Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 3012:48Random Pics van de Dag #1925
  • 5211:27CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 4208:00Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 4907:51Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1706:53Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 306:52VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 5400:02Random Pics van de Dag #1924
  • 120:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 1517:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 014:51MotoGP-coureur Marquez pakt 100e Grand Prix-zege
  • 007/06Tsolov de beste in F2-hoofdrace Monaco, Van Hoepen 12e
  • 007/06Derde Moto2-zege op rij Gonzalez, Veijer onderuit en Van den Goorbergh in de punten
  • 007/06Quiles domineert Moto3-race Hongarije, zware crash in slotronde
  • 007/06Badoer pakt eerste F3-zege in Monaco, Yamakoshi is sprintzege kwijt
  • 2307/06Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 3007/06Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 6407/06Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 206/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Colombia
  • 106/06León rijdt naar winst in gezapige F2-sprintrace Monaco
  • 006/06Yamakoshi domineert F3-sprintrace in Monaco en schenkt Van Amersfoort zege
  • 3306/06Maar 35 miljoen minder kijkers Eurovisie Songfestival ondanks boycot
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 113:00Mina the Hollower
  • 3012:48Random Pics van de Dag #1925
  • 5211:27CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 410:58Hack the planet in Hack '95
  • 310:20Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 3909:58Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 609:48Clockwork Revolution wordt een XBOX-exclusive
  • 5409:32Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 109:17Derde deel in de Senua-saga aangekondigd
  • 4208:00Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 4907:51Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1706:53Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 306:52VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 005:23Goedemorgen FOK!
  • 003:48Eindelijk raak voor Zverev op Roland Garros
  • 5400:02Random Pics van de Dag #1924
  • 121:48Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 121:46Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 121:43Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 121:37Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 221:20Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
  • 021:10Spyro vliegt terug naar onze harten met een nieuwe game
  • 320:55VW start met bouw goedkope elektrische auto's in Spanje: zijn ze nog op tijd?
  • 020:48Atlus toont eerste teaser voor Persona 6
  • 120:32Persona 4 Revival komt begin volgend jaar
  • 5220:29Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 720:19Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 120:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 1119:59"Microsoft kondigt nieuwe Xbox aan"
  • 219:55Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
  • 019:50Neem een taxi in Crazy Taxi: World Tour
  • 119:45Minecraft gaat opnieuw de kerkers in
  • 019:40Halo: Campaign Evolved krijgt een nieuwe missie
  • 019:38Metro 2039 neemt je mee naar boven
  • 1519:21Van Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 318:37WK-hit: Koekoek
  • 1517:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 017:45Vollering slaat op slotdag toe en wint alsnog Giro
  • 8915:41Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 2915:21Australië strijdt tegen 250 miljoen konijnen: "we moeten ze afmaken"
  • 014:51MotoGP-coureur Marquez pakt 100e Grand Prix-zege
  • 1614:50Russische drone treft kernbrandstofopslag bij Tsjernobyl
  • 007/06Tsolov de beste in F2-hoofdrace Monaco, Van Hoepen 12e
  • 007/06Derde Moto2-zege op rij Gonzalez, Veijer onderuit en Van den Goorbergh in de punten
  • 007/06Quiles domineert Moto3-race Hongarije, zware crash in slotronde
  • 007/06Badoer pakt eerste F3-zege in Monaco, Yamakoshi is sprintzege kwijt
  • 407/06FOK's weerbericht met Stephan5: Veel neerslag, ook mooie momenten!
  • 2307/06Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 3007/06Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 6407/06Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
Actieve items
Actieve items


  • 414:05Hack the planet in Hack '95
  • 5214:05CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 4214:05Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5414:03Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 3914:02Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 313:57Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 3013:54Random Pics van de Dag #1925
  • 113:53Mina the Hollower
  • 4913:48Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 713:35Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 3413:05Esther Ouwehand stopt als partijleider van Partij voor de Dieren
  • 613:04Clockwork Revolution wordt een XBOX-exclusive
  • 8913:03Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 4112:59Omroepen eisen hard ingrijpen tegen Ongehoord Nederland
  • 5212:53Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 3312:45Maar 35 miljoen minder kijkers Eurovisie Songfestival ondanks boycot
  • 112:44Derde deel in de Senua-saga aangekondigd
  • 3112:18Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 1711:25Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 9511:19Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 311:14VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 2911:10Australië strijdt tegen 250 miljoen konijnen: "we moeten ze afmaken"
  • 2510:57Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 6610:12Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 4909:54Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 1509:25Van Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 6808:00Duits hotel weigert Israëlische gast: "Geen Joden toegestaan"
  • 1508:00F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 307:37VW start met bouw goedkope elektrische auto's in Spanje: zijn ze nog op tijd?
  • 2307:23Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 106:56Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 306:50WK-hit: Koekoek
  • 203:39Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
  • 2101:53D-Day herdacht: 82 jaar na geallieerde landing in Normandië
  • 201:50Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
  • 1601:30Russische drone treft kernbrandstofopslag bij Tsjernobyl
  • 3001:27Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 401:15FOK's weerbericht met Stephan5: Veel neerslag, ook mooie momenten!
  • 100:46Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 6500:43Random Pics van de Dag #1923
  • 1100:38"Microsoft kondigt nieuwe Xbox aan"
  • 100:25Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 6400:22Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 122:19Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 122:16Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 9720:54Koranverbranders bij AZC Den Haag bekogeld met stenen en vuurwerk: zes arrestaties
  • 120:50Minecraft gaat opnieuw de kerkers in
  • 120:36Persona 4 Revival komt begin volgend jaar
  • 919:39Philips Evnia 27M2N5201P
  • 7219:37Negen jongens (11-16) schuldig aan meermalige groepsverkrachting 14-jarige
Forum
Forum


  • 1514:07Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 13114:07Kattenvraagbaak #68 Zonder kiepraamongelukken
  • 17514:07Change Station bij de Pride
  • 13214:07[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 15314:07Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie #2
  • 2314:04Patiënten kunnen binnenkort chip inslikken i.p.v. endoscopie ondergaan
  • 27114:03[INFLUENCERS #247] FUCKING.SCHONE.RAMEN.
  • 18314:02Oorlog Iran #124 Iran conflict gaat door
  • 214:01La Vache Qui Rit in Frankrijk en Spanje
  • 16514:00De plaats van de wolf in NL #19
  • 13613:59[Live] Formula 1 Monaco Grand Prix 2026 #9
  • 19013:57[SC #70] Juichen kreng # 3
  • 4213:57is een tablet het waard?
  • 14213:56Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • 22913:56Teltopic #1302 tel door en door en door....
  • 12313:55Oorlog in Oekraïne #1294 - Vredesakkoord met concessies enige uitweg
  • 15513:53Welk geurtje draag jij nu #48 Geurend de winter in
  • 813:51[Tennis] ATP/WTA Libema Open (Rosmalen)
  • 18613:51[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 16213:50Covid19 the aftermath #16 to prik or not to prik
  • 4413:49[RETRO] Bassie & Adriaan #60 - De Reis door het verleden
  • 6413:48Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 7013:48Arts Roozeeta (31) vluchtte uit Afghanistan, maar mag niet werken
  • 4713:44Apeldoorn zet "tijdelijk" AZC naast basisscholen en kdv #2
  • 5513:42Wat met Iran op het WK Voetbal
  • 6413:39Wat is jouw seksualiteit?
  • 2813:37[Wielrennen #613] De Muur
  • 12113:32De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 5813:29Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne #31
  • 013:28[Zondag 14 juni 00:00] Brazilië - Marokko
  • 24213:26Mijn brein kan dit niet aan.
  • 25913:24Welke FOK!ker mis jij en waarom? #4
  • 2313:24Christian Eriksen opnieuw op het veld in elkaar gezakt
  • 1313:16Nederland - Oezbekistan #1 Inzwaaiwedstrijd
  • 9112:56Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 28412:55De woningmarkt #95
  • 9712:53[WK SC #1] Let's Go!
  • 5112:52Show hier je nieuwe WK-UI die je zelf in paint gemaakt hebt
  • 1212:51Ben jij een echte oranje fan?
  • 6912:45Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 412:45Odysseus v1.0 van PewDiePie - al iemand mee gespeeld?
  • 4512:44Tour de France 2026 #2
  • 4212:43VS: Political Wars, Voter Fraud and Secret Agendas #148
  • 4212:42Is schoonheid objectief te bepalen?
  • 27412:41Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
  • 9412:36FOK!STOK door Nederland #307 IJhorst (rubbereend)
  • 2312:29Russia vs Ukraine #89 waar oekr al gewonnen is
  • 4212:28Mannen willen geen vrouw meer
  • 3012:21Welke Citroën vind jij het mooist.
  • 16312:21Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 1612:20Chinese Politiek #1 - Het Pad van de Draak
  • 412:12Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
  • 6912:10Zoekactie nr vermiste man(73)op Veluwe stilgelegd om aanwezige wolven
  • 19012:08Het NAVO-topic #4 Op naar 2026
  • 15712:06Critérium du Dauphiné libéré #1 PAUL
  • 4612:05[Voorspel] Nostradamus 2026
  • 112:042018: Moord op Gerty Vanhoef
  • 5912:03[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 18511:56Aardbevingen #22
  • 1511:53[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 13211:48Giro d'Italia women 2026 #2 5e Giro-overwinning voor Anna?
  • 7911:44Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 4411:38Australië wil 250 miljoen konijnen uitroeien door virus te verspreiden
  • 211:34Final Fantasy 7 origineel vs remake?
  • 5611:21Europa kraakt de huurwet van de Jonge
  • 411:21Meest gunstige situatie voor 2036 is de EU ontmantelt.
  • 16711:20Vrije vogels #10
  • 211:19Patrick Bruel in hechtenis voor verkrachting
  • 25911:15[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 3511:14Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 2111:13MODUS Super Series Darts #2: 's werelds mooiste dartskweekvijver
  • 19411:11Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #36 Vanz11
  • 2911:10Ondergronds mysterie in Helmond ontdekt
  • 1811:10Is er koorts?
  • 811:08Fietssloten die niet door te slijpen zijn
  • 13211:08Politieke podcasts #1
  • 29910:51Kraftwerk #4 Met 2 concerten in Utrecht
  • 210:47[SBS] Vijf Dagen Vast op
  • 4010:41Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
  • 27110:29Politieke meme's en spotprenten #8
  • 11510:26McDonald's, Burger King en KFC #82 - Meer korting a.u.b.
  • 28810:18[NET5] Het blok 2026 #31 De laatste loodjes
  • 7410:01FOK! F1-manager 2026 is van start! #1 Met meer teams
  • 9310:00[Amazon Prime Video #8] Algemeen topic met aanraders
  • 21009:50Het degradatietopic #1
  • 15809:33[IndyCar] #114 The Greatest Spectacle in Racing
  • 9009:28[Dagboek/blog] summer2birds escapades
  • 22709:27[Dagboek] What's in your head? #1
  • 25109:19Lied van de dag #52
  • 16209:08[RTL5] Daar gaan ze weer
  • 3808:55Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #46
  • 28308:38[gratis] Videogames Part 8: Gratis en free-to-play games!
  • 2808:17Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 2308:17[SBS6] The Bicycle Race
  • 27508:04Het grote goedemorgen topic
  • 1907:38[NWS] / [POL] Cartoons #7
  • 24607:35[ShowChat #1258] Waar we gezellig over Show posten.
  • 10107:28RPG: Pen & Paper, Tabletop en anderen #4
  • 21807:20Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 19107:10[Netflix #209] TUDUM
  • Weblog
  • Algemeen

Wat als Amerikanen scholden als Hollanders?

Danny 13-01-2026 09:13 print

Nou, dan krijg je dit...

schelden video
Submitter: 
19
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Danny
thumbnail

Danny is de initiatiefnemer, oprichter en eigenaar van FOK.nl. Hij is maar zelden serieus, heeft een uitgesproken Rotterdamse mening die lang niet altijd politiek correct is en bezit de bizarre eigenschap mensen op de kast te jagen, waar dat eigenlijk nooit de bedoeling is. Houdt van films, series, tech en gamen, en wil vooral nieuws met een mening.

Meest gelezen
  • 9643206:52VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 7992800:02Random Pics van de Dag #1924
  • 3306612:48Random Pics van de Dag #1925
  • 175315:41Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 173809:32Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 162806:53Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 160420:29Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 134609:58Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 112008:00Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 104907:51Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 98714:50Russische drone treft kernbrandstofopslag bij Tsjernobyl
  • 93920:55VW start met bouw goedkope elektrische auto's in Spanje: zijn ze nog op tijd?
  • 92115:21Australië strijdt tegen 250 miljoen konijnen: "we moeten ze afmaken"
  • 84519:59"Microsoft kondigt nieuwe Xbox aan"
  • 81617:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 74620:19Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 68619:21Van Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 64411:27CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 48218:37WK-hit: Koekoek
  • 42021:20Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
Font-grootte:

regelhoogte :

19 reacties

dinsdag 13 januari 2026, 09:35 uur #1
2
LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
Hollanders?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Designer FOK!
dinsdag 13 januari 2026, 09:51 uur #2
0
ToT
Doet me denken aan een filmpje over fietsen in Nederland.
"Kankerlijer!"
- "Cancer sufferer. This is an insult, not a diagnosis."
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
dinsdag 13 januari 2026, 09:52 uur #3
11
Farth-vader
Gaat dus helemaal nergens over, 31 seconden van mijn leven weggegooid.
Designer FOK!
dinsdag 13 januari 2026, 09:52 uur #4
4
ToT
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
Hollanders?
In de overige provincies is men in het algemeen wat beschaafder.
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
dinsdag 13 januari 2026, 09:52 uur #5
0
ikweethetooknietmaar
Amerikanen zijn wat beschaafder, wat vloeken aan gaat, bij een auto-ongeluk zegt men hier godverdomme en in VS OMG. fotofoto
Designer FOK!
dinsdag 13 januari 2026, 09:53 uur #6
0
ToT
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:52 schreef ikweethetooknietmaar het volgende:
Amerikanen zijn wat beschaafder, wat vloeken aan gaat, bij een auto-ongeluk zegt men hier godverdomme en in VS OMG. fotofoto
En als ze echt zwaar over de zeik zijn: "Gosh darn it, what the heck!"
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
dinsdag 13 januari 2026, 09:54 uur #7
3
Euthydemus
Ik ben een slachtoffer van getarget pesten vanwege mijn uiterlijk.

Heerlijke jeugd gehad, nooit problemen met pesten op school ofzo, nee dit is allemaal op volwassen leeftijd gebeurt.

Was ik zwart geweest dan was het racisme, waren de pesters aangepakt.

Was ik een moslim dan was het islamafobie, waren de pesters aangepakt.

Als ik een vrouw was geweest waren de pesters misschien wel of niet aangepakt, maar had ik in ieder geval mensen gehad die mij hoorden.

Als ik homo was geweest ook.

Maar ik ben een blanke man met blond haar en blauwe ogen met een beetje feminine uiterlijke kenmerken en een 'punchable' nerdenkop.

Ik ben zovaak voor kankerlijer, kankerhomo, kankermongool uitgescholden dat ik in een depressie ben geraakt (voornamelijk omdat ik geen steun kreeg van familie en vrienden).

Ik heb jaren lang niet gefunctioneerd omdat ik een stemmetje in mijn hoofd heb gekregen welke niet ophield, alsof ik tourrette syndroom had aan de binnenkant van mijn hoofd.

"Ik ben maar een kankerlijer, niks meer dan een kanker."

"Ik ben maar een kankerhomo, niks meer dan een kanker."

"Ik ben maar een kankermongool, niks meer dan een kanker."

Vrijwel non stop heb ik dit jaren lang in mijn hoofd gehad, werk verloren vanwege niet kunnen nadenken (belangrijk als programmeur), vrienden verloren omdat ik niet meer dezelfde was, familie zowat verloren maar het gaat weer beter op dat vlak.

2 'chop sui' pogingen gedaan.

Plannen gemaakt om er iets aan te doen die mij een lange celstraf hadden kunnen opleveren (ik had op een moment altijd iets van een wapen bij me voor het geval iemand me zomaar zou uitschelden).

Uitendelijk gevlucht en mijn leven weer op de baan gekregen, nu vermijd ik nederland.

Zo raar dat het niet strafbaar is, zoveel onnodige zelfdoding omdat we dit gedrag accepteren (als blanke mannen slachtoffer zijn).
dinsdag 13 januari 2026, 10:39 uur #9
2
Euthydemus
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 10:31 schreef Since2003 het volgende:

[..]


Ik heb met je te doen vriend. Maar zo te zien ben je dit helemaal zelf te boven gekomen. Ondanks iedereen. Ik hoop vooral dat dit jou de les heeft geleerd dat of mensen je helpen of niet, het grootste gevecht in je eigen gedachten gevochten wordt. Ben je een slachtoffer of een overlever? Slachtoffers zijn altijd verliezers.
Hey, dank je wel!

Ben er helemaal bovenop gekomen, maar als het over dit onderwerp gaat wordt ik altijd wat getriggerd.

En als iemand mij een oetlul vindt, scheld mij maar uit, het probleem is zinloos gescheld (pun op zinloos geweld), dus zonder reden behalve je bestaan door vreemden worden uitgescholden en gepest.

Aangezien ik 2x CTRL + ALT + DELETE heb geprobeerd zie ik mezelf als overlever en heb ik medeleven met de mensen die er nu dagelijks slachtoffer van zijn.
dinsdag 13 januari 2026, 11:22 uur #10
0
biomechanical
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:52 schreef ikweethetooknietmaar het volgende:
Amerikanen zijn wat beschaafder, wat vloeken aan gaat, bij een auto-ongeluk zegt men hier godverdomme en in VS OMG. fotofoto
Nog nooit geweten dat een Argentijn in het Engels vloekt, of een Mexicaan. Van een Canadees is het ook niet altijd te verwachten aangezien Frans daar ook een voertaal is.

Misschien bedoel je de VS ipv Amerika?
dinsdag 13 januari 2026, 12:41 uur #11
4
Tommyisgone
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 11:22 schreef biomechanical het volgende:

[..]


Nog nooit geweten dat een Argentijn in het Engels vloekt, of een Mexicaan. Van een Canadees is het ook niet altijd te verwachten aangezien Frans daar ook een voertaal is.

Misschien bedoel je de VS ipv Amerika?
Ja volgens mij bedoelde hij dat. Ant-fucker.
dinsdag 13 januari 2026, 13:12 uur #12
1
Europol
En als Hollanders scholden als Noord Amerikanen: "Jij verdomde moederneukende bastaard."
Gelukkig hebben we in de rest van Nederland wat meer beschaving, hoewel ik ook wel eens iemand forse krachttermen heb horen gebruiken, zoals blikskaters, bliksems, drommels of deksels.
dinsdag 13 januari 2026, 15:42 uur #13
1
Farth-vader
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 13:12 schreef Europol het volgende:
En als Hollanders scholden als Noord Amerikanen: "Jij verdomde moederneukende bastaard."
Gelukkig hebben we in de rest van Nederland wat meer beschaving, hoewel ik ook wel eens iemand forse krachttermen heb horen gebruiken, zoals blikskaters, bliksems, drommels of deksels.
potverdullekes
dinsdag 13 januari 2026, 15:43 uur #14
0
Farth-vader
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:52 schreef ikweethetooknietmaar het volgende:
Amerikanen zijn wat beschaafder, wat vloeken aan gaat, bij een auto-ongeluk zegt men hier godverdomme en in VS OMG. fotofoto
Ze gillen en schreeuwen meer OMG

Ik hoor dan liever Godverdomme
dinsdag 13 januari 2026, 15:52 uur #15
0
Farth-vader
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:54 schreef Euthydemus het volgende:
Ik ben een slachtoffer van getarget pesten vanwege mijn uiterlijk.

Heerlijke jeugd gehad, nooit problemen met pesten op school ofzo, nee dit is allemaal op volwassen leeftijd gebeurt.

Was ik zwart geweest dan was het racisme, waren de pesters aangepakt.

Was ik een moslim dan was het islamafobie, waren de pesters aangepakt.

Als ik een vrouw was geweest waren de pesters misschien wel of niet aangepakt, maar had ik in ieder geval mensen gehad die mij hoorden.

Als ik homo was geweest ook.

Maar ik ben een blanke man met blond haar en blauwe ogen met een beetje feminine uiterlijke kenmerken en een 'punchable' nerdenkop.

Ik ben zovaak voor kankerlijer, kankerhomo, kankermongool uitgescholden dat ik in een depressie ben geraakt (voornamelijk omdat ik geen steun kreeg van familie en vrienden).

Ik heb jaren lang niet gefunctioneerd omdat ik een stemmetje in mijn hoofd heb gekregen welke niet ophield, alsof ik tourrette syndroom had aan de binnenkant van mijn hoofd.

"Ik ben maar een kankerlijer, niks meer dan een kanker."

"Ik ben maar een kankerhomo, niks meer dan een kanker."

"Ik ben maar een kankermongool, niks meer dan een kanker."

Vrijwel non stop heb ik dit jaren lang in mijn hoofd gehad, werk verloren vanwege niet kunnen nadenken (belangrijk als programmeur), vrienden verloren omdat ik niet meer dezelfde was, familie zowat verloren maar het gaat weer beter op dat vlak.

2 'chop sui' pogingen gedaan.

Plannen gemaakt om er iets aan te doen die mij een lange celstraf hadden kunnen opleveren (ik had op een moment altijd iets van een wapen bij me voor het geval iemand me zomaar zou uitschelden).

Uitendelijk gevlucht en mijn leven weer op de baan gekregen, nu vermijd ik nederland.

Zo raar dat het niet strafbaar is, zoveel onnodige zelfdoding omdat we dit gedrag accepteren (als blanke mannen slachtoffer zijn).
Kutpesters.

Nooit van je afgelagen?

Zelf heb ik nooit gepest, maar kwam ik altijd voor gepeste op.
Dat heet me vaak genoeg in problemen gebracht.
Moest het vaak opnemen tegen 2 of 3 eikels.
En ik kreeg een slechte naam op school.
Want pesten wordt door de vingers gezien, maar iemand daar een een beuk om verkopen niet.

Tip: ga voor een zeer verdedigende vechtsport, zoiets als Judo.
Of ga op de sportschool op een boksbal rammen.

Na een tijd krijg je daar meer zelfvertrouwen waardoor je uitstraling zelfverzekerder wordt.
dinsdag 13 januari 2026, 18:01 uur #16
0
LethalNinja
Kansloos nieuwsbericht. Net zo kansloos als dat ik vroeger wel eens "grappige gesprekken" zag tussen Nederlanders en toeristen. Grootste lol om Nederlandse scheldwoorden.

Doe gewoon vriendelijk en anders neutraal in plaats van je zo te gedragen.
dinsdag 13 januari 2026, 20:25 uur #17
2
RRRobert
≠
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 09:53 schreef ToT het volgende:

[..]

En als ze echt zwaar over de zeik zijn: "Gosh darn it, what the heck!"
"Ow darn it!"

Blijft grappig om Amerikanen uit te leggen dat 'the f-word' een doodnormale toevoeging aan de Nederlandse spreektaal is geworden.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
Designer FOK!
dinsdag 13 januari 2026, 20:36 uur #18
1
ToT
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 @ 20:25 schreef RRRobert het volgende:

[..]
"Ow darn it!"

Blijft grappig om Amerikanen uit te leggen dat 'the f-word' een doodnormale toevoeging aan de Nederlandse spreektaal is geworden.
Ik weet niet meer wie het waren, maar vele jaren geleden werd een Amerikaanse zangeres geïnterviewd op de Nederlandse radio door één of andere DJ.

Op een gegeven moment was het iets van: "And there she was in her naked....OH, I don't know if I can say that word on live radio? Hihihi....butt?"
De DJ in kwestie: "What? Because of the listeners? FUCK those motherfuckers! Here in The Netherlands you can say whatever the fuck you want to say!" foto
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
dinsdag 13 januari 2026, 21:00 uur #19
0
Knip
Ik ben die ik ben
Douchebag is een grappig Engels scheldwoord. Het verwijst naar een speciale handdouche die gebruikt wordt om de intieme zone van vrouwen te reinigen. Ook de afkorting douche wordt gebruikt als scheldwoord.
Antillianen gebruiken dit woord ook, hoewel anders gespeld, maar fonetisch dezelfde klank, doesj, en dat is een liefkozende term: schatje.
Non possumus non loqui
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
review
Mina the Hollower
special
Random Pics van de Dag #1925
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1924
review
Philips Evnia 27M2N5201P
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.