Nieuws
Inwoner Velsen klaagt 104.000 keer over Schiphol

Het aantal klachten daalde met maar 0.5 procent naar 710.507. Hiervan kwam dus wel bijna 15 procent voor rekening van de klager uit Velsen-Zuid, die het presteerde om gemiddeld 285 keer per dag een klacht in te dienen.
Overigens is de inwoner van Velsen-Zuid niet de enige die vaker klaagt over Schiphol. In totaal dienden 8.610 verschillende mensen een klacht in, wat neerkomt op ongeveer 83 klachten per persoon gemiddeld. Zelfs als er voor de gulle klager uit Velsen wordt gecorrigeerd, komt dat nog neer op ruim 70 klachten per persoon.
Waar haal je de tijd vandaan zeg...
Is het voor die man niet voordeliger te verhuizen, in plaats van te blijven klagen? Het lijkt me ook niet dat de goede persoon aan werken toekomt, dus wellicht is het wel een betere oplossing dan te blijven klagen...
Zijn wijkraad is het er niet meer echt over eens volgens mij, maar hij zelf nog wel.
Wellicht deze goede man
"En daar komt er weer een, die van 13:06. ...(2 minuten pauze).... En nog een.... (etc)."
Of je gaat verhuizen natuurlijk...
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
zoiezo heeft die gast geen werk ofzo? hij had zich zeker ook vastgeketend in dat bos dat gekapt is...
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
waarom wordt zo'n nummer bij de klachtenlijn na 200 keer niet al geblokt? foto
dan is het een kwestie van een scriptje schrijven en klaar. Gemiddeld 285 keer per dag, als je elke 5 minuten een scriptje runt zit je op 12 keer per uur = 288 keer per dag. Met af en toe wat downtime kom je dan wel aan die 285 keer gemiddeld.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
Zit lekker heel de dag thuis natuurlijk foto
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
285 keer per dag, das gemmiddeld (24x60) / 285 = om de 5,05 minuten bellen en dat een jaar lang....
En dan te bedenken dat het gemiddeld is...
Lijkt me een beetje onmogelijk, of die man wordt door iemand betaald om te klagen foto, of hij heeft het geautomatiseerd foto .
Maar toch.. gemiddeld 70 klachten per persoon... Das een heleboel.
www.monkeyworld.nl
ga maar lekker op vlieland wonen foto
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Noem het God of Allah, ze brengen oorlog en verdriet!!!
0,5% daling in de klachten, dan weet je wel dat klagen niks uithaalt tegen Schiphol, kun je net goed je tijd eens nuttig gaan besteden foto
Ik heb medelijden met je.
Ik voorspel voor 2006:
Aantal klachten schiphol drastisch gedaald
Verder zegt dit niks over jou. Waarschijnlijk heb je gewoon net zulke weirde schoonouders als iedereen... Is het toevallig ook zo'n Schijndel vakantiehouder?
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Kentucky Fried Cruelty
Daar erger ik me ook groen en geel aan...
Iedereen die bij een vliegveld woont kan er donder op zeggen dat het drukker wordt in de toekomst. Dat is de tendens over de afgelopen tig jaren al.
Ook Rotterdam wordt steeds drukker, Eindhoven waarschijnlijk ook...
Schiphol wil dolgraag een vliegveld in zee, maar dat mag weer niet van de overheid...
Laten die mensen dan maar lekker daar gaan klagen...
Trouwens, Schiphol is verdomd goed voor de economie.
Filmpje van z'n vakantie
Vast niet langer dan dat Schiphol al bestaat, dus totaal geen recht tot klagen of zeiken...
Wanneer hij het niet trekt moet hij gaan verhuizen punt....
Hij is namelijk daar gaan wonen, Schiphol was er toen al...
Eigenlijk moeten ze een database gaan bij houden van mensen die veelvuldig geklaagt hebben en die pertinent weigeren op het vliegveld... foto
Zal ze leren, de ondankbare sukkels...
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Zal wel weer een manier zijn om het aantal klachten te verlagen, want die 104.000 worden nu zeker weer geteld als 1 ofzo.
Het kan dus zomaar zijn dat deze meneer er al 30 jaar woont, en pas het laatste jaar overlast ervaart van schiphol.
Maar 285 keer per dag klagen,.............
Als ze je na 2 of 3 klachten per dag niet serieus nemen, dan kan je net zo goed stoppen foto
Overigens verhuizen is niet altijd mogelijk, i.v.m. geld, werk.
Maar serieus, je moet wel een hele erge pesthekel aan Schiphol hebben om zoiets te doen foto
[Simon de la Court Photography]
Het verhaal zal wel de ontstoken duim komen van de 'Schiphol-uitbreidingslobby'.
Alle klagers zijn zeikers, willen ze ermee zeggen
Planning:
-
€ 25,= per keer bellen ofzo.... dan klagen alleen de echte klagers!
GA VERHUIZEN!!!...of dood foto
Tuurlijk is er overlast van vliegverkeer, maar behalve milieu-aspecten moet er toch ook wel oog zijn voor de voordelen van schiphol.
En in een klein landje als nederland zal een 2e/alternatieve luchthaven niet eenvoudig te realiseren zijn.
Dus dan maar beter accepteren dat er enige overlast is.....
Get a life!
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dus dat betekend automatisch meer vluchtbewegeningen per min/uur/dag.
Wanneer je dat niet wilt zal je moeten gaan verkassen of er aan leren wennen.
Maar de meeste willen dat niet, want dan hebben ze niks meer om over te klagen, nu wel.
Wat de klagers alleen wel even voor het gemak vergeten is dat Schiphol zeer goed is voor de nl economie. Er werken ernorm veel mensen op/bij en voor Schiphol.
Ook indirect zorgt Schiphol voor banen, kijk maar naar schoonmakers, beveiligingsmensen, taxi's, bussen....
Ook is het goed voor het vrachtverkeer vanuit nl naar het buitenland en visa versa.
Als die gast dat 8 uur per dag doet....
is dat 1,5 klacht per minuut ?
Ja hoor, get a life foto
ontopic:
die gast is echt een freak.
Als ze nou eens hun applicatie aanpassen tegen scripts met b.v (vul getal in wat je op je scherm ziet) zie de honderden inschrijfformulieren op internet zouden ze een stuk minder problemen hebben.
Geef die man volledig gelijk wat dat scriptje betreft, maar beetje kansloos om te gaan zeuren over vliegtuigen als je bewust naast schiphol gaat wonen foto
Die is een aantal jaren verleden van Amersfoort naar Velsen verhuisd en klaagt zich sindsdien een klaplong foto
Laat m lekker opzouten, terug naar de Veluwe..
Blasphemy is bliss
===
DUS VERHUIS MAAR !
DAAAAAAAG fotofoto
De definitie geluidklacht houdt namelijk niet op bij een grens, hij is van mening dat ieder geluid van vliegtuigen teveel is en er met klagen tenminste aandacht voor komt.
De redenatie dat het kansloos is om te gaan zeuren over vliegtuigen als je bewust 'naast' schiphol woont is nogal kort door de bocht. Zeer veel mensen wonen daar al vele generaties, vele kilometers van Schiphol vandaan, en zijn er geen wonen en als families verder gegroeid toen schiphol nog niet bestond of nog geen grote overlast bezorgde. Zelfs in Leiden wordt tegenwoordig de geluidhinder van Schiphol ervaren.
We moeten maar accepteren dat er gewoon vlieg-lawaai is. Ik vraag me af: diegenen die zoveel klagen, maken die zelf nooit gebruik van vliegtuigen?
De klagers hebben overigens geen invloed gehad op de besluitvorming: de berekeningen zijn heilig, samen met een hand vol meetpunten buiten de routes. Dit is vooral omdat klagen nogal subjectief is en afgewogen wordt tegen de wil van anderen. Deze man vind ieder geluid van een vliegtuig al overlast, maar de meeste klagers klagen enkel als ze echt uitschieters ondervinden in het verschil tussen het normal omgevingsgeluid slechts enkele keren.
is dat nummer gratis ofzo foto
Ifso dan moeten ze er maar een netnummer van maken, ifnot, heeft die man dan geld te veel.
En je dan "inzetten" voor de buurt onder t mom van vrijwilligerswerk ofzo. Dit zijn echt van die types die niets in hun leven hebben.
Ga werken man, ga geld verdienen.
Toen en nu zijn niet vergelijkbaar. Dat heet 'vooruitgang'. Pas na WO 1 is Schiphol een serieuze luchthaven gaan worden. Wiki.
Schiphol is een belangrijke factor in onze economie. Als je daarover gaat lopen klagen, besef je dan wel dat Schiphol voor een deel ook voor je eigen welvaart en leefomgeving heeft gezorgd?
En ja, ik weet wat die herrie is, ik heb zowel vlakbij de Vliehors als bij vliegveld Gilze-Rijen gewoond - in beide gevallen toestellen met naverbranders. Het is nooit in me opgekomen te klagen over die herrie, het hoort bij ons leven.
Om een voorbeeld te geven: strikte vliegpaden die overlast moeten voorkomen worden zelden nageleefd of alleen in de veiligheidsmarges gebruikt om af te snijden. Waar je in een stiltegebied geen hard geluid mag maken of anders een prent kan verwachten worden vliegtuigen op nog geen 3000voet overgestuurd zonder dat er sancties op liggen. Aanvliegen om te landen is zo goed als vrij, zolang ze zich maar recht voor de baan uitkomen.
Waarom zouden klagers niet mogen klagen over overlast van personen en maatschappijen die maling aan regels in de lucht hebben, terwijl klagen over overtredingen en hinder van andere zaken wel normaal is?
Klagers hou je altijd, er valt voor een enkeling altijd wel iets te vinden, maar dat neemt niet de verantwoordelijkheid weg om redelijke regels op te stellen en onpartijdige evaluaties te doen die aangepast kunnen worden. De luchtvaart wordt de hand boven het hoofd gehouden en heeft bijna een vrijbrief die keer op keer verruimd wordt. Alsof een persoon die zonder uitlaat dagelijks gaat spookrijden op de A12 maar getollereerd moet worden omdat het een directeur is van een groot bedrijf die veel Nederlanders plezier bezorgd.
Bij cros werken ze alleen aan de vluchten die vaker worden genoemd. Dus van deze persoon werden heel veel klachten ongegrond verklaard.
Waardoor zijn huis in één klap minder waard werd en hij de hele dag vliegtuigen over hoort komen.
Althans dat stond een half jaar terug in de krant.
Het enige wat officieel meetelt in de beoordeling of vliegverkeer hinder veroorzaakt zijn de berekeningen van het nationaal luchtvaart labaratorium en de mening van de minister/staatsecretaris. Sterke voorstanders van Schiphol schieten dan een gat in de lucht, want die komen voor hen gunstig uit. Er wordt alleen vergeten dat op die gronden bepalen wat goed en fout zou zijn net zo voordelig en eerlijk is als het blind volgen van een stuntadvertentie: het voordeel is zelden voor de afnemer.
Idioten zijn het. Snappen niet wat vooruitgang betekend. Als ze zo graag stilte willen, gaan ze maar in Friesland wonen ofzo. Daar zijn de huizen prijzen lager en ook geen werk. Dat hebben ze kennelijk hier ook al niet. (want hoe wil je anders 285x per dag klagen hmm?)
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken