VVD wil internetverkeer controleren
Als het aan VVD-kamerlid Fred Teeven ligt wordt al het internetverkeer binnenkort gecontroleerd om zo te kijken wie er software, films en muziek downloadt. Teeven zei dat in een speciaal downloaddebat donderdag.
Teeven vindt dat een downloadverbod alleen werkt als er wordt gehandhaafd. Op die manier zal 85 procent van mensen die illegaal spul downloaden al meteen afhaken, aldus Teeven. De VVD'er wil nog net geen blackbox in elke woonkamer maar wil wel op afstand volgen wat internetters zoal doen online. De SP is ook voor een downloadverbod maar ziet niks in handhaving.
Andere partijen vinden handhaving bij een downloadverbod een inbreuk op privacy. Groenlinks wil zelfs dat auteursrechten worden ingekort. "97 procent van de investeringen wordt in de eerste jaren al terugverdiend." Alle partijen waren het er wel over eens dat de entertainmentindustrie zelf eerst moet zorgen voor een volledig legaal aanbod voor er een downloadverbod komt.

VVD-Kamerlid Fred Teeven
Poll: VVD; stem je er nog op?
[*]Nee, nog steeds niet
[*]Eerst wel, nu niet meer
[*]Ja, ook nu
Tussenstand:
foto
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht gewijzigd door superworm op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:01 ]
op FOK!
op Facebook
op de website
op FOK!
op Facebook
op de website
Gaan ze ook alle telefoonverkeer meeluisteren?
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
foto
op FOK!
op Facebook
op de website
Ik hoop voor de VVD dat ze het niet teveel van de jonge kiezer hoefde te hebben, want die zullen hier niet blij mee zijn.
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Ik denk dat Rutte Teeven wel even gaat toespreken: "We hadden toch afgesproken dit pas NA de verkiezingen bekend te maken!!!"
Hoop dat er niet te veel zullen afhaken, coalitie;
VVD-CDA-PVV
Teeven, wacht nou NA de overwinning, dan pas mag je het volk echt naaien. Beloof ze nu maar gouden bergen
Wat een epic fail....
Live like you'll die today...
JD
op FOK!
op Facebook
op de website
Balen, dit gaat ze heel veel zetels kosten.
Live like you'll die today...
JD
Ik ben meer benieuwd wat de reacties gaat opleveren van de ISP's... Voornaamste vanuit XS4all.
[ Bericht gewijzigd door Dante_Alighieri op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:32 ]
maar dit is complete bagger......
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Hé, Fred, smerige nazi!
op FOK!
op Facebook
op de website
Hij representeerde immers die partij bij het debat.
Live like you'll die today...
JD
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
Misschien toch maar die piratenpartij een kans geven. Ook al hebben ze maar 1 zetel om de andere partijen op het gebied van technologie/privacy eens wat te leren!
Dat zegt genoeg lijkt mij.
Poll: VVD; stem je er nog op?
[*]Nee, nog steeds niet
[*]Eerst wel, nu niet meer
[*]Ja, ook nu
Tussenstand:
foto
Ook een poll maken? Klik hier
op FOK!
op Facebook
op de website
Wat is die Fred Teven toch een enge man
Ik ga GroenLinks stemmen
Worden de allochtonen weggestuurd en staan ze ons over de grens uit te lachen dat we zo'n kut-regering hebben gekozen.
Dan toch de piratenpartij.
Als die verdraaide VVD nou eens voor mijn privacy op kwam dan was ik zelfs partijlid geworden.
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Jammer dat D66 wel VOOR een kilometerheffing is MET stasi kastje
Maar het is wel weer een stap naar een politiestaat
(Met uitzonderingen daargelaten... ;-))
Bron: http://www.borisvanderham.nl/politiek/media_en_internet
Doei stemmen!
El Coño
ウイスキー
Ik ben een zwevende kiezer en ik heb nu een keuze minder om te maken.
VVD en PVV worden het niet meer in ieder geval.
Kijk VVD ons brood hebben we al verloren aan onze betrouwbare banken.
Je wilt toch niet onze spelen ook nog is verbieden.
P.S.
Niet alleen jongeren downloaden ik ben 29 jaar en iedereen in mijn omgeving download digibeten weggelaten. Wat een sukkels bij het VVD om je winst zo weg te geven
Fred Teven moet lekker naar Noord Korea emigreren met zijn enge plannetjes
Hij had het goed gedaan in de DDR.
Net zoiets als een duitser die geen woord Nederlands praat die een verbetering in de Nederlandse taal voorsteld.
Ja, dat slaat als een tang op een varken. Net zoals dit voorstel.
Die man moet verboden worden ooit nog politiek te bedrijven.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
D66 is de enige echte liberale partij van Nederland, het beste alternatief voor de VVDer die wel progressief is en wel gesteld is op zijn/haar eigen privacy!
VVD weg ermee.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ga ik dus zeker niet op stemmen.
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
wij zijn vooralsnog de eerste en enige
op FOK!
op Facebook
op de website
PVV
Nu krab ik mij toch eerst even achter mijn oren.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dit gaan nog interessante dagen en verkiezingen worden zo
Ik denk dat ik nu ook maar voor de piratenpartij ga!
En verder weet ik van een hoop downloadable materiaal niet of het legaal of illegaal is.
Dus nee, mijn stem hadden ze al niet en krijgen ze nu al helemaal niet meer.
\[b\]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."\[/b\] - Joe Saward
Poll: VVD; stem je er nog op?
[*]Nee, nog steeds niet
[*]Eerst wel, nu niet meer
[*]Ja, ook nu
Tussenstand:
foto
Ook een poll maken? Klik hier
op FOK!
op Facebook
op de website
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Straks kan Fred Teeven zien op welke pornosites jij komt, waar je online winkelt en wie je vrienden zijn.
op FOK!
op Facebook
op de website
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
Zie het als een pinpas, daarbij worden gegevens ook geregistreerd. Maar denk je nou echt dat ze angstvallig bijhouden wat jij allemaal koopt?
Ik bedoel van de vrijheidsaspiraties van de "liberale" partijen?
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
http://www.fredteeven.nl/ft/?p=535
Rond de middag gauw terug naar het Leidseplein in Amsterdam waar in het debatcentrum De Balie een debat was georganiseerd over het voornemen van de commissie Gerkens om de auteursrechthandhaving in Nederland op een andere leest te schoeien. Dat de heffingen op de thuiskopie dan verdwijnen en daarvoor een licentiesysteem komt kon niet de waardering van iedereen wegdragen. Wat cruciaal is, is het ontstaan van een legale markt voor muziek en films waar consumenten zowel qua keuze als kwaliteit alles op internet kunnen vinden. Het draait bij het auteursrecht om draagvlak. Dat bestaat er nu nog niet voor een verbod op downloaden, vooral omdat sommige produkten alleen illegaal kunnen worden verkregen. Laat volstrekt helder zijn dat de VVD pal staat voor de vrijheid op het internet, het individu en de prive-sfeer. De VVD zet dan ook in op een markt die zichzelf reguleert en dus voor voldoende legaal aanbod zorgt. In eerste instantie is het woord nu aan de industrie.
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
Ach ja, idioten van de VVD. Steeds een stapje dichter bij algehele controle over de persoonlijke vrijheden
Wat heeft het overigens uberhaupt met politiek van doen. Bespottelijk dat er uit dat oogpunt gehandeld wordt.
Wat is Teeven een smerige ultrafascist. Bah. Wat is Vernederland toch een corrupte politiestaat aan het worden.
In eerste instantie is het woord nu aan de industrie.
Met andere woorden, de mensen die worden vertegenwoordigd door Buma/Stemra en Brein. De grootverdieners, die geld verdienen belangrijker vinden dan de privacy van de burger.
Teeven kletst vrolijk over ''de VVD staat voor vrijheid op het Internet'', maar dat is gebakken lucht. Als de lobby aanbelt voor een downloadverbod, doet Teeven dat met het grootste plezier.
1. Hij vind dat een downloadverbod gehandhaaft moet worden, allereerst is er geen downloadverbod (alleen voor software en verder niet) in Nederland.
2. Dat downloadverbod zal er niet komen daar de vereiste meerderheid zal ontbreken voordat de grote partijen hun aanbod meer op de modene tijd hebben afstemd, iets waar elke politicus incl. teeven het mee eens is.
3. Verder zal dit gelijk staan aan bv, een continu telefoontap en zal de Europese privacy wetgeving dit dus volledig tegenhouden.
4. ISP's zullen hieraan geen medewerking verlenen. want wat moet je zonder usenet en p2p in vredesnaam nog met een verbinding die sneller is dan bv: 5/1mb/ps
Dus hoewel dit een vreselijk idee van Teeven is (hoe komt zo'n aardige man toch aan zo'n toepasselijke achternaam), zie ik doordat de mogelijkheid tot implementatie volledig ontbreekt geen enkele reden om mijn stemgedrag nu te wijzigen.
Ik heb toch geen 3+x modaal salaris, zie dan ook niet in waarom de VVD DE partij voor mij is...
Live like you'll die today...
JD
Slim voor zijn partij is het niet natuurlijk
Dit is echt cruciaal voor mijn keuze 9 juni .
Live like you'll die today...
JD
Daar blijf je vanaf, dat de VVD dit nog niet wist.
Het is toch van de gekken eerst pakken ze ons geld af en moeten we bezuinigen.
Daarnaast willen ze de mensen die downloaden aanpakken.
Laat het nou net zo zijn dat mensen met minder geld ook meer downloaden, omdat zij geen geld hebben voor de dure media.
Denk even na. Elke partij heeft een of meerdere standpunten waar je het niet mee eens bent.. Vervolgens is het aan jezelf om je af te vragen of dit soort dingen überhaupt ingevoerd zullen worden.. De VVD zal niet het alleenrecht hebben he, ookal worden ze de grootste partij.
Het is echt te makkelijk om nu te roepen "ik ga ergens anders op stemmen"
wanneer gaan mensen nou eens nadenken voor ze wat zeggen :|
Ze maken het ons wel makkelijk.
Tenzij ik met mijn 2600, bruto/pm en 250,- extra voor overuren en storingsdiensten al als grootverdiener beschouwd moet worden.
Als je ja zegt tegen kilometerheffing met een kastje ben je echt heel naief
Ik dacht dat ze Teeven op vakantie hadden gestuurd tot na de verkiezingen. Die man heeft wel meer conversatieve ideeën die potentiële stemmers kunnen afschrikken.
Een downloadverbod kun je niet normaal handhaven. Daarvoor is het internet te anoniem. Dan moet je ISP's gaan verplichten alles te monitoren. Dat is duur, omslachtig en een grove inbreuk op de privacy.
De 'industrie' zal nooit met een betaalbare optie willen/kunnen komen. Dan moeten ze namelijk iets bieden waar je voor een bedrag tussen de 10 en 20 euro onbeperkt kunt downloaden in topkwaliteit. Dat vinden ze nooit rendabel genoeg.
Iedereen is vrij om te stemmen op wat men wil en of men daar nu wel of niet alvorens over wil nadenken en/of iets wil zeggen.
Live like you'll die today...
JD
Daarom Kilometerheffing-NEE!
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
En niet op sociaal of economisch gebied.
Zegt dat veel over je persoonlijkheid.
Ikke ikke ikke en de rest kan stikke....
Oh...toch niet....
Wat voor potentiele mogelijkheden brengen deze maatregelen denk je?
Maar downloaden is voor zo veel mensen gelijk aan plezier in het leven hebben dat dit gewoon een groter hekel punt is dan andere punten.
Ik denk dat downloaden voor mensen belangrijker is dan veiligheid en zorg.
Het heeft op mensen een te grote impact op entertainment.
Mensen houden er ook niet van om als crimineel bestempelt te worden aangezien meer dan de helft download.
En het laat zien dat VVD beïnvloedt wordt door platenmaatschappijen en andere media bedrijven.
Ik vertrouw partijen niet die zich inzetten voor bedrijven in plaats voor de mensen van je land.
Fred Teeven hoeft zich geen zorgen te maken om downloaden hij kan toch alles kopen wat hij wilt zien.
Dus hij wil media terugbrengen naar mensen met geld en niet naar de mensen die elke cent moeten omdraaien om rond te komen.
Dat is voor mij het geluid dat de VVD nu geeft.
VVD doet dit in ieder geval niet om aan de mensen te denken met het minste geld.
geen beter vermaak dan leedvermaak
Fred Teeven solliciteert bij Stichting BREIN
Het begint alleen al bij de naam die bestaat uit drie woorden:
Volkspartij: Is een leugen want men is een Elite partij, met name een partij voor de rechtse rijke elite
Vrijheid: Is een leugen want bij de VVD is vrijheid alleen voor de rijke rechtse elite bedoeld
Democratie: betekend volksheerschappij is dus een leugen want de VVD staat voor heerschappij door de rijke rechtse elite.
VVD is een krentenkakkerspartij
Punt blijft voor mij dat je in moeilijke tijden beter een goede boekhouder kunt hebben, dan bv een pvda die elk halfvol spaarvarkentje gelijk met een sloophamer alweer vermorzelt.
De economie draait slechter, alles word duurder dus er kan gewoon minder. heb ik geen probleem mee.
Live like you'll die today...
JD
stel je voor dat het inderdaad waarheid wordt dat 85% van de downloaders afhaakt en niet meer gaat downloaden, dan zullen ze ook terug gaan naar het goedkoopste internet-abbo. Wat heb je tenslotte aan een supersnelle, maar erg dure internet-verbinding als je er toch geen gebruik van kan maken.
Seto is zo ene baas he
(okeeee een beetje uit de context, maar toch
Het onverzadigbare rechtse elitaire volk zit ondertussen met de dikke reet op de centen en vraagt als een bedelaar de kleine man om een bijdrage, desnoods laten ze het ophalen want de villa moet betaald worden.
[ Bericht gewijzigd door Je_Psychiater op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:01 ]
De VVD heeft van oudsher twee gezichten: Het liberale en het conservatieve. De lijsttrekker van de VVD mag misschien liberaal overkomen maar daarmee is nog steeds niet gezegd dat de standpunten van de lijsttrekker overgenomen worden. Dit is de reden dat deze partij zoveel afsplitsingen genereert wanneer het té liberaal word. Dit partijdualisme maakt het mij als kiezer onmogelijk om ooit op de VVD te stemmen. Een verstandig mens WEET dat hun ideeën fris en nieuw overkomen, maar dat ze uitgevoerd worden door de oude conservatieve elite. (met alle gevolgen van dien)
[ Bericht gewijzigd door KlappernootatWork op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:00 ]
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
Maar dat zijn dan de linkse hobby's waar het geld naar toe gaat.
bijstand uitkering
kinderbijslag
ontwikkelingshulp
ww uitkering
arbeidsongeschiktheid uitkering
Nou vertel eens?
volgens mij is het zo ie zo onmogelijk om te trasseren wat ik download aangezien ik alles versleutel met een 128 bits encryptie.
bovendien is het al verboden of te uploaden, iedereen weet dat je niet kunt downloaden zonder te uploaden.
Jij houd je van de domme...
het is onmogelijk om iedereen volledig te controleren.
Je word nu ook al gecontroleerd in het verkeer, met je geld, camera's in openbaar gebied.
Je denkt dat niemand je controleert maar je bent sinds je geboorte gecontroleerd en beïnvloed door de staat.
waarom zouden we op het internet niet meer gaan controleren?
de georganiseerde misdaad maakt al 10 tallen jaren gebruik van het net zonder dat ze gepakt kunnen worden.
door geitenwollen sokken zoals jullie
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Bovendien profiteert alleen de rijke rechtse elite van die rechtse hobby's. (Van linkse hobby's heeft iig nog iedere belastingbetaler profijt)
Bovendien ben je niet helemaal meer bij de tijd misschien dat het daar aan ligt. Links draagt al lang geen geitenwollen sokken meer.
Dus de echte criminelen blijven toch wel buiten schot door de encryptie, en de privacy van de nette burger die geen encryptie gebruikt ligt onder vuur. Nuttige maatregel.
Ik heb het erover dat daar het geld naartoe gaat als je op links stemt.
terwijl de werkende mens hard word aangepakt.
Natuurlijk stem ik VVD ik werk hard...
En leg het nu eens uit?
Links geeft geld wat niet van hun is aan andere.
Er zijn geen arme mensen in Nederland in vergelijking met Afrika of zuid Amerika, jullie laten je in dat verdom hoekje drukken.
Weet je het zeker??
http://www.telegraaf.nl/b(...)of_PVV__.html?p=29,2
Ik zeg niet dat ze ermee moeten stoppen.
Anders zal de criminaliteit ook steeds hoger worden...
Ik wil dat men geld investeert in de economie en de staatschuld aflossen.
Zodat we later de vruchten kunnen plukken, en dan mogen de "arme"ook weer wat extra's hebben.
Jij duwt de staatschuld liever door naar de volgende generatie.
Dat is pas asociaal
Dus eigenlijk moet je je tegen de VVD keren.
De economie moet gewoon lekker draaien dan pas krijg je finaciele meevallers.
De regering moet niet werken, of niet mee doen aan de maatschappij promoten door subsidies weg te geven.
Als er ooit een links kabinet komt kun je beter stoppen met werken en lekker een bijstands uitekering gaan trekken.
Dan ben je het beste af met een links kabinet
Jij wil de staatschuld zeker door schuiven naar de volgende generatie?
compete families leven op de vuilnisbelt opzoek naar lege blikjes en plastic flessen.
[/sarcasme]
Als je een bijstanduitkering krijgt dan heb je geld genoeg om te eten
Niet Anita die lui is om te gaan werken als toilet juffrouw, maar liever een bijstand uitkering trekt
Maar toilet juffrouw kan iedereen zijn, als je op een stoel gaat zitten in de wc
Wanneer gaat de vetklep eens wat sporten o.i.d?
Teeve
Walgelijk, en hoort niet bij de VVD thuis.
ELKE politieke partij zijn gewoon kankerlullen die gewoon niet doen wat het volk wil, namelijk iemand die regeert ipv de bevolking onder de duim houden.
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
Ik hoop dat ze komende dagen hierop terug komen, want zoals nu naar uitziet ga ik opzoek naar een andere partij.
Als we hier mee instemmen, staat de deur open voor nog meer privacybeperkingen!
VVD = Asociale Politiestaat!
Ik vind 't gewoon schandalig dat ze een verbod willen instellen... laat ze eerst eens goede manieren introduceren waardoor kopen aantrekkelijker wordt dan "illegaal" downloaden.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Retards.
Waarom zou een partij dat economisch haaks tegenover de VVD staat
anders met de VVD gaan samen werken
Praktijken van de VVD hea, en nu dit nog.
Dit word echt erg als dien aan de macht komen.
Het blijft echter diefstal dus goed plan van Teeven (die je normaal alleen hoort als er iets gebeurd is waar hij populistisch over kan mekkeren)
Ik vraag me af hoelang we als Nederland nog een democratie blijven.
Volgens mij heeft die Teeven onlangs vrij stevig zijn hoofd gestoten want hij roept allemaal rare dingen ineens..
Zie: http://frontpage.fok.nl/nieuws/387451/1/1/50/vvd-wil-recht-op-advocaat-inperken.html
En zomaar afsluiten mag dus niet !
Vrije informatievoorziening van welke aard dan ook, voor eigen gebruik is een grondrecht in NL.
Dat krijgen ze er never nooit door.
Denk dat 75% van alle abonnees hun provider per direct gaan opzeggen als dit wel doorgevoerd wordt.
Gaat iedereen over naar het allergoodkoopste abbo bij de goedkoopste provider.
Nee, dan heb je wat !
Kunnen grote bedrijven als UPC, Ziggo, XS4ALL wel opdoeken.
Door dit soort berichten ben ik wel geneigd om op de piratenpartij te stemmen.
Waarom bezoeken jullie ignorant Fok!kertjes niet even zijn weblog om te lezen wat hij zelf van deze berichten op fok en tweakers.net vindt?
---> http://www.fredteeven.nl/ft/
nee, ik ben ook geen pvv stemmer.
Voor absolute overheidscontrole. Stem VVD.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
waarom downloaden verbieden, wat schiet het op, mensen komen toch wel aan hun spullen via nieuwsgroepen, torrent etc...
Daar gaat je privacy... Nou ja, dan is het duidelijk he: iedereen stem PVV!
Niet doen dus
[ Bericht gewijzigd door Lubbert op maandag 31 mei 2010 @ 05:43 ]
We zullen nog wel eens zien of dit wel een goed idee is, de hele markt zakt in de grond. Waar is internet bedoelt voor?!
Downloaden en Uploaden en Surfen....stelletje mafkezen van die VVD-ers.
Als er een Download verbod komt zullen we eens zien wat er gebeurt en wat de nederlanders doen.....rellen.
Belgie zijn ze makkelijk......je hebt internet ga je gang en leef uit!
Doe normaal met dat legale gedoe, artiesten willen juist dat er gedownload wordt.
Zitten ze toch te zeiken doe dan een vergoeding van 10 euro boven op de abbo. Meteen zielig gaan doen met verbieden is beetje overdreven.
waar is onze privacy gebleven, je word gewoon als slaaf behandeld!
Fuck VVD
if I die before I wake, I pray the Lord my soul to take.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken