internet en lentekriebels
4 uur later (ja ik was toch nog vrij geduldig) was de modem nog steeds bezig. Licht geirriteerd bel ik de helpdesk op om mijn probleem kenbaar te maken. Wordt doorverbonden naar de 2e lijn alwaar ik 10min in de wacht kom waarna de verbinding wordt verbroken. Ondertussen licht ontvlambaar bel ik een 2e keer op, weer wordt ik doorverbonden en deze keer krijg ik na 5min wachten iemand aan de lijn. Mijn probleem wordt erkend zoals ik hetzelf ook al had ingeschat, de modem kan geen verbinding krijgen met de server. Resultaat, de snelle installatie was helemaal niet zo snel want ik krijg er gratis en voor niets 5 werkdagen bij voordat een monteur langs zal komen.
Nou lijkt het wellicht dat ik gefrustreerd en geirriteerd ben doordat internet nog steeds niet mogelijk is op mijn kamer. Klopt gedeeltelijk... ik kan nog steeds niet forummen in de late uurtjes doordeweeks en erger, mijn internetrelaties krijgen te weinig aandacht van me. Gezegend is mijn mobiel, die mij in deze moeilijke tijden in de avonduren via sms en/of bellen nog enigszins interesante contacten laat onderhouden. Ze mogen blij zijn bij dat kabelmaatschappijtje dat ik lentekriebels voel..... Of is dat wat anders?