Heb er gewerkt. Wist totaal niet wat ik moest doen, maar het was SUPER gezellig. Veel lieve mooie dames foto [ Dit bericht is gewijzigd door kwib ]
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren! Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
Chello is zo fucking wack.. kan al halfjaar m\'n chello mail niet meer in en ze reageren niet op de talloze telefoontjes, brieven en e-mails die ik daarover verstuur.. wat een service, nou nou..
De enige helpdesk die ik ooit een maal gebeld heb is de MxStream helpdesk. Daar heb ik uren mee aan de lijn gehangen, voordat alles het uiteindelijk weer deed.
Verder dus geen ervaringen met helpdesken (ik los meestal alles zelf wel op foto), maar dan toch maar voor xs4all gekozen. Das gewoon mn ISP, en die vind ik goed, dan zal de helpdesk ook wel in orde zijn foto
Nou in het begin was Quicknet echt brak kwa helpdesk nu is het Multikabel en ze fixen meteen, bellen meteen terug als het nodig is én je bent zo aan de beurt !!
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
Je moet gewoon een contactpersoon hebben bij het bedrijf (gewoon een naam weten dus..) en daar naar vragen en klaar is kees.. Bij Planet en Chello ben ik altijd binnen 5 minuten geholpen. foto Oja aan het begin moet je altijd een zooitje opties door ... kies dan bij chello nooit voor de optie "problemen met internet verbinding" ..kun je uren wachten ..gewoon een andere vage optie kiezen, ben je zo geholpen. [ Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip ]
hhm er staat er geen een goeie tussen dus ik vind deze poll een beetje nutteloos, had beter in een andere context kunnen plaatsen zoiets van "ken je een helpdesk die zijn naam waar maakt" of zoiets.
helpdesk?? die heb je toch nergens voor nodig?? de mensen die je dan aan de lijn krijgt weten totaal nix.. dan kan je \'t beter zelf proberen op te lossen foto
Nee hoor... Trepaneren is met een schedelboor een gaatje in je pannetje maken! foto
Maar ik heb hier een heel log over hoe zwaar klote dat UPC wel niet is. 11 maanden lang geen automatisch incasso afschrijven en mij dan ineens een rekening sturen dat ik Fl. 1100,- binnen 2 weken MOET betalen. Kan ook in termijnen, dan moet ik wel snel bellen. Tijdens telefoontje (1:30 uur wachten) vertellen ze dat ik in 4 termijnen MOET betalen. Daar ga ik niet mee akkoord, dus MOET ik een brief schrijven. Ik vraag wel of ze dan niet over 2 weken 1100,- van m\'n rekening willen halen. "Ja, da\'s goed."
Twee weken later (ik heb inmiddels brief verstuud) sta ik vet in het rood, 1100,- van m\'n rekening naar UPC. Ik metéén terug gevorderd uiteraard, ik ben niet gek. Maar goed, ik naar UPC bellen (weer 2:00 uur wachten, 0.22 cent per minuut) en daar krijg ik te horen, "Ja, sorry!". Maar goed, ik MOET zelf weer het geld vorderen, want dat kunnen ze niet terug storten. Ik vertel meteen dat ik dat al heb gedaan.
Na die brief krijg ik telefoontje dat een regeling mogelijk is, maar ik MAG het in 5 termijnen doen. Ik zeg dat dat \'mogen\' onzin is, ik MOET dat, want ik mag waarschijnlijk niet 6. Nee, inderdaad. Dus uit principe ga ik niet akkoord, omdat ik alleen maar MOET en totaal geen rechten heb terwijl het toch hun fout is.
Maar goed, om nog een berg problemen te besparen, automatisch incasso is drie maanden goed gegaan en nu lukt \'t weer al 2 à 3 maanden niet. Ik weer bellen, gaat mevr. Duinsteen mij bellen. Ik wéér bellen omdat ze niet gebeld heeft. "Oh ja, ik zal het nogmaals doorgeven." Nadat ze wéér niet heeft gebeld heb ik ze toevallig nét weer gebeld en blijkt mevr. Duinsteen ineens niet meer bij UPC te werken. (Gelukkig maar voor haar).
Dus nu gaat iemand anders mij bellen. Ik heb nog gevraagd of ik de chef of manager mocht hebben, dan kan die er druk achter zetten en het briefje zélf bij die afdeling brengen. Maar dat kon niet, volgens \'Angelique\'. Ik vroeg of het een eind lopen was, maar daar gaf ze geen antwoord op.
quote: helpdesk?? die heb je toch nergens voor nodig?? de mensen die je dan aan de lijn krijgt weten totaal nix.. dan kan je \'t beter zelf proberen op te lossen
Uit bovenstaand verhaal blijkt het tegendeel dus.
Daarnaast heb ik nog meer problemen met UPC gehad, omdat de verbinding weg viel. Oók hebben ze bij een verhuizing van huis A naar huis B de verbinding bij huis A weg gehaald en... simpelweg meteen weer aangesloten. Toen huis B eindelijk was aangesloten, bleek de centrale voor die wijk nog dicht te zitten. Maar voordat ze dáár achter waren, moest er eerst een héle slimme kerel komen die dat gewoon vanuit het hoofdkantoor kon doormeten, maar al zijn 13 andere collega\'s konden dat blijkbaar niet.
Zoals ik al zei, als ik erachter kom dat je (gemeent foto ) UPC kiest, dan kom ik je trepaneren. Het zit hier hééééél hoog!!! fotofotofoto
Inderdaad beejte vreemde pol. Denk toch eens na FokTeam.
Anyway, ik heb ervaring met Chello/UPC en @HOME en heb bij beide helpdesken een service gekregen die ver onder het NULLpunt ligt.
Wel heb ik bij Chello, afgezien van het feit dat ze mijn IP adres een keer aan iemand anders hebben toegewezen terwijl ik dat nog in gebruik had, de beste uptime gehad. Chello heeft echter wel weer een veel tragere verbinding dan dat @HOME mij op dit moment geeft. @HOME helpdesk en verbinding is echt zwaar KUT, maar het is het enige dat ik aankan. foto
Pim, jij hebt je ogen gesloten... maar wij houden onze ogen open...
Planet Internet. ik heb ook geen probs met @home op het ogenblik, maar dat komt omdat ik er 2 mensen ken foto verder vond ik de helpdesk van de ABN bank voor het homenet gebeuren ook altijd vriendelijk en goed.
medion vind ik de beste. Geven errug goeie service.
Die van @home is ronduit slecht foto 3 keer geen verbinding gehad, na gemiddeld 2 uur aan de telefoon, werd er me gezegd dat ze het probleem niet op konden lossen..
<hierna vond ik zelf de oplossing, geen id wat het verholpen heeft, maar is me gelukt foto>
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
Toen ik de helpdesk van Chello een keer nodig had was ik binnen een paar minuten aan de beurt wat als ik de verhalen hoor al een wonder op zich schijnt te zijn.Binnen een aantal minuten hadden ze het gevonden. Mijn signaal was namelijk te zwak en maandag kwam er iemand langs om het te maken(belde op een zaterdagavond).
heb ze nog niet allemaal gebeld foto
--ADMIN--
Druk hier om de volgende 50 reacties te bekijken
[ Dit bericht is gewijzigd door We_are_Borg ]
Heb er gewerkt. Wist totaal niet wat ik moest doen, maar het was SUPER gezellig. Veel lieve mooie dames foto
[ Dit bericht is gewijzigd door kwib ]
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
Deze firma maakt o.a. pc\'s en notebooks voor de Aldi, Makro en Sligro. foto
De vraag zou eigenlijk moeten zijn, "welke helpdesk gebruik je het meest"...
Verder dus geen ervaringen met helpdesken (ik los meestal alles zelf wel op foto), maar dan toch maar voor xs4all gekozen. Das gewoon mn ISP, en die vind ik goed, dan zal de helpdesk ook wel in orde zijn foto
Top!
Dan toch die van Quicknet. meerdere heb ik er niet gebruikt
reden:
essent/@home staat er nog geen eens tussen.
beetje vreemd vind je niet.
essent behoort tot een van de grote, dus erg lijp dat ie hier niet tussen staat.
* = Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
dvdstelt: kom je ne nou mollen foto
Oja aan het begin moet je altijd een zooitje opties door ... kies dan bij chello nooit voor de optie "problemen met internet verbinding" ..kun je uren wachten ..gewoon een andere vage optie kiezen, ben je zo geholpen.
[ Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip ]
ik bel alleen me eigen isp als me verbinding het niet doet
quote:
dvdstelt: kom je ne nou mollen
Nee hoor... Trepaneren is met een schedelboor een gaatje in je pannetje maken! foto
Maar ik heb hier een heel log over hoe zwaar klote dat UPC wel niet is. 11 maanden lang geen automatisch incasso afschrijven en mij dan ineens een rekening sturen dat ik Fl. 1100,- binnen 2 weken MOET betalen. Kan ook in termijnen, dan moet ik wel snel bellen. Tijdens telefoontje (1:30 uur wachten) vertellen ze dat ik in 4 termijnen MOET betalen. Daar ga ik niet mee akkoord, dus MOET ik een brief schrijven.
Ik vraag wel of ze dan niet over 2 weken 1100,- van m\'n rekening willen halen. "Ja, da\'s goed."
Twee weken later (ik heb inmiddels brief verstuud) sta ik vet in het rood, 1100,- van m\'n rekening naar UPC. Ik metéén terug gevorderd uiteraard, ik ben niet gek. Maar goed, ik naar UPC bellen (weer 2:00 uur wachten, 0.22 cent per minuut) en daar krijg ik te horen, "Ja, sorry!".
Maar goed, ik MOET zelf weer het geld vorderen, want dat kunnen ze niet terug storten. Ik vertel meteen dat ik dat al heb gedaan.
Na die brief krijg ik telefoontje dat een regeling mogelijk is, maar ik MAG het in 5 termijnen doen. Ik zeg dat dat \'mogen\' onzin is, ik MOET dat, want ik mag waarschijnlijk niet 6. Nee, inderdaad. Dus uit principe ga ik niet akkoord, omdat ik alleen maar MOET en totaal geen rechten heb terwijl het toch hun fout is.
Maar goed, om nog een berg problemen te besparen, automatisch incasso is drie maanden goed gegaan en nu lukt \'t weer al 2 à 3 maanden niet. Ik weer bellen, gaat mevr. Duinsteen mij bellen. Ik wéér bellen omdat ze niet gebeld heeft. "Oh ja, ik zal het nogmaals doorgeven." Nadat ze wéér niet heeft gebeld heb ik ze toevallig nét weer gebeld en blijkt mevr. Duinsteen ineens niet meer bij UPC te werken. (Gelukkig maar voor haar).
Dus nu gaat iemand anders mij bellen. Ik heb nog gevraagd of ik de chef of manager mocht hebben, dan kan die er druk achter zetten en het briefje zélf bij die afdeling brengen. Maar dat kon niet, volgens \'Angelique\'. Ik vroeg of het een eind lopen was, maar daar gaf ze geen antwoord op.
STELLETJE ()*#()@#$*^@#&^@&!@)
quote:
helpdesk?? die heb je toch nergens voor nodig?? de mensen die je dan aan de lijn krijgt weten totaal nix.. dan kan je \'t beter zelf proberen op te lossen
Uit bovenstaand verhaal blijkt het tegendeel dus.
Daarnaast heb ik nog meer problemen met UPC gehad, omdat de verbinding weg viel. Oók hebben ze bij een verhuizing van huis A naar huis B de verbinding bij huis A weg gehaald en... simpelweg meteen weer aangesloten. Toen huis B eindelijk was aangesloten, bleek de centrale voor die wijk nog dicht te zitten. Maar voordat ze dáár achter waren, moest er eerst een héle slimme kerel komen die dat gewoon vanuit het hoofdkantoor kon doormeten, maar al zijn 13 andere collega\'s konden dat blijkbaar niet.
Zoals ik al zei, als ik erachter kom dat je (gemeent foto ) UPC kiest, dan kom ik je trepaneren. Het zit hier hééééél hoog!!! fotofotofoto
quote:
Uit bovenstaand verhaal blijkt het tegendeel dus.
Over dat \'niet nodig hebben\' dan. Dat ze niks weten, blijk uit hierboven staan verhaal foto
Heb er zelf gewerkt foto
Anyway, ik heb ervaring met Chello/UPC en @HOME en heb bij beide helpdesken een service gekregen die ver onder het NULLpunt ligt.
Wel heb ik bij Chello, afgezien van het feit dat ze mijn IP adres een keer aan iemand anders hebben toegewezen terwijl ik dat nog in gebruik had, de beste uptime gehad. Chello heeft echter wel weer een veel tragere verbinding dan dat @HOME mij op dit moment geeft.
@HOME helpdesk en verbinding is echt zwaar KUT, maar het is het enige dat ik aankan. foto
People know me by name.
juist ja ... dat was mij ook het eerste wat mij opviel...
@home ontbreekt en volgens mij is dat wel een van de grootste in het zuiden hier Daarom staat Anders namelijk... ook boven aan!
quote:
De beste helpdesk is diegene waar ik op dit moment zelf werk natuurlijk.. foto
Hier ben ik het helemaal mee eens foto
ik heb ook geen probs met @home op het ogenblik, maar dat komt omdat ik er 2 mensen ken foto verder vond ik de helpdesk van de ABN bank voor het homenet gebeuren ook altijd vriendelijk en goed.
Voor als ik niet meer weet wat waspoeder is.
Die van @home is ronduit slecht foto
3 keer geen verbinding gehad, na gemiddeld 2 uur aan de telefoon, werd er me gezegd dat ze het probleem niet op konden lossen..
<hierna vond ik zelf de oplossing, geen id wat het verholpen heeft, maar is me gelukt foto>
Ik heb nog nooit een helpdesk gebeld.
Technisch bekwame en sociaal vaardige lieden. Zie je niet meer zoveel in door commercie vergiftigde helpdesk-land.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken