games
Actie en niet terugkerende vrienden in Mass Effect 2 trailer
En kijk eens aan, gisteren was het nog gisteren en was vandaag morgen. Gelukkig is vandaag vandaag en was vandaag gisteren nog morgen, dus dat betekent dat we inderdaad op dit moment eindelijk van wat in-game beelden en commentaar van de developers kunnen genieten.
We zien dat de graphics flink zijn opgepoetst, de lighting is verbeterd, de actie veel beter en harder zal zijn en dat de keuzes die je tijdens Mass Effect 1 hebt gemaakt invloed zullen hebben op dit vervolg van de game.
Kijk en geniet van deze teaser van de beelden die we aankomende E3 allemaal voorgeschoteld krijgen!
Ik hoop dat de character creation van het eerste deel ook direct wordt meegenomen in deel 2. Ik had me toch een gruwelijk lekker wijf als shepard foto
Hotdamn, ik ook. fotofoto
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
Klachtjes van mij die ze van mij mogen veranderen:
1. Dat inventory systeeem, hoe irritant was het ook om telkens je automatisch opgepakte zooi weer te moeten transformen in...eh... hoe heette die gel ook alweer?
2. Die teammates, wat had je er in godsnaam aan?
3. Natuurlijk die metaalopzoekende generieke shit die je moest uitvoeren met je wagentje, saai mehn!
Maar voor de rest (verhaal, opties, graphics) een geniaal spel ! Ik kijk ook uit naar het volgende deel!
1. Dat inventory systeeem, hoe irritant was het ook om telkens je automatisch opgepakte zooi weer te moeten transformen in...eh... hoe heette die gel ook alweer?
Jaaaa, dat inventory systeem. Je bleef maar scrollen door alle shotguns en ammo. Dat mag wel wat anders, maar voor de rest: ge-ni-aal! foto
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
2. Die teammates, wat had je er in godsnaam aan?
Hun achtergrondverhaal was zeker de moeite waard, als je er de tijd voor nam.
Verder: foto!
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
[...]
Hun achtergrondverhaal was zeker de moeite waard, als je er de tijd voor nam.
Maar hun AI zoog, dat bedoelde hij waarschijnlijk. Gaat die game je in die beginmissie nog helemaal duidelijk lopen maken hoe tactisch het allemaal wel niet is en dat je squadleden achter muurtjes moet dirigeren om je langzaam een weg naar voren te banen, blijkt dat voor geen meter te werken omdat ze gewoon of niet luisteren óf een uur lang tegen een krat gaan staan schieten waar ergens een vijand achter zit. Sad. foto
Ben toen de rest van de game maar Duke Nukem style gaan doorlopen, gewoon iedereen voluit laten gaan met biotics, techs en geweervuur en soms wat potshots nemen vanachter een muurtje, dan lukte het ook wel. foto
Maar goed, hoop dus dat ze dat verbeterd hebben, en ook wat andere irritante foutjes van deel één hebben weggepoetst (kale sidequestplaneten, dialoogopties die allemaal tot dezelfde uitspraken leiden).
Verder: fotofotofoto lekker lekker
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken