Als het aan voormalig wereldkampioen Niki Lauda ligt, wordt het F1-rijbewijs van Christijan Albers ingetrokken na diens actie op het circuit van Magny Cours gisteren. De Nederlander vergat tijdens de pitstop dat de brandstofslang nog niet ontkoppeld was en reed weg. Het gevolg was dat hij met een flink stuk slang over de baan reed en gedwongen de wedstrijd moest staken.
De wedstrijdleiding van de Grand Prix van Frankrijk legde Albers een boete op van 6000 euro wegens het vervuilen van de pitstraat met benzine. Albers gaf na afloop toe dat hij fout zat.
Dat gaat Lauda echter niet ver genoeg. "Albers moet langs de kant blijven", aldus de oud-wereldkampioen. "Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien."
Bijna z'n monteurs na het hiernamaals geholpen door het uiteinde van die slang vol tegen ze aan te zwieberen... zo'n slang is zo zwaar dat ze t volgens mij met z'n 2en omhoog moeten houden bij tanken.
Wat dacht je van dit plekje? Dit plekje lijkt me fijn Jawel, dit plekje zal het meest geschikte plekje zijn Hier zit je in de schaduw, en lekker uit de wind Zeg, stil eens even, luister, ik geloof dat het begint
Vroem, vroem, vroem, vroem, voor de prijzen en de roem Stuur, stuur, stuur, anders sla je een figuur Schakel, schakel, schakel, schakel, elke keer weer een mirakel Stel, stel, stel, haal je 't niet of haal je 't wel
Ik wou nog wel een broodje met ham of cervelaat De ham is op, o kijk, da's nummer veertien die daar gaat En deze, ligt die achter, of juist een ronde voor Wat is dat reuze spannend en het gaat maar altijd door
Gier, gier, gier, gier, wat een rotwind staat er hier Draai, draai, draai, let maar niet op het lawaai Verder, verder, verder, verder, want de Here is mijn herder Scheur, scheur, scheur, gaat de kranige chauffeur
He, kijk nou toch eens even, da's net als in 't begin Daar heb je nummer elf en vlak daarachter nummer twin O, kijk daar nou dan toch eens even, dat is weer nummer vijf Wat is dat reuze spannend, wat een heerlijk tijdverdrijf
Krak, krak, krak, krak, Jezus, mijn versnellingsbak Flits, flits, flits, even stoppen bij de pits Wachten, wachten, wachten, wachten, en het personeel maar jachten Vlug, vlug, vlug, dan weer in de baan terug
Zeg, wil je soms een appel, ja graag, en ook een mes Die schillen zijn bespoten, dus, daar heb je nummer zes En dat is nummer achttien, ligt deze nou aan kop Wat is dat reuze spannend, en het houdt nog lang niet op
Zoef, zoef, zoef, zoef, daar passeert hij mij, die boef Rond, rond, rond, als ik maar een gaatje vond Jakker, jakker, jakker, jakker, in 't publiek, die arme stakker Slik, slik, slik, toch maar liever hij dan ik
Wat voel ik in m'n oorschelp, verdomme, 't is een mier Toe, let nou even op de race, daar heb je nummer vier Oei, oei, die nummer negen vloog bijna uit de baan Wat is dat reuze spannend en er komt geen einde aan
Jaag, jaag, jaag, jaag, met je hersens in je maag Voort, voort, voort, reed de koning door de poort Listig, listig, listig, listig, neem die bocht niet al te kwistig Hort, hort, hort, voor de mooie autosport
Totdat er iemand aan de finish met een krans omlauwerd wordt Het was weer reuze spannend maar het duurde veel te kort ( Drs P.)
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:56 schreef Walter_Sobchak het volgende: Vandaag open sollicitatie als F1-coureur bij Spyker de deur uit gedaan. Ik zie mogelijkheden.
Als prutser? hahaha
Ik zou het helemaal geweldig vinden als hij ermee door bleef rijden.. ala carmageddon style foto
Mensen maken fouten, dit war HOOGT WAARSCHIJNLIJK nooit zee'n bedoeling hoort erbij van fouten moet je leren ik weet niet wie die kerel is die dat zoon domme actie vindt maar hij maakt van een mug een olifant volgens mij... fotofoto
Op zich kan ik wel begrijpen wat er is gebeurd. Albers vertelde dus dat hij nog in zijn versnelling stond, toen de wagen opgekrikt werd (normaal moet je dan in neutraal staan). Hierdoor zouden de achterbanden gaan spinnen, maar Albers traptte meteen de koppeling en de rem in. Hij heeft hem toen dus niet meer in neutraal gezet. Vervolgens wordt de auto weer op de grond geknalt, maar zit de tank er nog in natuurlijk. Albers stond echter nog wel in de eerste versnelling, toen de lollipop het bordje omdraaide naar In Gear. Ik denk dat het daar fout ging, want Albers lijkt daar op te reageren door weg te rijden (hij stond al in gear en verwachtte misschien dat hij dus omhoog zou gaan).
Allemaal geen excuus, gewoon een domme fout, maar het zijn wel ietwat verzachtende omstandigheden.
Mol neemt het ook wel weer meteen voor hem op, "ik kan begrijpen dat hij op de limiter rijdt, daar moet Gascoyne voor oppassen ". Flikker toch op, als hij gewoon normaal was weggereden, had hij Gascoyne op z'n flikker kunnen geven en was zijn positie in het team juist verbeterd.
Overigens hoor ik helemaal niemand meer over Trulli, die mogen ze ook wel eens betere remmen geven. foto
De wedstrijdleiding van de Grand Prix van Frankrijk legde Albers een boete op van 6000 euro wegens het vervuilen van de pitstraat met benzine. Albers gaf na afloop toe dat hij fout zat.
Dat moest er nog eens bijkomen: "Ja dat was ik niet! Die gast had die slang laten zitten hoor!"
Djeez... hoe hoog is de druk als je dit soort capriolen uithaalt... foto Je ziet notabene dat dat bordje nog niet weg is; dat bordje moet toch het enige zijn dat je kan triggeren om weer te gaan rijden... slecht hoor... fotobeste stuurlui enzo... ja ik weet
Erg lullige fout van Albers, hij schaamt zich ongetwijfeld de ballen uit z'n broek foto en dan gaat Lauda even goedkoop scoren. Erg jammer..
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
En dan nog es wat: Laten die viezeriken van RTL GP eens ophouden met dat vergoeilijken van de fuckups van Albers! Als Sato dit had gedaan waren de heren commentatoren minder mild geweest.
Toch weer meer verteld dan ik van plan was... foto
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:59 schreef rick0man het volgende: Mensen maken fouten, dit war HOOGT WAARSCHIJNLIJK nooit zee'n bedoeling hoort erbij van fouten moet je leren ik weet niet wie die kerel is die dat zoon domme actie vindt maar hij maakt van een mug een olifant volgens mij... fotofoto
Moest er nog is bij komen dat het wel z'n bedoeling was foto
Mol maakt ook echt genoeg spreekfouten hoor. in de kwalificatie van zaterdag zei hij dat Hamilton in de sandwich zat bij de McClarens... euhm.. hij rijdt zelf in een McC. en alonso stond in de pits met kapotte schakelbak. en tijdens de race had hij er ook een paar, weet ff niet meer welke. maar volgens mij heeft hij óf geen zin meer in de F1 en doettie het voort geld, óf hij begint dement te worden en houdt het niet meer uit elkaar..
Tja, ik kan me de situatie van Albers voorstellen. Je rijdt in een team wat sowieso al waardeloos presteert (ondanks de hoge verwachtingen) en als het dan tegen zit zit meestal alles tegen. Hij had uiteraard beter moeten opletten, kans was zeer reëel geweest dat het goed was fout gegaan. De blamage ansich is echter al genoeg straf. Ik vermoed dat ie er slecht van geslapen heeft.
Ik zie het overigens sowieso niet gebeuren dat hij ooit bij een topteam kan gaan rijden. Het zou me verbazen als hij volgend jaar überhaupt nog in de F1 rijdt. Spijker is tegen die tijd helemaal failliet, en veel anders is er niet.
Maar goed, misschien heb ik het fout, heb het hele F1 "feest" niet meer gevolgd.
Doe mij maar een echte autosport waar de rijders nog enig verschil kunnen maken ipv hoofdzakelijk de techniek.
Toen ik het zag gebeuren dacht ik ook meteen "die zouden ze zijn F1 licentie af moeten nemen". Dit was echt te knullig voor woorden. Ok, Sutil had nooit binnen mogen zijn. Maar als je op dit nvo rijdt, dan mag je je niet op laten fokken, ook niet als je Albers heet. Albers had gewoon moeten wachten (deed ie ook), daarna op normale wijze zijn pitstop moeten maken, deed hij niet: hij was niet op tijd met het terugschakelen naar de vrij en de auto was natuurlijk sneller omhoog dan normaal omdat hij niet met 80 km/u de pits in kwam rijden. Als pro moet je daarop anticiperen. Daarna gaat de krik omlaag: Albers heeft dan nog een voet op het rempedaal en een voet op de koppeling. Met het omlaag gaan laat je never nooit niet de koppeling opkomen: je trapt 'm juist in om naar de 1 te schakelen: want dat doe je gewoonlijk zodra de krik omlaag gaat: in de 1 en zodra de lolliepop weg wordt gehaald, laat je de koppeling opkomen. Albers was kennelijk te opgefokt om de handeling 'in de 1 zetten' te simuleren direkt na het zakken van de krik en ging meteen door met de volgende stap: koppeling los en weg. Als pro mag je zulke fouten stomweg niet maken. Je brengt je eigen team in gevaar en ook nog eens alle teams waar je daarna met die hele tank installatie langs rijdt. En dan maar 6000 dollar boete? Ik geef Niki Lauda groot gelijk met zijn opmerking. Maar goed, de kans is heel klein dat Albers ooit nog deze fout maakt. Maar rijden doet hij ook al niet super: Sutil is echt structureel sneller. Het lijkt me dat Albers maar beter weer in auto's met dakje kan rijden: daar lijkt hij veel beter op zijn plek.
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:58 schreef pfaffke het volgende: Geef nou maar toe dat Nederland niet in staat is om goede F-1 coureurs af te leveren.. foto
Tjonge jonge, dat jij geen verstand heb van formule 1 wil niet zeggen dat we geen goede nederlandse racers hebben gekend!
Ja zelfs Jos Verstappen (arrogante lul dat wel) heeft zelfs wat podium plaatjes bij elkaar geracet in de dagen dat formule 1 echt formule 1 was. Toen gold de talent van de chauffeur en de auto voor een gedeelte. Ik moet zeggen dat Jos in 2000 en 2001 in de Arrows een aantal goede tot uitstekende races heeft gereden, notabene in een Arrows.
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:59 schreef rick0man het volgende: Mensen maken fouten, dit war HOOGT WAARSCHIJNLIJK nooit zee'n bedoeling hoort erbij van fouten moet je leren ik weet niet wie die kerel is die dat zoon domme actie vindt maar hij maakt van een mug een olifant volgens mij... fotofoto
Jij kent Niki Lauda niet? foto Onder welke steen heb jij de afgelopen 35 jaar gezeten?
Zelfs iemand die niks van autosport weet kent over het algemeen Niki Lauda.
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:53 schreef SpiekerJozef het volgende: Behoorlijk slordig maar als je onder zo'n extreme druk staat,kan ik het me voorstellen. Beetje overdreven om z'n rijbevoegdheid te ontnemen. foto
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:50 schreef duckes het volgende: Laat die Lauda asjeblieft met pensioen gaan zeg, ouwe zeur
Niet een klein beetje gevaarlijke actie anders. Voor hetzelfde geld vliegt daar even de halve pitstraat in de fik. Gewoon achterlijk van die Albers om te gaan rijden als zelf het bord nog voor zijn neus zit, amateur.
Was het live aan het kijken met me brakke kop, me reactie was btje laat toen ik doorhad dat hij met die slang doorreed, ik lachte me een minuut later kapot haha foto mooi mooi, actie bij F1 altijd leuk foto
Some people say I can do magic things with my equipment
Op maandag 2 juli 2007 @ 23:55 schreef Krukas het volgende: ik heb zn zoon dommere dingen zien doen in de A1.. bijna elke wedstrijd.. laat m zn kritiek lekker in de familie houden.. foto
Voorbeelden dan graag, want volgens mij lul je uit je nekharen foto
Ben het met Lauda eens dat het een hele domme actie is. Zo dom, dat er best sancties op mogen volgen. Alleen kunnen die sancties nooit zomaar uit de lucht vallen, daar moeten wel regels aan ten grondslag liggen. Maar het staat Lauda natuurlijk vrij om zoiets op persoonlijke titel te zeggen. Wat de rest van het F1-circuit doet met zijn opmerking is natuurlijk een tweede.
hij dacht in zijn neutraal te staan toen hij op het gas drukte. Maar het was zn eerste versnelling.. nu dit zo groot in het nieuws komt ben ik benieuwd wie wat of hoe zijn carriere gered gaat worden
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:50 schreef duckes het volgende: Laat die Lauda asjeblieft met pensioen gaan zeg, ouwe zeur
Hij heeft gewoon gelijk. Die kneus mag nooit meer in een F1 auto gaan zitten. Niet eens om de spiegeltjes te poetsen. Opzouten met die omhooggevallen skeltercoureurtjes!
Op dinsdag 3 juli 2007 @ 00:50 schreef Paginabeheerder het volgende: Ik zie ineens waarom Alberts ging rijden!
Wie de beelden van Button eerder zag, zag dat vorig jaar (in elk geval bij verschillende teams) het teken om te rijden werd gegeven door de lollypop om te draaien (rode en een groene kant). Bij Alberts werd de lollypop ook omgedraaid... en toen ging hij direct rijden!
Het blijft een fout van Alberts, maar het maakt het wel minder groot..... hij zit in topconcentratie en reageert instinctief op het omdraaien van de lollypop! (Bekijk de beelden nog maar eens vanaf 55 seconden op te clip!
Beter kijken. De lollipop staat op BRAKES ON, dán draait hij hem om en staat er IN GEAR. Dat die paardenlul dan meteen gás geeft is gewoon ontiegelijk stom.
Die oude kampioen voelt zich gewoon kut omdat ie geen kampioen meer kan worden door die gast..
Aldus.. elimineren van de concurentie om de beste te blijven, wat een hypocriete PAUPER! 13.gif fotofotofoto
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende: Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') ! [/quote]
Op dinsdag 3 juli 2007 @ 00:45 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Voorbeelden dan graag, want volgens mij lul je uit je nekharen foto
als je het a1 seizoen van vorig jaar een beetje gevolgd hebt dan weet je dat de zoon van Nikkie dr een potje van maakte voor team Zwitserland.. en dat ie midden in het seisoen onder protest van het zwitserse publiek vervangen is... hij had de kwaliteiten van zijn moeder zullen we maar zeggen...
ik kan me nog een aantal acties van Niki Lauda herinneren die gezien de tegenwoordige standaard ook niet door de beugel zouden kunnen (zoals het inhalen van de safety car in zijn tweede race, het omver rijden van de takeljongen (die de auto omhoog haalt), het opzettelijk aan de kant rammen van een teamgenoot en vervolgens de auto uit springen en z'n teamgenoot het gras in te duwen .. en zo kan ik nog wel ff doorgaan over heethoofd Niki Lauda.
En maar zeuren omdat Niki Lauda zichzelf zo'n held vind. Kerel moet z'n klep houden. Iedereen maakt wel eens fouten. Kijk naar Katayama, die heeft meer fouten in zijn F1 carriére gemaakt dan Jos Verstappen in z'n hele leven (jos v. FTW foto)
Climax Community breidt elke dag verder uit. Wij spelen meerdere games online, mensen van 'all over the world' zijn lid. Doe je mee ? Bezoek ons dan nu !!
idd de domste fout ooit, brengt iedereen in de directe omgeving van de race-auto in gevaar. Lauda heeft gelijk, Albers rijd echt BAGGER, verder maakt hij alleen maar duidelijk met deze fout dat hij stom bezig is. fotofoto
Ach typisch Nederlandse reacties. Men loopt met je weg als je het goed doet, men probeert zelf populair te zijn om je als eerst uit te kotsen.
Tuurlijk was zijn actie op Magny Cours dom, daar waren alleen wat verzachtende omstandigheden voor. Laten we aub niet vergeten dat hij voor zijn F1 periode toch erg mooie dingen heeft laten zien in de DTM bijvoorbeeld...maar ach dat respect is hij allang weer kwijt bij de meeste simpele zieltjes die hier weer als haantje de voorste hem afzeiken.
PS. Ik ben geen "fan" van Albers, nooit geweest ook...
Het is niet de eerste keer dat een soortgelijk incident zich voor doet. Tja dat die coureurs bij Spyker niet echt geweldig zijn en voor veel frustratie zorgen ok. Maar om dan dit incident te gebruiken om te pogen de coureur van het team dat je frustreerd uit de F1 te houden is wel triest.
Wat ik nog triester vind is dat de actie in de F1 van dit soort incidenten moet komen want op de baan gebeurd elk jaar steeds minder.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know' Mijn muziek lijstje - Wishlist
Op maandag 2 juli 2007 @ 22:58 schreef pfaffke het volgende: Geef nou maar toe dat Nederland niet in staat is om goede F-1 coureurs af te leveren.. foto
Verstappen was in zijn jongere jaren niet zo'n grindbakrijder als latere jaren. Hij deed het verdomd goed in de Benneton naast M. Schumacher. We kunnen het wel, we hebben er alleen zo verdomd weinig.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know' Mijn muziek lijstje - Wishlist
Op dinsdag 3 juli 2007 @ 07:46 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Verstappen was in zijn jongere jaren niet zo'n grindbakrijder als latere jaren. Hij deed het verdomd goed in de Benneton naast M. Schumacher. We kunnen het wel, we hebben er alleen zo verdomd weinig.
ehm. hij finishte met grote regelmaat een rondje achter zijn teamgenoot en het kwam meer dan één keer voor dat hij na een pitstop met koude banden een bocht verkeerd inschatte en in de grindbak belandde. Dus ik weet niet wat voor roze bril jij op hebt, maar vooral het jaar bij Benneton was zijn ondergang.
(vierde keer)
en een fipo foto
foto
Hij zal anders toch ook nooit de benzineslang meenemen bij een benzinepomp...
In Mekka
Dat is pas leuk
Jawel, dit plekje zal het meest geschikte plekje zijn
Hier zit je in de schaduw, en lekker uit de wind
Zeg, stil eens even, luister, ik geloof dat het begint
Vroem, vroem, vroem, vroem, voor de prijzen en de roem
Stuur, stuur, stuur, anders sla je een figuur
Schakel, schakel, schakel, schakel, elke keer weer een mirakel
Stel, stel, stel, haal je 't niet of haal je 't wel
Ik wou nog wel een broodje met ham of cervelaat
De ham is op, o kijk, da's nummer veertien die daar gaat
En deze, ligt die achter, of juist een ronde voor
Wat is dat reuze spannend en het gaat maar altijd door
Gier, gier, gier, gier, wat een rotwind staat er hier
Draai, draai, draai, let maar niet op het lawaai
Verder, verder, verder, verder, want de Here is mijn herder
Scheur, scheur, scheur, gaat de kranige chauffeur
He, kijk nou toch eens even, da's net als in 't begin
Daar heb je nummer elf en vlak daarachter nummer twin
O, kijk daar nou dan toch eens even, dat is weer nummer vijf
Wat is dat reuze spannend, wat een heerlijk tijdverdrijf
Krak, krak, krak, krak, Jezus, mijn versnellingsbak
Flits, flits, flits, even stoppen bij de pits
Wachten, wachten, wachten, wachten, en het personeel maar jachten
Vlug, vlug, vlug, dan weer in de baan terug
Zeg, wil je soms een appel, ja graag, en ook een mes
Die schillen zijn bespoten, dus, daar heb je nummer zes
En dat is nummer achttien, ligt deze nou aan kop
Wat is dat reuze spannend, en het houdt nog lang niet op
Zoef, zoef, zoef, zoef, daar passeert hij mij, die boef
Rond, rond, rond, als ik maar een gaatje vond
Jakker, jakker, jakker, jakker, in 't publiek, die arme stakker
Slik, slik, slik, toch maar liever hij dan ik
Wat voel ik in m'n oorschelp, verdomme, 't is een mier
Toe, let nou even op de race, daar heb je nummer vier
Oei, oei, die nummer negen vloog bijna uit de baan
Wat is dat reuze spannend en er komt geen einde aan
Jaag, jaag, jaag, jaag, met je hersens in je maag
Voort, voort, voort, reed de koning door de poort
Listig, listig, listig, listig, neem die bocht niet al te kwistig
Hort, hort, hort, voor de mooie autosport
Totdat er iemand aan de finish met een krans omlauwerd wordt
Het was weer reuze spannend maar het duurde veel te kort ( Drs P.)
Mol foto
Albers fotofoto
het enigste wat die moet doen is opletten of dat ding omhoog gaat en dan gas geven.. als je dat al niet kan dan kan die beter thuis blijven.
hij bracht met deze actie wel mooi even alle mensen in de pitstraat ingevaar..
Ik zou het helemaal geweldig vinden als hij ermee door bleef rijden.. ala carmageddon style foto
Yes its
a womanAlbersfoto
Geert Wilders zou er kamervragen over moeten stellen. Misschien kunnen ze hem de Nederlandse nationaliteit afpakken...
Vervolgens wordt de auto weer op de grond geknalt, maar zit de tank er nog in natuurlijk. Albers stond echter nog wel in de eerste versnelling, toen de lollipop het bordje omdraaide naar In Gear. Ik denk dat het daar fout ging, want Albers lijkt daar op te reageren door weg te rijden (hij stond al in gear en verwachtte misschien dat hij dus omhoog zou gaan).
Allemaal geen excuus, gewoon een domme fout, maar het zijn wel ietwat verzachtende omstandigheden.
Overigens hoor ik helemaal niemand meer over Trulli, die mogen ze ook wel eens betere remmen geven. foto
"Ja dat was ik niet! Die gast had die slang laten zitten hoor!"
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
1.
Lauda is idd een ouwe zeur.
2.
Albers screwed up.
en slightly off topic:
Adrian Sutil is een betere coureur.
En dan nog es wat:
Laten die viezeriken van RTL GP eens ophouden met dat vergoeilijken van de fuckups van Albers! Als Sato dit had gedaan waren de heren commentatoren minder mild geweest.
Toch weer meer verteld dan ik van plan was... foto
Dat was ook geen goede actie... foto
albers foto
Ik zie het overigens sowieso niet gebeuren dat hij ooit bij een topteam kan gaan rijden. Het zou me verbazen als hij volgend jaar überhaupt nog in de F1 rijdt. Spijker is tegen die tijd helemaal failliet, en veel anders is er niet.
Maar goed, misschien heb ik het fout, heb het hele F1 "feest" niet meer gevolgd.
Doe mij maar een echte autosport waar de rijders nog enig verschil kunnen maken ipv hoofdzakelijk de techniek.
foto
foto
Op z'n minst een boete voor het vervuilen van de Nurburgring fotofoto
Ja zelfs Jos Verstappen (arrogante lul dat wel) heeft zelfs wat podium plaatjes bij elkaar geracet in de dagen dat formule 1 echt formule 1 was. Toen gold de talent van de chauffeur en de auto voor een gedeelte. Ik moet zeggen dat Jos in 2000 en 2001 in de Arrows een aantal goede tot uitstekende races heeft gereden, notabene in een Arrows.
laat m zn kritiek lekker in de familie houden.. foto
Onder welke steen heb jij de afgelopen 35 jaar gezeten?
Zelfs iemand die niks van autosport weet kent over het algemeen Niki Lauda.
Waarom wordt die wedstrijd dan gestaakt?
Gewoon achterlijk van die Albers om te gaan rijden als zelf het bord nog voor zijn neus zit, amateur.
niet echt een grote fout van jenson.
doe mij maar christian vikernes.. foto
Maar het staat Lauda natuurlijk vrij om zoiets op persoonlijke titel te zeggen. Wat de rest van het F1-circuit doet met zijn opmerking is natuurlijk een tweede.
De eerste vrouwelijke rijder in de formule 1 foto
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Female_Formula_One_drivers
zoals op de belg: "Albers, hij is niet alleen arrogant, maar ook nog dom!"
hij dacht in zijn neutraal te staan toen hij op het gas drukte. Maar het was zn eerste versnelling..
nu dit zo groot in het nieuws komt ben ik benieuwd wie wat of hoe zijn carriere gered gaat worden
En hij heeft Ferrari weer naar de top geholpen daarna.
Aldus.. elimineren van de concurentie om de beste te blijven, wat een hypocriete PAUPER! 13.gif fotofotofoto
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
hij had de kwaliteiten van zijn moeder zullen we maar zeggen...
En maar zeuren omdat Niki Lauda zichzelf zo'n held vind. Kerel moet z'n klep houden. Iedereen maakt wel eens fouten. Kijk naar Katayama, die heeft meer fouten in zijn F1 carriére gemaakt dan Jos Verstappen in z'n hele leven (jos v. FTW foto)
Tuurlijk was zijn actie op Magny Cours dom, daar waren alleen wat verzachtende omstandigheden voor. Laten we aub niet vergeten dat hij voor zijn F1 periode toch erg mooie dingen heeft laten zien in de DTM bijvoorbeeld...maar ach dat respect is hij allang weer kwijt bij de meeste simpele zieltjes die hier weer als haantje de voorste hem afzeiken.
PS. Ik ben geen "fan" van Albers, nooit geweest ook...
foto
Wilders heeft alleen wat te zeiken als hij mensen met een andere nationaliteit dan Nederlander kan lopen afzeiken...
Sodecitrus, Albers!
foto
Wat ik nog triester vind is dat de actie in de F1 van dit soort incidenten moet komen want op de baan gebeurd elk jaar steeds minder.
Mijn muziek lijstje - Wishlist
Mijn muziek lijstje - Wishlist
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken