Nieuws
Snelheidsduivel gaat 112 km/h te hard
Afgelopen zaterdag is er op de E17 tussen Kortrijk en de Franse grens een motorrijder geflitst die 232 kilometer per uur reed. Dit is 112 kilometer per uur sneller dan de toegelaten snelheid. Dit heeft het parket van Kortrijk zondagochtend meegedeeld.
De Provinciale Verkeerseenheid van West-Vlaanderen heeft de achtervolging ingezet en kon de motorrijder tegenhouden. Het bleek te gaan om een Fransman. Het parket van Kortrijk heeft het rijbewijs van de Fransman voor 15 dagen ingetrokken. Over enkele maanden zal de Fransman zich moet verantwoorden voor de politierechtbank.
(ja ik weet dat het geen Fransman is)
[ Dit bericht is gewijzigd door MeNTaL_TO ]
Op een motor geef je gas met je rechterhand
Je schakeld met je linkervoet.
Als hij nou in de senaat van Belgie had gezeten was hij vrijuit gegaan foto
Ik begrijp alleen niet dat hij zich heeft laten pakken en dat het de zwaantjes gelukt is. In Nederland laten ze zo iemand aan de einder verdwijnen en sturen ze de boete na. (BMW M5 met 242 km/h, plaat is te vinden op www.blikopdeweg.nl).
Crevice is... but security isn't.
en nog een van een Porshe die 225 km/h haalt.
[ Dit bericht is gewijzigd door Fester ]
Hoe hard moet je eigenlijk gaan voordat een normale flitscamera je kentekenplaat niet meer kan registreren? Zit dat niet een beetje in de buurt hiervan??
Is vast niet voor niets dat en altijd een flits is. Immers met veel licht is er een zeer korte belichtingstijd nodig, zodat auto\'s met hoge snelheid ook scherp op de foto komen.
dat zulke flitsdingen maar tot bepaalde snelheid zouden flitsen is fabeltje.. flitskasten kunnen sneller flitsen dan auto\'s/motoren kunnen rijden.
Sonicwave: met een zware voet op de motor ga je nogal remmen vrees\'k.. rechtervoet bedient de achterrem namelijk foto
vraag me inderdaad af hoe ze die te pakken
hebben gekregen foto
http://come.to/need4speed
Hier staan een aantal andere leuke flatout\'s foto
De goede man had dus harder moeten rijden foto
http://www.tuftufclub.com/fotos/fotorepo.php?welke=4
http://www.tuftufclub.com/fotos/archief/flatout.html
Snelheidsduivels unlimited foto
Kenmerken van de foto\'s: teller in de hoek maar een lege weg... keep it safe!!
Hoe kom je daar nou weer bij? Da\'s dus bull. Mijn R6 loopt 260 echte km\'s, maar die ga ik toch echt niet langs een flitspaal rijden... foto
Ook een keer meegemaakt, maar dan in Duitsland. Wij rijden daar, we gingen op vakantie, zegt mijn pa zo, ja ik zie iets roods in de spiegel. Nog geen seconde later komt er een Ferrari voor bij geblazen. Die reed ook ver boven de 200 km/u, die was echt zwaar snel weg.
Toen ook gezien dat er in Duitsland op de snelwegen gewoon geraced wordt. Merceds SL tegen BMW Z3 enzo. Ook een Porsche tegen een Ferrari zien hardrijden foto
quote:
Hoe hard moet je eigenlijk gaan voordat een normale flitscamera je kentekenplaat niet meer kan registreren? Zit dat niet een beetje in de buurt hiervan??
c moet voldoen
(dwz 300.000 km per seconde foto )
[ Dit bericht is gewijzigd door Duck-Twacy ]
quote:
heb ff bovengenoemde foto van BMW met 241 km/h opgezocht...
en nog een van een Porshe die 225 km/h haalt.
Prutswerk. Dit is pas snel foto
quote:
Mwah denk dat je meer dan 350Km/h moet rijden voordat een camera je niet meer goed op te foto kan krijgen.
Ik zal je het sterker vertellen, meer dan 1500 km/h.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
quote:
c moet voldoen
(dwz 300.000 km per seconde )
quote:
2,99792458 x 10^8 ms^-1 om precies te zijn
De foto moet nog wel duidelijk zijn. Dat is bij 1500km/h+ echt niet meer het geval. Dan zie je slechts een waas.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
Het is namelijk zo, dat je een speciale lens nodig hebt. Anders krijg je een foto, die er gestreept uit ziet.
Aangezien de inhoud van een flitspaal op €40.000 wordt geschat, zal er wel een goed toestel met speciale lens inzitten.
232 op een onverlaten snelweg hoeft niet per definitie gevaarlijk te zijn.
Ik heb een tijdje geleden 230 gereden op de afsluitdijk rond 5:30 s\'ochtends. Het is een brede rechte snelweg en richting het noorden behoorlijk verlaten.
Voor een lange flim over die BMW M5 die met 241 KM is geklokt, heb ik hier een url.
Let op hoe hij de Volvo van Blik op de weg afsnijdt. Hulde voor deze snelweg barbaar.
http://www.xs4all.nl/~italiano/bmwvsklpd.zip Let op Circa 13 MB groot.
Crevice is... but security isn't.
SNELRIJDEN IS NIET GEVAARLIJK! MENSEN DIE NIET OP DE BAAN LETTEN ZIJN GEVAARLIJK!! (ja, jij daar, jij die zo per se van rijvak moet wisselen zonder aanwijzer, jij die per se je GSM moet opnemen tijdens het rijden, jij die per se even met je GPS wil rommelen, jij bent gevaarlijk.)
En jammer genoeg let 60% van de mensen niet op de baan, met alle gevolgen vandien, welke dan ook nog eens in de schoenen van de \'hard\'rijders geschoven wordt.
Bah, kheb zelf een 325Ci en die neem ik meer dan geregeld over de 200km/u, nog nooit ongelukken gehad, en ook geen bijna-ongelukken.
Hoedat? Omdat ik m\'n ogen en verstand op de baan houd, en niet laat afdwalen richting weet-ik-veel-wat...
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
SNELRIJDEN IS NIET GEVAARLIJK!
Snel rijden is wel gevaarlijk. Jij maakt mij niet wijs dat het niet gevaarlijk is als iemand met 70-80 door woonwijken gaat scheuren...
deze motorbillie was met 232Km/h nog aan
het optrekken, in een wheelie! naar maar
liefst 354Km/h! foto
http://mantapower.viciousnest.net/vid/220mph.wmv
Let op snelheidsmeter is mph = 354Km/u!
De snelheidsmeter loopt de schaal uit: bij 220 zie je de toerenteller van 10k naar 11k toeren gaan. Dus in werkelijkheid zou hij op 240(386) zitten. Ik ken geen enkele motorfiets die zo hard accelereert boven de 300 km/h. Bovendien trekt hij een wheelie van 80 naar 230 km/h en reikt de 1e versnelling tot ruim boven 130 km/h en de 4e tot 300. Moeten de bakverhoudingen zijn aangepast en het vermogen tot 200+ zijn opgevoerd.
Ook 0-200 in 7 seconden vind ik nogal ongeloofwaardig.
Ergo: De snelheidsmeter is iets te optimistisch getweakt.
Crevice is... but security isn't.
blabla, geblaat over verantwoord hard rijden
onzin natuurlijk, als iemand naar de linkerbaan gaat rekent hij er natuurlijk niet op dat daar iemand 200+ rijd. Vragen om ongelukken op den duur.
Het is gewoon schofterig om risico\'s op ongelukken te nemen als je ook met anderen te maken hebt. Dat JIJ bereid bent om risico\'s betekent niet dat anderen dat ook willen.
wil je scheuren ga dan naar zandvoort. Daar ben ik ook regelmatig met m\'n Z3(...was het maar zo)
Heeft Van Spee jullie gehersenspoeld?
Volgens mij komen hier veel mensen met een ichtus visje, of van die studenten met een opoe fietsje.
Je kan echt wel hard rijden op een verantwoordelijke manier, tuurlijk zijn er altijd klojo\'s die over de grens gaan.
Dat kan dus ook zo\'n pukkelface zijn die met zijn scooter die 85km gaat en door een drukke stad aan het racen is.
Trouwens, vriend van mij en ik kwamen eens terug van een beurs in Duitsland. HIj in zijn Lancia Turbo tegen een BMW 528... Uiteindelijk won de Lancia, maar niet voor lang aangezien we bij het volgende benzinestation erachter kwamen dat we met 255 km/uur het motorblok een beetje hadden ge-mod^^ Dat was dus een duur geintje van zo\'n ¤6000,00
En wat hardrijden niet gevaarlijk zijn. Tuurlijk is het gevaarlijk. En het kan eigenlijk ook alleen op rechte, lege SNELWEGEN zonder al te veel toe-/afritten. En al die eikels die in de bebouwde kom te hard rijden moeten ze gewoon afschieten. Stel nou dat er een kind oversteekt... wat dan?
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken