Een 41-jarige man uit Assen werd gisteravond in zijn woonplaats in elkaar geslagen omdat hij weigerde een sigaret te geven aan iemand die zin had om iets te roken. Dat meldde de politie vandaag.
Het slachtoffer werd rond half tien 's avonds aangesproken door een man van ongeveer 25 jaar met de vraag of de 41-jarige man misschien een sigaret voor hem had. Nadat de man weigerde zijn sigaretten te delen, ontstond er een worsteling waarbij de Assenaar werd gemolesteerd.
Na de vechtpartij vluchtte zijn belager. Het slachtoffer moest een arts raadplegen voor zijn verwondingen.
Met dank aan Fleurtation en Aka-Zigor voor de submit.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Ik heb vorig jaar nog een mep mogen ontvangen van eenofandere gestoorde achtervolgingsneger waardoor ik 5 uur aan geheugen kwijt ben geraakt... Mag ik nu ook op de frontpage? foto
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:23 schreef SpecialK het volgende: Wat's hier nieuws aan?
Ik heb vorig jaar nog een mep mogen ontvangen van eenofandere gestoorde achtervolgingsneger waardoor ik 5 uur aan geheugen kwijt ben geraakt... Mag ik nu ook op de frontpage? foto
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:35 schreef Jazoist het volgende: Het staat toch niet voor niets op die pakjes.. Roken brengt u anderen rondom u schade toe.
Straks mag je:
"Roken is dodelijk"
Heel letterlijk nemen als je straks wordt vermoord om een sigaret.
Op Friday 23 March 2007 @ 21:33 schreef Cruzaclu het volgende: Dat heb je met proleten zonder geld, die gaan 'vragen' maar als je neen terugverkoopt komen de vrienden erbij.
Misschien had hij wel geld maar geen sigaretten! foto
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:28 schreef flexino het volgende: Tja, moest ie maar niet roken.
Had die man maar een baan moeten zoeken, had-ie geen uitkering gehad en had-ie na de aanschaf van zijn flatscreen tv en foute bmw3 nog geld over voor sigaretten foto
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú. Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:23 schreef SpecialK het volgende: Wat's hier nieuws aan?
Ik heb vorig jaar nog een mep mogen ontvangen van eenofandere gestoorde achtervolgingsneger waardoor ik 5 uur aan geheugen kwijt ben geraakt... Mag ik nu ook op de frontpage? foto
Ik dacht al, van wie zou dat geheugen zijn wat hier al een tijdje in de heg hangt. Je kan het nog halen want de gemeentereinigingsdienst is nog niet geweest.
Ps: moet je wel naar Assen komen, durf je dat?
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Op Friday 23 March 2007 @ 21:45 schreef Gary_C het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk amateuristische kutsite zeg.
Hebben ze bij de PVV geen geld om een fatsoenlijke webdesigner in de arm te nemen ofzo? foto
De site zal wel door Richard de Mos zelf zijn gefinancierd ofzo en niet door het PVV.
Mwa, PVV of niet, dit soort practijken zijn natuurlijk zeer slecht. Mensen worden van hun gezondheid en leven beroofd om zaken die werkelijk het doodslaan nog niet waard zijn.
Tja.. vandaag ook bij en vechtpartij betrokken geweest.. Het begon al in de trein.. 5 (turkse) jongens probeerden eerder deze week al steeds gevechten uit te lokken. (door 1 gast met z'n mobieltje keihard aan door de gang te laten lopen, en te zien wie er toehapte, terwijl de rest uit zicht stond opgesteld)
vandaag haddenz e een slachtoffer.. die werd met een trap achter in de rug op de grond gewerkt (hoezo laf?), waarna 5 man op hem insloegen. Ik zag het gebeuren, en heb meteen 1 van die jongens weggesleurd, waarna ik zelf enkele klappen heb gekregen (en zelf heb uitgedeeld). Hierdoor durfden blijkbaar meer mensen in te grijpen, want die jongen werd vrij snel geholpen door de rest.. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik nu een kapotte bril heb, en enkele verwondingen aan m'n hoofd. Want wie weet wat er anders met die jongen was gebeurt.. En voor degene die niet durft in te grijpen: volgende keer kun jij degene zijn die daar op de grond inelkaar geslagen word. dan wil jij ook hulp. Dus aarzel niet om die hulp zelf ookte geven.. misschien houden die wanstanden dan eindelijk eens op, zodra dit soort mensen er niet meer ongestraft vanaf komt.. (oh ja, ik heb al een afspraak gemaakt voor aangifte..)
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Op Friday 23 March 2007 @ 21:48 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
De site zal wel door Richard de Mos zelf zijn gefinancierd ofzo en niet door het PVV.
Mwa, PVV of niet, dit soort practijken zijn natuurlijk zeer slecht. Mensen worden van hun gezondheid en leven beroofd om zaken die werkelijk het doodslaan nog niet waard zijn.
Zijn er dan zaken die doodslaan waard zijn?
zoekt en gij zult vinden maar of je het gevondene waardeeert?
Op Friday 23 March 2007 @ 21:23 schreef SpecialK het volgende: Wat's hier nieuws aan?
Ik heb vorig jaar nog een mep mogen ontvangen van eenofandere gestoorde achtervolgingsneger waardoor ik 5 uur aan geheugen kwijt ben geraakt... Mag ik nu ook op de frontpage? foto
Ben je er zeker van dat het geheugenverlies niet door de K kwam? foto
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:45 schreef Gary_C het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk amateuristische kutsite zeg.
Hebben ze bij de PVV geen geld om een fatsoenlijke webdesigner in de arm te nemen ofzo? foto
Meneer de Mos is een beetje een éénlingetje en heeft als hobby om onder tientallen verschillende namen overal zijn politieke spam te lozen (wat hem op diverse sites al flink wat perm- en IP-bans heeft opgeleverd). foto
Op Friday 23 March 2007 @ 21:51 schreef Bensel het volgende: Tja.. vandaag ook bij en vechtpartij betrokken geweest.. Het begon al in de trein.. 5 (turkse) jongens probeerden eerder deze week al steeds gevechten uit te lokken. (door 1 gast met z'n mobieltje keihard aan door de gang te laten lopen, en te zien wie er toehapte, terwijl de rest uit zicht stond opgesteld)
vandaag haddenz e een slachtoffer.. die werd met een trap achter in de rug op de grond gewerkt (hoezo laf?), waarna 5 man op hem insloegen. Ik zag het gebeuren, en heb meteen 1 van die jongens weggesleurd, waarna ik zelf enkele klappen heb gekregen (en zelf heb uitgedeeld). Hierdoor durfden blijkbaar meer mensen in te grijpen, want die jongen werd vrij snel geholpen door de rest.. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik nu een kapotte bril heb, en enkele verwondingen aan m'n hoofd. Want wie weet wat er anders met die jongen was gebeurt.. En voor degene die niet durft in te grijpen: volgende keer kun jij degene zijn die daar op de grond inelkaar geslagen word. dan wil jij ook hulp. Dus aarzel niet om die hulp zelf ookte geven.. misschien houden die wanstanden dan eindelijk eens op, zodra dit soort mensen er niet meer ongestraft vanaf komt.. (oh ja, ik heb al een afspraak gemaakt voor aangifte..)
Wie zegt dat je dit verhaal niet ter plekke( achter je PC) uit je duim hebt gezogen, Fantast ! foto
Op Friday 23 March 2007 @ 21:51 schreef Bensel het volgende: Tja.. vandaag ook bij en vechtpartij betrokken geweest.. Het begon al in de trein.. 5 (turkse) jongens probeerden eerder deze week al steeds gevechten uit te lokken. (door 1 gast met z'n mobieltje keihard aan door de gang te laten lopen, en te zien wie er toehapte, terwijl de rest uit zicht stond opgesteld)
vandaag haddenz e een slachtoffer.. die werd met een trap achter in de rug op de grond gewerkt (hoezo laf?), waarna 5 man op hem insloegen. Ik zag het gebeuren, en heb meteen 1 van die jongens weggesleurd, waarna ik zelf enkele klappen heb gekregen (en zelf heb uitgedeeld). Hierdoor durfden blijkbaar meer mensen in te grijpen, want die jongen werd vrij snel geholpen door de rest.. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik nu een kapotte bril heb, en enkele verwondingen aan m'n hoofd. Want wie weet wat er anders met die jongen was gebeurt.. En voor degene die niet durft in te grijpen: volgende keer kun jij degene zijn die daar op de grond inelkaar geslagen word. dan wil jij ook hulp. Dus aarzel niet om die hulp zelf ookte geven.. misschien houden die wanstanden dan eindelijk eens op, zodra dit soort mensen er niet meer ongestraft vanaf komt.. (oh ja, ik heb al een afspraak gemaakt voor aangifte..)
Respect man,
Goed gedaan!
(en dat meen ik)
If you think that's a crime you should take a look at my bloody birth certificate!
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:51 schreef Bensel het volgende: Tja.. vandaag ook bij en vechtpartij betrokken geweest.. Het begon al in de trein.. 5 (turkse) jongens probeerden eerder deze week al steeds gevechten uit te lokken. (door 1 gast met z'n mobieltje keihard aan door de gang te laten lopen, en te zien wie er toehapte, terwijl de rest uit zicht stond opgesteld)
vandaag haddenz e een slachtoffer.. die werd met een trap achter in de rug op de grond gewerkt (hoezo laf?), waarna 5 man op hem insloegen. Ik zag het gebeuren, en heb meteen 1 van die jongens weggesleurd, waarna ik zelf enkele klappen heb gekregen (en zelf heb uitgedeeld). Hierdoor durfden blijkbaar meer mensen in te grijpen, want die jongen werd vrij snel geholpen door de rest.. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik nu een kapotte bril heb, en enkele verwondingen aan m'n hoofd. Want wie weet wat er anders met die jongen was gebeurt.. En voor degene die niet durft in te grijpen: volgende keer kun jij degene zijn die daar op de grond inelkaar geslagen word. dan wil jij ook hulp. Dus aarzel niet om die hulp zelf ookte geven.. misschien houden die wanstanden dan eindelijk eens op, zodra dit soort mensen er niet meer ongestraft vanaf komt.. (oh ja, ik heb al een afspraak gemaakt voor aangifte..)
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. - waarom trapten 'ze' het slachtofer dan ? - hoe ben jij dan weggekomen zonder verdere inmenging van buitenaf ? - waarom zou iemand als jij het opnemen voor een slachtoffer van geweld ? Dat doen er weinig volgens mij, al is het maar omdat zoiets bijna nooit voorkomt in de trein.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op Friday 23 March 2007 @ 22:04 schreef real_jager het volgende: Ik zou ook aggressief worden als ik geen sigaret zou krijgen, maar ik rook liever shag... Damn, is dit nieuws ofzo? foto
Nu niet meer, om 21:21 nog wel..
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Op Friday 23 March 2007 @ 21:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wie zegt dat je dit verhaal niet ter plekke( achter je PC) uit je duim hebt gezogen, Fantast ! foto
Erg jammer. Maar zelfs als jij het was die in elkaar geslagen werd zou ik ingrijpen in zo'n situatie. Of het marokkanen/turken/nederlanders waren. Het gaat erom dat je zulk gedrag moet aanpakken. Door mensen te verwijten dat ze iets uit hun duim zuigen, neemt nog steeds niet weg dat zulke shit gebeurd.
Wilders hoeft geen campagne te voeren. Dat doen deze bevolkingsgroepen al voor hem. Als het echt onzin is wat wilders roept zouden mensen niet eens begrijpen waar hij het over heeft. Mensen zoals jij dus.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:07 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. - waarom trapten 'ze' het slachtofer dan ? - hoe ben jij dan weggekomen zonder verdere inmenging van buitenaf ? - waarom zou iemand als jij het opnemen voor een slachtoffer van geweld ? Dat doen er weinig volgens mij, al is het maar omdat zoiets bijna nooit voorkomt in de trein.
lees m'n posts in de slowchat van WFL, en dan krijg je je antwoorden.. Ik weet trouwens niet waarom die gast stopte.. Ik was niet echt helder op dat moment.. Misschien goed geraakt, of door inmenging van anderen. Ik reis ook al 5 jaar met die trein, en had zoiets ook nog niet eerder meegemaakt.. op zo'n doelbewuste (en doorzichtige) manier.. en dan puur aggresief gedrag... het had niet uitgemaakt wat die jongen had gezegd, of gedaan, ze hadden hem toch wel gepakt. en 5 tegen 1.. dat is gewoon ZIELIG
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:51 schreef Bensel het volgende: Tja.. vandaag ook bij en vechtpartij betrokken geweest.. Het begon al in de trein.. 5 (turkse) jongens probeerden eerder deze week al steeds gevechten uit te lokken. (door 1 gast met z'n mobieltje keihard aan door de gang te laten lopen, en te zien wie er toehapte, terwijl de rest uit zicht stond opgesteld)
vandaag haddenz e een slachtoffer.. die werd met een trap achter in de rug op de grond gewerkt (hoezo laf?), waarna 5 man op hem insloegen. Ik zag het gebeuren, en heb meteen 1 van die jongens weggesleurd, waarna ik zelf enkele klappen heb gekregen (en zelf heb uitgedeeld). Hierdoor durfden blijkbaar meer mensen in te grijpen, want die jongen werd vrij snel geholpen door de rest.. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik nu een kapotte bril heb, en enkele verwondingen aan m'n hoofd. Want wie weet wat er anders met die jongen was gebeurt.. En voor degene die niet durft in te grijpen: volgende keer kun jij degene zijn die daar op de grond inelkaar geslagen word. dan wil jij ook hulp. Dus aarzel niet om die hulp zelf ookte geven.. misschien houden die wanstanden dan eindelijk eens op, zodra dit soort mensen er niet meer ongestraft vanaf komt.. (oh ja, ik heb al een afspraak gemaakt voor aangifte..)
Je bent een held. Ik weet niet of ik dat zou durven. Je hebt ons allemaal wellicht weer een stille tocht bespaard , en een hoop krokodillentranen in de media.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:07 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. - waarom trapten 'ze' het slachtofer dan ? - hoe ben jij dan weggekomen zonder verdere inmenging van buitenaf ? - waarom zou iemand als jij het opnemen voor een slachtoffer van geweld ? Dat doen er weinig volgens mij, al is het maar omdat zoiets bijna nooit voorkomt in de trein.
Dan moet je je toch maar eens wat meer achter de pc vandaan komen. Ik zie dat soort taferelen ook vaak, dat ze je uitlokken en als je hapt... staat opeens half marokko voor je neus. Alleen durven ze namelijk niet. Heb je ooit weleens zo'n relmarokkaan (bontkraag, petje etc.) alleen gezien?
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú. Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:04 schreef real_jager het volgende: Ik zou ook aggressief worden als ik geen sigaret zou krijgen, maar ik rook liever shag... Damn, is dit nieuws ofzo? foto
Moet je onderhand mij tegenkomen, je kan ze hebben, ik dien ze persoonlijk 1 voor 1 allemaal via elk gat van je lichaam toe foto no more mr nice guy...
Op Friday 23 March 2007 @ 22:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je bent een held. Ik weet niet of ik dat zou durven. Je hebt ons allemaal wellicht weer een stille tocht bespaard , en een hoop krokodillentranen in de media.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
lees m'n posts in de slowchat van WFL, en dan krijg je je antwoorden.. Ik weet trouwens niet waarom die gast stopte.. Ik was niet echt helder op dat moment.. Misschien goed geraakt, of door inmenging van anderen. Ik reis ook al 5 jaar met die trein, en had zoiets ook nog niet eerder meegemaakt.. op zo'n doelbewuste (en doorzichtige) manier.. en dan puur aggresief gedrag... het had niet uitgemaakt wat die jongen had gezegd, of gedaan, ze hadden hem toch wel gepakt. en 5 tegen 1.. dat is gewoon ZIELIG
Ach, ik heb een hekel aan gezeik in de trein. Wordt ik nogal panisch van. Het soort lastpakken herken ik trouwens wel. Niet vanwege dat het Turken zijn, maar omdat er nou eenmaal van dat soort kutjochies bestaan.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:15 schreef tvdleur het volgende:[..] Moet je onderhand mij tegenkomen, je kan ze hebben, ik dien ze persoonlijk 1 voor 1 allemaal via elk gat van je lichaam toe foto no more mr nice guy...
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:07 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. - waarom trapten 'ze' het slachtofer dan ? - hoe ben jij dan weggekomen zonder verdere inmenging van buitenaf ? - waarom zou iemand als jij het opnemen voor een slachtoffer van geweld ? Dat doen er weinig volgens mij, al is het maar omdat zoiets bijna nooit voorkomt in de trein.
Ik zat een tijd geleden in de trein waar een groep marokkaanse jongens het erg stoer vonden om een chinese man te discrimineren door spleetogen tegen hem te trekken en dom chinees tegen hem te praten en rascistische opmerkingen te maken.
Hoe haal je als buitenlander het in je hoofd om een chinees te discrimineren die echt niks doet..
Ze haalden het bloed onder mn nagels vandaan en de chinese man durfde niks te zeggen tegen deze drie superdenigerende handelingen. Als je geen rascist bent dan zorgen deze jongeren zelf wel dat je het wordt.
Helaas was ik op de chinese man de enige in de coupe, dus mijn mond opentrekken zat er in dit geval niet bij. Helaas...
Dat je zelf een beetje wereldvreemd bent moet je niet anderen verwijten dat ze dingen gaan verzinnen. Ik heb nederlandse vrienden die beroofd zijn door zulke figuren en eentje probeerde ooit mij een scooter van mn vriend afhandig te maken. Of ik dit niet verzin? Ik ben zelf allochtoon en ik leende die scooter van mn vriend namelijk.
Gelukkig ben ik dus zelf allochtoon en ben ik dus niet bang om voor rascist uitgemaakt te worden door dit soort tuig.
Naast zelf genoeg met deze gasten meegemaakt te hebben herken ik dus heel veel van deze verhalen en weet ik dat ze geen onzin verhalen zijn van rascistische nederlanders.
Ik begrijp dus ook dondersgoed waarom wilders het zo goed doet in nederland, maar ook waarom mensen zoals jij totaal niets begrijpen van de wilders "hype". het probleem is namelijk dat het geen hype is maar de waarheid.
Echt ongelovelijk. Ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt dat iemand me om een sigaret vroeg. Totaal vreemde. Vreemde gewoonte geworden. Nog vreemder dan het roken zelf.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:15 schreef Gary_C het volgende:
[..]
Het spijt me hoor, maar ik vind het moeilijk te geloven dat jij 5 Turken van het lijf hebt gehouden, en slechts ''een paar klappen'' kreeg.
Misschien is het verhaal waar, maar dan is het of erg aangedikt, of je vertelt maar de halve waarhei.
Ik vertel de waarheid.. ik heb maar klappen gehad van 1 gast (die ik er dus afgetrokken had..) anders had ik hier misschien niet gezeten.. Vergeet niet dat er toen al een kleine menigte stond, die misschien ook wel meegeholpen hebben.. Nogmaals, ik heb niet alles meegekregen.. ik weet alleen nog dat iemand vroeg of alles goed was, en dat ik m'n bril oppakte, om vervolgens verder te lopen toen ik de bus zag die ik moest hebben.. (die overigens tegen gehouden is door iemand, juist vanwege die vechtpartij. De slachtoffer is even later ook ingestapt, al hoorde ik nog wel veel gesschreeuw ed..
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik vertel de waarheid.. ik heb maar klappen gehad van 1 gast (die ik er dus afgetrokken had..) anders had ik hier misschien niet gezeten.. Vergeet niet dat er toen al een kleine menigte stond, die misschien ook wel meegeholpen hebben.. Nogmaals, ik heb niet alles meegekregen.. ik weet alleen nog dat iemand vroeg of alles goed was, en dat ik m'n bril oppakte, om vervolgens verder te lopen toen ik de bus zag die ik moest hebben.. (die overigens tegen gehouden is door iemand, juist vanwege die vechtpartij. De slachtoffer is even later ook ingestapt, al hoorde ik nog wel veel gesschreeuw ed..
Op Friday 23 March 2007 @ 22:13 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Dan moet je je toch maar eens wat meer achter de pc vandaan komen. Ik zie dat soort taferelen ook vaak, dat ze je uitlokken en als je hapt... staat opeens half marokko voor je neus. Alleen durven ze namelijk niet. Heb je ooit weleens zo'n relmarokkaan (bontkraag, petje etc.) alleen gezien?
Ach ja, ik weet wat je bedoelt. Ik ben nu iets te oud om er gezeik mee te krijgen. Toen ik een jongere jongere was werd ik altijd lastig gevallen door jochies in groene bomberjacks. En ook wel eens op mijn bek gerost, zeg maar. Dat iemand een Marokkaan of Turk is zegt echt niets.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op Friday 23 March 2007 @ 22:09 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Erg jammer. Maar zelfs als jij het was die in elkaar geslagen werd zou ik ingrijpen in zo'n situatie. Of het marokkanen/turken/nederlanders waren. Het gaat erom dat je zulk gedrag moet aanpakken. Door mensen te verwijten dat ze iets uit hun duim zuigen, neemt nog steeds niet weg dat zulke shit gebeurd.
Wilders hoeft geen campagne te voeren. Dat doen deze bevolkingsgroepen al voor hem. Als het echt onzin is wat wilders roept zouden mensen niet eens begrijpen waar hij het over heeft. Mensen zoals jij dus.
Als er echt iets loos is zou ik ook wel ingrijpen maar dit "gedoe" kan net zo goed door een Wilders adept ter sprake zijn gebracht ( bewijs?) om maar weer eens een knuppel in het hoenderhok te gooien om zo aandacht te vragen voor de "kruistocht" tegen het "onbeminde" ! foto
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja.
Ben een hele lieve jongen, maar ook een ijskouwe. Touch my sister or gf, you die.
Zo staat die eikel die zich mag verantwoorden voor de rechter ook in het leven, ik was alleen gezellig aan de bar aan het praten met een collega (zijn vriendin) Hij flipte na een gewone vriendschappelijke aai over dr rug...
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als er echt iets loos is zou ik ook wel ingrijpen maar dit "gedoe" kan net zo goed door een Wilders adept ter sprake zijn gebracht ( bewijs?) om maar weer eens een knuppel in het hoenderhok te gooien om zo aandacht te vragen voor de "kruistocht" tegen het "onbeminde" ! foto
Kijk, ik ben an sich niet rascistisch. Ik zal dus ook niet discrimineren op ras, of geslacht. Ik ben ook niet iemand die snel vecht. Maar door sit soort gebeurtenissen ga je toch anders denken ten opzichte van zulke personen. Als ze niks gedaan hadden, had ik ze de volgende keer misschien gewoon begroet.
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Nee... Alles behalve... Stappen is een nachtmerrie. Niet voor de rest waar ik mee ben, maar voor mij. Is niet leuk om iemand dood te wensen, en het nog te menen ook.
Het lullige is, ik ben niet groot, en ook niet breed, dus ik zou zo'n slachtoffer kunnen zijn. En dan heb IK het probleem.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:25 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Zo staat die eikel die zich mag verantwoorden voor de rechter ook in het leven, ik was alleen gezellig aan de bar aan het praten met een collega (zijn vriendin) Hij flipte na een gewone vriendschappelijke aai over dr rug...
jij hebt een probleem...
Aai mag best, maar je moet er niet slaan. Maar ik begrijp je wel, zo zie ik het ook. Ontwijk dat soort situaties ook liever.
Niet dat dit normaal is, maar vind het ook wel gierig om te weigeren als iemand het netjes vraagt. Weet natuurlijk niet hoe die het heeft gevraagd, maar ja.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:32 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Had ie CC zero gedronken, waardoor je die wonden in je gezicht kreeg ? foto
Ik ben wel eens door 1 gozer op mijn hoofd gestompt. Ik verloor prompt het bewustzijn waarop hij door bleef staan. Het is maar net hoe je de klappen aangeleverd krijgt hoor.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op Friday 23 March 2007 @ 22:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Aai mag best, maar je moet er niet slaan. Maar ik begrijp je wel, zo zie ik het ook. Ontwijk dat soort situaties ook liever.
Zo zag hij het niet, ff voor de duidelijkheid, volgens haar doet hij nooit geen vlieg kwaad (tis wel over die relatie na dit): ik zat met haar aan de bar, ik geef haar een ai over dr schouder/rug onder het motto "komt wel goed" en hij viel mij vanachter aan met een bierglas. Ik heb hem (en mijn collega ook) niet eens zien aankomen. Gevolg 30 hechtingen en 12 gezichtsspieren doorgesneden. Waarvoor? Om niets.
Ik snap jou wel... maar laat ik het zo zeggen: maak de ander verdomd duidelijk dat jij iets niet trekt. Als hij dat op dat moment duidelijk had gezegd, dan had ik hem een biertje gegeven, no problems, en tegen mn collega gezegd, nou leuke vriend heb je, (sarcasm) we speken elkaar wel ff een andere keer...
Op Friday 23 March 2007 @ 22:34 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ik ben wel eens door 1 gozer op mijn hoofd gestompt. Ik verloor prompt het bewustzijn waarop hij door bleef staan. Het is maar net hoe je de klappen aangeleverd krijgt hoor.
Ofschoon het natuurlijk dieptriest is wou ik toch even een "luchtige"grap ertussendoor gooien, lees eens goed! foto
Op Friday 23 March 2007 @ 22:23 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet wat je bedoelt. Ik ben nu iets te oud om er gezeik mee te krijgen. Toen ik een jongere jongere was werd ik altijd lastig gevallen door jochies in groene bomberjacks. En ook wel eens op mijn bek gerost, zeg maar. Dat iemand een Marokkaan of Turk is zegt echt niets.
Het verschil is dat ik als allochtoon ontzettend goed kan opschieten met mensen in bomberjacks of wat dan ook omdat ik mensen nooit hatelijk aankijk. De haat over buitenlanders is niet gericht op buitenlanders, maar op kut-turk/marokkaan/antiliaan noem maar op. De haat onstaat omdat bepaalde jongeren uit deze bevolkingsgroepen medelanders onleefbaar maken met hun hatelijk gedrag.
Ik weet nog dat ik een aantal jaren geleden met 3 nederlandse vrienden naar huis gingen van de jaarbeurs in utrecht. Verderop stonden 7 marokaanse gasten tegen zo'n muurtje of kunstwerk te leunen. Een van mijn vrienden zei tegen me: die gasten lopen me de hele tijd aan te kijken. Opeens kwamen die 7 gasten om mijn vriend heen staan en begonnen hem te duwen. Ik als buitenlander voelde me veilig omdat ze me niet konden uitmaken voor rascist en ik riep dus: Wat is het probleem.
Een marokaan draaide zich om en begon te dreigen met bemoei je er niet mee. Ik riep WTF laat die gast met rust toen een andere marokkaan me naar achter duwde en zei: je moet je er niet mee bemoeien. Ik riep weer: WTF is het probleem denken jullie dat hij een rascist is ofzo? Een van die gasten die om mijn vriend stond keek me aan en zei deze jongen loopt me aan te kijken. Ik: wat? Mijn vriend loopt me juist te vertellen dat jullie hem de hele tijd lopen aan te kijken. Dus ik kijk ze allemaal nog eens in de ogen aan en zeg: Jullie marokkanen altijd problemen zoeken. En zei tegen mijn vrienden: kom! en liepen zo weg van ze en zei nog tegen m'n vrienden: niet omkijken, lopen.
Ik durf te wedden dat ze mijn vriend helemaal de tering ingeschopt zouden hebben als ik me er niet mee bemoeid hebben. Ik weet hoe het is als een marokkaan een ruzie uitlokt als je hem alleen al aankijkt.
Deze gasten lopen met zoveel zieke frustratie en zoeken een uitlaatklep door gewoon gevechten uit te lokken. Er zit iets zieks in hun cultuur waardoor ze over de hele wereld de meest zieke dingen uithalen. Als je dus zorgt dat ze zoveel mogelijk hun cultuur mogen behouden zonder te integreren dan zal het altijd zo blijven. Die cultuur is ziek.
En ik heb genoeg marokkaanse vrienden gehad. Een aantal hele toffe gasten waar ik echt goed mee kan opschieten.
Maar ik begrijp dondersgoed waarom mensen zo'n hekel hebben aan deze bevolkingsgroepen. En door het steeds op te nemen verandert er nooit iets aangezien in deze gemeenschap niets dan ontkenning is als het over zulk tuig gaat.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:07 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. - waarom trapten 'ze' het slachtofer dan ? - hoe ben jij dan weggekomen zonder verdere inmenging van buitenaf ? - waarom zou iemand als jij het opnemen voor een slachtoffer van geweld ? Dat doen er weinig volgens mij, al is het maar omdat zoiets bijna nooit voorkomt in de trein.
Ik geloof het wel,hij zei toch dat die gasten met lawaai door de coupe doorliep,en de eerste die er wat van zei,in elkaar getrapt werd.Daar krijgen ze gewoon een kick van.Als er iemand in elkaar getrapt word,sta jij dan toe te kijken? 'Ach,het kan me niks schelen,ik ken hem toch niet' .. Aan zulke mensen hebben we veel! foto En waarom zou dit niet in de trein kunnen gebeuren. foto
Op Friday 23 March 2007 @ 22:37 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Zo zag hij het niet, ff voor de duidelijkheid: ik zat met haar aan de bar, ik geef haar een ai over dr schouder/rug onder het motto "komt wel goed" en hij viel mij vanachter aan met een bierglas. gevolg 30 hechtingen en 12 gezichtsspieren doorgesneden. Waarvoor? Om niets.
Ik snap jou wel... maar laat ik het zo zeggen: maak de ander verdomd duidelijk dat jij iets niet trekt. Als hij dat op dat moment duidelijk had gezegd, dan had ik hem een biertje gegeven, no problems, en tegen mn collega gezegd, nou leuke vriend heb je, (sarcasm) we speken elkaar wel ff een andere keer...
Zo ben ik dus niet... Als je mij zo pissed krijgt dat ik je aanval dan weet je dondersgoed wat je fout deed... Zoals ik al zei, ben een hele lieve jongen, en dat meen ik echt.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:44 schreef TagForce het volgende:
[..]
Zo ben ik dus niet... Als je mij zo pissed krijgt dat ik je aanval dan weet je dondersgoed wat je fout deed... Zoals ik al zei, ben een hele lieve jongen, en dat meen ik echt.
mja, maar niet iedereen is zo, jammergenoeg..
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Op Friday 23 March 2007 @ 22:42 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel,hij zei toch dat die gasten met lawaai door de coupe doorliep,en de eerste die er wat van zei,in elkaar getrapt werd.Daar krijgen ze gewoon een kick van.Als er iemand in elkaar getrapt word,sta jij dan toe te kijken? 'Ach,het kan me niks schelen,ik ken hem toch niet' .. Aan zulke mensen hebben we veel! foto En waarom zou dit niet in de trein kunnen gebeuren. foto
9 op de tien mensen doet waarschijnlijk niks. Verder is de laatste keer dat ik een groepje Turken luidrustig heb gezien me gebleken dat de hele coupé daar reeds in een vroegtijdig stadium van over de zeik raakte. Er zou ongetwijfeld een beroep op de spoorwegpolitie worden gedaan als het ook maar wat langer had geduurd. En die hadden niet eens wat kwaads in de zin.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op Friday 23 March 2007 @ 22:47 schreef Jazoist het volgende:
[..]
9 op de tien mensen doet waarschijnlijk niks. Verder is de laatste keer dat ik een groepje Turken luidrustig heb gezien me gebleken dat de hele coupé daar reeds in een vroegtijdig stadium van over de zeik raakte. Er zou ongetwijfeld een beroep op de spoorwegpolitie worden gedaan als het ook maar wat langer had geduurd. En die hadden niet eens wat kwaads in de zin.
nee, spoorwegpolitie heb je wat aan hier.. die gasten moeten eerst uit groningen komen.. Bovendien was het gevecht zelf niet in de trein, maar op het station. je mag het raar vinden dat ik iemand help die ik niet ken, maar ik wil niet leven met een stemmetje in m'n achterhoofd van: wat als ik nou wel had ingegrepen misschien was hij dan niet dood/invalide/zwaargewond geweest
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Ik heb vorig jaar nog een mep mogen ontvangen van eenofandere gestoorde achtervolgingsneger waardoor ik 5 uur aan geheugen kwijt ben geraakt... Mag ik nu ook op de frontpage?
Wat mij betreft wel ja, tenzij je het doodnormaal vind dat je zomaar in elkaar gepompt word.
Op Friday 23 March 2007 @ 22:49 schreef Bensel het volgende:
[..]
nee, spoorwegpolitie heb je wat aan hier.. die gasten moeten eerst uit groningen komen.. Bovendien was het gevecht zelf niet in de trein, maar op het station. je mag het raar vinden dat ik iemand help die ik niet ken, maar ik wil niet leven met een stemmetje in m'n achterhoofd van: wat als ik nou wel had ingegrepen misschien was hij dan niet dood/invalide/zwaargewond geweest
Ja ja, precies. Ik vind het niet raar ofzo. Alleen is dat soort dingen dacht ik een tamelijk doorsnee verschijnsel, etterjochies. Dan hoef je niet gelijk aan dood/invalide als gevolg te denken. Het enige waar ik zelf bang voor zou zijn is een pistool of mes.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op Friday 23 March 2007 @ 22:54 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ja ja, precies. Ik vind het niet raar ofzo. Alleen is dat soort dingen dacht ik een tamelijk doorsnee verschijnsel, etterjochies. Dan hoef je niet gelijk aan dood/invalide als gevolg te denken. Het enige waar ik zelf bang voor zou zijn is een pistool of mes.
geloof me, als je zag hoe die gasten inkwamen op die jongens.. Dat ging nou niet bepaald zachtzinnig. en 1 verkeerde trap tegen het hoofd, en het is gedaan.. zoals een zekere eerdere keer ook gebeurt is..
For every fact, there is an equal and opposite opinion. Twitch.tv/bensel15
Hierbij reageer ik nogmaals helaas worden mijn reacties weggehaald ! Vraag me niet waarom maar ik geef alleen een mening op deze berichten dit even terzijde. Nu mijn reactie het is toch van de gekke dat voor een sigaret dit soort toestanden ontstaan. De werkelijke oorzaak ligt toch grotendeels bij onderwijs/ouders etc. en niet te vergeten de slappe politieke houding van Den Haag. Daarom zet ik hier het adres neer van de persoon die weet wat er broeit in de samenleving (hoop dat hij dit keer mag blijven staan) http://www.richarddemos.nl
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
mja, maar niet iedereen is zo, jammergenoeg..
je kan vast wel vanalles in je hoofd halen, maar ga er dan niet vanuit dat een ander dat kan ruiken. Werkelijkheid is vaak anders dan je denkt.
In mijn geval was er geen enkele aanleiding dat ik (of zijn vriendin toen/mijn collega) het idee hadden dat we iemand jaloers/op zaten te naaien. Hell, we hadden het gewoon over werk en zo... best gezellig. Niet echt onderwerpen dat je denkt dat iemand zich daar druk over kan maken.
Dan verwacht je als laatste een bierglas in je muil van het 1 op andere moment... Omdat meneer dacht dat ik haar zat te versieren en dacht te zien dat zij niet van mij gediend was.
Jaloezie, ontwetendheid en niet de lef om er ff bij te komen om iets te zeggen of ff te weten waarover het gaat. Kan een boel uitmaken in veel levens op z'on moment
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
geloof me, als je zag hoe die gasten inkwamen op die jongens.. Dat ging nou niet bepaald zachtzinnig. en 1 verkeerde trap tegen het hoofd, en het is gedaan.. zoals een zekere eerdere keer ook gebeurt is..
Ik snap dat niet. Ik ben wel eens door een groep van 6 jongens in een steegje gepakt, maar ze hielden eigenlijk op toen ze merkten dat ik na een paar stompen in mijn maag al niet meer bijkwam. Ik heb nog een zeker vertrouwen dat men van ophouden weet. Maar vooral met bv. al dat gesnuif en opgehitste gangster-gedoe weet ik het ook niet meer.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:54 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ja ja, precies. Ik vind het niet raar ofzo. Alleen is dat soort dingen dacht ik een tamelijk doorsnee verschijnsel, etterjochies. Dan hoef je niet gelijk aan dood/invalide als gevolg te denken. Het enige waar ik zelf bang voor zou zijn is een pistool of mes.
Of een meisje waar je mee gehad hebt (marokkaans) s'avonds door een bekende jongen (ook marokaans) van haar fiets getrokken is en bedreigd is met een mes en onzedelijke handelingen heeft moeten uitvoeren, en als ze haar bek opentrekt tegen anderen hij met zijn vrienden anders ook haar broer die homo is zullen vermoorden.
Bloed onder de nagels halen ze van je vandaan. En je kan er niks tegen doen. Aangifte doen maakt het alleen maar onleefbaarder voor haar.
Leven met zulke figuren in je omgeving is een hel en je blijft er het liefst zover mogelijk vandaan.
En als je zoiets meegemaakt hebt, begrijp je ook dat de verhalen die je door het hele land en buitenland hoort niet verzonnen zijn...
Op Friday 23 March 2007 @ 23:03 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Of een meisje waar je mee gehad hebt (marokaans) s'avonds door een bekende jongen (ook marokaans) van haar fiets getrokken is en bedreigd is met een mes en onzedelijke handelingen heeft moeten uitvoeren, en als ze haar bek opentrekt tegen anderen hij met zijn vrienden anders ook haar broer die homo is zullen vermoorden. bloed onder de nagels halen ze van je vandaan. En je kan er niks tegen doen. Aangifte doen maakt het alleen maar onleefbaarder voor je.
Leven met zulke gasten figuren in je omgeving is een hel en je blijft er het liefst zover mogelijk vandaan.
En als je zoiets meegemaakt hebt, begrijp je ook dat de verhalen die je door het hele land en buitenland hoort niet verzonnen zijn...
Sja, een mes tegen mijn keel heb ik ook wel eens gehad. Was een doorsnee boerenknul (wil verder niemand stigmatiseren). Gekken zijn er in alle soorten en maten, ook al denk je op het eerste gezicht dat het gewone mensen zijn.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
Ik heb vorig jaar nog een mep mogen ontvangen van eenofandere gestoorde achtervolgingsneger waardoor ik 5 uur aan geheugen kwijt ben geraakt... Mag ik nu ook op de frontpage? foto
belachelijk foto
Wat je er aan kunt doen leest u hier http://www.richarddemos.nl
"Roken is dodelijk"
Heel letterlijk nemen als je straks wordt vermoord om een sigaret.
Roken is de verslaving van de vrede? foto
Hebben ze bij de PVV geen geld om een fatsoenlijke webdesigner in de arm te nemen ofzo? foto
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Ps: moet je wel naar Assen komen, durf je dat?
Mwa, PVV of niet, dit soort practijken zijn natuurlijk zeer slecht. Mensen worden van hun gezondheid en leven beroofd om zaken die werkelijk het doodslaan nog niet waard zijn.
vandaag haddenz e een slachtoffer.. die werd met een trap achter in de rug op de grond gewerkt (hoezo laf?), waarna 5 man op hem insloegen. Ik zag het gebeuren, en heb meteen 1 van die jongens weggesleurd, waarna ik zelf enkele klappen heb gekregen (en zelf heb uitgedeeld). Hierdoor durfden blijkbaar meer mensen in te grijpen, want die jongen werd vrij snel geholpen door de rest.. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik nu een kapotte bril heb, en enkele verwondingen aan m'n hoofd. Want wie weet wat er anders met die jongen was gebeurt.. En voor degene die niet durft in te grijpen: volgende keer kun jij degene zijn die daar op de grond inelkaar geslagen word. dan wil jij ook hulp. Dus aarzel niet om die hulp zelf ookte geven.. misschien houden die wanstanden dan eindelijk eens op, zodra dit soort mensen er niet meer ongestraft vanaf komt.. (oh ja, ik heb al een afspraak gemaakt voor aangifte..)
Twitch.tv/bensel15
maar of je het gevondene waardeeert?
Die zitten altijd te bedelen om sigaretten.
Nja,ik ben peukie roke buiten.
foto
Goed gedaan!
(en dat meen ik)
Twitch.tv/bensel15
- waarom trapten 'ze' het slachtofer dan ?
- hoe ben jij dan weggekomen zonder verdere inmenging van buitenaf ?
- waarom zou iemand als jij het opnemen voor een slachtoffer van geweld ? Dat doen er weinig volgens mij, al is het maar omdat zoiets bijna nooit voorkomt in de trein.
Wilders hoeft geen campagne te voeren. Dat doen deze bevolkingsgroepen al voor hem. Als het echt onzin is wat wilders roept zouden mensen niet eens begrijpen waar hij het over heeft. Mensen zoals jij dus.
Ik weet trouwens niet waarom die gast stopte.. Ik was niet echt helder op dat moment.. Misschien goed geraakt, of door inmenging van anderen. Ik reis ook al 5 jaar met die trein, en had zoiets ook nog niet eerder meegemaakt.. op zo'n doelbewuste (en doorzichtige) manier.. en dan puur aggresief gedrag... het had niet uitgemaakt wat die jongen had gezegd, of gedaan, ze hadden hem toch wel gepakt. en 5 tegen 1.. dat is gewoon ZIELIG
Twitch.tv/bensel15
Je hebt ons allemaal wellicht weer een stille tocht bespaard , en een hoop krokodillentranen in de media.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Ben een hele lieve jongen, maar ook een ijskouwe. Touch my sister or gf, you die.
Misschien is het verhaal waar, maar dan is het of erg aangedikt, of je vertelt maar de halve waarhei.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci ožijú.
Hoe haal je als buitenlander het in je hoofd om een chinees te discrimineren die echt niks doet..
Ze haalden het bloed onder mn nagels vandaan en de chinese man durfde niks te zeggen tegen deze drie superdenigerende handelingen. Als je geen rascist bent dan zorgen deze jongeren zelf wel dat je het wordt.
Helaas was ik op de chinese man de enige in de coupe, dus mijn mond opentrekken zat er in dit geval niet bij. Helaas...
Dat je zelf een beetje wereldvreemd bent moet je niet anderen verwijten dat ze dingen gaan verzinnen. Ik heb nederlandse vrienden die beroofd zijn door zulke figuren en eentje probeerde ooit mij een scooter van mn vriend afhandig te maken. Of ik dit niet verzin? Ik ben zelf allochtoon en ik leende die scooter van mn vriend namelijk.
Gelukkig ben ik dus zelf allochtoon en ben ik dus niet bang om voor rascist uitgemaakt te worden door dit soort tuig.
Naast zelf genoeg met deze gasten meegemaakt te hebben herken ik dus heel veel van deze verhalen en weet ik dat ze geen onzin verhalen zijn van rascistische nederlanders.
Ik begrijp dus ook dondersgoed waarom wilders het zo goed doet in nederland, maar ook waarom mensen zoals jij totaal niets begrijpen van de wilders "hype". het probleem is namelijk dat het geen hype is maar de waarheid.
Twitch.tv/bensel15
jij hebt een probleem...
Twitch.tv/bensel15
Het lullige is, ik ben niet groot, en ook niet breed, dus ik zou zo'n slachtoffer kunnen zijn. En dan heb IK het probleem.
Weet natuurlijk niet hoe die het heeft gevraagd, maar ja.
Ik snap jou wel... maar laat ik het zo zeggen: maak de ander verdomd duidelijk dat jij iets niet trekt. Als hij dat op dat moment duidelijk had gezegd, dan had ik hem een biertje gegeven, no problems, en tegen mn collega gezegd, nou leuke vriend heb je, (sarcasm) we speken elkaar wel ff een andere keer...
De haat over buitenlanders is niet gericht op buitenlanders, maar op kut-turk/marokkaan/antiliaan noem maar op. De haat onstaat omdat bepaalde jongeren uit deze bevolkingsgroepen medelanders onleefbaar maken met hun hatelijk gedrag.
Ik weet nog dat ik een aantal jaren geleden met 3 nederlandse vrienden naar huis gingen van de jaarbeurs in utrecht.
Verderop stonden 7 marokaanse gasten tegen zo'n muurtje of kunstwerk te leunen. Een van mijn vrienden zei tegen me: die gasten lopen me de hele tijd aan te kijken. Opeens kwamen die 7 gasten om mijn vriend heen staan en begonnen hem te duwen. Ik als buitenlander voelde me veilig omdat ze me niet konden uitmaken voor rascist en ik riep dus:
Wat is het probleem.
Een marokaan draaide zich om en begon te dreigen met bemoei je er niet mee. Ik riep WTF laat die gast met rust toen een andere marokkaan me naar achter duwde en zei: je moet je er niet mee bemoeien.
Ik riep weer: WTF is het probleem denken jullie dat hij een rascist is ofzo?
Een van die gasten die om mijn vriend stond keek me aan en zei deze jongen loopt me aan te kijken.
Ik: wat? Mijn vriend loopt me juist te vertellen dat jullie hem de hele tijd lopen aan te kijken. Dus ik kijk ze allemaal nog eens in de ogen aan en zeg: Jullie marokkanen altijd problemen zoeken. En zei tegen mijn vrienden: kom! en liepen zo weg van ze en zei nog tegen m'n vrienden: niet omkijken, lopen.
Ik durf te wedden dat ze mijn vriend helemaal de tering ingeschopt zouden hebben als ik me er niet mee bemoeid hebben.
Ik weet hoe het is als een marokkaan een ruzie uitlokt als je hem alleen al aankijkt.
Deze gasten lopen met zoveel zieke frustratie en zoeken een uitlaatklep door gewoon gevechten uit te lokken. Er zit iets zieks in hun cultuur waardoor ze over de hele wereld de meest zieke dingen uithalen. Als je dus zorgt dat ze zoveel mogelijk hun cultuur mogen behouden zonder te integreren dan zal het altijd zo blijven. Die cultuur is ziek.
En ik heb genoeg marokkaanse vrienden gehad. Een aantal hele toffe gasten waar ik echt goed mee kan opschieten.
Maar ik begrijp dondersgoed waarom mensen zo'n hekel hebben aan deze bevolkingsgroepen. En door het steeds op te nemen verandert er nooit iets aangezien in deze gemeenschap niets dan ontkenning is als het over zulk tuig gaat.
En waarom zou dit niet in de trein kunnen gebeuren. foto
Twitch.tv/bensel15
Verder is de laatste keer dat ik een groepje Turken luidrustig heb gezien me gebleken dat de hele coupé daar reeds in een vroegtijdig stadium van over de zeik raakte. Er zou ongetwijfeld een beroep op de spoorwegpolitie worden gedaan als het ook maar wat langer had geduurd. En die hadden niet eens wat kwaads in de zin.
Twitch.tv/bensel15
Roken moet verboden worden foto
Twitch.tv/bensel15
Vraag me niet waarom maar ik geef alleen een mening op deze berichten dit even terzijde.
Nu mijn reactie het is toch van de gekke dat voor een sigaret dit soort toestanden ontstaan. De werkelijke oorzaak ligt toch grotendeels bij onderwijs/ouders etc. en niet te vergeten de slappe politieke houding van Den Haag.
Daarom zet ik hier het adres neer van de persoon die weet wat er broeit in de samenleving (hoop dat hij dit keer mag blijven staan)
http://www.richarddemos.nl
In mijn geval was er geen enkele aanleiding dat ik (of zijn vriendin toen/mijn collega) het idee hadden dat we iemand jaloers/op zaten te naaien. Hell, we hadden het gewoon over werk en zo... best gezellig. Niet echt onderwerpen dat je denkt dat iemand zich daar druk over kan maken.
Dan verwacht je als laatste een bierglas in je muil van het 1 op andere moment... Omdat meneer dacht dat ik haar zat te versieren en dacht te zien dat zij niet van mij gediend was.
Jaloezie, ontwetendheid en niet de lef om er ff bij te komen om iets te zeggen of ff te weten waarover het gaat. Kan een boel uitmaken in veel levens op z'on moment
Bloed onder de nagels halen ze van je vandaan. En je kan er niks tegen doen. Aangifte doen maakt het alleen maar onleefbaarder voor haar.
Leven met zulke figuren in je omgeving is een hel en je blijft er het liefst zover mogelijk vandaan.
En als je zoiets meegemaakt hebt, begrijp je ook dat de verhalen die je door het hele land en buitenland hoort niet verzonnen zijn...
Wat een mafketels
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken