Ik ga in ieder geval op Pvdv stemmen. Deze conservatief liberale partij krijgt van mij groen licht om eens orde op zaken te stellen in de rommel die de PvdA, CDA en VVD hebben achtergelaten (mocht het lukken).
Op zondag 12 november 2006 @ 22:30 schreef wouterwashere het volgende: Typisch dat PvdA vierde staat en Pvdv derde.
Ik ga in ieder geval op Pvdv stemmen. Deze conservatief liberale partij krijgt van mij groen licht om eens orde op zaken te stellen in de rommel die de PvdA, CDA en VVD hebben achtergelaten (mocht het lukken).
Hoogstwaarschijnlijk blanco. Geen van hen heeft mij kunnen overhalen om op hen te stemmen. Ik ben het bij elke partij met minstens 1 standpunt absoluut oneens.. ik hoef het natuurlijk niet 100% eens te zijn met een partij, maar sommige punten maken of breken het.
Op maandag 13 november 2006 @ 00:08 schreef kassenbouwer het volgende: SP zo hoog? Willen we nu ineens allemaal de economie naar de knoppen helpen?
En op welk punt uit het partijprogramma maak jij op dat de SP de economie naar de knoppen wil hebben? De SP had ook deze keer weer een strakke en solide begroting.
Aan jouw bash reactie hebben we niet zoveel hier. Welke partij stem jij en waarom?
Op zondag 12 november 2006 @ 23:22 schreef sogghartha het volgende: Hoogstwaarschijnlijk blanco. Geen van hen heeft mij kunnen overhalen om op hen te stemmen. Ik ben het bij elke partij met minstens 1 standpunt absoluut oneens.. ik hoef het natuurlijk niet 100% eens te zijn met een partij, maar sommige punten maken of breken het.
Zelfs als het je lukt om het compleet eens te zijn met een partijprogramma en de standpunten dan zal je weten dat er eigenlijk altijd een coalitie gevormd wordt. Hoe sterk die wordt en in welke richting, dat hangt van jou (de kiezer) af. Blanco stemmen is dus je goed recht maar wel jammer.
ik twijfelde lang tussen blanco en sp, ik denk dat het toch sp word. hoewel mijn persoon de politiek populistiek vind en ik die hele poppenkast en al met vreugde op de boot naar een onbewoond eiland zou zien vertrekken, zou blanco toch niet de impact hebben die de sp wel zou hebben.
de politiek heeft schijt aan de burger, en schijt aan terug hebben komen we niet verder mee, het is tijd voor ACTIE.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Op maandag 13 november 2006 @ 00:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En op welk punt uit het partijprogramma maak jij op dat de SP de economie naar de knoppen wil hebben? De SP had ook deze keer weer een strakke en solide begroting.
De SP wil van marktwerking af en wil mensen die veel verdienen straffen. Niet werkenden belonen en werkenden straffen. God zij dank is Fok! geen representatieve doorsnede van het totale electoraat.
LoL, veel Fok!ers trappen met beide benen in het ogenschijnlijke charisma van Marijnissen. Maar zeg eens eerlijk, kwam de SP ook als bovenste uit de bus in de verschillende stemwijzers die de Fok!ers hebben ingevuld? (even ervan uitgaande dat de stemwijzers op internet een redelijk beeld geven naar inhoud). Waarschijnlijk niet heh... en dan natuurlijk anderen aansporen om vooral naar het inhoudelijke partijprogramma te kijken en (puur als voorbeeld) paupers veroordelen die op de PvdA stemmen vanwege het kontje van Wouter Bos.
Waarom denk je dat de enige persoon uit de SP fractie die telkens voor de camera's verschijnt Jan M. is? (ok ok, en soms Agnes K.). Juist, omdat hij het mooi aan elkaar kan praten. Praatjes vullen nog geen gaatjes (!)
Kijk, ik wil niet per se de SP afzeiken, maar ik wil dit puur als illustratief voorbeeld gebruiken waar hypocrisie in stemgedrag door ontstaat. Je kan niet opeens van VVD of CDA stemmer een SPer worden (of andersom, maar dat doet hier minder ter zake). Dus OF een aanzienlijk deel van Nederland: a) weet opeens waar het altijd al achter stond en stemt daar naar b) denkt tactisch zeer slim bezig te zijn en/of valt in de psychologische valkuil van "de underdog geniet bij voorbaat mijn voorkeur" c) weet gewoon totaal niet meer waarom het op een partij stemt en doet maar wat
Ik neig naar antwoord c) persoonlijk....
Mijn excuses mocht ik iemand hierdoor op de teentjes hebben getrapt. Mijn advies is trouwens om de poppetjes in de media (voor zover dat kan) te negeren en de (verkorte) partijprogramma's van de verschillende partijen te lezen en van daaruit een partij te kiezen die het meeste bij je past. Ook zou ik mensen adviseren om vooral hun volksvertegenwoordigers te laten weten dat "negative campaigning" (iets dat overgewaaid is uit de VS helaas en in feite het afzeiken van de tegenstander(s) ) een manier is die vermeden moet worden (tenzij je er wel voor bent natuurlijk).
Vanavond in Zembla het hele programma over de bouwfraude: vrijwel allemaal OF CDA-ers, OF VVD-ers (zat geloof ik 1 PVDA-er tussen).
De afgelopen 4 jaar heeft kabinet Balkenende dan ook vrijwel niets gedaan aan de vervolging van de schuldigen van de bouwfraude, en nu weten we waarom...
Maar blijkbaar wil de helft van Nederland nog wel 4 jaartjes met die corrupte, rechtse, stelende schoften doorgaan... foto
Op maandag 13 november 2006 @ 01:56 schreef Yi-Long het volgende: Vanavond in Zembla het hele programma over de bouwfraude: vrijwel allemaal OF CDA-ers, OF VVD-ers (zat geloof ik 1 PVDA-er tussen).
De afgelopen 4 jaar heeft kabinet Balkenende dan ook vrijwel niets gedaan aan de vervolging van de schuldigen van de bouwfraude, en nu weten we waarom...
Maar blijkbaar wil de helft van Nederland nog wel 4 jaartjes met die corrupte, rechtse, stelende schoften doorgaan... foto
Goede reden om op SP te stemmen. Tijd voor verandering. PvdA, CDA, VVD....1 pot nat!
Op maandag 13 november 2006 @ 02:03 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Goede reden om op SP te stemmen. Tijd voor verandering. PvdA, CDA, VVD....1 pot nat!
Tja... half Fok stemt op VVD of CDA of een andere rechtse partij, omdat ze vooroordelen hebben over 'al die frauderende allochtonen'. Best ironisch dat ze dan de allergrootste fraudeurs, oplichters en dieven aan de macht helpen... foto
Ik stem in ieder geval Groen Links. ALS die gasten dan al gaan frauderen, dan weet je tenminste dat het geld dat ze eraan overhouden uitgegeven wordt aan een zuinige, milieau-vriendelijke auto foto
Serieus: het is toch 100% belachelijk dat jorritsma en andere oplichters en dieven nog gewoon vrij rondlopen, vaak nog steeds hoge posities bekleden, en gewoon door kunnen gaan... foto
Ongelooflijk dat dit kabinet (CDA-VVD) er de afgelopen jaar totaal niet achteraan heeft gezeten. Zelfde geldt voor Justitie, met wederom een hoofdrol voor Donner. Je kunt bijna niet meer spreken van een regering die het volk dient, alswel van een oplichtersbende die het volk gewoon bedondert. foto
Mensen waarom stemmen jullie in godsnaam op VVD, mark rutte met zn "dan worden de kinderen maar opgevangen zodat de moeder aan de bak kan" arbeidmachtfrei mentaliteit. en Rita "bevehl ist bevehl" Verdonk.
Is de populatie hier op fok dan echt zo achterlijk, of is het te wijten aan hun leeftijd? wie verteld het mij...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Op maandag 13 november 2006 @ 01:16 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
De SP wil van marktwerking af en wil mensen die veel verdienen straffen. Niet werkenden belonen en werkenden straffen. God zij dank is Fok! geen representatieve doorsnede van het totale electoraat.
waar haal je dat nouweer vandaan, de Sp wil mensen die veel verdienen helemaal niet straffen, er zijn mensen die overmatig veel verdienen, zo erg veel dat het juist een straf is voor de rest van nederland.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Op maandag 13 november 2006 @ 02:44 schreef BaajGuardian het volgende: Mensen waarom stemmen jullie in godsnaam op VVD, mark rutte met zn "dan worden de kinderen maar opgevangen zodat de moeder aan de bak kan" arbeidmachtfrei mentaliteit. en Rita "bevehl ist bevehl" Verdonk.
Is de populatie hier op fok dan echt zo achterlijk, of is het te wijten aan hun leeftijd? wie verteld het mij...
Duidt een afwezigheid van kennis van basale grammatica ook op achterlijkheid?
Mijn stemmetje gaat naar de VVD, vooral vanuit ideologisch oogpunt. Ik beschouw mijzelf als liberaal, dat is 1 van de redenen waarom ik VVD stem. Prima dat jij nu denkt dat de VVD niet liberaal is, en dat ik dan beter op D66 ofzo kan stemmen, maar dat zijn geen reeële partijen meer. Wil ik dat de regering enigzins liberaal blijft, moet ik VVD stemmen foto Een andere reden is dat bij vrijwel alle politieke kwesties/dillema's het antwoord van de VVD veel lijkt op de mijne. Tuurlijk zijn er punten van de VVD waar ik het niet meer eens ben, maar dat hou je altijd wel.
Verder vind ik het mooi dat de kans op een links kabinet ontzettend klein is, SP, GL en PvdA halen samen nevernooit 75 stemmen. De kans op VVD, CDA en een derde (Wilders of Pastoors) is gelukkig een stuk groter. PvdA en CDA zou ik nog wel overleven, alhoewel het niet mijn gewenste coalitie zou zijn.
LoL, veel Fok!ers trappen met beide benen in het ogenschijnlijke charisma van Marijnissen. Maar zeg eens eerlijk, kwam de SP ook als bovenste uit de bus in de verschillende stemwijzers die de Fok!ers hebben ingevuld? (even ervan uitgaande dat de stemwijzers op internet een redelijk beeld geven naar inhoud). Waarschijnlijk niet heh... en dan natuurlijk anderen aansporen om vooral naar het inhoudelijke partijprogramma te kijken en (puur als voorbeeld) paupers veroordelen die op de PvdA stemmen vanwege het kontje van Wouter Bos.
Bij zowel kieskompas als stemmentracker kwam de Sp bij mij inderdaad als bovenste uit de bus. Ik zou niet weten waarom bij de meeste andere fokkers die sp stemmen het niet zou zijn. Kijk eens voor de gein trouwens op www.stemwijzer.nl welke partij de meeste stemadviezen krijgt. Verder geef je generaliseringen die niet met de werkelijkheid overeenkomen.
quote:
Waarom denk je dat de enige persoon uit de SP fractie die telkens voor de camera's verschijnt Jan M. is? (ok ok, en soms Agnes K.). Juist, omdat hij het mooi aan elkaar kan praten. Praatjes vullen nog geen gaatjes (!)
Nee, omdat hij de lijsttrekker is en net als bij alle andere partijen die meedoen is het vooral de lijsttrekker die in beeld komt. Als je andere politici in beeld ziet van bijvoorbeeld het CDA of de VVD, dan is dat meestal omdat ze een minister zijn die verantwoordleijk is voor een bepaald punt.
quote:
Kijk, ik wil niet per se de SP afzeiken, maar ik wil dit puur als illustratief voorbeeld gebruiken waar hypocrisie in stemgedrag door ontstaat. Je kan niet opeens van VVD of CDA stemmer een SPer worden (of andersom, maar dat doet hier minder ter zake). Dus OF een aanzienlijk deel van Nederland: a) weet opeens waar het altijd al achter stond en stemt daar naar b) denkt tactisch zeer slim bezig te zijn en/of valt in de psychologische valkuil van "de underdog geniet bij voorbaat mijn voorkeur" c) weet gewoon totaal niet meer waarom het op een partij stemt en doet maar wat
Ik neig naar antwoord c) persoonlijk....
Of antwoord d) Mensen hebben vertrouwen verloren in de partij waarop men eerst stemde en stemt nu rationeel en weloverwogen op een partij die een alternatief biedt. Ze stemmen de SP omdat ze het een betrouwbare partij lijkt en het inhoudelijk op vele punten eens zijn.
quote:
Mijn excuses mocht ik iemand hierdoor op de teentjes hebben getrapt. Mijn advies is trouwens om de poppetjes in de media (voor zover dat kan) te negeren en de (verkorte) partijprogramma's van de verschillende partijen te lezen en van daaruit een partij te kiezen die het meeste bij je past. Ook zou ik mensen adviseren om vooral hun volksvertegenwoordigers te laten weten dat "negative campaigning" (iets dat overgewaaid is uit de VS helaas en in feite het afzeiken van de tegenstander(s) ) een manier is die vermeden moet worden (tenzij je er wel voor bent natuurlijk).
Helemaal mee eens. Daarbij wil ik wel opmerken dat vooral het CDA en de VVD negative campaigining gebruiken, met doemscenario's over wat er allemaal wel niet misgaat als links aan de macht komt. Wat het de burger allemaal wel niet kost. enz.. Maar helaas is negative campaigining aan de orde van de dag en helaas blijkt het ook gewoon te werken. Zie de geweldige campagne van Bush, waarin keer op keer benadrukt en gesuggereerd werd dat zijn tegenstander een slappe leider zou zijn die de veiligheid van de VS in gevaar zou brengen.
Op maandag 13 november 2006 @ 10:54 schreef Metallinos het volgende: Helemaal mee eens. Daarbij wil ik wel opmerken dat vooral het CDA en de VVD negative campaigining gebruiken, met doemscenario's over wat er allemaal wel niet misgaat als links aan de macht komt. Wat het de burger allemaal wel niet kost. enz.. Maar helaas is negative campaigining aan de orde van de dag en helaas blijkt het ook gewoon te werken.
Ach, net alsof "links" dat niet doet. Roepen dat de afgelopen 4 jaar rampzalig was voor mensen met lagere inkomens, dat alles verslechterd is op het gebied van onderwijs, zorg etc. Wat een onzin zeg. Beide kanten (links en rechts) komen met negatieve onzin naar buiten jegens de ander, learn to live with it en prik er doorheen.
Op zondag 12 november 2006 @ 22:24 schreef zomerbloem15 het volgende: CDA, en dan de eerste vrouw op de lijst. Volgens mij is dat Maria van der Hoeven.
Hoezo, is die capabeler dan de meneren boven haar? foto
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
Op maandag 13 november 2006 @ 12:21 schreef Skv het volgende: Als je daar op stemt, ben je echt debiel. Kinderboerderij-clubje.
Nou nee, niet echt. Ik stem erop omdat dat punt heel erg nodig op de politieke agenda moet komen, en al die andere flapdrollen besteden hier totaal geen aandacht aan. Niet dat dierenwelzijn en milieu nou het enige wat belangrijk is, maar de rest is al grotendeels in orde in NL, en bovendien maken de overige partijen op die onderwerpen geen significant verschil.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
Niet te hopen dat de uitslag echt zo is, SP is best leuke partij hoor, Jan is een prima kerel maar laat hun geen land regeren... het is leuk voor de inwoners op korte termijn maar economisch breng je je land aan de afgrond, je concurentie positie gaat er compleet aan.
Op maandag 13 november 2006 @ 12:25 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Ik stem erop omdat dat punt heel erg nodig op de politieke agenda moet komen, en al die andere flapdrollen besteden hier totaal geen aandacht aan. Niet dat dierenwelzijn en milieu nou het enige wat belangrijk is, maar de rest is al grotendeels in orde in NL, en bovendien maken de overige partijen op die onderwerpen geen significant verschil.
Lees het verkiezingsprogramma eens door, joh.. Alleen hoofdstuk 9 gaat over de economie, onderwijs etc. De rest van het gehele programma gaat over dieren. Staat ook in dat meer dan 50% van alle verhandelde spullen biologisch geteelt moet zijn etc. Normale serieuze plannen voor zorg, onderwijs, economie en andere écht belangrijke punten stellen niks voor. Kan je beter niks stemmen, stemmen op een actiegroep is imho stom.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in. Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Op maandag 13 november 2006 @ 12:51 schreef Skv het volgende: Lees het verkiezingsprogramma eens door, joh.. Alleen hoofdstuk 9 gaat over de economie, onderwijs etc. De rest van het gehele programma gaat over dieren. Staat ook in dat meer dan 50% van alle verhandelde spullen biologisch geteelt moet zijn etc. Normale serieuze plannen voor zorg, onderwijs, economie en andere écht belangrijke punten stellen niks voor. Kan je beter niks stemmen, stemmen op een actiegroep is imho stom.
Je begrijpt mijn argument niet. Ik wil niet dat de PvdD 150 zetels wint en in de regering komt, want daar hebben ze inderdaad een niet compleet genoeg programma voor. Ik stem op de PvdD omdat ik wil dat ze een paar zetels krijgen, desnoods maar voor één kabinetsperiode, zodat dierenwelzijn en milieu EINDELIJK eens op de politieke agenda komen en die zakken in Den Haag dit onderwerp niet langer negeren.
Qua zorg, onderwijs, economie en recht is het -in tegenstelling tot milieu en dierenwelzijn- al behoorlijk voor elkaar in Nederland, en bovendien maken de grote partijen die straks weer de dienst zullen uitmaken op dit gebied toch weinig verschil.
Een one-issue stem dus, omdat ik dat issue momenteel het meest urgent vind, en vooral hoop dat de overige partijen dat signaal eens oppikken en er iets mee doen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
geen idee op wie ik ga stemmen. overigens wil ik men erop wijzen dat je in nederland niet stemt op een partij maar op een persoon! (zie de kieswet voor als je me niet gelooft)
Op maandag 13 november 2006 @ 14:10 schreef Gelu het volgende: geen idee op wie ik ga stemmen. overigens wil ik men erop wijzen dat je in nederland niet stemt op een partij maar op een persoon! (zie de kieswet voor als je me niet gelooft)
Duh, de bedoeling is natuurlijk duidelijk... op een persoon van welke partij ga je stemmen... Een poll met 300 verkiesbare lui is ook niet echt handig he.
Why do people with closed minds always open their mouths?
Op maandag 13 november 2006 @ 11:02 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ach, net alsof "links" dat niet doet. Roepen dat de afgelopen 4 jaar rampzalig was voor mensen met lagere inkomens, dat alles verslechterd is op het gebied van onderwijs, zorg etc. Wat een onzin zeg. Beide kanten (links en rechts) komen met negatieve onzin naar buiten jegens de ander, learn to live with it en prik er doorheen.
Volgens mij ontken ik niet dat links het ook doet.
Waarschijnlijk SP, alleen ik vind ze nog niet streng genoeg op vreemdelingengebied.
Verder hebben ze zeer veel goede standpunten:
Sociaal, maar wel streng voor profiteurs. En hebben ze zeer goede standpunten op het gebied van het woonbeleid, zorg, Europa, milieu, aanpakken van zakkenvullers, enz. foto
EénNL maakt ook nog een kansje, maar ik ben erg bang dat die alleen maar CDA en VVD aan een meerderheid gaan helpen en voor de rest niks kunnen bereiken.
Op maandag 13 november 2006 @ 12:42 schreef vats het volgende: SP bovenaan, wat een links bolwerk foto
Niet te hopen dat de uitslag echt zo is, SP is best leuke partij hoor, Jan is een prima kerel maar laat hun geen land regeren... het is leuk voor de inwoners op korte termijn maar economisch breng je je land aan de afgrond, je concurentie positie gaat er compleet aan.
Anyway Stem tegen, stem geen SP
Fok! is niet bepaald represtentatief voor de Nederlandse bevolking. Het gaat erom dat de SP sterk genoeg wordt om een coalitie te vormen. Na 12 jaar VVD wordt het tijd voor nieuwe inzichten.
En voor je zegt dat het ons land aan de rand van de afgrond brengt: de SP heeft wederom een zeer sterke begroting neergezet, volgens het CPB één van de beteren.
Daarnaast een goed en duidelijk programma voor de beginnende ondernemer. Dat is goed doordacht.
Verder is de SP de enige partij die significant (klinkt als een wasmiddelreclame foto) ingrijpt en toch een overschot houdt. Meer geld bij de bevolking, minder bij de bedrijven maar uiteindelijk weer meer naar de bedrijven doordat mensen het daar weer uitgeven.
En ze bezuinigen het meest op defensie. Of je dat een goed punt vindt, moet je uiteraard voor jezelf uitmaken. Ik vind van wel. Maar politiek is ook subjectief.
Op maandag 13 november 2006 @ 11:02 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ach, net alsof "links" dat niet doet. Roepen dat de afgelopen 4 jaar rampzalig was voor mensen met lagere inkomens, dat alles verslechterd is op het gebied van onderwijs, zorg etc. Wat een onzin zeg. Beide kanten (links en rechts) komen met negatieve onzin naar buiten jegens de ander, learn to live with it en prik er doorheen.
prik erdoorheen? het is de realiteit, en dat zeg ik niet vanaf de bank naast de tv, ik ken honderden mensen die letterlijk afsterven in het geldgebrek.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Op maandag 13 november 2006 @ 18:53 schreef Jootje90 het volgende: Ik ben helaas nog minderjarig (maar bijna niet meer), maar als ik zou mogen stemmen zou ik op de SP stemmen. foto
Op maandag 13 november 2006 @ 02:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar haal je dat nouweer vandaan, de Sp wil mensen die veel verdienen helemaal niet straffen, er zijn mensen die overmatig veel verdienen, zo erg veel dat het juist een straf is voor de rest van nederland.
Als je de hypotheekaftrek al vanaf 350.000 wil beperken...
Dan praat je nog echt lang niet over miljonairs hoor...
Snap niet dat zoveel mensen in die radicale SP trappen.
Het is een en al maoistisch wat de klok slaat rond Marijnissen (maar die komen niet op tv natuurlijk).
Bovendien willen ze, als ze aan de macht komen, al les 1 van democratie overslaan, namelijk ervoor zorgen dat een partij die hun niet aanstaat (VVD) nooit meer aan de macht zou komen.
Op maandag 13 november 2006 @ 13:08 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn argument niet. Ik wil niet dat de PvdD 150 zetels wint en in de regering komt, want daar hebben ze inderdaad een niet compleet genoeg programma voor. Ik stem op de PvdD omdat ik wil dat ze een paar zetels krijgen, desnoods maar voor één kabinetsperiode, zodat dierenwelzijn en milieu EINDELIJK eens op de politieke agenda komen en die zakken in Den Haag dit onderwerp niet langer negeren.
Qua zorg, onderwijs, economie en recht is het -in tegenstelling tot milieu en dierenwelzijn- al behoorlijk voor elkaar in Nederland, en bovendien maken de grote partijen die straks weer de dienst zullen uitmaken op dit gebied toch weinig verschil.
Een one-issue stem dus, omdat ik dat issue momenteel het meest urgent vind, en vooral hoop dat de overige partijen dat signaal eens oppikken en er iets mee doen.
Op maandag 13 november 2006 @ 01:56 schreef Yi-Long het volgende: Vanavond in Zembla het hele programma over de bouwfraude: vrijwel allemaal OF CDA-ers, OF VVD-ers (zat geloof ik 1 PVDA-er tussen).
De afgelopen 4 jaar heeft kabinet Balkenende dan ook vrijwel niets gedaan aan de vervolging van de schuldigen van de bouwfraude, en nu weten we waarom...
Maar blijkbaar wil de helft van Nederland nog wel 4 jaartjes met die corrupte, rechtse, stelende schoften doorgaan... foto
Die ene PvdA'r, zoals jij het minimaliseert, had het grootste aandeel daarin omdat zij : A. Verantwoordelijk voordatgeen en het kon laten gebeuren ; B. Toen haar onweerlegbare feiten werden verstrekt, zij dit wilde negeren cq afdoen ("De man -klokkenluider- is een canard!")
Hoewel er punten van deze partij zijn waarin ik mij wel kan vinden, stem ik er niet op, omdat ik o.a. vind dat daar een grote naieviteit heerst en geen vertrouwen heb in hun aanpak van excessen.
Op maandag 13 november 2006 @ 01:16 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
De SP wil van marktwerking af en wil mensen die veel verdienen straffen. Niet werkenden belonen en werkenden straffen. God zij dank is Fok! geen representatieve doorsnede van het totale electoraat.
Nee, dat klopt. Fok zit met name in de rechtse hoek.
Vandaar dat het mooi, en tevens verrassend is dat de SP zo hoog eindigt hier foto
Op maandag 13 november 2006 @ 02:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar haal je dat nouweer vandaan, de Sp wil mensen die veel verdienen helemaal niet straffen, er zijn mensen die overmatig veel verdienen, zo erg veel dat het juist een straf is voor de rest van nederland.
Dus jij zegt dat de SP mensen die veel verdienen niet wil straffen maar wel de mensen die heel veel verdienen wil straffen. Wat het nou ook is, de SP vindt het privaat eigendom maar niks en wil via de overheid al het kapitaal 'rechtvaardig' over de samenleving verdelen. Dus krijgen mensen die geen reet uitvoeren een dikke uitkering en worden de 'superrijken' zo zwaar belast dat deze naar het buitenland zullen vetrekken waardoor, uiteraard de economie een substantiele klap krijgt. Het belangrijkste is dus dat hard werken niet meer loond, de stimulatie om hard te werken wordt weggenomen omdat als je veel verdient je ook meer moet inleveren, jou hard verdiende geld wordt door de overheid afgenomen om te worden verdeeld over geheel nederland, ook het tuig dat niet wil werken. Het CDA, de VVD en in mindere mate de PvdA zien dit minder graag gebeuren. Ik vind dan ook dat het de afgelopen 4 jaar prima is gegaan in Nederland en zie dit de komende 4 jaar graag verder gaan. Balkenende is een slimme kerel die weet hoe de wereld in elkaar zit, mijn stem krijgt ie.
edit: Oh en trouwens, iedereen die wel mag, maar niet gaat stemmen is echt heel dom bezig, op talloze plekken in de wereld mogen de mensen NIET stemmen, oftewel leven niet in een democratie, ik vind het een plicht van elke westerling om gebruik te maken van het stemrecht, mij maakt het niet uit wat je stemt, als je maar stemt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Ik twijfel tussen sp en pvda, met een lichte voorkeur voor sp foto . Marijnissen oogt een stukje degelijker dan bos, ookal vind ik dat bos met z'n toespraak vanavond weer wat goed heeft gemaakt.
Wel grappig dat hier op fok de SP bovenaan staat, bij de meeste nieuwsberichten lijkt het altijd dat cda en VVD in 't voordeel is maar dat valt dus gelukkig erg mee foto
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
Op maandag 13 november 2006 @ 01:36 schreef The_Agency het volgende: Maar zeg eens eerlijk, kwam de SP ook als bovenste uit de bus in de verschillende stemwijzers die de Fok!ers hebben ingevuld? (even ervan uitgaande dat de stemwijzers op internet een redelijk beeld geven naar inhoud).
bij de eerste stemwijzer die ik invulde, kwam ik op CDA en VVD. Als ik ergens een bloedhekel aan heb zijn het wel die twee partijen. (maakt niet de huidige regering de stemwijzer?)
bij een onafhankelijke stemwijzer kwam ik op groen links en SP. Wel even het tegenovergestelde....
Ik heb geen vertrouwen in de officiele stemwijzer!
Ik ga dus, zoals al jaren, voor de SP. Het allochtonenbeleid van Wilders spreekt me aan, maar de rest van zijn programma totaal niet......
Ik snap ook niet dat mensen op de CDA, PVDA of VVD stemmen als je nu wel een keer weet wat voor een slag politici hierbij zitten... De grootste fraudeurs die Nederland ooit heeft gekend!! Zembla docu: Afrekenen met de bouwfraude.
Te walgelijk, nu zittende 2e kamerleden waaronder ook de vice-voorzitter, wisten overal vanaf. Annemarie Jorritsma die er vuistdiep inzit en begint te flippen als ze er mee wordt geconfronteerd. Er is gigantisch gemanipuleerd door politici. Ook een leuk detail: er is voor een minimum aan 25 miljard gefraudeerd. Hoeveel aan boetes de bedrijven hebben gekregen? 475 miljoen. Normen en waarden?!?! My fucking ass. Weg met deze smerige ratten, ze hebben ons allemaal opgelicht? Waar is de media als je ze nodig hebt, want deze uitzending van Zembla lijkt compleet te worden genegeerd.
Op dinsdag 14 november 2006 @ 16:15 schreef Daboy het volgende:
[..]
Rechts fok! werkt nog terwijl de SP-ers thuis zitten te wachten op ons belastinggeld en zijn stem laat gelden bij de poll foto.
Links fok is gewoon niet zo asociaal. Economische groei zal me aan m'n reet roesten. Een fijn en leefbaar NL is veel belangrijker.
Liefst zie ik een zo liberaal mogelijk beleid waarin de onderlagen worden geholpen, de overheid zaken als OV etc. etc. etc. beheert. Gewoon zorgen dat niemand in armoede leeft, er goede zorg is etc. en verder, als dat is geregeld, mensen hun eigen boontjes laten doppen foto
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
Op dinsdag 14 november 2006 @ 10:10 schreef wendytje het volgende:
[..]
bij de eerste stemwijzer die ik invulde, kwam ik op CDA en VVD. Als ik ergens een bloedhekel aan heb zijn het wel die twee partijen. (maakt niet de huidige regering de stemwijzer?)
bij een onafhankelijke stemwijzer kwam ik op groen links en SP. Wel even het tegenovergestelde....
Ik heb geen vertrouwen in de officiele stemwijzer!
Ik ga dus, zoals al jaren, voor de SP. Het allochtonenbeleid van Wilders spreekt me aan, maar de rest van zijn programma totaal niet......
Dat is gewoon onzin, het kan niet zo zijn dat als jij bij bijvoorbeeld de stemwijzer en bij het kieskompas twee keer dezelfde dingen invult, dat je dan bij de stemwijzer opeens het tegenovergestelde zou krijgen foto Denk je nou echt dat de huidige regering zo dom is, en dat niemand van de oppositie partijen daar lucht van krijgt zodat de huidige overheid de wind van voren kan krijgen? Kom op, zeg.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Op maandag 13 november 2006 @ 01:36 schreef The_Agency het volgende: LoL, veel Fok!ers trappen met beide benen in het ogenschijnlijke charisma van Marijnissen. Maar zeg eens eerlijk, kwam de SP ook als bovenste uit de bus in de verschillende stemwijzers die de Fok!ers hebben ingevuld? (even ervan uitgaande dat de stemwijzers op internet een redelijk beeld geven naar inhoud). Waarschijnlijk niet heh... en dan natuurlijk anderen aansporen om vooral naar het inhoudelijke partijprogramma te kijken en (puur als voorbeeld) paupers veroordelen die op de PvdA stemmen vanwege het kontje van Wouter Bos.
Mooi dat je zoveel plezier hebt, maar ik denk dat inderdaad bij een heleboel mensen de SP bovenaan prijkt wat stemadvies betreft bij Stemwijzer en Kieskompas. Check zelf maar eens wat voor stemadviezen gegeven worden .. zul je zien dat SP bij beide hoog staat. Misschien had je dat eerst moeten bekijken voordat je deze onzin ging posten. SP stond bij mij ook bovenaan qua stemadvies, al twijfel ik tussen PvdA en SP.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970) Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
Op dinsdag 14 november 2006 @ 21:22 schreef gday het volgende:
[..]
Mooi dat je zoveel plezier hebt, maar ik denk dat inderdaad bij een heleboel mensen de SP bovenaan prijkt wat stemadvies betreft bij Stemwijzer en Kieskompas. Check zelf maar eens wat voor stemadviezen gegeven worden .. zul je zien dat SP bij beide hoog staat. Misschien had je dat eerst moeten bekijken voordat je deze onzin ging posten. SP stond bij mij ook bovenaan qua stemadvies, al twijfel ik tussen PvdA en SP.
Ik praat geen onzin, maar toch bedankt voor je post, de rest is wel ok foto Fok!-ers zijn geen afspiegeling van de samenleving. Het rare is dat, althans aangenomen wordt, dat Fok!-ers juist meer rechts denkend zijn en dan komt juist de SP als hoogste in deze poll uit de bus? Op z'n minst opmerkelijk te noemen...
Maar goed, zoals ik al eerder zei; ik heb de SP puur als voorbeeld gebruikt in een stukje betoog, niet om het af te zeiken. Als je stemadvies SP is, prima, dan moet je daar dus, zoals ik betoogde, juist op gaan stemmen foto
Op maandag 13 november 2006 @ 21:48 schreef highway101 het volgende:
[..]
Als je de hypotheekaftrek al vanaf 350.000 wil beperken...
Dan praat je nog echt lang niet over miljonairs hoor...
Je praat dan over mensen die een dik huis hebben, en die mensen mogen hun hypotheekrente tot 350.000 gewoon aftrekken, net als de rest van de mensen in het land. Als je meer wilt dan moet je er zelf voor betalen, de gemeenschap betaalt dan niet mee.
quote:
Snap niet dat zoveel mensen in die radicale SP trappen.
Het is een en al maoistisch wat de klok slaat rond Marijnissen (maar die komen niet op tv natuurlijk).
Zo radicaal is de SP niet. Waar baseer jij deze uitspraken op? Op de gekleurde mening van?? Het hele beginsel van de SP is gebaseerd op drie centrale begrippen: menselijke waardigheid, de gelijkwaardigheid van mensen en de solidariteit tussen mensen. (quote uit het beginselprogramma)
quote:
Bovendien willen ze, als ze aan de macht komen, al les 1 van democratie overslaan, namelijk ervoor zorgen dat een partij die hun niet aanstaat (VVD) nooit meer aan de macht zou komen.
Hoe kom je er bij? Is dit een uit z'n verband gerukte uitspraak van iemand? Er zijn meer partijen die precies zo denken over andere partijen, dat is het hele doel van politiek, zorgen dat je invloed krijgt. Of bedoel je dat niet? En kom nu ajb niet aan met de socialistische heilstaat foto
Hoeveel gram onnozelheid past er eigenlijk in je brein? -- TGW
Op woensdag 15 november 2006 @ 03:14 schreef The_Agency het volgende: Het rare is dat, althans aangenomen wordt, dat Fok!-ers juist meer rechts denkend zijn en dan komt juist de SP als hoogste in deze poll uit de bus?
De rechtse posters hebben gewoon een veel grotere bek dan de linkse, en ze plempen veel eerder een voor de hand liggende, makkelijke en onnadenkende reactie op de frontpage. Dat is ook juist het kenmerkende van rechts zijn: minder lang nadenken. foto Zo lijkt het alsof er meer rechtse users zijn dan linkse.
Op maandag 13 november 2006 @ 12:42 schreef vats het volgende: SP bovenaan, wat een links bolwerk foto
Niet te hopen dat de uitslag echt zo is, SP is best leuke partij hoor, Jan is een prima kerel maar laat hun geen land regeren... het is leuk voor de inwoners op korte termijn maar economisch breng je je land aan de afgrond, je concurentie positie gaat er compleet aan.
Anyway Stem tegen, stem geen SP
Precies! en toch ken ik genoeg mensen die SP willen stemmen. Ze zijn ook zo enthousiast over dat feit van gratis openbaar vervoer..jammer dat dat volledig onmogelijk is. Willen ze dat er (veel) minder auto gereden wordt..de grootste melkkoe voor de staat..haha prutsers... een verlies-verlies situatie creeer je er dus mee..
Goeie vrienden komen altijd te laat, en gaan altijd te vroeg weg
Edit: ja dus foto
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
SP 2e
Ehhh hier boven staat dat PvdA boven aan staat en Fok! dus niet rechts is..... Nou nu is het VVD al.... Dus dan klopt niet!
Ik ga in ieder geval op Pvdv stemmen. Deze conservatief liberale partij krijgt van mij groen licht om eens orde op zaken te stellen in de rommel die de PvdA, CDA en VVD hebben achtergelaten (mocht het lukken).
Vooral VVD stemmen, die komen op voor jongeren fotofoto.
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ik doelde namelijk meer op onze grote vrienden Lubbers en Kok.
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
De SP had ook deze keer weer een strakke en solide begroting.
Aan jouw bash reactie hebben we niet zoveel hier. Welke partij stem jij en waarom?
Hoe sterk die wordt en in welke richting, dat hangt van jou (de kiezer) af.
Blanco stemmen is dus je goed recht maar wel jammer.
hoewel mijn persoon de politiek populistiek vind en ik die hele poppenkast en al met vreugde op de boot naar een onbewoond eiland zou zien vertrekken,
zou blanco toch niet de impact hebben die de sp wel zou hebben.
de politiek heeft schijt aan de burger, en schijt aan terug hebben komen we niet verder mee, het is tijd voor ACTIE.
Wilders is in trek schijnbaar foto
Maar zeg eens eerlijk, kwam de SP ook als bovenste uit de bus in de verschillende stemwijzers die de Fok!ers hebben ingevuld? (even ervan uitgaande dat de stemwijzers op internet een redelijk beeld geven naar inhoud). Waarschijnlijk niet heh... en dan natuurlijk anderen aansporen om vooral naar het inhoudelijke partijprogramma te kijken en (puur als voorbeeld) paupers veroordelen die op de PvdA stemmen vanwege het kontje van Wouter Bos.
Waarom denk je dat de enige persoon uit de SP fractie die telkens voor de camera's verschijnt Jan M. is? (ok ok, en soms Agnes K.). Juist, omdat hij het mooi aan elkaar kan praten. Praatjes vullen nog geen gaatjes (!)
Kijk, ik wil niet per se de SP afzeiken, maar ik wil dit puur als illustratief voorbeeld gebruiken waar hypocrisie in stemgedrag door ontstaat. Je kan niet opeens van VVD of CDA stemmer een SPer worden (of andersom, maar dat doet hier minder ter zake).
Dus OF een aanzienlijk deel van Nederland:
a) weet opeens waar het altijd al achter stond en stemt daar naar
b) denkt tactisch zeer slim bezig te zijn en/of valt in de psychologische valkuil van "de underdog geniet bij voorbaat mijn voorkeur"
c) weet gewoon totaal niet meer waarom het op een partij stemt en doet maar wat
Ik neig naar antwoord c) persoonlijk....
Mijn excuses mocht ik iemand hierdoor op de teentjes hebben getrapt.
Mijn advies is trouwens om de poppetjes in de media (voor zover dat kan) te negeren en de (verkorte) partijprogramma's van de verschillende partijen te lezen en van daaruit een partij te kiezen die het meeste bij je past.
Ook zou ik mensen adviseren om vooral hun volksvertegenwoordigers te laten weten dat "negative campaigning" (iets dat overgewaaid is uit de VS helaas en in feite het afzeiken van de tegenstander(s) ) een manier is die vermeden moet worden (tenzij je er wel voor bent natuurlijk).
De afgelopen 4 jaar heeft kabinet Balkenende dan ook vrijwel niets gedaan aan de vervolging van de schuldigen van de bouwfraude, en nu weten we waarom...
Maar blijkbaar wil de helft van Nederland nog wel 4 jaartjes met die corrupte, rechtse, stelende schoften doorgaan... foto
Ik stem in ieder geval Groen Links. ALS die gasten dan al gaan frauderen, dan weet je tenminste dat het geld dat ze eraan overhouden uitgegeven wordt aan een zuinige, milieau-vriendelijke auto foto
Serieus: het is toch 100% belachelijk dat jorritsma en andere oplichters en dieven nog gewoon vrij rondlopen, vaak nog steeds hoge posities bekleden, en gewoon door kunnen gaan... foto
Ongelooflijk dat dit kabinet (CDA-VVD) er de afgelopen jaar totaal niet achteraan heeft gezeten. Zelfde geldt voor Justitie, met wederom een hoofdrol voor Donner. Je kunt bijna niet meer spreken van een regering die het volk dient, alswel van een oplichtersbende die het volk gewoon bedondert. foto
Was een 1 jaar geleden wel anders.
Ik gun het Wilders foto
en Rita "bevehl ist bevehl" Verdonk.
Is de populatie hier op fok dan echt zo achterlijk, of is het te wijten aan hun leeftijd? wie verteld het mij...
Bones left to pick, they radiate and splinter away."
Verder vind ik het mooi dat de kans op een links kabinet ontzettend klein is, SP, GL en PvdA halen samen nevernooit 75 stemmen. De kans op VVD, CDA en een derde (Wilders of Pastoors) is gelukkig een stuk groter. PvdA en CDA zou ik nog wel overleven, alhoewel het niet mijn gewenste coalitie zou zijn.
Links gaat het gelukkig weer niet halen foto
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Kinderboerderij-clubje.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Ik stem erop omdat dat punt heel erg nodig op de politieke agenda moet komen, en al die andere flapdrollen besteden hier totaal geen aandacht aan.
Niet dat dierenwelzijn en milieu nou het enige wat belangrijk is, maar de rest is al grotendeels in orde in NL, en bovendien maken de overige partijen op die onderwerpen geen significant verschil.
Niet te hopen dat de uitslag echt zo is, SP is best leuke partij hoor, Jan is een prima kerel maar laat hun geen land regeren... het is leuk voor de inwoners op korte termijn maar economisch breng je je land aan de afgrond, je concurentie positie gaat er compleet aan.
Anyway Stem tegen, stem geen SP
Kentucky Fried Cruelty
Normale serieuze plannen voor zorg, onderwijs, economie en andere écht belangrijke punten stellen niks voor. Kan je beter niks stemmen, stemmen op een actiegroep is imho stom.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Qua zorg, onderwijs, economie en recht is het -in tegenstelling tot milieu en dierenwelzijn- al behoorlijk voor elkaar in Nederland, en bovendien maken de grote partijen die straks weer de dienst zullen uitmaken op dit gebied toch weinig verschil.
Een one-issue stem dus, omdat ik dat issue momenteel het meest urgent vind, en vooral hoop dat de overige partijen dat signaal eens oppikken en er iets mee doen.
het is dus een fout topic eigenlijk...
Daarom dus geen SP.
Verder hebben ze zeer veel goede standpunten:
Sociaal, maar wel streng voor profiteurs.
En hebben ze zeer goede standpunten op het gebied van het woonbeleid, zorg, Europa, milieu, aanpakken van zakkenvullers, enz. foto
EénNL maakt ook nog een kansje, maar ik ben erg bang dat die alleen maar CDA en VVD aan een meerderheid gaan helpen en voor de rest niks kunnen bereiken.
Het gaat erom dat de SP sterk genoeg wordt om een coalitie te vormen. Na 12 jaar VVD wordt het tijd voor nieuwe inzichten.
En voor je zegt dat het ons land aan de rand van de afgrond brengt: de SP heeft wederom een zeer sterke begroting neergezet, volgens het CPB één van de beteren.
Daarnaast een goed en duidelijk programma voor de beginnende ondernemer. Dat is goed doordacht.
Verder is de SP de enige partij die significant (klinkt als een wasmiddelreclame foto) ingrijpt en toch een overschot houdt. Meer geld bij de bevolking, minder bij de bedrijven maar uiteindelijk weer meer naar de bedrijven doordat mensen het daar weer uitgeven.
En ze bezuinigen het meest op defensie. Of je dat een goed punt vindt, moet je uiteraard voor jezelf uitmaken. Ik vind van wel. Maar politiek is ook subjectief.
Voor een liberaal en sociaal beleid foto
Voor een rechtvaardig, solide en moreel land waar we trots op mogen zijn!!! foto
kom naar buiten kerol.
Dan praat je nog echt lang niet over miljonairs hoor...
Snap niet dat zoveel mensen in die radicale SP trappen.
Het is een en al maoistisch wat de klok slaat rond Marijnissen (maar die komen niet op tv natuurlijk).
Bovendien willen ze, als ze aan de macht komen, al les 1 van democratie overslaan, namelijk ervoor zorgen dat een partij die hun niet aanstaat (VVD) nooit meer aan de macht zou komen.
En leuk dat je toch echt om de dieren denkt foto
A. Verantwoordelijk voordatgeen en het kon laten gebeuren ;
B. Toen haar onweerlegbare feiten werden verstrekt, zij dit wilde negeren cq afdoen ("De man -klokkenluider- is een canard!")
Hoewel er punten van deze partij zijn waarin ik mij wel kan vinden, stem ik er niet op, omdat ik o.a. vind dat daar een grote naieviteit heerst en geen vertrouwen heb in hun aanpak van excessen.
Vandaar dat het mooi, en tevens verrassend is dat de SP zo hoog eindigt hier foto
edit: Oh en trouwens, iedereen die wel mag, maar niet gaat stemmen is echt heel dom bezig, op talloze plekken in de wereld mogen de mensen NIET stemmen, oftewel leven niet in een democratie, ik vind het een plicht van elke westerling om gebruik te maken van het stemrecht, mij maakt het niet uit wat je stemt, als je maar stemt.
Wel grappig dat hier op fok de SP bovenaan staat, bij de meeste nieuwsberichten lijkt het altijd dat cda en VVD in 't voordeel is maar dat valt dus gelukkig erg mee foto
Like trump...
Hebben die mensen de afgelopen 3 jaar niet in Ned. gewoont ofzo?
bij een onafhankelijke stemwijzer kwam ik op groen links en SP. Wel even het tegenovergestelde....
Ik heb geen vertrouwen in de officiele stemwijzer!
Ik ga dus, zoals al jaren, voor de SP.
Het allochtonenbeleid van Wilders spreekt me aan, maar de rest van zijn programma totaal niet......
Zembla docu: Afrekenen met de bouwfraude.
[url=http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.tv.Zembla.bb_20061112_asf&ns_type=clickout&ns_url=[http]http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.tv.Zembla.bb_20061112_asf&ns_type=clickout&ns_url=[http[/url]://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zembla/bb.20061112.asf]
Te walgelijk, nu zittende 2e kamerleden waaronder ook de vice-voorzitter, wisten overal vanaf. Annemarie Jorritsma die er vuistdiep inzit en begint te flippen als ze er mee wordt geconfronteerd. Er is gigantisch gemanipuleerd door politici.
Ook een leuk detail: er is voor een minimum aan 25 miljard gefraudeerd. Hoeveel aan boetes de bedrijven hebben gekregen? 475 miljoen.
Normen en waarden?!?! My fucking ass. Weg met deze smerige ratten, ze hebben ons allemaal opgelicht? Waar is de media als je ze nodig hebt, want deze uitzending van Zembla lijkt compleet te worden genegeerd.
foto
Liefst zie ik een zo liberaal mogelijk beleid waarin de onderlagen worden geholpen, de overheid zaken als OV etc. etc. etc. beheert. Gewoon zorgen dat niemand in armoede leeft, er goede zorg is etc. en verder, als dat is geregeld, mensen hun eigen boontjes laten doppen foto
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
Fok!-ers zijn geen afspiegeling van de samenleving. Het rare is dat, althans aangenomen wordt, dat Fok!-ers juist meer rechts denkend zijn en dan komt juist de SP als hoogste in deze poll uit de bus?
Op z'n minst opmerkelijk te noemen...
Maar goed, zoals ik al eerder zei; ik heb de SP puur als voorbeeld gebruikt in een stukje betoog, niet om het af te zeiken. Als je stemadvies SP is, prima, dan moet je daar dus, zoals ik betoogde, juist op gaan stemmen foto
Het hele beginsel van de SP is gebaseerd op drie centrale begrippen: menselijke waardigheid, de gelijkwaardigheid van mensen en de solidariteit tussen mensen. (quote uit het beginselprogramma) Hoe kom je er bij? Is dit een uit z'n verband gerukte uitspraak van iemand? Er zijn meer partijen die precies zo denken over andere partijen, dat is het hele doel van politiek, zorgen dat je invloed krijgt. Of bedoel je dat niet? En kom nu ajb niet aan met de socialistische heilstaat foto
-- TGW
foto
Zo lijkt het alsof er meer rechtse users zijn dan linkse.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken