Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 1814:07Meerderheid Duitsers wil dat beledigen politici strafbaar blijft
  • 1914:03Random Pics van de Dag #1927
  • 3213:07Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 3211:23Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 2608:51Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 3600:09Random Pics van de Dag #1926
  • 520:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Ghana
  • 1916:41Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 2416:38OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 5316:31Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 4816:03GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 3015:46Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 1809/06Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 4309/06Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 4509/06Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 2109/0637-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 2009/06Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4509/06Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 409/06Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 409/06Hoe wapendeals Noord-Korea onverwacht rijker maken
  • 709/06Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 1814:07Meerderheid Duitsers wil dat beledigen politici strafbaar blijft
  • 1914:03Random Pics van de Dag #1927
  • 1913:24Moeder krijgt boete van 805 frank (872 euro) na aankoop waterpistool op Amazon
  • 3213:07Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 9813:00Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 3211:23Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 1309:13FOK's weerbericht met Stephan5: Toch nog wat! (Foto's)
  • 2709:00Kabinet wil 'kidfluencing' strafbaar stellen, is dat een goed plan?
  • 2608:51Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 207:00007 First Light
  • 3200:50VS voert luchtaanvallen uit op Iran na neerhalen Apache-helikopter
  • 3600:09Random Pics van de Dag #1926
  • 520:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Ghana
  • 118:36Kingdom Hearts maakt zijn debuut op de Nintendo Switch 2
  • 218:26Dragon's Dogma 2 krijgt grote Dark Arisen-uitbreiding
  • 018:20Visma klopt INEOS in ploegentijdrit
  • 218:18WK-hit: Samuel Welten - De Leeuw Komt Eraan
  • 118:15Xenoblade Genesis is de volgende epische RPG
  • 018:03Een nieuwe RPG met Fire Emblem: Fortune's Weave
  • 1417:56The Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgt een remake
  • 017:28Een nieuw 2D-HD avontuur met Final Fantasy Resonance
  • 1916:41Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 2416:38OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 5316:31Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 4816:03GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 3015:46Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 209/06Skaeve Huse.
  • 2509/06Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 2709/06Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 1809/06Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 4309/06Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 409/06Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 509/06FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 4509/06Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 2109/0637-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 2009/06Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4509/06Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 409/06Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 409/06Hoe wapendeals Noord-Korea onverwacht rijker maken
  • 709/06Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4909/06Random Pics van de Dag #1925
  • 1408/06Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 4208/06Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 008/06TV recensie Het Blok 2026 Week 9: Ray de Roastmaster en de kinderachtige klikspanen
  • 008/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 408/06Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 208/06WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 108/06F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 2108/06Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 608/06VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
Actieve items
Actieve items


  • 2615:07Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 1815:06Meerderheid Duitsers wil dat beledigen politici strafbaar blijft
  • 1915:05Moeder krijgt boete van 805 frank (872 euro) na aankoop waterpistool op Amazon
  • 4515:02Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 3215:01Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 9814:59Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 3214:57Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 3214:55VS voert luchtaanvallen uit op Iran na neerhalen Apache-helikopter
  • 2414:46OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 9214:43CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 8514:31Bleiswijk draait Arabische straatnamen terug na felle kritiek
  • 3614:10Random Pics van de Dag #1926
  • 5314:08Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 1113:38Windhoos treft Glanerbrug
  • 1913:27Random Pics van de Dag #1927
  • 2613:22Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 2713:21Kabinet wil 'kidfluencing' strafbaar stellen, is dat een goed plan?
  • 513:05Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Ghana
  • 1312:27FOK's weerbericht met Stephan5: Toch nog wat! (Foto's)
  • 4812:22GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 1412:12The Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgt een remake
  • 3011:01Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 6410:54Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 1910:17Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 4310:02Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 2010:02Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4109:37Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 2309:20Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 409:20Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 2709:06Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 208:53007 First Light
  • 5408:52D66 steunt toch wet die zwaaien met Hamasvlag strafbaar maakt
  • 3108:01Legerchef stelt dat Rusland in 2028 Baltische staten kan binnenvallen
  • 4401:23Influencer hangt boodschappentassen aan penis om 'penis-maxxing'
  • 2100:1737-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 400:12Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 1823:56Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 4223:49Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 223:47Dragon's Dogma 2 krijgt grote Dark Arisen-uitbreiding
  • 5523:09Helmplicht fatbike en e-bike voor jongeren gaat september 2027 in
  • 4722:37Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 4521:55Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4521:47Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 121:29Kingdom Hearts maakt zijn debuut op de Nintendo Switch 2
  • 4921:21Random Pics van de Dag #1925
  • 5721:08Nederland en Duitsland versnellen plan voor asiel-uitzetcentra
  • 1420:59Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 6620:48Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 6920:46Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 219:57WK-hit: Samuel Welten - De Leeuw Komt Eraan
Forum
Forum


  • 25515:06Rellen in Belfast #2
  • 7915:06Rijkswaterstaat stopt met onderhoud in Noord-Nederland: geen geld
  • 8415:04VVD-jongeren AOW moet verdwijnen en ook hypotheekrenteaftre
  • 1615:04Meerderheid Duitsers steunt strafbaarstellen beledigen van politici
  • 12515:04Meld hier je nieuwste klus(gereedschap) aanschaf ! Deel 53
  • 27715:04[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 5715:04De Bondgenoten Spoiler Topic
  • 4415:03[NPO1] Ons droomproject in Wales
  • 315:03Top 10 mooiste dingen die de Islam in Nederland heeft gebracht
  • 10115:02Saxofoon sound (deel 2)
  • 8915:01Oorlog Iran #125 Iran het is echt heel erg gek!
  • 25315:01Critérium du Dauphiné libéré #1 PAUL
  • 3515:00[Tennis] ATP/WTA Libema Open (Rosmalen)
  • 8714:59Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 19014:59[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 9914:57Teltopic #1312 tel door en door en door....
  • 3714:55[INFLUENCERS #249] To speen or not to speen
  • 2214:55Gasunie bezorgd: meer vaart maken met vullen gasopslag
  • 1714:55Vrouwen willen geen man meer #27
  • 8114:55Teloorgangsporno door YouTubers
  • 3414:52WK-versiering botst met bomenbelang, PvdD vreest verstikking
  • 24514:52Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 15
  • 2914:49Ga jij kijken naar het WK?
  • 2214:49Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
  • 21714:47Israel pleegt genocidale daden in Gaza volgens IAGS #14
  • 18014:41[SBS6] De Bondgenoten #285 Never a dull moment in de loods
  • 5114:36Tour de France 2026 #2
  • 1214:34[Idee] We moeten af van promotie/degradatie in de eredivie
  • 16714:34Stroomnet bolvol, minstens 10 jaar overlast deel 5, vol=vol, klaar
  • 15014:27Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • 1714:24Bank hoeft niet te betalen na helpdeskfraude
  • 14614:15Kinderpraatjes deel #42
  • 6114:15Gezochte Nederlander opgepakt Deense politie om fatale mishandeling
  • 2614:11MODUS Super Series Darts #2: 's werelds mooiste dartskweekvijver
  • 10514:04Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 8714:04Oorlog in Oekraïne #1295 - Laten we de trollen negeren
  • 1914:03Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
  • 22513:59De beste RAVE muziek ooit gemaakt #2
  • 2213:57Drama voor topscheidsrechter: Afrikaan mist het WK. Komt USA niet in.
  • 7513:57Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
  • 26113:56Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 7013:53[CUL TV] Masterchef Australië 2026
  • 16913:52[AKQ] #3382 Openen valt niet mee!
  • 5413:50[Voorspel] Nostradamus 2026
  • 17413:50Too good to go ervaringen #21 maximaal 1 pakket
  • 8213:50Europa kraakt de huurwet van de Jonge
  • 21713:42Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba
  • 8513:34[Het Officiële Steam Topic #199] Welkom terug Geralt
  • 3413:33Amsterdam gaat de strijd aan tegen moslimhaat
  • 6713:31Jongeren flirten niet meer en hebben geen seks vanwege smartphone
  • 21213:26[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 16213:25Wat is jouw seksualiteit?
  • 213:15Duits Alditalk tegoed
  • 313:13Rellen in Belfast #2
  • 2013:13Solo Forever: 46, Undatable en klaar om 104 te worden
  • 27313:09[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 013:07Shirts verven?
  • 25913:04[Endurance] 24 Heures du Mans 2026
  • 18513:02De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 6113:00[NET5] Het blok 2026 #32 Blokkendozen
  • 5112:58Franky en Coen bakken friet in Oekraïne - Volg ze hier! #3
  • 2512:54Aftellen van 450.000 naar 0 #136
  • 6912:54Even naar 500.000 tellen #1411 Hup hup nog even doortellen
  • 112:48TV-interview 8 juli 1974
  • 16712:37[RTL5] Daar gaan ze weer
  • 7812:36Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 8812:25[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 6612:24Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulp
  • 10212:23FOK!STOK door Nederland #307 Zeist (pigzwart)
  • 26112:19[Nintendo #120] Mario Christmas
  • 6312:13[Wielrennen #613] De Muur
  • 17312:07Ontdekkingen op KEXP
  • 10612:01Groot tekort asieladvocaten dreigt, nieuwe regels voeren druk op
  • 2712:00De Megafestatie komt terug
  • 2911:53[RTL4] Huizenruilers
  • 911:50AMOC wordt dus onnodig gehyped, want cold blob al in 1904 aanwezig.
  • 4311:49Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #3
  • 29611:49Politieke meme's en spotprenten #8
  • 17711:49Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 3811:48CVC op je bankpas bij ABNAMRO
  • 1111:34[Zaterdag 13 juni 03:00] Verenigde Staten - Paraguay #1
  • 6111:28[SBS6] Familie Gillis #20 Vanuit de bajes
  • 111:27De Peruviaanse presidentsverkiezing 2026
  • 1211:23[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 4411:17is een tablet het waard?
  • 5011:07Amsterdam kampt met jongerenprobleem
  • 9411:07Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 13111:04Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 29311:02[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 1311:01Herhaling Een Jaar Van Je Leven op SBS9
  • 10310:57Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 112
  • 4110:55Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • 310:55[Dinsdag 16 juni 03:00] Iran - Nieuw-Zeeland
  • 13810:51[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 10010:50Groepje Nederlanders randt vrouw op Eurostar aan.
  • 18110:48Koninklijk Nieuws & Foto's #57 Koninklijk en stijlvol
  • 110:4710 Juni, wereld fietsdag
  • 5210:47De Russen zijn helden
  • 11710:45Originele taal- en spelfouten op FOK! #86
  • 8210:44chronische zieken vrezen hoge kosten door plannen kabinet
  • Weblog
  • Algemeen

"We krijgen Timmermans of Bontenbal als premier! Wen er vast maar aan!"

Maarten (rubbereend) 11-08-2025 17:29 print

Gerenomeerd politiek analist Harry Vermeegen deel regelmatig via Youtube zijn mening. Niet zelden steekt hij zijn persoonlijke opinie daarbij niet onder stoelen of banken, zo ook deze keer:

frans timmermans harry vermeegen henri bontebal video
Submitter: 
81
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Maarten (rubbereend)
thumbnail

Rubbereend is in 2001 op deze mooie site beland. Eerst was hij alleen moderator op het forum en later kwam daar het redacteurschap bij FOK!sport bij. Hij begon als specialschrijver maar heeft begin 2013 promotie gemaakt naar het eindredacteursschap van de sportafdeling van fok.nl. Inmiddels is hij weer gewoon redacteur die ook algemeen nieuws en weblogjes schrijft.

Meest gelezen
  • 6181200:09Random Pics van de Dag #1926
  • 3306014:03Random Pics van de Dag #1927
  • 233313:00Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 149816:31Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 138215:46Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 111516:41Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 105609:00Kabinet wil 'kidfluencing' strafbaar stellen, is dat een goed plan?
  • 98216:38OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 93700:50VS voert luchtaanvallen uit op Iran na neerhalen Apache-helikopter
  • 81116:03GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 71307:00007 First Light
  • 68517:56The Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgt een remake
  • 60513:24Moeder krijgt boete van 805 frank (872 euro) na aankoop waterpistool op Amazon
  • 59708:51Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 51011:23Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 47513:07Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 44818:18WK-hit: Samuel Welten - De Leeuw Komt Eraan
  • 43418:36Kingdom Hearts maakt zijn debuut op de Nintendo Switch 2
  • 37517:28Een nieuw 2D-HD avontuur met Final Fantasy Resonance
  • 32418:03Een nieuwe RPG met Fire Emblem: Fortune's Weave
Font-grootte:

regelhoogte :

81 reacties

Reactiepagina:
1 2
maandag 11 augustus 2025, 17:40 uur #1
37
Broeder_Jacob
el nenio
Nee. Daar ga ik nooit aan wennen.

Maar ja, voor mensen die graag nog meer asiel willen, hogere belasting, nog meer peperdure klimaatwaanzin, invoering van CBDC, en daarmee vervolgens ook stikstof- en CO2-budgetten, onze autonomie en soevereiniteit verder afbreken ten gunste van Brussel, nog meer geld naar Oekraïne, nog meer boeren wegjagen en daar huizen bouwen voor statushouders, een AZC in iedere gemeente, en liefst zoveel mogelijk Palestijnen hierheen halen... van die mensen snap ik wel dat ze graag Timmerfrans of Bontenbal willen.
Laten we elkaars mening respecteren, hoe fout die van jou ook is.
maandag 11 augustus 2025, 17:43 uur #2
24
QuidProJoe
Alleen vrouwen (irrationeel) en cucks (vernederingsfetish) stemmen Links
maandag 11 augustus 2025, 17:44 uur #3
5
Hallojo
Lijkt me prima. Slechter dan de laatste regering kan het niet worden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
maandag 11 augustus 2025, 17:48 uur #4
1
Spritzr
Dream on Harry
maandag 11 augustus 2025, 17:52 uur #5
1
HEvaRe
Het voordeel is dat de ambtenaren van de Algemene Bestuursdienst geen principele bezwaren hebben en daardoor de regering niet tegen werken met lekken, plots opduikende nota, bonnetjes en andere trucs.

Dus wellicht een keer een meer daadkrachtige regering, maar ik verwacht niet dat we als maatschappij er beter van worden.
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
maandag 11 augustus 2025, 17:54 uur #6
9
ghost101101
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:40 schreef Broeder_Jacob het volgende:
Nee. Daar ga ik nooit aan wennen.

Maar ja, voor mensen die graag nog meer asiel willen, hogere belasting, nog meer peperdure klimaatwaanzin, invoering van CBDC, en daarmee vervolgens ook stikstof- en CO2-budgetten, onze autonomie en soevereiniteit verder afbreken ten gunste van Brussel, nog meer geld naar Oekraïne, nog meer boeren wegjagen en daar huizen bouwen voor statushouders, een AZC in iedere gemeente, en liefst zoveel mogelijk Palestijnen hierheen halen... van die mensen snap ik wel dat ze graag Timmerfrans of Bontenbal willen.
Bijna alle rechtse clichéleugens bijelkaar.
maandag 11 augustus 2025, 17:55 uur #7
17
matigeuser
We krijgen als land gewoon wat we verdienen.

Blijkbaar willen we niet anders. Blijkbaar durven we niet anders. Want ja, die lompe vlegels met hun vreemde kapsels, daar stemmen we maar niet op. We gaan gewoon weer voor een 'fatsoenlijke' vent in een net pak met een fatsoenlijk kapsel. What could possibly go wrong?

Over 100 jaar is Nederland onherkenbaar en onherstelbaar beschadigd door de massa-immigratie. Het is dood en doodzonde. En dat allemaal voor financieel gewin. En het schaapvolk durft er maar niets tegen te doen. Want bang voor onfatsoen, onaardigheid en niet deugen.

Blijkbaar zijn we gewoon zo. Diep van binnen zijn de meeste Nederlanders gewoon lafaards die deugen belangrijker vinden dan de toekomst van hun land. Mensen die bepaalde verbanden en denkpatronen gewoon niet durven te aan te nemen. Het gaat gewoon niet hun brein in.

Waarschijnlijk door jarenlange indoctrinatie op school als kind, verbanden met de 2e wereld oorlog, slavernij-verleden, white guilt, etc.

Triest is het wel.
maandag 11 augustus 2025, 17:57 uur #8
5
Jaeger85
In Spanje wonende gelukzoeker loopt vanaf daar te zeiken over gelukzoekers in Nederland. De ironie.
maandag 11 augustus 2025, 17:58 uur #9
6
Jaeger85
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:40 schreef Broeder_Jacob het volgende:
Nee. Daar ga ik nooit aan wennen.

Maar ja, voor mensen die graag nog meer asiel willen, hogere belasting, nog meer peperdure klimaatwaanzin, invoering van CBDC, en daarmee vervolgens ook stikstof- en CO2-budgetten, onze autonomie en soevereiniteit verder afbreken ten gunste van Brussel, nog meer geld naar Oekraïne, nog meer boeren wegjagen en daar huizen bouwen voor statushouders, een AZC in iedere gemeente, en liefst zoveel mogelijk Palestijnen hierheen halen... van die mensen snap ik wel dat ze graag Timmerfrans of Bontenbal willen.
Bingo! Alle Telegraaf doemverhalen over links in een post.
maandag 11 augustus 2025, 18:01 uur #10
10
woessie
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:
In Spanje wonende gelukzoeker loopt vanaf daar te zeiken over gelukzoekers in Nederland. De ironie.
Denk je dat hij daar uitkeringen trekt en een Miele heeft gekregen?
maandag 11 augustus 2025, 18:01 uur #11
2
Wally17
Aldus de zoveelste linkse kwaker die zelf heeeeeel toevallig NIET in Nederland is blijven wonen.... jaaaaa.... ik moet voor gezondheid naar de zon enne..... blaaablaaablaaa..... heel veel smoesjes, maar iedereen weet waarom die ratten dit schip verlaten he? Alleen zullen ze dat NOOIT toegeven. Mag niet van hun kerk.
maandag 11 augustus 2025, 18:02 uur #12
5
Wally17
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:54 schreef ghost101101 het volgende:

[..]

Bijna alle rechtse clichéleugens bijelkaar.
Kijk jij sowieso wel eens naar buiten eigenlijk? Doe.maar eens.goed......
maandag 11 augustus 2025, 18:05 uur #13
6
Jaeger85
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:01 schreef woessie het volgende:

[..]
Denk je dat hij daar uitkeringen trekt en een Miele heeft gekregen?
Hij houdt wel een huis bezet die een lokale Spanjaard anders had kunnen huren/kopen.
maandag 11 augustus 2025, 18:05 uur #14
1
ghost101101
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:
In Spanje wonende gelukzoeker loopt vanaf daar te zeiken over gelukzoekers in Nederland. De ironie.
Ik meende altijd Curaçao, maar misschien is Harry inmiddels verhuisd.

Edit: Ik zie nu op Wiki: Aruba > Florida (VS) > Spanje
maandag 11 augustus 2025, 18:07 uur #15
2
thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:44 schreef Hallojo het volgende:
Lijkt me prima. Slechter dan de laatste regering kan het niet worden.
Ken je de aangepaste Wet van Murphy?

SPOILER
Murphy was een optimist.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
maandag 11 augustus 2025, 18:07 uur #16
16
Europol
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:
In Spanje wonende gelukzoeker loopt vanaf daar te zeiken over gelukzoekers in Nederland. De ironie.
Werkt, betaalt belastingen en premies, heeft zijn huis betaald, houdt zijn hand niet op. Hadden we dat soort gelukszoekers hier maar.

Maar nee, wij krijgen mannen uit Afrika, die in de brochure voor Nederland lazen dat je een gratis huis krijgt, gratis zorg, gratis geld, gratis telefoon en computer, gratis internet en dat alle blonde vrouwen graag een zwart kindje willen en als ze gillen en nee, nee, nee roepen dat hoe dan ook kan worden opgevat als ja, ja, ja, want de overheid doet toch niets om 'witte' mensen te beschermen.
maandag 11 augustus 2025, 18:07 uur #17
0
Mano_
Manomanoman..
Nou, houd elkaar maar even goed vast dan..
Scjvb Postpoetser
Fokkerblokker
Sterrenplaatjes *;
maandag 11 augustus 2025, 18:09 uur #18
0
woessie
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]


Hij houdt wel een huis bezet die een lokale Spanjaard anders had kunnen huren/kopen.
Liever daar dan hier. De huizenmarkt zit echter in veel west-Europese landen op slot. Maar wat heeft dat met gelukszoeken in relatie tot hem te maken?
maandag 11 augustus 2025, 18:11 uur #19
1
Hallojo
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:01 schreef woessie het volgende:

[..]
Denk je dat hij daar uitkeringen trekt en een Miele heeft gekregen?
Ik verwacht dat hij gewoon een Nederlandse uitkering krijgt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
maandag 11 augustus 2025, 18:13 uur #20
0
tesssssssss
meenjeniet?
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:44 schreef Hallojo het volgende:
Lijkt me prima. Slechter dan de laatste regering kan het niet worden.
Ik heb het snel afgeklopt op hout.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
maandag 11 augustus 2025, 18:15 uur #21
5
woessie
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:11 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik verwacht dat hij gewoon een Nederlandse uitkering krijgt.
Ik kan me voorstellen dat hij daar recht op heeft vanwege zijn Nederlandse burgerschap en dat Spanje daar geen last van ondervindt. Sterker nog; kregen eritreers en Somaliërs dat ook maar vanuit hun landen. Dan zou ik zelf weer meer geld overhouden ipv dat ik het aan hen moet doneren foto Nederland geeft miljarden per jaar uit aan asielzoekers. Volgend jaar is bijna 4 miljard gebudgetteerd en dat is alleen maar het budget. We weten allemaal hoe dat gaat. Dat had naar de zorg kunnen gaan maar ja.

Reken voor de gein eens uit wat dat per werkende Nederlander jaarlijks kost foto

[ Bericht gewijzigd door woessie op maandag 11 augustus 2025 @ 18:20 ]
maandag 11 augustus 2025, 18:17 uur #22
6
TheKeymaker
Als één van deze twee clowns premier wordt, wil de laatste die het land verlaat het licht uit doen?
maandag 11 augustus 2025, 18:19 uur #23
2
thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:17 schreef TheKeymaker het volgende:
Als één van deze twee clowns premier wordt, wil de laatste die het land verlaat het licht uit doen?
Verlaten? Er komen dan juist weer een boel bij!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
maandag 11 augustus 2025, 18:19 uur #24
4
Jaeger85
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:17 schreef TheKeymaker het volgende:
Als één van deze twee clowns premier wordt, wil de laatste die het land verlaat het licht uit doen?
Het kan altijd erger. Als Wilders premier zou worden dan pleegt Israël hier in feite een staatsgreep.
maandag 11 augustus 2025, 18:25 uur #25
1
woessie
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]


Het kan altijd erger. Als Wilders premier zou worden dan pleegt Israël hier in feite een staatsgreep.
Ok dude foto
maandag 11 augustus 2025, 18:30 uur #26
0
Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:25 schreef woessie het volgende:

[..]
Ok dude foto
Het klopt. Greet heeft in israel gewoond. Zijn zelfs foto's van.
maandag 11 augustus 2025, 18:32 uur #27
3
Captain_Ghost
Waar zijn jullie bang voor. Voor de linkse...
Die heeft al 15 jaar geen enkele kans gehad om Nederland weer op juist koers zetten.
We zijn nu te rechte verschoven waardoor veel problemen niet te oplossen. Omdat rechts weigert verantwoordelijk gedragen. En serieus werk van maken.

Dus tijd voor links.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
maandag 11 augustus 2025, 18:35 uur #28
7
Dutchguy
Timmermans met zijn theatrale persoonlijkheidsstoornis of globalistische glibber Bontenbal.
Choose your poison.
maandag 11 augustus 2025, 18:41 uur #30
6
Mano_
Manomanoman..
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waar zijn jullie bang voor. Voor de linkse...
Die heeft al 15 jaar geen enkele kans gehad om Nederland weer op juist koers zetten.
We zijn nu te rechte verschoven waardoor veel problemen niet te oplossen. Omdat rechts weigert verantwoordelijk gedragen. En serieus werk van maken.

Dus tijd voor links.
Kijk even naar Amsterdam als je wil zien wat je dan kan verwachten foto
Scjvb Postpoetser
Fokkerblokker
Sterrenplaatjes *;
maandag 11 augustus 2025, 18:43 uur #31
1
Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:41 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Kijk even naar Amsterdam als je wil zien wat je dan kan verwachten foto
En daarom wordt het midden (CDA) nu zo groot.
maandag 11 augustus 2025, 18:46 uur #32
2
LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
Timmermans met zijn theatrale persoonlijkheidsstoornis of globalistische glibber Bontenbal.
Choose your poison.
Dan Timmermans. Met zijn gevoel voor theater verwacht ik iedere dag poppenkast op tv. foto
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
maandag 11 augustus 2025, 18:55 uur #33
1
KaasBlokje
En men gaat serieus in op wat Harry Vermeegen raaskalt. Wow. foto
maandag 11 augustus 2025, 18:56 uur #34
7
hanns
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:43 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]

En daarom wordt het midden (CDA) nu zo groot.
Ik blijf het wonderlijk vinden dat een hele grote groep nu al vergeten is dat het CDA van Bontenbal braafjes mee heeft geregeerd met Rutte/Kaag en daardoor mede schuldig is aan de miserabele toestand waar Nederland nu in verkeerd.

Denk echt dat Nederland overspoeld is in extreme achterlijkheid. Kan niet anders.
maandag 11 augustus 2025, 18:57 uur #35
2
#ANONIEM
foto
maandag 11 augustus 2025, 19:04 uur #37
2
Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:55 schreef matigeuser het volgende:
We krijgen als land gewoon wat we verdienen.

Blijkbaar willen we niet anders. Blijkbaar durven we niet anders. Want ja, die lompe vlegels met hun vreemde kapsels, daar stemmen we maar niet op. We gaan gewoon weer voor een 'fatsoenlijke' vent in een net pak met een fatsoenlijk kapsel. What could possibly go wrong?

Over 100 jaar is Nederland onherkenbaar en onherstelbaar beschadigd door de massa-immigratie. Het is dood en doodzonde. En dat allemaal voor financieel gewin. En het schaapvolk durft er maar niets tegen te doen. Want bang voor onfatsoen, onaardigheid en niet deugen.

Blijkbaar zijn we gewoon zo. Diep van binnen zijn de meeste Nederlanders gewoon lafaards die deugen belangrijker vinden dan de toekomst van hun land. Mensen die bepaalde verbanden en denkpatronen gewoon niet durven te aan te nemen. Het gaat gewoon niet hun brein in.

Waarschijnlijk door jarenlange indoctrinatie op school als kind, verbanden met de 2e wereld oorlog, slavernij-verleden, white guilt, etc.

Triest is het wel.
De meeste mensen zijn gewoon enorm volgzaam, daarom zijn er ook bijna nooit revoluties, en als die er wel zijn is het elite kliek A die elite kliek B uit het zadel wipt.

Dat gaat een poos goed maar uiteindelijk kun je enorm veel winst maken met het uitbuiten van een volgzame bevolking en wordt het de dominante strategie.

Dus werkelijk alles komt naar Nederland om uit de ruif te vreten, of dat nou economische vluchtelingen zijn of multinationals. Er valt hier wat te halen, de bevolking doet niks, en de politiek haalt de schouders op en vult zakken (links met de deugprojectjes en rechts met snoepbaantjes van multinationals).

Waarom iets veranderen als de status quo in je voordeel werkt?

Zodra de boel hier leeggetrokken is ga je gewoon naar Dubai of Singapore met je geld.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
maandag 11 augustus 2025, 19:19 uur #38
6
Heer_van_Bartolhoven
Een Baron
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:54 schreef ghost101101 het volgende:

[..]

Bijna alle rechtse clichéleugens bijelkaar.
Dat sowieso, er is nu natuurlijk een generatie die de geschiedenis niet kent, maar alleen de niet kloppende versie van Wilders, daarom nog maar eens de feiten, die zijn dat:

-De PvdA tijdens het laatste echt linkse kabinet Den Uyl dat eindigde in 1977 een eind heeft gemaakt aan het binnenkomen van gastarbeiders en zeer tegen die migratie was.
-Kok 2 een anti immigratiewet heeft gemaakt (Cohen) in 2000 waardoor er sinds jaren effectief tegen kon worden opgetreden. Door Verdonk vlak erna.
-We de afgelopen 23 jaar nooit meer een kabinet met een linkse/PvdA meerderheid hebben gehad en de problemen daaromtrent alleen maar erger zijn geworden.
-We al 8 jaar lang, de duur van 2 missionaire regeerperioden helemaal geen PvdA meer in de regering hebben gehad en ook in die tijd is het eerder verergerd dan verbeterd.
-De PVV zelf het beleid heeft kunnen maken het afgelopen jaar en letterlijk met niets constructiefs op enkele symboolmaatregelen na zijn gekomen. Ze hebben het over tegenwerking, dan moet je wel eerst met iets komen om te worden tegengewerkt. Deden ze niet.

Dat de PvdA meer migratie wil is een rechtse frame, die niet klopt. Hiernaast durf ik te wedden dat als nu alle immigranten plotseling vertrekken en verdwijnen een groot aantal problemen met huisvesting, onderwijs en economie er nog steeds zullen zijn. Wilders levert niet, gaat ie straks ook niet doen al mocht ie weer de grootste worden, hij kan alleen anderen de schuld geven. Hij doet het om te kunnen blijven zitten, het is pluche plakker geworden die nog maar 1 ding kan, blijven zitten en zeiken vanaf de zijlijn. Een kei in het benoemen misschien, maar een 0 in het echt oplossen.
Een heer met stijl
maandag 11 augustus 2025, 19:26 uur #39
4
astra14
We hebben helemaal NIKS wat hier kan regeren, het zijn allemaal flapdrollen! fotofoto
maandag 11 augustus 2025, 19:35 uur #40
0
flipsen
Argentinie-specialist!
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:07 schreef Europol het volgende:

[..]
Werkt, betaalt belastingen en premies, heeft zijn huis betaald, houdt zijn hand niet op. Hadden we dat soort gelukszoekers hier maar.

Maar nee, wij krijgen mannen uit Afrika, die in de brochure voor Nederland lazen dat je een gratis huis krijgt, gratis zorg, gratis geld, gratis telefoon en computer, gratis internet en dat alle blonde vrouwen graag een zwart kindje willen en als ze gillen en nee, nee, nee roepen dat hoe dan ook kan worden opgevat als ja, ja, ja, want de overheid doet toch niets om 'witte' mensen te beschermen.
Vermeegen zocht iets beters dan zijn moederland, de mensen waar jij het over hebt zochten/zoeken ook wat beters dan hun moderland. Ik zocht 20 jaar geleden ook iets beters dan mijn moederland.

En ik vraag me serieus af hoe goed Vermeegen intussen is ingeburgerd :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
maandag 11 augustus 2025, 19:35 uur #41
2
Farth-vader
Die kregen we toch al omdat de VVD weer aan het uitsluiten is.
maandag 11 augustus 2025, 19:36 uur #42
0
flipsen
Argentinie-specialist!
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 18:15 schreef woessie het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat hij daar recht op heeft vanwege zijn Nederlandse burgerschap en dat Spanje daar geen last van ondervindt. Sterker nog; kregen eritreers en Somaliërs dat ook maar vanuit hun landen. Dan zou ik zelf weer meer geld overhouden ipv dat ik het aan hen moet doneren foto Nederland geeft miljarden per jaar uit aan asielzoekers. Volgend jaar is bijna 4 miljard gebudgetteerd en dat is alleen maar het budget. We weten allemaal hoe dat gaat. Dat had naar de zorg kunnen gaan maar ja.

Reken voor de gein eens uit wat dat per werkende Nederlander jaarlijks kost foto
20 euro per maand. Wat is dat tegenwoordig? 4 biertjes?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
maandag 11 augustus 2025, 19:39 uur #43
0
Heer_van_Bartolhoven
Een Baron
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 19:35 schreef Farth-vader het volgende:
Die kregen we toch al omdat de VVD weer aan het uitsluiten is.
Refererend naar de woorden van Yesilgöz, sluit ze de PvdA net zo goed uit, het CDA mogelijk niet.
Een heer met stijl
maandag 11 augustus 2025, 19:45 uur #44
0
Sirblade
Als ik naar de laatste peilingen kijken en daar de laagst mogelijk waardes gebruik dan komen pvda, cda, vdd en d66 aan 76 zetels.

Met de hoogst mogelijke waarden komt PVV, JA21,FVD, SPG en BBB uit op 55 zetels. Idem dito over links; PVDA, SP, PVDD, CU, VOLT en NSC komt in het beste geval uit op 52 zetels. Zowel over links als over rechts is geen meerderheid te halen, dus de kans is extreem groot dat we een middenkabinet krijgen.
maandag 11 augustus 2025, 19:50 uur #45
0
Heer_van_Bartolhoven
Een Baron
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 19:45 schreef Sirblade het volgende:
Als ik naar de laatste peilingen kijken en daar de laagst mogelijk waardes gebruik dan komen pvda, cda, vdd en d66 aan 76 zetels.

Met de hoogst mogelijke waarden komt PVV, JA21,FVD, SPG en BBB uit op 55 zetels. Idem dito over links; PVDA, SP, PVDD, CU, VOLT en NSC komt in het beste geval uit op 52 zetels. Zowel over links als over rechts is geen meerderheid te halen, dus de kans is extreem groot dat we een middenkabinet krijgen.
Ja of gewoon een minderheidskabinet, ik zie daar eigenlijk niet zoveel nadelen aan, ze moeten op zoek gaan naar steun van een zo groot mogelijke volksvertegenwoordiging. Eigenlijk zie je dat nu al buiten de Tweede Kamer om, maar met betrekking tot de Eerste Kamer, waar de verhoudingen heel anders zijn en dat zal wel zo blijven nu denk ik.
Een heer met stijl
maandag 11 augustus 2025, 20:00 uur #46
0
wokkel667
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]


Refererend naar de woorden van Yesilgöz, sluit ze de PvdA net zo goed uit, het CDA mogelijk niet.
De woorden van Yesilgöz zijn niets waard is al zo vaak gebleken.
maandag 11 augustus 2025, 20:13 uur #47
1
Farth-vader
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]


Refererend naar de woorden van Yesilgöz, sluit ze de PvdA net zo goed uit, het CDA mogelijk niet.
Ze wil niet met Timmerfrans, maar ze moet dat wel doen, juist omdat ze de PVV uitsluit.
Ook al wil ze niet met de PVV, uitsluitend betekent gedwongen winkelnering met Timmerfrans dus geen goede onderhandelingspositie.
maandag 11 augustus 2025, 20:20 uur #48
1
Heer_van_Bartolhoven
Een Baron
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 20:00 schreef wokkel667 het volgende:

[..]

De woorden van Yesilgöz zijn niets waard is al zo vaak gebleken.
Klopt, ik benadruk dat alleen nogal graag.
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 20:13 schreef Farth-vader het volgende:

[..]


Ze wil niet met Timmerfrans, maar ze moet dat wel doen, juist omdat ze de PVV uitsluit.
Ook al wil ze niet met de PVV, uitsluitend betekent gedwongen winkelnering met Timmerfrans dus geen goede onderhandelingspositie.
Klopt ook, maar zeg het even tegen haar hè, zij doet die uitspraken tenslotte. Ik herhaal en benadruk de onzinnigheid ervan alleen. foto
Een heer met stijl
maandag 11 augustus 2025, 20:37 uur #49
5
Burnett
Mit Der Franz und Frau Piri op naar 23 miljoen inwoners in 2050 foto Welkom!
maandag 11 augustus 2025, 20:43 uur #50
2
Cruzinats
sigma boy
quote:
Op maandag 11 augustus 2025 @ 17:55 schreef matigeuser het volgende:
We krijgen als land gewoon wat we verdienen.

Blijkbaar willen we niet anders. Blijkbaar durven we niet anders. Want ja, die lompe vlegels met hun vreemde kapsels, daar stemmen we maar niet op. We gaan gewoon weer voor een 'fatsoenlijke' vent in een net pak met een fatsoenlijk kapsel. What could possibly go wrong?

Over 100 jaar is Nederland onherkenbaar en onherstelbaar beschadigd door de massa-immigratie. Het is dood en doodzonde. En dat allemaal voor financieel gewin. En het schaapvolk durft er maar niets tegen te doen. Want bang voor onfatsoen, onaardigheid en niet deugen.

Blijkbaar zijn we gewoon zo. Diep van binnen zijn de meeste Nederlanders gewoon lafaards die deugen belangrijker vinden dan de toekomst van hun land. Mensen die bepaalde verbanden en denkpatronen gewoon niet durven te aan te nemen. Het gaat gewoon niet hun brein in.

Waarschijnlijk door jarenlange indoctrinatie op school als kind, verbanden met de 2e wereld oorlog, slavernij-verleden, white guilt, etc.

Triest is het wel.
De helft van de stemgerechtigden is 50 jaar of ouder, een groot deel daarvan zijn boomers die iedere avond braaf afstemmen op de NPO lügenpresse om de dagelijkse dosis propaganda tot zich te nemen.

Maar dit keer gaan we het echt meemaken, het kartel dat al sinds mensenheugenis (cda/pvda/vvd/d66) de dienst uitmaakt in Nederland zal ditmaal eindelijk onze redding zijn. Vergeet populisten zoals de PVV, die zijn immers slecht en het is Geert zijn schuld dat zijn eigen coalitiepartners en de rechtstaat er alles aan heeft gedaan om hem tegen te werken, had hij maar met voorstellen moeten komen die wel door de D66 rechtstaat approved waren.
Reactiepagina:
1 2
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1927
review
007 First Light
special
Random Pics van de Dag #1926
special
Random Pics van de Dag #1925
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
review
Mina the Hollower
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.