How deep is your dip?

Maarten (Mannee)
Uiteraard om hun nieuwe lijfspreuk te promoten heeft Cup-a-soup een onderzoek naar het geestelijk welzijn van de Nederlander. We kunnen wel stellen dat de uitkomst vrij dramatisch is, want 10 miljoen Nederlanders zijn regelmatig somber en maar liefst 800.000 landgenoten zijn depressief.

Een groot deel van de dipjes wordt veroorzaakt door politiek (18%) en werk (16%), maar dit hebben jullie natuurlijk allemaal al op de Frontpage gelezen.

Wat mij betreft voegt het onderzoek weinig toe aan de leus "How deep is your dip?", overigens in tegenstelling tot het geweldige luchthavenfilmpje, waar ik echt geen genoeg van kan krijgen.

Wat in dit kader ook een schitterende reclame blijft is het line-dance clipje van Kit-Kat. Soms is het gewoon jammer dat die leuke reclames steeds worden onderbroken door allerlei vervelende en saaie programma's.

Klein tipje: zet die televisie uit en ga op deze site nog eens lekker naar je favoriete reclame kijken zoals deze, echt één van mijn eeuwige favorieten...