SONY eindejaarsline-up 2005
De pers-presentatie voor het najaar van 2005 vond plaats in een tv-studio alwaar het bijeengekomen journaille een spetterende interactieve quizzzzz voorgeschoteld kreeg. Deze quiz werd gepresenteerd door niemand minder dan Peter-Jan Rens met kopstukken van SCEE als kandidaten. Deze zogenaamde Buzz The Music Quiz (genoemd naar de fictieve gamehost Buzz) is niet alleen een gimmick voor deze presentatie; het is meteen het eerste nieuwe spel dat SCEE presenteert. Het is een poging van Sony om een echte party-game te creëren. Je speelt tegen elkaar door te luisteren naar een muziekfragment en te raden naar de titel en artiest. Degene die als eerste op de goede knop heeft gedrukt, wint. De pers-presentatie is op soortgelijke wijze opgezet: Peter-Jan Rens, a.k.a. Buzz, stelt een vraag en degene die als eerste op de goeie knop drukt mag het antwoord geven. De kandidaten zijn uiteraard SCEE-medewerkers: Bernard Groeneveld (Productmanager Nederland), Hans Reinaert (Productmanager België), Dave Epke (New-Media Manager) en Volkert Langevelt (Brand Manager). Deze mannen hadden het nodige te vertellen over de line-up van nieuwste goodies voor de good-old PS2 dit jaar.