Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 918:49VrijMiBabes #310 (not very sfw!)
  • 3918:48Random Pics van de Dag #1941
  • 212:00Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 7209:42Duitsland verbiedt Uwe Bolls film 'Citizen Vigilante': Wakkert geweld tegen migranten aan
  • 1309:36Brits ziekenhuis schokt met rotte lichamen en vernietigde baby
  • 009:30Waarom muntgeld ribbels heeft, in muziekvorm
  • 509:26Mats Grotenbreg (28) overleden: maakte winnende goal Hercules tegen Ajax
  • 809:22Spinozapremie voor onderzoek naar 'freeze'-reactie
  • 10109:14Kamer pakt geweld tegen christelijke asielzoekers harder aan
  • 2009:08Nederland wil afgewezen asielzoekers naar Kenia en Rwanda sturen
  • 6726/06Random Pics van de Dag #1940
  • 10525/06Gezondheidsraad wil alcohol in de ban doen: Drooglegging 2.0?
  • 3525/06Vader krijgt 1 jaar cel na incest met dochter kort voor haar zelfmoord
  • 6625/06Bill Gates: Epstein probeerde mij te chanteren met affaires
  • 1425/06Tenminste 32 doden en 700 gewonden bij aardbeving Venezuela
  • 10525/06Duitsland wil pensioenleeftijd naar 70 jaar
  • 2525/06Curaçao geeft ambtenaren en docenten vrij om cruciaal WK-duel te kijken
  • 4825/06Random Pics van de Dag #1939
  • 1424/06Toy Story 5: de strijd tussen echt speelgoed en digitale apparaten onderstreept actuele kritiek op sociale media
  • 5424/06Straffen tot 100 jaar cel voor antifa-hinderlaag en schieten op ICE-agenten
  • 6824/06Vrouw 12 jaar opgesloten en mishandeld in Pakistan
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 918:49VrijMiBabes #310 (not very sfw!)
  • 3918:48Random Pics van de Dag #1941
  • 1616:27FOK's weerbericht met Stephan5: Historische hitte gevolgd door onweer?
  • 10513:27Hezbollah eist volledig Israëlisch vertrek uit Libanon, 'poging tot annexatie'
  • 6713:14FNV dreigt met nieuwe acties tegen afbraak sociale zekerheid, sta jij hier achter?
  • 212:00Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 2111:50Scholier knalt Half-Life 2 gewoon de browser in
  • 1909:43Meer ontslagen bij Bungie
  • 7209:42Duitsland verbiedt Uwe Bolls film 'Citizen Vigilante': Wakkert geweld tegen migranten aan
  • 1309:36Brits ziekenhuis schokt met rotte lichamen en vernietigde baby
  • 5809:31Hittegolf, hou je je aan kledingvoorschriften of bepaal je zelf wat je aantrekt naar je werk?
  • 009:30Waarom muntgeld ribbels heeft, in muziekvorm
  • 509:26Mats Grotenbreg (28) overleden: maakte winnende goal Hercules tegen Ajax
  • 809:22Spinozapremie voor onderzoek naar 'freeze'-reactie
  • 309:16Trailers kijken: de bioscoopreleases van week 26
  • 10109:14Kamer pakt geweld tegen christelijke asielzoekers harder aan
  • 2009:08Nederland wil afgewezen asielzoekers naar Kenia en Rwanda sturen
  • 206:18[WK] Uitslag Australië - Paraguay en Verenigde Staten - Turkije
  • 1806:00[WK] Uitslag Nederland - Tunesië en Japan - Zweden
  • 205:38[WK] Uitslag Curaçao - Ivoorkust en Ecuador - Duitsland
  • 6726/06Random Pics van de Dag #1940
  • 2426/06Waarom werkt ritalin anders als je geen ADHD hebt?
  • 3226/06Voor het eerst code rood wegens hitte: 'Ga alleen naar buiten als het echt nodig is'
  • 1725/06Rusland in brandstofcrisis: droneaanvallen leggen oliesector lam
  • 725/06Hooggerechtshof VS geeft Bayer gelijk in miljardenstrijd om glyfosaat
  • 1025/06Apple verhoogt prijzen fors: AI-hype maakt je Mac honderden euro's duurder
  • 525/06Xbox verhoogt consoleprijzen opnieuw: gamen wordt steeds duurder
  • 825/06Met tong80, op en over het WK-2026 # 9
  • 10225/06Louis (17) doodgeschopt in Narbonne, 5 verdachten opgepakt waarvan 3 minderjarig
  • 2425/06Verbod op ongewenste telefonische verkoop uitgebreid: ook oud-klanten beschermd
  • 4825/06Belarus bereidt zich voor op oorlog terwijl Zelensky-ultimatum afloopt
  • 2025/06FOK's weerbericht met Stephan5: WEER-ALARM: Proficiat FOK!
  • 10525/06Gezondheidsraad wil alcohol in de ban doen: Drooglegging 2.0?
  • 4525/06Trump prijst NAVO-baas Rutte, maar hekelt Europese bondgenoten voor Iran-steun
  • 3525/06Vader krijgt 1 jaar cel na incest met dochter kort voor haar zelfmoord
  • 6625/06Bill Gates: Epstein probeerde mij te chanteren met affaires
  • 1425/06Tenminste 32 doden en 700 gewonden bij aardbeving Venezuela
  • 10525/06Duitsland wil pensioenleeftijd naar 70 jaar
  • 2525/06Curaçao geeft ambtenaren en docenten vrij om cruciaal WK-duel te kijken
  • 025/06[WK] Uitslag Mexico - Tsjechië en Zuid-Afrika - Zuid-Korea in Groep A
  • 325/06[WK] Uitslag Marokko - Haïti en Brazilië - Schotland in Groep C
  • 825/06Goedemorgen FOK!
  • 025/06[WK] Uitslag Zwitserland - Canada en Bosnië - Qatar in Groep B
  • 4825/06Random Pics van de Dag #1939
  • 1424/06Toy Story 5: de strijd tussen echt speelgoed en digitale apparaten onderstreept actuele kritiek op sociale media
  • 5424/06Straffen tot 100 jaar cel voor antifa-hinderlaag en schieten op ICE-agenten
  • 2224/06FOK's weerbericht met Stephan5: 40 graden! Daarna...
  • 6824/06Vrouw 12 jaar opgesloten en mishandeld in Pakistan
  • 1824/06Star Fox (2026)
  • 3924/06Eerste ebolageval in Frankrijk: arts besmet na verblijf in Congo
Actieve items
Actieve items


  • 10502:40Hezbollah eist volledig Israëlisch vertrek uit Libanon, 'poging tot annexatie'
  • 2001:53Nederland wil afgewezen asielzoekers naar Kenia en Rwanda sturen
  • 1301:49Brits ziekenhuis schokt met rotte lichamen en vernietigde baby
  • 1601:41FOK's weerbericht met Stephan5: Historische hitte gevolgd door onweer?
  • 7201:23Duitsland verbiedt Uwe Bolls film 'Citizen Vigilante': Wakkert geweld tegen migranten aan
  • 2000:41FOK's weerbericht met Stephan5: WEER-ALARM: Proficiat FOK!
  • 2100:10Scholier knalt Half-Life 2 gewoon de browser in
  • 6723:47FNV dreigt met nieuwe acties tegen afbraak sociale zekerheid, sta jij hier achter?
  • 13723:47Toenemend geweld door Israëlische kolonisten leidt tot internationale zorgen
  • 823:30Goedemorgen FOK!
  • 15323:13VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 10122:54Kamer pakt geweld tegen christelijke asielzoekers harder aan
  • 3922:45Random Pics van de Dag #1941
  • 822:19Spinozapremie voor onderzoek naar 'freeze'-reactie
  • 20021:59Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 1021:35Apple verhoogt prijzen fors: AI-hype maakt je Mac honderden euro's duurder
  • 1921:17Meer ontslagen bij Bungie
  • 8420:29Syriër uit Druten krijgt 26 jaar cel voor marteling en verkrachting in Syrië
  • 920:27VrijMiBabes #310 (not very sfw!)
  • 5820:11Hittegolf, hou je je aan kledingvoorschriften of bepaal je zelf wat je aantrekt naar je werk?
  • 6719:23Random Pics van de Dag #1940
  • 519:21Xbox verhoogt consoleprijzen opnieuw: gamen wordt steeds duurder
  • 2219:06FOK's weerbericht met Stephan5: 40 graden! Daarna...
  • 3218:14Voor het eerst code rood wegens hitte: 'Ga alleen naar buiten als het echt nodig is'
  • 10517:31Duitsland wil pensioenleeftijd naar 70 jaar
  • 10517:16Gezondheidsraad wil alcohol in de ban doen: Drooglegging 2.0?
  • 10216:47Louis (17) doodgeschopt in Narbonne, 5 verdachten opgepakt waarvan 3 minderjarig
  • 2416:36Waarom werkt ritalin anders als je geen ADHD hebt?
  • 5516:29Fatbike-campagne van start: overheid roept ouders op in te grijpen
  • 1815:28[WK] Uitslag Nederland - Tunesië en Japan - Zweden
  • 515:02Mats Grotenbreg (28) overleden: maakte winnende goal Hercules tegen Ajax
  • 214:51Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 3114:28VrijMiBabes #253 (not very sfw!)
  • 3114:26VrijMiBabes #230 (not very sfw!)
  • 5414:20Straffen tot 100 jaar cel voor antifa-hinderlaag en schieten op ICE-agenten
  • 212:22[WK] Uitslag Curaçao - Ivoorkust en Ecuador - Duitsland
  • 812:16Met tong80, op en over het WK-2026 # 9
  • 7711:36Olieprijs daalt door vooruitgang Iran-VS vredesgesprekken, Straat van Hormuz blijft risicovol
  • 8111:25KNMI verwacht warmste nacht ooit
  • 6611:13Bill Gates: Epstein probeerde mij te chanteren met affaires
  • 1711:07Rusland in brandstofcrisis: droneaanvallen leggen oliesector lam
  • 711:04Hooggerechtshof VS geeft Bayer gelijk in miljardenstrijd om glyfosaat
  • 4810:57Random Pics van de Dag #1939
  • 2410:18Verbod op ongewenste telefonische verkoop uitgebreid: ook oud-klanten beschermd
  • 310:00Trailers kijken: de bioscoopreleases van week 26
  • 12909:5615-jarige transgender furry deelde gruwelbeelden van haar ouders
  • 4809:13Belarus bereidt zich voor op oorlog terwijl Zelensky-ultimatum afloopt
  • 208:34[WK] Uitslag Australië - Paraguay en Verenigde Staten - Turkije
  • 3507:46Vader krijgt 1 jaar cel na incest met dochter kort voor haar zelfmoord
  • 4506:51Trump prijst NAVO-baas Rutte, maar hekelt Europese bondgenoten voor Iran-steun
Forum
Forum


  • 11102:54[Zaterdag 27 juni 02:00] Kaapverdië - Saudi-Arabië/Uruguay - Spanje #1
  • 802:49010: groene economie, meer woningen, parkeren wordt duurder
  • 3102:46Kind (1) achtergelaten in gesloten opvang, personeel op non-actief gez
  • 4902:44Reneé heeft een snikhete zolder en komt met tips om te overleven
  • 23402:36[SBS6] De Bondgenoten #295 Oogkleppen af
  • 23702:27Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #79 Hittegolf des doods
  • 14602:23Kamer boos over bloedhete klaslokalen
  • 16002:16Wordt erg heet de komende dagen - CODE ROOD!
  • 11102:15Horrorscenario onweer komt eraan, massale schade en overstromingen
  • 3102:1217 jarige jongen doodgeslagen in Narbonne, Frankrijk.
  • 6502:07Zwaai hier de uitgeschakelde landen uit
  • 12402:04FOK!STOK door Nederland #307 Rijnenburg (Bzzzzp)
  • 702:00[idee]zet fairplay boven doelsaldo bij de beste derdes
  • 2601:53[Zaterdag 27 juni 05:00] Egypte - Iran/Nieuw-Zeeland - België
  • 4001:39[AMV] VS #1308 Navo mooie plaatjes voor de loze praatjes
  • 19601:31Opmerkelijke foto's van Funda #242
  • 8701:30Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 16501:11TRV SC #4 - Een frisse start voor nieuwe reizigers.
  • 1401:08Overige NK's 2026 #11
  • 17801:01[WLR SC #404] Code Oranje
  • 10000:58[INFLUENCERS #261] Zwemmen in de harington
  • 9300:54Oorlog Iran #129 The Art of Defeat
  • 19400:50De Nijmeegse Vierdaagse 2026 #3 Wandelmotivatie door Wrapster
  • 100:50De Schatkamer van Beeld & Geluid #4
  • 6400:50Europa en censuur: hoe vrij zijn we nog?
  • 21300:44MotoGP #93 Rain-the great equalizer
  • 23300:41Doping #148 ach Lewandowski, ach Swiatek
  • 3000:40VW overweegt 100.000 banen te schrappen en fabrieken te sluiten
  • 19100:30Stroomnet bolvol, minstens 10 jaar overlast deel 5, vol=vol, klaar
  • 1900:26Kabinet komt met statiegeld voor melk- en sapflessen, EU verplichting
  • 20700:17[Live] Formula 1 Austrian Grand Prix 2026 #1
  • 22800:13Oorlog in Oekraïne #1302 - naar links, naar rechts!
  • 7623:59[Dinsdag 30 juni 03:00] Nederland - Marokko #1
  • 10823:57Dromen en wensen vs beperkingen van een relatie
  • 2323:55Bezorgservice supermarkten gestaakt door extreme hitte
  • 2823:53Abrahammitische geloof?
  • 27723:50Mijn brein kan dit niet aan.
  • 1523:42Vliegtuig ingestort op hoogste wolkenkrabber Beijing, omgeving ontruim
  • 11723:41[Vrijdag 26 juni 21:00] Noorwegen - Frankrijk/Senegal - Irak #4
  • 29623:34Verander één letter: Expert #90 (10 letters)
  • 20423:32Verander één letter: Expert #142 (9 letters)
  • 3423:31NK Tijdrijden/ Weg 2026 Lochem/ Nijmegen #1
  • 16823:30Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • 26223:29[AKQ] #3382 Openen valt niet mee!
  • 29823:29Verander een letter expert (7lettereditie) #49
  • 14623:28Grootschalige remigratie vluchtelingen
  • 4623:26Policy omtrent reeksen? Topic gesloten vanwege gelijkenis onderwerp
  • 29223:25[SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
  • 3223:24Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #5
  • 19823:20[MLB] Season 2024 #28 World Series zijn bezig
  • 1623:14Het Coco-adoratie topic
  • 623:10Geest
  • 28423:09Politieke meme's en spotprenten #9
  • 10523:08zwembad op balkon, heel slecht idee?
  • 2423:06Speculatie topic - beste nummers drie
  • 9323:00Wat heb jij onder je CTRL+V #30
  • 14522:58Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 15922:52Raad van State beslist of statiegeld bijna verdubbeld gaat worden
  • 29222:45Hitterecords over de gehele wereld #2
  • 422:43[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 26
  • 17622:40Amin el A. scheurt na fatale aanrijding weg en gaat sporten
  • 12722:34Nadat we winnen van Marokko, moeten we tegen Canada of Zuid-Afrika
  • 26222:34[Het Officiële Steam Topic #199] Welkom terug Geralt
  • 28222:23Door plastische chirurgie verspookte celebs #41
  • 5822:22Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #76
  • 2722:21Nieuwe regels, geslaagd of niet?
  • 7522:16[SBS6] Vandaag Inside #135 - Clitoris Inside
  • 22922:16Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba
  • 22222:15Nederlandstalige muziektopic #13
  • 19121:59Crewlid-telspel #651 Higher & higher!
  • 2721:55Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #74
  • 20821:52Afvallen met injecties #3
  • 11121:51[CRE SC #160] Op naar de zomer!!
  • 6821:42Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulp
  • 11921:37FOK! Premier Cycling League 2026 #10 Tussentijdse transfers
  • 021:37Hartelijke Misantroop
  • 5121:34Washandjes, hoe doen jullie dat?
  • 14821:31Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #46
  • 1221:29Wimbledon 2026 #1
  • 6121:18De landelijke hittegolf van 2026
  • 521:07Volledige selecties
  • 921:06FOK!users kaart (Google Maps) N(update 2023 - 2026) #8
  • 21220:52[Crowdfunding] #440 Gaat we ECB verhoging merken CF aanbod?
  • 19320:49Thijs Römer veroordeeld #10 Nieuwe show
  • 1320:41Spider-Man: Brand New Day (31-07-2026)
  • 820:38HAARP veroorzaker hittegolven, niet de mens.
  • 6620:30Muse #87: Unravelling
  • 13620:18[2026] Bulgarije: Dara - Bangaranga #1
  • 2720:18Roze kleding mannen
  • 1120:07Vanaf welke temperatuur ontploft een blikje bier in de vriezer
  • 28620:04[RLS 24 SC #86] Gezellige kletshoek deel 61
  • 13720:01(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 22919:56De beste RAVE muziek ooit gemaakt #2
  • 1319:56Geef jij op tijd je grenzen aan op je werk?
  • 9019:48GR: Elk glas alcohol is riskant, geen bewijs voor gunstig effect
  • 24719:37Zelfde groepje actievoerders te zien bij asielprotesten door hele land
  • 23919:30[RTL4] Het Perfecte Plaatje - deel 4
  • 6419:26[2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #131 Europapa op Coachella!
  • 9119:21[2027] Nieuwtjes en geruchten voor het ESF in Bulgarije #1
  • 13119:14Nederlandse Politiek #723
  • Weblog
  • Algemeen

Spel te moeilijk, Twitter boos

Rein (anoniem_17012024013905) 08-03-2022 07:45 print

Elden Ring, van FromSoftware, is schijnbaar heel moeilijk. Iets waar de 'game-journalisten' veel moeite mee hebben, want stel je voor dat je daadwerkelijk iets moet kunnen om een spel uit te spelen.

Oh, het gaat hier om een spel van de makers van de Souls spellen. Legendarisch in hoe moeilijk ze zijn.

clownfish tv clownfishtv elden ring fromsoftware twitter video
Submitter: 
46
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Rein (anoniem_17012024013905)
thumbnail

Rein is sinds 2006 actief op FOK! en laat zich (onder andere) omschrijven als Apple-gebruiker, Dungeon Master en computernerd.

Meest gelezen
  • 4962118:49VrijMiBabes #310 (not very sfw!)
  • 4618118:48Random Pics van de Dag #1941
  • 285909:31Hittegolf, hou je je aan kledingvoorschriften of bepaal je zelf wat je aantrekt naar je werk?
  • 198509:36Brits ziekenhuis schokt met rotte lichamen en vernietigde baby
  • 183709:42Duitsland verbiedt Uwe Bolls film 'Citizen Vigilante': Wakkert geweld tegen migranten aan
  • 180811:50Scholier knalt Half-Life 2 gewoon de browser in
  • 155913:27Hezbollah eist volledig Israëlisch vertrek uit Libanon, 'poging tot annexatie'
  • 137813:14FNV dreigt met nieuwe acties tegen afbraak sociale zekerheid, sta jij hier achter?
  • 133609:14Kamer pakt geweld tegen christelijke asielzoekers harder aan
  • 121609:26Mats Grotenbreg (28) overleden: maakte winnende goal Hercules tegen Ajax
  • 98409:08Nederland wil afgewezen asielzoekers naar Kenia en Rwanda sturen
  • 91109:30Waarom muntgeld ribbels heeft, in muziekvorm
  • 84509:43Meer ontslagen bij Bungie
  • 82406:00[WK] Uitslag Nederland - Tunesië en Japan - Zweden
  • 54909:22Spinozapremie voor onderzoek naar 'freeze'-reactie
  • 53816:27FOK's weerbericht met Stephan5: Historische hitte gevolgd door onweer?
  • 42105:38[WK] Uitslag Curaçao - Ivoorkust en Ecuador - Duitsland
  • 41206:18[WK] Uitslag Australië - Paraguay en Verenigde Staten - Turkije
Font-grootte:

regelhoogte :

46 reacties

dinsdag 8 maart 2022, 07:54 uur #1
9
Sym0n
appels > peren
Deze generatie slapjanussen is niets gewend. Echte mannen hebben vroeger nog rauwe 8-bit klassiekers op MSX gespeeld (en vooruit, een enkeling op C64). Die lachen hierom.
The leader should know how to enter into evil when necessity commands.
dinsdag 8 maart 2022, 07:54 uur #2
5
TheoddDutchGuy
Ja doe "game journo's" zijn dit niet gewend.

Persoonlijk vermijd ik ook het spel want ik ken mijzelf, ik zou daar alleen maar gefrustreerd van raken, geen zin in terwijl ik buikgriep heb.

Ik kijk later wel weer.

Edit c64 gamer hier hoor, op begonnen zelfs, maar hoe ouder je wordt, des te minder je zin hebt in complexe games.
dinsdag 8 maart 2022, 08:00 uur #3
1
Het_Liegebeest
Elden Ring _O_
dinsdag 8 maart 2022, 08:22 uur #4
6
0smo
ik heb einde a en b al bereikt alleen einde c nog

1 van de makkelijkere souls games imo en dan ben ik zelfs al bijna 40 met oude mannen reactiesnelheid

die entitelment dat als je een game koopt hem ook moet kunnen uitspelen is zo bagger. blij dat niet elke developer ermee ingaat voor de winst.
dinsdag 8 maart 2022, 08:24 uur #5
1
Lord Dreamer
I Rule In Hell
Heel mooi spel, maar niet goed speelbaar met toetsenbord/muis. Als je goed bent met een controler dan heel veel plezier met het spel want het is gewoon goed gemaakt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
dinsdag 8 maart 2022, 08:26 uur #6
2
ibaneez
Bijzonder hij is gemakkelijker dan elke andere game uit de soulborne familie.

Deze game is juist meer toegankelijk gemaakt voor een groter publiek.
Ik ben niet lui, ik bespaar gewoon energie
dinsdag 8 maart 2022, 08:27 uur #7
3
trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
Wat een onzin, ik speel een spel ter vermaak. Dus als ik een spel te moeilijk vind loop ik door naar het volgende spel.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
dinsdag 8 maart 2022, 08:47 uur #8
3
thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:22 schreef 0smo het volgende:
ik heb einde a en b al bereikt alleen einde c nog

1 van de makkelijkere souls games imo en dan ben ik zelfs al bijna 40 met oude mannen reactiesnelheid

die entitelment dat als je een game koopt hem ook moet kunnen uitspelen is zo bagger. blij dat niet elke developer ermee ingaat voor de winst.
Inderdaad. Daarnaast hij ís toch uit te spelen? Het is niet dat het technisch onmogelijk is.

En wat krijgen we hierna? Saaie films en series?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
dinsdag 8 maart 2022, 08:50 uur #9
3
mvdejong
Home is where the cat is.
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54 schreef Sym0n het volgende:
Deze generatie slapjanussen is niets gewend. Echte mannen hebben vroeger nog rauwe 8-bit klassiekers op MSX gespeeld (en vooruit, een enkeling op C64). Die lachen hierom.
Maar we zitten in de generatie dat je bij een sportwedstrijd voor kinderen het "jullie zijn allemaal winnaars" te horen krijgt. Streven naar zelf-verbetering wordt zo zorgvuldig de kop ingedrukt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
dinsdag 8 maart 2022, 09:09 uur #10
0
Deepcage
De game is pretty unforgiving. 1 dodge gemist en RIP. Krijg je de baas niet neer en je gaat dood, dan moet je ook weer alle trash ervoor clearen. Bovendien games waar je zelf moet dodgen en zo... niet mijn ding. Zoveelste Dark Souls kloon alleen in een open world setting. Nee bedankt. Ik ga wel terug naar World of Warcraft als ik echt iets wil spelen van MMO.
dinsdag 8 maart 2022, 09:10 uur #11
2
Sym0n
appels > peren
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:50 schreef mvdejong het volgende:
Maar we zitten in de generatie dat je bij een sportwedstrijd voor kinderen het "jullie zijn allemaal winnaars" te horen krijgt. Streven naar zelf-verbetering wordt zo zorgvuldig de kop ingedrukt.
Klopt ja. Triest maar waar. Competitiedrang wordt ontmoedigd. Vooral bij jongens, want alles wat mannelijk is is slecht.

Ik streef er naar mijn zoon niet op te voeden tot een half wijf. Weerbaarheid, gezonde competitiedrang, helemaal goed. Uit liefde voor hem, omdat ik het best mogelijke leven voor hem wil.
The leader should know how to enter into evil when necessity commands.
dinsdag 8 maart 2022, 09:24 uur #12
0
draakula
Was de moeilijkheidsgraad nu ook juist de kern van dit spel zoals ook al zijn voorgangers? Je kan inderdaad een one shot krijgen van een boss, spreek uit ervaring :)
dinsdag 8 maart 2022, 09:29 uur #13
0
Ikealampje
Gisteren Malenia verslagen. Wat een bitch was dat! Elden Ring _O_
dinsdag 8 maart 2022, 09:31 uur #14
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:09 schreef Deepcage het volgende:
De game is pretty unforgiving. 1 dodge gemist en RIP. Krijg je de baas niet neer en je gaat dood, dan moet je ook weer alle trash ervoor clearen. Bovendien games waar je zelf moet dodgen en zo... niet mijn ding. Zoveelste Dark Souls kloon alleen in een open world setting. Nee bedankt. Ik ga wel terug naar World of Warcraft als ik echt iets wil spelen van MMO.
Geen idee of het een kloon is, is sws van dezelfde makers. Mss zelfs een spel in die serie.
dinsdag 8 maart 2022, 09:32 uur #15
0
2NutZ
Non-profit paardenstylist.
Ik heb Elden Ring voor PS5. Nooit een Fromsoft game gespeeld, veel te moeilijk.
Deze is al wat makkelijker dan de andere Soul games maar zeker wel heel pittig maar dat maakt deze spellen ook heel voldoenend.
Ik heb niks met spellen die veel te moeilijk zijn, dat irriteert me normaal heel snel maar deze game is niet vervelend moeilijk. Ik accepteer het nog steeds al ik voor de 20e keer bij dezelfde baas dood ga terwijl hij nog een klein streepje health heeft.
Ik zie sommige mensen meer dan 100x proberen en dan eindelijk een baas verslaan. Die zijn dan zo blij, dat heb ik wel een tijd gemist in een game.
Prachtig spel en erg verslavend al ben ik er niet heel goed in en moet ik de eerste echte baas nog verslaan.
Mini bosses e.d. lukt me al wel aardig. De Eerste Ridder aan het begin van Limgrave bijv. de Tree Sentinel is al wel down. Giants e.d. zijn ook geen probleem.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dinsdag 8 maart 2022, 09:33 uur #16
3
#ANONIEM
Elden Ring is niet te moeilijk, Elden Ring is uitdagend. Het is lang geleden dat ik een game gespeeld heb die (op de standaard moeilijkheidsgraad) überhaupt uitdagend is. Meestal is het een kwestie van button bashen terwijl je een health bar hebt die 20x langer is dan van welke tegenstander dan ook.

Games zijn vrijwel altijd een power fantasy, maar zodra je als speler merkt dat die 'power' nauwelijks met je eigen vaardigheden als speler te maken heeft, dan valt zo'n game al snel door de mand. Elden Ring niet. In Elden Ring moet je zelf als speler beter worden om door de game heen te komen. Daar hebben te veel mensen het geduld noch de discipline voor. Resultaat komt je niet aanwaaien. Als je entertainment wil consumeren zonder uitdaging moet je maar een Netflix-serie kijken of zo.

Maar goed, ik ben dan ook van de generatie die opgroeide met games uit de jaren '80 en vroege jaren '90, waarin je zonder tutorial of handleiding (als je een illegale kopie had) in een game gedropt werd.
dinsdag 8 maart 2022, 09:38 uur #17
0
Alloch87
quote:
Elden Ring, van FromSoftware, is schijnbaar heel moeilijk. Iets waar de 'game-journalisten' veel moeite mee hebben, want stel je voor dat je daadwerkelijk iets moet kunnen om een spel uit te spelen.
Wat een kansloos stuk tekst zeg. Want wauw, wat is het stoer wanneer je een moeilijk spel kan uitspelen zeg! Dan heb je echt iets betekent in je leven. Get a life...

Een videogame is voor >90% van de gamers puur ter entertainment en casual vermaak. Die zitten niet op een game te wachten die (te) moeilijk is. Als een recensent dus tot de conclusie komt dat een game te moeilijk is, dan heeft hij het volste recht om daar iets van te vinden en daar kritisch op te zijn.

Voor dat handjevol gamers die wel graag die uitdaging willen, prima! Dat zijn dan ook vaak dusdanig hardcore gamers die zich weinig aantrekken van een dergelijke recensie.
dinsdag 8 maart 2022, 09:38 uur #18
1
AeternusDoleo
Tweakertje
"This game isn't for everyone? HOW DARE THEY! REEEEEE!!!"

Tja, ik heb zelf niks op met Souls-like spellen, maar meer dan een miljoen gamers hebben veel plezier met Elden Ring blijkbaar. Het Souls genre heeft als kenmerk dat die spellen vrij bruut en moeilijk zijn. Sommigen vinden dat leuk. Maar de gelijkheidshippies kunnen (of willen) dat niet begrijpen...
Ik ben een TWEAKER :P
dinsdag 8 maart 2022, 09:53 uur #19
0
hebikweer
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54 schreef Sym0n het volgende:
Deze generatie slapjanussen is niets gewend. Echte mannen hebben vroeger nog rauwe 8-bit klassiekers op MSX gespeeld (en vooruit, een enkeling op C64). Die lachen hierom.
En dat zonder savegames.
Overigens denk ik dat het met de MSX en C64 eerder andersom was? In mijn omgeving had het merendeel in elk geval een C64 en een enkeling een Amiga. Naast mijzelf hadden zeer weinigen een MSX. Voordeel was wel dat MSX basic veel makkelijker was dan C64 basic.
dinsdag 8 maart 2022, 09:54 uur #20
1
hoekigrondje
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:38 schreef Alloch87 het volgende:

[..]


Wat een kansloos stuk tekst zeg. Want wauw, wat is het stoer wanneer je een moeilijk spel kan uitspelen zeg! Dan heb je echt iets betekent in je leven. Get a life...

Een videogame is voor >90% van de gamers puur ter entertainment en casual vermaak. Die zitten niet op een game te wachten die (te) moeilijk is. Als een recensent dus tot de conclusie komt dat een game te moeilijk is, dan heeft hij het volste recht om daar iets van te vinden en daar kritisch op te zijn.

Voor dat handjevol gamers die wel graag die uitdaging willen, prima! Dat zijn dan ook vaak dusdanig hardcore gamers die zich weinig aantrekken van een dergelijke recensie.
'Handjevol' ;) De game heeft op alle platformen al een behoorlijke completion rate en verkoopt super goed. Om elden ring uit te spelen hoef je helemaal geen 'hardcore gamer' te zijn. Ik zie op Twitch zelfs mensen die normaal alleen maar kaartspelletjes spelen dit spel uitspelen...
Als je jezelf 'game journalist' noemt en 1) Je weet niet dat dit een Soulsborne game is, die gemaakt zijn voor de moeilijkheid en 2) Je kunt deze, super-toegankelijke, Soulsborne game niet uitspelen dan ben je een schande voor het vak en moet je een andere baan zoeken.
Een review achter laten voor Elden Ring dat het te moeilijk is, slaat kant nog wal. Het is een soulsborne game, het is moeilijk, ja, dat is de bedoeling.
dinsdag 8 maart 2022, 09:57 uur #21
0
2NutZ
Non-profit paardenstylist.
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:38 schreef Alloch87 het volgende:

[..]


Wat een kansloos stuk tekst zeg. Want wauw, wat is het stoer wanneer je een moeilijk spel kan uitspelen zeg! Dan heb je echt iets betekent in je leven. Get a life...

Een videogame is voor >90% van de gamers puur ter entertainment en casual vermaak. Die zitten niet op een game te wachten die (te) moeilijk is. Als een recensent dus tot de conclusie komt dat een game te moeilijk is, dan heeft hij het volste recht om daar iets van te vinden en daar kritisch op te zijn.

Voor dat handjevol gamers die wel graag die uitdaging willen, prima! Dat zijn dan ook vaak dusdanig hardcore gamers die zich weinig aantrekken van een dergelijke recensie.
Ja, vandaar dat steeds vaker games zoals vroeger terugkomen, Ghouls n Ghosts, spellen als cuphead en al die verschillende soorten games a la meatboy e.d.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dinsdag 8 maart 2022, 09:58 uur #22
1
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54 schreef Sym0n het volgende:
Deze generatie slapjanussen is niets gewend. Echte mannen hebben vroeger nog rauwe 8-bit klassiekers op MSX gespeeld (en vooruit, een enkeling op C64). Die lachen hierom.
Ik ben ook van die generatie.
maar tegenwoordig ben ik niet zo van de uitdaging, ik speel alles op easy (muv games zoals Divinity).
Gebrek aan tijd vooral, ik ga voor de ervaring en niet voor de uitdaging. Korte gamesessies en dan doorstomen.
Dat is ook de reden waarom ik deze titel skip.
dinsdag 8 maart 2022, 10:01 uur #23
1
Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:54 schreef hoekigrondje het volgende:

'Handjevol' ;) De game heeft op alle platformen al een behoorlijke completion rate en verkoopt super goed. Om elden ring uit te spelen hoef je helemaal geen 'hardcore gamer' te zijn. Ik zie op Twitch zelfs mensen die normaal alleen maar kaartspelletjes spelen dit spel uitspelen...
Als je jezelf 'game journalist' noemt en 1) Je weet niet dat dit een Soulsborne game is, die gemaakt zijn voor de moeilijkheid en 2) Je kunt deze, super-toegankelijke, Soulsborne game niet uitspelen dan ben je een schande voor het vak en moet je een andere baan zoeken.
Een review achter laten voor Elden Ring dat het te moeilijk is, slaat kant nog wal. Het is een soulsborne game, het is moeilijk, ja, dat is de bedoeling.
Dit is het niveau van dit soort jankjournalisten.
foto
Can My 5 Year Old Son Beat Dean Takahashi at the CUPHEAD TUTORIAL?
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
dinsdag 8 maart 2022, 10:05 uur #24
0
TigerXtrm
Ik snap sowieso niet echt waarom Elden Ring 'zo goed' is. Ziet er uit als een willekeurige, matige fantasy hack n slash zonder enige vorm van lore of verhaal en de graphics van de PS3 :')
No amount of money ever bought a second of time.
dinsdag 8 maart 2022, 10:11 uur #25
0
Bubbel-Urp
Lekker hoor!
Fkn millenials zijn niks gewend.
Wij moesten vroeger eerst 4+ uur lang listings uit een boekje overtypen om een spel te hebben.

Verder wil ik ze deze wel eens zien doen:
foto
Amaz FINALLY Plays "Getting Over It"
[Q] Why isn't there a pregnant Barbie doll?
[A] Because Ken came in a different box.
dinsdag 8 maart 2022, 10:13 uur #26
0
hoekigrondje
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom Elden Ring 'zo goed' is. Ziet er uit als een willekeurige, matige fantasy hack n slash zonder enige vorm van lore of verhaal en de graphics van de PS3 :')
Dan snap je het niet omdat je geen idee hebt waar je het over hebt.
PS3 graphics, speel je op een gameboy ofzo?

PS3 graphics (Dark Souls):

foto

Elden Ring:

foto

Hack en slash? Soulsborne games? Je hebt echt totaal geen idee waar je het over hebt....
En geen lore / verhaal? Oh, dus de meer dan 2000 lore points en meer dan 800 lore collectibles zijn geen lore, ok....
Redactie Frontpage
dinsdag 8 maart 2022, 10:14 uur #27
0
Crazy Harry
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:38 schreef Alloch87 het volgende:
Een videogame is voor >90% van de gamers puur ter entertainment en casual vermaak. Die zitten niet op een game te wachten die (te) moeilijk is.
Deze game is dus niet voor die gamers. Waarom is dat zo erg? Ik vind horrorfilms doodsaai omdat ik altijd de nepheid zie. Horrorfilms zijn dus niets voor mij. Dan ga ik ze toch niet kijken om vervolgens erover te klagen?
quote:
Als een recensent dus tot de conclusie komt dat een game te moeilijk is, dan heeft hij het volste recht om daar iets van te vinden en daar kritisch op te zijn.
Als een recensent schrijft dat de game te moeilijk is, heeft hij heel veel gemist in deze game waar hij eigenlijk over zou moeten schrijven als recensent.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
dinsdag 8 maart 2022, 10:17 uur #28
0
Pyrum
Ik heb nog nooit Ninja Gaiden uit kunnen spelen op de NES maar ik ga toch ook niet klagen?
Het is nog steeds 1 van mijn favoriete uit de 8-bit tijd van me jeugd. :D
Straks moet elke game een journalist mode krijgen zoals Metroid Dread. Ehm.. Ik bedoel "Rookie mode" :s)
dinsdag 8 maart 2022, 10:51 uur #29
0
#ANONIEM
ff zonder dollen ik speel bijna al mijn games op Easy...
omdat ik gewoon een leuke tijd wil hebben en mij niet wil frustreren...
heel af en toe op Game+ zet ik hem dan op UltraHard

de laatste waarbij ik dat deed was Horizon Dawn (voor PC deel1)
dinsdag 8 maart 2022, 10:53 uur #30
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:58 schreef snivoos het volgende:

[..]


Ik ben ook van die generatie.
maar tegenwoordig ben ik niet zo van de uitdaging, ik speel alles op easy (muv games zoals Divinity).
Gebrek aan tijd vooral, ik ga voor de ervaring en niet voor de uitdaging. Korte gamesessies en dan doorstomen.
Dat is ook de reden waarom ik deze titel skip.
shit ik dacht echt dat ik de enige was :D

PS: ik weet nu al dat ik Dying Light 2 op easy moet doen
semi-scary games trek ik sowieso al vrij slecht!

wat ik wel fijn vind is dat GTA geen difficulty settings heeft
dan voelde op mij minder slecht...
Watchdogs Legion heb ik laatst (als ik t me herinner) op Normal uitgespeeld
dinsdag 8 maart 2022, 11:13 uur #31
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:53 schreef g60forced het volgende:

[..]
shit ik dacht echt dat ik de enige was :D

PS: ik weet nu al dat ik Dying Light 2 op easy moet doen
semi-scary games trek ik sowieso al vrij slecht!

wat ik wel fijn vind is dat GTA geen difficulty settings heeft
dan voelde op mij minder slecht...
Watchdogs Legion heb ik laatst (als ik t me herinner) op Normal uitgespeeld
Ach joh, je moet spellen spelen zoals je dat wenst. Dat dat inhoudt dat bepaalde spellen niet (langer) je interesse hebben, c'est ça.
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:38 schreef Alloch87 het volgende:

[..]


Wat een kansloos stuk tekst zeg. Want wauw, wat is het stoer wanneer je een moeilijk spel kan uitspelen zeg! Dan heb je echt iets betekent in je leven. Get a life...

Een videogame is voor >90% van de gamers puur ter entertainment en casual vermaak. Die zitten niet op een game te wachten die (te) moeilijk is. Als een recensent dus tot de conclusie komt dat een game te moeilijk is, dan heeft hij het volste recht om daar iets van te vinden en daar kritisch op te zijn.

Voor dat handjevol gamers die wel graag die uitdaging willen, prima! Dat zijn dan ook vaak dusdanig hardcore gamers die zich weinig aantrekken van een dergelijke recensie.
Oh boe fucking hoe. Huil me een rivier.

Als je te incompetent bent (zoals ikzelf) om dit spel fatsoenlijk te spelen, is het niet voor jou. Moet je niet gaan lopen janken als een verwend klein kind dat de makers het spel maar aan moeten passen, zoals dit soort hoernalisten doen.

Zoals hetzelfde tuig al zei over mensen die kritiek hadden op bijv. Ghostbusters 2016, Last Jedi, etc.: It's just not for you. Nu doen ze alleen heel hard huilen als het tegen henzelf gezegd wordt.

Geschiedenis herhaalt zich niet, maar rijmt wel.
dinsdag 8 maart 2022, 11:21 uur #32
0
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja doe "game journo's" zijn dit niet gewend.

Persoonlijk vermijd ik ook het spel want ik ken mijzelf, ik zou daar alleen maar gefrustreerd van raken, geen zin in terwijl ik buikgriep heb.

Ik kijk later wel weer.

Edit c64 gamer hier hoor, op begonnen zelfs, maar hoe ouder je wordt, des te minder je zin hebt in complexe games.
Ik hou absoluut niet van moeilijke spellen maar wel van de Dark Souls reeks en ik kom alsnog best wel een eind. Je moet gewoon voorzichtig spelen en dan is het niet perse extreem moeilijk. en je kun altijd nog even iets doorlevellen of een beter wapen zoeken zodat het weer iets beter te doen is.

Geweldige spellen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
dinsdag 8 maart 2022, 11:23 uur #33
0
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom Elden Ring 'zo goed' is. Ziet er uit als een willekeurige, matige fantasy hack n slash zonder enige vorm van lore of verhaal en de graphics van de PS3 :')
Dat zou ook opgaan voor de Dark Souls reeks en die waren ook geweldig en het verhaal daarvan is me altijd bijgebleven juist vanwege de manier hoe ze dat doen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
dinsdag 8 maart 2022, 11:43 uur #34
0
thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]


Ik hou absoluut niet van moeilijke spellen maar wel van de Dark Souls reeks en ik kom alsnog best wel een eind. Je moet gewoon voorzichtig spelen en dan is het niet perse extreem moeilijk. en je kun altijd nog even iets doorlevellen of een beter wapen zoeken zodat het weer iets beter te doen is.

Geweldige spellen!
Ik heb Bloodbourne uitgespeeld, maar Dark Souls 3 niet. Bijna klaar, maar die twee broers vond ik superirritant en bij de DLC kwam plots zo'n trut die ook een derde fase had. Niet leuk als je denkt dat je klaar bent.

Dark Souls heb ik echter superveel plezier van gehad. Ik had gewoon de instelling; zo ver mogelijk komen, tot ik er wel klaar mee ben. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
dinsdag 8 maart 2022, 11:58 uur #35
0
erikal
En dat terwijl Elden Ring de meest toegankelijke Soulsborne is tot nu toe.
dinsdag 8 maart 2022, 12:47 uur #36
1
cleany
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:54 schreef Sym0n het volgende:
Deze generatie slapjanussen is niets gewend. Echte mannen hebben vroeger nog rauwe 8-bit klassiekers op MSX gespeeld (en vooruit, een enkeling op C64). Die lachen hierom.
Ik had Airwolf en Time Machine voor de C64. Het zal me altijd bijblijven hoe extreem moeilijk ik dit vond.

foto
C64 Longplay - Airwolf (HQ)
dinsdag 8 maart 2022, 13:54 uur #37
0
erikal
Ik kan overigens voor game journalisten nog wel een klein beetje nuanceren - die mensen hebben natuurlijk een deadline waarvoor ze het artikel moeten schrijven dus als een game ze dan consequent de baas is dan maakt het natuurlijk dat ze de deadline niet halen. Dus in dat opzicht kan ik dan nog wel begrijpen dat de game "te moeilijk" genoemd wordt.

Maar niet als minpunt voor de globale gamer. Enkel voor de journalisten zelf.
dinsdag 8 maart 2022, 14:05 uur #38
0
Recht_voor_zijn_raap
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:09 schreef Deepcage het volgende:
De game is pretty unforgiving. 1 dodge gemist en RIP. Krijg je de baas niet neer en je gaat dood, dan moet je ook weer alle trash ervoor clearen. Bovendien games waar je zelf moet dodgen en zo... niet mijn ding. Zoveelste Dark Souls kloon alleen in een open world setting. Nee bedankt. Ik ga wel terug naar World of Warcraft als ik echt iets wil spelen van MMO.
Duidelijk dat jij de game niet gespeeld hebt.
In tegenstelling tot vorige souls games waar je inderdaad bij een bonfire spawnt nadat je dood gaat bij een boss en dus terug moet lopen naar de boss (al kan je dat meestal vrij snel doen en makkelijk vijanden ontwijken door er simpelweg langsaf te rennen)
Is in Elden Ring voortaan de mogelijkheid toegevoegd om na dood te gaan bij een boss direct bij een "Stake of Marika" te spawnen en die staan direct buiten de bossroom.
Als je de game daadwerkelijk gespeeld zou hebben ipv blind napraten wat je van sommigen die ook de game niet gespeeld hebben gehoord hebt dan wist je dit :')
dinsdag 8 maart 2022, 16:42 uur #39
0
speknek
Another day another slay
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:10 schreef Sym0n het volgende:

[..]

Klopt ja. Triest maar waar. Competitiedrang wordt ontmoedigd. Vooral bij jongens, want alles wat mannelijk is is slecht.

Ik streef er naar mijn zoon niet op te voeden tot een half wijf. Weerbaarheid, gezonde competitiedrang, helemaal goed. Uit liefde voor hem, omdat ik het best mogelijke leven voor hem wil.
Als je op je veertigste nog steeds zo competitief bent dat je je er door laat leiden is dat eerder een teken dat je niks bereikt hebt in het leven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
dinsdag 8 maart 2022, 17:19 uur #40
1
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik heb Bloodbourne uitgespeeld, maar Dark Souls 3 niet. Bijna klaar, maar die twee broers vond ik superirritant en bij de DLC kwam plots zo'n trut die ook een derde fase had. Niet leuk als je denkt dat je klaar bent.

Dark Souls heb ik echter superveel plezier van gehad. Ik had gewoon de instelling; zo ver mogelijk komen, tot ik er wel klaar mee ben. :)
Ik ook! Maar vooral die sfeer is zo gruwelijk :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
dinsdag 8 maart 2022, 17:32 uur #42
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Als je op je veertigste nog steeds zo competitief bent dat je je er door laat leiden is dat eerder een teken dat je niks bereikt hebt in het leven.
Of een manager bent.
vrijdag 11 maart 2022, 22:07 uur #43
0
Sym0n
appels > peren
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:42 schreef speknek het volgende:
Als je op je veertigste nog steeds zo competitief bent dat je je er door laat leiden is dat eerder een teken dat je niks bereikt hebt in het leven.
Je erdoor laten leiden is een ander verhaal inderdaad. Op je vierde of veertiende is dat prima, op je veertigste niet, daar ben ik het helemaal mee eens.
The leader should know how to enter into evil when necessity commands.
vrijdag 11 maart 2022, 22:22 uur #44
0
Sym0n
appels > peren
quote:
Op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:53 schreef hebikweer het volgende:

[..]

En dat zonder savegames.
Overigens denk ik dat het met de MSX en C64 eerder andersom was? In mijn omgeving had het merendeel in elk geval een C64 en een enkeling een Amiga. Naast mijzelf hadden zeer weinigen een MSX. Voordeel was wel dat MSX basic veel makkelijker was dan C64 basic.
Wereldwijd weet ik het niet, maar in elk geval in Nederland was de MSX erg populair dankzij Philips. Maar your mileage may vary, in mijn sociale omgeving was het vooral MSX en een enkeling met C64. Op beide machines trouwens fantastische games gespeeld.

En Amiga _O_ dat was een klasse apart, die heb ik later ook nog gehad. Liep duidelijk een generatie voor, daar konden noch de C64, noch de MSX (en trouwens ook niet de latere Commodore 128 en MSX2) aan tippen :Y)
The leader should know how to enter into evil when necessity commands.
zaterdag 12 maart 2022, 10:04 uur #45
0
hebikweer
quote:
Op vrijdag 11 maart 2022 @ 22:22 schreef Sym0n het volgende:

[..]

Wereldwijd weet ik het niet, maar in elk geval in Nederland was de MSX erg populair dankzij Philips. Maar your mileage may vary, in mijn sociale omgeving was het vooral MSX en een enkeling met C64. Op beide machines trouwens fantastische games gespeeld.

En Amiga _O_ dat was een klasse apart, die heb ik later ook nog gehad. Liep duidelijk een generatie voor, daar konden noch de C64, noch de MSX (en trouwens ook niet de latere Commodore 128 en MSX2) aan tippen :Y)
MSX was ook populair in o.a. Japan, Frankrijk, Brazilie en Arabische emiraten.
Ik vond vooral het cartidgesysteem briljant, waar vooral Konami gebruik van maakte.
De vriend die destijds een Amiga had, had een mooie computer, maar ook het nadeel dat hij de enige was. Waar de MSX en C64 bezitters volop games van elkaar kopieerde, kon hij dat niet en had hij af en toe een nieuwe game.
maandag 14 maart 2022, 10:33 uur #46
0
Sym0n
appels > peren
quote:
Op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:04 schreef hebikweer het volgende:

[..]

MSX was ook populair in o.a. Japan, Frankrijk, Brazilie en Arabische emiraten.
Ik vond vooral het cartidgesysteem briljant, waar vooral Konami gebruik van maakte.
De vriend die destijds een Amiga had, had een mooie computer, maar ook het nadeel dat hij de enige was. Waar de MSX en C64 bezitters volop games van elkaar kopieerde, kon hij dat niet en had hij af en toe een nieuwe game.
Klopt, dat is ook zo ja. Destijds nooit geweten dat het bijvoorbeeld in Brazilië ook zo populair was, best bijzonder.

Overigens heb ik me ook op Amiga wel helemaal gek gekopieerd aan games en alles. Op heuse "kopieer meetups" waar allemaal van die gasten met enorme dozen vol disks kwamen :D Prachtige tijden waren dat. Maar dat was nog niet in de begintijd van Amiga, die scene kwam volgens mij pas jaren later op.
Als je de enige was in die tijd was dat wel een groot gemis ja.

En nu ik er weer aan terugdenk, ik ga weer eens de MSX2 en Amiga emulators erbij pakken (fMSX en WinUAE) voor wat nostalgisch speelplezier ^O^
The leader should know how to enter into evil when necessity commands.
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
VrijMiBabes #310 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1941
special
Random Pics van de Dag #1940
special
Random Pics van de Dag #1939
review
Toy Story 5: de strijd tussen echt speelgoed en digitale apparaten onderstreept actuele kritiek op sociale media
review
Star Fox (2026)
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.