Vanmorgen rond kwart over vijf is aan de Brammelerstraat in Enschede een 44-jarige vrouw doodgeschoten. Bij de schietpartij is zeker nog één man in zijn been geschoten Wie de slachtoffers zijn kan de politie nog niet zeggen en de aanleiding voor de schietpartij is evenmin duidelijk.
De Brammelerstraat ligt op steenworp afstand van het politiebureau. Een 29-jarige verdachte is omstreeks half elf aangehouden. De politie doet onderzoek in kogelwerende vesten.
Update 16.41 uur Naar het schijnt is de 29-jarige verdachte een TBS'er met de nodige bewegingsvrijheid. De man heeft naast de overleden vrouw nog vier personen verwond.
Met dank aan robinotten, Sjaak-Banaan en poehej voor de submit.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
nee het is gewoon zo, door in Rotterdam te wonen met massa criminaliteit ben ik veel rechtser geworden dan vrienden van me die ergens veel veiliger wonen
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:36 schreef oerkapoet het volgende:
ohnee ? er zitten anders wel mensen levenslang vast in Nederland, en dat zal alleen maar vaker gaan gebeuren.
Dat zal best kunnen. Maar dat is heel wat anders dan automatisch levenslang krijgen foto
Edit: En het is helemaal niet bekend waarom deze man TBS heeft gekregen. Misschien is het niet voor verkrachting of moord maar voor mishandeling. Dan zou je dus volgens sommige mensen hier, iedereen die een ander mishandeld ook maar levenslang op moeten sluiten en nooit de gok wagen om terug te laten keren naar de maatschappij.
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik [..]
Want ? Anders ga je zelf ff de politiek en in 'repareer' je het systeem. [..]
Waarom ? [..]
Da's ontzettend weinig.
Het probleem is dat mensen geen enkel gevoel hebben voor het soort getallen waar het hier om gaat, bovendien zit je met de 'voorselectie' die de media toepassen op dit soort gebeurtenissen. Je leest een paar keer keer per jaar 'TBS-er heeft <iets ergs> gedaan' in de krant, en niet 137 keer per dag "TBS-er doet helemaal niks".
Dat is misschien volgens jou ontzettend weinig, maar volgens veel mensen, zoniet het meerendeel van de Nederlanders onaanvaardbaar hoog. Je zou verwachten dat als het meerendeel van de Nederlanders vindt dat TBS'ers voor het leven vast moet blijven zitten dat dat dan ook gebeurt, zo zou het moeten in een democratie natuurlijk, wat de meerderheid wil, gebeurt. Het lijkt me interessant ook als jij de familie en vrienden van het dodelijke slachtoffer met droge ogen die redenatie voorlegt die je boven beschrijft. Zoals ik het zie had er onnoemelijk veel leed voor de nabestaanden bespaard kunnen worden als die psychopaat achter slot en grendel had gezeten.
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:30 schreef oerkapoet het volgende:
[..]
het is te merken dat je in het veel veiligere Enschede woont
Ja, ongeveer 2.5 km van waar dit gebeurt is.
Ik kan niet zeggen dat ik me na het lezen van dit bericht ook maar iets onveiliger voel.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly. And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, jezelf opsluiten in je huis is ook minder riskant dan af en toe naar buiten gaan. Ik denk dat er meer mensen overlijden door auto ongelukken dan door TBS'ers. Zullen we naast mensen levenslang opsluiten dan ook maar meteen alle auto's verbieden?
Je zegt het goed, ongelukken. Die gebeuren, is niet opzettelijk. TBS'ers die mensen VERMOORDEN is iets compleets anders. Dat zijn geen ongelukken, dat zijn moorden die voorkomen hadden kunnen worden, door de TBS'ers opgesloten te houden. En nu niet verder proberen auto ongelukken met moorden te vergelijken ok?
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:55 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
Je zegt het goed, ongelukken. Die gebeuren, is niet opzettelijk. TBS'ers die mensen VERMOORDEN is iets compleets anders. Dat zijn geen ongelukken, dat zijn moorden die voorkomen hadden kunnen worden, door de TBS'ers opgesloten te houden.
Als je auto's verbied, dan voorkom je nog veel meer doden. En daar gaat het blijkbaar om bij veel mensen. Zorgen dat er minder doden vallen. Als je dan criminelen geen enkele kans meer wilt geven, kun je beter een aantal andere zaken aanpakken. Autorijden, fietsen, wapens verbieden, messen verbieden etc.
Op zondag 4 maart 2007 @ 17:17 schreef msnk het volgende: Gast heeft wel lef zo dichtbij een politiebureau, spijtig dat dit kon gebeuren. Helaas...
@ Paddy e.a mods: Zouden jullie als je berichten modereert dan ook even de desbetreffende reacties compleet willen verwijderen, of laten staan (beter) met een strafpunt o.i.d. Door ze alleen maar te editten en ze zo achter te laten maken jullie me wel behoorlijk nieuwsgierig naar de oorspronkelijke inhoud ervan foto...
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou jij dan willen voorstellen? Mensen gewoon levenslang opsluiten ze nooit een kans willen geven om weer mee te doen aan de maatschappij?
Ja, sommige mensen wil ik NOOIT meer een kans geven in de maatschappij. Want door hun een kans te geven, geef je onschuldige mensen de kans om vermoord te worden, wat onacceptabel is. Het is een simpele afweging, wat is belangrijker? De veiligheid van een onschuldige of de mogelijkheid voor een psychopaat om weer mee te doen aan de maatschappij. Geef eens antwoord Calvobbes, welke van die 2 vind JIJ belangrijker?
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:58 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
Ja, sommige mensen wil ik NOOIT meer een kans geven in de maatschappij. Want door hun een kans te geven, geef je onschuldige mensen de kans om vermoord te worden, wat onacceptabel is. Het is een simpele afweging, wat is belangrijker? De veiligheid van een onschuldige of de mogelijkheid voor een psychopaat om weer mee te doen aan de maatschappij. Geef eens antwoord Calvobbes, welke van die 2 vind JIJ belangrijker?
Wat jij en anderen willen is dat tientallen mensen levenslang worden opgesloten om één mogelijk slachtoffer te voorkomen. Als ik uit die kwaden moet kiesen, dan kies ik toch voor het TBS'ers de kans geven weer terug te komen in de maatschappij.
Als je elke kans dat onschuldigen om het leven komen, wilt voorkomen, dan zijn er veel meer en veel betere maatregelen die genomen kunnen worden dan tientallen mensen levenslang opsluiten.
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:50 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
[..]
Dat is misschien volgens jou ontzettend weinig, maar volgens veel mensen, zoniet het meerendeel van de Nederlanders onaanvaardbaar hoog.
Maar "het merendeel van de mensen" heeft ook geen enkel gevoel voor het soort getallen waar het hier om gaat. De 'intuitie' van mensen als het gaat om risico's werkt totaal niet.
quote:
Je zou verwachten dat als het meerendeel van de Nederlanders vindt dat TBS'ers voor het leven vast moet blijven zitten dat dat dan ook gebeurt, zo zou het moeten in een democratie natuurlijk, wat de meerderheid wil, gebeurt.
Nee, in een democratie zoals de onze kiezen wij de mensen die het land besturen. Als je altijd zou doen wat 'de meerderheid' wilt dan zou het land een grote chaos worden. Het probleem is dat dingen helemaal niet zo simpel in elkaar steken als veel mensen denken. Als je iemand ergens over wil laten beslissen zal deze zich op z'n minst echt verdiept moeten hebben in de situatie en dan blijkt een simpele afweging toch een stuk complexer te zijn dan aanvankelijk gedacht. "De meerderheid" kan zich nu niet eenmaal overal mee bezighouden, zeker niet als ze ook nog hun andere bezigheden moeten doen. Als je "de meerderheid" dus laat beslissen krijg je alleen maar domme, ongeinformeerde beslissingen.
quote:
Het lijkt me interessant ook als jij de familie en vrienden van het dodelijke slachtoffer met droge ogen die redenatie voorlegt die je boven beschrijft.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken ? Tuurlijk is het kut voor die mensen. Het is ook kut voor de familie van al die mensen die doodgereden worden in het verkeer (en dat zijn er veel meer). Zullen auto's dan maar verbieden ?
quote:
Zoals ik het zie had er onnoemelijk veel leed voor de nabestaanden bespaard kunnen worden als die psychopaat achter slot en grendel had gezeten.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar wat wil je dan ? Alle TBS-ers opgesloten houden ? Heb je uberhaupt wel nagedacht over de consequenties daarvan ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly. And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat jij en anderen willen is dat tientallen mensen levenslang worden opgesloten om één mogelijk slachtoffer te voorkomen. Als ik uit die kwaden moet kiesen, dan kies ik toch voor het TBS'ers de kans geven weer terug te komen in de maatschappij.
Als je elke kans dat onschuldigen om het leven komen, wilt voorkomen, dan zijn er veel meer en veel betere maatregelen die genomen kunnen worden dan tientallen mensen levenslang opsluiten.
We hebben het niet over 1 mogelijk slachtoffer. Je hebt daarbij een hele groep mensen, familie en vrienden die je hiermee leed bezorgd. Die hun vriend, geliefde, familielid etc zijn kwijtgeraakt terwijl dat had kunnen worden voorkomen doordat iemand die al opgesloten was, opgesloten had moeten blijven.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:09 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
We hebben het niet over 1 mogelijk slachtoffer. Je hebt daarbij een hele groep mensen, familie en vrienden die je hiermee leed bezorgd. Die hun vriend, geliefde, familielid etc zijn kwijtgeraakt terwijl dat had kunnen worden voorkomen doordat iemand die al opgesloten was, opgesloten had moeten blijven.
Net zoals er dan ook hele groepen mensen en familieleden zijn die levenslang naar de gevangenis moeten gaan om iemand die waarschijnlijk ongevaarlijk is, op te moeten gaan zoeken.
Toch wel apart dat jij lijkt te denken dat mensen alleen maar slachtoffer kunnen worden van een TBS'er en geen oog hebt voor al die anderen gevaren in de maatschappij.
Calvobbes, waarom begin je weer die domme en onzinnige discussies?! waarom moet je altijd weer mensen proberen te overtuigen van jouw intellect en gelijk foto
Face it, bijna iedereen heeft een andere mening dan jij, leg je er eens bij neer en kap eens met je criminelen verheerlijking... jij hebt liever 10 onschuldige slachtoffers dan 1 crimineel die een harde straf krijgt.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken ? Tuurlijk is het kut voor die mensen. Het is ook kut voor de familie van al die mensen die doodgereden worden in het verkeer (en dat zijn er veel meer). Zullen auto's dan maar verbieden ? [..]
Ongelukken met moorden vergelijken is appels en peren. Een moordenaar die al vastzit loslaten om vrolijk meer slachtoffers te maken is niet te verkopen aan de burgers. Auto ongelukken zijn tragisch maar zijn een risico waar de meeste burgers mee kunnen leven.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar wat wil je dan ? Alle TBS-ers opgesloten houden ? Heb je uberhaupt wel nagedacht over de consequenties daarvan ? [/quote]
Ik wil iedereen die opgepakt is voor moord en / of verkrachting en TBS heeft gekregen voorgoed vasthebben. Als dat betekent meer belasting betalen, dan heb ik dat ervoor over.
Verder is het zo dat de mensen die verkozen zijn om de burgers te vertegenwoordigen in de kamer er niet om heen kunnen als er een heel duidelijk signaal van de burgers wordt afgegeven dat het vrijlaten van TBS'ers onaanvaardbaar is. Het koppige negeren van wat de kiezers willen is iets wat al heel lang een groot probleem is in Nederland.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Net zoals er dan ook hele groepen mensen en familieleden zijn die levenslang naar de gevangenis moeten gaan om iemand die waarschijnlijk ongevaarlijk is, op te moeten gaan zoeken.
Toch wel apart dat jij lijkt te denken dat mensen alleen maar slachtoffer kunnen worden van een TBS'er en geen oog hebt voor al die anderen gevaren in de maatschappij.
Dat zeg ik helemaal nergens, maar deze thread gaat nu eenmaal over TBS'ers en niet zeg maar over auto ongelukken.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:17 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
Dat zeg ik helemaal nergens, maar deze thread gaat nu eenmaal over TBS'ers en niet zeg maar over auto ongelukken.
En in deze thread roepen veel mensen dat elke kans op doden moet worden voorkomen. Dat zou dan moeten door tientallen mensen op te sluiten omdat ze misschien ooit eens een misdrijf of misschien zelfs een moord gaan plegen. Ik zeg dat er dan veel effectievere manieren zijn om de kans op doden te voorkomen.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:14 schreef M42 het volgende:
Face it, bijna iedereen heeft een andere mening dan jij, leg je er eens bij neer en kap eens met je criminelen verheerlijking... jij hebt liever 10 onschuldige slachtoffers dan 1 crimineel die een harde straf krijgt.
En ook voor jou geldt, leer eens lezen. Dat zeg ik nergens.... Het is zeer kinderachtig om mij dergelijke uitspraken in de mond te leggen. Ga eens een keer fatsoenlijk de discussie aan.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En in deze thread roepen veel mensen dat elke kans op doden moet worden voorkomen. Dat zou dan moeten door tientallen mensen op te sluiten omdat ze misschien ooit eens een misdrijf of misschien zelfs een moord gaan plegen. Ik zeg dat er dan veel effectievere manieren zijn om de kans op doden te voorkomen.
Wapens verbieden bijvoorbeeld.
Als je op mijn post reageert dan graag alleen op wat ik zeg en niet wat anderen te melden hebben. bvd
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En ook voor jou geldt, leer eens lezen. Dat zeg ik nergens.... Het is zeer kinderachtig om mij dergelijke uitspraken in de mond te leggen. Ga eens een keer fatsoenlijk de discussie aan.
Blijkbaar snap je het zelf niet eens... je zegt het heel duidelijk in elk topic en als je het niet zou bedoelen, dan zou ik maar eens jouw manier van schrijven herzien en anders gaan posten en niet overal ONZINNIGE discussies uitlokken die totaal niet van toegevoegde waarde zijn. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk terwijl jij denkt intelligent te zijn en over te komen...
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:15 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
Ongelukken met moorden vergelijken is appels en peren. Een moordenaar die al vastzit loslaten om vrolijk meer slachtoffers te maken is niet te verkopen aan de burgers.
het is helemaal niet bekend of deze man een moord heeft gepleegd. En mensen levenslang opsluiten omdat ze één keer de fout in zijn gegaan is natuurlijk ook niet te verkopen aan diegene of hun familie.
Wat nu met iemand die in een ruzie iemand anders vermoord heeft per ongeluk? Die ook maar levenslang opsluiten?
quote:
Verder is het zo dat de mensen die verkozen zijn om de burgers te vertegenwoordigen in de kamer er niet om heen kunnen als er een heel duidelijk signaal van de burgers wordt afgegeven dat het vrijlaten van TBS'ers onaanvaardbaar is.
Mensen die in een TBS kliniek zitten, zitten daar over het algemeen niet omdat ze helder hebben nagedacht. Dus een dergelijk signaal zal weinig invloed hebben....
Jij zegt toch ook dat alle verkrachters en moordenaars levenslang moeten worden opgesloten?
quote:
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:15 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
Ik wil iedereen die opgepakt is voor moord en / of verkrachting en TBS heeft gekregen voorgoed vasthebben. Als dat betekent meer belasting betalen, dan heb ik dat ervoor over.
Dan val je volgens mij onder het groepje mensen dat elk risico op een moord wilt vermijden.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:21 schreef M42 het volgende:
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk terwijl jij denkt intelligent te zijn en over te komen...
Je zou een stuk intelligenter overkomen als je de echte discussie aan zou gaan (dus over het bericht) ipv je bezig te houden met dit soort offtopic gezeik.
Als je problemen hebt met mijn manier van discusieren, dan kun je me een PM sturen. Jouw gezeur draagt helemaal niks zinnigs bij aan deze discussie.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:26 schreef Bard_Yttap het volgende:
Je moet ze toch ooit weer vrij laten, zonder garantie op genezing!
Een dergelijk garantie kan niemand geven. Dat is geen reden om mensen dan maar voor altijd op te sluiten. Affijn, lees mijn andere reacties anders maar eens. Ik krijg het idee dat ik anders weer het e.e.a. moet gaan herhalen.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:30 schreef Bard_Yttap het volgende:
Of juist niet verbieden, maar verplicht stellen, zodat je jezelf kunt verdedigen. Want dat is het resultaat als je zware criminelen en andere gekken vrij spel geeft.
Zo zie je maar weer hoe moeilijk het is om een eensluiten oordeel te geven over iets. Garanties over oplossingen kan niemand geven foto
Dat zeg ik dus nergens. Alleen reageren op wat IK zeg. Zdd je het kunt quoten en dus niet mij op een hoop gooien met anderen, wat ik ook niet doe als ik op iemand reageer.
Op zondag 4 maart 2007 @ 20:33 schreef ko3tj3bo3 het volgende:
Dat zeg ik dus nergens. Alleen reageren op wat IK zeg. Zdd je het kunt quoten en dus niet mij op een hoop gooien met anderen, wat ik ook niet doe als ik op iemand reageer.
Waarom wil je dan alleen maar voorkomen dat verkrachters en moordenaars na hun straf op straat komen?
Op zondag 4 maart 2007 @ 19:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou jij dan willen voorstellen? Mensen gewoon levenslang opsluiten ze nooit een kans willen geven om weer mee te doen aan de maatschappij?
Liever 10 gevaarlijke TBS'ers levenslang geven dan 1 mensenleven verliezen aan zo'n "oops hehe foutje" geval....
Wij zouden niet de proefkonijnen moeten zijn van de staat waar zij haar achterlijke tbs producten op kan uittesten, het is gewoon te ziek voor woorden, ik weiger een land met een dergelijk kutsysteem te steunen...
Straffen moeten zwaarder worden
TBS Systeem moet herzien worden en GEEN verlofdagen!
Edit: En het is helemaal niet bekend waarom deze man TBS heeft gekregen. Misschien is het niet voor verkrachting of moord maar voor mishandeling.
Dan zou je dus volgens sommige mensen hier, iedereen die een ander mishandeld ook maar levenslang op moeten sluiten en nooit de gok wagen om terug te laten keren naar de maatschappij.
Je zou verwachten dat als het meerendeel van de Nederlanders vindt dat TBS'ers voor het leven vast moet blijven zitten dat dat dan ook gebeurt, zo zou het moeten in een democratie natuurlijk, wat de meerderheid wil, gebeurt.
Het lijkt me interessant ook als jij de familie en vrienden van het dodelijke slachtoffer met droge ogen die redenatie voorlegt die je boven beschrijft.
Zoals ik het zie had er onnoemelijk veel leed voor de nabestaanden bespaard kunnen worden als die psychopaat achter slot en grendel had gezeten.
Ik kan niet zeggen dat ik me na het lezen van dit bericht ook maar iets onveiliger voel.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
En daar gaat het blijkbaar om bij veel mensen. Zorgen dat er minder doden vallen. Als je dan criminelen geen enkele kans meer wilt geven, kun je beter een aantal andere zaken aanpakken. Autorijden, fietsen, wapens verbieden, messen verbieden etc.
En verder maar niet hier foto
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Want door hun een kans te geven, geef je onschuldige mensen de kans om vermoord te worden, wat onacceptabel is.
Het is een simpele afweging, wat is belangrijker? De veiligheid van een onschuldige of de mogelijkheid voor een psychopaat om weer mee te doen aan de maatschappij.
Geef eens antwoord Calvobbes, welke van die 2 vind JIJ belangrijker?
Zijn ze voor de invoering van de doodstraf? Zijn ze voor levenslang opsluiten van verkrachtes en moordenaars?
Als ik uit die kwaden moet kiesen, dan kies ik toch voor het TBS'ers de kans geven weer terug te komen in de maatschappij.
Als je elke kans dat onschuldigen om het leven komen, wilt voorkomen, dan zijn er veel meer en veel betere maatregelen die genomen kunnen worden dan tientallen mensen levenslang opsluiten.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
Toch wel apart dat jij lijkt te denken dat mensen alleen maar slachtoffer kunnen worden van een TBS'er en geen oog hebt voor al die anderen gevaren in de maatschappij.
Face it, bijna iedereen heeft een andere mening dan jij, leg je er eens bij neer en kap eens met je criminelen verheerlijking... jij hebt liever 10 onschuldige slachtoffers dan 1 crimineel die een harde straf krijgt.
[..]
Ongelukken met moorden vergelijken is appels en peren.
Een moordenaar die al vastzit loslaten om vrolijk meer slachtoffers te maken is niet te verkopen aan de burgers. Auto ongelukken zijn tragisch maar zijn een risico waar de meeste burgers mee kunnen leven.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar wat wil je dan ? Alle TBS-ers opgesloten houden ? Heb je uberhaupt wel nagedacht over de consequenties daarvan ?
[/quote]
Ik wil iedereen die opgepakt is voor moord en / of verkrachting en TBS heeft gekregen voorgoed vasthebben. Als dat betekent meer belasting betalen, dan heb ik dat ervoor over.
Verder is het zo dat de mensen die verkozen zijn om de burgers te vertegenwoordigen in de kamer er niet om heen kunnen als er een heel duidelijk signaal van de burgers wordt afgegeven dat het vrijlaten van TBS'ers onaanvaardbaar is. Het koppige negeren van wat de kiezers willen is iets wat al heel lang een groot probleem is in Nederland.
en niet zeg maar over auto ongelukken.
Dat zou dan moeten door tientallen mensen op te sluiten omdat ze misschien ooit eens een misdrijf of misschien zelfs een moord gaan plegen.
Ik zeg dat er dan veel effectievere manieren zijn om de kans op doden te voorkomen.
Wapens verbieden bijvoorbeeld.
Het is zeer kinderachtig om mij dergelijke uitspraken in de mond te leggen. Ga eens een keer fatsoenlijk de discussie aan.
Blijkbaar snap je het zelf niet eens... je zegt het heel duidelijk in elk topic en als je het niet zou bedoelen, dan zou ik maar eens jouw manier van schrijven herzien en anders gaan posten en niet overal ONZINNIGE discussies uitlokken die totaal niet van toegevoegde waarde zijn. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk terwijl jij denkt intelligent te zijn en over te komen...
En mensen levenslang opsluiten omdat ze één keer de fout in zijn gegaan is natuurlijk ook niet te verkopen aan diegene of hun familie.
Wat nu met iemand die in een ruzie iemand anders vermoord heeft per ongeluk? Die ook maar levenslang opsluiten? Mensen die in een TBS kliniek zitten, zitten daar over het algemeen niet omdat ze helder hebben nagedacht. Dus een dergelijk signaal zal weinig invloed hebben....
Jij zegt toch ook dat alle verkrachters en moordenaars levenslang moeten worden opgesloten? Dan val je volgens mij onder het groepje mensen dat elk risico op een moord wilt vermijden.
Als je problemen hebt met mijn manier van discusieren, dan kun je me een PM sturen. Jouw gezeur draagt helemaal niks zinnigs bij aan deze discussie.
Dat is geen reden om mensen dan maar voor altijd op te sluiten. Affijn, lees mijn andere reacties anders maar eens. Ik krijg het idee dat ik anders weer het e.e.a. moet gaan herhalen.
Dat zeg ik dus nergens.
Alleen reageren op wat IK zeg. Zdd je het kunt quoten en dus niet mij
op een hoop gooien met anderen, wat ik ook niet doe als ik op iemand reageer.
Wij zouden niet de proefkonijnen moeten zijn van de staat waar zij haar achterlijke tbs producten op kan uittesten, het is gewoon te ziek voor woorden, ik weiger een land met een dergelijk kutsysteem te steunen...
Hij woonde al buiten een TBS kliniek....
en ja Overijssel is dus de provincie waar Twente ligt, een tukker ben je dan toch !!!!
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken