Nieuws
2 miljard voor schrappen Zuiderzeelijn

Volgens minister Camiel Eurlings (Verkeer) heeft het noorden, dat jarenlang campagne voerde voor de 'ZZL', "veel meer" aan dit miljardenpakket dan aan de snelle verbinding. Tegelijk is de spoorlijn niet verantwoord te exploiteren, stelde Eurlings vrijdag na de wekelijkse ministerraad.
Met het geld kan de financiering geregeld worden van de zuidelijke ringweg rond Groningen en kan Leeuwarden bereikbaarder worden gemaakt.
2 miljard voor defensie en justitie, die hebben het harder nodig
Van Groningen stelen die hufters al het aardgas foto
3DS friend code: 2191-7623-9035
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
wat is er fucking mis met een dubbelsporig lijntje zonder waslijn en een aantal GTW stellen er op? foto
I still hesitate to use spaces
in file names.
Dat het achteraf niet allemaal volgens het boekje verlopen is, is weer een ander verhaal...
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Twee miljard, na zo lang aan het lijntje te zijn gehouden, is een schijntje. Lekker makkelijk van afgemaakt dacht ik zo. Natuurlijk is met twee miljard genoeg te doen.
Kan men bijvoorbeeld die achterlijke rotonde op de A7 bij Joure eruit slopen. Maar ja, dat pakt men maar half aan. De asfalt prioriteiten liggen elders, op een plek waar je niet genoeg asfalt neer kunt gooien om de problemen op te lossen.
Nou ja we horen het wel bij de enquete spoorfraude in 2010 foto
En eh inderdaad een lijntje leggen terwijl jezelf niet spoort is verdomd lastig hoor fotofotofoto
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
In 1998 is er een belofte door het kabinet gedaan, het Langman-akkoord. Er zou gekeken worden naar ontwikkeling van het noorden of zo. Dat was in eerste instantie de bedoeling om dat via de ZZL te doen. Dat ding is echter op geen enkele manier rendabel te krijgen. Nu krijgt het noorden een deel van het voor ZZL-bestemde geld voor regionale oplossingen.
Voor iedereen die verder beweert dat dat ding er moet komen: Lees eens een paar KBA's voor dat ding. Zal je zien dat het meer kost dan dat het oplevert. Wees blij daar in het noorden dat jullie nog een zak geld krijgen. Van de aardgasbaten, die grotendeels in het FES lopen, krijgen jullie trouwens genoeg centjes terug in de vorm van structuurversterkingen. Niet zeuren daarover.
Laatst was uit onderzoek toch gebleken dat Amsterdam-Groningen-Hamburg-Berlijn gewoon sneller is dan nu via arnhem of enschede?
Schrappen Zuiderzeelijn was een strohalm, niet zozeer om lijn te krijgen, maar om wel prioritering van landelijk beleid op infrastructuur NL.
Nu kan men de noordelijke provincies in gaan zetten als het gebied in NL waar men nog wèl rust kan vinden, en zodoende hoge inkomens te lokken hun geld dáár uit te geven.
Het groene hart van NL, wordt nu het groene Noorden.
blutec
Al ben ik na afstuderen blijven hangen, heb hier m'n werk, sociale kring, aikidoclub etc, maar blijf Drentse in hart en nieren foto Zou er graag weer wonen, liefst zonder allemaal wannabe drentenierders met kapsones in de buurt foto
Soms denk ik wel eens: liever een groep samenwerkende wijze mensen dan die democratisch gekozen plucherufters. Wordt er wat zinnigs gedaan hier.
stelletje hufters
Met het oppoetsen van de A28 en de ring om Groningen zijn de meeste doorstromingsproblemen wel opgelost.
Van het resterende geld een fatsoenlijke snelweg naar Delfzijl en de Eemshaven en het opruimen van een paar N-dodenwegen en we zijn helemaal klaar.
Laat verder iedereen vooral blijven geloven dat het noorden achtergebleven gebied is foto
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken