Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 7409:24Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 2109:05Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 1108:46Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 4108:24EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 3108:17Random Pics van de Dag #1931
  • 1307:30Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 2707:09Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 2006:00VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 115/06Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 614/06Nyck de Vries schrijft historie met winst in 24 uur van Le Mans
  • 714/06F1: Uitslag Grand Prix van Spanje
  • 014/06Eerste Formule 2-zege Camara, Tsolov nieuwe leider
  • 3314/06Random Pics van de Dag #1930
  • 014/06Wharton en Naël pakken Formule 3-zeges in Barcelona
  • 5714/06Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 7114/06Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 3514/06Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 18114/06Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 314/06Meerdere gewonden bij gerichte schietpartij in Amerikaans winkelcentrum
  • 1614/06Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 6213/06Random Pics van de Dag #1929
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 323:42Met tong80, op en over het WK-2026 # 4
  • 223:31[WK] Frankrijk begint met zege op Senegal
  • 821:04'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 620:44Vrouw veroordeeld tot 4,5 jaar cel wegens moedermoord met insuline
  • 1820:22Trump: 'Syrië moet de strijd van Israël tegen Hezbollah overnemen'
  • 1320:10Russisch oorlogsschip vuurt waarschuwingsschoten richting Brits jacht
  • 1019:49FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 1012:58FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker
  • 1612:20Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 7409:24Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 2109:05Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 6708:58VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 1108:46Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 4108:24EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 3108:17Random Pics van de Dag #1931
  • 1307:30Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 2707:09Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 306:43[WK] Vermakelijk duel tussen Nieuw-Zeeland en Iran kent geen winnaar
  • 006:40[WK] Saudi-Arabië houdt Uruguay op remise in groep H
  • 006:36[WK] België komt te laat op gang en verspeelt punten tegen Egypte
  • 2006:00VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 405:16Goedemorgen FOK!
  • 7915/06Syriër uit Druten krijgt 26 jaar cel voor marteling en verkrachting in Syrië
  • 2515/06Wim T. Schippers, multitalent, overleden op 83-jarige leeftijd
  • 015/06TV recensie Het Blok 2026 – Week 11: Brutale Bouwregelschendingen en de Klierende Kleuterklas
  • 915/06[WK] Kaapverdië stunt met punt tegen topfavoriet Spanje
  • 5615/06Politiek wil af van automatische verkiezingen na kabinetsval, is dat een goed plan?
  • 8215/06Restore Britain: nieuwe partij van Musk bedreigt Farage bij verkiezingen
  • 3515/06Politie zet drones in tegen overlast hangjongeren Groningen
  • 5315/06FIFA onderzoekt 'white power'-gebaar van VAR op WK 2026
  • 315/06FOK's weerbericht met Stephan5: Laat het hittekanon maar komen!
  • 2415/06Gommers: tekort ic-personeel opnieuw probleem bij nieuwe pandemie
  • 2415/06Tesla misleidde toezichthouders met Full Self Driving-veiligheidscijfers
  • 1215/06Projectontwikkelaar moet ruim 400.000 euro betalen vanwege jarenlange lekkage
  • 10215/06VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 115/06Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 015/06[WK] Late treffer Diallo levert Ivoorkust belangrijke WK-zege op
  • 5215/06[WK] Oranje geeft zege op Japan vlak voor tijd weg op WK voetbal
  • 314/06[WK] Historische WK-goal kan zware nederlaag Curaçao niet voorkomen
  • 1414/06Met tong80 op, en over het WK-2026 # 3
  • 3914/06Man uit Texas krijgt 45 jaar cel voor diefstal van 200 Lego-sets
  • 014/06Del Toro slaat dubbelslag en wint Tour Auvergne-Rhône-Alpes
  • 614/06Nyck de Vries schrijft historie met winst in 24 uur van Le Mans
  • 714/06F1: Uitslag Grand Prix van Spanje
  • 11214/06Israël bombardeert Beiroet, Iran dreigt VS-deal te laten klappen
  • 014/06Eerste Formule 2-zege Camara, Tsolov nieuwe leider
  • 4414/06Anoniem bellen straks ook in VS verboden, harde aanpak scambellers
  • 3314/06Random Pics van de Dag #1930
  • 3314/06A12 Woerden: lekke banden na negeren rood kruis
  • 1414/06Mishandeling puppy's leidt tot protesten in China
Actieve items
Actieve items


  • 802:27'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 6702:22VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 7401:34Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 1001:31FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker
  • 401:23Goedemorgen FOK!
  • 1301:22Russisch oorlogsschip vuurt waarschuwingsschoten richting Brits jacht
  • 5601:14Politiek wil af van automatische verkiezingen na kabinetsval, is dat een goed plan?
  • 7901:05Syriër uit Druten krijgt 26 jaar cel voor marteling en verkrachting in Syrië
  • 301:05Met tong80, op en over het WK-2026 # 4
  • 200:41[WK] Frankrijk begint met zege op Senegal
  • 4100:35EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 7100:33Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 1100:16Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 1800:08Trump: 'Syrië moet de strijd van Israël tegen Hezbollah overnemen'
  • 600:04Vrouw veroordeeld tot 4,5 jaar cel wegens moedermoord met insuline
  • 11223:52Israël bombardeert Beiroet, Iran dreigt VS-deal te laten klappen
  • 2723:46Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 3123:40Random Pics van de Dag #1931
  • 5323:10FIFA onderzoekt 'white power'-gebaar van VAR op WK 2026
  • 1023:09FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 11423:08Elon Musk wordt eerste 'trillionaire': Gevaar voor democratie
  • 1622:32Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 2522:32Wim T. Schippers, multitalent, overleden op 83-jarige leeftijd
  • 1622:08'Microsoft gaat XBOX afstoten'
  • 10221:58VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 6221:46'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 3521:46Politie zet drones in tegen overlast hangjongeren Groningen
  • 2821:36EU start toetredingsgesprekken met Oekraïne en Moldavië
  • 321:28[WK] Vermakelijk duel tussen Nieuw-Zeeland en Iran kent geen winnaar
  • 2120:56Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 1220:53VrijMiBabes #289 (not very sfw!)
  • 1320:44Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 3420:38[WK] Marokko en Brazilië houden elkaar in evenwicht op WK
  • 1420:21Iran-akkoord: Trump zegt zondag ondertekenen we maar Iran spreekt tegen
  • 2419:08Tesla misleidde toezichthouders met Full Self Driving-veiligheidscijfers
  • 5218:52[WK] Oranje geeft zege op Japan vlak voor tijd weg op WK voetbal
  • 5018:18Asieldwang wordt horror
  • 5717:56Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 2416:47Gommers: tekort ic-personeel opnieuw probleem bij nieuwe pandemie
  • 8214:58Restore Britain: nieuwe partij van Musk bedreigt Farage bij verkiezingen
  • 2013:49VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 3112:16VrijMiBabes #224 (not very sfw!)
  • 1610:41Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 108:46Adorable Adventures
  • 1708:26VrijMiBabes #261 (not very sfw!)
  • 2206:43Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 903:28[WK] Kaapverdië stunt met punt tegen topfavoriet Spanje
  • 316/06FOK's weerbericht met Stephan5: Laat het hittekanon maar komen!
  • 1216/06Projectontwikkelaar moet ruim 400.000 euro betalen vanwege jarenlange lekkage
  • 3915/06Man uit Texas krijgt 45 jaar cel voor diefstal van 200 Lego-sets
Forum
Forum


  • 21102:26[AMV] VS #1306 Inflation is inflating
  • 20002:15[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 402:08[Woensdag 17 juni 03:00] Argentinië - Algerije
  • 21002:07[Woensdag 17 juni 00:00] Irak - Noorwegen #1
  • 22901:58Oorlog in Oekraïne #1297 - Smert voroham!
  • 18001:47Stroomnet bolvol, minstens 10 jaar overlast deel 5, vol=vol, klaar
  • 9501:30Overlastgevende migranten in Zweden op schopstoel
  • 201:25LeftLaser is echt fantastisch. De enige echte journalist!
  • 19601:22GTA VI #9 Trailer 2 genot
  • 3201:22Melden misdrijf.
  • 14001:22Kinderen betrokken bij ernstig ongeluk #2
  • 6500:592010: Vermissing van Herman Ploegstra
  • 18500:58[Dinsdag 16 juni 21:00] Frankrijk - Senegal #5
  • 1000:57Spoilers in Sport Nieuwskop.
  • 800:51Zweed dwong zijn vrouw jarenlang tot seks met 120 mannen
  • 15100:51[WLR SC #400] Wij kijken naar De Belg
  • 200:48Onderzoek naar opgestapte wethouders Lelystad: patroon van denigrerend
  • 1200:47Asielzoekers #22 : Het Europese migratiepact gaat in
  • 25300:37[INFLUENCERS #253] bye bye Bali
  • 5700:26Oorlog Iran #127
  • 4000:23Hoe denkt God echt over homo-seksualiteit?
  • 300:23Zuid-Afrikanen de straat op tegen illegale immigratie in Kaapstad
  • 6500:21[Crowdfunding] #440 Gaat we ECB verhoging merken CF aanbod?
  • 29800:18[DAGBOEK] De weg naar balans #11
  • 22500:17[SBS6] De Bondgenoten #290 Powerwelpjes
  • 11800:15Asielzoeker (22) op verkrachtingspad in Rotterdam
  • 1400:15Zelfde groepje actievoerders te zien bij asielprotesten door hele land
  • 600:12Draagtas voor chihuahua
  • 600:11Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #29
  • 1600:10Muziek wat geen enkele betekenis heeft
  • 14800:06Afvallen met injecties #3
  • 2300:04Explosie blaast gevel van fitnessstudio onder flat weg in Osdorp #2
  • 4700:01Wim T Schippers (83) overleden
  • 2223:55Homokoppel misbruikt en vermoordt geadopteerde baby
  • 8023:52Maak me veel zorgen om goede vriend.
  • 9523:50[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 25
  • 1423:48Wat is jouw ervaring met de OV fiets?
  • 4723:41Suggestie 'integratie' forum-FP.
  • 22123:41[Wielrennen #613] De Muur
  • 1923:37Extreemrechts blijkt Russische creatie
  • 5623:29Versteende buurten worden steeds heter, bijna miljoen Nederl
  • 14923:21Politieke meme's en spotprenten #9
  • 27523:19Panini WK 2026 plaatjes topic
  • 11023:18Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 6623:16Boerenproblematiekverzameltopic #8 - Schrappen, vertragen, b
  • 223:16Tour de Suisse 2026 #1
  • 2523:16Oprichting van een echt linkse politieke partij zoals PSP of LeftLaser
  • 26923:12[RLS 24 SC #86] Gezellige kletshoek deel 61
  • 13023:07Nederland Dal Vrij Trein start op 15 juni
  • 3723:05[PlayStation #183] In het land der Rivals is 1 oog koning!
  • 222:56Teltopic #1333 tel door en door en door....
  • 17622:52Woord van de dag, deel 32
  • 8022:48Influencer Anna Dobber over pestgedrag op gesponsorde reis
  • 222:47Wedstrijden bij daglicht
  • 15522:46Spamuser opsporing service #14
  • 27222:44[SkyShowtime] Paramount, Universal, Showtime, Peacock, DreamWorks #2
  • 11122:43[Belastingaangifte 2025] Bericht- en meldtopic
  • 9022:43Het Atletiektopic #72
  • 8422:43Eerste Kamer stemt voor verbod op 'homogenezing'
  • 1222:3726 juni kamerbrief over stikstof
  • 8722:27Hip Hop Central #114 Hip Hop Don´t Stop!
  • 7522:23FOK! Premier Cycling League 2026 #10 Tussentijdse transfers
  • 3822:23Hollandse Nieuwe haring 2026
  • 3522:22Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #76
  • 4322:20Israël trekt zich niets aan van vredesdeal, troepen blijven in Libanon
  • 4022:18Asielzoeker (26) steekt man in de hals: eis 3,5 jaar cel.
  • 28422:13Thijs Römer veroordeeld #9
  • 10422:11(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 14022:10De Nijmeegse Vierdaagse 2026 #3 Wandelmotivatie door Wrapster
  • 2421:56Voedzamere alternatieven voor vetbommen?
  • 3821:51Jongeren maken Utrecht Overvecht onleefbaar
  • 3021:50Fatbiker ging 100km per uur
  • 8221:46Kappersoorlog teistert Regio Rijnmond
  • 721:43Het nummer 666 bij een onschuldig spelletje...
  • 3921:39Zaken waar je je echt dood aan ergert #16 - cup a soup
  • 4921:35EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagag
  • 6621:35[English Premier League #393] Winnaars en verliezers
  • 12021:33Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #46
  • 2921:33Vrouwenkiesrecht heeft de Westerse wereld kapot gemaakt
  • 221:32VCP-boegbeeld Engel Modderman gaat emigreren naar Servië
  • 3221:30[CRE SC #160] Op naar de zomer!!
  • 3621:28Wat is het verschil tussen VER en GC? Wellicht een fusie?
  • 3721:27Zou jij FOK! gaan missen als de stekker er uit gaat?
  • 521:25Belgie
  • 4121:23Russia vs Ukraine #89 waar oekr al gewonnen is
  • 1921:11De toekomst van Nederland
  • 1421:09Scherm bezaaid met i-tjes met een umlaut
  • 12221:03Vrouwen willen geen man meer #27
  • 720:55Forum inside
  • 3620:53Voorspel hier het weer van mei 2026 (gemeten in de Bilt)
  • 3820:51[Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #1
  • 2820:46[Crimson Desert #6] Patches in overvloed
  • 720:43Trump wil dat Syrië de oorlog van Israël tegen Hezbollah overneemt
  • 10220:42Saxofoon sound (deel 2)
  • 320:41[Woensdag 17 juni 22:00] Engeland - Kroatië #1
  • 21520:40[Netflix #209] TUDUM
  • 28220:34PDC Player Championships #29 - Achteraf zaaltjes
  • 6120:28Japanse fans ruimen stadion op na WK wedstrijd, winnen overal harten
  • 2520:22Supergirl (2026)
  • 020:21Steam family sharing
  • Weblog
  • Algemeen

Derksen ergert zich aan vertrutting in Nederland: "Ze kunnen allemaal barsten!"

Maarten (rubbereend) 03-10-2020 17:47 print

Johan Derksen is het spuugzat:

johan derksen veronica inside video
Submitter: 
123
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Maarten (rubbereend)
thumbnail

Rubbereend is in 2001 op deze mooie site beland. Eerst was hij alleen moderator op het forum en later kwam daar het redacteurschap bij FOK!sport bij. Hij begon als specialschrijver maar heeft begin 2013 promotie gemaakt naar het eindredacteursschap van de sportafdeling van fok.nl. Inmiddels is hij weer gewoon redacteur die ook algemeen nieuws en weblogjes schrijft.

Meest gelezen
  • 4225808:17Random Pics van de Dag #1931
  • 261609:05Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 260909:24Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 156708:58VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 140308:24EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 109308:46Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 108707:09Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 102707:30Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 81012:20Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 73620:22Trump: 'Syrië moet de strijd van Israël tegen Hezbollah overnemen'
  • 72619:49FBI verijdelt grote aanslag op UFC-gevecht bij het Witte Huis
  • 71520:10Russisch oorlogsschip vuurt waarschuwingsschoten richting Brits jacht
  • 58312:58FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker
  • 55420:44 Vrouw veroordeeld tot 4,5 jaar cel wegens moedermoord met insuline
  • 40405:16Goedemorgen FOK!
  • 39421:04'XBOX gaat nog meer ontwikkelaars sluiten'
  • 36506:43[WK] Vermakelijk duel tussen Nieuw-Zeeland en Iran kent geen winnaar
  • 33606:36[WK] België komt te laat op gang en verspeelt punten tegen Egypte
  • 26706:40[WK] Saudi-Arabië houdt Uruguay op remise in groep H
  • 14523:42Met tong80, op en over het WK-2026 # 4

Lees ook

  • 4829/09Derksen: 'Sportmaatregelen corona slaan als kut op dirk'
  • 10231/07Veronica Inside gaat door, met Gijp, Derksen en Genee
  • 5031/07Einde Veronica Inside is nabij na opvallend kort overleg
  • 5828/07Ook Van der Gijp zet deur open: seinen staan op groen
  • 3818/07Johan Derksen de politiek in?
  • 8529/06De Jong: "Genee heeft terugkeer bij VI voorgoed onmogelijk gemaakt"
  • 10125/06Seizoen Veronica Inside voorbij: "Ze gaan geen toneelspelletje spelen"
  • 7923/06Gijp klaar met Genee: 'Dit komt niet meer goed'
  • 11223/06Derksen vond VI een kutshow: "Goed nadenken of ik hier mee doorga"
  • 5423/061,7 miljoen kijkers voor reclamevrij VI
Font-grootte:

regelhoogte :

123 reacties

Reactiepagina:
1 2 3
zaterdag 3 oktober 2020, 17:48 uur #1
4
Newsworld
Wat een zeiksnor.
zaterdag 3 oktober 2020, 17:51 uur #2
50
#ANONIEM
Hij heeft uiteraard groot gelijk.
zaterdag 3 oktober 2020, 17:52 uur #3
5
#ANONIEM
Wanneer gaat hij nou eens met pensioen zodat alleen de bejaarden in het tehuis en zijn kleinkinderen hoeven te luisteren naar zijn gekanker?
zaterdag 3 oktober 2020, 17:53 uur #4
25
LuieSurinamer
Wat een held!
The Older I Get, The Better I Was
zaterdag 3 oktober 2020, 17:55 uur #5
39
AQuila360
Xbox Ultimate
W
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:52 schreef babylon het volgende:
Wanneer gaat hij nou eens met pensioen zodat alleen de bejaarden in het tehuis en zijn kleinkinderen hoeven te luisteren naar zijn gekanker?
Ga weg man, 100% gelijk heeft die.

Vooral de cancel culture moeten we echt mee oppassen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
zaterdag 3 oktober 2020, 17:55 uur #6
1
Newsworld
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:53 schreef LuieSurinamer het volgende:
Wat een held!
Op sokken.
zaterdag 3 oktober 2020, 17:56 uur #7
38
AlfredJKwak5
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:48 schreef Newsworld het volgende:
Wat een zeiksnor.
Hij heeft wel gelijk. Je mag je mening niet langer uiten over bepaalde dingen. Maar sommige mensen laten zich daar niet door stoppen en da's waarom ik veel respect heb voor hem. Hij heeft tenminste nog ballen om zich gewoon te uiten en een rug die hem staande houdt.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
zaterdag 3 oktober 2020, 17:57 uur #8
17
HansCojona
Johan is een man met weinig humor, maar hij spreekt louter feiten hier. Ouderen zoals Johan hebben dit allemaal zien gebeuren en zijn het spuugzat.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:00 uur #9
2
Newsworld
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:56 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]


Hij heeft wel gelijk. Je mag je mening niet langer uiten over bepaalde dingen. Maar sommige mensen laten zich daar niet door stoppen en da's waarom ik veel respect heb voor hem. Hij heeft tenminste nog ballen om zich gewoon te uiten en een rug die hem staande houdt.
Natuurlijk mag dit nog steeds, ik heb ook een mening en deze is dat ik Derksen een zeiksnor vind.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:00 uur #10
11
JaapKroket
Johangod _O_
zaterdag 3 oktober 2020, 18:03 uur #11
0
Newsworld
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:57 schreef HansCojona het volgende:
Johan is een man met weinig humor, maar hij spreekt louter feiten hier. Ouderen zoals Johan hebben dit allemaal zien gebeuren en zijn het spuugzat.
Derksen moet een keer een ander plaatje opzetten.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:03 uur #12
3
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:56 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]


Hij heeft wel gelijk. Je mag je mening niet langer uiten over bepaalde dingen. Maar sommige mensen laten zich daar niet door stoppen en da's waarom ik veel respect heb voor hem. Hij heeft tenminste nog ballen om zich gewoon te uiten en een rug die hem staande houdt.
Soms veranderen dingen. Dat is eng voor mensen als Johan.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:03 uur #13
8
maali
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:57 schreef HansCojona het volgende:
Johan is een man met weinig humor, maar hij spreekt louter feiten hier. Ouderen zoals Johan hebben dit allemaal zien gebeuren en zijn het spuugzat.
je hoeft niet 60+ te zijn om te *rolleyes* van de zoveelste rel aangetrapt door de WOKE/cancel/inclusive cultuur hoor. ik vind het altijd wel ironisch hoe dergelijke mensen zich inzetten voor een minderheid oid en hun niet-gelijk-denkenden haast pseudo-religieus gemener te cancellen en willen beschadigen dan proactief werken aan het wereldprobleem wat ze willen verbeteren :P
zaterdag 3 oktober 2020, 18:04 uur #14
9
BorisDeLul
Komt hier niet meer
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:48 schreef Newsworld het volgende:
Wat een zeiksnor.
Ja, goeie rant. :)

En het is tijd dat dat tij keert. Stoppen met aanstellerij, stoppen met dat halfzachte. Grow a pair! *O*
FB / Frontpage Feedback Topic #33
zaterdag 3 oktober 2020, 18:08 uur #15
13
Floris_Stempel
Just bleed
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:00 schreef JaapKroket het volgende:
Johangod _O_
QFT

Vooral omdat hij zich de mond niet laat snoeren in imago-geil tv-land.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
zaterdag 3 oktober 2020, 18:10 uur #16
4
The_stranger
Wibble...
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:04 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]
Grow a pair! *O*
Die hebben ze nu net laten verwijderen voordat ze met de hormoon therapie begonnen..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
zaterdag 3 oktober 2020, 18:12 uur #17
11
AlfredJKwak5
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:00 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Natuurlijk mag dit nog steeds, ik heb ook een mening en deze is dat ik Derksen een zeiksnor vind.
Tja, maar het is wel een man die niet buigt voor de mening van een ander. Daar kan jij nog een hoop van leren jongeman. :)
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
zaterdag 3 oktober 2020, 18:16 uur #18
2
tizitl2
Aldus de heer Derksen wiens hele commerciële machine drijft op het zeggen van dingen die je zogenaamd niet zou mogen zeggen. Je mag ze zelf zo erg niet zeggen dat hij er elke keer een verbeterd contract en hoger salaris voor krijgt om het toch te doen.

Dit is zo doorzichtig allemaal: je doet net alsof je iets niet mag zeggen waarvan werkelijk vrijwel niemand beweert dat dat niet mag en doet af en toe alsof je elkaar de te tent uit vecht waarna je in de media doet alsof het nooit goed komt en vervolgens weer gewoon voor het volgend seizoen bij elkaar zit.

Datzelfde patroon herhalen ze al jaren. Het is een soapserie voor mannen dit, zelfde demografie als GTST op het geslacht na.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:16 uur #19
11
Fubarwim
Korte tekst
Die aanstelleritis en #jekwetstme mag inderdaad eens wat tegengas gebruiken. Onnozel gedoe. Zeur maar ergens anders waar het uiteraard vele malen beter is dan hier.
This is not a signature
zaterdag 3 oktober 2020, 18:16 uur #20
11
Mr.MojoRisin
Hij heeft gelijk, het zijn tegenwoordig bijna allemaal vegan-homo's die nergens tegen kunnen.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:17 uur #21
8
BorisDeLul
Komt hier niet meer
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:00 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Natuurlijk mag dit nog steeds, ik heb ook een mening en deze is dat ik Derksen een zeiksnor vind.
Precies, een nuchtere kerel. Er moeten er meer als hem op TV om tegenwicht te bieden aan al die zeiksnorren zoals Arie Boomsma :r en die hele kliek van RTL Boulevard.
FB / Frontpage Feedback Topic #33
zaterdag 3 oktober 2020, 18:18 uur #22
2
BorisDeLul
Komt hier niet meer
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:16 schreef tizitl2 het volgende:
Aldus de heer Derksen wiens hele commerciële machine drijft op het zeggen van dingen die je zogenaamd niet zou mogen zeggen. Je mag ze zelf zo erg niet zeggen dat hij er elke keer een verbeterd contract en hoger salaris voor krijgt om het toch te doen.

Dit is zo doorzichtig allemaal: je doet net alsof je iets niet mag zeggen waarvan werkelijk vrijwel niemand beweert dat dat niet mag en doet af en toe alsof je elkaar de te tent uit vecht waarna je in de media doet alsof het nooit goed komt en vervolgens weer gewoon voor het volgend seizoen bij elkaar zit.

Datzelfde patroon herhalen ze al jaren. Het is een soapserie voor mannen dit, zelfde demografie als GTST op het geslacht na.
Gelukkig ben jij wakker ^O^
FB / Frontpage Feedback Topic #33
zaterdag 3 oktober 2020, 18:19 uur #23
2
#ANONIEM
Wie luistert nog naar zo'n homofobe racist?
zaterdag 3 oktober 2020, 18:20 uur #24
5
Ton.Deuse
Ik had nooit wat met Derksen, vond hem maar een zeiksnor, maar ik heb niets in te brengen tegen wat hij hier roept. Hoe hij door het slijk is getrokken ging nergens over, en dat al die reacties pure hypocrisie zijn klopt ook gewoon.
Is er ook maar één van die sponsoren daadwerkelijk weggebleven?
zaterdag 3 oktober 2020, 18:22 uur #25
10
Poekieman
De marxisten / wokisten / antifisten krijgen veel te weinig tegengeluid. En veel te weinig tegen - mag ik het zeggen - geweld ook.
Goud kan je niet bijdrukken
zaterdag 3 oktober 2020, 18:23 uur #26
10
AlfredJKwak5
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:03 schreef babylon het volgende:

[..]
Soms veranderen dingen. Dat is eng voor mensen als Johan.
Welke verandering dan precies? Verandering komt vanuit de maatschappij he, Als het breed gedragen is. De dingen die nu gaande zijn, zijn niet breed gedragen door de maatschappij. Kijk maar naar de stemmen, staat Bij1 bovenaan dan? Nee he, bij1 is slechts een plekje gegund in de gemeenteraad. Gegund... Want de stemmen waren er niet voor. Nu niet en in de toekomst niet. Dus er is geen draagkracht, totaal niet. Mensen zoals Derksen zetten iedereen terug op hun plek, dat dit pijnlijk is voor sommige snap ik.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
zaterdag 3 oktober 2020, 18:26 uur #27
8
ColorCartridge
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:19 schreef grrrrg het volgende:
Wie luistert nog naar zo'n homofobe racist?
Nogmaals maar weer eens de vraag aan jou. Waaruit blijkt dat hij homofoob en racist is?
zaterdag 3 oktober 2020, 18:26 uur #28
1
SiGNe
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:57 schreef HansCojona het volgende:
Johan is een man met weinig humor, maar hij spreekt louter feiten hier. Ouderen zoals Johan hebben dit allemaal zien gebeuren en zijn het spuugzat.
Ouderen zoals Johan zijn er zelf debet aan.
En zolang de meerderheid nog rechts blijft stemmen zal er weinig veranderen ook.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:28 uur #29
4
aspi
o/
Hij maakt erg slechte grappen, maar in dit heeft hij toch mooi gelijk.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:30 uur #30
5
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:26 schreef SiGNe het volgende:
Ouderen zoals Johan zijn er zelf debet aan.
En zolang de meerderheid nog rechts blijft stemmen zal er weinig veranderen ook.
Rechts veroorzaakt vertrutting? Dat moet je me eens uitleggen?
zaterdag 3 oktober 2020, 18:33 uur #31
5
Tim_G
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:26 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ouderen zoals Johan zijn er zelf debet aan.
En zolang de meerderheid nog rechts blijft stemmen zal er weinig veranderen ook.
Lees je zelf wel eens terug wat je getypt hebt? Het slaat helemaal nergens op wat je zegt _O-
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
zaterdag 3 oktober 2020, 18:35 uur #32
5
HansCojona
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:03 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Derksen moet een keer een ander plaatje opzetten.
Hij is jou niet.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:39 uur #34
8
TigerXtrm
En gelijk heeft ie. Optyfen met die deugcultuur.
No amount of money ever bought a second of time.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:40 uur #35
6
ColorCartridge
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:38 schreef Budweiser87 het volgende:
Derksen :')

Na Wilders en Baudet de grootste racist van Nederland.
Geef ook jij dan eens voorbeelden waaruit dat blijkt. Of blaat je maar een eind in het wilde weg?
zaterdag 3 oktober 2020, 18:42 uur #36
2
ambrogino
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:51 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
Hij heeft uiteraard groot gelijk.
Dit, helemaal mee eens w/
Goed onthouwen: mannen zijn de kinderen van vrouwen
zaterdag 3 oktober 2020, 18:46 uur #37
5
ambrogino
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:03 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Derksen moet een keer een ander plaatje opzetten.
Wanneer zet jij eens een ander plaatje op?
Zit alleen maar te trollen hier.
Kijkt eerst wat de meningen van de meesten zijn hier, vervolgens plant jij een berichtje die er tegenin gaat
Goed onthouwen: mannen zijn de kinderen van vrouwen
zaterdag 3 oktober 2020, 18:51 uur #38
0
Newsworld
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:28 schreef aspi het volgende:
Hij maakt erg slechte grappen, maar in dit heeft hij toch mooi gelijk.
Waar heeft hij dan gelijk in? zeiksnor kan gewoon blijven zeiken over van als en nog wat.
Ik denk eerder dat hij het niet kan hebben dat Akwasi meer aandacht krijgt, het laat hem maar niet los.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:54 uur #39
0
OuwePers
Probeert vroom te zijn
Nederland is dan ook een zeer conservatief land.
zaterdag 3 oktober 2020, 18:54 uur #40
0
Proliges
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:08 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]
QFT

Vooral omdat hij zich de mond niet laat snoeren in imago-geil tv-land.
Alleen snoert tv land hem niet de mond. Sterker nog, ze betalen hem om dit te zeggen en het wordt ook nog eens uitgezonden op tv.

Net als die zogenaamde rel van een paar weken terug, was gewoon 1 grote scene.

Sommige mensen trappen ook overal in _O-
zaterdag 3 oktober 2020, 18:58 uur #41
6
thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:52 schreef babylon het volgende:
Wanneer gaat hij nou eens met pensioen zodat alleen de bejaarden in het tehuis en zijn kleinkinderen hoeven te luisteren naar zijn gekanker?
Wat is je probleem met hem? Je hoeft niet te kijken, je hoeft niet te reageren en hij verbiedt een ander - in essentie - niets.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Redactie Frontpage
zaterdag 3 oktober 2020, 19:00 uur #42
6
harry64
Ouwe Radiopiraat
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:03 schreef babylon het volgende:

[..]
Soms veranderen dingen. Dat is eng voor mensen als Johan.
Sommige dingen veranderen niet. Dat is weer eng voor mensen als jou. :)
Radio Seabreeze 1098KHz(Laren) en 1395KHz(Grou) Middengolf
MCB radio 747KHz Middengolf
zaterdag 3 oktober 2020, 19:05 uur #43
1
Newsworld
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:03 schreef babylon het volgende:

[..]
Soms veranderen dingen. Dat is eng voor mensen als Johan.
Ik denk eerder dat Derksen zich niet meer kan aanpassen , het gaat allemaal boven zijn pet., bij Derksen is de tijd stil blijven staan.
zaterdag 3 oktober 2020, 19:05 uur #44
7
LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
Hulde voor de snor!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
zaterdag 3 oktober 2020, 19:06 uur #45
2
SiGNe
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:30 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:

[..]

Rechts veroorzaakt vertrutting? Dat moet je me eens uitleggen?
Sinds 1956 heeft nederland geen links kabinet gehad, alleen met Premier Kok was 't ietsjes linkser maar naast PVDA zaten toen ook CDA en VVD in de regering en dus was het geen links kabinet maar meer centrum rechts.
Dus al die regeltjes en wetten zijn bedacht door vooral CDA en VVD.

quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:33 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Lees je zelf wel eens terug wat je getypt hebt? Het slaat helemaal nergens op wat je zegt _O-
De ouderen bepalen de regels, die zijn in Nederland in de meerderheid en stemmen vrij conservatief op dezelfde partijen.
Zolang hun pensioen, spaarrekening en de HRA maar niet al teveel in gevaar komen...
zaterdag 3 oktober 2020, 19:07 uur #46
3
Frenky893
niks
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:03 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Derksen moet een keer een ander plaatje opzetten.
Jij zou ook eens een ander plaatje op kunnen zetten.
zaterdag 3 oktober 2020, 19:08 uur #47
0
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:00 schreef harry64 het volgende:

[..]

Sommige dingen veranderen niet. Dat is weer eng voor mensen als jou. :)
Klopt, blijven steken in het verleden gaat er voor zorgen dat we de planeet onleefbaar maken voor de mens. Dat vind ik heel eng voor mijn nichtjes en hun nageslacht.
zaterdag 3 oktober 2020, 19:09 uur #48
0
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:05 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Ik denk eerder dat Derksen zich niet meer kan aanpassen , het gaat allemaal boven zijn pet., bij Derksen is de tijd stil blijven staan.
Bij heel veel mensen. En de veranderingen gaan alleen maar sneller. En dan gaan mensen zich proberen vast te houden aan simpele dingen waar ze nog wel denken grip op te hebben.
zaterdag 3 oktober 2020, 19:09 uur #49
0
#ANONIEM
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Wat is je probleem met hem? Je hoeft niet te kijken, je hoeft niet te reageren en hij verbiedt een ander - in essentie - niets.
Hij heeft invloed op Nederland. Wat er voor zorgt dat broodnodige veranderingen niet door gevoerd kunnen worden.
zaterdag 3 oktober 2020, 19:12 uur #50
4
Slapshot
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:00 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Natuurlijk mag dit nog steeds, ik heb ook een mening en deze is dat ik Derksen een zeiksnor vind.
Maar onze Fok!-Cuckold is er altijd als de kippen bij om met zijn hypocriete vingertje iemand de mond te snoeren door hem in het extreme hoekje te drukken.

Hypocriet :')
Old Tyme Hardcore!
Reactiepagina:
1 2 3
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1930
special
Random Pics van de Dag #1929
review
LEGO Pokemon Eevee 72151
special
Random Pics van de Dag #1928
special
Random Pics van de Dag #1927
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.