Ook zo'n trek in een ijsje?
Na de ophef over Sydney Sweeney's optreden in de American Eagle Jeans commercials heeft liberaal Amerika nu ook de Baskin Robbins commercial van een tijdje geleden weer nieuw leven ingeblazen, want 'ijs is ongezond!' (en dus zal Sweeney wel weer een nazi zijn ofzo).
Maar ja, ik krijg toch echt zin in een ijsje...
En een itempje over de nieuwe ophef en wat tips voor Baskin Robbins over hoe ze nog meer kunnen verdienen aan Sweeney door haar ijs over zichzelf heen te laten druipen enzo.
Na de ophef over Sydney Sweeney's optreden in de American Eagle Jeans commercials heeft liberaal Amerika nu ook de Baskin Robbins commercial van een tijdje geleden weer nieuw leven ingeblazen, want 'ijs is ongezond!' (en dus zal Sweeney wel weer een nazi zijn ofzo).