Nieuws
Ook vrijdag minder treinen door sneeuw

De strenge vorst en de hevige sneeuwval hebben er voor gezorgd dat de NS nu extra veel defecte treinen heeft. Bovendien kunnen er minder treinstellen gekoppeld en ontkoppeld worden. Daarom is de NS niet in staat om zoveel treinen als normaal in te zetten.
Ook vandaag reden er op veel trajecten in het westen en het midden van het land al minder treinen. Waar wel treinen reden, reden die vaak met forse vertragingen. De NS zal vrijdagochtend beslissen tot wanneer de noodmaatregel van kracht zal blijven.
En nu iets wat we niet voorzien hadden? foto
Trusten lieve mensen... foto
9 van de 10 treinen rijden op tijd zeiden ze toch? er rijden niet eens 10 treinen!
edit: uhh.. is jvnkie onze dorpsschyzofreen?! trusten jullie.. foto
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
edit:\ niet junkie maar jvnkie...
Dit klinkt net als het 'bladeren op de rails probleem', er rijden al 150 jaar treinen, en nu pas hebben we er last van!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
foto
Maar verder, de weg zal wel weer druk zijn met al die sukkels die alleen op zondag naar t bos rijden en morgen 40 karren op de A2.
foto
Wel de prijs vet verhogen maar geen verbeteringen.
Ze zouden eerst eens alles moeten beter maken.
Excuus daalijk bij de 2de kamer als het ze niet gelukt is 80% op tijd te laten lopen.
1. maart 2005 was te koud.
2. er lichen te veel bladeren op de rail's
3. Prorail doet ze werk niet goed.
4.Etc..
NS fotofotofotofoto
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
[edit:toevoeging]NS is een afkorting van Nederlandse Spoorwegen, dus meervoud. Weet alleen niet of je bij een afkorting daar rekening mee moet houden...
Even een kleine correctie van je hersenloze gezwets:
excusses = excuses
daalijk = dadelijk
lichen = liggen
rail's = rails
Probeer het daarna nog eens met een normaal verhaal
Daarnaast kan ik me voorstellen dat het Nederlandse materiaal er niet op berekend is daar dit een uitzonderlijke sneeuw hoeveelheid betreft. Ook de kou is extreem. Zie de diverse nieuwsberichten en je zal zien dat dit al jaren niet meer is voorgekomen.
Het net in Scandinavië is waarschijnlijk op eenzelfde manier afgestemd op het klimaat; De wisselverwarmers zullen er wel gewoon meer verstoken.
Mensen hebben echt een chronisch gebrek aan beoordelingsvermogen. Maar al te vaak hoor je mensen zwart-wit oplossingen bedenken voor dingen die van een duidelijk statistisch karakter zijn. foto
tja op de wegen bevriest zelfs pekelwater
hoe wil je dan die eens in de zoveel jaar vries-zooi tegenhouden ??
wisselverwarming op 110 graden ??
ga maar ff verder met klagen !!
Iedereen loopt altijd te kutten over de NS terwijl meestal prorail schuldig is.
Was gewoon eerder op mijn werk dan dat ik normaal gesproken ben foto
1 spoorwegmaatschappij in Nederland [Nederlandse Spoorwegen]
NS is dus meervoud, het zijn de Nederlandse spoorwegEN
ONTOPIC:
De NS moeten gewoon niet zo zeuren en niet iedere keer een excuus zoeken voor de problemen die ze hebben. Heb gisteren gewoon twee uur vertraging opgelopen. Eerste uur omdat er geen machinist was en het tweede uur vanwege ????
Waarom zeurt er niemand over auto's die zich begeven of snelwegen waar een laag ijs op ligt? Omdat op een bedrijf zeuren leuker is dan tegen jezelf?
Het schijnt zo te zijn dat de NS de wissels op één stand wil houden.
Dus: De NS doet haar werk niet goed.
Let's plant a tree
Enne trouwens, als er een dikke laag ijs op mijn auto ligt dan sta ik een kwartier eerder op en maak ik m ijsvrij. Tis wel jammer dat naar A'dam rijden geen zin heeft met al die files, dus ik ben veroordeeld om met de trein te gaan.
In de zomer is het te warm, trekken de rails krom door extreme hitte, in de herfst liggen er te veel bladeren op de rails, in de winter ligt er te veel sneeuw. Ben benieuwd wat ze voor de lente binnenkort gaan verzinnen, te veel bijen misschien.
Al met al, NS foto
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken