FOK!games interviewt Insomniac Games
Vorige week donderdag organiseerde Sony een bijeenkomst in Antwerpen voor de pers om de nieuwe Ratchet & Clank game uit te proberen. We mochten de game niet alleen spelen, we mochten ook nog T.J. Fixman, Co-writer bij Insomniac Games en James Stevenson, Community Relations Manager bij Insomniac Games interviewen. Beiden hebben hard gewerkt om van Ratchet & Clank: A Crack In Time de beste game in de serie te maken. Of dit gelukt is lees je binnenkort in de review. Vandaag willen we onze ervaringen die we hebben opgedaan tijdens deze perstrip met jullie delen.
Links James Stevenson, rechts T.J. Fixman
Na een korte introductie door T.J. Fixman en James Stevenson in één van de vele bioscoopzalen was het tijd om de game zelf te spelen. Er stonden een aantal pods klaar, maar FOK!games zou FOK!games niet zijn als we niet zo snel mogelijk de controller bemachtigen die controle gaf over de Playstation die aangesloten stond op de beamer. Want zeg nou zelf, Ratchet & Clank: A Crack In Time spelen is toch veel leuker op een gigantisch bioscoopscherm? In de tijd die we hadden zijn we aardig ver gekomen, en we kunnen nu al zeggen dat Insomniac Games de kritieken op Ratchet & Clank: Tools of Destruction duidelijk heeft meegenomen in de ontwikkeling van deze game. We hoorde hier en daar aardig wat gevloek om een moeilijk stuk en zelden hebben we continu een glimlach op ons gezicht gezien.
Later op de middag verschenen de nieuwe hapjes, waaronder de meest goddelijke cake ooit, chocolademousse met advocaat, lekkere vruchtensapjes, bier en andere lekkernijen. Het eten alleen al maakte de busreis van ruim anderhalf uur gerechtvaardigd! Rond een uur of drie werden we eindelijk opgeroepen om de bioscoopzaal ernaast te betreden. Daar zaten T.J Fixman en James Stevenson klaar om bestoken te worden met onze vragen, maar ook zeker jullie vragen. Klik snel door naar de volgende pagina voor het interview.