Nieuws
Blind echtpaar kan hulp Albert Heijn vergeten
Al sinds 1988 stond het personeel het echtpaar bij bij het inpakken van de boodschappen. "Daar kwam enige tijd geleden verandering in met het dringende verzoek of we vooraf het boodschappenlijstje wilden faxen", aldus het echtpaar. "En nu mogen we het bestellijstje ook niet meer sturen. We moeten voortaan maar via de website van de AH-bezorgservice Albert onze boodschappen regelen. Dat zien we niet zitten. De kosten wegen niet op tegen een kwartiertje hulp. En we halen nota bene met onze blindengeleide honden zelf de boodschappen op!"
Steendam houdt zich doof voor de argumenten van het echtpaar. "Straks komen mensen met gebroken benen of ouderen ons ook vragen om boodschappen in te pakken. We willen geen precedent scheppen en hebben voor die service de landelijke bezorgdienst." Als het echtpaar de boodschappen wil laten inpakken dan moeten ze er maar extra voor betalen als het aan de filiaalhouder ligt.
Voortaan dokken voor hulp bij Albert Heijn
Met dank aan mstx voor de submit.
maar ergens kan ik het ook best begrijpen..
Petrus zal deze bedrijfsleider bij de hemelpoort wel even duidelijk maken
dat er meer in het leven is als geld, zoals de Hel.
Maar ja eigenlijk ook weer niet, ze kunnen deze mensen toch best even in stilte helpen. Dan kraait er geen haan naar.
P.s. Petrus bestaat niet, dus daar zou ik me geen zorgen over maken...
Als je het salaris van een gemiddelde werknemer daar neemt kost dat ze maarliefst 1,50.. En daarvoor stuur je een trouwe klant weg. foto
dit gaat echt me pet te boven, dat een bedrijfsleider zo asociaal kan zijn.
die mensen zijn trouwe klanten, komen al 18 jaar lang, 2 keer per week bij de albert heijn. dat is dus 1872 keer! die mensen kunnen niet zelf hun boodschappen doen, omdat ze blind zijn. als iemand een gebroken been heeft, kan je die eventjes helpen, want dat hoort. als iemand blind is moet je die persoon ook helpen. hoe klantvriendelijker hoe beter.
als ik in dat betreffende dorp zou wonen dan zou ik daar dus NIET meer mijn boodschappen doen. als een bedrijfsleider zo asociaal is, kan die dat vergeten. dan ga ik liever een dorp verderop.
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
Ten tweede zijn er dus alternatieven die de bedrijfsleider aangeeft, zoals Albert. Dan komen ze gewoon de boodschappen bij je thuis brengen.
Dit is in de VS heel normaal dit heet klantvriendelijkheid foto
hou je religie voor je, tenzij het echt sarcastisch is, of als het over het onderwerp gaat.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Edit: Dat blinde echtpaar wordt al zo lang geholpen; waarom zouden nu plotseling bussen met gehandicapten aankloppen voor dezelfde service? Lijkt mij een geval van stinkende stierenschijt.
fotofotofoto wat een foute woordkeuze
foto
Ik snap best dat de AH geen uitzondering kan maken voor twee klanten - dat is discriminatie en volgens mij gewoon verboden?
Dat ze al 18 jaar vaste klant zijn doet niet terzake. Ze hebben 18 jaar mazzel gehad dat het personeel dat voor ze wilde doen. Het was geen recht maar een gunst. Albert Heijn biedt een perfect alternatief, de Albert bezorgservice. Kost 4,95 nota bene, als dat je al teveel is? Wat willen ze dan, een persoonlijke chauffeur die de boodschappen voor je doet? Enig idee hoeveel dat kost?
Daar heb je Albert nou eenmaal voor, voor mensen die hun boodschappen niet bij de supermarkt meer kunnen halen. Oude mensen die niet ver kunnen lopen gaan toch ook niet om hulp vragen bij de AH? Die bestellen het dan toch ook maar via Albert?
en die tekst onder de foto, niet meer welkom, dat heeft de albert heijn man niet gezegd, dus niet overdrijven fok!
ruim 700 euro op jaarbasis extra voor wat ze prima zelf uit de rekken kunnen pakken.
enige probleem is het inpakken
Speciale karretjes voor mensen met rolstoelen en eventueel iemand die hun kan helpen om de spullen in de kar te doen als ze er niet bij kunnen komen.
Zelfs bij de Aldi en de Lidl staan deze speciale rolstoel winkelwagens er.
ALs je bij de kassa komt wordt er altijd gevraagd of ze moeten helpen bij het inpakken.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken