Albert Heijn faalt wederom met actie
Albert Heijn heeft zichzelf in een lastig parket gewerkt. De supermarktketen faalt namelijk wederom met de huidige actie; Laagste Actieprijs Garantie (LAPG). Bij deze actie claimt de supermarkt enkele producten aan te bieden voor een prijs, die bij geen enkele supermarkt lager ligt. En daarmee slaat Albert Heijn de plank volledig mis.
Want diverse supermarkten boden producten als cola, wasmiddel, ijs en toetjes goedkoper aan dan Albert Heijn. Dan stond je als burger nog maar één ding te doen: met de reclamefolder van een concurerende supermarkt naar Albert Heijn, et voilà: voor je het weet loop je met karren vol gratis boodschappen de deur uit. En vergeet de appeltaart niet, die je er gratis bij krijgt. Is die bonuskaart toch nog ergens goed voor.
Albert Heijn is minder content met de actie. Vorige week werd het actiereglement aangepast, omdat het de spuigaten uitliep. Het concern zag louter verlies door de actie, in plaats van winst. Klanten mogen nu slecht zes producten gratis meenemen. Maar de werkelijkheid blijkt anders. "Service"-baliemedewerkers kijken je zuur aan en proberen er met allerlei smoesjes en discussies onderuit te komen.
Ondertussen proberen de Harry Piekema's in Zaandam, waar het hoofdkantoor van het concern gevestigd is, in allerijl nieuwe regels te verzinnen, om maar te voorkomen dat klanten met gratis producten de winkel uitlopen. En ze hebben iets gevonden.
Het is vanaf nu niet meer toegestaan om geprinte folders van internet te gebruiken. Daardoor wordt het voor de normale burger moeilijker aan een folder te komen als je niet in de buurt woont van een concurrerende supermarkt. Daarnaast verlaagt Albert Heijn het aantal gratis mee te nemen producten van zes naar maximaal drie, de concurerende supermarkt waar het product goedkoper is moet in dezelfde gemeente zijn en je krijgt alleen het prijsverschil nog terug.
Lees meer over dit onderwerp op ons weblog.

Met dank aan Qwea voor de submit.
Coladieven.
AH
Icoon verwijderd door FA, niet terug plaatsen aub.
niet anders dan voor de actie dus
Slim gedaan trouwens!
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dom opgefokte newsubmit..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
Helemaal kansloos is het als je producten gaat halen die je niet eens gebruikt of lust (bv Axe-deo, of Crackers van LU).
Deze actie faalt hard.
Droom van morgen
Maar leef vandaag
Ow, en voor de schooiers die een hard plassertje krijgen omdat ze gratis spullen hebben:
Ik zelf heb ook al meerdere keren het autobusje volgeladen.
Jammer dat men nu nog maar een paar cent terug krijgt voor 3 producten.
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Trouwens inderdaad wel vreselijk kansloos als je 30 toetjes gaat halen, paupers.
Hier kun je gewoon navragen waarom ze dat doen
Geen idee in hoeverre dat waar is, maar we zullen ongetwijfeld cijfers gaan zien aan het einde van de rit.
Btw, regels zijn scherper aangepast (wederom);
Je mag nu alleen nog maar een folder uit een lokale supermarkt (niet eens meer winkel, maar supermarkt) meenemen en het moet een originele zijn (was al langer het geval.)
Het aantal artikelen is verlaagd naar 3.
Vanaf volgende week wordt alleen nog maar het verschil uitbetaald.
Normaal betalen ze al 50.000 euro per spotje aan die sukkel-supermarkt-manager, nog afgezien van de uitzend-kosten!
Ze geven nu dus gewoon toe dat ze helemaal niet goedkoop zijn, iets wat iedereen al wist. Als ze echt goedkoop zouden zijn, kostte deze actie ze niets extra...
Anyway, blijft droog
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
Als ik als ondernemer een actie heb op mijn producten, dan is het natuurlijk niet de intentie dat jan en alleman alles gratis mee neemt.
TryAndResistClicking. Trollspray.
Eerst groot adverteren met "Deze A merken vindt u NERGENS in NL goedkoper" en dan opeens aankomen zetten dat het wel in dezelfde plaats moet zijn.
Beetje onzin die nieuwe regel..
ik werk zelf bij super de boer, en er zit een AH recht tegenover ons... die adverteerden een tijdje geleden met een advertentie in de lokale kranten dat als je iets in hun schappen vind wat over de datum is, je dan een vers exemplaar van dat product gratis mee mocht nemen.
nu weten wij precies welke producten in de categorie "dat-gaat-toch-niet-over-datum-dus-controleren-we-er-ook-niet-dagelijks-op" vallen, dus na een half uurtje door de AH gelopen te hebben kwamen een paar collegas van mij met armen vol gratis spullen terug
.1 beperkt asortiment A-merken ( veel eigen huismerk
.2 KUT lokatie hier
.3 DUUUUUUUUUUUUR
.4 liever lui dan moe personeel
Wederom onzin. AH staat toch bekend vanwege zn grote assortiment. Kom je wel eens verder dan de AH to Go?
Eigenlijk allemaal kut argumenten, de lokatie is ook altijd goed, of woon je in één of ander gehucht? In elk zichzelf respecterende gemeente zijn er zelfs teveel Albert Heyn's.
Hij is niet te vreten.
Ze pakken het juist slim aan zo!
Heb de resterende 50 aan de varkens gevoerd.
ze geven die shit niet voor nix gratis weg
edit:
En de enige die faalt is trouwens de schrijver van het bericht.
Dit was een leuke actie, de AH probeert ons uit te sluiten, wij hun. Meer een sport. Totdat ze uiteraard mensen gingen uitkafferen omdat ze de AH aan de actie wilden houden, de voorwaarden nog scherper gingen maken e.d.
De actie is niet meer wat ze claimen en dat is jammer. Ach ik drink voorlopig even cola en eet lekker m'n cracottes met een biertje erbij terwijl ik daarna m'n reet afveeg. Allemaal gratis.
Man wat kansloos! (toch?)
Het is triest om met zoveel zooi de winkel uit te lopen. Of koop je normaalgesproken ook zoveel?
Nee, want dat heb je helemaal niet nodig. Dat je als je toevallig ergens een product toch goedkoper ziet een extra item meeneemt, okay, dat is gewoon normaal en als men zo had gehandeld was de actie heus niet aangepast. Maar als je zoals die IQ-loze josti's zoals, nuja, jijzelf blijkbaar ook gezien je post, met verscheidene winkelwagens vol de winkel uitloopt een concern zoveel verlies laat draaien is het logisch dat de regels aangepast worden.
En dan nog gaan lopen zeuren ook? Echt waar, dan ben je pas triest.
Als zij dit wel voorzien hadden, dan hadden ze zich toch aan de voorwaarden gehouden die aan het begin van de actie waren opgesteld?
Ooow wacht wij praten nu er ook over, zal dat beteken dat de actie gefaald heeft of niet? Nee anders hadden we de complete actie wel genegeerd.
Wederom
briljant van AH
As if....
Die opmerking verderop dat het de eerste week in de tonnen liep
rofl....
Maak eerst maar jullie VMBO af
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
-herstel- kwartaalwinst cijfers.
Omdat AH mensen probeert te belazeren. een actie te starten, en dan tot 3x toe de spelregels veranderen. En als je wel gelijk hebt, allerlei kutsmoesjes verzinnen waarmee ze er onderuit proberen te komen
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken