Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 1217:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 014:51MotoGP-coureur Marquez pakt 100e Grand Prix-zege
  • 013:58Tsolov de beste in F2-hoofdrace Monaco, Van Hoepen 12e
  • 013:44Derde Moto2-zege op rij Gonzalez, Veijer onderuit en Van den Goorbergh in de punten
  • 013:42Quiles domineert Moto3-race Hongarije, zware crash in slotronde
  • 012:56Badoer pakt eerste F3-zege in Monaco, Yamakoshi is sprintzege kwijt
  • 2111:16Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 2810:59Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 6010:55Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 209:02VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 5403:00Random Pics van de Dag #1924
  • 206/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Colombia
  • 106/06León rijdt naar winst in gezapige F2-sprintrace Monaco
  • 006/06Yamakoshi domineert F3-sprintrace in Monaco en schenkt Van Amersfoort zege
  • 3206/06Maar 35 miljoen minder kijkers Eurovisie Songfestival ondanks boycot
  • 5606/06Nederland en Duitsland versnellen plan voor asiel-uitzetcentra
  • 3906/06Omroepen eisen hard ingrijpen tegen Ongehoord Nederland
  • 005/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Oezbekistan
  • 4805/06Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 4605/06AI-ontworpen vaccin traint afweer tegen alle coronavirussen
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 021:48Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 021:46Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 021:43Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 021:37Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 021:20Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
  • 021:10Spyro vliegt terug naar onze harten met een nieuwe game
  • 020:55VW start met bouw goedkope elektrische auto's in Spanje: zijn ze nog op tijd?
  • 020:48Atlus toont eerste teaser voor Persona 6
  • 120:32Persona 4 Revival komt begin volgend jaar
  • 920:29Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 120:19Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 619:59"Microsoft kondigt nieuwe Xbox aan"
  • 119:55Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
  • 019:50Neem een taxi in Crazy Taxi: World Tour
  • 119:45Minecraft gaat opnieuw de kerkers in
  • 019:40Halo: Campaign Evolved krijgt een nieuwe missie
  • 019:38Metro 2039 neemt je mee naar boven
  • 1219:21Van Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 118:37WK-hit: Koekoek
  • 1217:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 017:45Vollering slaat op slotdag toe en wint alsnog Giro
  • 7715:41Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 2115:21Australië strijdt tegen 250 miljoen konijnen: "we moeten ze afmaken"
  • 014:51MotoGP-coureur Marquez pakt 100e Grand Prix-zege
  • 1014:50Russische drone treft kernbrandstofopslag bij Tsjernobyl
  • 013:58Tsolov de beste in F2-hoofdrace Monaco, Van Hoepen 12e
  • 013:44Derde Moto2-zege op rij Gonzalez, Veijer onderuit en Van den Goorbergh in de punten
  • 013:42Quiles domineert Moto3-race Hongarije, zware crash in slotronde
  • 012:56Badoer pakt eerste F3-zege in Monaco, Yamakoshi is sprintzege kwijt
  • 311:29FOK's weerbericht met Stephan5: Veel neerslag, ook mooie momenten!
  • 2111:16Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 2810:59Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 6010:55Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 209:02VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 207:43Eerste grandslamtitel voor Andreeva na dominante finale tegen Chwalinska
  • 007:39Vollering pakt ritzege op Finestre, roze blijft bij Van der Breggen
  • 5403:00Random Pics van de Dag #1924
  • 206/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Colombia
  • 1306/06F1: Antonelli grijpt pole in Monaco, voor Verstappen
  • 206/06WK-Hit: Gorrie - Oranje Jacht
  • 2006/06D-Day herdacht: 82 jaar na geallieerde landing in Normandië
  • 206/06Beleef een groot robot avontuur met gen ATLAS
  • 206/06Studio MDHR werkt aan twee nieuwe Cuphead titels
  • 106/06León rijdt naar winst in gezapige F2-sprintrace Monaco
  • 006/06Yamakoshi domineert F3-sprintrace in Monaco en schenkt Van Amersfoort zege
  • 3206/06Maar 35 miljoen minder kijkers Eurovisie Songfestival ondanks boycot
  • 5606/06Nederland en Duitsland versnellen plan voor asiel-uitzetcentra
  • 3906/06Omroepen eisen hard ingrijpen tegen Ongehoord Nederland
  • 4206/06Nederlander gearresteerd in Kopenhagen voor dodelijke mishandeling in 2022
Actieve items
Actieve items


  • 2121:48Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 1221:47Van Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 1221:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 7721:46Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 621:41"Microsoft kondigt nieuwe Xbox aan"
  • 921:21Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 6021:04Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 9720:54Koranverbranders bij AZC Den Haag bekogeld met stenen en vuurwerk: zes arrestaties
  • 2820:53Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 120:50Minecraft gaat opnieuw de kerkers in
  • 120:50Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 120:36Persona 4 Revival komt begin volgend jaar
  • 2120:32Australië strijdt tegen 250 miljoen konijnen: "we moeten ze afmaken"
  • 120:27Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
  • 919:39Philips Evnia 27M2N5201P
  • 7219:37Negen jongens (11-16) schuldig aan meermalige groepsverkrachting 14-jarige
  • 1019:37Russische drone treft kernbrandstofopslag bij Tsjernobyl
  • 2019:37D-Day herdacht: 82 jaar na geallieerde landing in Normandië
  • 118:48WK-hit: Koekoek
  • 3218:47Maar 35 miljoen minder kijkers Eurovisie Songfestival ondanks boycot
  • 1318:44Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 3918:31Omroepen eisen hard ingrijpen tegen Ongehoord Nederland
  • 5416:06Random Pics van de Dag #1481
  • 1315:46In Heerhugowaard doodgestoken Brit (52) werd gezocht voor dubbele moord in Amsterdam
  • 215:14Beleef een groot robot avontuur met gen ATLAS
  • 6415:04Random Pics van de Dag #1923
  • 5614:32Nederland en Duitsland versnellen plan voor asiel-uitzetcentra
  • 314:14FOK's weerbericht met Stephan5: Veel neerslag, ook mooie momenten!
  • 4212:50Nederlander gearresteerd in Kopenhagen voor dodelijke mishandeling in 2022
  • 1311:36F1: Antonelli grijpt pole in Monaco, voor Verstappen
  • 10310:55Verkopen elektrische auto's in de lift, rij jij al elektrisch?
  • 209:12Eerste grandslamtitel voor Andreeva na dominante finale tegen Chwalinska
  • 2806:49Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 3306:49Burgemeester Loosdrecht biedt excuses aan voor slechte communicatie over asielnoodopvang
  • 4805:06Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 2302:23Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 5400:48Random Pics van de Dag #1924
  • 223:11Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Colombia
  • 222:45WK-Hit: Gorrie - Oranje Jacht
  • 606/06Guild Wars 3 in de maak
  • 406/06FOK's weerbericht met Stephan5: Weekendweer: Overdag prima
  • 706/06Tong's TV-recensie # 1
  • 3806/06Vijf doden door Russische aanvallen, Oekraïne treft Sint-Petersburg opnieuw
  • 2706/06Legerchef stelt dat Rusland in 2028 Baltische staten kan binnenvallen
  • 106/06León rijdt naar winst in gezapige F2-sprintrace Monaco
  • 3106/06Israël stationeerde geheime troepen in Azerbeidzjan na start oorlog met Iran
  • 506/06Beleef Amsterdam tijdens de renaissance met 1666 Amsterdam
  • 9106/06Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 5406/06Helmplicht fatbike en e-bike voor jongeren gaat september 2027 in
  • 6706/06Duits hotel weigert Israëlische gast: "Geen Joden toegestaan"
Forum
Forum


  • 25321:48[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 11121:46[Live] Formula 1 Monaco Grand Prix 2026 #9
  • 3521:46Is schoonheid objectief te bepalen?
  • 13721:46[INFLUENCERS #247] FUCKING.SCHONE.RAMEN.
  • 521:45Christian Eriksen opnieuw op het veld in elkaar gezakt
  • 4721:45[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 9821:45Oefenûh
  • 121:44Robin v Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 5521:42Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 18521:42Oekraïense leger heeft nazi-probleem, wordt gedoogd door de politiek
  • 1221:41Wat is jouw seksualiteit?
  • 621:41Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
  • 421:40[MLN Kopieertruc #152] Vernedertopic #2
  • 4621:40Arts Roozeeta (31) vluchtte uit Afghanistan, maar mag niet werken
  • 21021:39Roland Garros 2026 #3 ach Arnaldi
  • 19221:38Teltopic #1299 tel door en door en door....
  • 24221:38[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 26121:37Oorlog Iran #123 Iran Deal Groundhog Day
  • 12021:34Giro d'Italia women 2026 #2 5e Giro-overwinning voor Anna?
  • 14221:31Change Station bij de Pride
  • 10321:31De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 3421:28Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
  • 16621:27[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 6121:27NASCAR #67
  • 15221:25Tesla-schaamte voorbij: ze zijn niet aan te slepen
  • 1021:22Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 8021:21Heb ik een stoornis of ben ik een uitzondering?
  • 15421:19Covid19 the aftermath #16 to prik or not to prik
  • 3221:17Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #46
  • 1721:17Ondergronds mysterie in Helmond ontdekt
  • 10421:17Vrouw gaat met mij vreemd en we hebben nu al drie jaar een relatie.
  • 12221:15Vandaag 40 jaar geleden... #3
  • 2021:12Wat koken jullie vooruit voor de diepvries?
  • 5721:12Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulp
  • 23221:11Mijn brein kan dit niet aan.
  • 2221:10[Wielrennen #613] De Muur
  • 221:07[Vrijdag 12 juni 21:00] Canada - Bosnië en Herzegovina #1
  • 16821:06Gezocht: Oude videobanden met Nederlandse TV-beelden (Retro-televisie)
  • 27721:06De woningmarkt #95
  • 4520:572010: Vermissing van Herman Ploegstra
  • 620:57Patiënten kunnen binnenkort chip inslikken i.p.v. endoscopie ondergaan
  • 8720:54[Dagboek/blog] summer2birds escapades
  • 9920:51Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #15
  • 3220:50[TGS / Gamescom / SGF 2026 #24] Iedereen is bang voor GTA 6
  • 1320:50Pink Hushing
  • 25620:49Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
  • 29520:48[AMV] VS #1304 Thiel vlucht alvast naar Argentinië
  • 720:43[Donderdag 11 juni 21:00] Mexico - Zuid-Afrika #1
  • 9120:42Oorlog in Oekraïne #1294 - Vredesakkoord met concessies enige uitweg
  • 7320:41K3 #59 K3 loves you
  • 21220:39Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 1620:38Je begrafenis regelen
  • 16720:37[centraal] Definitieve selecties
  • 6420:36[Golf] Centraal #18: Moving day, meestal naar beneden
  • 5220:36Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
  • 7020:29Er worden teveel woningen voor gezinnen gebouwd
  • 020:29[Tennis] ATP/WTA Libema Open (Rosmalen)
  • 6620:22[CUL TV] Masterchef Australië 2026
  • 2820:20Weekmenu's #15
  • 29220:20Het RLS Social Media-topic #159 Wellicht nog met tamme Bruno
  • 1720:18Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #3
  • 23920:17[ShowChat #1258] Waar we gezellig over Show posten.
  • 15920:16Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 3720:12Zou je een vrouw reanimeren?
  • 12520:12[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 21720:09[Dagboek] Mijn struggles in het dagelijks leven
  • 17720:02[3x3 Basketbal] #1 EK
  • 26319:59Overleden Acteurs & Actrices Deel #14
  • 19319:54Alles gaat goed. Toch?
  • 4019:46[Voorspel] Nostradamus 2026
  • 1019:43Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #74
  • 5519:40Het Atletiektopic #72
  • 25319:20Het Nederlandse tennis #35 - Lamensgodin
  • 14119:20Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • 15219:19Irritaties op de weg #164 Binnen de lijntjes
  • 27019:18Politieke meme's en spotprenten #8
  • 3419:17Garage naaien je erbij
  • 2019:15Russia vs Ukraine #89 waar oekr al gewonnen is
  • 17019:09De Pfaffs #34 Iedere werkdag om 19:55 op RTL8
  • 23919:09Vrouwenwielrennen #13 Over 9 maanden kleine biggetjes?
  • 28319:06[NET5] Het blok 2026 #31 De laatste loodjes
  • 3219:02Versier jij je huis?
  • 19618:58Verander één letter: Expert #142 (9 letters)
  • 8318:50[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 218:45[Zaterdag 13 juni 21:00] Qatar - Zwitserland #1
  • 318:45[Zaterdag 13 juni 03:00] Verenigde Staten - Paraguay #1
  • 1818:36Supergirl (2026)
  • 21218:33Het ontslagen trainers topic #2
  • 518:31[Vrijdag 12 juni 04:00] Zuid-Korea - Tsjechië #1
  • 818:20Nationale boycot oranje prullaria
  • 28918:12Verander een letter expert (7lettereditie) #49
  • 9318:12[WK SC #1] Let's Go!
  • 15518:10Critérium du Dauphiné libéré #1 PAUL
  • 6518:06Zoekactie nr vermiste man(73)op Veluwe stilgelegd om aanwezige wolven
  • 9018:06Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie #2
  • 25217:58Panini WK 2026 plaatjes topic
  • 28917:48Hockey Pro League #5 Met lichtpuntjes
  • 24417:25Volleybal #5: Richting OKT en EK
  • 5917:23Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 9117:22FOK!STOK door Nederland #307 IJhorst (rubbereend)
  • Weblog
  • Algemeen

De Russische neo-nazi's

Rein (anoniem_17012024013905) 29-03-2022 09:36 print

Een al wat ouder filmpje (2 weken), maar alsnog interessant. We weten allemaal dat Oekraïne (minimaal) één bataljon aan neo-nazi's voor ze heeft vechten. Ook Rusland heeft er een aantal. De Lotuseaters neemt u mee:

huurlingen neo-nazi neonazi's poetin putin rusland video
Submitter: 
87
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Rein (anoniem_17012024013905)
thumbnail

Rein is sinds 2006 actief op FOK! en laat zich (onder andere) omschrijven als Apple-gebruiker, Dungeon Master en computernerd.

Meest gelezen
  • 8915309:02VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 7441403:00Random Pics van de Dag #1924
  • 153110:55Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 123815:41Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 96510:59Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 75711:16Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 70214:50Russische drone treft kernbrandstofopslag bij Tsjernobyl
  • 63915:21Australië strijdt tegen 250 miljoen konijnen: "we moeten ze afmaken"
  • 52417:46F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 38120:29Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 33419:21Van Persie ontslagen bij Feyenoord
  • 31319:59"Microsoft kondigt nieuwe Xbox aan"
  • 27507:43Eerste grandslamtitel voor Andreeva na dominante finale tegen Chwalinska
  • 25720:19Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 24718:37WK-hit: Koekoek
  • 24111:29FOK's weerbericht met Stephan5: Veel neerslag, ook mooie momenten!
  • 22020:55VW start met bouw goedkope elektrische auto's in Spanje: zijn ze nog op tijd?
  • 18707:39Vollering pakt ritzege op Finestre, roze blijft bij Van der Breggen
  • 17612:56Badoer pakt eerste F3-zege in Monaco, Yamakoshi is sprintzege kwijt
  • 16114:51MotoGP-coureur Marquez pakt 100e Grand Prix-zege
Font-grootte:

regelhoogte :

87 reacties

Reactiepagina:
1 2
dinsdag 29 maart 2022, 09:46 uur #1
4
Mr.Anderson83
There is no spoon.
:')

Staan zij ook als zodanig afgebeeld ergens?

foto

foto

foto

foto


Hebben zij wellicht ook nazi symbolen in gebruik?

foto

foto
https://en.wikipedia.org/wiki/Wolfsangel

foto
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Sun_(symbol)

Ben erg benieuwd...

[ Bericht gewijzigd door Mr.Anderson83 op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:52 ]
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 09:49 uur #2
4
LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
Dat zijn geen nazi's. Die bestaan niet meer.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
dinsdag 29 maart 2022, 09:50 uur #3
17
8erbaks
Een foto van Poetin is voldoende. De leider van de Russische Nazi's. Hij heeft in een paar dagen tijd weer duizenden doden(burgers) op z'n geweten.
dinsdag 29 maart 2022, 09:59 uur #4
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat zijn geen nazi's. Die bestaan niet meer.
Fair, titel aangepast
dinsdag 29 maart 2022, 10:00 uur #5
14
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:46 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
:')

Staan zij ook als zodanig afgebeeld ergens?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Hebben zij wellicht ook nazi symbolen in gebruik?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Wolfsangel

[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Sun_(symbol)

Ben erg benieuwd...
Wat probeer je te zeggen? Dat je het filmpje niet gezien hebt?
dinsdag 29 maart 2022, 10:03 uur #6
12
LanaMyst
Was toch al bekend dat aan beide kanten nazi's zitten, daarom is dat gelul over nazi's van Rusland ook zo hypocriet, gevalletje pot verwijt de ketel. 8)7

Als Rusland zich netjes zou gedragen (dwz zich houden aan internationale verdragen) , alleen een vredesmacht naar de Donbas had gestuurd die zich puur had gericht op het Azov bataljon en het beschermen van de burgers aldaar, hadden ze recht van spreken gehad, maar vooralsnog zit de grootste nazi in het Kremlin.
dinsdag 29 maart 2022, 10:08 uur #7
3
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:03 schreef LanaMyst het volgende:
Was toch al bekend dat aan beide kanten nazi's zitten, daarom is dat gelul over nazi's van Rusland ook zo hypocriet, gevalletje pot verwijt de ketel. 8)7
Ja het was algemeen bekend, maar een paar users waren van mening dat er niet over de Oekraïense neonazis gepraat mocht worden als de Russische niet genoemd werden.

Bij deze.
dinsdag 29 maart 2022, 10:14 uur #8
1
Mutsaers__78
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:46 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
:')

Staan zij ook als zodanig afgebeeld ergens?

Ben erg benieuwd...
Gevalletje 'maar hunnie doen het ook!!' :?
dinsdag 29 maart 2022, 10:16 uur #9
1
RetepV
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ja het was algemeen bekend, maar een paar users waren van mening dat er niet over de Oekraïense neonazis gepraat mocht worden als de Russische niet genoemd werden.
Alsof het het minder erg maakt dat er Oekraïense Nazi batallions zijn, als er ook Russische Nazi batallions zijn.

"Oekraïne heeft nazi's in dienst!"
"Lul niet, Rusland ook!"
"Ok, dan is het allemaal ok, laten we Oekraïne maar in de EU opnemen. Dat verdienen ze."
dinsdag 29 maart 2022, 10:24 uur #10
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:16 schreef RetepV het volgende:

[..]


Alsof het het minder erg maakt dat er Oekraïense Nazi batallions zijn, als er ook Russische Nazi batallions zijn.

"Oekraïne heeft nazi's in dienst!"
"Lul niet, Rusland ook!"
"Ok, dan is het allemaal ok, laten we Oekraïne maar in de EU opnemen. Dat verdienen ze."
Ik snap die users ook niet... Maar goed, hopelijk zijn ze wat blijer.
dinsdag 29 maart 2022, 10:39 uur #11
2
DarkAngel58
Meow?
Het zou veel grappig zijn ALS Oekraïense neo nazi en Russische neo nazi tegen elkaar vechten... :P
Ik vind het best als beide nazi's elkaar vernietigen ^O^
dinsdag 29 maart 2022, 11:01 uur #12
5
LanaMyst
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:16 schreef RetepV het volgende:

[..]


Alsof het het minder erg maakt dat er Oekraïense Nazi batallions zijn, als er ook Russische Nazi batallions zijn.

"Oekraïne heeft nazi's in dienst!"
"Lul niet, Rusland ook!"
"Ok, dan is het allemaal ok, laten we Oekraïne maar in de EU opnemen. Dat verdienen ze."
Nee, Oekraïne hoort daarom ook niet in de EU thuis.
Het zegt alleen dat Rusland daardoor geen recht van spreken heeft vwb nazi's

Rusland beweert Oekraïne te willen "denazificeren" , dan moeten ze eerst maar eens bij zichzelf beginnen willen ze enigszins geloofwaardig overkomen.

Wat mij betreft vallen alle nazi's ter plekke dood neer, ongeacht waar ze vandaan komen.

[ Bericht gewijzigd door LanaMyst op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:14 ]
dinsdag 29 maart 2022, 11:26 uur #14
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:00 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen? Dat je het filmpje niet gezien hebt?
Zeker wel. Al moet ik wel bekennen dat het verteren van propagandastukken zo op de vroege ochtend de nodige inspanning vereist... :')

Ik heb 1 foto gezien van welgeteld 1 nazi creep die maatjes zou zijn met Putin, mooie tatoeages op zijn borst dat dan weer wel! De intelligentie spat er van af! Ik heb wel mijn twijfels of de gozer op de foto links daadwerkelijk Dimitri Utkin is...

foto

Het staat je vrij om meer aan te leveren. Foto's van Wagner huurlingen bijvoorbeeld, doe je best! Ik sta open voor alle info en de bijbehorende discussie.

Misschien kan je foto's posten van de 'Russische nazi's' die hun eigen Kathedraal van Licht (https://nl.abcdef.wiki/wiki/Cathedral_of_light) houden zo als AZOV dat doet:

foto

foto

foto

foto

Vergeet ook niet de Oekrainse "Pravy Sektor" (Rechtse Sector). Aanhangers van Stepan Bandera, een nazi collaborateur. Verantwoordelijk voor o.a. een slachting van 100.000 Polen in Volhynia en Oost Galicia in 1943. Hun vlagen spreken boekdelen, zij gebruiken de vlag van de UPA, een partizanen groep die aan de zijde van het Derde Rijk vocht tegen de Sovjets. En hebben de uit de 2e Wereld Oorlog stammende "Slava Ukrainii" als slogan...

https://en.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera
https://en.wikipedia.org/(...)_and_Eastern_Galicia

foto

foto

Zo als je ziet zijn de nazi's niet enkel door AZOV in Oekraine vertegenwoordigd... Slecht en onvolledig propagandastuk dus. :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 11:35 uur #15
3
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:26 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]

Je blaat een hoop over Oekraïne, maar dit filmpje gaat over Rusland. Wellicht heb je de Kamala Harris uitleg nodig over het verschil tussen de 2?

Daarbij wordt er nergens beweerd dat dit een compleet stuk is, noch dat de Lotuseaters ook maar in de buurt van hoernalisten komen. Dat er neo-nazi's in Oekraïne vechten vóór de Oekkies, is al lang bekend en besproken. Dit filmpje is voor een paar users die maar bleven janken dat de Russische neo-nazi's onbesproken bleven.
dinsdag 29 maart 2022, 11:48 uur #16
2
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je blaat een hoop over Oekraïne, maar dit filmpje gaat over Rusland. Wellicht heb je de Kamala Harris uitleg nodig over het verschil tussen de 2?

Daarbij wordt er nergens beweerd dat dit een compleet stuk is, noch dat de Lotuseaters ook maar in de buurt van hoernalisten komen. Dat er neo-nazi's in Oekraïne vechten vóór de Oekkies, is al lang bekend en besproken. Dit filmpje is voor een paar users die maar bleven janken dat de Russische neo-nazi's onbesproken bleven.
Rustig. Doe even niet zo ongesteld man. :')

Waaruit blijkt dat er aan de Russische zijde nazi's meevechten dan? Concrete vraag. Uit dat filmpje wordt dat geenszins duidelijk. Ik wil graag duidelijk bewijs van Wagner/Arkan's tijgers/ander Russisch tuig --> Dus graag nazisymbolen, nazifeestjes, nazigroet op foto, film etc. etc.

Heb je die ook? :?
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 11:55 uur #17
2
dikkeder
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:07 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Dus bij een bericht over het Azov bataljon lopen de usual suspects hier te janken dat men het niet over Russische nazi's mag hebben, maar bij een bericht over Russische nazi's lopen ze zelf wel te janken over het Azov bataljon.

Wat typisch weer. Blijkbaar is het heel moeilijk om te erkennen dat er van die faalhazen aan beide kanten zitten. :')
Nee mijn nazi's zijn beter dan jouw nazi's. :'(

_O-
dinsdag 29 maart 2022, 11:57 uur #18
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:48 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat er aan de Russische zijde nazi's meevechten dan? Concrete vraag. Uit dat filmpje wordt dat geenszins duidelijk. Ik wil graag duidelijk bewijs van Wagner/Arkan's tijgers/ander Russisch tuig --> Dus graag nazisymbolen, nazifeestjes, nazigroet op foto, film etc. etc.

Heb je die ook? :?
Waar wordt dat beweerd? Hooguit geïmpliceerd
dinsdag 29 maart 2022, 12:00 uur #19
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Waar wordt dat beweerd?
Ehm hier?
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

blabla...

Dat er neo-nazi's in Oekraïne vechten vóór de Oekkies, is al lang bekend en besproken. Dit filmpje is voor een paar users die maar bleven janken dat de Russische neo-nazi's onbesproken bleven.
^O^
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 12:10 uur #20
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:00 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]


Ehm hier?

[..]

^O^
Nope. Dat gaat over users die maar bleven roepen "Ja, maar Rusland heeft ook neo nazi;s heur"... Niet over dat deze achterlijke mongolen mee zouden vechten, of niet.

[ Bericht gewijzigd door anoniem_17012024013905 op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:50 ]
dinsdag 29 maart 2022, 12:19 uur #21
1
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:26 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]

Zeker wel. Al moet ik wel bekennen dat het verteren van propagandastukken zo op de vroege ochtend de nodige inspanning vereist... :')

Ik heb 1 foto gezien van welgeteld 1 nazi creep die maatjes zou zijn met Putin, mooie tatoeages op zijn borst dat dan weer wel! De intelligentie spat er van af! Ik heb wel mijn twijfels of de gozer op de foto links daadwerkelijk Dimitri Utkin is...

[ afbeelding ]

Het staat je vrij om meer aan te leveren. Foto's van Wagner huurlingen bijvoorbeeld, doe je best! Ik sta open voor alle info en de bijbehorende discussie.

Misschien kan je foto's posten van de 'Russische nazi's' die hun eigen Kathedraal van Licht (https://nl.abcdef.wiki/wiki/Cathedral_of_light) houden zo als AZOV dat doet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vergeet ook niet de Oekrainse "Pravy Sektor" (Rechtse Sector). Aanhangers van Stepan Bandera, een nazi collaborateur. Verantwoordelijk voor o.a. een slachting van 100.000 Polen in Volhynia en Oost Galicia in 1943. Hun vlagen spreken boekdelen, zij gebruiken de vlag van de UPA, een partizanen groep die aan de zijde van het Derde Rijk vocht tegen de Sovjets. En hebben de uit de 2e Wereld Oorlog stammende "Slava Ukrainii" als slogan...

https://en.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera
https://en.wikipedia.org/(...)_and_Eastern_Galicia

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo als je ziet zijn de nazi's niet enkel door AZOV in Oekraine vertegenwoordigd... Slecht en onvolledig propagandastuk dus. :')
Heb je weer iets nieuws gevonden om je in vast te bijten? Klaar met Corona of gewoon ff op een lager pitje?

Ik zou het heel knap vinden als jij uit alle propaganda de waarheid weet te filteren. Ik vind dat persoonlijk verdomd lastig.

Nazis zijn fout, punt. Of ze nu uit Rusland of Oekraine komen.
Geen reden om een land binnen te vallen, tenzij Oekraine uit 44 miljoen nazis met world domination gevoelens bestaat.

rant
Het is wel typisch dat veel van hetzelfde soort volk dat "corona-sceptisch" was nu weer zoveel mogelijk tegen de mainstream in zwemt. En hoewel ze zelf zeggen kritisch te zijn (niks mis mee!) mis ik (nog steeds!) de objectiviteit. Zal nu wel komen omdat de alternatieve media ook deze kant op koerst. Snap ik, centenkwestie, je wilt je vast stroom bezoekers wel behouden. En wat werkt dan beter om de bestaande achterdocht te blijven voeden?
/rant
dinsdag 29 maart 2022, 12:20 uur #22
2
Moonlith
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:08 schreef RvLaak het volgende:
maar een paar users waren van mening
foto
dinsdag 29 maart 2022, 12:22 uur #23
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:20 schreef Moonlith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Elk excuus om Callum te posten is een terechte :P
dinsdag 29 maart 2022, 12:49 uur #24
1
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ja het was algemeen bekend, maar een paar users waren van mening dat er niet over de Oekraïense neonazis gepraat mocht worden als de Russische niet genoemd werden.

Bij deze.
Deze Russische propaganda zou helemaal niet genoemd moeten worden.
Het is een totaal onzinnig probleem om een oorlog met Oekraïne meet te beginnen.
Zelensky is nota bene Joods!
dinsdag 29 maart 2022, 12:51 uur #25
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Deze Russische propaganda zou helemaal niet genoemd moeten worden.
Het is een totaal onzinnig probleem om een oorlog met Oekraïne meet te beginnen.
Zelensky is nota bene Joods!
Er zit een enorm verschil tussen de propaganda vanuit Rusland en het neo-nazi Azov bataljon. Ik had het over het laatste, welke gewoon een feit is. Niet over wat Poetin allemaal loopt te fantaseren.
dinsdag 29 maart 2022, 12:53 uur #26
0
Encheiridion
Memento Mori
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat zijn geen nazi's. Die bestaan niet meer.
En racisme ook niet meer.
All is temporary, fame and the famous as well
- Marcus Aurelius
dinsdag 29 maart 2022, 12:54 uur #27
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Er zit een enorm verschil tussen de propaganda vanuit Rusland en het neo-nazi Azov bataljon. Ik had het over het laatste, welke gewoon een feit is. Niet over wat Poetin allemaal loopt te fantaseren.
Het gaat erom of daar deze oorlog met Oekraïne voor te rechtvaardigen is. En dat is natuurlijk niet zo. Het is een belachelijke vraag. Dat komt omdat het uit de Russische propaganda koker komt.
Jammer dat Fok dat maar blijft overnemen

[ Bericht gewijzigd door harry64 op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:10 ]
dinsdag 29 maart 2022, 12:56 uur #28
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:54 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Het gaat erom of daar deze oorlog met Oekraïne voor te rechtvaardigen is. En dat is natuurlijk niet zo. Het is een belachelijke vraag. Dat komt omdat het uit de Russische propaganda koker komt.
Jammer dat Fok dat maar blijft overnemen
Nee, daar gaat dit bericht in de verste verte niet om. Ik zou zeggen, doe je ideologische bril af & probeer het nog een keer
dinsdag 29 maart 2022, 13:37 uur #29
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nope. Dat gaat over users die maar bleven roepen "Ja, maar Rusland heeft ook neo nazi;s heur"... Niet over dat deze achterlijke mongolen mee zouden vechten, of niet.
Nee?

quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]
...

Dat er neo-nazi's in Oekraïne vechten vóór de Oekkies, is al lang bekend en besproken. Dit filmpje is voor een paar users die maar bleven janken dat de Russische neo-nazi's onbesproken bleven.
Waarschijnlijk is dit gewoon een probleem met begrijpend lezen dan. Je mag mij dan even helder uitleggen in welke context de Russische neonazi's onbesproken bleven. Dat ze überhaupt bestaan?

Wat is je punt? Graag een verduidelijking... :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 13:56 uur #30
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:19 schreef snivoos het volgende:

[..]


Heb je weer iets nieuws gevonden om je in vast te bijten? Klaar met Corona of gewoon ff op een lager pitje?

Ik zou het heel knap vinden als jij uit alle propaganda de waarheid weet te filteren. Ik vind dat persoonlijk verdomd lastig.

Nazis zijn fout, punt. Of ze nu uit Rusland of Oekraine komen.
Geen reden om een land binnen te vallen, tenzij Oekraine uit 44 miljoen nazis met world domination gevoelens bestaat.

rant
Het is wel typisch dat veel van hetzelfde soort volk dat "corona-sceptisch" was nu weer zoveel mogelijk tegen de mainstream in zwemt. En hoewel ze zelf zeggen kritisch te zijn (niks mis mee!) mis ik (nog steeds!) de objectiviteit. Zal nu wel komen omdat de alternatieve media ook deze kant op koerst. Snap ik, centenkwestie, je wilt je vast stroom bezoekers wel behouden. En wat werkt dan beter om de bestaande achterdocht te blijven voeden?
/rant
:D Nee het is al jaren mijn favo topic hier op FOK! Grote boze Rusland vs de Good Guy's... Is dat je niet eerder opgevallen? Wie weet werk ik wel voor de FSB? :')

Kijk dat er propaganda wordt gevoerd door beide kampen is evident. Ik vind het dan wel erg jammer en een bijzondere inbreuk op mijn vrijheid heden ten dage, dat ik niet eens de door mijzelf gekozen propaganda bronnen (zo als Russia Today) kan raadplegen wegens bemoeienis van moedertje staat, de EU en alle plaatselijke lakeien die daaraan meewerken. Het is een schande! Het liefst bekijk ik beide invalshoeken en met een beetje handigheid rollen er bepaalde conclusies uit. Erg vervelend dat ik tegenwoordig in dit proces geremd/ontmoedigd/belemmerd word...

;) Gelukkig ben ik erg handig met een VPN en of proxy. Maar wat vind jij hier nu eigenlijk van?

Ik ben blij dat we in ieder geval eens zijn over het nazi vraagstuk. Dit mogen wij inderdaad niet tolereren in welke vorm dan ook! Waar dan ook ter wereld!

Verder ben ik van mening dat jij je mag gaan verdiepen in de geopolitieke belangen van zowel het Westen als Rusland in Oekraine. Daarna wil ik best wel met je in discussie over het één en ander. Voor zover ik nu kan beoordelen ga je mee in het simplistische NOS narratief en heeft discussie op dit vlak op dit moment geen enkele toegevoegde waarde...

Je ad hominem getier is niet meer dan dat, getier...
En doet enkel afbreuk aan een fatsoenlijke discussie. :*
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 14:28 uur #31
0
Kortak
Vincit Omnia Veritas
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:53 schreef Encheiridion het volgende:

[..]


En racisme ook niet meer.
Neonazisme is nationaalsocialisme van na de Tweede Wereldoorlog. Het is een voortzetting van de nationaalsocialistische ideologie die ervan uitgaat dat het Indo-Europese ras of in meer extreme zin, het blanke ras van mensen, het Arische ras, superieur is aan alle andere rassen. Ook gaat de ideologie ervan uit dat het jodendom uit is op wereldheerschappij en de uiteindelijke vernietiging van het blanke ras; daarom worden de Joden als de grootste vijand gezien door (neo)nazi's. Daarbij wordt geweld vaak verheerlijkt en worden traditionele familiewaarden voorgestaan.

Nazi's bestaan inderdaad niet meer. Het zijn allemaal neonazi's.

Je kan ook geen romein meer zijn. Die tijd is voorbij. Nazi hetzelfde
Stephan! https://m.youtube.com/shorts/VAY3yR1zceo
dinsdag 29 maart 2022, 14:35 uur #32
1
LanaMyst
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:19 schreef snivoos het volgende:


rant
Het is wel typisch dat veel van hetzelfde soort volk dat "corona-sceptisch" was nu weer zoveel mogelijk tegen de mainstream in zwemt. En hoewel ze zelf zeggen kritisch te zijn (niks mis mee!) mis ik (nog steeds!) de objectiviteit. Zal nu wel komen omdat de alternatieve media ook deze kant op koerst. Snap ik, centenkwestie, je wilt je vast stroom bezoekers wel behouden. En wat werkt dan beter om de bestaande achterdocht te blijven voeden?
/rant
Ja dat valt mij ook op inderdaad, ik was ook altijd corona sceptisch geweest (nog steeds).
Maar ben itt de meeste corona sceptici toch echt anti Putin.

In ieder land zijn wel neo nazistische groeperingen, mag Putin die dan ook maar binnenvallen. :?
En ook al heeft het westen net zo goed last van corruptie en vriendjespolitiek (welk land niet?)
Dan nog staan de westerse normen en waarden mijlenver boven die van een land wat door een tiran als Putin bestuurd wordt.

Als je hier iets onwelgevalligs durft te zeggen wordt je in het ergste geval "gecancelled" In Rusland mag je naar de Goelag of erger. Ik weet wel wat mijn voorkeur zou hebben iig.
dinsdag 29 maart 2022, 15:53 uur #33
0
insan3
101% crazy
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:00 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen? Dat je het filmpje niet gezien hebt?
Russische trol. Zelfde soort foto's kun je ook wel vinden met NVU leden enz.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:46 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
:')

Staan zij ook als zodanig afgebeeld ergens?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Hebben zij wellicht ook nazi symbolen in gebruik?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Wolfsangel

[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Sun_(symbol)

Ben erg benieuwd...
Hoeveel roebels voor dit account?
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
dinsdag 29 maart 2022, 16:32 uur #34
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:53 schreef insan3 het volgende:

[..]

Russische trol. Zelfde soort foto's kun je ook wel vinden met NVU leden enz.
[..]

Hoeveel roebels voor dit account?
Russisch? Ga je schamen! Mijn roots liggen ten westen van Rusland en ten oosten van Duitsland. Waar ben ik geboren? :')

Laat ik het zo stellen dat ik vanuit geschiedkundig perspectief een tyfus hekel heb aan alles wat Russisch is of uit Rusland komt. Mede omdat mijn land door het Keizerlijk Russisch Imperium is opgedeeld en meer dan 120 jaar niet bestaan heeft op de kaart van Europa. En na de 2e Wereld Oorlog 45 jaar onder het Sovjet juk heeft geleden.

Echter. In dit geval. Zitten WIJ aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Helaas.

En geen roebels a.u.b., daar kan je straks enkel je reet mee vegen. Doe maar een grote fles Belvedere vodka! ;)
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 16:35 uur #35
0
cynicus
Huh, nog geen reactie met iets totaal tegenovergestelds door @BasOne?
dinsdag 29 maart 2022, 17:00 uur #36
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:35 schreef LanaMyst het volgende:

[..]


Ja dat valt mij ook op inderdaad, ik was ook altijd corona sceptisch geweest (nog steeds).
Maar ben itt de meeste corona sceptici toch echt anti Putin.

In ieder land zijn wel neo nazistische groeperingen, mag Putin die dan ook maar binnenvallen. :?
En ook al heeft het westen net zo goed last van corruptie en vriendjespolitiek (welk land niet?)
Dan nog staan de westerse normen en waarden mijlenver boven die van een land wat door een tiran als Putin bestuurd wordt.
Dat kan kloppen. Maar niet in elk land zitten neo-nazistische groeperingen die systematisch een deel van de bevolking uitmoorden, die dagelijks woonwijken onder schot nemen met artillerie, die in dorpen vanuit rijdende voertuigen lukraak huizen beschieten en de bewoners terroriseren etc.etc.

Laat dit dan ook nog héél toevallig etnische Russen zijn in de regio's Donetsk en Lugansk. Volgens mij is Putin dan best geduldig geweest 8 jaar lang is het niet?

Daarnaast. Oekraïne had voor begin maart een offensief gepland volgens verschillende Russische bronnen. Putin was ze voor. Niet meer. Niet minder. Checkmate!
quote:
Als je hier iets onwelgevalligs durft te zeggen wordt je in het ergste geval "gecancelled" In Rusland mag je naar de Goelag of erger. Ik weet wel wat mijn voorkeur zou hebben iig.
Dan ben je erg naïef. In Nederland krijg je twee jaar dwangverpleging (TBS) opgelegd na je onwelgevallige mening te etaleren. Je bent zeker Erwin Lensink vergeten?

Gooit een waxinelichtjehouder tegen de gouden koets om aandacht te vragen voor vragen waar diverse historici mee lopen. Er zijn zelfs boeken over geschreven. Het betreft de Oranjes. Willem III leed aan syphilis en tegen de tijd dat koningin Wilhelmina verwekt zou zijn was de ziekte zo vergevorderd dat hij onvruchtbaar zou zijn. Ergo. Wilhelmina kan niet door hem zijn verwekt. Ergo. De Oranjes zitten onrechtmatig op de troon.

Na opgepakt te zijn gaf hij dit op als reden voor het gooien van de waxinelichtjehouder. Hierdoor werd hij volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard en twee jaar lang, tegen zijn wil in, 'behandeld' in o.a. Pieter Baan Centrum en de PI in Vught.

Als dat geen tirannieke maatregelen zijn, voor het hebben van een mening, dan weet ik niet wat jou definitie daarvan is? :')

[ Bericht gewijzigd door Mr.Anderson83 op dinsdag 29 maart 2022 @ 19:38 ]
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 17:01 uur #37
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:35 schreef cynicus het volgende:
Huh, nog geen reactie met iets totaal tegenovergestelds door @BasOne?
Waarschijnlijk ligt hij te creperen na een zoveelste booster prik! :X:')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 17:23 uur #38
0
Scorpiuz
En wat is Poetin dan? Heeft 250.000 Tsjetsjenen vermoord. Dus een beetje in de Hitler Categorie?
dinsdag 29 maart 2022, 18:15 uur #39
1
insan3
101% crazy
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:32 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]

Russisch? Ga je schamen! Mijn roots liggen ten westen van Rusland en ten oosten van Duitsland. Waar ben ik geboren? :')

Laat ik het zo stellen dat ik vanuit geschiedkundig perspectief een tyfus hekel heb aan alles wat Russisch is of uit Rusland komt. Mede omdat mijn land door het Keizerlijk Russisch Imperium is opgedeeld en meer dan 120 jaar niet bestaan heeft op de kaart van Europa. En na de 2e Wereld Oorlog 45 jaar onder het Sovjet juk heeft geleden.

Echter. In dit geval. Zitten WIJ aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Helaas.

En geen roebels a.u.b., daar kan je straks enkel je reet mee vegen. Doe maar een grote fles Belvedere vodka! ;)
Gezien je reacties zit je anders vuistdiep in de Russische propaganda....
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
dinsdag 29 maart 2022, 19:35 uur #40
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 18:15 schreef insan3 het volgende:

[..]


Gezien je reacties zit je anders vuistdiep in de Russische propaganda....
Gezien jouw reacties zit jij vuistdiep in de NOS propaganda...
Pot verwijt de ketel! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
dinsdag 29 maart 2022, 20:27 uur #41
0
deorder
Order everywhere but nowhere
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat zijn geen nazi's. Die bestaan niet meer.
In de jaren 1940 vochten ze juist tegen de Nazi's. OUN, opgericht in 1929, had zich afgesplitst.

OUN-M, de mildere partij die tegen de Sovjet-Unie vocht, steunde de nazi's en de 1e Galacische Oekraïense SS-divisie die mede door Himmler was opgericht. Hiervan is niets overgebleven.

OUN-B, de meer extermistische kant die niet alleen tegen de Sovjet-Unie vocht maar ook tegen de nazi's en vooral verantwoordelijk waren voor de massamoorden op Polen in Volhynia en Oost-Galicië is wat uiteindelijk deels de Right Sector (CUN met link naar OUN-B via oprichter, Trident met een directe link naar de OUN, UNSO, SNA), Azov enz. heeft gevormd.
Chaos -> Nature -> Order -> Human -> Law -> Deorder
dinsdag 29 maart 2022, 22:59 uur #42
0
Youaintseennothingyet
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:19 schreef snivoos het volgende:

[..]


Heb je weer iets nieuws gevonden om je in vast te bijten? Klaar met Corona of gewoon ff op een lager pitje?

Ik zou het heel knap vinden als jij uit alle propaganda de waarheid weet te filteren. Ik vind dat persoonlijk verdomd lastig.

Nazis zijn fout, punt. Of ze nu uit Rusland of Oekraine komen.
Geen reden om een land binnen te vallen, tenzij Oekraine uit 44 miljoen nazis met world domination gevoelens bestaat.

rant
Het is wel typisch dat veel van hetzelfde soort volk dat "corona-sceptisch" was nu weer zoveel mogelijk tegen de mainstream in zwemt. En hoewel ze zelf zeggen kritisch te zijn (niks mis mee!) mis ik (nog steeds!) de objectiviteit. Zal nu wel komen omdat de alternatieve media ook deze kant op koerst. Snap ik, centenkwestie, je wilt je vast stroom bezoekers wel behouden. En wat werkt dan beter om de bestaande achterdocht te blijven voeden?
/rant
"The enemy of my enemy is my friend"

Deze mensen zien de msm (en westerse overheden) als vijand dus bagatelliseren ze het gedrag van de Russen.

Hetzelfde gebeurt bij de mensen die de Russen als vijand zien, deze knijpen een oogje dicht wat betreft de neonazi's in Oekraine en de vreselijke wandaden deze honden op hun kerfstok hebben.

Maar dit is mogelijk een te simpele conclusie.. ;)
woensdag 30 maart 2022, 00:15 uur #43
0
oheng
Omg ze hebben een ECHTE russische nazi gevangen genomen vandaag!!!!111

https://www.reddit.com/r/(...)_in_kharkiv_now_the/

:')
woensdag 30 maart 2022, 08:13 uur #44
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 20:27 schreef deorder het volgende:

[..]


In de jaren 1940 vochten ze juist tegen de Nazi's. OUN, opgericht in 1929, had zich afgesplitst.

OUN-M, de mildere partij die tegen de Sovjet-Unie vocht, steunde de nazi's en de 1e Galacische Oekraïense SS-divisie die mede door Himmler was opgericht. Hiervan is niets overgebleven.

OUN-B, de meer extermistische kant die niet alleen tegen de Sovjet-Unie vocht maar ook tegen de nazi's en vooral verantwoordelijk waren voor de massamoorden op Polen in Volhynia en Oost-Galicië is wat uiteindelijk deels de Right Sector (CUN met link naar OUN-B via oprichter, Trident met een directe link naar de OUN, UNSO, SNA), Azov enz. heeft gevormd.
Zowel de OUN en later de OUN-B waren collaborateurs met het Derde Rijk. Vanaf 1940 werd Stepan Bandera door de Abwehr erkend als agent onder de codenaam Consul II. De OUN (en later de OUN-B, waarvan hij de leider was) werd gebruikt om sabotageoperaties uit te voeren na de Duitse aanval op de Sovjet-Unie. De Abwehr financierde de activiteiten van de OUN al sinds het begin van de jaren 20 en de OUN had een opstand uitgelokt tijdens de Duitse aanval op Polen in 1939. Het hoofd van de Berlijnse Abwehr, Erwin Stolze, beschuldigde Bandera er in zijn getuigenis tijdens de Processen van Neurenberg van dat hij zich geld probeerde toe te eigenen dat was overgemaakt na de uitbreiding van ondergrondse activiteiten in 1934 en probeerde ze te deponeren bij een Zwitserse bank...

Verplichte lectuur:

Alexander Statiev: The Soviet Counterinsurgency in the Western Borderlands. Cambridge Universsity Press, 2013. ISBN 978-1-107-61647-9.

Douglas Tottle: Fraud, Famine, and Fascism: The Ukrainian Genocide Myth from Hitler to Harvard. Toronto: Progress Books, 1987. ISBN 0-919396-51-8.


Dan wordt alles duidelijk en ga je geen onzin posten! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
woensdag 30 maart 2022, 10:45 uur #45
0
BamBam7
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:56 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]

:D Nee het is al jaren mijn favo topic hier op FOK! Grote boze Rusland vs de Good Guy's... Is dat je niet eerder opgevallen? Wie weet werk ik wel voor de FSB? :')

Kijk dat er propaganda wordt gevoerd door beide kampen is evident. Ik vind het dan wel erg jammer en een bijzondere inbreuk op mijn vrijheid heden ten dage, dat ik niet eens de door mijzelf gekozen propaganda bronnen (zo als Russia Today) kan raadplegen wegens bemoeienis van moedertje staat, de EU en alle plaatselijke lakeien die daaraan meewerken. Het is een schande! Het liefst bekijk ik beide invalshoeken en met een beetje handigheid rollen er bepaalde conclusies uit. Erg vervelend dat ik tegenwoordig in dit proces geremd/ontmoedigd/belemmerd word...

;) Gelukkig ben ik erg handig met een VPN en of proxy. Maar wat vind jij hier nu eigenlijk van?

Ik ben blij dat we in ieder geval eens zijn over het nazi vraagstuk. Dit mogen wij inderdaad niet tolereren in welke vorm dan ook! Waar dan ook ter wereld!

Verder ben ik van mening dat jij je mag gaan verdiepen in de geopolitieke belangen van zowel het Westen als Rusland in Oekraine. Daarna wil ik best wel met je in discussie over het één en ander. Voor zover ik nu kan beoordelen ga je mee in het simplistische NOS narratief en heeft discussie op dit vlak op dit moment geen enkele toegevoegde waarde...

Je ad hominem getier is niet meer dan dat, getier...
En doet enkel afbreuk aan een fatsoenlijke discussie. :*
Word jij niet heel erg moe van jezelf? Ik namelijk wel als ik je rants lees. Veel te fanatiek, eng bijna.
woensdag 30 maart 2022, 11:40 uur #46
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 @ 10:45 schreef BamBam7 het volgende:

[..]

Word jij niet heel erg moe van jezelf? Ik namelijk wel als ik je rants lees. Veel te fanatiek, eng bijna.
Argumentum ad hominem. Sterk betoog! :')

Wacht, ik doe met je mee: Nee ik word niet moe van mijzelf. Wellicht ben ik fanatiek. Maar jullie zijn allemaal een verdunt slap aftreksel van wat een man moet zijn. Verwijfde soyboy's! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
woensdag 30 maart 2022, 11:54 uur #47
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 @ 10:45 schreef BamBam7 het volgende:

[..]

Word jij niet heel erg moe van jezelf? Ik namelijk wel als ik je rants lees. Veel te fanatiek, eng bijna.
Daarnaast, 'rant' is geen Nederlands woord, kijk hier maar even, dit is wat je zoekt:
https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/tirade

Mag ik vragen? Waarom doen mensen dat? Interessant proberen te lijken door Nederlandse woorden te vervangen met Engelse woorden? Is het wellicht een kwestie van gebrek aan intellect? Geen boeken meer lezen, dus beperkte woordenschat? Is het een leeftijdskwestie? Leg mij dat eens uit?

Ben erg benieuwd. Ik kom namelijk dagelijks zwakbegaafden tegen die het steeds hebben over
"die guy" :') en tot zover heeft geen één mij uitleg kunnen geven over het fenomeen.
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
woensdag 30 maart 2022, 12:49 uur #49
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 @ 12:33 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Aldus meneertje 'soyboy'. :')
Nou daar heb op lang moeten wachten. Nieuw record!
Durfde je eerder niet? Lag je in de bosjes? Verdekt opgesteld?

Proficiat! :')

[ Bericht gewijzigd door Mr.Anderson83 op woensdag 30 maart 2022 @ 12:55 ]
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
Reactiepagina:
1 2
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1924
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
review
Philips Evnia 27M2N5201P
special
Random Pics van de Dag #1923
special
Random Pics van de Dag #1922
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.