Dit klinkt allemaal redelijk ingewikkeld, en dat is het ook. Er zijn zo veel styles te verkrijgen, dat ik op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zag. Uiteindelijk had ik ook heel veel style points en geld gestopt in styles die ik uiteindelijk nooit heb gebruikt. Dingen zoals chi-mode en focus-mode worden pas interessant als je een wat hoger level hebt bereikt, anders ben je zo door je Chi en Focus heen (qua functie te vergelijken met Mana en Endurance in andere RPG\\\'s). Er zijn geen potions, sterker nog, er is geen inventory, iets wat ik wel miste bij deze game. Er zijn geen verschillende kledingstukken of wapens te vinden. Alleen de styles zorgen voor afwisseling in het gevecht, hoewel er dus wel een klein aantal styles zijn die wapens gebruiken, deze krijg je er gratis bij.
Vechten voor demonen, als demonen, en tegen demonen <\/center> Wat ik zelf jammer vond is het feit dat veel (vecht)features onderbelicht blijven, en het lijkt er op dat er stiekem nog veel meer in had gezeten. Het vechten zelf is erg leuk bedacht, maar helaas is het soms een erg frustrerende aangelegenheid. Sommige vijanden zijn buitengewoon sterk of irritant, terwijl de meeste eindbazen zo neer gaan als je in de juiste styles hebt geïnvesteerd. Hier komt nog bij dat je in het spel geen potions of andere handige items kan kopen; je HP, Chi en Focus kunnen alleen worden bijgevuld op speciale herstelpunten.