Nieuws
Belgische moslima zwicht voor bedreigingen

De eerste dreigbrief kwam op 24 november binnen bij het Ledegemse delicatessenbedrijf Remmery. De schrijver eiste toen dat Amzil haar hoofddoek thuis zou laten. Toen de vrouw daar gehoor aan gaf eiste de briefschrijver in nieuwe brieven haar ontslag. Een man uit Kortrijk die in verband met deze zaak werd aangehouden werd enkele dagen later weer vrijgelaten.
Het is niet duidelijk waarom juist Amzil tot mikpunt werd gekozen. In de brieven, ondertekend met N.V.V. (Nieuw Vrij Vlaanderen) en J.R. (Jack Ruby), werden ook andere ondernemers die moslims tewerk stellen gewaarschuwd. De zaak leidde tot veel beroering in België. Amzil en haar werkgever werden zelfs ontvangen door koning Albert.

Naïma Amzil en haar werkgever
extreem-rechts foto
Werkt er een, is het ook niet goed! WAT WILLEN JULLIE NOU???
Volgens mij weten ze het zelf niet meer. Extreem rechts begint wel erg veel te lijken op een zootje ongeregeld. weten zelf niet eens wat ze willen.. *R0FL*
Ik vind ook dat een hoofddoek niet in ons straatbeeld past, maar als een vrouw dat ding niet meer draagt moet ze met rust worden gelaten.
Serieus, slechte zaak, goed van die baas dat hij zijn poot stijf heeft gehouden!
Wat een idioote actie om juist haar te pakken, zou het niets persoonlijks kunnen zijn?
duimen dat ze die rotzakken snel pakken.
Ik hoop dat ze de dader(s) zsm vinden.
Inderdaad.. De extreempjes (bijv. extreem rechts vs. extreem moslim vs. extreem whatever..) zijn natuurlijk bang voor elkaar omdat ze weten hoe gestoord extremen kunnen zijn.. (ze zijn het immers zelf.. ).. dus gaan ze zich maar afkuren op en zgn voorbeelden stellen met doorsnee rustige hardwerkende burgers die verder niemand tot last zijn.. (zoals deze moslim-dame)..
Erg zwak... erg typisch..
Zou fijn zijn als ze eerst elkander eens zouden trachten uit te roeien..
(De restjes, ruimen wij dan wel op.. foto )
Zegt genoeg imo
1. ofwel stel je verontwaardigd dat al die buitenlanders hier maar komen profiteren van onze welvaart en lekker een uitkering trekken en op hun gat blijven zitten, terwijl "wij" (dwz iedereen in dit land behalve dan die "buitenlanders") daarvoor moeten betalen
2. dat buitenlanders daadwerkelijk aan werk zouden raken is volgens extreem-rechts echter óók een slechte zaak. Immers: wat denken die buitenlanders wel, dat ze "onze" jobs komen inpikken. Is er al niet genoeg werkloosheid hier, enzovoort enzoverder.
(Positieve discriminatie is uiteraard helemáál uit den boze.)
Met andere woorden: of ze nu komen profiteren of komen werken, het zal inderdaad nooit goed zijn. Voor extreem-rechts horen die mensen hier gewoon niet thuis.
jk.. ik hoop dat ze de dader snel vinden
verschrikkelijk. opsporen en zeer hard straffen!
maar een vuilniszak... foto
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
Ik hoop dat ze dit clubje mafkezen zsm oppakken want dit soort geouwehoer zit niemand op te wachten en leidt alleen maar tot een hoop ellende...
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Wat wel vreemd is, dat de anonieme briefschrijver/ster haar naam wist. Een mogelijke verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat ze met de auto naar het werk ging, haar kentekken is genoteerd door de schrijver/ster en zo achter haar naam is gekomen.
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Jouw straatbeeld is de mijne niet. Dus praat ff niet over "ons". Met jou "ons" wil ik geen reet te maken hebben.
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
De dader kan evengoed uit links milieu komen om een bepaalde politieke partij/strekking in diskrediet te brengen.
Wie weet kan de dader zelfs een moslim zijn, familie van de moslima bijvoorbeeld. Een moslimfundamentalist kan het niet verdragen dat een moslima gaat werken, want dat is geëmancipeerd, en dat kent de koran niet. Volgens de sharia mag de vrouw niet buitenshuis gaan werken. Onder het mom van een extreem-rechts persoon kan een moslim ook zo'n brieven geschreven hebben.
Waarom haal ik zo'n theoriën aan? Wel, opdat je eens zou verder nadenken dan je neus lang is. Zo'n 1980 jaar geleden zei Christus 'Oordeel niet voordat gij gezien hebt'. Onthoud dit eens!
Maar de situatie zelf vind ik bedroevend. Dreigementen en geweld zijn NOOIT een goede oplossing. Ik betreur dat wij in zo'n tijden moeten leven.
Ik wil deze zaak natuurlijk niet minimaliseren, maar denk eens aan Ayaan Hirsi Ali, denk eens aan Geert Wilders, denk eens aan Filip Dewinter, denk eens aan Pim Fortuyn, denk eens aan Theo Van Gogh, denk eens aan die vele andere politici die worden bedreigd en worden geïntimideerd en zelfs vermoord werden door moslimextremisten en links-extremisten.
De meeste bedreigingen en moorden komen vanuit deze hoek.
Als je dan (extreem-)rechts gaat veroordelen voor een krankzinnige die ééniemand tot zevenmaal toe heeft bedreigd, dan moet er toch wel een fout denkbeeld zijn in jouw hoofd! foto
Oordeel niet voor gij gezien hebt!
De dader kan evengoed een links persoon zijn, of een moslimextremist die niet verdragen kan dat een moslima werkt.
Daarbij, jouw redenering klopt niet. In vergelijking met links is rechts heel wat beschaafder dan links. Gisteren werd door 'verdraagzaam' links de wagen van Filip Dewinter kapot geslagen en met eieren bekogeld.
Vele betogingen van extreem-links zijn uitgemond tot een grote chaos, ik heb het allemaal al aangehaald, de bedreigingen voor Filip Dewinter, de moord op Fortuyn, op Van Gogh, Ayaan Hirsi Ali, zij worden door extreem-links en extreme moslims bedreigd/vermoord.
Hoe kun je dan zeggen dat één (1) dreigementje - waarvan nog geeneens zeker is of de dader wel degelijk extreem-rechts is- rechts veralgemeent tot een criminele bende? Steek eerst eens even de hand in eigen boezem vooraleer je kritiek geeft!
snorry hoor maar als ik alleen de foto zou zien en niet waar het om ging zou ik zeggen dat ze in het ziekenhuis werkt waar je dan zo'n blauw doorzichtig plastic kap op je hoofd moet doen, en daar lijkt het niet alleen op, zo te zien is het zelf zo een!
zins wanneer mag een hoofddoek doorzichtig zijn foto
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
ik denk dat dit een persoonlijke kwestie is, of een gek, of een collega die haar gewoon niet mag.
jij neemt wel snel conclussies heh? ze weten niet eens wie en jij roept al politieke namen.
raar joh, dat als een moslim groep mensen met de dood bedreigen dat ik dan niet mag kotsen op de islam, maar jij wel op en hele politieke stroming.
als ik wel ergens op kots zijn het wel op hypocrieten
dus niet stoppen met werken, maar hoofddoek thuis laten en verder gaan met werken, 2 verschillende dingen.
Ik herhaal het nog eens: nationaal-SOCIALISME. Gaat er een belletje rinkelen?
Overigens weet je zelf niet waar over je zit te lullen, want het Vlaams Blok heeft met het VMO en aanverwante al-dan-niet-skinhead- knokploegen zoals het VMO een behoorlijk fout verleden wat betreft geweld op betogingen. Lees bv. het boek van Dirk Jan Eppink maar eens, en met name zijn verslag over de IJzerbedevaart van enkele jaren geleden (!!! niet in een ver verleden dus !!!).
Dat was zeker en vast niet (extreem-)links die de festiviteiten rond de IJzerbedevaart kwam verstoren hoor, misschien dat jij dat als Nederlander niet goed genoeg beseft of zo.
Het probleem is gewoon dat het gezapige Nederland noch echt weet wat links is noch echt weet wat rechts is. Wij heben ze alletwee gehad, extreem-rechtse en extreem-linkse terreur (google maar eens op: Voeren, CCC, Julien Lahaut, VMO, Jürgen Goris, en van daar kan je weer verder.)
Ik weet niet wat voor iemand je bent (ja een moderator foto ), maar het is wel heel erg met je gesteld als je hier ook maar een spatje begrip voor op kan brengen.
- Iemand wordt sinds november met de dood bedreigt en jij begrijpt dat?
- Een werkgever wordt afgeperst en jij vind dat begrijpelijk?
Nog even en je vindt het begrijpelijk dat ze vermoord wordt? Of dat er uberhaupt moslims vermoord worden? Ik weet niet wat er mis is met je, maar ik zou maar eens een keer goed nadenken voor je zoiets zegt. Maar dat zal je wel niet willen begrijpen.... :'(
Ik zeg:
extreem-links = fout
extreem-rechts = fout
moslimfundamentalisme = fout
christenfundamentalisme = fout
extreem-whatever = fout
rechts = goed
links = goed
christen = goed
moslim = goed
atheïsme = goed
Wie is het daar niet mee eens? foto
On topic:
Ik vind dit zo absurd triest, je kan nondeju niet eens jezelf meer zijn of je wordt al bedreigd.
Wat me opvalt is dat alle moslim news enorm veel reacties trekt, maar nu de andere kant een keer iets kloterigs overkomt hoor je bijna niemand meer :'(
Maar dit is een nette werkende vrouw die zelfs haar hoofddoekje af heeft gedaan om probleemloos te kunnen werken.
Zelfs dit is haar niet gegund. foto
De overheid had meer moeten doen aan het opsporen van de brievenschrijfer (m/v).
Respect voor de vrouw en de werkgever, die het ondanks alles nog zo lang vol hebben gehouden. foto
Zal wel een oncollegiale collega met een of ander angst syndroom geweest zijn.
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Blijkbaar willen de mensen alleen maar negatieve dingen zien.
Net als die figuren die alleen maar regen zien en niet willen weten dat de zon ook bestaat. foto
Die baas was duidelijk zo geëmotioneerd, echt zielig om te zien gewoon! Ik heb echt met hun te doen! foto
whateverfundamentalisme = fout
verder foto
foto .
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
en als "een extreem rechts statement" maken dreigen met geweld betekent, hoe kan dan iemand met een strak gezicht beweren dat (extreem) rechts ook maar iets met vrijheid te maken heeft??
foto
Op mij komt het over alsof er daar een doorgeslagen racistische mede-werknemer achter zou kunnen zitten, die enkel vanwege het feit te moeten samenwerken met een allochtoon doorgeslagen is ...
Ook vreemd is dat veel protesten tegen hoofddoekjes juist erop gebaseerd zouden zijn dat dit een verplichting zou zijn voor moslim-vrouwen, echter deze vrouw werd nu verplicht door iemand anders om het _niet_ te doen ...
Persoonlijk denk ik dat het dragen van een hoofdoekje, in zoveel mogelijk situaties gewoon een eigen individuele keuze zou moeten zijn (met uitzonderingen, wanneer dat bijvoorbeeld mogelijk gevaar tijdens werkzaamheden kan opleveren, en zolang het met beroepen met klantencontact een duidelijk herkenbaar gezicht gewaarborgt blijft, ook bij uniformen kan ik me voorstellen dat een werkgever dit afwijst...).
Dat deze vrouw nu haar ontslag aanbiedt, is enerzijds jammer, maar toch heb ik ook respect voor haar keuze, ze verkiest ook bewust om die zaak niet verder op de spits te drijven en het conflict mogelijk te versterken... wat die keuze betreft kan ik enkel mn hoed voor mevrouw Amzil afnemen ...
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Daarom heeft links, of heeft de huidige regering meer reden dan het Vlaams Belang of een malafide extreem-rechtse persoon deze brieven te verzenden. Men wil door deze brieven refereren naar het Vlaams Belang, waardoor naïeve mensen meteen ook de verwijzing maken naar het Vlaams Belang wanneer men het heeft over racistische dreigbrieven. Deze reputatie heeft het Vlaams Belang zichzelf niet aangedaan, maar heeft de belgische staat (die het Vlaams Belang als een bedreiging ziet) de partij bezorgd. En daarom kan dit evengoed het werk zijn van een links persoon. Machiavellisme, deze term ken je misschien wel. Alles is toegelaten om de macht te behouden. Deze term wordt gebruikt om de belgische staat te behouden.
En als Vlaming maak ik mij meteen zulke theoriën omdat het niet de eerste keer zou zijn dat er zo truk zou toegepast zijn om een politieke partij in een negatief daglicht te stellen. Er zijn inderdaad negatieve elementen die dat stellen.
Omdat de associatie met het Vlaams Belang door velen zal gemaakt worden wil ik voor de duidelijkheid nog eens zeggen dat het Vlaams Belang geen extreem-rechtse partij is, maar wel een gewone rechtse partij. Ze is inderdaad de rechtste partij van Vlaanderen, omdat zij veruit de enige partij is die rechtse standpunten heeft. De vLD zou volgens sommigen ook een rechtse partij zijn, maar daar wordt rechts net geweerd. Men haalt er linksen binnen zoals Margriet Hermans, Patrick van Krunkelsven, Vincent van Quickenborne, ... terwijl men rechts buitenzet, zoals Hugo Coveliers. De enige partij die rechts was, was het Liberaal Appel, die grotendeels het eens was met het Vlaams Belang, behalve dan dat het Vlaams Belang strijdt voor een onafhankelijk Vlaanderen.foto Dit heb ik al uitgelegd. Als er niets bewezen is kan er niets verzekerd worden. Heb ik ook al uitgelegd. Dat zijn appels met peren vergelijken. Hier gaat men over tot een effectieve daad. Iemand met idealen die pro-islam zijn (met name extreem-links, want de banden zijn er) kan wel dreigbrieven schrijven, maar zal geen scholen ofzo in brand steken.
[..]
Pardon???
[..]
Akkoord, een foute veralgemening. Was kinderachtig, geef ik toe. Ik zal eens de waslijst van LINKSE EN SOCIALISTISCHE schandalen plaatsen:
1 1973 Abel Dubois staatssecretaris SPA miljardenzwendel RTT schandaal.
2 1973 Edward Anseele Betrokken in de miljardenzwendel RTT schandaal.
3 1974 W. Claes, A. Cools en H. Simonet hebben in hun functie van minister van Economische Zaken direct of indirect voordelen verleend aan Fabrique Nationale de Guerre (FN), Kalkar en World Trade Center.
4 1974 Alle betrokkenen in de RTT-zaak, nl. Anseele, Dubois, Baudrin, Guchez, behoren tot de BSP. 617 miljoen fr vloeit naar de partijkas.
5 1975 Jan Luyten algemeen partijsecretaris SPA RTT schandaal.
6 1988 SPA en Willy Claes 60 miljoen Agusta smeergeld.
7 1988 Socialisten in Luik 11 miljoen smeergeld parkeermeterschandaal.
8 1988 Hermanus ontving 30 milj, Dassault smeergeld.
9 1989 PS-schatbewaarder François Pirot ontving 5 miljoen Dassault smeergeld.
10 1989 Luc Wallyn ontving 20 miljoen Agusta- en Dassault-smeergeld.
11 1989 Guy Spitaels 30 miljoen.
12 1989 Carla Galle 20 miljoen Dassault smeergeld.
13 1990 Socialisten spekken partijkas met 15 miljoen dollar smeergeld van 25 Belgische Mirages aan Chili.
14 1991 André Cools neergeschoten door mede socialisten.
15 1992 Guy Mathot socialist en smeergeldontvanger in het Augusta schandaal.
16 1992 Guy Coëme en smeergeldontvanger in het Augusta schandaal.
17 1992 Guy Spitaels en smeergeldontvanger in het Augusta schandaal.
18 1995 Frank Vandenbroucke 5 miljoen zwart geld, en pogen van bewijzen te vernietingen.
19 1995 Etienne Mangé SP-penningmeester smeergeldontvanger in het Augusta schandaal.
20 1995 generaal Jacques Lefebvre pleegt zelfmoord onder druk van de socialistische maffia.
21 1996 Richard Taxquet socialistisch kabinetsmedewerker medeplichtig aan moord.
22 1996 Pino Di Mauro socialistisch kabinetsmedewerker medeplichtig aan moord.
23 1997 Anissa Temsamani staatssecretaris Spa oplichting RSZ.
24 1997 Detiege 9 miljoen Zillion geld.
25 1999 Hubert Massa advocaat-generaal pleegt zelfmoord onder druk van de socialistische maffia ivm proces Cools.
26 1999 De socialisten hebben hun veto gesteld tegen een parlementaire onderzoekscommissie naar de moord op cools, niets mag uitlekken.
27 2002 Alain van der Biest pleegt zelfmoord onder druk van de socialistische maffia ivm Agusta-Dassault en de moord op Cools.
28 2002 Patrick Janssens tracht de sociale zekerheid op te lichten met Telepolis.
29 2002 Fred Nolf stadssecretaris corruptie rond JC Decaux SPA - verduistering van stadsgelden.
30 2002 Vakbondssocialist Faust 70.000 € verduisterd.
31 2002 Socialistischecentrales beleggen zwart geld in Luxemburg.
32 2002 Vakbondssocialist Mommens verplaatst zich met Mercedes CLK 230 coupé die elke maand aan leasing alleen al 1.050 € (42.000 frank) kost.
33 2002 Socialistische adjunct-secretaris kreeg 200.000 € in 't zwart bij brugpensioen.
34 2002 Vakbondstopman Faust rijdt met een BMW waarvoor hij van zijn vakbond 35.000 € (1,4 miljoen fr.) leende.
35 2002 Monica De Coninck socialistische OCMW-voorzitster douche van 9172 Euro op kosten van het OCMW.
36 2003 SPA steelt 20 miljoen uit de stadskas, onder het mom van aankoop eigendommen.
37 2003 Steve Stevaert gebruik van overheidsgeld voor electorale propaganda 420.000 €.
38 2003 Richard Carlier socialist in Charleroi verduistering van 400.000 € ivm Intercommunale d'Oeuvres Sociales.
39 2003 Werner Daem socialist - doodsbedreigingen inbraak en intimidatie.
40 2003 Patrick Janssens verkwist 6.860 euro of 276.731 Bfr aan postzegels die helemaal niet nodig waren.
41 2003 Luc Lamine socialistisch aangestelde politiehoofdcommissaris - corruptie en Visa schandaal.
42 2003 Freddy Vandekerckhove adjunct-stadssecretaris SPA verduistering van stadsgelden.
43 2003 Roger Bekaert stadsontvanger SPA verduistering van stadsgelden.
44 2003 Kathy Lindekens Visa schandaal.
45 2003 Tuur Van Wallendael Visa schandaal.
46 2003 Guy Vrijs Visa schandaal.
47 2003 Steve Stevaert onkostenfraude 22.210 euro of 895.951 frank
48 2003 Eric Tomas socialistisch minister in Brussel onkostenfraude waaronder bvb een poetsvrouw voor 1250 €in de maand.
49 2003 Tanja Smit is fractieleidster van de SP.a gebruikt manschappen, wagens, computers, enz,,, voor haar verkiezingscampagne
50 2003 Johan Vande Lanotte SPA verspild 36 miljoen euro belastingsgeld aan vakantiedorpen om te laten verloederen.
51 2003 Tobback wordt genoemd in Oost-duitse spionagedienst STASI archieven, Laurette Onkelinx weigert een onderzoek te openen.
52 2003 Sylvain Sleypen (SP.A gedeputeerde ) zou er in twee jaar tijd 23.000 euro visa geld hebben doorgejaagd.
53 2003 Piazza dell' Arte - Marijke Seresia socialistische Mutualiteiten per maand 200.000 fr + jaarlijks 9.278.177 fr.
54 2003 Patrick Janssens heeft Telepolis een speeltuin voor topambtenaren en politici die loon willen aanvullen.
55 2004 Edwin Ysebaert "Bij de Socialistische Omroep (SOM) werd ik jarenlang in het zwart betaald.
56 2004 SP.a-senator Mimount Bousakla verkoopt van illegale lease beleggingen
57 2004 Monica De Coninck socialistische OCMW-voorzitster in Antwerpen verliest 50 miljoen euro
58 2004 Isabelle Simonis (PS) gebruikt gemeenschapsgeld voor stemmen te ronselen.
59 2005 Socialistische vakbond sjoemelt met vakbondspremies van Sabena.
60 2005 Richard Carlier PS veroordeeld voor schriftvervalsing, verduistering, oplichting en corruptie. Ik ben Vlaming, maar wel een jonge Vlaming.
Ik weet dat men meestal het Vlaams Belang met extreem-rechts associeert, maar het is niet omdat je de rechtste partij van Vlaanderen bent (hoewel er nog vele rechtsere partijen bestaan hoor) dat je daarom ten eerste extreem-rechts bent (betreft het aanzetten tot geweld) en ten tweede een skinhead bent.
Ik hoor je al aandrave, met het argument dat het Vlaams Blok systematisch aanzette tot geweld. Belachelijk argument, want het Vlaams Blok KLAAGDE het vreemdelingenprobleem en het vreemdelingenbeleid aan. Dat is heel wat anders dan de stigmatisering van vreemdelingen, zoals door het belgisch establishment wordt geclaimd.
Het huidige Vlaams Belang en het vroegere Vlaams Blok nemen voldoende afstand van de skinheads, maar de skinheads nemen geen afstand van het vroegere Vlaams Blok (ik weet niet of dat nog het geval is met het Vlaams Belang).
Akkoord, Staf De Clerq en Irma Laplasse werden afgelopen zomer herdacht, maar dan wel omwille van hun inzet voor Vlaanderen, en alleen voor Vlaanderen.
Want een Vlaams-nationalistische partij als het Vlaams Belang/vroegere Blok heeft afstand genomen/neemt afstand van het naziverleden, ten eerste omdat de Vlaamse Beweging er door werd verwoest. Daarom wil geen enkele Vlaams-nationalist nog aan deze periode herinnerd worden, omdat tegenstanders dit ten eerste als argument gebruiken, terwijl zij goed weten dat Vlaams-nationalisten er niet mee te maken hebben, en ten tweede omdat het Vlaams-nationalistische ideaal er bijna door ten onder is gegaan.
En ten derde omdat het nationaal-socialisme gewoon verwerpelijk is, en elke Vlaams-nationalist er afstand van neemt.
In feite is het in strijd met de grondwet.
Ik vindt daarom dat hoofddoekjes, burka's en sluiers verboden moeten worden (is dit Nederland of Marokko/Iran enz?).
Dat het bij het geloof hoort is bullshit, in Libanon loopt zeker de helft van de moslimvrouwen zonder hoofddoek en in de steden in Turkije zie je ook nauwelijks hoofddoekjes (behalve bij oude vrouwtjes).
Maar die bedreigingen die gaan natuurlijk te ver, het is aan de democratisch gekozen overheid om te bepalen of zoiets wel of niet mag.
Als we iedereen waar we het niet mee eens zijn maar gaan bedreigen dan wordt het een rotzooi.
"Mess with the west, die like the rest"
"This day we fight! By all that you hold dear on this good earth, I bid you, stand, men of the West!""
Zou haar man erachter zitten? Een vrouw hoort tenslotte in de keuken en niet te werken foto
[paranoiamode uit]
Belachelijk dat dit gebeurt, ik hoop dat de brievenschrijver snel gepakt word en erg erg erg hard word aangepakt.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken