormsessies zijn de heren op de naam Bad Day Tokyo gekomen.
Verder vertelt American McGee over de keuze voor deze grafische stijl, en hoe hij op het idee voor het concept achter Bad Day LA is gekomen.
Lees het gehele interview hier.
Het spel zelf lijkt me overigens niet iets wat ik normaal zou spelen en ik laat deze denk ik ook maar liggen
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Die opvolger krijgt wel een hele originele naam als ik het zo lees foto Je zou je bijna af vragen hoe lang ze er over na hebben moeten denken.
Het spel zelf lijkt me overigens niet iets wat ik normaal zou spelen en ik laat deze denk ik ook maar liggen
Idd Rick foto Volgens mij proberen ze weer eens teveel dramatische elementen(" aangezien er issues in de samenleving in de game behandelt die men liever vermijdt.") en vergeten ze aandacht aan het uiterlijk te besteden. Maar American McGees allice was wel een heel gaaf spel. Maar we zullen zien. foto
Ben ik wel een tijdje mee bezig geweest...heerlijk occult, duister spel.
De gfx zijn om te huilen, maar het zijn-neem ik aan- nog dev screens. Doet me denken aan Postal 2.
http://www.kozyndan.com/illustrations.html
Gfx zijn final. American zegt ook in het interview dat hij met deze mensen wilden samenwerken vanwege hun grafische stijl. Ik denk dat deze grafische stijl wel past bij de game.
Kozyndan heeft overigens ook aan Katamari Damachi meegewerkt.
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
[...]
http://www.kozyndan.com/illustrations.html
Gfx zijn final. American zegt ook in het interview dat hij met deze mensen wilden samenwerken vanwege hun grafische stijl. Ik denk dat deze grafische stijl wel past bij de game.
Kozyndan heeft overigens ook aan Katamari Damachi meegewerkt.
Ik snap wel dat ze aparte graphics willen, maar schaduwen enzo zijn toch ook wel handig. Nouja we zullen zien.
Ik gun hem het voordeel van mijn twijfel.
In Mekka
Dat is pas leuk
De gfx zijn om te huilen, maar het zijn-neem ik aan- nog dev screens.
LOL, nog iemand van de nieuwe generatie gameplayers. Iemand die gelooft dat een game niks zal zijn als de graphics niet top-of-the-bill zijn. Hahahahahahaha! foto
Anyway, American McGee is toch één van de weinige gamesproducenten die inziet dat stijl veel belangrijker is dan realisme. Die ziet dat realisme ZELF alleen maar een stijl is en meer niet.
Kijk, dikkedorus. Met jouw mening valt niet te verklaren waarom games als Zelda en Mario zo vreselijk goed verkopen. Dus is er iets aan jouw mening dat niet klopt. Nou heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar door jouw mening mis jij dus wel een heleboel goede games. En dat is best zonde, nietwaar? Je leeft maar één keer.
Ik ga het iig. gewoon proberen. En als het klote speelt en ik mijn interesse al snel verlies, dan gooi ik het opzij. Ik hoop dat er een demo van komt, anders ga ik hem toch eerst illegaal downloaden.
verhaal
Wow, wat een enorme flame foto. Je geeft iemand een ontzettende label en stopt hem in een hokje omdat hij deze ene screen niet mooi vindt. Ik vind hem zelf ook om te huilen btw. En ik ben geen graphicshoer.
In Mekka
Dat is pas leuk
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken