Ninja Gaiden Z gebruikt Unreal Engine 3
Tecmo Koei heeft deze week aangegeven dat Yaiba: Ninja Gaiden Z gebruik zal maken van Unreal Engine 3. De game is een nieuw avontuur, ditmaal gecentreerd om zombies. De protagonist is een zombie-ninja die waarschijnlijk zal strijden tegen Ryu Hayabusa, de protagonist van de 'reguliere' Ninja Gaiden-reeks.
Het hoofd van Ichigaya Development Group 1, Yosuke Hayashi, is blij met de keuze voor Unreal Engine 3.
"In the past I have been involved with numerous projects built upon Unreal Engine 3, so I understand its benefits and reliability. Unreal allows us to focus on making the game fun, and to push the boundaries of visuals and gameplay in the shortest time possible. Unreal Engine allows us to quickly and efficiently iterate on countless ideas, and 'YAIBA' is now taking on a life of its own."
Frustratie komt bij mij eigenlijk alleen voor (bij games) wanneer ik het gevoel heb dat ik genaaid wordt qua controls of een cheatende AI of whatever. Maar de gameplay in NGB was zo goed en strak dat het altijd mijn eigen fout was wanneer ik dood ging.
Een game als FIFA vind ik VEEL frustrerender, want daar heb je gewoon momenten dat je spelers niet doen wat ze moeten doen, en een AI die er soms op wonderbaarlijke manier goals in de schoot geworpen krijgen.
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken