Job Cohen: géén RTL Boulevard

Politiek • Geschreven door Peter (pberends) op 26-05-2010 @ 14:42
print 

PvdA-lijsttrekker Job Cohen heeft een uitnodiging om op te treden als gasthoofdredacteur voor het entertainmentprogramma RTL Boulevard afgeslagen. Het is niet bekend waarom de PvdA-leider niet langs wil komen.

"We weten nu dat we Geert Wilders, Jan Peter Balkenende en Mark Rutte hebben hier bij RTL Boulevard, maar Job Cohen wilde niet. Dan denk ik: waarom doe je dat nou niet, want je komt zo leuk over als je gewoon over andere dingen aan het praten bent dan alleen maar cijfertjes", zegt 'onderzoeksjournalist' Albert Verlinde.

Peter van der Vorst, royalty-expert bij RTL Boulevard, denkt dat Cohen terugkomt op zijn besluit: "Het zou mij niets verbazen als zijn adviseurs daar nu ook over gaan nadenken en dat hij hier gewoon volgende week zit. Bovendien zou het bespottelijk zijn als alleen rechts aan de desk zit. We moeten ook een links geluid."

Eerder weigerde Femke Halsema, de lijsttrekker van GroenLinks, om op te treden in RTL Boulevard. "Aardig, maar nee dank", aldus Halsema op het microblog Twitter.

Overigens zal Job Cohen samen met de lijsttrekkers van zeven andere partijen woensdagavond wel te zien zijn in het grote Carré-debat om 20:30 op RTL 4.


PvdA-lijsttrekker Job Cohen bedankt voor RTL Boulevard

Bron: Mediacourant


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden116
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

16406 views / 157 reacties
Reacties op dit bericht
157  van 157 reacties op deze pagina. Pagina  1
man JanPiraat (Redactie Film) 26-05-2010 @ 14:43 fotoboek no homepage
userIcon
Nu heeft ie mn stem zeker
userIcon
Ik zie er de lol wel van in, ben benieuwd naar de andere kant van Wilders.
userIcon
Geef hem eens ongelijk
userIcon
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Job Cohen !!!!!!!!!!
Als er iemand slecht en droevig was zondagavond, dan was Cohen het wel
RTL boulevard probeert alleen maar kijkertjes te trekken. Dit programma heeft verder niets met politiek te maken, niet eens met "serieuze" zaken zelfs. Laat die gasten lekker roddelen over Yolanthe en Jantje Smit, daar zijn ze beter in.

Hulde aan Cohen om dit te weigeren.
userIcon
quote:
'onderzoeksjournalist' Albert Verlinde
userIcon
Je snijd natuurlijk wel een ander deel van de bevolking aan. Cohen wordt zelfs door Geert Wilders gezien als een aardige man. Waarom zou hij niet naar RTL Boulevard komen om te doen waar hij goed in is? Aardig zijn!
userIcon
hoop dat ie het echt niet doet. schijtprogramma
userIcon
Was erlaube Albert Verlinde?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef twiFight het volgende:
Cohen mag van mij in de stront zakken, maar hier moet ik hem toch echt helemaal gelijk geven. RTL Boulevard is Telegraaf niveau en een politicus hoort zich met zinnigere dingen bezig te houden dan oppervlakkig mediapopulisme. Valt me tegen dat de rest wel gaat...
Ben het met je eens.

Aan de andere kant: Cohen moet nog oefenen, de rest is al debat-klaar.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:46 schreef mafkees01 het volgende:
Job Cohen !!!!!!!!!!
Als er iemand slecht en droevig was zondagavond, dan was Cohen het wel
Absoluut geen debater die Cohen, wat een droeftoeter! Laat staan dat zijn partij gewoon kut is...
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:44 schreef dubbel1 het volgende:
Wie wil wel naast die rechtse bal Verlinde zitten
Die rechtse ballen van een Balkenende, Rutte en Geert 'Cordon Sanitaire' Wilders natuurlijk!
man superworm (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 14:47 fotoboek homepage
userIcon
Ga nog steeds niet op 'm stemmen, maar hulde. Ik weet nog dat JP dit eerder al eens heeft gedaan en dat was echt 30 minuten plaatsvervangende schaamte.
userIcon
Cohen draait en stuntelt zoveel, dat hij toch naar RTL gaat. Of toch weer niet? Of toch weer wel? etc.
man pberends (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 14:47 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Komop zeg, Cohen doet 2 debatten achter elkaar bij RTL.
userIcon
Goed zo wie wil nou bij roddelvard zitten.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef twiFight het volgende:
Cohen mag van mij in de stront zakken, maar hier moet ik hem toch echt helemaal gelijk geven. RTL Boulevard is Telegraaf niveau en een politicus hoort zich met zinnigere dingen bezig te houden dan oppervlakkig mediapopulisme. Valt me tegen dat de rest wel gaat...
Je kunt wel mooi verkondigen dat het onzin is. Maar RTL Boulevard trekt vet veel kijkers. Politiek is er ook voor het Telegraaf volk
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Denkers als jij zien de PO dan ook als links en de commercielen als rechts

In zuilen denken is zooooooooo 1973
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zie er de lol wel van in, ben benieuwd naar de andere kant van Wilders.
Die vind zn doelgroep beter bij SBS
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:47 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Ben het met je eens.

Aan de andere kant: Cohen moet nog oefenen, de rest is al debat-klaar.
Ik denk niet dat Cohen het ooit zal leren; het moet ook een beetje in je zitten natuurlijk, en hij heeft het gewoon niet. Denk ik...
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Ja want een debatprogramma is hetzelfde als optreden bij die glamour nichten van Boulevard.

Kom op, zie je Cohen al meepraten over het nieuwe kapsel van Yolanthe?

Misschien zo'n joviaal volks type als Roemer.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Gelukkig is er geen verschil tussen serieuze discussie programma's en riooljournalistiek programma's
userIcon
Zo zie je maar weer: Rechts is kampioen in inhoudloos gelul Groot gelijk heeft hij Net als Femke trouwens.
man Philosocles (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 14:52 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Peter van der Vorst, royalty-expert bij RTL Boulevard, denkt dat Cohen terugkomt op zijn besluit
Oei, dat kan-ie niet maken, dan wordt-ie immers weer als draaikont weggezet.

'k Ben geen fan van dat programma, maar denk toch dat dit geen verstandige beslissing van Cohen was. Juist nu hij zich bijna Melkertiaans als zuurpruim begint te ontpoppen is zo'n pulpprogramma een uitgelezen kans zich van een andere kant te laten zien.
userIcon
quote:
De reden is onbekend waarom de PvdA-leider niet wil komen.
Ik gok dat zijn gestuntel in eerdere TV-optredens de hoofdreden is.

(hoe kom ik er toch op)
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef twiFight het volgende:
Cohen mag van mij in de stront zakken, maar hier moet ik hem toch echt helemaal gelijk geven. RTL Boulevard is Telegraaf niveau en een politicus hoort zich met zinnigere dingen bezig te houden dan oppervlakkig mediapopulisme. Valt me tegen dat de rest wel gaat...
De gemiddelde nederlander houdt zich bezig met wat er in dat programma wordt verteld en is dus voor een politicus een manier om zieltjes te winnen. Ik vind het sterk van Cohen om hier niet in mee te gaan.
userIcon
quote:
Dan denk ik: waarom doe je dat nou niet, want je komt zo leuk over als je gewoon over andere dingen aan het praten bent dan alleen maar cijfertjes", zegt 'onderzoeksjournalist' Albert Verlinde
Iedereen komt leuk over als je naast Albert zit.
userIcon
"....waarom doe je dat nou niet, want je komt zo leuk over als je gewoon over andere dingen aan het praten bent dan alleen maar cijfertjes", zegt 'onderzoeksjournalist' Albert Verlinde.

Albert heeft er duidelijk geen kaas van gegeten want als Cohen ergens niet over praat zijn het wel cijfertjes.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:49 schreef GrotePierFR het volgende:
RTL = Fox news. Geen wonder dat Cohen daar niet wil aanschuiven.
Ik zou zeggen ga eens FOX news kijken.. echt totaal niet vergelijkbaar...en laten we daar blij om zijn.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
RTL boulevard probeert alleen maar kijkertjes te trekken. Dit programma heeft verder niets met politiek te maken, niet eens met "serieuze" zaken zelfs. Laat die gasten lekker roddelen over Yolanthe en Jantje Smit, daar zijn ze beter in.

Hulde aan Cohen om dit te weigeren.
Het geeft je als politicus natuurlijk wel een platform om jezelf eens als mens te profileren. Verder kan je er mooi tonen hoe je over "normale" zaken denkt.

En gezien Job's gebrek aan feitenkennis over serieuze zaken, is roddelen over Yantje en Jolanthe misschien wel van zijn niveau.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:44 schreef dubbel1 het volgende:
Wie wil wel naast die rechtse bal Verlinde zitten
Wat is er toch gebeurd inderdaad dat alle homo's in Nederland rechts zijn geworden? Geer en Goor, Kwalbert, Pim Fortuyn, etc.

Oh ja: ik weet het al. Alle linkse partijen hebben de Nederlandse cultuur verkwanselt, waardoor moslims nu zelfs van de rechter voorrang krijgen op homo's, waardoor homohaat nu volledig geaccepteerd is. Cultuur noemen ze dat; ik noem het ongewenst volk.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]


Iedereen komt leuk over als je naast Albert zit.
Amen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:55 schreef heegenees het volgende:

[..]

Van nieuwsschrijvers zou je verwachten dat ze hun stukje een tweede keer lezen om grammaticafouten te voorkomen.
Wat is er verkeerd?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
wat een niveau van reageren gelijk. Als er iemand schreeuwt is het Wilders, dat bleek wel bij het debat op RTL4, en verrek dat is een commerciele omroep waar Cohen aanwezig was. Dat is inderdaad wel massaal afzeggen.

Denk toch eens na voor je doorgeslagen reageert.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:53 schreef Balzakleer het volgende:
[..]

De gemiddelde nederlander houdt zich bezig met wat er in dat programma wordt verteld en is dus voor een politicus een manier om zieltjes te winnen. Ik vind het sterk van Cohen om hier niet in mee te gaan.
Eh..als je aan de ene kant stelt dat de gemiddelde Nederlander naar zo'n programma kijkt dan is het toch helemaal niet sterk om hier niet in mee te gaan?

Persoonlijk vindt ik dat Politici zich verre van dergelijke programma's moeten houden maar goed als Rutte, Balkenende en Wilders aanschuiven kan je het niet maken om niet te komen...al was het maar omdat je dan een kans laat voorbij gaan als partij.

Daarnaast de PVDA is er toch trotst op dat ze zgn. iedereen in het volk als gelijk ziet 'boel bij elkaar houden en zo'.... telt het simpele volk dat liever naar Boulevard dan P&W e.d. kijken niet meer meer... de A stond toch voor Arbeiders?
De alzo grote Cohen
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]

Wat is er toch gebeurd inderdaad dat alle homo's in Nederland rechts zijn geworden? Geer en Goor, Kwalbert, Pim Fortuyn, etc.

Oh ja: ik weet het al. Alle linkse partijen hebben de Nederlandse cultuur verkwanselt, waardoor moslims nu zelfs van de rechter voorrang krijgen op homo's, waardoor homohaat nu volledig geaccepteerd is. Cultuur noemen ze dat; ik noem het ongewenst volk.
boehoe het is niet eerlijk!
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:02 schreef Atoompje het volgende:
De alzo grote Cohen
Waar staat dat?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]

Wat is er toch gebeurd inderdaad dat alle homo's in Nederland rechts zijn geworden? Geer en Goor, Kwalbert, Pim Fortuyn, etc.

Oh ja: ik weet het al. Alle linkse partijen hebben de Nederlandse cultuur verkwanselt, waardoor moslims nu zelfs van de rechter voorrang krijgen op homo's, waardoor homohaat nu volledig geaccepteerd is. Cultuur noemen ze dat; ik noem het ongewenst volk.
Harm Edens is links. Die nichterige dominee die nu dood is was links. Het is echt niet zo dat alle homoseksuelen in hetzelfde deel van het spectrum zitten.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:03 schreef Odieus het volgende:
[..]


Kijk en precies dat is nu de dodelijke tumor der Nederlandse democratie, mensen die ergens geen verstand van hebben wel stemrecht geven, je laat een cv monteur toch ook geen cardiologische ingrepen op een mens doen, democratie behoort aan de verstandigen en capabelen
niet bekend waarom... Nou, je staat er al slechter voor dan in het begin en dan zou je je nog moeten verlagen tot boulevard ? dat is zelfs voor pvda begrippen triest.
Gelijk heeft ie.
userIcon
Waarom zou je als zelfrespecterend politicus in bobsnaam in Boulevard willen zitten, dat voornamelijk draait om wie wat met wie doet in volendam met welke kleur onderbroek aan ?
userIcon
Meesterzet van Cohen!
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Oneerlijk is het allemaal he
userIcon
Hoe minder die man in de media te zien is hoe beter. Nog een paar debatjes en ze staan weer terug op hun 12 zetels.

quote:
Dan denk ik: waarom doe je dat nou niet, want je komt zo leuk over als je gewoon over andere dingen aan het praten bent dan alleen maar cijfertjes",
En zelfs dát deed hij niet goed.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:13 schreef Odieus het volgende:
[..]


Ja lach maar, het is toch van de zotte dat zelfs werkelozen, verkrachters, kapsters en geestelijk gehandicapten mogen stemmen
Waarom is dat van de zotte. Hebben kapsters geen recht? Wat een totaal vreemde benadering van democratie heb jij maat!
man Philosocles (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 15:16 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:13 schreef Odieus het volgende:
[..]

Ja lach maar, het is toch van de zotte dat zelfs werkelozen, verkrachters, kapsters en geestelijk gehandicapten mogen stemmen
En wat is dan precies jouw criterium om te bepalen wie er mogen stemmen?
RTL4 lijkt wel de VARA van rechts te worden.
userIcon
Con
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:04 schreef Pro.Republica het volgende:
Maar Job sluit toch niemand uit?
Iemand die Verlinde uitsluit heeft bij mij een streepje voor.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:16 schreef Philosocles het volgende:
[..]
En wat is dan precies jouw criterium om te bepalen wie er mogen stemmen?
Aan zn taalgebruik te zien is hij zelf niet veel beter
userIcon
Cohen heeft toch altijd gezegd dat hij de campagne serieus wil houden en niet ingaat op persoonlijke aanvallen?

Daar houdt hij zich dus prima aan door niet deel te nemen aan RTL Boulevard. Go Job!
userIcon
RTL, Rechts prul
userIcon
wie wil er nou naast kwalbert zitten
userIcon
edit: zie post 26-05-2010 @ 15:22. Internet is vet moeilijk
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:21 schreef Case4 het volgende:
[..]

Het criterium is dat men woont in Nederland! Of ben je aan het trollen?
En daar wonen geen kapsters, verkrachters, etc.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:13 schreef Odieus het volgende:
[..]


Ja lach maar, het is toch van de zotte dat zelfs werkelozen, verkrachters, kapsters en geestelijk gehandicapten mogen stemmen
Het criterium is dat je in Nederland woont! Dan stem je!

Edit: sorry Philosocles, verkeerd gequote
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denkers als jij zien de PO dan ook als links en de commercielen als rechts

In zuilen denken is zooooooooo 1973
De meeste publieke omroepen zijn inderdaad links, en komen daar ook gewoon voor uit. De commercielen zijn over het algemeen niet uitgesproken links. En het is daarom niet vreemd dat linkse politici het liefst alleen in een vertrouwd nest willen optreden.

Maar je hebt gelijk, we moeten van die zuilen af, daarom pleit ik al jaren de publieke omroep af te schaffen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
De meeste publieke omroepen zijn inderdaad links, en komen daar ook gewoon voor uit. De commercielen zijn over het algemeen niet uitgesproken links. En het is daarom niet vreemd dat linkse politici het liefst alleen in een vertrouwd nest willen optreden.
Bron?
userIcon
Mensen die zelf na kunnen denken kijken geen RTL Boulevard.. enkel de tokkies en hersenlozen.. Je vraagt je ook af of je als politicus perse die doelgroep wil vertegenwoordigen..
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:24 schreef EeLkO83 het volgende:
Mensen die zelf na kunnen denken kijken geen RTL Boulevard.. enkel de tokkies en hersenlozen.. Je vraagt je ook af of je als politicus perse die doelgroep wil vertegenwoordigen..
Ik ben geen kijker maar direct maar weer allerlei kwalificaties koppelen aan degene die wel kijken getuigt zelf van weinig intellect
userIcon
Hoe kan iemand nou trots zijn op een land waar dit soort praktijken aan de orde van de dag zijn. Lijsttrekkers die op bezoek komen bij een roddelprogramma, mijn god. En ik denken dat we niet dieper konden zinken als land.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]


Odieus heeft gelijk. Vanwege die belachelijke egalitaire denkbeelden moet iedereen maar kunnen meebeslissen over de toekomst van ons land. Het is toch van de zotten dat mensen met het IQ van een baksteen daar een aandeel in hebben?
Jij bent een leuke en grappige troll dat is het verschil
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:24 schreef TUFKAL het volgende:
Bron?
Waar wil je precies een bron van? De meeste zaken die ik vertel zijn vrij algemeen bekend en kun je vinden met een zoekmachine. Een goeie zoekmachine is google, http://www.google.nl
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:43 schreef JanPiraat het volgende:
Nu heeft ie mn stem zeker
Dan kan je nog beter op de piratenpartij stemmen.
man Philosocles (Redactie Frontpage) 26-05-2010 @ 15:29 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23 schreef Odieus het volgende:
[..]

Wel eens een politiek belegen kapster meegemaakt?
Pure onderbuikvulling en politieke onwetendheid en dus een groot gevaar voor de stabiliteit en de regeringsvatbaarheid van een land
Geef dan eens antwoord. Wat zijn je stemrechtcriteria nou precies?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:28 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Waar wil je precies een bron van? De meeste zaken die ik vertel zijn vrij algemeen bekend en kun je vinden met een zoekmachine. Een goeie zoekmachine is google, http://www.google.nl
Ah je kan het niet onderbouwen? Zo kennen we je weer.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:27 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

nee, hij bedoelt de rechtse medemens die zich laat leiden door voornamelijk zijn onderbuikgevoelens.

Zeer gevaarlijk voor een democratie.
Ja als we nou alle enge rechtse mensen opsluiten dan houden we alleen gelijkgestemden over en zijn er geen tegenstellingen meer. Vreemd dat daar nog niemand anders aan gedacht heeft.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zie er de lol wel van in, ben benieuwd naar de andere kant van Wilders.
Moet er zo uit zien:



userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:18 schreef plastic_hero het volgende:
RTL, Rechts prul
Typisch links, neerkijken op andersdenkenden.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
De meeste publieke omroepen zijn inderdaad links, en komen daar ook gewoon voor uit. De commercielen zijn over het algemeen niet uitgesproken links. En het is daarom niet vreemd dat linkse politici het liefst alleen in een vertrouwd nest willen optreden.

Maar je hebt gelijk, we moeten van die zuilen af, daarom pleit ik al jaren de publieke omroep af te schaffen.
De commercielen bedrijven vnml. commercie...maar de mensen die er werken zijn nog steeds vnml. links. Dat is gewoon inherent aan de meeste beroepen die daar worden uitgevoerd. Werknemers, redacteuren, journalisten, editors, etc switchen ook regelmatig tussen omroepen.

Zelfs bij een ideologische omroep zoals de EO werken maar weinig gelovigen op het geheel.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:29 schreef TUFKAL het volgende:
Ah je kan het niet onderbouwen? Zo kennen we je weer.
Je wilt niet eens aangeven waar je precies een onderbouwing van wilt. Maargoed snel de discussie sluiten en doen alsof je gelijkt hebt, bekend verschijnsel.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:29 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Ja als we nou alle enge rechtse mensen opsluiten dan houden we alleen gelijkgestemden over en is iedereen gelijk. Vreemd dat daar nog niemand anders aan gedacht heeft.
Neuh, zo simpel ligt dat niet. Daarna moet je de links-liberalen nog scheiden van de socialisten, en dan moet je nog de ware socialisten nog zuiveren van de nep-socialisten!
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:29 schreef Pro.Republica het volgende:
Dat zeg ik: der Rechtsmensch is der Untermensch. De linkse moreel- en intellectueel superieure elite daarentegen is der Ubermensch.
Nee, Gutmensch heet dat.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:31 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Je wilt niet eens aangeven waar je precies een onderbouwing van wilt. Maargoed snel de discussie sluiten en doen alsof je gelijkt hebt, bekend verschijnsel.
Jij doet aannames zonder concrete onderbouwing. Ik hoef niets te bewijzen. Niet de boel verdraaien makker.
quote:

zou het bespottelijk zijn als alleen rechts aan de desk zit. We moeten ook een links geluid."
DE desk? Ze doen net of ze de 2e kamer zelf zijn. Nee, gewoon een flutroddelrubriekje, waarvan het niet vanzelfsprekend is dat politici daar aan meedoen. Eerder verbazend wie daar WEL aan mee doet.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23 schreef Odieus het volgende:
[..]


Wel eens een politiek belegen kapster meegemaakt?
Pure onderbuikvulling en politieke onwetendheid en dus een groot gevaar voor de stabiliteit en de regeringsvatbaarheid van een land
Niet!
Een kapster heeft het recht om mee te praten over de toekomst van een land. Je hoeft niet politiek aangelegd te zijn om te stemmen, je moet wel stemmen voor jezelf! Als een kapster kijkt naar Stemwijzer (of iets in die richting) en daar komt een partij uit die overeen komt met haar wensen als kapster mag zij lekker gaan stemmen. Mensen die totaal niets met politiek hebben stemmen niet of in ieder geval bijna niet!
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij doet aannames zonder concrete onderbouwing. Ik hoef niets te bewijzen. Niet de boel verdraaien makker.
Waar ik doe ik aannames, en waar heb je een onderbouwing nodig? Excuses, ik ga er soms te makkelijk van uit dat gesprekspartners bepaalde algemene kennis bezitten.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:35 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Waar ik doe ik aannames, en waar heb je een onderbouwing nodig? Excuses, ik ga er soms te makkelijk van uit dat gesprekspartners bepaalde algemene kennis bezitten.
Gefeliciteerd je hebt het laatste woord
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:23 schreef Odieus het volgende:
[..]


Wel eens een politiek belegen kapster meegemaakt?
Pure onderbuikvulling en politieke onwetendheid en dus een groot gevaar voor de stabiliteit en de regeringsvatbaarheid van een land
Dat zou je ook zeggen over werknemers van een worstenfabriek...toch is er eentje die het er niet slecht vanaf heeft gebracht in de politiek
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:35 schreef Pro.Republica het volgende:
Opsluiten? Ze moesten die vuile rechtsen in kampen stoppen. Maar misschien dat er nog wel eens een grote socialistische leider komt die dat gaat doen. En die kan dan ook meteen alle enge zionisten mee opsluiten. Want 'zionisten' is toch hoe linksen de joden tegenwoordig noemen, he?
Je hebt gelijk, we hebben een leider nodig die afrekent met kapitalisten, zionisten en andersdenkenden. Omdat het volk zich toch alleen maar laat leiden door de onderbuik en SBS6, kunnen we de democratie ook wel schrappen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:34 schreef Case4 het volgende:
[..]

Als een kapster Roodkapje kijkt naar Stemwijzer (of iets in die richting) en daar komt een partij uit die overeen komt met haar wensen als kapster Roodkapje ...
Keep on dreaming.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:36 schreef bassos het volgende:
Als je dan toch de boel bij elkaar wilt houden, waarom dan bij voorbaat de pvv uitsluiten ?

Het is een groot goed om de samenleving bij elkaar te houden.
Het proberen samen te binden van mensen die diametraal tegenover elkaar staan is niet zo nuttig en heeft wellicht een overdosis plakmiddel nodig.

Om tegenovergestelde meningen samen te laten komen is eerst een synthese nodig.

Op dit moment staat de pvv zo ver af van de pvda, dat een synthese voor geen van beide partijen tot een acceptabel standpunt lijdt.
(lijden, met een ij, ja)

(oid)
De pvda is zo goed in het bij elkaar houden van alles en iedereen dat een grote groep nederlanders naar de PVV is gevlucht.

Met 'bijelkaar houden' bedoelen ze feitelijk de maatschappij naar PVDA inzicht inrichten.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:31 schreef Zigger het volgende:
[..]
Typisch links, neerkijken op andersdenkenden.
zij kijken alleen, rechts behandelt anderdenkenden laag bij de grond..
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:35 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Waar ik doe ik aannames, en waar heb je een onderbouwing nodig? Excuses, ik ga er soms te makkelijk van uit dat gesprekspartners bepaalde algemene kennis bezitten.
conclusie: je bent niet in staat om in je zelf te praten..
koning cohen
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:42 schreef Pro.Republica het volgende:
[..]


Absoluut. Telegraaftokkies, SBS-kampers, PVV-paupers, VVD-egoisten, zionisten, onderbuikers in het algemeen en verder iedereen die weigert te erkennen dat der Linksmensch moreel- en intellectueel superieur is, verdient het om een enkeltje douchecabine te krijgen.

Op die manier houden we dan alleen het intelligente deel van de bevolking over waarmee we de toekomst in kunnen.

Heil Halsema!
Dat jij voor die macrobiotische tut valt zeg.

Oehhhhhh bah.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
zij kijken alleen, rechts behandelt anderdenkenden laag bij de grond..
Alweer een *semi* intellectuele opmerking van je.
userIcon
quote:
....Halsema op het microblog Twitter.
Jeetje, is die opgewaardeerde kanarie nog ergens anders te vinden dan op Twitter?

Al is het ergens wel logisch, zo'n schreeuwvogel op zo'n persoonlijk gestuurde brulsite waar ongefundeerde flauwekul snel kan worden verwijderd en aangepast.
userIcon
Dit heeft niet zoveel met links of rechts te maken, maar met behoud van (geloof-)waardigheid. Cohen heeft dat goed begrepen.
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:58 schreef SolDat het volgende:

[..]

Jeetje, is die opgewaardeerde kanarie nog ergens anders te vinden dan op Twitter?

Al is het ergens wel logisch, zo'n schreeuwvogel op zo'n persoonlijk gestuurde brulsite waar ongefundeerde flauwekul snel kan worden verwijderd en aangepast.
Ga met je tijd mee, ook al vind je Twitter niks, het is voor bedrijven, politici, etc. wel een zeer intressant medium om "zieltjes mee te winnen".
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:01 schreef joesgarage het volgende:
Dit heeft niet zoveel met links of rechts te maken
Op de FP heeft alles daarmee te maken
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:45 schreef Schepseltje het volgende:
En dan GW afzeiken als hij bij de publieke omroep niet komt opdagen, en nu blijken die linkse schreeuwers massaal af te zeggen bij de commercielen.
Hij komt toch gewoon opdraven in de debatten van RTL?
Een roddelprogramma weigeren is niet meer dan terecht en verdient alleen maar respect, wat mij betreft....
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:56 schreef Odieus het volgende:
[..]


Precies ja, de dapperen en de intelligentsia worden teruggehouden door het zware juk van de verzorgingsstaat dat helemaal doorgeslagen is naar de nuttelozen en nietskunners
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdzonde
Gefeliciteerd, je bent schuldig aan nummer 1 op de lijst
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:04 schreef Odieus het volgende:
[..]


Kun jij niet gaan Twitteren dan in plaats van Fokken!
Nee dank je
Logisch van de linkse kant! Die gaan niet bij dat soort domme programma's zitten, omdat hun doelgroep daar toch niet naar kijkt! Totaal nutteloos..
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:17 schreef Pro.Republica het volgende:
[..]


Misschien dat Cohen een eigen programma kan krijgen bij de VARA dat dan uitgezonden wordt na 'De Wereld Draait Door'?

Wat denk je van een titel als 'Job Draait Ook'? Of Job's Draaicorner'? Of 'De Draaistoel'?
Goed idee.. Stel het hem eens voor zou ik zeggen. Maar dan alsnog zou het een honderd keer intelligenter programma zijn dan RTL Boulevard, dat ben je wel met mee eens hoop ik he?
Albert Verlinde moet zichzelf verlossen uit zijn lijden.
Zo misselijkmakende mannetje... Iedere keer als ik hem op TV zie moet ik hem snel uit zetten. Moet die lelijke kop en zijn tyfeus mening niet hebben.
En owjah, Go Cohen!

Mijn stem heb je niet maar je bent wel m'n last choice
userIcon
quote:
'onderzoeksjournalist' Albert Verlinde.
Valt het oplezen van knipsels uit de Prive, Story en andere hoogwaardige vakbladen tegewoordig onder 'onderzoek'?
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:12 schreef annabellalala het volgende:
Logisch van de linkse kant! Die gaan niet bij dat soort domme programma's zitten, omdat hun doelgroep daar toch niet naar kijkt! Totaal nutteloos..
Zoals altijd kijkt de Linkse mens weer neer op het gewone volk. En ze kwamen nog zo voor arbeiders op, zeiden ze
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:47 schreef Zigger het volgende:
Cohen draait en stuntelt zoveel, dat hij toch naar RTL gaat. Of toch weer niet? Of toch weer wel? etc.
Als hij nog wat zetels wilt overhouden, zal hij toch echt moeten stoppen met debateren!!!!

Misschien slim om niet naar RTL Boulevard te gaan??
Moet hij dingen uitleggen aan Kwalbert, terwijl hij dat zelf niet kan...
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:25 schreef Disavowed het volgende:

[..]


Valt het oplezen van knipsels uit de Prive, Story en andere hoogwaardige vakbladen tegewoordig onder 'onderzoek'?
Je snapt toch hopelijk wel dat het sarcastisch is bedoeld?
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:47 schreef Griebus het volgende:
[..]

Absoluut geen debater die Cohen, wat een droeftoeter! Laat staan dat zijn partij gewoon kut is...
Als je door elkaar heen praten en luider praten als de andere debatteren noemt, dan was hij idd niet goed bezig. Ik vond het absoluut geen debat en wat mij betreft zit de toekomstig premier daar niet tussen. Ze stelden allemaal teleur. Rechts hield elkaar uit de wind en Cohen was duidelijk niet voorbereid op zoveel geschreeuw en zoveel lompheid...

Ik hoop niet dat dit het debatteren van de toekomst is, alhoewel ik het antwoord hierop natuurlijk al weet... Gedver wat smakeloos en bedroevend.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:12 schreef annabellalala het volgende:
Logisch van de linkse kant! Die gaan niet bij dat soort domme programma's zitten, omdat hun doelgroep daar toch niet naar kijkt! Totaal nutteloos..
Klopt....! Want die doelgroep kijkt via de schotel naar Turkse of Marrokaanse zenders. Of ze kijken niet omdat er geen knappe aansluiting is in het kraakpand.

(Om ook maar even mee te gaan met het generaliseren van mensen zoals je doet. Ik ben van mening dat zowel "links" als "rechts"dat doet. Alhoewel ik tevens van mening ben dat de beredeneringen van "rechts" beter gestaafd kunnen worden door feiten)

[ Bericht gewijzigd door Bassanova.. op woensdag 26 mei 2010 @ 16:48 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 16:33 schreef MonsieurProp het volgende:
[..]


Als je door elkaar heen praten en luider praten als de andere debatteren noemt, dan was hij idd niet goed bezig. Ik vond het absoluut geen debat en wat mij betreft zit de toekomstig premier daar niet tussen. Ze stelden allemaal teleur. Rechts hield elkaar uit de wind en Cohen was duidelijk niet voorbereid op zoveel geschreeuw en zoveel lompheid...

Ik hoop niet dat dit het debatteren van de toekomst is, alhoewel ik het antwoord hierop natuurlijk al weet... Gedver wat smakeloos en bedroevend.
Natuurlijk houdt rechts elkaar uit de wind. Denk je dat als Halsema en Roemer er bij waren geweest, zij dat niet bij Cohen hadden gedaan?
Hou toch op.
weer zo'n typische pvda draai-actie. eind maart verklaarde Cohen nog dat iedereen moet meedoen. uiteraard wordt er weer op zo'n beslissing teruggekome...

http://www.nu.nl/politiek/2213655/cohen-wil-iedereen-meedoet.html
Eindelijk een verstandige keuze van Cohen.
Verstandige keus van Cohen. RTL Boulevard heeft helemaal niets te maken met politiek. Beetje slap gelul over totaal onbelangrijke zaken. Kennelijk hebben de heren politici Balkenende, Rutte en Wilders niets beters te doen.
Kan Cohen Kwalbert niet gaan af-slaan ?
Lijkt me een leuk gevecht xD
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 17:03 schreef w8jij17 het volgende:
Eindelijk een verstandige keuze van Cohen.
Dat dus.
userIcon
politici moeten zich niet bezig houden met het beeld dat huisvrouwen op leeftijd van hun moeten krijgen. Ze moeten zich bezighouden met de boodschap. Of desnoods aan tafel bij journalisten met kennis van zaken. De rest is bullshit en het verbaast mij dan ook niet dat Balkenende, Wilders en Rutte wel gaan voor het goedkoop zieltjes winnen bij mensen zonder mening en een ziekelijke voorkeur voor roem en geld van andere mensen.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:52 schreef dubbel1 het volgende:
Ook grote klasse van Halsema natuurlijk
Mwah, eerder gezond verstand ten uitvoer brengen
userIcon
Alle medewerkers van RTL Boulevard dienen het stemrecht te worden ontnomen.
userIcon
Nu overweeg ik ineens om pvda te stemmen...
userIcon
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 15:04 schreef Pro.Republica het volgende:
Aan der ubermensch bedoel je?
Hij heeft gelijk hoor.
als die man ons landje gaat besturen dan weet ik toch zeer zekr dat we ten onder gaan
userIcon
Politiek in een smakeloos programma als RTL Boulevard...

Gelukkig snappen Halsema en Cohen dat dit te ver gaat en totaal geen meerwaarde heeft.
157  van 157 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden116
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden