Nieuws
Te hard gereden door 'slome Belgen'

Volgens de 20-jarige chauffeur, die vlakbij de Belgische grens woont, haalde hij twee Belgische auto's in die de hele tijd 70 km/u reden waar 80 is toegestaan. ''Misschien konden ze niet goed rijden. En trouwens: toen ik in Vlaanderen mijn rijbewijs haalde, is mij geleerd dat je tijdens een inhaalmanoeuvre de maximumsnelheid mag overschrijden.''
De politierechter hoorde het excuusverhaal van de verdachte over de 'slome' Belgen aan, maar zag er geen reden in de boete te verminderen.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
schitterend verhaal... ik lig dubbel!!!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik raad hem met spoed een herexamen aan foto
verder wel grappig bericht foto
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
man soll alle hollander mit einem Wohnwagenabschiessen foto
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
bron
maar hij zal wel dik over de 80 heen gezeten hebben.
Als jij op de snelweg rijdt en voor je rijdt iemand 110, maakt het niets uit als je er met 120 voorbij gaat, er kunnen immers toch geen tegenliggers komen en je achterliggers mogen ook niet harder. Ik rij zelf meestal 90 a 100, want dan rijdt mijn auto het zuinigst. Als ik iemand in wil halen, ga ik ook echt niet ineens mijn gas intrappen. Als iemand dan vervolgens op mijn bumper gaat hangen, ben ik eerder geneigd van het gas te gaan dan er iets bij te geven. Als je haast hebt, moet je maar zorgen dat je eerder van huis gaat.
Op een provinciale weg maakt het echter wel uit! Als je daar iemand die 70 rijdt met 80 inhaalt, moet de weg voor je de komende 6 kilometer vrij zijn. Voor de kans op frontale botsingen is het juist veiliger om er zo snel mogelijk voorbij te zijn, als je je na je inhaalmanouvre maar weer netjes aan de maximumsnelheid houdt. Ik misbruik op provinciale wegen ook weleens verkeerslichten en rotondes om vrachtwagens en bussen in te halen. Dat scheelt mij een hoop stress (ik heb geen haast, maar heb er gewoon een hekel aan om geen overzicht te hebben en bij iedere rotonde terug te moeten naar zijn 1, terwijl het normaal ook in zijn 3 kan).
__
Citroën, niet zomaar een auto ... een manier van leven!
Met uitzondering van mijzelf natuurlijk.
Daarbij heeft ie gewoon een domme kronkel, heeft ie toch nog wat overgenomen van de belgen. Hij is gewoon een 20-jarig pikkie dat graag te hard rijdt en er niet tegen kan als hij dan gepakt wordt, heel erg jammer voor hem.
verder...
KOM KOM KOMMERTJE
[ontopic]
Na zo'n tien jaar wegervaring in zowel Belgie als Nederland durf ik trouwens te beweren dat als er 1 volk niet sloom rijd dat het de Belgen wel zijn. Of ze goed rijden is natuurlijk een tweede...
El Guapo: Eh?
Ned Nederlander: Tell us we will die like dogs.
El Guapo: You *will* die like dogs.
In de theorie is het zo dat je absoluut niet sneller mag dan de toegestane snelheid, ook bij inhalen niet..
Als er een politie auto achter je rijdt en je haalt bijvoorbeeld een volgeladen vrachtwagen in die te langzaam optrekt met zon 90 km per uur, dan wordt je ook zeker niet bekeurt, maar als je geflitst wordt is het een ander verhaal.
Zoals een rij instructeur een tijdje geleden al zei : De theorie en de praktijk verschillen altijd iets foto
met die kutcaravans van ze blokkeren ze heel de weg
Stel nou dat iemand met 130 aan komt rijden, slecht zicht of veel verkeer op de weg, kan ie vol in de ankers gaan omdat jij loopt te treuzelen!
Je bent een groot gevaar EN een grote ergernis op de weg!
3-baansweg. Ik bleef vrij veel rechts maar toen ik op een bepaald moment naar de tweede baan wilde ivm vrachtverkeer reed er in het midden ook een malloot ongeveer 60 ipv 110 (max. op dat punt). Dus ik trok door naar de linkerbaan waar ik even door wil rijden zodat die snelle gast die er in mijn spiegel aankomt er gewoon langs kan. 121 FLITS...precies op het punt waar de snelheid naar max. naar 90 was terug gebracht.
Geloof me ik voelde mij behoorlijk genaaid.....but then again geen europese grondwet maakt het voor justitie moeilijker om dat geld nu bij mij te halen.
En nummerbordherkenning bij de grens is er ook nog niet.....weeeeeeee
Gewoon volgende keer harder uitkijken en extra cash bij me hebben.
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Als ik 120 rijd, er ruimte voor mij is om in te halen, ik met 120 inhaal, en er tóch een auto achter mij komt bumperkleven, dan blijf ik juist een paar extra seconden links hangen. En als iemand netjes afstand houdt, dan ga ik eerder naar rechts.
9999 van de 10000 keer rijdt de bumperklever toch te hard zonder goede reden. En die ene keer dat er werkelijk een dochtertje naar het ziekenhuis moet, mag die persoon boos worden op de asociale bumperklevers die het voor hem verziekt hebben.
IN DUITSLAND MAG JE 100!!!
Jij hebt niet te beslissen over hoe hard IK wil rijden. Als ik met 140 op de linkerbaan wil rijden, laat mij dat dan doen. Mij is altijd geleerd dat je bij een inhaalactie de max. snelheid wel even mag overschrijden. Als je zo begaan bent met het zuinig zijn van je auto, pak dan maar lekker de fiets, want jij hebt blijkbaar niets begrepen van het huidige wegverkeer... En ik heb ook wel eens haast als ik niet van thuis af kom ja, als het op de ene plaats is uitgelopen en op de andere plaats ben ik al te laat... Daar heb ik niet altijd invloed op foto
als fietser hebje 30 cm om ernaast te kunnen fietsen......want fietspaden daarintegen kennen ze nauwelijks....
[ Bericht gewijzigd door guitarist op vrijdag 8 september 2006 @ 15:16 ]
Voor mensen normaal of rustig rijden die te hard willen is lache foto
Maar jij hebt wel te beslissen over hoe hard hij wil rijden?
Als jij graag 140 wil rijden (wat ik niet slim vind, maar goed), dan moet je ook toestaan dat andere mensen graag 100 willen rijden. Of je moet gewoon van jou en die ander verwachten dat ze zich aan de max. snelheid houden, dus 120 rijden. Zo kom je een beetje heel erg hypocriet over hoor.
Wat maakt het overigens uit als hij 90/100 rijdt op de rechter strook, je kunt er op de snelweg toch gewoon langs? Vrachtwagens rijden ook 90/100 (terwijl ze maar 80 mogen, dat terzijde) Als ik harder als 120 rijdt, dan laat ik 'm ook uitrollen als er iemand inhaald met een lagere snelheid ook al is dat lager dan 120, het is aso om er achter te gaan kleven en te seinen. Als iemands dochtertje ziek is en naar het ziekenhuis moet dan beld ie maar de ambulance, dat is een stuk veiliger voor zowel z'n dochter en zichzelf als voor de rest van het verkeer op de weg.
Nog erger dan langzaam inhalen is nmi dat er zoveel mensen zijn die de linkerrijbaan gebruiken terwijl ze naar rechts kunnen of dezelfde snelheid rijden als de rechterbaan.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken