Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 316:30Nederland kan zelf sociale media onder 15 jaar verbieden, uitvoering blijft lastig
  • 516:20Zorginstellingen dreigen uitbuiting arbeidsmigranten te onthullen
  • 4312:44Minderjarige dochter opgepakt na moord op ouders
  • 3012:41Random Pics van de Dag #1933
  • 7409:52VS trekt crisistroepen per direct terug, NAVO springt bij
  • 2708:21CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 1308:14Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 3307:33BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 3707:05Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 4202:10Random Pics van de Dag #1932
  • 1417/06Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 6417/06Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 3517/06Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 1017/06Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 1617/06Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 4117/06Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 6717/06Wakker Plantje introduceert nieuwe term: ‘vegadrammen’
  • 3617/06Gemiddelde WOZ-waarde ruim 10 procent hoger
  • 1717/06Jeremy Clarkson onthult agressieve kanker in nieuw seizoen
  • 9217/06Vleesdrammers van Wakker Dier introduceren term 'vleesdrammen'
  • 4117/06Random Pics van de Dag #1931
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 316:30Nederland kan zelf sociale media onder 15 jaar verbieden, uitvoering blijft lastig
  • 516:20Zorginstellingen dreigen uitbuiting arbeidsmigranten te onthullen
  • 416:18GTAVI preorders gaan volgende week van start
  • 016:00Trailers kijken: de bioscoopreleases van week 25
  • 1614:48LEGO-ruzie uit de hand gelopen: hoe een YouTuber en een verzameling stenen internet laten ontploffen
  • 1514:42Stop Killing Games is bijna gestopt door Brussel
  • 214:30FOK's weerbericht met Stephan5: Bloedheet en/of stevig onweer!
  • 3014:03Zweden neemt omstreden wetten aan voor strenger migratiebeleid
  • 4312:44Minderjarige dochter opgepakt na moord op ouders
  • 3012:41Random Pics van de Dag #1933
  • 1810:53Actrice Daveigh Chase overleden
  • 3810:06Auto geplet onder vrachtwagen, chauffeur komt met de schrik vrij
  • 7409:52VS trekt crisistroepen per direct terug, NAVO springt bij
  • 7609:42Toenemend geweld door Israëlische kolonisten leidt tot internationale zorgen
  • 1809:26Soepelere regels voor nieuwe gentechnieken landbouw, ook geen etiketvermelding meer
  • 2708:21CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 1308:14Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 3307:33BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 3707:05Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 006:15[WK] Colombia te sterk voor strijdend Oezbekistan
  • 005:56[WK] Invaller Yirenkyi kroont zich tot held van Ghana
  • 105:30[WK] Engeland wint doelpuntrijke topper van Kroatië bij WK-start
  • 004:30[WK] Congo verrast op WK en houdt Portugal knap op gelijkspel
  • 4202:10Random Pics van de Dag #1932
  • 301:00Avonturen
  • 320:08Pogacar zet Ronde van Zwitserland al op dag één naar zijn hand
  • 1219:45Rockstar geeft GTA V-spelers eindelijk gratis upgrade, slechts vier jaar te laat
  • 8517/06Europarlement keurt nieuwe terugkeerwet goed, illegalen desnoods onder dwang terug
  • 3617/06Landelijke groennorm moet hittestress in steden voorkomen
  • 2017/06Vredesakkoord VS en Iran - 14 punten plan: einde aan oorlog en sancties
  • 5617/06Moet Oekraïne versneld toetreden tot de Europese Unie?
  • 1417/06Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 6417/06Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 3517/06Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 1017/06Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 1617/06Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 4117/06Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 417/06FOK's weerbericht met Stephan5: Valt toch wel tegen mijn insziens.
  • 6717/06Wakker Plantje introduceert nieuwe term: ‘vegadrammen’
  • 3617/06Gemiddelde WOZ-waarde ruim 10 procent hoger
  • 1717/06Jeremy Clarkson onthult agressieve kanker in nieuw seizoen
  • 9217/06Vleesdrammers van Wakker Dier introduceren term 'vleesdrammen'
  • 617/06[WK] Messi schittert bij probleemloze WK-start van Argentinië
  • 217/06[WK] Noorwegen opent WK met ruime zege dankzij uitblinkende Haaland
  • 4117/06Random Pics van de Dag #1931
  • 7217/06FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 416/06Met tong80, op en over het WK-2026 # 4
  • 316/06[WK] Frankrijk begint met zege op Senegal
  • 1816/06'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 816/06Vrouw veroordeeld tot 4,5 jaar cel wegens moedermoord met insuline
Actieve items
Actieve items


  • 1816:51Actrice Daveigh Chase overleden
  • 8516:49Europarlement keurt nieuwe terugkeerwet goed, illegalen desnoods onder dwang terug
  • 416:47GTAVI preorders gaan volgende week van start
  • 3716:46Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 316:44Nederland kan zelf sociale media onder 15 jaar verbieden, uitvoering blijft lastig
  • 516:43Zorginstellingen dreigen uitbuiting arbeidsmigranten te onthullen
  • 4716:41Random Pics van de Dag #1716
  • 1616:37LEGO-ruzie uit de hand gelopen: hoe een YouTuber en een verzameling stenen internet laten ontploffen
  • 1516:36Stop Killing Games is bijna gestopt door Brussel
  • 3016:32Zweden neemt omstreden wetten aan voor strenger migratiebeleid
  • 7616:30Toenemend geweld door Israëlische kolonisten leidt tot internationale zorgen
  • 1816:28Soepelere regels voor nieuwe gentechnieken landbouw, ook geen etiketvermelding meer
  • 7216:18FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 7416:12VS trekt crisistroepen per direct terug, NAVO springt bij
  • 216:11FOK's weerbericht met Stephan5: Bloedheet en/of stevig onweer!
  • 4316:07Minderjarige dochter opgepakt na moord op ouders
  • 1316:06Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 5616:00Moet Oekraïne versneld toetreden tot de Europese Unie?
  • 2715:37CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 4115:30Jonge Nederlanders willen meer uren werken maar zitten vast
  • 9215:12Vleesdrammers van Wakker Dier introduceren term 'vleesdrammen'
  • 3014:39Random Pics van de Dag #1933
  • 4214:38Random Pics van de Dag #1932
  • 3314:04BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 6713:28Wakker Plantje introduceert nieuwe term: ‘vegadrammen’
  • 3513:13Belastingdienst legt veel te hoge aanslagen op bij mensen die geen aangifte doen
  • 3813:09Auto geplet onder vrachtwagen, chauffeur komt met de schrik vrij
  • 2013:00Vredesakkoord VS en Iran - 14 punten plan: einde aan oorlog en sancties
  • 3612:54Landelijke groennorm moet hittestress in steden voorkomen
  • 312:05Avonturen
  • 6411:52Porno-tweeling casht miljoenen per jaar maar weigert incestfantasie
  • 19111:50Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 13411:15VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 2010:40Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 7410:16VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 1709:12Jeremy Clarkson onthult agressieve kanker in nieuw seizoen
  • 3609:11Gemiddelde WOZ-waarde ruim 10 procent hoger
  • 1208:52Rockstar geeft GTA V-spelers eindelijk gratis upgrade, slechts vier jaar te laat
  • 108:32[WK] Engeland wint doelpuntrijke topper van Kroatië bij WK-start
  • 4207:16Borssele blijft jaren afhankelijk van Russisch uranium, kabinet doet niets
  • 1406:35Top of Flop: Ren - Vincent's Tale: Starry Night
  • 1001:06Arib en Tweede Kamer leggen slepend conflict stil via deal
  • 300:08Pogacar zet Ronde van Zwitserland al op dag één naar zijn hand
  • 6323:32'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 7222:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 2022:34Russisch oorlogsschip vuurt waarschuwingsschoten richting Brits jacht
  • 1621:55Kabinet versnelt plan voor Europese veiligheid zonder VS
  • 2321:11Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 1820:57'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 1917:58Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
Forum
Forum


  • 15816:54Explosieven in toekomstig azc Nuenen aangetroffen
  • 8616:54Wat is erg aan woke?
  • 8316:53Man en vrouw omgekomen, 13 jarige dochter gearresteerd.
  • 6916:53[INFLUENCERS #255] SCHOOIEN VOOR EEN LEESBRIL
  • 7916:52Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 22016:52Oorlog in Oekraïne #1298 - Smert voroham!
  • 1916:52Tweedehands laptop
  • 16916:50Gezocht: Oude videobanden met Nederlandse TV-beelden (Retro-televisie)
  • 5716:50China gaat Europa economisch vermoorden
  • 17916:48[SBS6] De Bondgenoten #291 tentje in de tuin
  • 5716:48Deel jij je locatie met je partner (en vice versa)?
  • 4716:39[PlayStation #183] In het land der Rivals is 1 oog koning!
  • 28716:39Schaatsen #33: Van aanwijsplek naar aanwijsplekhttps://www.schaatsen.n
  • 5616:38Het grote goedemorgen topic #2
  • 20516:37GTA VI #9 Trailer 2 genot
  • 3716:36[WLR SC #401] Zomaar een kopbal
  • 3116:34Pineapple coolaid rage
  • 6216:34Wim T Schippers (83) overleden
  • 23716:34Memes (en spotprenten) #11
  • 6316:27Verkrachting
  • 16716:25Vrouwen willen geen man meer #27
  • 14816:24[Het Officiële Steam Topic #199] Welkom terug Geralt
  • 4616:23Is schoonheid objectief te bepalen?
  • 25516:22[Wielrennen #613] De Muur
  • 10616:21[Crowdfunding] #440 Gaat we ECB verhoging merken CF aanbod?
  • 616:16[Zaterdag 20 juni 22:00] Duitsland - Ivoorkust #1
  • 2516:13Zweed dwong zijn vrouw jarenlang tot seks met 120 mannen
  • 716:10[Donderdag 18 juni 18:00] Tsjechië - Zuid-Afrika #1
  • 6216:03Musk krijgt rectificatie ZDF in berichtgeving rellen in Belfast
  • 15315:54Versteende buurten worden steeds heter, bijna miljoen Nederl
  • 715:53Overleden Acteurs & Actrices Deel #15
  • 7215:53[Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #1
  • 515:510,1% van de Britse kiezers bepalen vandaag het lot van Keir Starmer
  • 915:45Teltopic #1341 tel door en door en door....
  • 3915:45Asielzoekers #22 : Het Europese migratiepact gaat in
  • 715:40[Donderdag 18 juni 21:00] Zwitserland - Bosnië en Herzegovina #1
  • 5915:38Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #3
  • 28515:38Oorlog Iran #127
  • 16615:36[WK SC #1] Let's Go!
  • 29015:36[Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #3
  • 27915:34[Nintendo #120] Mario Christmas
  • 8815:30Tour de Suisse 2026 #1
  • 16515:24[Woensdag 17 juni 22:00] Engeland - Kroatië #5
  • 015:20Zorginstellingen dreigen namen uitbuitende uitzendbureaus te openbare
  • 25815:16[AMV] VS #1306 Inflation is inflating
  • 215:09Airconditioning vraag.
  • 12615:08Vandaag 40 jaar geleden... #3
  • 915:08Watervlekken en kieren in eiken spant
  • 21015:08[AKQ] #3382 Openen valt niet mee!
  • 11415:08Moeder pusht trouwen en kleinkinderen
  • 12615:04Protest tegen mogelijk azc in Didam (met Wilders)
  • 014:59[Woensdag 24 juni 04:00] Colombia - DR Congo
  • 1014:54[Vrijdag 19 juni 03:00] Mexico - Zuid-Korea #1
  • 3614:50Thijs Römer veroordeeld #10 Nieuwe show
  • 8514:46EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagag
  • 014:46[Woensdag 24 juni 01:00] Panama - Kroatië
  • 2714:46Spannend jaar voor Tata Steel: 'Zonder miljardensteun lastig verhaal'
  • 314:46[Zaterdag 20 juni 00:00] Schotland - Marokko #1
  • 9114:45Grote groep economen ontraadt miljardensteun aan Tata Steel: 'Te risic
  • 3914:45Bossche 'vaders' veroordeeld voor misbruik
  • 2314:44Kamer steunt miljardensubsidie voor Tata, maar wil hardere afspraken
  • 13914:44Hoe denkt God echt over homo-seksualiteit?
  • 2414:43Tata Steel onderzoekt of meer staalslak kan worden verwerkt in cement
  • 6014:43Zaken waar je je echt dood aan ergert #16 - cup a soup
  • 114:38[Dinsdag 23 juni 19:00] Portugal - Oezbekistan
  • 7114:37The UK on the brink of collapse #2
  • 014:35[Dinsdag 23 juni 22:00] Engeland - Ghana
  • 2114:34Bouw woontorens kan doorgaan, ondanks bezwaren van industrie
  • 19614:33[MLB] Season 2024 #28 World Series zijn bezig
  • 23414:12IJsmachine
  • 2014:11Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #29
  • 5214:10[RTL 4] Lubach #4
  • 313:55[Vrijdag 19 juni 21:00] Verenigde Staten - Australië #1
  • 3113:48Conflict tussen vrijwillige brandweer en leiding vanwege Baby Shark
  • 12413:44Banken met hoge rente topic #95 - Dichter naar de 0
  • 14913:40De Nijmeegse Vierdaagse 2026 #3 Wandelmotivatie door Wrapster
  • 25513:37Door plastische chirurgie verspookte celebs #41
  • 2213:37Groepenkast uitbreiden tbv thuisbatterijen
  • 6713:36Voorspel hier het warmtegetal van 2026
  • 17113:35Politieke meme's en spotprenten #9
  • 11913:35Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 1213:34Spider-Man: Brand New Day (31-07-2026)
  • 9513:28Nederlandse Politiek #722
  • 8913:24[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 12313:24Victim Blaming
  • 25313:20Lied van de dag #52
  • 2813:07Europarlement stemt voor terugkeerwet met uitzetcentra buiten Europa
  • 6012:54Hollandse Nieuwe haring 2026
  • 12912:27Crewlid-telspel #651 Higher & higher!
  • 8212:20Influencer Anna Dobber over pestgedrag op gesponsorde reis
  • 22412:20[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 11112:07Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 3412:06Aftellen van 450.000 naar 0 #136
  • 8012:06Even naar 500.000 tellen #1411 Hup hup nog even doortellen
  • 2212:06Mag jij van je partner zomaar andere mannen/vrouwen toevoegen
  • 17612:04+5 telspel #142 Keer 5 =
  • 22412:02Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba
  • 11612:01(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 9812:00[Net5]Nieuw realityprogramma: Anti survival show met kaviaar, kreeft
  • 3411:59Anti-adblock functie?
  • Weblog
  • Algemeen

Wilders wil het leger inzetten om orde op zaken te stellen

Monique Verlind (DJMO) 26-01-2021 18:40 print

avondklok covid-19 geert wilders kamerdebat leger pvv rellen video
Submitter: 
82
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Monique Verlind (DJMO)
thumbnail

Is van alle markten thuis, van sommige meer dan van de andere. Schrijft mee aan het weerbericht. Sinds jaar en dag aanwezig op FOK! Sinds juni 2016 Eindredacteur Nieuws. Te bereiken via PM, DM of per email.


Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag


Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging


Terugblik op de Hartstocht (Fotoverslag)

Meest gelezen
  • 6105402:10Random Pics van de Dag #1932
  • 3719012:41Random Pics van de Dag #1933
  • 123907:33BBC plaatst doelbewust asielzoekers in de zaal
  • 120909:52VS trekt crisistroepen per direct terug, NAVO springt bij
  • 112019:45Rockstar geeft GTA V-spelers eindelijk gratis upgrade, slechts vier jaar te laat
  • 108810:53Actrice Daveigh Chase overleden
  • 102812:44Minderjarige dochter opgepakt na moord op ouders
  • 101510:06Auto geplet onder vrachtwagen, chauffeur komt met de schrik vrij
  • 98707:05Rapport schat 250.000 Britse misbruikslachtoffers door grooming gangs
  • 79809:42Toenemend geweld door Israëlische kolonisten leidt tot internationale zorgen
  • 64208:21CPB: energiecrisis treft 300.000 kwetsbare huishoudens extra
  • 62814:48LEGO-ruzie uit de hand gelopen: hoe een YouTuber en een verzameling stenen internet laten ontploffen
  • 61514:03Zweden neemt omstreden wetten aan voor strenger migratiebeleid
  • 61108:14Oudervereniging daagt Staat vanwege 70.000 thuiszitters
  • 43909:26Soepelere regels voor nieuwe gentechnieken landbouw, ook geen etiketvermelding meer
  • 39114:42Stop Killing Games is bijna gestopt door Brussel
  • 37720:08Pogacar zet Ronde van Zwitserland al op dag één naar zijn hand
  • 35101:00Avonturen
  • 30205:30[WK] Engeland wint doelpuntrijke topper van Kroatië bij WK-start
  • 23605:56[WK] Invaller Yirenkyi kroont zich tot held van Ghana
Font-grootte:

regelhoogte :

82 reacties

Reactiepagina:
1 2
dinsdag 26 januari 2021, 18:44 uur #1
0
Pomerol_Village
Prima, maar volgens mij hebben ze geen munitie. Dus schieten we niet zo veel mee op. Leuke woordspeling trouwens.
dinsdag 26 januari 2021, 18:46 uur #3
14
Flips
Fijn dat iemand op staat om wat tegen deze terroristen te doen.
dinsdag 26 januari 2021, 18:48 uur #4
0
aspi
o/
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:44 schreef Pomerol_Village het volgende:
Prima, maar volgens mij hebben ze geen munitie. Dus schieten we niet zo veel mee op. Leuke woordspeling trouwens.
Kweenie of t leger met scherp mag schieten als ze zouden komen helpen..

Maar de politie wil het niet, want ze kunnen het zelf wel aan. Dat zien we elke avond...
dinsdag 26 januari 2021, 18:53 uur #6
8
Neuralnet
Avondklok, leger, maar het is geen oorlog hoor.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
dinsdag 26 januari 2021, 18:54 uur #7
6
Questular
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:53 schreef Neuralnet het volgende:
Avondklok, leger, maar het is geen oorlog hoor.
Dit oorlog noemen :')
dinsdag 26 januari 2021, 18:56 uur #8
12
bArAbAts
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:53 schreef Neuralnet het volgende:
Avondklok, leger, maar het is geen oorlog hoor.
ja tis echt net 40-45 niet!?

WTF gast lees je eigen bericht nog eens terug....weet je uberhaupt hoe oorlog er van dichtbij uitziet?
Forum Moderator
dinsdag 26 januari 2021, 18:59 uur #9
0
sp3c
Geef me die goud!!!
"Sluit alle domme mensen op"
https://fok.nl/842376
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
dinsdag 26 januari 2021, 18:59 uur #10
2
Hallojo
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:46 schreef Flips het volgende:
Fijn dat iemand op staat om wat tegen deze terroristen te doen.
Ho ho, het zijn niet allemaal terroristen he. De blanke relschoppers zijn natuurlijk gewoon vrijheidsstrijders.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
dinsdag 26 januari 2021, 19:03 uur #13
13
Vis1980
Veni Vidi Vissie
Ik word echt schijtziek van al die droeftoeters, die er nog steeds voor kiezen om niet te snappen waarom dit nu allemaal is. Misinformatie delen geen probleem, wat de overheid of media ook doet is altijd slecht en tegen jou, maar een complete sukkel op YT gelooft men meteen.

Wilders is zelf ook een loser, wil nu het leger inzetten, want hij zag buitenlanders op sommige beelden. Even verder helemaal negeren dat er zat 'nederlanders met een blanke huid' aan het rellen zijn. Zijn supporters lijken ook in tweedeling, waarvan de ene helft zegt dat de rellen terecht zijn, en de andere helft dat het om buitenlanders gaat.

Stop met misinformatie, stop met het goedpraten van deze rellen en leer nu eens dat het geen fuck uitmaakt wie er daar staat te rellen, het een probleem van ons allen is. Maandenlang worden politici afgeschreven als vijanden van het volk, maar geen van die sneue droeftoeters gaat zelf de politiek in om het beter te doen. Ga er maar eens aanstaan om het coronaprobleem aan te pakken en dan zijn er van die schreeuwlelijkerds die Lange Frans volgen en een haat tegen de media en onze grondwetten en verdragen heeft, neerkijkt op ons strafstelsel inclusief rechters en politie, die nu ook nog eens het lef hebben de maatregelen te gaan lopen dwarsbomen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:04 uur #14
4
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:48 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Fijn dat we relschoppers hun gang laten gaan omdat we niet bij machten zijn ze aan te pakken.
Allemaal neerschieten heeft ook geen zin, zo zit ons land niet in elkaar. Oppakken en berechten aan de hand van de wet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:10 uur #15
5
MAY-be
Al die relschoppers oppakken en de rechtbank sluiten ivm covid.

Mogen ze de rest van de covid crisis in de bak uitzitten.
dinsdag 26 januari 2021, 19:14 uur #16
2
BlackQuasarHole
To far for us to understand
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:03 schreef Vis1980 het volgende:
Ik word echt schijtziek van al die droeftoeters, die er nog steeds voor kiezen om niet te snappen waarom dit nu allemaal is. Misinformatie delen geen probleem, wat de overheid of media ook doet is altijd slecht en tegen jou, maar een complete sukkel op YT gelooft men meteen.

Wilders is zelf ook een loser, wil nu het leger inzetten, want hij zag buitenlanders op sommige beelden. Even verder helemaal negeren dat er zat 'nederlanders met een blanke huid' aan het rellen zijn. Zijn supporters lijken ook in tweedeling, waarvan de ene helft zegt dat de rellen terecht zijn, en de andere helft dat het om buitenlanders gaat.

Stop met misinformatie, stop met het goedpraten van deze rellen en leer nu eens dat het geen fuck uitmaakt wie er daar staat te rellen, het een probleem van ons allen is. Maandenlang worden politici afgeschreven als vijanden van het volk, maar geen van die sneue droeftoeters gaat zelf de politiek in om het beter te doen. Ga er maar eens aanstaan om het coronaprobleem aan te pakken en dan zijn er van die schreeuwlelijkerds die Lange Frans volgen en een haat tegen de media en onze grondwetten en verdragen heeft, neerkijkt op ons strafstelsel inclusief rechters en politie, die nu ook nog eens het lef hebben de maatregelen te gaan lopen dwarsbomen.
Wat een slap gelul komt er bij jou vaak uit?

Je praat over dingen waarvan je de helft maar weet.

En nogmaals, waar praat iemand de rellen goed hier op Fok?
dinsdag 26 januari 2021, 19:19 uur #18
6
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:14 schreef BlackQuasarHole het volgende:

[..]


Wat een slap gelul komt er bij jou vaak uit?

Je praat over dingen waarvan je de helft maar weet.

En nogmaals, waar praat iemand de rellen goed hier op Fok?
Hahaha, ik vind het wel prettig dat jij met deze inhoudsloze kritiek aan komt zetten. Blijkbaar voel jij je aangesproken.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja en blijkbaar lukt dat niet met een handvol agentjes.
Leef jij toevallig in de fantasie dat met genoeg politieagenten er nooit meer criminaliteit zal voorkomen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:20 uur #19
2
TheoddDutchGuy
De politie is met te weinig, dank je bezuinigingen, dus dan hou je het leger over.

Niet janken dan als ze gaan ingrijpen he vies wappie volk?

Liever gisteren al.
dinsdag 26 januari 2021, 19:20 uur #20
0
detaris
Bonenteller en rekenmeester
Ik vraag mij altijd af welke voorstelling mensen dan hebben als het gaat over het "leger inzetten"? Laat dit over aan de professionals, politie en Kmar.
dinsdag 26 januari 2021, 19:21 uur #21
1
suijkerbuijk
suijkerbuijk
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:48 schreef aspi het volgende:

[..]
Kweenie of t leger met scherp mag schieten als ze zouden komen helpen..

Maar de politie wil het niet, want ze kunnen het zelf wel aan. Dat zien we elke avond...
Nee dat zijn rubberen kogels
Niet fijn kan ik je vertellen.
Schiet trouwens anders ook.
Maar ze hebben ook clips met scherp .
Krijgen ze toestemming dan word gewoon de magazijn gewisseld.
Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.
dinsdag 26 januari 2021, 19:23 uur #22
2
BlackQuasarHole
To far for us to understand
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hahaha, ik vind het wel prettig dat jij met deze inhoudsloze kritiek aan komt zetten. Blijkbaar voel jij je aangesproken.
[..]
Leef jij toevallig in de fantasie dat met genoeg politieagenten er nooit meer criminaliteit zal voorkomen?
Ja joh...ik voel mij ook echt aangesproken met die waanzin van jou?

Nogmaals de vraag?

Waar op Fok heeft iemand de rellen goedgekeurd?

Je lult gewoon weer...bah!

En altijd met die drogreden komen dat we niet moeten zeuren op de politiek, anders ga je er zelf maar in :')

Wat lul je nou slap man?

Dat is hetzelfde als tegen de vuilnisman zeggen dat die de kliko beter moet legen, en dat je als antwoord krijgt: Wordt zelf dan vuilnisman :')

Of de bakker die teveel zout in het brood gooit en dat het niet te vreten is, en dat je daarover gaat klagen en dat die zegt dat je dan maar zelf bakker moet worden?

Je spoort niet en je zet je zelf zo voor lul.
dinsdag 26 januari 2021, 19:25 uur #23
0
Finger050
Rubber kogels en verf kogels zodat ze nog dagen te herkennen zijn.
dinsdag 26 januari 2021, 19:29 uur #25
4
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:20 schreef detaris het volgende:
Ik vraag mij altijd af welke voorstelling mensen dan hebben als het gaat over het "leger inzetten"? Laat dit over aan de professionals, politie en Kmar.
Afschieten, want dat lijkt ze proportioneel. Dit soort mensen hebben niets met verdragen en wetten, en maar goed dat we niet in een land leven waar de PM even beslist dat ze allemaal neergeschoten worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:33 uur #28
0
EvilFatBoss
God is Dead!!! Helleluyah!!!
De leger inzetten is een goeie zaak. Dat kunnen zij met modder gaan gooien en pief paf poef zeggen. Terwijl de tokkies met grindtegels en bakstenen gooien. Het wordt het een interessante tijd jongens! >:)
Wandering the globe around
I saw no miracles nor wonders
Humanity so poisoned by their myths
Smell of burnt bodies... Slaughtered virgin lies dead without the face
dinsdag 26 januari 2021, 19:35 uur #29
1
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:23 schreef BlackQuasarHole het volgende:

[..]


Ja joh...ik voel mij ook echt aangesproken met die waanzin van jou?

Nogmaals de vraag?

Waar op Fok heeft iemand de rellen goedgekeurd?

Je lult gewoon weer...bah!

En altijd met die drogreden komen dat we niet moeten zeuren op de politiek, anders ga je er zelf maar in :')

Wat lul je nou slap man?

Dat is hetzelfde als tegen de vuilnisman zeggen dat die de kliko beter moet legen, en dat je als antwoord krijgt: Wordt zelf dan vuilnisman :')

Of de bakker die teveel zout in het brood gooit en dat het niet te vreten is, en dat je daarover gaat klagen en dat die zegt dat je dan maar zelf bakker moet worden?

Je spoort niet en je zet je zelf zo voor lul.
Jij vindt het heel belangrijk dat iemand zich voor lul zet, ondanks dat je de ironie niet helemaal ziet. Ik schrijf wat over een type mens en jij reageert met een bek vol schuim en reageert nog gekker als er gesteld wordt dat jij je aangesproken voelt.

Wel leuk dat je vragen blijft stellen, antwoorden krijgt (en zelfs onderdeel bent van het antwoord), maar er telkens voor kiest om dingen totaal te negeren.

Ik lees toch regelmatig op fora dat de rellen te verwachten waren als je mensen hun vrijheden afpakt. Dat Rutte maar aansprakelijk gesteld moet worden, want hij hangt de dictator uit. De verwijzingen naar WOII vliegen je om de oren. Daarnaast begin ik een beetje de kriebels te krijgen van de agressie waarmee jij constant op mij reageert vandaag, het is nogal een drama wat jij er allemaal van maakt.

En ja in Nederland werkt het zo dat als jij vindt dat er niet genoeg politie is dat we dan geen mensen kunnen toveren. Dan zou het je sieren als je zelf stappen onderneemt om dit o zo belangrijke punt van je aan te pakken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:37 uur #30
1
BlackQuasarHole
To far for us to understand
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jij vindt het heel belangrijk dat iemand zich voor lul zet, ondanks dat je de ironie niet helemaal ziet. Ik schrijf wat over een type mens en jij reageert met een bek vol schuim en reageert nog gekker als er gesteld wordt dat jij je aangesproken voelt.

Wel leuk dat je vragen blijft stellen, antwoorden krijgt (en zelfs onderdeel bent van het antwoord), maar er telkens voor kiest om dingen totaal te negeren.

Ik lees toch regelmatig op fora dat de rellen te verwachten waren als je mensen hun vrijheden afpakt. Dat Rutte maar aansprakelijk gesteld moet worden, want hij hangt de dictator uit. De verwijzingen naar WOII vliegen je om de oren. Daarnaast begin ik een beetje de kriebels te krijgen van de agressie waarmee jij constant op mij reageert vandaag, het is nogal een drama wat jij er allemaal van maakt.

En ja in Nederland werkt het zo dat als jij vindt dat er niet genoeg politie is dat we dan geen mensen kunnen toveren. Dan zou het je sieren als je zelf stappen onderneemt om dit o zo belangrijke punt van je aan te pakken.
Jij wilt het niet snappen dus geen zin in, anders krijgen we weer discussies.

Is ook niet zo belangrijk eigenlijk!
dinsdag 26 januari 2021, 19:38 uur #31
2
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Aldus degene die roept: allemaal oppakken en berechten :')
Mensen die iets strafbaars doen, ja die moet je oppakken en berechten. Men krijgt nu ook allemaal tips over gasten die nog niet zijn opgepakt of die aan het plunderen waren. Zo werkt dat hier. In landen waar vrijheden en mensenrechten niet meetellen worden ze gewoon neergeschoten. Prima, maar laat dat lekker daar. Wij zijn toch zo beschaafd?
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:31 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Je vult dus maar weer wat voor mensen in? Zo werken lefties altijd hé :')
Oh, kijk nu is het zelfs een 'lefties' probleem? Wat gaat het leger anders doen, alle winkels in Nederland beveiligen? Voedselpakketten uitdelen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:40 uur #32
3
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:33 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Moeten ze geen lichtgetinte kogels gebruiken :X
Kijk, en hier laat je zien waar het jou om gaat. Dat vermoeden had ik al, maar fijn om de bevestiging te zien. Misschien nog even een keer zeggen dat het uiteindelijk maar om een griepje gaat en de overheid ons bang probeert te maken. Deze 'linkse' overheid...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:43 uur #33
3
budha
 
Wilders bewijst weer eens een engnek te zijn. Alleen enge regimes zetten het leger in tegen de eigen bevolking.
dinsdag 26 januari 2021, 19:49 uur #37
0
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:45 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Want de politie straalt inderdaad net zoveel gezag uit als het leger :')
Gaat het om gezag uitstralen dan? Ben met je eens dat de politie vaak neergezet wordt als klootzakken dat zijn sneue figuren. Verder heb je gewoon naar de politie te luisteren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:50 uur #38
0
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:43 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ziedend. Als je even verder leest dan je neus lang is heb ik van de week ook geroepen dat er tokkietuig tussen zit. Maar blijkbaar werkt het woordje lichtgetint als een rode lap op een stier.
Ja het is dan ook zeker geen incident.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 19:54 uur #40
0
MrStock
Zedde gej joa!
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:43 schreef budha het volgende:
Wilders bewijst weer eens een engnek te zijn. Alleen enge regimes zetten het leger in tegen de eigen bevolking.
Goh, is 2019 nog gebeurd in Nederland, dat het leger is ingezet tegen de eigen bevolking... Kom uit die fantasiewereld van je.

NOS-Bron

Terwijl er bij de boeren geen geweld plaats vond, werd het leger ingezet. Waarom nu niet?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
dinsdag 26 januari 2021, 20:10 uur #41
0
Pomerol_Village
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:46 schreef YoungDriller het volgende:

[..]


Hou toch op met je fascistische wensen. Jij weet helemaal niets over de gang van zaken in die landen behalve wat je op nu.nl leest. En dan claim jij de feiten te kennen. _O-
Rustig adem halen en dan jouw medicijnen innemen. Komt het allemaal goed ouwe SJW'er van me.
dinsdag 26 januari 2021, 20:10 uur #42
2
#ANONIEM
foto
dinsdag 26 januari 2021, 20:11 uur #43
0
Ferrari412T2
quote:
Ik lees toch regelmatig op fora dat de rellen te verwachten waren als je mensen hun vrijheden afpakt. Dat Rutte maar aansprakelijk gesteld moet worden, want hij hangt de dictator uit. De verwijzingen naar WOII vliegen je om de oren. Daarnaast begin ik een beetje de kriebels te krijgen van de agressie waarmee jij constant op mij reageert vandaag, het is nogal een drama wat jij er allemaal van maakt.
Waarom kan het grootste gedeelte van Nederland wel normaal met deze regels omgaan en de rest niet? Omdat hij voornamelijk sociaal gestoorde tokkies zijn samen met dat noord afrikaans tuig. Ze nemen elke kans om te gaan rellen. Ik zou zeggen...pak die k*t noord afrikanen op en flikker ze het land uit en die Nederlanders oppakken en op pampus zetten met een groot hek erom...graag zonder eten.
dinsdag 26 januari 2021, 20:12 uur #44
5
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:54 schreef MrStock het volgende:

[..]


Goh, is 2019 nog gebeurd in Nederland, dat het leger is ingezet tegen de eigen bevolking... Kom uit die fantasiewereld van je.

NOS-Bron

Terwijl er bij de boeren geen geweld plaats vond, werd het leger ingezet. Waarom nu niet?
In 2019 is er wat materiaal van de krijgsmacht geleend om wegen mee te kunnen blokkeren. Er is verder geen militair geweest die zich actief tegen de boerenacties aan heeft lopen bemoeien.
dinsdag 26 januari 2021, 20:14 uur #45
1
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:51 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Heb je überhaupt de filmpjes wel gezien? Denk jij dat die gasten bang zijn voor de politie?
Wat wil je nu, dat ze bang worden of achter slot en grendel gaan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 26 januari 2021, 20:16 uur #46
0
Buikboor
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:44 schreef YoungDriller het volgende:
Ja, laten we ons verlagen tot het niveau van Belarus/Syrië en al die andere bananenrepublieken.

8)7
Huh? Pieter Omtzigt gemist vorige week? Die stelde al vast dat we een bananenrepubliek zijn....
dinsdag 26 januari 2021, 20:16 uur #47
0
Marve
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:44 schreef Pomerol_Village het volgende:
Prima, maar volgens mij hebben ze geen munitie. Dus schieten we niet zo veel mee op. Leuke woordspeling trouwens.
Ze kunnen pang roepen net als bij de training.
dinsdag 26 januari 2021, 20:17 uur #48
3
Xenorium
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:54 schreef MrStock het volgende:

[..]


Goh, is 2019 nog gebeurd in Nederland, dat het leger is ingezet tegen de eigen bevolking... Kom uit die fantasiewereld van je.

NOS-Bron

Terwijl er bij de boeren geen geweld plaats vond, werd het leger ingezet. Waarom nu niet?
Ja wat gaat de politie beginnen tegen grote tractors? Ze hadden alleen het materiaal van defensie nodig zodat die tractoren geblokkeerd werden.

Wat denk je dat legerstrucks gaan helpen nu? Die vandalen klimmen daar gewoon overheen / onderdoor. Nutteloos.

Ze moeten iedereen die crimineel verdrag vertoont gewoon oppakken en een paar weken in de isoleercel gooien. Piepen ze wel anders na een paar weken.
dinsdag 26 januari 2021, 20:17 uur #49
4
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:11 schreef Ferrari412T2 het volgende:

[..]


Waarom kan het grootste gedeelte van Nederland wel normaal met deze regels omgaan en de rest niet? Omdat hij voornamelijk sociaal gestoorde tokkies zijn samen met dat noord afrikaans tuig. Ze nemen elke kans om te gaan rellen. Ik zou zeggen...pak die k*t noord afrikanen op en flikker ze het land uit en die Nederlanders oppakken en op pampus zetten met een groot hek erom...graag zonder eten.
Ja hoor het waren alleen maar 'noord afrikanen' er zijn al weken rellen waarbij men eerst gaat zeuren dat bejaarden geslagen worden en nu gaat het ineens alleen maar om buitenlanders. Zeer selectief. Ja er waren veel mensen bij van buitenlandse komaf, zeker bij het plunderen. Maar de rellen zelf wordt echt door de hele mikmak gedaan. Wappies zijn al weken bezig de samenleving te ontwrichten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Reactiepagina:
1 2
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
Random Pics van de Dag #1933
special
Random Pics van de Dag #1932
special
Random Pics van de Dag #1931
special
VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1930
special
Random Pics van de Dag #1929
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.