In Iran zijn de verkrachters van een Nederlandse vrouw geëxecuteerd. De openbare ophanging van de twee Afghanen vond plaats in de stad Saveh, zo zegt het Iraanse persbureau IRNA.
Tegelijkertijd werd in de stad Qom een drugssmokkelaar opgehangen. Volgens het Franse persbureau AFP komt het aantal executies in Iran voor 2007 op 252. Met dank aan Frank voor de submit.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
straffen: prima, maar geen mens heeft het recht iemand ander's leven te nemen. Dat maakt deze mens niets beter dan een moordenaar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Waar was dat gebeurd? Daar of in Nederland? (die verkrachting bedoel ik dan)
Not all chemicals are bad. Without chemicals such as hydrogen and oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in alcoholic drinks
Mensen die voor doodstraf zijn snappen het niet zo goed. Doodstraf is voor dat soort mensen vaak geen straf maar een bevrijding. Als je ze echt wilt straffen dan zijn daar veel betere manieren voor.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:18 schreef DeWaarheidDoetPijn het volgende: Mensen die voor doodstraf zijn snappen het niet zo goed. Doodstraf is voor dat soort mensen vaak geen straf maar een bevrijding. Als je ze echt wilt straffen dan zijn daar veel betere manieren voor.
Die de maatschappij bakken met geld kosten. Nu kost het je een stuk touw, wat je geleidelijk kunt afschrijven, en een stuk hout voor een podium...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard. Chuck Norris is always in control
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:18 schreef Snatched het volgende:
[..]
Nee, iemands leven verkankeren door haar te verkrachten, dat maakt je een aanwinst voor de maatschappij. Ik ben voor de invoer in NL.
Tjah het lastige punt in deze is natuurlijk dat de kans bestaat dat onschuldige mensen omkomen... er worden genoeg fouten gemaakt
Castratie?
Not all chemicals are bad. Without chemicals such as hydrogen and oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in alcoholic drinks
Op Wednesday 7 November 2007 @ 15:18 schreef DeWaarheidDoetPijn het volgende: Mensen die voor doodstraf zijn snappen het niet zo goed. Doodstraf is voor dat soort mensen vaak geen straf maar een bevrijding. Als je ze echt wilt straffen dan zijn daar veel betere manieren voor.
Kan zijn maar we hebben er in ieder geval geen last meer van.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:18 schreef DeWaarheidDoetPijn het volgende: Mensen die voor doodstraf zijn snappen het niet zo goed. Doodstraf is voor dat soort mensen vaak geen straf maar een bevrijding. Als je ze echt wilt straffen dan zijn daar veel betere manieren voor.
Dan ben ik voor de "bevrijding" van dat soort typetjes.. win-win situatie imo.. foto
ik vind de nederlands manier van straffen toch beter.
wat zegt u nu? u heeft iemand verkracht en voor de rest van haar leven getraumatisseert?? hier heeft een prikstok, ga maar even 2 uurtjes prikken met vergoeding van de reiskosten en lunchkosten uiteraard. heeft u daar geen zin in? ok 1 uurtje moet het ook wel doen. !!!
vind ik wel een hele harde straf hoor.( hoe erg het ook is voor het slachoffer daa rniet van )
Ik vind dat er voor bepaalde zaken best de doodstraf gegeven mag worden. Maar, daar moet wel iets van een raad voor worden opgezet, en alleen zaken waar het overduidelijk is dat de persoon in kwestie de dader is.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:18 schreef Snatched het volgende: Nee, iemands leven verkankeren door haar te verkrachten, dat maakt je een aanwinst voor de maatschappij. Ik ben voor de invoer in NL.
Met alle respect: of de dader dood is of niet, maakt voor het slachtoffer op zich niets uit. Als de dader opgesloten zit, weet het slachtoffer ook dat hij niks meer kan doen.
En verder: ik ben ten stelligste tegen doodstraf. Het maakt de maatschappij (die hebben er immers voor gekozen) niet beter dan moordenaars. En ik wil niet in een maatschappij van moordenaars en aanhangers wonen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:18 schreef DeWaarheidDoetPijn het volgende: Mensen die voor doodstraf zijn snappen het niet zo goed. Doodstraf is voor dat soort mensen vaak geen straf maar een bevrijding. Als je ze echt wilt straffen dan zijn daar veel betere manieren voor.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:21 schreef Dynamical het volgende: fotofoto Geen mens verdient de doodstraf. Als je iemand anders straft door hem te doden ben je een ordinaire moordenaar en verdien je ook straf.
Nee hoor, hij begon, niet wij foto Als het onomstotelijk bewezen is vind ik het helemaal niet erg dat die dood is
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met alle respect: of de dader dood is of niet, maakt voor het slachtoffer op zich niets uit. Als de dader opgesloten zit, weet het slachtoffer ook dat hij niks meer kan doen.
En verder: ik ben ten stelligste tegen doodstraf. Het maakt de maatschappij (die hebben er immers voor gekozen) niet beter dan moordenaars. En ik wil niet in een maatschappij van moordenaars en aanhangers wonen.
Dus mensen zoals : Marc Dutroux , Albert Fish, Charles Manson, Aleksander Pitsjoeskin enz. Verdienen niet de doodstraf vind jij ? die kunnen nog rehabiliteren volgens jou ?
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met alle respect: of de dader dood is of niet, maakt voor het slachtoffer op zich niets uit. Als de dader opgesloten zit, weet het slachtoffer ook dat hij niks meer kan doen.
En verder: ik ben ten stelligste tegen doodstraf. Het maakt de maatschappij (die hebben er immers voor gekozen) niet beter dan moordenaars. En ik wil niet in een maatschappij van moordenaars en aanhangers wonen.
Als het volgens jouw voor het slachtoffer niets uit maakt dan heb ik toch liever de doodstraf. Kost de maatschappij iets minder
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:27 schreef Cheva het volgende: Dus mensen zoals : Marc Dutroux , Albert Fish, Charles Manson, Aleksander Pitsjoeskin enz. Verdienen niet de doodstraf vind jij ?
Klopt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik hoop niet dat de mensen die zeiken over die "achterlijke cultuur in Iran" nu zo prominent aanwezig zijn met zeggen dat ze het een goede zaak vindt dat de desbetreffende persoon de doodstraf krijgt. foto.
De doodstraf is gewoon middeleeuws en barbaars, dat hoort niet in een verlicht land als Nederland.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
Op Wednesday 7 November 2007 @ 15:27 schreef Cheva het volgende:
[..]
Dus mensen zoals : Marc Dutroux , Albert Fish, Charles Manson, Aleksander Pitsjoeskin enz. Verdienen niet de doodstraf vind jij ? die kunnen nog rehabiliteren volgens jou ?
Kunnen ze niet meer nee.
Toch vind ik het uit principe beter om ze op te sluiten ipv de doodstraf te geven.
Goede zaak. Iran gaat dus beter met verkrachters om dan Nederland.
Beide is niet ideaal, want Iran's methode is wat te extreem, maar in Nederland zou die vrouw na 3 jaar die gasten al weer op straat tegenkomen wanneer ze onderweg is naar haar psychiater...
Mensen die tegen de doodstraf zijn, zijn of gelovig, of ze weten gewoon niet wat soort zieken geesten er rondlopen.
Waarom zieken geesten die niet kunnen rehabiliteren in een cel zetten, het kost alleen maar geld. En de kans dat ze ontsnappen bestaat ook nog, zoals we in het nieuws hebben gemerkt de laaste tijd.
Op Wednesday 7 November 2007 @ 15:17 schreef spijkerbroek het volgende: doodstraf foto
straffen: prima, maar geen mens heeft het recht iemand ander's leven te nemen. Dat maakt deze mens niets beter dan een moordenaar.
waarom verdient iemand die een ander al zijn recht ontneemt niet de doodstraf? dan heb ik het dus de doodstraf als straf voor moord en niet dood door schuld oid, in dit geval ben ik tegen de doodstraf. lastig onderwerp foto
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:31 schreef MassiveM het volgende: Ik denk dat je beter dood kan zijn dan dat je als verkrachter in de gevangenis komt daar.. Het zijn geen Nederlandse gevangenissen....
Da's dus een goede straf.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Goeie zaak. Vraag maar aan Herman du Bois en Wilco Viets. die zijn het hier vast mee eens.
In Iran hebben ze vast een eerlijk proces gehad. Zoiets van "als je zegt dat je het gedaan hebt dan breken we je andere knieschijf en vingers en tenen niet"
Men kent een volk aan de manier waarop het zijn gevangenen behandelt. Doden is primitief. Maar dat scheelt niets, merk ik aan de reacties hier foto
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling. WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
foto oprotten met dit soort rare Gristenlijke - gedachtens... Er zijn zéker mensen die een kogel verdienen, zieke wezens dienen opgeruimd te worden! Al ben ik toch voor marteling en dáárna dood!
Ik ben tegen de doodstraf. Wat nou als later blijkt dat deze mannen het niet gedaan hebben en dat ze tot een bekentenis gedwongen zijn (hetgeen me niks zou verbazen gezien het feit dat het om Iran gaat).
Doodstraf en mensen die de doodstraf aanhangen fotofoto
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:25 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij begon, niet wij foto Als het onomstotelijk bewezen is vind ik het helemaal niet erg dat die dood is
Nee, als jij straks onder een auto komt en dood bent vind ik dat ook niet erg. Dat is dus geen argument.
En je kunt nooit met 100% zekerheid vaststellen dat iemand schuldig is. Herinner jij je Wilco Viets nog? Veroordeeld omdat vast stond dat hij Christel Ambrosius had vermoord. Jaren later bleek hij niet de dader te zijn. Of ken je Cees B. nog? Ook van hem was onomstotelijk vast komen te staan dat hij Nienke Kleiss had vermoord. Bleek ook onterecht. Of wat dacht je van Lucia de B.? Zou een gevaarlijke seriemoordenares zijn, kreeg als eerste levenslang met tbs en dwangverpleging. Nu blijkt dat er grove fouten gemaakt zijn en dat ze waarschijnlijk op vrije voeten komen.
Allemaal mensen waarvan onomstotelijk vast stond dat zij de dader waren. Als wij hier de doodstraf hadden waren deze onschuldige mensen nu dood. Zou jij dat op je geweten willen hebben.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:35 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Nee, als jij straks onder een auto komt en dood bent vind ik dat ook niet erg. Dat is dus geen argument.
En je kunt nooit met 100% zekerheid vaststellen dat iemand schuldig is. Herinner jij je Wilco Viets nog? Veroordeeld omdat vast stond dat hij Christel Ambrosius had vermoord. Jaren later bleek hij niet de dader te zijn. Of ken je Cees B. nog? Ook van hem was onomstotelijk vast komen te staan dat hij Nienke Kleiss had vermoord. Bleek ook onterecht. Of wat dacht je van Lucia de B.? Zou een gevaarlijke seriemoordenares zijn, kreeg als eerste levenslang met tbs en dwangverpleging. Nu blijkt dat er grove fouten gemaakt zijn en dat ze waarschijnlijk op vrije voeten komen.
Allemaal mensen waarvan onomstotelijk vast stond dat zij de dader waren. Als wij hier de doodstraf hadden waren deze onschuldige mensen nu dood. Zou jij dat op je geweten willen hebben.
Laten we zeggen als het op camera staat, of als er meerdere getuigen zijn en dat was bij geen van die zaken zo.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:31 schreef Cheva het volgende: Mensen die tegen de doodstraf zijn, zijn of gelovig, of ze weten gewoon niet wat soort zieken geesten er rondlopen.
Waarom zieken geesten die niet kunnen rehabiliteren in een cel zetten, het kost alleen maar geld. En de kans dat ze ontsnappen bestaat ook nog, zoals we in het nieuws hebben gemerkt de laaste tijd.
Ik weet heel goed wat voor zieke mensen er rond lopen. Mijn vriendin is gedragsdeskundige en werkt dagelijks met hele zieke mensen, ook mensen die dingen doen die we later op fok lezen. En toch ben ik tegen de doodstraf.
Dit is wel een interessant dilemma. Ik wil er niet weer over beginnen, maar vorig jaar ben ik in Jordanië levensgevaarlijk verwond geraakt omdat een man vond dat hij wraak moest nemen voor de Israelische inval in Libanon en het feit dat 20 jaar daarvoor zijn twee broers die bij de Hezbollah zaten, om het leven waren gekomen door Israel. (voor meer info: http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/samenleving/070904_jordanie)
Die man heeft mij levensgevaarlijk verwond, ervoor gezorgd dat een vriendin van me een jaar in een rolstoel heeft gezeten en een andere reisgenoot is overleden. Deze man heeft ook de doodstraf, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog wel worstel met de vraag of dat wel de goede manier is om iemand te straffen. Hij hoeft van mij niet dood, van de andere kant, hij wist erg goed waar hij mee bezig was, want hij heeft het al die jaren gepland. Dit is wel een dilemma wat me 's nachts nog weleens wakker houdt.
Ik was vroeger wel heel erg voor de doodstraf, maar ik had nooit verwacht om zelf op deze manier ermee geconfronteerd te worden en het heeft mijn kijk erop wel genuanceerd.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
hypocriete reacties weer, het is onmogelijk om iets 100% zeker te bewijzen, daarom is het ook niet goed om iemand onomkeerbaar te straffen (zoals de doodstraf). Sluit hem dan voor de rest van zijn leven op.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:38 schreef Cheva het volgende:
[..]
Laten we zeggen als het op camera staat, of als er meerdere getuigen zijn en dat was bij geen van die zaken zo.
Ken je James Earle? Een man die in de vs ter dood is gebracht omdat meerdere mensen hem een man in de metro dood hadden zien schieten. Ook op videobeelden stond een man die op hem leek. Een paar dagen na zijn executie kwam onomstotelijk bewijs dat hij het onmogelijk gedaan kon hebben omdat hij niet eens in de buurt van die plaats is geweest.
Ik ben tegen de doodstraf. Wat nou als later blijkt dat deze mannen het niet gedaan hebben en dat ze tot een bekentenis gedwongen zijn (hetgeen me niks zou verbazen gezien het feit dat het om Iran gaat).
Doodstraf en mensen die de doodstraf aanhangen fotofoto
Ik ben ook tegen de doodstraf zoals het nu in de meeste gevallen is. Niet alleen vanwege het punt wat jij noemde maar vooral omdat het te makkelijk is voor de daders. Hun slachtoffers moeten de rest van hun leven er mee rondlopen en voor de daders is het na de doodstraf over voor ze.
Gewoon 20 jaar opsluiten, kei en keihard laten werken, en dan wanneer ze denken dat hun straf erop zit alsnog de doodstraf geven. Dat is pas iemand betaalt zetten voor het vernaggelen van andermans leven.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:43 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende: hypocriete reacties weer, het is onmogelijk om iets 100% zeker te bewijzen, daarom is het ook niet goed om iemand onomkeerbaar te straffen (zoals de doodstraf). Sluit hem dan voor de rest van zijn leven op.
Ja hoor, dat is wel mogelijk. Namelijk als je gepakt wordt vlak nadat je iets gedaan hebt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
Wat heeft die vrouw gekregen voor buitenechtelijke sex?
...ja Iran is vreemd
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar! Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
Op Wednesday 7 November 2007 @ 15:42 schreef Snapcount2 het volgende: Dit is wel een interessant dilemma. Ik wil er niet weer over beginnen, maar vorig jaar ben ik in Jordanië levensgevaarlijk verwond geraakt omdat een man vond dat hij wraak moest nemen voor de Israelische inval in Libanon en het feit dat 20 jaar daarvoor zijn twee broers die bij de Hezbollah zaten, om het leven waren gekomen door Israel. (voor meer info: http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/samenleving/070904_jordanie)
Die man heeft mij levensgevaarlijk verwond, ervoor gezorgd dat een vriendin van me een jaar in een rolstoel heeft gezeten en een andere reisgenoot is overleden. Deze man heeft ook de doodstraf, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog wel worstel met de vraag of dat wel de goede manier is om iemand te straffen. Hij hoeft van mij niet dood, van de andere kant, hij wist erg goed waar hij mee bezig was, want hij heeft het al die jaren gepland. Dit is wel een dilemma wat me 's nachts nog weleens wakker houdt.
Ik was vroeger wel heel erg voor de doodstraf, maar ik had nooit verwacht om zelf op deze manier ermee geconfronteerd te worden en het heeft mijn kijk erop wel genuanceerd.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling. WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:20 schreef Proxima het volgende:
[..]
Door die vrouw te verkrachten hebben ze de leven van die vrouw ontnomen. You take something you give something foto
dat staat toch niet in verhouding. Die vrouw leeft toch nog gewoon, ze is zelfs vrij om te gaan en staan waar ze wil.
Zo jammer al die reacties van goedzo, en wordt tijd dat ze het invoeren in NL. totdat één van jullie per ongeluk onder invloed van drank of drugs of puur in de val gelokt een keer over de schreef gaat, dank jank je wel anders. Rot dan op naar een barbaars land waar ze wel dergelijke straffen voeren, sukkels! foto
De vraag is hoe goed die Iraniers hebben onderzocht of deze mannen deze vrouw heeft verkracht. Mocht het uitwijzen dat het echt zo is dan mag hij van mij opgehangen worden.
bijzonder, moet volgends de sharia de vrouw niet gestenigd worden tot de dood nadat ze verkracht is? foto
of geld dat alleen voor inheemse vrouwen?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
Op woensdag 7 november 2007 @ 15:18 schreef Snatched het volgende:
[..]
Nee, iemands leven verkankeren door haar te verkrachten, dat maakt je een aanwinst voor de maatschappij. Ik ben voor de invoer in NL.
... dus dat een verkrachter met zijn gedachten richting old sparky maar meteen doorzet en zijn slachtoffer afmaakt in de hoop dat het forensisch bewijs niet genoeg is om hem te veroordelen?
Amerikaanse toestanden in Nederland nee dank je. Ik ben blij dat ik geen gun thuis hoef te hebben om me veilig te voelen.
Nee jij bent een toonbeeld van beschaving. Idd. Petje af hoor! foto
iedereen die voor is: jullie zijn allemaal stuk voor stuk van de pot gerukt.
de doodstraf valt niet te rechtvaardigen. er moet echt wat fundamenteels mis zijn met de opvoeding die jullie gehad hebben. zal ik eens stug volhouden dat jij me verkracht heb? kijken hoe leuk je het dan vindt. en zelfs al heb je het gedaan, dan zou ik je lekker lang laten werken om de kosten van het zooitje dat je gemaakt heb te dekken, plus nog een beetje extra. Voor mij hoeven criminelen niet terug de samenleving in hoor. sommigen verpesten beide kansen in een keer. Maar laat ze maar lekker nuttig bezig zijn. Het riool moet ook schoon gemaakt worden toch? Je kunt ze ook prima laten werken in een mijn of als bouwvakker op een of andere afgelegen locatie. de vmbo opleiding die daarvoor nodig is hebben ze toch al.
Chuck Norris is always in control
-From Belgium
straffen: prima, maar geen mens heeft het recht iemand ander's leven te nemen.
Dat maakt deze mens niets beter dan een moordenaar.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
Waar was dat gebeurd? Daar of in Nederland?
(die verkrachting bedoel ik dan)
Chuck Norris is always in control
Nu kost het je een stuk touw, wat je geleidelijk kunt afschrijven, en een stuk hout voor een podium...
Chuck Norris is always in control
Dit is een passende straf!!
In nederland zou je 3 jr krijgen, want hier hebben de verdachten natuurlijk niet zo'n fijne jeugd gehad, een geel fietsje ipv een blauwe...enzo.!!
You take something you give something foto
Castratie?
Als je iemand anders straft door hem te doden ben je een ordinaire moordenaar en verdien je ook straf.
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
wat zegt u nu? u heeft iemand verkracht en voor de rest van haar leven getraumatisseert?? hier heeft een prikstok, ga maar even 2 uurtjes prikken met vergoeding van de reiskosten en lunchkosten uiteraard. heeft u daar geen zin in? ok 1 uurtje moet het ook wel doen. !!!
vind ik wel een hele harde straf hoor.( hoe erg het ook is voor het slachoffer daa rniet van )
Maar, daar moet wel iets van een raad voor worden opgezet, en alleen zaken waar het overduidelijk is dat de persoon in kwestie de dader is.
Als de dader opgesloten zit, weet het slachtoffer ook dat hij niks meer kan doen.
En verder: ik ben ten stelligste tegen doodstraf. Het maakt de maatschappij (die hebben er immers voor gekozen) niet beter dan moordenaars. En ik wil niet in een maatschappij van moordenaars en aanhangers wonen.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Chuck Norris is always in control
Doodstraf foto
http://www.xkcd.nl/ Simple Fast Image Hosting
Als het onomstotelijk bewezen is vind ik het helemaal niet erg dat die dood is
Geef ze een gevangenisstraf ofzo...
kut-Iran.
In Mekka
Dat is pas leuk
Chuck Norris is always in control
hulde voor het rechtsysteem foto
Kost de maatschappij iets minder
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Model-FoKKKers... foto
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
De doodstraf is gewoon middeleeuws en barbaars, dat hoort niet in een verlicht land als Nederland.
In Mekka
Dat is pas leuk
Toch vind ik het uit principe beter om ze op te sluiten ipv de doodstraf te geven.
Beide is niet ideaal, want Iran's methode is wat te extreem, maar in Nederland zou die vrouw na 3 jaar die gasten al weer op straat tegenkomen wanneer ze onderweg is naar haar psychiater...
Waarom zieken geesten die niet kunnen rehabiliteren in een cel zetten, het kost alleen maar geld. En de kans dat ze ontsnappen bestaat ook nog, zoals we in het nieuws hebben gemerkt de laaste tijd.
lastig onderwerp foto
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
In Iran hebben ze vast een eerlijk proces gehad. Zoiets van "als je zegt dat je het gedaan hebt dan breken we je andere knieschijf en vingers en tenen niet"
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
foto oprotten met dit soort rare Gristenlijke - gedachtens... Er zijn zéker mensen die een kogel verdienen, zieke wezens dienen opgeruimd te worden! Al ben ik toch voor marteling en dáárna dood!
Ik ben tegen de doodstraf. Wat nou als later blijkt dat deze mannen het niet gedaan hebben en dat ze tot een bekentenis gedwongen zijn (hetgeen me niks zou verbazen gezien het feit dat het om Iran gaat).
Doodstraf en mensen die de doodstraf aanhangen fotofoto
En je kunt nooit met 100% zekerheid vaststellen dat iemand schuldig is. Herinner jij je Wilco Viets nog? Veroordeeld omdat vast stond dat hij Christel Ambrosius had vermoord. Jaren later bleek hij niet de dader te zijn. Of ken je Cees B. nog? Ook van hem was onomstotelijk vast komen te staan dat hij Nienke Kleiss had vermoord. Bleek ook onterecht. Of wat dacht je van Lucia de B.? Zou een gevaarlijke seriemoordenares zijn, kreeg als eerste levenslang met tbs en dwangverpleging. Nu blijkt dat er grove fouten gemaakt zijn en dat ze waarschijnlijk op vrije voeten komen.
Allemaal mensen waarvan onomstotelijk vast stond dat zij de dader waren. Als wij hier de doodstraf hadden waren deze onschuldige mensen nu dood. Zou jij dat op je geweten willen hebben.
En als jij iemand gijzelt, zou je geen gevangenisstraf mogen krijgen foto
Hopelijk snap je dat je punt niet valide is..... maar dat betwijfel ik.
Je post is btw erg sneu foto
Die man heeft mij levensgevaarlijk verwond, ervoor gezorgd dat een vriendin van me een jaar in een rolstoel heeft gezeten en een andere reisgenoot is overleden. Deze man heeft ook de doodstraf, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog wel worstel met de vraag of dat wel de goede manier is om iemand te straffen. Hij hoeft van mij niet dood, van de andere kant, hij wist erg goed waar hij mee bezig was, want hij heeft het al die jaren gepland. Dit is wel een dilemma wat me 's nachts nog weleens wakker houdt.
Ik was vroeger wel heel erg voor de doodstraf, maar ik had nooit verwacht om zelf op deze manier ermee geconfronteerd te worden en het heeft mijn kijk erop wel genuanceerd.
Niet alleen vanwege het punt wat jij noemde maar vooral omdat het te makkelijk is voor de daders. Hun slachtoffers moeten de rest van hun leven er mee rondlopen en voor de daders is het na de doodstraf over voor ze.
Gewoon 20 jaar opsluiten, kei en keihard laten werken, en dan wanneer ze denken dat hun straf erop zit alsnog de doodstraf geven. Dat is pas iemand betaalt zetten voor het vernaggelen van andermans leven.
...ja Iran is vreemd
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Zo jammer al die reacties van goedzo, en wordt tijd dat ze het invoeren in NL. totdat één van jullie per ongeluk onder invloed van drank of drugs of puur in de val gelokt een keer over de schreef gaat, dank jank je wel anders. Rot dan op naar een barbaars land waar ze wel dergelijke straffen voeren, sukkels! foto
Mocht het uitwijzen dat het echt zo is dan mag hij van mij opgehangen worden.
of geld dat alleen voor inheemse vrouwen?
Nederlandse man geëxecuteerd in Iran vanwege verkrachtingszaak.
waren de reacties heel anders geweest,......
Verdiende loon (en dit zeg ik niet omdat he teen nederlandse betreft)
Chuck Norris is always in control
Amerikaanse toestanden in Nederland nee dank je. Ik ben blij dat ik geen gun thuis hoef te hebben om me veilig te voelen.
Nee jij bent een toonbeeld van beschaving. Idd. Petje af hoor! foto
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
Hell, ik twijfel zelfs aan de handelingsbekwaamheid van Nederlandse rechtbanken.
Wat een hypocricie.
Anders is het altijd mensenrechten dit, mensenrechten dat en nu zou het ineens 'in orde' zijn.
Denk toch eens na.
de doodstraf valt niet te rechtvaardigen. er moet echt wat fundamenteels mis zijn met de opvoeding die jullie gehad hebben. zal ik eens stug volhouden dat jij me verkracht heb? kijken hoe leuk je het dan vindt. en zelfs al heb je het gedaan, dan zou ik je lekker lang laten werken om de kosten van het zooitje dat je gemaakt heb te dekken, plus nog een beetje extra. Voor mij hoeven criminelen niet terug de samenleving in hoor. sommigen verpesten beide kansen in een keer. Maar laat ze maar lekker nuttig bezig zijn. Het riool moet ook schoon gemaakt worden toch? Je kunt ze ook prima laten werken in een mijn of als bouwvakker op een of andere afgelegen locatie. de vmbo opleiding die daarvoor nodig is hebben ze toch al.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken