Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 1107:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 907:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 707:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 207:11Random Pics van de Dag #1926
  • 1807:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 307:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 606:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4600:48Random Pics van de Dag #1925
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 2017:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 7911:27CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 207/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 1507/06F1: Uitslag Grand Prix van Monaco
  • 007/06MotoGP-coureur Marquez pakt 100e Grand Prix-zege
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 009:37FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 1107:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 907:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 707:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 207:11Random Pics van de Dag #1926
  • 1807:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 307:05Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 306:55Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 606:51Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4600:48Random Pics van de Dag #1925
  • 622:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 3122:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 022:30TV recensie Het Blok 2026 Week 9: Ray de Roastmaster en de kinderachtige klikspanen
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 319:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 218:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 118:56F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 2017:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 617:47VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 217:36Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 2017:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 4016:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4516:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 4515:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 815:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 213:00Mina the Hollower
  • 7911:27CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 1010:58Hack the planet in Hack '95
  • 410:20Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 5408/06Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 608/06Clockwork Revolution wordt een XBOX-exclusive
  • 8808/06Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 108/06Derde deel in de Senua-saga aangekondigd
  • 6008/06Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 5908/06Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 1708/06Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 008/06Goedemorgen FOK!
  • 008/06Eindelijk raak voor Zverev op Roland Garros
  • 5408/06Random Pics van de Dag #1924
  • 107/06Resonance: A Plague Legacy is een ratloos festijn
  • 207/06Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 107/06Neem een kijkje bij Call of Duty Modern Warfare 4 DMZ Noord Korea Editie
  • 107/06Gears of War: E-Day aan de Ozampic
  • 307/06Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
  • 007/06Spyro vliegt terug naar onze harten met een nieuwe game
  • 307/06VW start met bouw goedkope elektrische auto's in Spanje: zijn ze nog op tijd?
  • 007/06Atlus toont eerste teaser voor Persona 6
  • 107/06Persona 4 Revival komt begin volgend jaar
  • 5707/06Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 1007/06Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
Actieve items
Actieve items


  • 310:13Hoe wapendeals noord-korea onverwacht rijker maken
  • 910:1337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 3110:12Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 610:11Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 5410:10Amerikaans stel betaalt 44 euro voor twee ijsjes in Rome: 'pure oplichting toeristen'
  • 310:08Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 1810:08Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 4609:53Random Pics van de Dag #1925
  • 609:48Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 1109:38Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 4009:37Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4509:35Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 8808:59Israël negeert Trump en valt Iran aan: Teheran en petrochemisch complex geraakt
  • 708:56Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 208:52Random Pics van de Dag #1926
  • 4508:31Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 5908:03Alarm om steeds gewelddadigere dieven in Amsterdamse binnenstad, dader vaak jong
  • 2006:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 7405:17Random Pics van de Dag #1900
  • 201:42WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 3800:36Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 2000:18Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 4100:00Vermoedelijk Chinese raket gebruikt bij neerschieten Amerikaanse F-15 boven Iran
  • 323:42Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 823:33Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 623:31VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 7922:57CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 6022:33Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 10322:23Random Pics van de Dag #1308
  • 6821:06Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 5020:26Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 219:57Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Engeland
  • 5719:17Uma (23) leeft als moderne heks: "Fijn dat steeds meer jongeren positief naar spiritualiteit kijken"
  • 119:15F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 219:13Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
  • 1018:29Hack the planet in Hack '95
  • 3918:23Vijf doden door Russische aanvallen, Oekraïne treft Sint-Petersburg opnieuw
  • 2617:56Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 417:35Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 9616:11Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 1016:09Taiwan verjaagt vier Chinese schepen uit hun verboden zone
  • 215:57Doom: The Dark Ages krijgt binnenkort DLC
  • 9115:40Keijzer wil Belgisch asielbeleid: 'Stop opvang alleenreizende mannen uit veilige landen'
  • 315:38Fallout 76 krijgt te maken met nieuwe mutanten
  • 2614:59Kinderen moorden erop los in trailer Ice Cream Man
  • 314:41Fable neemt je volgende februari mee op avontuur
  • 6514:39Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 214:38Mina the Hollower
  • 3114:36Schutters openen vuur op festival in Ohio: 12 gewonden
  • 3413:05Esther Ouwehand stopt als partijleider van Partij voor de Dieren
Forum
Forum


  • 16610:17Teltopic #1305 tel door en door en door....
  • 2110:16chronische zieken vrezen hoge kosten door plannen kabinet
  • 29210:14Oorlog Iran #124 Iran conflict gaat door
  • 9710:14[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 23210:14Oorlog in Oekraïne #1294 - Vredesakkoord met concessies enige uitweg
  • 210:13Gehandicapten en chronisch zieken vrezen hele hoge kosten door kabinet
  • 20710:13[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 23210:12Change Station bij de Pride
  • 18210:12Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie #2
  • 16310:11[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 5210:10[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 27410:09[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 5610:08[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 14210:06De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 4810:06Halsema pleit voor aankoop leegstaande kerken voor andere religies
  • 6110:05Noord-Korea het meest verrassende economische succesverhaal ter wereld
  • 4310:01Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 13110:01[INFLUENCERS #248] Gewoon triggert!
  • 5609:59[SBS6] Familie Gillis #20 Vanuit de bajes
  • 18609:57Nederland - Oezbekistan #6 kut met peren
  • 609:55[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 13409:49Afvallen met injecties #3
  • 23809:48Woordle
  • 1509:48NASA wil maanbasis in 2030 om ruimtewedloop met China te winnen
  • 16509:47[RTL5] Daar gaan ze weer
  • 2609:46[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 3409:42Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • 3609:42[NPO1] Ons droomproject in Wales
  • 9209:37Groot tekort asieladvocaten dreigt, nieuwe regels voeren druk op
  • 9409:37Wat is jouw seksualiteit?
  • 2709:36Masters of the Universe (He-Man)
  • 15909:35The Rolling Stones #5 # In 1982 in de Kuip voor 10 euro
  • 009:35Ochtendhumeur
  • 2909:34Eind zomer betalen we mogelijk drie euro per liter benzine aan de pomp
  • 709:32KIndermisbruik, OM medewerker en deelnemers prog Powned
  • 16409:25Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 27709:18[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 2209:15Tienduizenden Duitsers zonder stroom na terreuraanslag
  • 509:15[Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curacao #1
  • 5009:14[Voorspel] Nostradamus 2026
  • 3509:12Boodschappen worden 10% duurder door overheidsmaatregelen
  • 009:12[Maandag 15 juni 04:00] Zweden - Tunesië
  • 6609:09Mannen willen geen vrouw meer
  • 1208:44[idee] League phase op een WK?
  • 25608:32Panini WK 2026 plaatjes topic
  • 17208:27[Centraal] Ruimtevaart / SpaceX #87 Rondje oceaan
  • 23608:13sigme's diergaarde deel 8
  • 28108:10Het grote goedemorgen topic
  • 2608:03Russia vs Ukraine #89 waar oekr al gewonnen is
  • 10007:55Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 12907:53Stoner Central #60: Battling Guns!
  • 15607:40Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 5107:35[Wielrennen #613] De Muur
  • 26007:35Mijn brein kan dit niet aan.
  • 12207:29De EU-politiek #6 Musk naar Europa!
  • 2407:24Waarom kopen vrouwen zo vaak kleren?
  • 2107:22[NWS] / [POL] Cartoons #7
  • 1607:09van Nistelrooy nu pas op WK door eigen verjaardagsfeest
  • 19307:03[Netflix #209] TUDUM
  • 23507:02[Nintendo #120] Mario Christmas
  • 23706:15Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 8101:19Het Curaçao - The Blue Wave topic
  • 28900:56Politieke meme's en spotprenten #8
  • 16200:43Welk geurtje draag jij nu #48 Geurend de winter in
  • 12800:33[NPO1] Opsporing Verzocht #14 Annikoooooo terug van vakantie
  • 2800:04Breaking: Jurrien Timber verlaat oranje
  • 1723:58Fietssloten die niet door te slijpen zijn
  • 6623:44Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 323:29[Maandag 15 juni 01:00] Ivoorkust - Ecuador #1
  • 29423:24Asielzoekers #21 : We didn't know
  • 9423:15[Amazon Prime Video #8] Algemeen topic met aanraders
  • 9623:11[NPO1] Pauw, de Wit & Moggré #7 Pauw act
  • 12922:53Voor welk land juich jij? En voor welk land juich jij absoluut niet?
  • 2722:49[RTL4] Huizenruilers
  • 24422:45Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 15
  • 1922:43[NET5] Het blok 2026 #32 Blokkendozen
  • 21622:40Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn: editie jaren 20
  • 23422:36[Streetview] Raad de Straat, World Edition #68: Adelaide to Zanzibar
  • 4622:35Slow- & pressure cookers #2
  • 16122:31TRV SC #4 - Een frisse start voor nieuwe reizigers.
  • 18822:30Aardbevingen #22
  • 7922:30Arts Roozeeta (31) vluchtte uit Afghanistan, maar mag niet werken
  • 322:272018: Moord op Gerty Vanhoef
  • 1322:22Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #76
  • 3422:21Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #3
  • 2722:21Patrick Bruel in hechtenis voor verkrachting
  • 7222:16Zoekactie nr vermiste man(73)op Veluwe stilgelegd om aanwezige wolven
  • 14522:08[Retro] Samenkijken oude editie #202 - 20-douze
  • 18422:06[SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
  • 7822:01Influencer Anna Dobber over pestgedrag op gesponsorde reis
  • 4521:59Is schoonheid objectief te bepalen?
  • 23121:53Wielerprono 2026 #1 We mogen weer
  • 16121:50[IndyCar] #114 The Greatest Spectacle in Racing
  • 1621:43Duitse Supermarkten #21 Nog meer Nederlanders!!
  • 14321:41[Live] Formula 1 Monaco Grand Prix 2026 #9
  • 7621:40Politiek in de media verzameltopic #1
  • 21921:33[Dagboek] Mijn struggles in het dagelijks leven
  • 28721:14Algemeen Luchtvaarttopic #60
  • 6321:08Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne #31
  • 2421:05Christian Eriksen opnieuw op het veld in elkaar gezakt
  • Weblog
  • Algemeen

Nederlanders maar iets minder tevreden na jaar corona

Maarten (rubbereend) 20-05-2021 14:20 print

"Soms lijkt het wel alsof er in Nederland alleen nog maar ontevreden en boze mensen wonen, maar dat is niet zo. Zo'n 85 procent is ook na een jaar corona tevreden met het leven", RTL Z zet het op een rijtje.

nederland rtl z video
Submitter: 
45
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Maarten (rubbereend)
thumbnail

Rubbereend is in 2001 op deze mooie site beland. Eerst was hij alleen moderator op het forum en later kwam daar het redacteurschap bij FOK!sport bij. Hij begon als specialschrijver maar heeft begin 2013 promotie gemaakt naar het eindredacteursschap van de sportafdeling van fok.nl. Inmiddels is hij weer gewoon redacteur die ook algemeen nieuws en weblogjes schrijft.

Meest gelezen
  • 6608300:48Random Pics van de Dag #1925
  • 1507207:11Random Pics van de Dag #1926
  • 153611:27CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 123417:47Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 122717:35Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 120216:26Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 115916:03Tekort aan loodgieters groeit: ruim 8 vacatures per werkzoekende
  • 103622:40Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 96407:17Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 96107:2337-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 95422:56Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 81113:00Mina the Hollower
  • 77915:42Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 77207:45Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 70215:32Franse NAVO-jets halen drone neer boven Letland, ook incident in Moldavië
  • 67510:58Hack the planet in Hack '95
  • 62207:09Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 51718:58WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 51410:20Overleven met de community zombie survival game State of Decay 3
  • 45219:47Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
Font-grootte:

regelhoogte :

45 reacties

donderdag 20 mei 2021, 14:23 uur #1
3
wise
Echoes - KL/B/
Tja, is/was even behappen.
Maar thuiswerken heeft oa voor rust en vrijheid gezorgd.
Tijd om alles in huis beetje op te knappen.
Minder en bewuster uitgeven en enigzins kunnen sparen.

Snap sowieso de negatieve instelling van mensen tegenover corona niet. Haal t positieve eruit!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
donderdag 20 mei 2021, 14:33 uur #2
4
RetepV
Dus alle negativo's zitten hier?
donderdag 20 mei 2021, 14:39 uur #3
1
#ANONIEM
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 14:33 schreef RetepV het volgende:
Dus alle negativo's zitten hier?
Negativo's hebben meer de behoefte zich te uiten op fora en social media dan mensen die weinig te klagen hebben.
donderdag 20 mei 2021, 14:41 uur #4
3
Keerzijde
heeft altijd gelijk
Alle anti-mondkapjes wappies zitten hier inderdaad.
In het echt valt het allemaal reuze mee dus ^O^
(Vond ik ook al trouwens)
An open mind is a joy forever!
donderdag 20 mei 2021, 14:46 uur #5
0
The0ne007
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 14:23 schreef wise het volgende:
Snap sowieso de negatieve instelling van mensen tegenover corona niet. Haal t positieve eruit!
Voor ons was het ook helemaal niet erg, neem niet weg dat niet iedereen die luxe positie heeft, en nog steeds geld voor iedereen ondanks het allemaal heel erg is dat je het positieve en het beste eruit moet halen, ik ben er zeker wel beter van geworden, maar voor andere weet ik dat het of hetzelfde is of slechter heeft uitgepakt, kun je het nog allemaal zo positief bekijken.
donderdag 20 mei 2021, 14:56 uur #6
0
thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 14:33 schreef RetepV het volgende:
Dus alle negativo's zitten hier?
Gezellig hè? c_/
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
donderdag 20 mei 2021, 15:00 uur #7
3
mia20005
Mensen vergeten snel. Een paar versoepelingen en het is weer halleluja. Net als er gestemd dient te worden dan vergeten ze alle voorgaande jaren waar de met name de VVD er een grote puinhoop van gemaakt heeft.
donderdag 20 mei 2021, 15:03 uur #9
1
Zucht.
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 15:00 schreef mia20005 het volgende:
Mensen vergeten snel. Een paar versoepelingen en het is weer halleluja. Net als er gestemd dient te worden dan vergeten ze alle voorgaande jaren waar de met name de VVD er een grote puinhoop van gemaakt heeft.
Vergeet de huidige politici niet, na alle leugens van Rutte willen ze het over de inhoud hebben ipv op de man.. :')
donderdag 20 mei 2021, 15:10 uur #10
1
LanaMyst
Het is vrij gebruikelijk dat er op een online forum veel geklaagd wordt en elk negatief puntje uitvergroot wordt, maak ik me net zo goed schuldig aan.

Maar 2020 en 2021 tot nu toe zijn topjaren voor mij, nog nooit zoveel nieuwe mensen leren kennen en nieuwe vrienden gemaakt en lekker elke dag thuis Okay zonder covid was dat waarschijnlijk nog meer geweest.
donderdag 20 mei 2021, 15:13 uur #11
1
hjansen82
Ah een klein beetje minder tevreden maar. Geen probleem doe maar nog zo'n jaar.
Check it out
donderdag 20 mei 2021, 15:14 uur #12
0
DrTokkie
Lubricated Mirror
Ja dat klopt, het zeepje van Bubbalina zat vol met secondelijm :'(

En ze is nog eigenlijk niet helemaal een echte vrouw. :*
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
donderdag 20 mei 2021, 15:16 uur #13
2
HansCojona
Nederland is een land vol met leugenaars.
donderdag 20 mei 2021, 15:26 uur #15
2
Miester
Logisch, de meeste mensen huilen niet zo snel en weten het beste te maken van hun leven. Dat heet zelfbeschikking en veerkracht en zijn vaak dé ingredienten voor geluk en succes *O*

Daarom zie je die klagers en huilies ook verzamelen online en op veldjes op zondag. Dan hebben ze nog enigszins aanspraak en het gevoel dat ze niet alleen zijn. _O-
donderdag 20 mei 2021, 15:38 uur #16
1
Danielion
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 15:16 schreef HansCojona het volgende:
Nederland is een land vol met leugenaars.
Op het werk hebben ze het ook naar hun zin en houden ze even veel van alle managers en collega's, en kijken ze uit naar de volgende personeels-BBQ.
donderdag 20 mei 2021, 16:03 uur #18
2
Otofsap
Die 15% bestaat uit mensen die van mening zijn dat we in een dictatuur leven en meer van dat soort gezeik.
Redactie Frontpage
donderdag 20 mei 2021, 16:06 uur #20
0
foton
__--*--__
Het voordeel van een klaagvolk zijn is dat het niet héél veel erger wordt met klagen wanneer het een keer echt even minder gaat.
donderdag 20 mei 2021, 16:07 uur #21
1
Otofsap
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 16:06 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]


Ja hoor, dat is het! Als het al 15% is. Je mening geven over een nietszeggend onderzoek :')
Ah, daar hebben we een gedeelte van de 15%
:Y
donderdag 20 mei 2021, 16:13 uur #23
1
Otofsap
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 16:08 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]


Onzin! Makkelijke opmerking, en ik ben ook niks anders gewend van je.
Accepteer dat het grootste gedeelte van de bevolking tevreden is. Dat jij niet tevreden bent wil niet zeggen dat anderen het niet zijn. Dat je meteen het onderzoek in twijfel trekt is lachwekkend.
donderdag 20 mei 2021, 16:22 uur #25
2
Otofsap
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 16:18 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]


Je blind staren op de leugenaars van RTL en hun onderzoeken, waar later geen reet van klopt? :')

Dag 'Pasfoto' :W
En jij hebt natuurlijk een bron voor jouw beweringen die je even met ons gaat delen.
donderdag 20 mei 2021, 16:42 uur #27
1
Miester
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 15:43 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]


Praat toch niet als een 14 jarige?

Ook die mensen die het beste ervan willen maken in het leven hebben hun eigen probleempjes en issues!

Die staan hun gal te spugen over andere zaken.

Dom gepraat altijd hier :{
Oei, teer plekje geraakt zie ik :D

quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 16:18 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]


Je blind staren op de leugenaars van RTL en hun onderzoeken, waar later geen reet van klopt? :')

Dag 'Pasfoto' :W
En dan deze daarna posten. Onbetaalbaar _O-
donderdag 20 mei 2021, 16:42 uur #28
1
Otofsap
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 16:26 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]


Waar is jouw bron ook alweer?

Lees dit lul verhaal van 29 maart!

https://nos.nl/artikel/23(...)dankzij-coronacrisis

En nu is 85% tevreden :')

En vorig jaar dit gelul?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)politiek-samenleving

Ook RTL weer :')

En als je echt lukt om in te verdiepen?

Download deze PDF

https://www.scp.nl/binari(...)+jaar+met+corona.pdf

85% zie ik in dat verhaal nergens voorkomen?

Overigens gaat de grote klap nog komen.

Wat is nou een jaar? Kijk het maar even aan over nog twee jaar.

Dus wat RTL doet voor onzin is gewoon recht lullen wat krom is?!
Verschillende onderzoeken met het resultaat dat mensen dik tevreden zijn.
Die laatste gaat over een ander onderwerp. Dat je tevreden bent wil niet zeggen dat alles perfect is. Corona heeft ook voordelen gehad. Meer vrijheid door thuiswerken etc.
donderdag 20 mei 2021, 16:56 uur #29
1
azazel1707
Serious gamer since 1982!
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 16:42 schreef Otofsap het volgende:

[..]

Verschillende onderzoeken met het resultaat dat mensen dik tevreden zijn.
Die laatste gaat over een ander onderwerp. Dat je tevreden bent wil niet zeggen dat alles perfect is. Corona heeft ook voordelen gehad. Meer vrijheid door thuiswerken etc.
De zure zeikerts willen dat helemaal niet zien/horen :')
Die willen enkel zuur zeiken, zodat ze het idee hebben nog iéts te hebben in dit leven _O-
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
donderdag 20 mei 2021, 16:57 uur #30
0
Kortak
Vincit Omnia Veritas
Steek effe je hand op wanneer ze jou gevraagd hebben voor dit onderzoek.
Stephan! https://m.youtube.com/shorts/VAY3yR1zceo
donderdag 20 mei 2021, 16:57 uur #31
0
Kortak
Vincit Omnia Veritas
https://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_(communicatie)
Stephan! https://m.youtube.com/shorts/VAY3yR1zceo
donderdag 20 mei 2021, 17:00 uur #32
0
Kortak
Vincit Omnia Veritas
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 14:33 schreef RetepV het volgende:
Dus alle negativo's zitten hier?
Geen idee. Tijd voor een FOK enquete *O*w/
Stephan! https://m.youtube.com/shorts/VAY3yR1zceo
donderdag 20 mei 2021, 18:23 uur #34
1
Newsworld
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 15:23 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:
Ik vraag mij af waar die 85% zit dan?

Ik ben echt nog niemand tegen gekomen die tevreden is met het achterlijke beleid m.b.t. corona waar we inzitten?
kom dan een keer uit die wappiebubbel :)
donderdag 20 mei 2021, 18:30 uur #35
0
MrStock
Zedde gej joa!
Alle mensen die het allemaal wel prima vinden zijn vieze zolderautisten of mensen zonder vrienden/leven, die merken het verschil niet eens. Ik ben coach bij 2 teams, die kinderen/jongvolwassenen hebben er echt onder te lijden, die zijn totaal niet tevreden. Hun ouders ook niet omdat ze zien dat hun kinderen eronder te lijden hebben.

Vele scholieren die een jaar over moeten doen omdat ze met internet lessen volgen niet voldoende aan hebben.

Collega's die in gesprek moeten met de bedrijfsarts omdat ze het leven niet meer zien zitten op deze manier..

85% van het volk wil niet in opstand komen tegen Rutte en de rest van z'n ratten, maar dat betekent niet gelijk dat ze dan wel tevreden zijn.

Vele mensen roepen dat het CBS fout zit met hun 'berekeningen' m.b.t. koopkracht, want dat zou een fabel zijn, maar vervolgens met een strak gezicht en als mak schaapje wel alles van het RIVM en de rest van de overheid geloven, inclusief hun staatsmedia. Hoe straf kun je een plank voor je kop hebben |:(:|W
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
donderdag 20 mei 2021, 18:34 uur #36
2
Newsworld
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 18:30 schreef MrStock het volgende:
Alle mensen die het allemaal wel prima vinden zijn vieze zolderautisten of mensen zonder vrienden/leven, die merken het verschil niet eens. Ik ben coach bij 2 teams, die kinderen/jongvolwassenen hebben er echt onder te lijden, die zijn totaal niet tevreden. Hun ouders ook niet omdat ze zien dat hun kinderen eronder te lijden hebben.

Vele scholieren die een jaar over moeten doen omdat ze met internet lessen volgen niet voldoende aan hebben.

Collega's die in gesprek moeten met de bedrijfsarts omdat ze het leven niet meer zien zitten op deze manier..

85% van het volk wil niet in opstand komen tegen Rutte en de rest van z'n ratten, maar dat betekent niet gelijk dat ze dan wel tevreden zijn.

Vele mensen roepen dat het CBS fout zit met hun 'berekeningen' m.b.t. koopkracht, want dat zou een fabel zijn, maar vervolgens met een strak gezicht en als mak schaapje wel alles van het RIVM en de rest van de overheid geloven, inclusief hun staatsmedia. Hoe straf kun je een plank voor je kop hebben |:(:|W
In deze tijd merk je pas hoe verwend kinderen en jongvolwassenen zijn , kunnen niets hebben, kleine tegenslag en ze draaien helemaal door, gaat nog wat worden met deze GGZ generatie.
donderdag 20 mei 2021, 18:39 uur #37
0
MrStock
Zedde gej joa!
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 18:34 schreef Newsworld het volgende:

[..]


In deze tijd merk je pas hoe verwend kinderen en jongvolwassenen zijn , kunnen niets hebben, kleine tegenslag en ze draaien helemaal door, gaat nog wat worden met deze GGZ generatie.
Typisch iets wat door de 'oudere' generatie gezegd wordt. Zelfde zeiden mijn grootouders over mijn ouders, mijn ouders over mij...

Ik weet zeker als ik toen op school had gezeten dat ik het er ook zwaar moeilijk mee had gehad. Het lijkt alsof veel ouderen het inlevingsvermogen van een pinda hebben zodra ze de 30 voorbij zijn. "De jeugd stelt zich aan, niks gewend, zijn verwend". Makkelijk geroepen.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
donderdag 20 mei 2021, 18:57 uur #38
2
Newsworld
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39 schreef MrStock het volgende:

[..]


Typisch iets wat door de 'oudere' generatie gezegd wordt. Zelfde zeiden mijn grootouders over mijn ouders, mijn ouders over mij...

Ik weet zeker als ik toen op school had gezeten dat ik het er ook zwaar moeilijk mee had gehad. Het lijkt alsof veel ouderen het inlevingsvermogen van een pinda hebben zodra ze de 30 voorbij zijn. "De jeugd stelt zich aan, niks gewend, zijn verwend". Makkelijk geroepen.
Met deze opvoeding maken ze uiteindelijk zelf watjes van hun kinderen , vind je het gek dat er wachtlijsten zijn bij de GGZ , ze hebben alles maar kunnen daartegen niets hebben, zijn met een zilveren lepel in de mond geboren, hebben nooit tegenslag gekend , maken gebruik van alle luxe en welvaart die ouderen met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd , ze hebben zelf nog totaal geen bedrage geleverd , gaan janken als ze niet kunnen feesten , man man man wat een generatie :')
donderdag 20 mei 2021, 21:33 uur #39
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 14:41 schreef Keerzijde het volgende:
Alle anti-mondkapjes wappies zitten hier inderdaad.
In het echt valt het allemaal reuze mee dus ^O^
(Vond ik ook al trouwens)
Niet alleen dat. Ook de muilkorf fetisjisten getuige je reactie! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
donderdag 20 mei 2021, 21:35 uur #40
0
Keerzijde
heeft altijd gelijk
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 21:33 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
Niet alleen dat. Ook de muilkorf fetisjisten getuige je reactie! :')
Hoi wappie! :W
An open mind is a joy forever!
donderdag 20 mei 2021, 21:58 uur #41
0
Mr.Anderson83
There is no spoon.
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 21:35 schreef Keerzijde het volgende:

[..]

Hoi wappie! :W
Dag, modelburger voor in een politiestaat! :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
vrijdag 21 mei 2021, 09:46 uur #42
0
vulgarismagistralis
Ik ben angstig voor een extreem links kabinet als D66 voorstelt..
Lekker vol de recessie in met deze dwazen.
vrijdag 21 mei 2021, 11:57 uur #43
0
RetepV
quote:
Op donderdag 20 mei 2021 @ 15:02 schreef FokLoverFrom1999 het volgende:

[..]

Voor ieder pakt het corona verhaal anders uit! De een vind het niet erg en merkt er nauwelijks wat van, terwijl de ander als voorbeeld op straat komt te staan?
Maar het beste wat je kan doen is toch om er zo positief mogelijk mee om te gaan? Om binnen de nieuwe kaders die er zijn, het maximale er uit te halen zodat je het minimale verliest, en misschien in een positie komt waar je er juist beter uit komt dan voorheen. Er zijn ook veel nieuwe mogelijkheden bij gekomen, die je leven juist een positieve wending zou kunnen geven. Maar die kun je alleen pakken als je er zelf positief mee omgaat en dus zelf positief blijft.

Negatief zijn levert je helemaal niks op. Je maakt je verliezen er alleen maar permanent mee.

Natuurlijk is een (ongewilde) verandering in je leven iets beangstigends. Je komt op onbekend terrein terecht, je bent (ver) uit je comfort zone. Niemand houdt daar van, ik net zo goed niet.

Maar als je negatief bent, dan maak je misschien een nieuwe comfort zone die jou minder op zal leveren dan de comfort zone die je verloren hebt. En als je negatief blijft, dan zal die nieuwe comfort zone misschien wel permanent worden. Dan ben je afgezakt en blijf je het misschien wel.

Beter is om uit je comfort zone te blijven totdat je iets beters hebt gevonden, dan een nieuwe comfort zone maken die slechter is dan wat je er voor had.

Niemand heeft geen dieptepunten in zijn leven gehad. Ik heb ook mijn dieptepunten gehad. Bovenstaand is wat ik er van geleerd heb, en in mijn ervaring werkt het.

Het is geen goedkoop trucje ofzo. Het is niet "Think positive!!111einzeinz!1", waarbij je je een masker van positiviteit aanmeet. Het is geloven in jezelf en je kunnen, het is geloven dat al die andere mensen die zo zelfverzekerd lijken ook net zo goed hun twijfels en problemen in hun leven hebben.

En het is kiezen voor iets nieuws waar je misschien niet veel ervaring mee hebt, maar waarvoor je keihard zal werken om het tot een succes te maken. Wat je niet weet, kun je leren. Mensen met ervaring hadden ooit ook geen ervaring.

Als je je baan verliest en je gaat zitten wachten totdat je een vergelijkbare baan in je schoot geworpen krijgt, dan sta je al die tijd stil. En wie weet voor hoe lang? Sowieso is stilstand achteruitgang, want andere mensen zullen niet stil zitten.

Ik weet niet hoe je op een andere manier je eigen leven in de hand zou kunnen nemen.
vrijdag 21 mei 2021, 12:03 uur #44
0
RetepV
quote:
Op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:46 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Ik ben angstig voor een extreem links kabinet als D66 voorstelt..
Lekker vol de recessie in met deze dwazen.
Een recessie voorkom je ook niet met conservatisme en individualisme. De recessie zal net zo hard komen, alleen zal de kloof tussen arm en rijk veel groter worden. De rijken hebben voordeel uit die grotere kloof. Dus die kloof zal dan nog heel lang blijven bestaan.

Extreem links is ook niet de oplossing. Maar een meer sociaal beleid zal naar mijn mening zeker helpen om de schade voor iedereen te beperken.

In mijn vorige post schreef ik iets over positief denken en positief omgaan met nieuwe kansen. Maar er zijn altijd mensen die dat niet zullen kunnen. En die moeten ook gesteund worden door de maatschappij. Anders zal er over een paar jaar geen maatschappij meer zijn.
vrijdag 21 mei 2021, 12:06 uur #45
1
Poekieman
RtlZ, is dat ook weer zo'n Deugpropaganda zender?
Goud kan je niet bijdrukken
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1925
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
review
Mina the Hollower
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
special
Random Pics van de Dag #1924
review
Philips Evnia 27M2N5201P
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.