Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 708:21CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 308:14Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 1107:54Random Pics van de Dag #1933
  • 1207:33BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 1407:05Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 3902:10Random Pics van de Dag #1932
  • 1415:10Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 5514:25Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 3214:12Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 1014:04Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 1613:58Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 3612:54Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 6617/06Wakker Plantje introduceert nieuwe term: ‘vegadrammen’
  • 3617/06Gemiddelde WOZ-waarde ruim 10 procent hoger
  • 1717/06Jeremy Clarkson onthult agressieve kanker in nieuw seizoen
  • 8717/06Vleesdrammers van Wakker Dier introduceren term 'vleesdrammen'
  • 4117/06Random Pics van de Dag #1931
  • 7716/06Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 2316/06Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 1216/06Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 4216/06EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 109:26Soepelere regels voor nieuwe gentechnieken landbouw, ook geen etiketvermelding meer
  • 708:21CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 308:14Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 1107:54Random Pics van de Dag #1933
  • 1207:33BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 1407:05Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 006:15[WK] Colombia te sterk voor strijdend Oezbekistan
  • 005:56[WK] Invaller Yirenkyi kroont zich tot held van Ghana
  • 105:30[WK] Engeland wint doelpuntrijke topper van Kroatië bij WK-start
  • 004:30[WK] Congo verrast op WK en houdt Portugal knap op gelijkspel
  • 3902:10Random Pics van de Dag #1932
  • 101:00Avonturen
  • 320:08Pogacar zet Ronde van Zwitserland al op dag één naar zijn hand
  • 1219:45Rockstar geeft GTA V-spelers eindelijk gratis upgrade, slechts vier jaar te laat
  • 7416:07Europarlement keurt nieuwe terugkeerwet goed, illegalen desnoods onder dwang terug
  • 3416:01Landelijke groennorm moet hittestress in steden voorkomen
  • 1815:52Vredesakkoord VS en Iran - 14 punten plan: einde aan oorlog en sancties
  • 5315:25Moet Oekraïne versneld toetreden tot de Europese Unie?
  • 1415:10Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 5514:25Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 3214:12Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 1014:04Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 1613:58Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 3612:54Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 410:08FOK's weerbericht met Stephan5: Valt toch wel tegen mijn insziens.
  • 6617/06Wakker Plantje introduceert nieuwe term: ‘vegadrammen’
  • 3617/06Gemiddelde WOZ-waarde ruim 10 procent hoger
  • 1717/06Jeremy Clarkson onthult agressieve kanker in nieuw seizoen
  • 8717/06Vleesdrammers van Wakker Dier introduceren term 'vleesdrammen'
  • 617/06[WK] Messi schittert bij probleemloze WK-start van Argentinië
  • 217/06[WK] Noorwegen opent WK met ruime zege dankzij uitblinkende Haaland
  • 4117/06Random Pics van de Dag #1931
  • 6217/06FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 416/06Met tong80, op en over het WK-2026 # 4
  • 316/06[WK] Frankrijk begint met zege op Senegal
  • 1816/06'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 816/06Vrouw veroordeeld tot 4,5 jaar cel wegens moedermoord met insuline
  • 2016/06Trump: 'Syrië moet de strijd van Israël tegen Hezbollah overnemen'
  • 2016/06Russisch oorlogsschip vuurt waarschuwingsschoten richting Brits jacht
  • 1016/06FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker
  • 1916/06Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 7716/06Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 2316/06Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 7316/06VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 1216/06Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 4216/06EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 1316/06Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 3116/06Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 316/06[WK] Vermakelijk duel tussen Nieuw-Zeeland en Iran kent geen winnaar
  • 016/06[WK] Saudi-Arabië houdt Uruguay op remise in groep H
Actieve items
Actieve items


  • 3209:34Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 109:32Soepelere regels voor nieuwe gentechnieken landbouw, ook geen etiketvermelding meer
  • 1109:29Random Pics van de Dag #1933
  • 309:27Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 5309:21Moet Oekraïne versneld toetreden tot de Europese Unie?
  • 109:20Avonturen
  • 7409:20Europarlement keurt nieuwe terugkeerwet goed, illegalen desnoods onder dwang terug
  • 709:20CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 8709:19Vleesdrammers van Wakker Dier introduceren term 'vleesdrammen'
  • 1209:13BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 1709:12Jeremy Clarkson onthult agressieve kanker in nieuw seizoen
  • 3609:11Gemiddelde WOZ-waarde ruim 10 procent hoger
  • 1409:10Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 6209:04FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 6609:00Wakker Plantje introduceert nieuwe term: ‘vegadrammen’
  • 7308:59VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 1208:52Rockstar geeft GTA V-spelers eindelijk gratis upgrade, slechts vier jaar te laat
  • 5508:42Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 108:32[WK] Engeland wint doelpuntrijke topper van Kroatië bij WK-start
  • 3608:20Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 12507:49VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 3407:48Landelijke groennorm moet hittestress in steden voorkomen
  • 4207:16Borssele blijft jaren afhankelijk van Russisch uranium, kabinet doet niets
  • 1406:35Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 1803:24Vredesakkoord VS en Iran - 14 punten plan: einde aan oorlog en sancties
  • 1001:06Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 300:08Pogacar zet Ronde van Zwitserland al op dag één naar zijn hand
  • 6323:32'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 7222:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 2022:34Russisch oorlogsschip vuurt waarschuwingsschoten richting Brits jacht
  • 1621:55Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 2321:11Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 1820:57'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 3918:24Random Pics van de Dag #1932
  • 1917:58Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 4117:04Random Pics van de Dag #1931
  • 1217:02Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 18817:00Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 3016:42VrijMiBabes #222 (not very sfw!)
  • 11916:37Israël bombardeert Beiroet, Iran dreigt VS-deal te laten klappen
  • 5315:32Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 215:26[WK] Noorwegen opent WK met ruime zege dankzij uitblinkende Haaland
  • 9015:08Random Pics van de Dag #1799
  • 5614:55FIFA onderzoekt 'white power'-gebaar van VAR op WK 2026
  • 1314:47VrijMiBabes #289 (not very sfw!)
  • 3114:21Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 2313:04Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 612:28[WK] Messi schittert bij probleemloze WK-start van Argentinië
  • 7712:25Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 412:16FOK's weerbericht met Stephan5: Valt toch wel tegen mijn insziens.
Forum
Forum


  • 26509:35[INFLUENCERS #254] :blossom::dog:
  • 9209:34Oorlog in Oekraïne #1298 - Smert voroham!
  • 13209:34Versteende buurten worden steeds heter, bijna miljoen Nederl
  • 25009:34[AMV] VS #1306 Inflation is inflating
  • 6309:33Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • 1109:32Sluimerende twijfels over aangekochte occasion
  • 22809:32Oorlog Iran #127
  • 3309:32China gaat Europa economisch vermoorden
  • 1409:32Europarlement stemt voor terugkeerwet met uitzetcentra buiten Europa
  • 21809:32[NET5] Het blok 2026 #32 Blokkendozen
  • 29609:31Overleden Acteurs & Actrices Deel #14
  • 16009:30Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • 12109:27Protest tegen mogelijk azc in Didam (met Wilders)
  • 9709:27[Net5]Nieuw realityprogramma: Anti survival show met kaviaar, kreeft
  • 11509:27Victim Blaming
  • 1009:26Mag jij van je partner zomaar andere mannen/vrouwen toevoegen
  • 7309:25Hurricane & Cyclone Season 2026
  • 13909:24[SBS6] De Bondgenoten #291 tentje in de tuin
  • 3509:21Bossche 'vaders' veroordeeld voor misbruik
  • 1609:20[SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s
  • 1809:20Thijs Römer veroordeeld #10 Nieuwe show
  • 5109:19[Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #1
  • 5709:19Hollandse Nieuwe haring 2026
  • 5209:16Het grote goedemorgen topic #2
  • 4709:13Zaken waar je je echt dood aan ergert #16 - cup a soup
  • 16409:09Overlastgevende migranten in Zweden op schopstoel
  • 1609:06Heel Rijen vreest voor vermiste Kees na grote woningbrand
  • 209:04[Donderdag 18 juni 18:00] Tsjechië - Zuid-Afrika #1
  • 309:03[Donderdag 18 juni 21:00] Zwitserland - Bosnië en Herzegovina #1
  • 4609:03Verkrachting
  • 11709:00[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 25
  • 20408:55[AKQ] #3382 Openen valt niet mee!
  • 808:55Vanaf welke temperatuur ontploft een blikje bier in de vriezer
  • 20308:48De Bondgenoten Spoiler Topic
  • 28708:48[Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #3
  • 9008:47[Crowdfunding] #440 Gaat we ECB verhoging merken CF aanbod?
  • 2608:45[NWS] / [POL] Cartoons #7
  • 6008:42Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 17008:38+5 telspel #142 Keer 5 =
  • 16208:38[Woensdag 17 juni 22:00] Engeland - Kroatië #5
  • 3308:37Musk krijgt rectificatie ZDF in berichtgeving rellen in Belfast
  • 3008:33[WLR SC #401] Zomaar een kopbal
  • 8608:29Nederlandse Politiek #722
  • 11408:21(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 7108:14[Donderdag 18 juni 01:00] Ghana - Panama #1
  • 11008:02Moeder pusht trouwen en kleinkinderen
  • 4307:56Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
  • 16807:49[NL] Street View Quiz [#122] - Loogisch toch
  • 18707:47Celebs verspookt door Ozempic topic
  • 2607:40Bril nodig: wat mag het kosten?
  • 4907:40Wat is erg aan woke?
  • 3207:34Aftellen van 450.000 naar 0 #136
  • 19407:34+7 telspel #94
  • 7807:32Even naar 500.000 tellen #1411 Hup hup nog even doortellen
  • 12407:31Crewlid-telspel #651 Higher & higher!
  • 11407:30Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 14707:30Het hele alfabet #107 en 4letterwoord
  • 10807:30Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 11407:29+9 telspel #73
  • 14207:28Teltopic #1337 tel door en door en door....
  • 807:21Nieuwe regels, geslaagd of niet?
  • 16607:18Politieke meme's en spotprenten #9
  • 21807:18[Netflix #209] TUDUM
  • 7407:162010: Vermissing van Herman Ploegstra
  • 707:10Watervlekken en kieren in eiken spant
  • 10907:07Hoe denkt God echt over homo-seksualiteit?
  • 7906:07EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagag
  • 2506:02[Donderdag 18 juni 04:00] Oezbekistan - Colombia #1
  • 23804:06Koninklijk Nieuws & Foto's #57 Koninklijk en stijlvol
  • 1903:29Bouw woontorens kan doorgaan, ondanks bezwaren van industrie
  • 6001:56Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
  • 101:44Hurry kane
  • 22101:28[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 301:10Wedstrijden bij daglicht
  • 400:26[Dinsdag 23 juni 05:00] Jordanië - Algerije
  • 28300:15De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 18423:55Frontpage Feedback Topic #59
  • 17423:38Opmerkelijke foto's van Funda #242
  • 16123:26Vrouwen willen geen man meer #27
  • 27623:25Welke FOK!ker mis jij en waarom? #4
  • 17923:19Big Brother International # 56 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OT
  • 13923:08Via Pecunia - Het geld ligt op straat! #2
  • 6623:04Voorspel hier het warmtegetal van 2026
  • 25022:57Welke muzikanten heb jij live gezien die inmiddels zijn overleden?
  • 17422:51Ontdekkingen op KEXP
  • 16122:48Afvallen met injecties #3
  • 29422:41PDC Player Championships #29 - Achteraf zaaltjes
  • 10922:40Pinkpop #53 Editie 2026
  • 1622:32Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #29
  • 11222:28[MTV] Ex on the beach Double Dutch #17 wederom aapjes kijken
  • 14322:28Wie gaan er dood in 2026?Post met een vleugje cynisme de overledenen.
  • 15322:18Scooter
  • 10422:17[NPO1] Keuringsdienst van waarde #43 Vissticks met cheddar.
  • 422:14LeftLaser is echt fantastisch. De enige echte journalist!
  • 4622:08Pindakaasvloer komt weer terug in Rotterdam ter ere van Wim T Schipper
  • 5222:05Muse #87: Unravelling
  • 7421:55Tour de Suisse 2026 #1
  • 421:49Roblox - Be Fish game
  • 1121:45Spider-Man: Brand New Day (31-07-2026)
  • 7521:40Tour de France 2026 #2
  • Weblog
  • Algemeen

Trump klaagt Clinton cs aan vanwege Russia-Gate leugens

Rein (anoniem_17012024013905) 26-03-2022 09:23 print

Het (bewezen) bij elkaar gelogen 'Rusland heeft Trump geholpen!!11!11EINZ' van Clinton cs. krijgt eindelijk het staartje dat het verdient. Ex-president Trump klaagt de hele liegende zooi aan.

Tijd voor popcorn

aanklacht clinton dnc russia-gate trump video watergate
Submitter: 
161
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Rein (anoniem_17012024013905)
thumbnail

Rein is sinds 2006 actief op FOK! en laat zich (onder andere) omschrijven als Apple-gebruiker, Dungeon Master en computernerd.

Meest gelezen
  • 5663502:10Random Pics van de Dag #1932
  • 1185707:54Random Pics van de Dag #1933
  • 267414:25Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 152015:25Moet Oekraïne versneld toetreden tot de Europese Unie?
  • 149016:07Europarlement keurt nieuwe terugkeerwet goed, illegalen desnoods onder dwang terug
  • 137314:12Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 128912:54Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 94019:45Rockstar geeft GTA V-spelers eindelijk gratis upgrade, slechts vier jaar te laat
  • 87216:01Landelijke groennorm moet hittestress in steden voorkomen
  • 85115:52Vredesakkoord VS en Iran - 14 punten plan: einde aan oorlog en sancties
  • 68113:58Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 61114:04Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 54007:33BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 52807:05Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 50415:10Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 42110:08FOK's weerbericht met Stephan5: Valt toch wel tegen mijn insziens.
  • 30820:08Pogacar zet Ronde van Zwitserland al op dag één naar zijn hand
  • 28501:00Avonturen
  • 25708:21CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 24208:14Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
Font-grootte:

regelhoogte :

161 reacties

Reactiepagina:
1 2 3 4
zaterdag 26 maart 2022, 09:27 uur #1
26
AlfredJKwak5
Trump, we wisten al dat je gelijk had erover. Maar fijn dat het officieel is. Pak ze maar keihard aan, die liegende demoncraten. _O_
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
zaterdag 26 maart 2022, 09:29 uur #2
17
p2a2008
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:27 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Trump, we wisten al dat je gelijk had erover. Maar fijn dat het officieel is. Pak ze maar keihard aan, die liegende demoncraten. _O_
Zelf liegt hij ook links en rechts alles bij elkaar.
Ik zie het verschil niet echt tussen democraten en republikeinen, ze liegen allemaal even hard...
zaterdag 26 maart 2022, 09:30 uur #3
11
volvos70
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:27 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Trump, we wisten al dat je gelijk had erover. Maar fijn dat het officieel is. Pak ze maar keihard aan, die liegende demoncraten. _O_
Wat ik zo zie heeft hij nog geen gelijk hoor Hij heeft aangifte gedaan om zijn gelijk te krijgen Maar het is nog afwachten of dat lukt is natuurlijk de vraag
zaterdag 26 maart 2022, 09:31 uur #4
10
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:30 schreef volvos70 het volgende:

[..]

Wat ik zo zie heeft hij nog geen gelijk hoor Hij heeft aangifte gedaan om zijn gelijk te krijgen Maar het is nog afwachten of dat lukt is natuurlijk de vraag
Onderzoek heeft al bewezen dat hij gelijk heeft. Juridisch onderzoek, door oa de FBI. Heeft aangetoond dat Clinton cs hebben gelogen over het hele Rusland geneuzel. De aanklacht is voor dat achterlijke Amerikaanse 'schadevergoeding'.
zaterdag 26 maart 2022, 09:31 uur #5
6
NrTH
Fake news :')
zaterdag 26 maart 2022, 09:31 uur #6
0
Dutchguy
Popcorn gif.
zaterdag 26 maart 2022, 09:32 uur #7
9
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:31 schreef NrTH het volgende:
Fake news :')
Nope
zaterdag 26 maart 2022, 09:33 uur #8
5
49R
De wereld op zijn kop...
zaterdag 26 maart 2022, 09:37 uur #9
21
DuvalBrood
Duval... heerlijk!
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:33 schreef 49R het volgende:
De wereld op zijn kop...
Omdat je de wereld vanaf de verkeerde kant bekijkt. De wereld is recht, het is jij die op zijn kop staat, ingegeven door decennia van media leugens. Succes, het is een moeilijke weg naar de waarheid. Ik moest ook een aantal keren hard slikken toen ik langzaam van links naar het centrum begon te bewegen.
Heerlijk, helder... Duval!
zaterdag 26 maart 2022, 09:37 uur #10
12
49R
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Onderzoek heeft al bewezen dat hij gelijk heeft. Juridisch onderzoek, door oa de FBI. Heeft aangetoond dat Clinton cs hebben gelogen over het hele Rusland geneuzel. De aanklacht is voor dat achterlijke Amerikaanse 'schadevergoeding'.
Dat is toch niet hoe ik het Mueller report lees.
zaterdag 26 maart 2022, 09:39 uur #12
14
BasOne
Spaceship!
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Onderzoek heeft al bewezen dat hij gelijk heeft. Juridisch onderzoek, door oa de FBI. Heeft aangetoond dat Clinton cs hebben gelogen over het hele Rusland geneuzel. De aanklacht is voor dat achterlijke Amerikaanse 'schadevergoeding'.
Trump blijft ook nog steeds bij hoog en laag volhouden dat er grootschalige fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, terwijl meerdere onderzoeken oa. door de FBI uit hebben gewezen dat daar geen sprake van is.
Kunnen ze Trump nu ook aanklagen voor het verspreiden van leugens?
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
zaterdag 26 maart 2022, 09:40 uur #13
5
49R
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:37 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]

Omdat je de wereld vanaf de verkeerde kant bekijkt. De wereld is recht, het is jij die op zijn kop staat, ingegeven door decennia van media leugens. Succes, het is een moeilijke weg naar de waarheid. Ik moest ook een aantal keren hard slikken toen ik langzaam van links naar het centrum begon te bewegen.
Ik ben een oude, rechtse bal en weet heel goed het nieuws te duiden. Ik doe niet aan persoonsverheerlijking en herken een charlatan als ik er een zie.
zaterdag 26 maart 2022, 09:40 uur #14
4
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:37 schreef 49R het volgende:

[..]
Dat is toch niet hoe ik het Mueller report lees.
Klopt, maar da's het bij elkaar gelogen rapport. Wat ondertussen bewezen en flink over gepubliceerd is.
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:39 schreef BasOne het volgende:

[..]

Trump blijft ook nog steeds bij hoog en laag volhouden dat er grootschalige fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, terwijl meerdere onderzoeken oa. door de FBI uit hebben gewezen dat daar geen sprake van is.
Kunnen ze Trump nu ook aanklagen voor het verspreiden van leugens?
Als wat hij zegt strafbaar (smaad/laster) is, ja.
zaterdag 26 maart 2022, 09:42 uur #15
12
#ANONIEM
Mooi werk. Ben benieuwd wat eruit komt.
We mogen maar blij zijn dat H. Clinton nooit president geworden is.
zaterdag 26 maart 2022, 09:43 uur #16
7
49R
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:40 schreef RvLaak het volgende:
Klopt, maar da's het bij elkaar gelogen rapport. Wat ondertussen bewezen en flink over gepubliceerd is.
Oh ja, natuurlijk... :+
zaterdag 26 maart 2022, 09:45 uur #17
3
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:37 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]

Omdat je de wereld vanaf de verkeerde kant bekijkt. De wereld is recht, het is jij die op zijn kop staat, ingegeven door decennia van media leugens. Succes, het is een moeilijke weg naar de waarheid. Ik moest ook een aantal keren hard slikken toen ik langzaam van links naar het centrum begon te bewegen.
Dit
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 09:48 uur #19
9
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:45 schreef Otofsap het volgende:

[..]

En Trump het nooit meer gaat worden. Ik hoop het voor alle Amerikanen en de wereld.
Je bedoelt de Amerikanen die er nu per 10.000 blauwe debielen achter komen dat ze verkocht worden door Bejing Biden? Hoe staat het inmiddels met de wereld na Trump? Na 4 succesvolle vredesonderhandelingen? Na dat de economie zich weer in zijn graf omdraait. Ik hoop dat mensen zoals jij eens een keer in de spiegel kunnen kijken zonder zich te schamen voor zichzelf. Misschien zou dat je wereldbeeld ten goede komen.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 09:48 uur #20
5
dutchm4n
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:42 schreef DarkwingDuck het volgende:
Mooi werk. Ben benieuwd wat eruit komt.
We mogen maar blij zijn dat H. Clinton nooit president geworden is.
Je wilt zeggen dat Trump paradijselijke jaren waren?
zaterdag 26 maart 2022, 09:49 uur #21
13
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:45 schreef Otofsap het volgende:

[..]

En Trump het nooit meer gaat worden. Ik hoop het voor alle Amerikanen en de wereld.
4 jaartjes Trump zou ik wel weer leuk vinden. Weer 4 jaar lang huilende journalisten/activisten van de NPO op TV en radio.
zaterdag 26 maart 2022, 09:49 uur #22
6
BasOne
Spaceship!
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, maar da's het bij elkaar gelogen rapport. Wat ondertussen bewezen en flink over gepubliceerd is.

[..]

Als wat hij zegt strafbaar (smaad/laster) is, ja.
Kan ook onder 'opruiing' vallen.

Het Trump kamp beweerde dat Hillary en de Democraten er een pedofielen netwerk op nahielden....

Tijdens een verkiezingscampagne wordt er van twee kanten met modder gegooid, de presidentsverkiezingen in de VS. gaan er niet om om jezelf zo goed mogelijk te presenteren maar om de ander zo zwart mogelijk te maken.

Dit is volgensmij voor het eerst dat er een rechtszaak over wordt gehouden.

Maar Hillary cs. zou Trump ook voor het gerecht kunnen slepen vanwege smaad en laster.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
zaterdag 26 maart 2022, 09:50 uur #23
5
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:48 schreef dutchm4n het volgende:

[..]
Je wilt zeggen dat Trump paradijselijke jaren waren?
Het heeft mij bakken met vermaak opgeleverd. In tegenstelling tot de seniele oude opa die er nu zit.
zaterdag 26 maart 2022, 09:50 uur #24
3
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:48 schreef dutchm4n het volgende:

[..]
Je wilt zeggen dat Trump paradijselijke jaren waren?
Voor Amerikanen wel. Jammer dat iedereen die het nieuws aanzet dat niet heeft meegekregen.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 09:50 uur #25
1
Dauthi
Progressive
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:37 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]

Omdat je de wereld vanaf de verkeerde kant bekijkt. De wereld is recht, het is jij die op zijn kop staat, ingegeven door decennia van media leugens. Succes, het is een moeilijke weg naar de waarheid. Ik moest ook een aantal keren hard slikken toen ik langzaam van links naar het centrum begon te bewegen.
Wat is er recht aan deze wereld?
Sinds de mensheid van jagers en verzamelaars naar landbouw zijn gegaan. Is de mensheid richting bezit gegaan, en dus slavernij en uitbuiting.

Alles draait enkel nog om het vergaren van zoveel mogelijk bezit en macht.
De mensheid vernietigt er zijn leefomgeving volledig voor.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
zaterdag 26 maart 2022, 09:52 uur #26
2
volvos70
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:37 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]

Omdat je de wereld vanaf de verkeerde kant bekijkt. De wereld is recht, het is jij die op zijn kop staat, ingegeven door decennia van media leugens. Succes, het is een moeilijke weg naar de waarheid. Ik moest ook een aantal keren hard slikken toen ik langzaam van links naar het centrum begon te bewegen.
Vind het fascinerend hoe mensen de scheiding maken qua politieke voorkeur
Ik vind het Bv belangrijk dat ook de zwakkere in de samenleving een goed leven heeft En dat mag ten koste gaan van de sterkere in deze samenleving Gun iedereen een boterham Maar waarom de een die droog moet eten en de ander van gekkigheid niet weet wat hij op die boterham gooit is voor mij een te root verschil Dus volgens mijn kennissen en collega's ben ik links :) Maar ze kijken raar als ik zeg dat profiteurs op moeten rotten :) als of sociaal denken Maar niet alles accepteren elkaar tegen spreken:).
zaterdag 26 maart 2022, 09:52 uur #27
3
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:50 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Wat is er recht aan deze wereld?
Sinds de mensheid van jagers en verzamelaars naar landbouw zijn gegaan. Is de mensheid richting bezit gegaan, en dus slavernij en uitbuiting.

Alles draait enkel nog om het vergaren van zoveel mogelijk bezit en macht.
De mensheid vernietigt er zijn leefomgeving volledig voor.
Ah ja, bezit is slavernij.
Jij bent een perfect progressief schaap voor onze nieuwe wereld orde.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 09:56 uur #28
6
Dauthi
Progressive
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:52 schreef WT het volgende:

[..]


Ah ja, bezit is slavernij.
Jij bent een perfect progressief schaap voor onze nieuwe wereld orde.
:')
En jij bent een ongeschoolde tokkie, die bij het lezen van 1 woord meteen wordt getriggered en begint te schuimbekken met je onderbuik.

En daarbij volslagen tegengestelde dingen uitkraamt.

_O-
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
zaterdag 26 maart 2022, 09:56 uur #29
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:52 schreef volvos70 het volgende:

[..]

Vind het fascinerend hoe mensen de scheiding maken qua politieke voorkeur
Ik vind het Bv belangrijk dat ook de zwakkere in de samenleving een goed leven heeft En dat mag ten koste gaan van de sterkere in deze samenleving Gun iedereen een boterham Maar waarom de een die droog moet eten en de ander van gekkigheid niet weet wat hij op die boterham gooit is voor mij een te root verschil Dus volgens mijn kennissen en collega's ben ik links :) Maar ze kijken raar als ik zeg dat profiteurs op moeten rotten :) als of sociaal denken Maar niet alles accepteren elkaar tegen spreken:).
Dat komt door trauma en een pertinent denken in dader slachtoffer dynamiek. Mensen zullen jou niet echt kennen.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 09:57 uur #30
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:56 schreef Dauthi het volgende:

[..]



En daarbij volslagen tegengestelde dingen uitkraamt.

_O-
Zoals bezit = slavernij?
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 09:59 uur #32
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:49 schreef BasOne het volgende:

[..]

Kan ook onder 'opruiing' vallen.

Het Trump kamp beweerde dat Hillary en de Democraten er een pedofielen netwerk op nahielden....

Tijdens een verkiezingscampagne wordt er van twee kanten met modder gegooid, de presidentsverkiezingen in de VS. gaan er niet om om jezelf zo goed mogelijk te presenteren maar om de ander zo zwart mogelijk te maken.

Dit is volgensmij voor het eerst dat er een rechtszaak over wordt gehouden.

Maar Hillary cs. zou Trump ook voor het gerecht kunnen slepen vanwege smaad en laster.
Jij zal het nog zo moeilijk gaan krijgen de aanstaande jaren.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 10:00 uur #33
2
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:59 schreef Otofsap het volgende:

[..]

Liever dat dan een president die het schoothondje van poetin is.
Ik moet heel even verifiëren,

jij hebt het nu over Trump die het schoothondje is van Poetin?
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 10:02 uur #35
3
Zuuuul
Waaaah
'bigger crime than Watergate', Trumpy, niet 'then Watergate'

Groetjes, een Nederlander :')
https://www.youtube.com/watch?v=y3ns6H5dHrU
zaterdag 26 maart 2022, 10:03 uur #36
0
volvos70
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:01 schreef Otofsap het volgende:

[..]

Voor het vermaak is het prima. Nu weer tijd voor een echte president . Dat moeten grijze muizen zijn. Geen entertainer of komediant
Amen
zaterdag 26 maart 2022, 10:04 uur #37
5
Asschen_sukar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:48 schreef WT het volgende:

[..]


Je bedoelt de Amerikanen die er nu per 10.000 blauwe debielen achter komen dat ze verkocht worden door Bejing Biden? Hoe staat het inmiddels met de wereld na Trump? Na 4 succesvolle vredesonderhandelingen? Na dat de economie zich weer in zijn graf omdraait. Ik hoop dat mensen zoals jij eens een keer in de spiegel kunnen kijken zonder zich te schamen voor zichzelf. Misschien zou dat je wereldbeeld ten goede komen.
Vertel anders even aan de vrouwen in Afghanistan hoe gelukkig ze mogen zijn met de onderhandelingen van Trump. Ze vinden het vast dolletjes om te horen dat ze niet meer naar school mogen of weer net zo hard onderdrukt worden als in de vorige Taliban periode.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
zaterdag 26 maart 2022, 10:06 uur #38
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:04 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]


Vertel anders even aan de vrouwen in Afghanistan hoe gelukkig ze mogen zijn met de onderhandelingen van Trump. Ze vinden het vast dolletjes om te horen dat ze niet meer naar school mogen of weer net zo hard onderdrukt worden als in de vorige Taliban periode.
Ik zal ze doorverwijzen naar Bejing Biden. Als je niet bekend bent verder, zou ik ook niet opnieuw komen aandraven.
Krijg een stoflong
Redactie Frontpage
zaterdag 26 maart 2022, 10:08 uur #39
0
foton
__--*--__
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:49 schreef BasOne het volgende:

[..]

...

Tijdens een verkiezingscampagne wordt er van twee kanten met modder gegooid, de presidentsverkiezingen in de VS. gaan er niet om om jezelf zo goed mogelijk te presenteren maar om de ander zo zwart mogelijk te maken.

...
Dat is precies hoe het in elkaar steekt daar :Y
zaterdag 26 maart 2022, 10:09 uur #40
1
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:08 schreef foton het volgende:

[..]

Dat is precies hoe het in elkaar steekt daar :Y
Inderdaad, de FVD is helemaal niet kapot gemaakt voor de heersende elite met hun corrupte mediacircus.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 10:09 uur #41
2
Pollius
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:45 schreef Otofsap het volgende:

[..]

En Trump het nooit meer gaat worden. Ik hoop het voor alle Amerikanen en de wereld.
Ik hoop dat Trump terug komt. Door hem is Europa een heel klein beetje een eigen koers gaan varen, nu, door de Oekraïne oorlog, zijn we weer slaafse navolgers van de VS, bezig onze eigen economie op te blazen ten voordelen van de multinationals en ten nadele van de Europese burgers.
zaterdag 26 maart 2022, 10:13 uur #43
4
Asschen_sukar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:06 schreef WT het volgende:

[..]


Ik zal ze doorverwijzen naar Bejing Biden. Als je niet bekend bent verder, zou ik ook niet opnieuw komen aandraven.
Oh bijzonder, ik heb nergens iets over Biden gemeld, maar je voelt toch de noodzaak om in de aanval te gaan.
Het zit diep he? Succes ermee :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
zaterdag 26 maart 2022, 10:15 uur #44
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:13 schreef Otofsap het volgende:

[..]

Ne zoals toen Trump de bedrijven terug naar de VS haalde. Ja echt goed voor Europa was dat. Of hogere heffingen. Was Europa ook echt blij mee.
Amerika frist.
Wat denk jij dat er met Europa gebeurt als de dollar om gaat vallen?
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 10:16 uur #45
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:13 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]


Oh bijzonder, ik heb nergens iets over Biden gemeld, maar je voelt toch de noodzaak om in de aanval te gaan.
Het zit diep he? Succes ermee :D
Nee het probleem zit hem in je beperkte kennis van wie er voor die chaos verantwoordelijk is. Ga maar graven.
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 10:17 uur #46
0
TheoddDutchGuy
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:39 schreef BasOne het volgende:

[..]

Trump blijft ook nog steeds bij hoog en laag volhouden dat er grootschalige fraude is gepleegd tijdens de verkiezingen, terwijl meerdere onderzoeken oa. door de FBI uit hebben gewezen dat daar geen sprake van is.
Kunnen ze Trump nu ook aanklagen voor het verspreiden van leugens?
Nee, dat was immers gericht op een campagne en in twijfel trekken van de uitkomst daarvan.

Dat is iets anders dan regelrecht smaad.
zaterdag 26 maart 2022, 10:23 uur #48
1
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:21 schreef Otofsap het volgende:

[..]

De dollar valt nooit om. Lees eerst even hoe de dollar werkt en waarom deze nooit om gaat vallen.
Niet zo bang zijn.
....mijn god....
Krijg een stoflong
zaterdag 26 maart 2022, 10:29 uur #49
0
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:49 schreef BasOne het volgende:

[..]

Kan ook onder 'opruiing' vallen.

Het Trump kamp beweerde dat Hillary en de Democraten er een pedofielen netwerk op nahielden....
Daar zou ik heel graag (betrouwbare) bronnen van zien. Volgens mij was dat namelijk niet het 'trump-kamp', maar die achterlijke Q mensen.

Als je die als 'Trump kamp' bestempeld, kan je de terroristen die branden, plunderen en moorden ook als representatieve Democraten bestempelen.
quote:
Maar Hillary cs. zou Trump ook voor het gerecht kunnen slepen vanwege smaad en laster.
Mijn zegen hebben ze.
zaterdag 26 maart 2022, 10:33 uur #50
0
WT
Nowlegge iz Powar
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Daar zou ik heel graag (betrouwbare) bronnen van zien. Volgens mij was dat namelijk niet het 'trump-kamp', maar die achterlijke Q mensen.

Als je die als 'Trump kamp' bestempeld, kan je de terroristen die branden, plunderen en moorden ook als representatieve Democraten bestempelen.

[..]

Mijn zegen hebben ze.
Antifa bestempel ik ook als democraten.
Krijg een stoflong
Reactiepagina:
1 2 3 4
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1932
special
Random Pics van de Dag #1931
special
VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1930
special
Random Pics van de Dag #1929
review
LEGO Pokemon Eevee 72151
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.