Het kort geding tegen Hirsi Ali om haar te verbieden een vervolg op Submission te maken, zal op 1 maart bij de rechtbank in Den Haag dienen. Advocaat Robert Moszkowicz spande de zaak aan namens een aantal islamitische cliënten. De advocaat wil ook dat Hirsi Ali wordt verboden zich kwetsend, grievend of godslasterlijk over de islam uit te laten.
Submission was een film van Hirsi Ali en de vermoorde filmmaker Theo van Gogh over de onderdrukking van de vrouw binnen de islam. Het tweede deel zou ook gaan over de onderdrukking van het individu, en dan met name de vrouw, door de islam. De regisseur van het tweede deel blijft uit veiligheidsoverwegingen anoniem.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Veel ophef over niks,... laat die film maar zien. Dat proces is een wassen neus om die klagende islamieten weer tevreden te stellen. Waarom klagen ze eigenlijk, omdat de waarheid pijn doet?
Zolang de koran zich kwetsend, grievend of godslasterlijk over de zogenaamde ongelovigen mag uilaten moetten die k*t Moslims gewoon hun bek houden.
Als je het niet eens ben met de vrijheid van meningsuiting, en gelijke rechten voor mannen an vrouwen of homo's en hetgero's migreer dan lekker naar zo een apenland waar de moslims het voor het zeggen hebben. foto
Zo moet het Robert! Vrijheid van meningsuiting en kunstvormen moet zwaar gecensureerd worden. Behalve uiteraard de radicale varianten van Allah Akbar....
Ik ben benieuwd. Robert Moszkowicz was tot op heden nog niet zo bekend. Hij heeft geen poot om op te staan. AHA heeft het volste recht op te strijden tegen vrouwenmishandeling uit naam van de Islam. Sterker nog: zij heeft net als elke burger de morgel PLICHT om hiertegen te strijden. AHA: Vrouw van het jaar 2004 en 2005!!!
We zullen zien. Volgende stap is dan wel dat we alle boeken waarin vrouwen als hoeren, ongelovigen als varkens en homoseksuelen als het laagste worden voorgesteld OOK gaan verbieden.
Misschien moeten we zoenen in het openbaar ook maar illegaal maken..
Ik snap de ophef over 'Submission' eigenlijk niet, want daar is niks mis mee imho.
Daar is zeker wel iets mis mee. Een vrouw wordt verkracht door haar oom en de islam krijgt de schuld. Zij doet alsof de islam dit goedkeurt. En de hollanders trappen erin. Gevolg, hollanders die moslims haten.
Je kan erover denken wat je wilt. Maar dit is natuurlijk wel de manier zoals het hoort in Nederland. Voel je je ernstig beledigd of aangevallen dan kun je het voor de rechter brengen ipv de wapens te pakken. De rechter kan dan beslissen of het onder vrijheid van meningsuiting valt of dat er grenzen zijn overschreden. Het is altijd beter dan eigen rechter spelen.
Op donderdag 10 februari 2005 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je vrij bent om mensen/bevolkingsgroepen te beledigen. foto
Ik snap de ophef over 'Submission' eigenlijk niet, want daar is niks mis mee imho.
Kun jij me dan misschien uitleggen wat er beledigend aan is om een groep mensen te confronteren met de onsmakelijke kanten van hun eigen religie?
Als dat namelijk 'beledigend' is zijn we heel gauw uitgepraat met elkaar. Want dan kun je met hetzelfde recht rehabilitatie voor een zekere Adolf H. eisen, omdat die ook recht op een Stukje Eigen Mening heeft, ookal pakt dat soms een beetje verkeerd uit voor mensen (dhimmi's) die openlijk een andere mening durven te onderhouden.
Ongeschoolde, agressieve kolonisten die zich -met hulp van de lokale naieve politiek- kunnen verschuilen achter "godsdienstvrijheid".
Nederland anno 2005..
,Die man slacht hem echt af'', zegt Ton. ,,Hij staat te hakken en te zagen alsof hij een stokbrood doorsnijdt. En dan dat briefje. Ik denk: wat doet hij nou op die buik? Daarna loopt hij rustig weg in de richting van het Oosterpark. Ongelooflijk.''
Op donderdag 10 februari 2005 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je vrij bent om mensen/bevolkingsgroepen te beledigen. foto
Ik snap de ophef over 'Submission' eigenlijk niet, want daar is niks mis mee imho.
De vraag is of zij specifiek beledigd, of gewoon haar visie op de religie. Zelf ben ik overtuigd van het laatste, en ik kan mij niet voorstellen dat een rechter daar anders over zal oordelen.
Op donderdag 10 februari 2005 11:48 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
er bestaat ook zoiets als een eerste deel? en trouwens, het bespaart haar weer de moeite als de film inderdaad verboden wordt foto
het eerste deel is NIET verboden. Hoezo deel 2 (dat nog niet eens gemaakt is) dan wel???? Los van het feit dat je niet op voorhand uitingen KUNT straffen maar pas als ze gedaan zijn...
Robert Moszkoviet, is dat niet dat ex verslaafde zwarte schaap van de Moscko familie?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
Op donderdag 10 februari 2005 11:48 schreef turk het volgende:
[..]
Daar is zeker wel iets mis mee. Een vrouw wordt verkracht door haar oom en de islam krijgt de schuld. Zij doet alsof de islam dit goedkeurt. En de hollanders trappen erin. Gevolg, hollanders die moslims haten.
BS. De islam stelt de eer van de oom hoger dan de ziel van het meisje. De verkrachting kan plaatsvinden dankzij de islamitische tradities.
En die willen we hier niet. Klaar uit. Ga maar ergens anders kolonistje spelen.
,Die man slacht hem echt af'', zegt Ton. ,,Hij staat te hakken en te zagen alsof hij een stokbrood doorsnijdt. En dan dat briefje. Ik denk: wat doet hij nou op die buik? Daarna loopt hij rustig weg in de richting van het Oosterpark. Ongelooflijk.''
ik blijf het moeilijk vinden om mensen die in 'die sprookjes' (lees dat geloof) geloven serieus te nemen
je heb in mijn ogen toch steekje los als je al dat geblaat echt gelooft
een hobby zou het moeten zijn dat hele geloof hele naties worden gehersenspoeld maar dat schijnt goed te zijn voor je (zie israel bv) maar owee as je roep dat die hele god gewoon sinterklaas is
afschaffen vandaag nog niks mis met normen en waarden maar daar heb zon debiele paus of geitewolle allah toch niks mee te maken
dat iemand er baat bij heeft om dat te geloven okee moet hij zelf weten maar val daar verder niet mensen mee lastig dus ja geen kerkklokken of moskeeen met luidsprekers hou dat lekker binnen
(moest ik ff kwijt)
"De advocaat wil ook dat Hirshi Ali wordt verboden zich kwetsend, grievend of godslasterlijk over de islam uit te laten." maar die mensen die die advocaat ingeschakeld hebben zullen mij wel weer zon ongelovige hond vinden vandaar dat ik het wel vind kunnen dat ik er zo over denk hun vinden godslastering erg, oke ik vind het erg dat dat geloof er is ik mag niks zeggen maar iedere zondag wel die teringkerkklokken (gelukkig nog geen moskeej hiero)
islam christenen katholieken allemaal 1 pot nat
god schiep de wereld whaahahahaa ik gloof nog eerder in hans en grietje
Alleen is het moeilijk inschatten wanneer je iemand beledigd, jouw grens van acceptatie kan een stuk hoger liggen als de mijne bijvoorbeeld. Maar als AHA niet de intentie heeft om iemand te beledigen, probeer dan maar eens het tegendeel te bewijzen.
Op donderdag 10 februari 2005 11:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De vraag is of zij specifiek beledigd, of gewoon haar visie op de religie. Zelf ben ik overtuigd van het laatste, en ik kan mij niet voorstellen dat een rechter daar anders over zal oordelen.
Ik zeg ook niet dat zij daadwerkelijk mensen beledigt. Ik reageerde op iemand die van mening is dat kwetsende/grievende uitlatingen (beledigingen) onder de vrijheid van meningsuiting valt. Dat is dus niet zo, vind ik.
De vrijheid van meningsuiting mag nooit misbruikt worden om te kunnen beledigen.
BS. De islam stelt de eer van de oom hoger dan de ziel van het meisje. De verkrachting kan plaatsvinden dankzij de islamitische tradities.
En die willen we hier niet. Klaar uit. Ga maar ergens anders kolonistje spelen.
Zie je, dit bedoel ik nou. Door dat soort stomme filmpjes van haar worden hollanders verkeerd geinformeerd. En wat bereikt ze ermee, ze zorgt ervoor dat hollanders domme uitspraken doen, zoals jij, een dode, en ze wordt enorm gehaat moslims omdat ze liegt.
En vertel eens, wie willen jullie niet, en wie zijn jullie?
Dit is hoe het hoort. Als je het ergens niet mee eens bent ga je naar de rechter en dan laat je hem een uitspraak doen. Je gaat geen eigen rechter spelen zoals Mohammed B. of Volkert. Dit is de manier waarop het moet. Eindelijk doen een paar moslims het goed en dan is er weer meteen gezeik. En dat eeuwige gelul over vrijheid van meningsuiting is ook achterhaald. Wanneer je je beledigd of gediscrimineerd voelt mag je echt wel stappen ondernemen, en de rechter beslist dan wel wat moet gebeuren.
ff een vraagje:n die film worden daar dingen getoond of beweerd die niet waar zijn? Volgens mij is de film niet bedoel om mensen belachelijk te maken, ze laten zien hoe " raar " sommige dingen in de werkelijkheid zijn.Als ze deze film gaan verbieden dan zal 06-05 ook wel binnenkort verboden gaan worden en zijn film over de 2de wereldoorlog en over het christelijke geloof in het vervolg ook uit den boze.Nou dan blijft er niet veel meer over in het vrije tolerenate Nederland.
Dat zal ook zeker gebeuren Meki, Hij zal het kort dingetje echtwel verliezen, en Submission II zal komen..Lullig he? Nog meer negatieve waarheden voor jouw geloofje... foto
Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef mlochem het volgende: Waar maken we ons druk om mensen?
Dit is hoe het hoort. Als je het ergens niet mee eens bent ga je naar de rechter en dan laat je hem een uitspraak doen. Je gaat geen eigen rechter spelen zoals Mohammed B. of Volkert. Dit is de manier waarop het moet. Eindelijk doen een paar moslims het goed en dan is er weer meteen gezeik. En dat eeuwige gelul over vrijheid van meningsuiting is ook achterhaald. Wanneer je je beledigd of gediscrimineerd voelt mag je echt wel stappen ondernemen, en de rechter beslist dan wel wat moet gebeuren.
we maken ons hier vooral druk om de infantiliteit van de zaak.
deel 1 is gemaakt en niet verboden. Nu wil een derde rangs advocaat een verbod op het maken van deel 2. Op basis WAARVAN? Aangezien deel 1 niet verboden is is er niet direct een reden om aan te nemen dat deel 2 zo verschrikkelijk wordt dat deze op voorhand verboden moet worden.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
Op donderdag 10 februari 2005 12:07 schreef DoctorB het volgende:
we maken ons hier vooral druk om de infantiliteit van de zaak.
deel 1 is gemaakt en niet verboden. Nu wil een derde rangs advocaat een verbod op het maken van deel 2. Op basis WAARVAN? Aangezien deel 1 niet verboden is is er niet direct een reden om aan te nemen dat deel 2 zo verschrikkelijk wordt dat deze op voorhand verboden moet worden.
Daar gaat het toch niet om? Wel is duidelijk wat het onderwerp zal worden van de film, mogelijk hebben de betreffende (azijnpissende) moslims hier al problemen mee. Het zou toch mooi zijn als de rechter de film nu dus niet verbiedt, dan weten die paar kleuters gelijk waar ze staan. En derde rangs zou ik de advocaat niet willen noemen foto
Nu wil een derde rangs advocaat een verbod op het maken van deel 2. Op basis WAARVAN? Aangezien deel 1 niet verboden is is er niet direct een reden om aan te nemen dat deel 2 zo verschrikkelijk wordt dat deze op voorhand verboden moet worden.
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes.
quote:
Als Hirsi Ali deze zaak verliest is NL gedoemt snel ten onder te gaan aan de moslims die dit land willen veroveren.
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
Als je ieder boek/film/kunstuiting gaat verbieden wat wie dan ook als kwetsend en als beledigend ervaart blijft er niet veel over. (Sneeuwwitje is bv. zeer kwetsend voor boze stiefmoeders. foto )Maar ja die Islamitische holbewoners doen natuurlijk niet aan cultuur.
als de film een grote leugen is waarom is het dan gebaseert op waarheden!
beetje vreemd allemaal hoor
gaat hij fok ook aanklagen dan als ze weer een nieuwsitem hebben over een iran's meisje dat vermoord gaat worden omdat ze door der oom werd verkracht of wat }:O
Op donderdag 10 februari 2005 11:48 schreef turk het volgende: Daar is zeker wel iets mis mee. Een vrouw wordt verkracht door haar oom en de islam krijgt de schuld. Zij doet alsof de islam dit goedkeurt. En de hollanders trappen erin. Gevolg, hollanders die moslims haten.
Vrouwenonderdrukking en mishandeling komt in moslimculturen veel vaker voor dan in andere (een statistisch gegeven, geen vooroordeel). Zullen we het daar eens over hebben in plaats van de boodschapper te besmeuren?
Und wer ein Schöpfer sein muss im Guten und Bösen: wahrlich, der muss ein Vernichter erst sein und Werthe zerbrechen.
Op donderdag 10 februari 2005 12:00 schreef turk het volgende:
[..]
Zie je, dit bedoel ik nou. Door dat soort stomme filmpjes van haar worden hollanders verkeerd geinformeerd. En wat bereikt ze ermee, ze zorgt ervoor dat hollanders domme uitspraken doen, zoals jij, een dode, en ze wordt enorm gehaat moslims omdat ze liegt.
En vertel eens, wie willen jullie niet, en wie zijn jullie?
Vind ik ook...stomme Hollanders....blij dat ik Brabander ben foto
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende: Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg.
De film heeft haar niet vermoord, dat was een of andere sukkel die gelooft in een zeer trieste religie.
quote:
Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt.
moslims snappen het recht van vrije meningsuiting schijnbaar niet: dit is Nederland, dan zit je hier goed verkeerd, terug naar huis dan maar met die moslims die daar niet tegen kunnen.
quote:
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
Die rust keert weer als die radicale hypocriete van het westen profiterende moslims terug naar huus gaan.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
Vrouwenonderdrukking en mishandeling komt in moslimculturen veel vaker voor dan in andere (een statistisch gegeven, geen vooroordeel). Zullen we het daar eens over hebben in plaats van de boodschapper te besmeuren?
Onzin, in een onderzoek van de justitie staat dat geweld binnenshuis vele malen hoger is dan bij allochtonen. Zoek maar na o pde site van de justitie. Wat je zegt is dus wel een vooroordeel en absoluut geen statistsch gegeven.
Bovendien heeft deze Ali totaal geen steun bij de vrouwen die in de blijf van mijn lijf huizen zitten, de vrouwen waar zij zogenaamd voor opkomt.
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende:
[..]
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes. [..]
WAAAAAAAT?!?!?!?! Jij vind het normaal dat iemand die iets negatiefs ZEGT, meteen BEDREIGD wordt? Jezus, jij bent ziek! En liegen doet ze niet, en al zou ze de hele wereld aan elkaar liegen, dan is dat nog geen reden om iemand fysiek te gaan bedreigen. Zo iemand negeer je, scheld je uit, klaag je aan of je maakt een tegenfilmpje om haar zwart te maken, maar je gaat NIET BEDREIGEN. Sicko!!! foto
quote:
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
Dat zal niet gebeuren. Ten eerste niet omdat Hirsi wint en de (radicale groep) moslims dat niet kunnen/willen/gaan accepteren en ten tweede niet omdat er nog steeds mongolen rondlopen zoals jij die bedreigen een normale reactie vinden op woorden die ze niet willen horen.
Ik zeg het aankomende deel van StarWars ook verbieden. De andere delen zaten ook boordevol leugens en bepaalde bevolkingsgroepen werden daar in het verdomhoekje geplaatst. Deel III verbieden dus!
Ik hoop hoop dat dit voorbeeld de fokkers die schreeuwen om "een verbod want leugens", de olijke dwaling van hun gedachtengang doet inzien.
En is de film gebaseerd op de waarheid...... mogen wij de waarheid soms niet weten omdat jullie de film willen verbieden?
Kortom: Verbeter de wereld, ontspan!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
Ik vraag me af, wat er nu eigenlijk verkeerd is aan het maken van een 2e film ? Is het verkeerd, dat de teksten van de koran worden geciteerd ? Is het verkeerd, dat deze op de juiste manier worden uitgelegd ? Is het verkeerd, dat daardoor naar voren komt, dat de vrouw door de islam wordt onderdrukt ? Is het verkeerd, dat daardoor naar voren komt, dat er dingen gewoonweg niet kloppen, welke door de islam worden goedgekeurd ?
Of komt het gewoon, omdat een groep van de mannelijke islamitische bevolking zich bedreigd voelt, omdat zij een verkeerde uitleg geven, over wat er in de koran staat ? Zijn die zelfde mannen bang, voor een vrouw, die er voor zal gaan zorgen, dat ze hun macho gedrag niet meer kunnen verklaren, door wat er in de koran ZOU staan, maar er dus NET NIET in staat ?
Proberen ze hetzelfde te doen, als het (terechte) boek van Salman Rushdie, verbieden ?
Geven ze in feite toe, dat de koran en de teksten erin fout zijn ? Geven ze toe, dat ze al generaties lang misbruikt maken van de teksten in de koran ?
Is dat nu waar het eigenlijk om gaat ?
Volgens mij mag de waarheid volgens de grondwet NOOIT worden onderdrukt of verboden !
Als dat het geval is, begin ik een kort geding, om alle boeken van de gebroeders Grimm en H.C. Andersson te laten verbieden, in Nederland. Dat zijn ook sprookjes en daar staan m.i. ook leugens in. foto
Nog even vergeten te vermelden, dat deze film ook in Belgie, Duitsland, Groot Brittanie, (alle andere VRIJE WESTERSE landen ter wereld) gemaakt kan worden. In dat geval komt hij OOK in de Nederlandse bioscopen EN op TV. Hij komt er hoedanook !
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende:
[..]
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. [..]
Door de Koran zijn miljoenen doden gevallen. Tijd om dat boek te verbieden dus. foto
quote:
Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes.
Zij moet helemaal niets. Welke leugens dan? De waarheid is hard, he!!
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land. [/quote]
Deze zaak zal door de rechter worden weggelachen en eigenlijk zouden ze beboet moeten worden omdat ze de tijd van de rechter verspillen. foto
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende:
[..]
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes. [..]
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
A. A. Mussert probeerde zichzelf te verdedigen: “Mijn grootste fout is geweest, dat ik niet geloofd heb aan de verkeerde buitensporigheden van het Duitse nationaal-socialisme." Wie wordt de volgende Mussert? Bos? Pechtold?
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende:
[..]
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes. [..]
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
Zij mag een mening hebben over moslims, welke dan ook, de logische stap voor de moslims die het daar niet mee eens zijn is haar er van te overtuigen dat haar mening niet tercht is en doden of bedreigen is niet een manier om iemand er van te overtuigen dat je een vredig geloof aan hangt...........
Op donderdag 10 februari 2005 11:48 schreef turk het volgende:
[..]
Daar is zeker wel iets mis mee. Een vrouw wordt verkracht door haar oom en de islam krijgt de schuld. Zij doet alsof de islam dit goedkeurt. En de hollanders trappen erin. Gevolg, hollanders die moslims haten.
jij hebt werkelijk een IQ van een aardappel als je dat denkt. Dat mensen niets moeten van vele moslims komt voort uit hun eigen gedrag van o.a. eerwraak en het feit dat een vrouw niet gelijk staat aan de mannen in het gezin... maar meer zoiets is als een schaap. Dat doen zij dus zelf en komt niet door een film!
Probeer aub niet altijd de wereld om te draaien, want daar zijn "jullie" en de extreem linksen nogal goed in
WAAAAAAAT?!?!?!?! Jij vind het normaal dat iemand die iets negatiefs ZEGT, meteen BEDREIGD wordt? Jezus, jij bent ziek! En liegen doet ze niet, en al zou ze de hele wereld aan elkaar liegen, dan is dat nog geen reden om iemand fysiek te gaan bedreigen. Zo iemand negeer je, scheld je uit, klaag je aan of je maakt een tegenfilmpje om haar zwart te maken, maar je gaat NIET BEDREIGEN. Sicko!!!
Waar lees je dat ik het normaal vind???? Hoe durf jij mij op zo'n toon te beledigen? Leer eerst eens lezen.
Ga de straat op en zeg tegen iedereen die je tegenkomt dat je hem dom vindt. Zeker weten dat je binnen no-time een klap tegen je kop krijgt. En dan vind ik niet dat je beveiliging verdient, tenzij je stopt met mensen beledigen.
Op donderdag 10 februari 2005 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat zij daadwerkelijk mensen beledigt. Ik reageerde op iemand die van mening is dat kwetsende/grievende uitlatingen (beledigingen) onder de vrijheid van meningsuiting valt. Dat is dus niet zo, vind ik.
De vrijheid van meningsuiting mag nooit misbruikt worden om te kunnen beledigen.
tis zelfs anders in elkaar. ja in nederland heb je vrijheid van meningsuiting, zolang dit maar niet in strijd is met artikel 1: discriminaliteit op geloof, ras, huidskleur of andere redenen. oftewel, vrijheid van meningsuiting is er zolang het maar niet in strijd is met de andere artikelen! iets wat dus wel eens duidelijk gezegt mag worden tegen bv hirsi ali. want de gevallen van mishandeling en andere dingen gebeuren bijna niet meer in de moslim culturen, behalve op de plekken waar het extreem is (waaronder het prachtige land somalie waar ze vandaan komt).
van mij mag ze best die film maken, maar geef er duidelijk bij aan dat dit geen feiten zijn, dat dit niet altijd gebeurt. en laat haar voor de lol ook nog ff een film maken over de voordelen van het moslim geloof, de goede kanten. want die zijn er volgens haar niet, terwijl ik van mening ben, dat als ik gelovig zou willen zijn ik toch echt zou kiezen voor de islam, waar respect voor een vrouw heel erg hoog staat. als ik het goed heb staat op 1 allah, en op plaats 2,3 en 4 de vrouw, je moeder, want die heeft je gebaard. en daarna komen de mannen pas.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
Op donderdag 10 februari 2005 12:24 schreef PLAE@ het volgende: *proest*
Wij als autochtone Nederlanders gaan er nog flink van balen dat we dat mens zoveel aandacht hebben gegeven.
Ik ben haar liever kwijt dan rijk.
Wil je graag alleen even spreken voor de dhimmi's en niet voor alle autochtone Nederlanders, dank u.
De meeste autochtone Nederlanders -en ook allochtone- balen er eerder van dat de achterlijke achterkant van het ongelijk binnen de islam zo weinig aandacht is gegeven. Die zijn wij niet-dhimmi's liever kwijt dan rijk.
Verder vermoed ik dat het zo zal gaan: deze idiote zaak wordt naar de prullenbak verwezen. Betreffende islamieten grijpen de onweerstaanbare kans aan om te roepen dat ze zelfs door de rechters in Nederland worden gediscrimineerd en daarom wel gedwongen zijn het recht in eigen hand te nemen. De typerende lose-lose situatie die je bij losers vaak tegenkomt.
In Nederland mag je maken wat je wil, schrijven wat je wil, tentoonstellen wat je wil, uitzenden wat je wil en bestaat het systeem uit toetsing achteraf. Dat wil zeggen dat je eerst iets gezien moet hebben en daarna eventueel naar de rechter kan stappen. Vooraf iets verbieden heet cencuur en daar doen we niet aan in een vrij land.
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende:
[..]
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes.
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
Fout die dode is NIET door haar film, maar door de actie van een domme marokkaan die eigen rechter speelt. Iemand is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen acties en in dit land geldt de vrijheid van meningsuiting. Dat geeft JULLIE dus geen reden iemand te doden. Dit komt dus doordat jullie denken dat ALAH en jullie geloof boven onze wetgeving staat en boven de niet-moslims. In feite zijn JULLIE het die discrimineren.
En iedereen die dus volgens jou ZIJN EIGEN MENING geeft over een onderwerp waar JIJ/JULLIE het niet mee eens zijn, geeft het recht om iemand te doden!!! fotofoto je bent nog dommer dan ik dacht en iedereen die jouw gedachtegoed naleeft ook.
Als de rechter zijn werk goed doet, komt de rust idd terug. Dan worden lui zoals JIJ en die andere achtelijken het land uitgeschopt en zijn WIJ eindelijk verlost van jullie eeuwig gezeik en terreur!
Op donderdag 10 februari 2005 12:26 schreef turk het volgende:
[..]
Onzin, in een onderzoek van de justitie staat dat geweld binnenshuis vele malen hoger is dan bij allochtonen. Zoek maar na o pde site van de justitie. Wat je zegt is dus wel een vooroordeel en absoluut geen statistsch gegeven.
Bovendien heeft deze Ali totaal geen steun bij de vrouwen die in de blijf van mijn lijf huizen zitten, de vrouwen waar zij zogenaamd voor opkomt.
Nee inderdaad, want als deze vrouwen hun bek opentrekken dan hebben ze er weer eentje hangen. Je moet de percentages bekijken. Ook bij de criminaliteit van de allochtonen en autochtonen. Deze is verontrustend veel hoger onder de Marokkaanse/moslim bevolking. Vind je het gek dat Nederlanders zich dan tegen dit volk gaan keren? Het is hun eigen schuld dat een grote groep Nederlanders nu zo over hun denkt. Ze durven hun bek nog niet open te trekken als je ze vraagt over terrorisme. Steken of schoppen ze iemand dood dan wordt allah er weer gelijk bij gehaald. Een grote groep moslims kunnen gewoon niet samengaan met het westen en die moeten verwijderd worden (terug naar land van het andere paspoort)
Op donderdag 10 februari 2005 12:26 schreef turk het volgende:
[..]
Onzin, in een onderzoek van de justitie staat dat geweld binnenshuis vele malen hoger is dan bij allochtonen. Zoek maar na o pde site van de justitie. Wat je zegt is dus wel een vooroordeel en absoluut geen statistsch gegeven.
Bovendien heeft deze Ali totaal geen steun bij de vrouwen die in de blijf van mijn lijf huizen zitten, de vrouwen waar zij zogenaamd voor opkomt.
Op donderdag 10 februari 2005 12:37 schreef turk het volgende: Waar lees je dat ik het normaal vind???? Hoe durf jij mij op zo'n toon te beledigen? Leer eerst eens lezen.
Waarmee maar weer aangetoond is hoe makkelijk bepaalde islamieten te beledigen zijn foto
quote:
Ga de straat op en zeg tegen iedereen die je tegenkomt dat je hem dom vindt. Zeker weten dat je binnen no-time een klap tegen je kop krijgt. En dan vind ik niet dat je beveiliging verdient, tenzij je stopt met mensen beledigen.
Je wilt dus hiermee eigenlijk zeggen dat niet-islamieten massaal islamieten klappen mogen gaan geven wegens meer dan 1400 jaar beledigingen (iets met varkens, honden en hoeren) naar hen toe? Goed om te weten foto
Op donderdag 10 februari 2005 12:37 schreef turk het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik het normaal vind???? Hoe durf jij mij op zo'n toon te beledigen? Leer eerst eens lezen.
Ga de straat op en zeg tegen iedereen die je tegenkomt dat je hem dom vindt. Zeker weten dat je binnen no-time een klap tegen je kop krijgt. En dan vind ik niet dat je beveiliging verdient, tenzij je stopt met mensen beledigen.
Nee hoor, je mag allah niet beledigen want dan trap je de moslims op hun lange tenen. Van kritiek hebben jullie zeker nooit gehoord. Ach, er zijn wel ergere dingen gebeurd dan het publiekelijk zeggen van dat iemand dom is. Er zijn zat Marokkanen die je zonder iets te zeggen voor je kop rammen of doodsteken.
Op donderdag 10 februari 2005 12:37 schreef turk het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik het normaal vind???? Hoe durf jij mij op zo'n toon te beledigen? Leer eerst eens lezen.
Ga de straat op en zeg tegen iedereen die je tegenkomt dat je hem dom vindt. Zeker weten dat je binnen no-time een klap tegen je kop krijgt. En dan vind ik niet dat je beveiliging verdient, tenzij je stopt met mensen beledigen.
LOL ik kan het niet laten om hier op te reageren. Je voelt je echt verheven boven de Nederlanders (duidelijk op te maken via psychologische analyse). Misschien wil je een keer langskomen voor een rustig gesprek en kunnen wij het hebben over jouw geesteziekte foto
Overigens mensen die dom zijn en dom doen, mag dat best verteld worden op de juiste manier. Ik zelf ben niet zo bang voor die grote bekken die in de stad rondlopen, meestal gaan ze tegenwoordig in een boog om mij heen foto
Ik lieg niet, zoek zelf maar op de site van de justitie, een onderzoek over binnenshuis geweld waarbij allochtonen en autochtonen vergeleken worden. Ga het eerst lezen, en kom daarna met je smoesjes.
quote:
Je wilt dus hiermee eigenlijk zeggen dat niet-islamieten massaal islamieten klappen mogen gaan geven wegens meer dan 1400 jaar beledigingen (iets met varkens, honden en hoeren) naar hen toe? Goed om te weten
Allereerst heb ik het niet over mogen. Het mag niet, maar het gebeurt wel. En als iemand jou varken of hond noemt mag je hem van mij een lesje leren.
Op donderdag 10 februari 2005 12:47 schreef turk het volgende: [quote]LIEG NIET! [quote]
Ik lieg niet, zoek zelf maar op de site van de justitie, een onderzoek over binnenshuis geweld waarbij allochtonen en autochtonen vergeleken worden. Ga het eerst lezen, en kom daarna met je smoesjes.
Jij hebt zeker alleen gekeken naar de percentages en niet vergeleken met hoeveel minder de allochtonen bevolking is, want dan kom je alsnog veel hoger uit bij de allochtonen. Denk er maar niet aan dat als deze klojo de zaak wint dat de rust eindelijk zal terugkeren. De rust zal pas terugkeren als al het ongedierte verwijderd is. En met ongedierte bedoel ik "diegene die het slecht voor hebben met het westen, terroristen, criminelen".
Op donderdag 10 februari 2005 12:38 schreef gothic-blackie het volgende: tis zelfs anders in elkaar. ja in nederland heb je vrijheid van meningsuiting, zolang dit maar niet in strijd is met artikel 1: discriminaliteit op geloof, ras, huidskleur of andere redenen. oftewel, vrijheid van meningsuiting is er zolang het maar niet in strijd is met de andere artikelen! iets wat dus wel eens duidelijk gezegt mag worden tegen bv hirsi ali. want de gevallen van mishandeling en andere dingen gebeuren bijna niet meer in de moslim culturen, behalve op de plekken waar het extreem is (waaronder het prachtige land somalie waar ze vandaan komt).
van mij mag ze best die film maken, maar geef er duidelijk bij aan dat dit geen feiten zijn, dat dit niet altijd gebeurt. en laat haar voor de lol ook nog ff een film maken over de voordelen van het moslim geloof, de goede kanten. want die zijn er volgens haar niet, terwijl ik van mening ben, dat als ik gelovig zou willen zijn ik toch echt zou kiezen voor de islam, waar respect voor een vrouw heel erg hoog staat. als ik het goed heb staat op 1 allah, en op plaats 2,3 en 4 de vrouw, je moeder, want die heeft je gebaard. en daarna komen de mannen pas.
Ja, respect voor de vrouw binnen de islam staat enorm hoog... als ze precies doet wat de heren haar opdragen natuurlijk foto Wie denk je voor de gek te houden, zeg.
Voor de rest zijn de in Submission gebruikte teksten rechtstreeks en letterlijk afkomstig uit de koran. Als je iets te klagen hebt, ga dan maar klagen bij de makers en letterlijke interpreteerders van dit boek, niet bij degenen die deze misstanden aan het licht brengen.
Verder zeg je het goed: discriminatie mag inderdaad niet. Vandaar dat het goed is dat mensen hard stelling nemen tegen discriminatie binnen de islam. Zou je wellicht ook eens kunnen doen ipv het proberen met de mantel der liefde te bedekken.
Op donderdag 10 februari 2005 12:47 schreef turk het volgende:
[..]
Ik lieg niet, zoek zelf maar op de site van de justitie, een onderzoek over binnenshuis geweld waarbij allochtonen en autochtonen vergeleken worden. Ga het eerst lezen, en kom daarna met je smoesjes.
Misschien had je wat lessen Wiskunde op het VWO moeten volgen... want je begrijpt klaarblijkelijk niet alle cijfers
Ik wil ook wel haar zaak waarnemen als je zo een grote bek hebt en pro terrorisme bent! OF je past je aan en houdt je mond en leeft naar de regels die in Nederland en binnen de EU gelden OF je gaat weg uit dit land...
Op donderdag 10 februari 2005 11:48 schreef turk het volgende:
[..]
Daar is zeker wel iets mis mee. Een vrouw wordt verkracht door haar oom en de islam krijgt de schuld. Zij doet alsof de islam dit goedkeurt. En de hollanders trappen erin. Gevolg, hollanders die moslims haten.
Die oom is natuurlijk schuldig, maar door het islamitisch recht wordt de vrouw veroordeelt voor onzedelijk gedrag en kan ter dood veroordeeld worden. foto
Misschien had je wat lessen Wiskunde op het VWO moeten volgen... want je begrijpt klaarblijkelijk niet alle cijfers
Ik ben goed in wiskunde. In ieder geval goed genoeg om het verschil te weten tussen absolute getallen en percentage's en ook hoe deze te vergelijken. En dat is in dit onderzoek ook het geval. Percentage kinderen en vrouwen die thuis fysiek en sexsueel worden misbruikt is vele malen hoger dan bij allochtonen. Ik zeg het je, je praat nu zonder dat je het gelezen hebt. Je zet jezelf voor schut. Zoek het op. lees het, en kom daarna met je smoesjes.
quote:
Bedoel je dat ook niet-moslims hun vrouwen aan flarden schieten?
Nee nooit, crime passionel noemen jullie het i.p.v. eerwraak. Alleen het is pas voorpagina nieuws als een allochtoon het doet
Op donderdag 10 februari 2005 12:26 schreef turk het volgende: Onzin, in een onderzoek van de justitie staat dat geweld binnenshuis vele malen hoger is dan bij allochtonen. Zoek maar na o pde site van de justitie. Wat je zegt is dus wel een vooroordeel en absoluut geen statistsch gegeven.
Bedoel je dat ook niet-moslims hun vrouwen als minderwaardig beschouwen en aan flarden schieten?
A. A. Mussert probeerde zichzelf te verdedigen: “Mijn grootste fout is geweest, dat ik niet geloofd heb aan de verkeerde buitensporigheden van het Duitse nationaal-socialisme." Wie wordt de volgende Mussert? Bos? Pechtold?
Op donderdag 10 februari 2005 13:03 schreef turk het volgende:
[..]
Ik ben goed in wiskunde. In ieder geval goed genoeg om het verschil te weten tussen absolute getallen en percentage's en ook hoe deze te vergelijken. En dat is in dit onderzoek ook het geval. Percentage kinderen en vrouwen die thuis fysiek en sexsueel worden misbruikt is vele malen hoger dan bij allochtonen. Ik zeg het je, je praat nu zonder dat je het gelezen hebt. Je zet jezelf voor schut. Zoek het op. lees het, en kom daarna met je smoesjes.
Ik ben lui, post de URL hier eens a.u.b. waar die cijfers staan.
Op donderdag 10 februari 2005 13:03 schreef turk het volgende:
[..]
Ik ben goed in wiskunde. In ieder geval goed genoeg om het verschil te weten tussen absolute getallen en percentage's en ook hoe deze te vergelijken. En dat is in dit onderzoek ook het geval. Percentage kinderen en vrouwen die thuis fysiek en sexsueel worden misbruikt is vele malen hoger dan bij allochtonen. Ik zeg het je, je praat nu zonder dat je het gelezen hebt. Je zet jezelf voor schut. Zoek het op. lees het, en kom daarna met je smoesjes. [..]
Nee nooit, crime passionel noemen jullie het i.p.v. eerwraak. Alleen het is pas voorpagina nieuws als een allochtoon het doet
Had je toch misschien een hoger niveau moeten doen dan VMBO of havo foto want je begrijpt het dus echt niet. Kan het je wel uitleggen, maar dan snap je het nog niet.
Het zijn ook ALTIJD allochtonen die het doen! speel niet zo het slachtoffer zeg foto
En geef eens inhoudelijke reacties op alle andere posts. want dat kan je niet omdat er geen feiten zijn om mij en alle andere te overtuigen. Jij berust je 100% op de koran.
Op donderdag 10 februari 2005 11:53 schreef Meki het volgende: Go Moszkowicz
Laat die domme Hirsi Ali Somali eens zien wat wel mag en niet mag
En daarmee beweer jij dat jij de uitspraak van de rechter, ongeacht wat deze is, zal accepteren? Of ben je dan wel weer zo hypocriet dat alleen een verbod op Submission II door jou goedgekeurd wordt? Ik hoop dat de rechter haar vrijspreekt, ze heeft tenslotte niks fout gedaan. Dat sommige mensen problemen hebben met de waarden en normen in ons land is jammer.....opr*tten dan maar he
Op donderdag 10 februari 2005 12:37 schreef turk het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik het normaal vind???? Hoe durf jij mij op zo'n toon te beledigen? Leer eerst eens lezen.
Ga de straat op en zeg tegen iedereen die je tegenkomt dat je hem dom vindt. Zeker weten dat je binnen no-time een klap tegen je kop krijgt. En dan vind ik niet dat je beveiliging verdient, tenzij je stopt met mensen beledigen.
houd jij dan ook op met het beledigen van A.H.A.???
vast niet. Dus waarom moet imeand anders dan stoppen met het beledigen van jou??? foto
Op donderdag 10 februari 2005 13:08 schreef CHRISBUSSIE het volgende: Dit geeft wel weer aan wat voor gatjes dat zijn die islamitische cliënten foto
Ze kunnen er niet tegen als de waarheid verteld wordt... zwak foto
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed hier en moet mogelijk blijven. Ze verliezen dit kort geding geheid.
Later... losers...... ga toch gauw weg uit dit land als je het er niet mee eens bent. foto
Je hebt groot gelijk, ik blijf hier ook niet de rest van mijn leven... ik zie dit land steeds verder in een neerwaarts spiraal verdwijnen in de terrorisme. Dit dankzij alle allochtonen die wij zo nodig dit land moesten binnenlaten. Natuurlijk zitten er criminele autochtonen, maar RUIM overgrote deel van absolute percentage criminele en terroristen in NL zijn allochtonen, veelal Marokkanen en Antillianen. Het relatief percentage is zelfs ZO hoog dat die autochtone criminelen te verwaarlozen zijn.
Dit land is gedoemd onder te gaan en te bezwijken onder het moslim terreur… ik open straks de deuren van mijn eigen discotheek in Spanje en is het mazzel Nederland. Zoek het zelf maar uit! Heb het lang genoeg geprobeerd, lang genoeg gevochten… maar nog steeds Teveel Nederlanders die niet willen luisteren en stellig alles ontkennen foto Daar wil ik geen deel van uitmaken en mij elke dag druk te maken… lekker ook voor je kinderen in op te groeien. Het is gewoon net alsof qua leefklimaat Nederland 800 jaar terug in de tijd wordt gezet.
hier staat ie dan, let goed op de cijfertjes he, vooral voor degenen die menen dat het statistisch is bewezen.
Bovendien, als je in absolute cijfers rekent dan doen jullie de nederlandse dames die misbruikt worden tekort. Zoveel aandacht aan allochtonen, dat jullie de autochtone vrouwen vergeten. Dat is absoluut gezien werkelijk een gigantische groep, zielige hollandse vrouwen. Maar nee, allochtonen bashen is veel leuker he! Vooral als het moslims zijn.
quote:
En geef eens inhoudelijke reacties op alle andere posts. want dat kan je niet omdat er geen feiten zijn om mij en alle andere te overtuigen. Jij berust je 100% op de koran.
Ik lees geen koran, ik bid nooit, ik ga nooit naar de moskee, ik doe nog zoveel dingen die god verboden heeft. Maar lees jij eerst ff de feiten, en kom daarna pas met je smoesjes.
Op donderdag 10 februari 2005 11:40 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[..]
opruiing? aanzetten tot haat?
Ik weet het niet...
Ik ook niet. Maar omdat er toch wel wat twijfels zijn, is het misschien een idee om Hirsi Ali als eerste Nederlander de meldingsplicht op te leggen: eens per week je even melden op het politieburo.
hier staat ie dan, let goed op de cijfertjes he, vooral voor degenen die menen dat het statistisch is bewezen.
Bovendien, als je in absolute cijfers rekent dan doen jullie de nederlandse dames die misbruikt worden tekort. Zoveel aandacht aan allochtonen, dat jullie de autochtone vrouwen vergeten. Dat is absoluut gezien werkelijk een gigantische groep, zielige hollandse vrouwen. Maar nee, allochtonen bashen is veel leuker he! Vooral als het moslims zijn. [..]
Ik lees geen koran, ik bid nooit, ik ga nooit naar de moskee, ik doe nog zoveel dingen die god verboden heeft. Maar lees jij eerst ff de feiten, en kom daarna pas met je smoesjes.
Dit onderzoek is totale onzin. Dit omdat veel moslims/allochtonen zulke dingen ontkennen en dus maar wat voor liegen. Dat zijn we hier inmiddels wel gewend.
hier staat ie dan, let goed op de cijfertjes he, vooral voor degenen die menen dat het statistisch is bewezen.
Unquote
Heel leuk, zo een vragenlijstje die door de mensen zelf is ingevuld op verzoek van INTOMART !!!!! Dat zijn die gasten die wel eens aan de telefoon hangen "Heeft u misschien 10 minuutjes tijd, om een paar vragen te beantwoorden ?"
Uitslagen als dit, zijn GEEN reflectie van de cijfers die bij Justitie liggen ! Dus weg ermee. Is geen criteria die aantoonbare feiten weergeeft. foto
Op donderdag 10 februari 2005 11:41 schreef sylvesterrr het volgende: De vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je vrij bent om mensen/bevolkingsgroepen te beledigen. foto
Dat klopt, maar het is maar de vraag hoe in alle redelijkheid submission als beledigend gezien kan worden. Ik denk dat ook niet dat de rechter ervoor zal vallen. Sommige mensen vinden het bijvoorbeeld al een belediging om een ongelovige over straat te zien lopen...
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende: Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg.
Theo van Gogh is vermoord door een fundamentalistische Moslim, niet door Hirsi Ali.
quote:
Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt.
In de Nederlandse cultuur (en onder de Nederlandse wet) is het niet normaal om mensen te bedreigen/vermoorden simpel en alleen om een bedreiging dus ze heeft alle recht om te janken... Dat je blijkbaar vindt dat zoiets normaal is bij Moslims legt al een groot probleem bloot...
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 12:26 schreef turk het volgende: Onzin, in een onderzoek van de justitie staat dat geweld binnenshuis vele malen hoger is dan bij allochtonen. Zoek maar na o pde site van de justitie. Wat je zegt is dus wel een vooroordeel en absoluut geen statistsch gegeven.
Mja, en vervolgens staat er in hetzelfde onderzoek dat de aangiftebereidheid onder allochtonen vele malen lager is dan onder autochtonen en ze er dus niet echt iets zinnigs over kunnen zeggen. De percentages in blijf van mijn lijf huizen geven dan toch een iets ander beeld...
quote:
Bovendien heeft deze Ali totaal geen steun bij de vrouwen die in de blijf van mijn lijf huizen zitten, de vrouwen waar zij zogenaamd voor opkomt.
Dat komt omdat zij het compleet verkeerd aanpakt. Ze moet de mensen waar ze voor wil opkomen niet vervreemden...
Dit is zo zielig. Eerst zeggen dat het statistisch is bewezen. En vervolgens ontkennen. Zo zwak is dat, en voorspelbaar natuurlijk. :-)
Mensen toch. Er is een gigantische groep autochtone vrouwen die kennelijk hulp nodig hebben. Die thuis mishandeld worden. Absoluut gezien is deze groep tientallen keren groter dan dat handjevol moslimvrouwen. Houd je toch daarmee bezig. Ik heb daadwerkelijk medelijden met deze vrouwen.
Op donderdag 10 februari 2005 11:52 schreef Varkraj het volgende:
[..]
Kun jij me dan misschien uitleggen wat er beledigend aan is om een groep mensen te confronteren met de onsmakelijke kanten van hun eigen religie?
Als dat namelijk 'beledigend' is zijn we heel gauw uitgepraat met elkaar. Want dan kun je met hetzelfde recht rehabilitatie voor een zekere Adolf H. eisen, omdat die ook recht op een Stukje Eigen Mening heeft, ookal pakt dat soms een beetje verkeerd uit voor mensen (dhimmi's) die openlijk een andere mening durven te onderhouden.
Ongeschoolde, agressieve kolonisten die zich -met hulp van de lokale naieve politiek- kunnen verschuilen achter "godsdienstvrijheid".
Nederland anno 2005..
Helemaal mee eens! want volgens mij beschrijft ze in de film alleen maar wat er met sommige vrouwen gebeurt die onder dat geloof vallen, ik heb de film nog niet gezien, maar dit komt er volgens mij wel in voor.
ohw mijn god, er zit weer een of andere idioot te modden, die iedereen die met feiten aankomt met -1 en -2 beoordeeld. Goedzo FOK, dat is pas censuur.
Vrijheid van meningsuiting is hier gewoon niet. En wat nog erger is de ene keer zit 1 of ander extreem rechtse gast te modden en mag je alles over kill buitelanders etc zeggen en het volgende moment zit er een extreem links mannetje te modden die zelfs feiten over criminelen en allochtonen wegmod. Zodat niemand deze feiten kan zien en de andere linkse mannetjes daarna kunnen roepen kom dan met feiten (tja die zijn constant weggemod door de extremistische mods).
Probeer eens OBJECTIEF te modden! dus niet extreem rechts of links!
Op donderdag 10 februari 2005 12:01 schreef mlochem het volgende: Waar maken we ons druk om mensen?
Dit is hoe het hoort. Als je het ergens niet mee eens bent ga je naar de rechter en dan laat je hem een uitspraak doen. Je gaat geen eigen rechter spelen zoals Mohammed B. of Volkert. Dit is de manier waarop het moet. Eindelijk doen een paar moslims het goed en dan is er weer meteen gezeik. En dat eeuwige gelul over vrijheid van meningsuiting is ook achterhaald. Wanneer je je beledigd of gediscrimineerd voelt mag je echt wel stappen ondernemen, en de rechter beslist dan wel wat moet gebeuren.
Kerel volgens mij is het een FILM je bent dus niet VERPLICHT dat ding te kijken, ik vergelijk dit met Cabaret.. denk maar aan Hans Teeuwen die ook wel eens uitspraken deed over de islam.
Dus ik snap niet wat die moslims moeilijk doen, zijn ze bang dat de waarheid nu boven water komt?
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo. R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
Op donderdag 10 februari 2005 13:40 schreef turk het volgende: Dit is zo zielig. Eerst zeggen dat het statistisch is bewezen. En vervolgens ontkennen. Zo zwak is dat, en voorspelbaar natuurlijk. :-)
Mensen toch. Er is een gigantische groep autochtone vrouwen die kennelijk hulp nodig hebben. Die thuis mishandeld worden. Absoluut gezien is deze groep tientallen keren groter dan dat handjevol moslimvrouwen. Houd je toch daarmee bezig. Ik heb daadwerkelijk medelijden met deze vrouwen.
Zoals chatter het al zegt. Een schriftelijke enquete is niet relevant. Dit omdat iedereen zomaar wat kan invullen. Ze zullen het toch ontkennen hoor. Dit doen ook autochtonen die vrouwen mishandelen, die ontkennen het ook. Ik denk dat een onderzoek naar zulke dingen altijd moeilijk is. Daarbij is het ook vaak zo dat rel marokkaantjes ook altijd iets ontkennen als ze eenmaal zijn aangehouden door de politie. "ikke niks gedaan hebben".
Op donderdag 10 februari 2005 12:15 schreef turk het volgende:
[..]
Omdat door haar film 1 dode is gevallen. Dat is al reden genoeg. Ze moet niet gaan kankeren op moslims en daarna gaan janken dat ze wordt bedreigt. Als ze het zelf niet kan inzien, dan maar via een rechter. Kost handenvol geld al dat beveiling, waar ik dus ook indirect voor betaal. Ze moet haar mond houden over moslims, ze moet in ieder geval niet liegen in haar filmpjes. [..]
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
He volgens mij is die dode gevallen door zijn eigen uitspraken en zijn columns, en (kankeren op moslims) vind ik wel een beetje overdreven, dus als mij iemand belachelijk maakt/uitscheld dan moet ik hem maar direct vermoorden?
Als je het niet eens ben met de vrijheid van meningsuiting, en gelijke rechten voor mannen an vrouwen of homo's en hetgero's migreer dan lekker naar zo een apenland waar de moslims het voor het zeggen hebben. foto
Advocaatje van de duivel.
AHA: Vrouw van het jaar 2004 en 2005!!!
Ik weet het niet...
Misschien moeten we zoenen in het openbaar ook maar illegaal maken..
PSN ID: Cheironnl
Ik snap de ophef over 'Submission' eigenlijk niet, want daar is niks mis mee imho.
Hoe kun je dan oordelen dat het "godslasterlijk" of zo iets is??
No keyboard found, press F1 to continue
Toevoeging: en de bijbel ook en de Tora? ook maar meteen en de Telegraaf ook! fotofoto
-heb verder niks tegen Limburgers, hooguit de moslimburgers-
(Staat je goed! dat nieuwe achtervoegsel) foto
Eruit met die moslims.
hmm, lekker selectief weer
en trouwens, het bespaart haar weer de moeite als de film inderdaad verboden wordt foto
Als dat namelijk 'beledigend' is zijn we heel gauw uitgepraat met elkaar. Want dan kun je met hetzelfde recht rehabilitatie voor een zekere Adolf H. eisen, omdat die ook recht op een Stukje Eigen Mening heeft, ookal pakt dat soms een beetje verkeerd uit voor mensen (dhimmi's) die openlijk een andere mening durven te onderhouden.
Ongeschoolde, agressieve kolonisten die zich -met hulp van de lokale naieve politiek- kunnen verschuilen achter "godsdienstvrijheid".
Nederland anno 2005..
Laat die domme Hirsi Ali Somali eens zien wat wel mag en niet mag
foto Moszkowicz
foto
PSN ID: Cheironnl
Hoezo deel 2 (dat nog niet eens gemaakt is) dan wel????
Los van het feit dat je niet op voorhand uitingen KUNT straffen maar pas als ze gedaan zijn...
Robert Moszkoviet, is dat niet dat ex verslaafde zwarte schaap van de Moscko familie?
En die willen we hier niet. Klaar uit. Ga maar ergens anders kolonistje spelen.
(ja, echt)
je heb in mijn ogen toch steekje los als je al dat geblaat echt gelooft
een hobby zou het moeten zijn dat hele geloof
hele naties worden gehersenspoeld maar dat schijnt goed te zijn voor je
(zie israel bv) maar owee as je roep dat die hele god gewoon sinterklaas is
afschaffen vandaag nog
niks mis met normen en waarden maar daar heb zon debiele paus of
geitewolle allah toch niks mee te maken
dat iemand er baat bij heeft om dat te geloven okee moet hij zelf weten
maar val daar verder niet mensen mee lastig dus ja geen kerkklokken of moskeeen met luidsprekers hou dat lekker binnen
(moest ik ff kwijt)
"De advocaat wil ook dat Hirshi Ali wordt verboden zich kwetsend, grievend of godslasterlijk over de islam uit te laten." maar die mensen die die advocaat ingeschakeld hebben zullen mij wel weer zon ongelovige hond vinden
vandaar dat ik het wel vind kunnen dat ik er zo over denk
hun vinden godslastering erg, oke ik vind het erg dat dat geloof er is
ik mag niks zeggen maar iedere zondag wel die teringkerkklokken (gelukkig nog geen moskeej hiero)
islam christenen katholieken allemaal 1 pot nat
god schiep de wereld whaahahahaa ik gloof nog eerder in hans en grietje
Alleen is het moeilijk inschatten wanneer je iemand beledigd, jouw grens van acceptatie kan een stuk hoger liggen als de mijne bijvoorbeeld. Maar als AHA niet de intentie heeft om iemand te beledigen, probeer dan maar eens het tegendeel te bewijzen.
De vrijheid van meningsuiting mag nooit misbruikt worden om te kunnen beledigen.
En vertel eens, wie willen jullie niet, en wie zijn jullie?
Dit is hoe het hoort. Als je het ergens niet mee eens bent ga je naar de rechter en dan laat je hem een uitspraak doen. Je gaat geen eigen rechter spelen zoals Mohammed B. of Volkert. Dit is de manier waarop het moet. Eindelijk doen een paar moslims het goed en dan is er weer meteen gezeik. En dat eeuwige gelul over vrijheid van meningsuiting is ook achterhaald. Wanneer je je beledigd of gediscrimineerd voelt mag je echt wel stappen ondernemen, en de rechter beslist dan wel wat moet gebeuren.
Zal mij benieuwen wat de uitkomst is van die rechtzaak , het lijkt wel of Robert niet helmaal afgekickt is foto sinds ie moslims als klant neemt.
deel 1 is gemaakt en niet verboden.
Nu wil een derde rangs advocaat een verbod op het maken van deel 2.
Op basis WAARVAN?
Aangezien deel 1 niet verboden is is er niet direct een reden om aan te nemen dat deel 2 zo verschrikkelijk wordt dat deze op voorhand verboden moet worden.
Als je het niet leuk vind kijk je toch niet.
Mohamed B zette aan tot haat.
beetje vreemd allemaal hoor
gaat hij fok ook aanklagen dan als ze weer een nieuwsitem hebben over een iran's meisje dat vermoord gaat worden omdat ze door der oom werd verkracht of wat }:O
Wij als autochtone Nederlanders gaan er nog flink van balen dat we dat mens zoveel aandacht hebben gegeven.
Ik ben haar liever kwijt dan rijk.
Bovendien heeft deze Ali totaal geen steun bij de vrouwen die in de blijf van mijn lijf huizen zitten, de vrouwen waar zij zogenaamd voor opkomt.
Dat zal niet gebeuren. Ten eerste niet omdat Hirsi wint en de (radicale groep) moslims dat niet kunnen/willen/gaan accepteren en ten tweede niet omdat er nog steeds mongolen rondlopen zoals jij die bedreigen een normale reactie vinden op woorden die ze niet willen horen.
De andere delen zaten ook boordevol leugens en bepaalde bevolkingsgroepen werden daar in het verdomhoekje geplaatst.
Deel III verbieden dus!
Ik hoop hoop dat dit voorbeeld de fokkers die schreeuwen om "een verbod want leugens", de olijke dwaling van hun gedachtengang doet inzien.
En is de film gebaseerd op de waarheid...... mogen wij de waarheid soms niet weten omdat jullie de film willen verbieden?
Kortom: Verbeter de wereld, ontspan!
Is het verkeerd, dat de teksten van de koran worden geciteerd ?
Is het verkeerd, dat deze op de juiste manier worden uitgelegd ?
Is het verkeerd, dat daardoor naar voren komt, dat de vrouw door de islam wordt onderdrukt ?
Is het verkeerd, dat daardoor naar voren komt, dat er dingen gewoonweg niet kloppen, welke door de islam worden goedgekeurd ?
Of komt het gewoon, omdat een groep van de mannelijke islamitische bevolking zich bedreigd voelt, omdat zij een verkeerde uitleg geven, over wat er in de koran staat ?
Zijn die zelfde mannen bang, voor een vrouw, die er voor zal gaan zorgen, dat ze hun macho gedrag niet meer kunnen verklaren, door wat er in de koran ZOU staan, maar er dus NET NIET in staat ?
Proberen ze hetzelfde te doen, als het (terechte) boek van Salman Rushdie, verbieden ?
Geven ze in feite toe, dat de koran en de teksten erin fout zijn ?
Geven ze toe, dat ze al generaties lang misbruikt maken van de teksten in de koran ?
Is dat nu waar het eigenlijk om gaat ?
Volgens mij mag de waarheid volgens de grondwet NOOIT worden onderdrukt of verboden !
Als dat het geval is, begin ik een kort geding, om alle boeken van de gebroeders Grimm en H.C. Andersson te laten verbieden, in Nederland.
Dat zijn ook sprookjes en daar staan m.i. ook leugens in.
foto
Nog even vergeten te vermelden, dat deze film ook in Belgie, Duitsland, Groot Brittanie, (alle andere VRIJE WESTERSE landen ter wereld) gemaakt kan worden.
In dat geval komt hij OOK in de Nederlandse bioscopen EN op TV.
Hij komt er hoedanook !
Music: www.radio10gold.nl/static/radio10gold/player.html
Cuty: http://xs109.xs.to/xs109/06483/4206201106890035618_l.jpg
dus. foto Zij moet helemaal niets. Welke leugens dan? De waarheid is hard, he!!
Als de rechter zijn werk goed doet, dan kan de rust tenminste keren in dit land.
[/quote]
Deze zaak zal door de rechter worden weggelachen en eigenlijk zouden ze beboet moeten worden omdat ze de tijd van de rechter verspillen. foto
Wie wordt de volgende Mussert? Bos? Pechtold?
jij hebt werkelijk een IQ van een aardappel als je dat denkt. Dat mensen niets moeten van vele moslims komt voort uit hun eigen gedrag van o.a. eerwraak en het feit dat een vrouw niet gelijk staat aan de mannen in het gezin... maar meer zoiets is als een schaap. Dat doen zij dus zelf en komt niet door een film!
Probeer aub niet altijd de wereld om te draaien, want daar zijn "jullie" en de extreem linksen nogal goed in
Ga de straat op en zeg tegen iedereen die je tegenkomt dat je hem dom vindt. Zeker weten dat je binnen no-time een klap tegen je kop krijgt. En dan vind ik niet dat je beveiliging verdient, tenzij je stopt met mensen beledigen.
oftewel, vrijheid van meningsuiting is er zolang het maar niet in strijd is met de andere artikelen! iets wat dus wel eens duidelijk gezegt mag worden tegen bv hirsi ali. want de gevallen van mishandeling en andere dingen gebeuren bijna niet meer in de moslim culturen, behalve op de plekken waar het extreem is (waaronder het prachtige land somalie waar ze vandaan komt).
van mij mag ze best die film maken, maar geef er duidelijk bij aan dat dit geen feiten zijn, dat dit niet altijd gebeurt. en laat haar voor de lol ook nog ff een film maken over de voordelen van het moslim geloof, de goede kanten. want die zijn er volgens haar niet, terwijl ik van mening ben, dat als ik gelovig zou willen zijn ik toch echt zou kiezen voor de islam, waar respect voor een vrouw heel erg hoog staat. als ik het goed heb staat op 1 allah, en op plaats 2,3 en 4 de vrouw, je moeder, want die heeft je gebaard. en daarna komen de mannen pas.
De meeste autochtone Nederlanders -en ook allochtone- balen er eerder van dat de achterlijke achterkant van het ongelijk binnen de islam zo weinig aandacht is gegeven. Die zijn wij niet-dhimmi's liever kwijt dan rijk.
Verder vermoed ik dat het zo zal gaan: deze idiote zaak wordt naar de prullenbak verwezen. Betreffende islamieten grijpen de onweerstaanbare kans aan om te roepen dat ze zelfs door de rechters in Nederland worden gediscrimineerd en daarom wel gedwongen zijn het recht in eigen hand te nemen. De typerende lose-lose situatie die je bij losers vaak tegenkomt.
En iedereen die dus volgens jou ZIJN EIGEN MENING geeft over een onderwerp waar JIJ/JULLIE het niet mee eens zijn, geeft het recht om iemand te doden!!! fotofoto je bent nog dommer dan ik dacht en iedereen die jouw gedachtegoed naleeft ook.
Als de rechter zijn werk goed doet, komt de rust idd terug. Dan worden lui zoals JIJ en die andere achtelijken het land uitgeschopt en zijn WIJ eindelijk verlost van jullie eeuwig gezeik en terreur!
Je moet de percentages bekijken. Ook bij de criminaliteit van de allochtonen en autochtonen. Deze is verontrustend veel hoger onder de Marokkaanse/moslim bevolking. Vind je het gek dat Nederlanders zich dan tegen dit volk gaan keren? Het is hun eigen schuld dat een grote groep Nederlanders nu zo over hun denkt. Ze durven hun bek nog niet open te trekken als je ze vraagt over terrorisme. Steken of schoppen ze iemand dood dan wordt allah er weer gelijk bij gehaald. Een grote groep moslims kunnen gewoon niet samengaan met het westen en die moeten verwijderd worden (terug naar land van het andere paspoort)
Ach, er zijn wel ergere dingen gebeurd dan het publiekelijk zeggen van dat iemand dom is. Er zijn zat Marokkanen die je zonder iets te zeggen voor je kop rammen of doodsteken.
Overigens mensen die dom zijn en dom doen, mag dat best verteld worden op de juiste manier. Ik zelf ben niet zo bang voor die grote bekken die in de stad rondlopen, meestal gaan ze tegenwoordig in een boog om mij heen foto
ik wordt zo moe van dat wijf moh c..................... waar ben je ? fotofotofotofotofotofotofoto
Denk er maar niet aan dat als deze klojo de zaak wint dat de rust eindelijk zal terugkeren. De rust zal pas terugkeren als al het ongedierte verwijderd is. En met ongedierte bedoel ik "diegene die het slecht voor hebben met het westen, terroristen, criminelen".
Voor de rest zijn de in Submission gebruikte teksten rechtstreeks en letterlijk afkomstig uit de koran. Als je iets te klagen hebt, ga dan maar klagen bij de makers en letterlijke interpreteerders van dit boek, niet bij degenen die deze misstanden aan het licht brengen.
Verder zeg je het goed: discriminatie mag inderdaad niet. Vandaar dat het goed is dat mensen hard stelling nemen tegen discriminatie binnen de islam. Zou je wellicht ook eens kunnen doen ipv het proberen met de mantel der liefde te bedekken.
Hirshi Ali is geen ivoren-toren-racist. Ze heeft aan den lijve ondervonden hoe onmenselijk vrouwen behandeld worden in landen waar de Sharia geldt.
Wie wordt de volgende Mussert? Bos? Pechtold?
Nu wil ik het lezen ook foto
Ze kunnen er niet tegen als de waarheid verteld wordt... zwak foto
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed hier en moet mogelijk blijven.
Ze verliezen dit kort geding geheid.
Later... losers...... ga toch gauw weg uit dit land als je het er niet mee eens bent. foto
Het zijn ook ALTIJD allochtonen die het doen! speel niet zo het slachtoffer zeg foto
En geef eens inhoudelijke reacties op alle andere posts. want dat kan je niet omdat er geen feiten zijn om mij en alle andere te overtuigen. Jij berust je 100% op de koran.
vast niet. Dus waarom moet imeand anders dan stoppen met het beledigen van jou??? foto
Dit land is gedoemd onder te gaan en te bezwijken onder het moslim terreur… ik open straks de deuren van mijn eigen discotheek in Spanje en is het mazzel Nederland. Zoek het zelf maar uit! Heb het lang genoeg geprobeerd, lang genoeg gevochten… maar nog steeds Teveel Nederlanders die niet willen luisteren en stellig alles ontkennen foto
Daar wil ik geen deel van uitmaken en mij elke dag druk te maken… lekker ook voor je kinderen in op te groeien. Het is gewoon net alsof qua leefklimaat Nederland 800 jaar terug in de tijd wordt gezet.
hier staat ie dan, let goed op de cijfertjes he, vooral voor degenen die menen dat het statistisch is bewezen.
Bovendien, als je in absolute cijfers rekent dan doen jullie de nederlandse dames die misbruikt worden tekort. Zoveel aandacht aan allochtonen, dat jullie de autochtone vrouwen vergeten. Dat is absoluut gezien werkelijk een gigantische groep, zielige hollandse vrouwen. Maar nee, allochtonen bashen is veel leuker he! Vooral als het moslims zijn. Ik lees geen koran, ik bid nooit, ik ga nooit naar de moskee, ik doe nog zoveel dingen die god verboden heeft. Maar lees jij eerst ff de feiten, en kom daarna pas met je smoesjes.
http://www.ministerievanj(...)nderzoek/rapphga.pdf
hier staat ie dan, let goed op de cijfertjes he, vooral voor degenen die menen dat het statistisch is bewezen.
Unquote
Heel leuk, zo een vragenlijstje die door de mensen zelf is ingevuld op verzoek van INTOMART !!!!!
Dat zijn die gasten die wel eens aan de telefoon hangen "Heeft u misschien 10 minuutjes tijd, om een paar vragen te beantwoorden ?"
Uitslagen als dit, zijn GEEN reflectie van de cijfers die bij Justitie liggen !
Dus weg ermee. Is geen criteria die aantoonbare feiten weergeeft.
foto
Music: www.radio10gold.nl/static/radio10gold/player.html
Cuty: http://xs109.xs.to/xs109/06483/4206201106890035618_l.jpg
Mensen toch. Er is een gigantische groep autochtone vrouwen die kennelijk hulp nodig hebben. Die thuis mishandeld worden. Absoluut gezien is deze groep tientallen keren groter dan dat handjevol moslimvrouwen. Houd je toch daarmee bezig. Ik heb daadwerkelijk medelijden met deze vrouwen.
Vrijheid van meningsuiting is hier gewoon niet. En wat nog erger is de ene keer zit 1 of ander extreem rechtse gast te modden en mag je alles over kill buitelanders etc zeggen en het volgende moment zit er een extreem links mannetje te modden die zelfs feiten over criminelen en allochtonen wegmod. Zodat niemand deze feiten kan zien en de andere linkse mannetjes daarna kunnen roepen kom dan met feiten (tja die zijn constant weggemod door de extremistische mods).
Probeer eens OBJECTIEF te modden! dus niet extreem rechts of links!
Dus ik snap niet wat die moslims moeilijk doen, zijn ze bang dat de waarheid nu boven water komt?
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
Daarbij is het ook vaak zo dat rel marokkaantjes ook altijd iets ontkennen als ze eenmaal zijn aangehouden door de politie. "ikke niks gedaan hebben".
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken